Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΟΣ3



Το βραδυ ο μυστιδης επαιζε ένα βιντεοπαιχνιδι στον υπολογιστη και η ντινα εβλεπε τηλεοραση αργοτερα όταν τελειωσε ηθελε να τον μιλησει,

Ντινα,βρε σταυρο μου εχουμε πολύ καιρο και να βγουμε και να φωναξουμε κανεναν ανθρωπο να πουμε μια κουβεντα,

Μυστιδης,αγαπη μου το απογευμα παντα σχολαω ειμαι κουρασμενος για να βγαινουμε
Οσο για να φερουμε κοσμο δε θα ακουσεις κατι διαφωρετικο
Γυναικες και αντρες δε μαλωνουνε πλεων για ποδοσφαιρικα και κουτσομπολιο αλλα για το ποιος θα γκρινιαξει περισσοτερο
Ασε το άλλο δε τολμας να πεις πως ακουσες ένα δισαρεστω και αρχιζουν όλα τα δισαρεστα που ξερουν
Γιατι λοιπον να περασω μια καταθληπτικη βραδια με τετοιες συζητησεις?
Ντινα,γιατι πρεπει να ερθει καποιος να πουμε και μια άλλη κουβεντα
Και που ξερεις λιγο μουσικη λιγο ποτο μπορει να ερθουμε σε κεφι να πουμε και κατι ευχαριστω,
Μυστιδης,ενταξει αγαπη μου αυριο και ολας θα φερω την παρεα μας,

Φωναξε τον κολλημενιδη με την γυναικα του τον χαρτ τον περι και την κυρα τασια την γειτωνισα
Η ντινα εφτιαξε κεφτεδακια πατατες τηγανιτες ενώ ειχε σαλατες πολλων ειδων,

Ντινα,λιγα πραματα σχετικα φτιαξαμε αλλα ελπιζω να χορτασουν,
Μυστιδης, Μια χαρα είναι 5 ατομα μονο θα ερθουν φτανουν και περισευουν,
Στις 8 ακριβως αρχισαν να ερχονται ολοι μαζι σχεδον,

Χαρτ,τι γινεστε όλα καλα?
Μυστιδης,μια χαρα καθηστε,
Περι,ηρθαμε πρωτοι να ειμαστε τυπικοι,
Τασσια,μα τι κανατε εδώ περα αυτά είναι πολλα για εμας,

Ντινα,ελα τιποτα δεν είναι ένα μεζεδακι
Α ηρθε και ο λαμπρος με την μαρθα,
Κολλημενιδης,καλησπερα σας δεν αργησαμε ετσι?
Μυστιδης,όχι περαστε,
Μαρθα,αυτά για εσας είναι παστες από το ζαχαροπλαστειο της γειτονιας μας,

Ντινα,ευχαριστουμε δεν είναι αναγκη
Να αρχισουμε να τρωμε η να σας βαλω να πιειτε κατι?

Κολλημενιδης,ε ας παρουμε ένα ποτο να πανε κατω τα φαρμακια και τρωμε μετα
Εγω θα ηθελα το εθνικο ποτο τον ελληνων,
Ντινα,παρακαλω τι ακριβως θελεις?
Μυστιδης,ελα ρε ντινα δε καταλαβες?
Ντινα,ποιο είναι το εθνικο ποτο ουζο ρετσινα?
Μυστιδης,όχι αγαπη μου το ουισκι ενωει,

εμπεροχαρτ,α μπραβο και εγω ένα ουσκακι θα το επινα να ξεχαστουμε από τα προβληματα,
Μυστιδης,ποια προβληματα ρε αδελφε χαλαρωσε,
Εμπεροχαρτ,πώς να χαλαροσω ξερεις ποσα λεφτα πρεπει να δωσω αυτό το μηνα?το σοφακι μας αφησε η ομαδα είναι τριτη εθνικη στο παλε δεν μπορεσα να παρω διαρκειας στο φαντασι δε προλαβαινω να μπαινω πολύ,
Μυστιδης,φτανει θα τα πουμε άλλη φορα αυτά πεις να ξεχαστεις τοτε,
Περι,ε βαλτε και σε εμενα τοτε,
Κολλημενιδης,αχ μια παρηγορια είναι το ποτο κακα τα ψεματα εχουμε τοσα πολλα και με αυτό ηρεμεις,
Μυστιδης,όχι και να κλεγεσαι ρε λαμπρο και εσυ τουλαχιστων εσυ εισαι ειδικος για να φτιαχνεις το κεφι της παρεας,
Κολλημενιδης,ναι αλλα δυστυχως ολες οι ωρες δεν είναι ιδιες
Δεν μπορεσα να βρω δευτερη δουλεια και τωρα καταλαβαινεις δυσκολιες,
Μαρθα,τα δυσκολα είναι για τους ανθρωπους παν απ όλα να εχουμε υγεια και όλα γινονται
Της προαλες πηγα να δω μια φιλη μου την κυρια κουτελιδακη αυτή εχει έναν αντρα που ενώ εχει προβλημα υγειας ολο τρωει ολο πινει το εχει παρει αποφαση πως θα πεθανει,

Τασσια,επιτηδες το κανει να την αφησει χηρα ετσι κανουνε πολλοι
Γλεντανε την ζωη τους και αδιαφωρουνε για της γυναικες τους
Ο κυρ παντελης στον τεταρτο κάθε μερα τρωωει όλα τα απαγορευμενα ουτε που νοιαζεται για την γυναικα του και παντα λεει και τι εγινε μια μερα θα πεθανω ας παω τουλαχιστων χορτατος,

Περι,τωρα που λετε για θανατους ξερετε ποιος είναι ετοιμοθανατος ο μιχαλης που ειχε το γυραδικο εκει που περπατουσε ομορφα και ωραια να μια μερσεντεζ απανο του επεσε είναι σε κριση κατασταση,

Ντινα,δε μου λες ολο για τετοια θα λενε?
Μυστιδης,στο ειπα αγαπη μου τι γινεται στα σπιτια όταν μαζευουμε κοσμο,

Εμπεροχαρτ,ξερετε ποιος άλλος είναι χαλια ο ντινος ρε που ειχε το βιντεοκλαμπ
Καποτε ειχε πολύ δουλεια μετα όμως που ο κοσμος σταματησε να νοικιαζει ταινιες επαθε καταθλιψη σταματησε να τρωει πολύ και τωρα είναι χαλια την βγαζει δεν την βγαζει την βδομαδα,
Τασσια,και με όλα αυτά που τρωμε γινομαστε ακομα ποιο χαλια τα τηγανιτα ειδικα είναι καταστροφη αλλα εμεις ετσι τρωμε και δε κοιταμε που αυριο θα τρεχουμε σε γιατρους
Αχ ατιμη είναι η κοινωνια μας φιλοι μου,

Ντινα,ΣΕΒΑΣΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ
ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΣΑΣ ΕΚΤΙΜΑΩ ΑΛΛΑ ΑΝ ΞΑΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑ   ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΩΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΕΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ,

Μυστιδης,μπραβο αγαπη μου
Εχει δικαιο ρε ολο τα δισαρεστα πιασατε παμε να πουμε κατι καλο επιτελους κατι καλο και ευχαριστω,
Μετα από αυτό σταματησαν τα δισαρεστα και συνεχισαν ωραια την κουβεντα τους


Μετα από μερικες μερες ο μπουρνες ειχε παει να πιει μπιρα με την παρεα του τους συνδεσμιτες αφου τον κραξανε που δε παει στα ματς τον ειπανε πως σημερα ειχε αγωνα το γυναικιο βολει και να πανε να κανουνε κερκιδα
Αθωος όπως ητανε αυτος πηγε με φανελα κασκολ που ειχε αγωρασει από τον συνδεσμο να συμπαρασταθει στην ομαδα του
Όμως στο γηπεδο ητανε και οπαδοι του παοκ και μολυς τον ειδανε αρχισανε την καζουρα,

Παοκτσης,βρε σκουλιξ να ουμε από πού βρηκες το κασκολ και που το κρυβεις όταν ερχεσαι στο γηπεδο φλωρε ε φλωρε,


Μπουρνες,το εχω κριμενο στο μουνι της μανας σου μπασταρδε,

Παοκτσης,τι ειπες ρε φλωρε να ουμε πονανε τα μυαλα μας ντου ρεεεε,
Παλεψανε στην κερκιδα ο μπουρνες μονος και 3 παοκτσιδες αφου εδειρε αυτόν που τον προκαλεσε βαρεσε και τους αλλους δυο ενώ οι συνδεσμιτες οι φιλοι του δεν κουνηθηκαν από την θεση τους
Τους χωρισαν οι ψυχραιμοτεροι και ο μπουρνες ετοιμαστικε να φυγει,
Μπουρνες,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΕΙΣΑΣΤΕ,
Ιερολοχιτης1,ρε φιλε να πουμε ηταν ποιο δυνατος αυτος θα μας εδερνε κακος του απαντησες ετσι,
Μπουρνες,ειστε μαλακες ρε?
Όταν εισαι οπαδος εισαι με λεγατε ποσα πραματα κατά με κανατε να ερθω σε αγωνα και δεν απανταμε όταν μας βριζουνε?
Κανω δικο μου συνδεσμο και σας εχω ολους γραμμενους κρατηστε την νοοτροπια σας μαλακες,

Πηγε στο ραντεβου με την σοφια το βραδυ ετσι όπως ητανε με την φανελα ιδρομενος και νευριασμενος όπως ητανε πριν του πει η σοφια κατι την απαντησε,
Μπουρνες,σοφια σε γουσταρω θελω να εισαι η γκομενα μου αλλα το γηπεδο τους συνδεσμους και το ξυλο δεν τα κοβο αν σε αρεσει καλος αν όχι χοριζουμε,

Σοφια,με προδωσες με πουλησες ξεχασες τον ορκο σου ρε?
Μπουρνες,ο ορκος στην ομαδα είναι πιο μεγαλος δε μπορω να κοψα τα οπαδικα ειμαι ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΑΡΗ και θα κανω δικο μου συνδεσμο οπαδων,

Σοφια,τοτε μεινε μονος σου καληνυχτα,
Θυμωμενη και απογοιτευμενη πηγε να πιει ένα ποτο σε καποιο μπαρ με σκοπο μαλιστα να γνωρισει νέο αντρα
Και ποιος ηταν αυτος που την ειδε την ερωτευτικε από την πρωτη στιγμη αλλα και εκεινη μολυς τον ειδε κατι ενιωσε μεσα της πολύ βαθι πολύ καλο και πολύ ρομαντικο?
Ο εμπεροχαρτ,

Σοφια,τι γινεται όχι και πολύ καλα ετσι?
Χαρτ,όταν εισαι μονος με ένα ποτηρι μονο καλα δεν μπορεις να εισαι
Όταν εχεις ένα μπουκαλι ξεχνιεσαι για αρκετη ωρα μεχρι να ξημερωσει και να γυρισεις στον φυσιολογικο κοσμο,

Σοφια,και αν καθησω μαζι μου ποσο λες να πιουμε και ποσο να αντεξουμε?
Χαρτ,όταν πινεις μαζι με μια γυναικα ποτε δεν είναι αρκετα αλλα και ποτε δε θα μεθησεις ακομα και αν όλα γυρο σου γυριζουν,

Ηπιανε συνολικα 4 ποτηρια ουισκι και κανανε σεξ μεσα στο αμαξι του χαρτ

Την πηγε στο σπιτι της κατά της 2,30 το βραδυ και δωσανε ραντεβου την επομενη να γνωριστουνε καλυτερα σε καποιο κεντρικο καφε της αριστοτελους,

Σοφια,ξεπερασα έναν χορισμο με τον καλυτερο τροπο χτες,
Χαρτ,και εγω ξεπερασα την μοναξια με τον καλυτερο τροπο αυτό που εζησα μαζι σου ηταν απεραντι χαρα μεγαλητερη απολαυση από πολλα  ητανε σαν να επιασα 7 στα 7 στο κινο σαν να τερματισα το φαντασι σαν να κερδισε ο ΑΡΗΣ το ευρωπαικο κυπελο,

Σοφια,γιατι και εσυ αγορι μου να εισαι αρειανος? Ο πρωην μου φανατικος ητανε και για αυτό χορισαμε με παρατουσε να τρεχει σε πορεις και σε ντερμπι του ΑΡΗ,
Χαρτ,εμενα δε με νοιαζουνε τα ντερπι στο παλε παω μονο στα απλα ματς ΑΛΛΑ ποτε δε θα παρατουσα την παρεα μιας υπεροχης κοπελας ποσο μαλλον της δικης μου για να δω έναν αγωνα
Σε όλα υπαρχει ένα μετρο όλα γινονται με σωστο τροπο,

Σοφια,ησουνα φιλοσοφος?
Χαρτ,όχι αγαπη μου ειμαι απλα ο κωστας ο εμπεροχαρτ αυτό τα λεει όλα,

Φιληθηκανε και επιτελους είναι μαζι περνανε καλα και θελουν να συνεχιζουνε να περνανε τοσο ωραια οσο αυτές οι δυο μερες που είναι μαζι


Λιγες μερες μετα στο σπιτι του κολλημενιδη η γυναικα του η μαρθα ειχε μια ιδεα,
Μαρθα,αγαπη μου σκεφτικα κατι πολύ καλο νομιζω πως θα σου αρεσει,
Κολλημενιδης,ακουω πες,

Μαρθα,βρηκα έναν μεσσιτη πουλαει οικοπεδα με δωσεις μας βρηκε λεει ένα μερος πολύ καλο με λιγα χρηματα θα μπορουμε να κανουμε διακοπες για παντα,
Κολλημενιδης,ότι να ναι εισαι ρε μωρο μου είναι δυνατον με τετοια κριση να μου μηλας για οικοπεδα?
Μαρθα,μα είναι πολύ φτηνα δε θελεις δηλαδη να κανεις τα μπανια σου κάθε καλοκαιρι?
Κολλημενιδης,καλα τα μπανια μας ολοι τα θελουμε αλλα ξερω ρε μαρθα εχουμε πολλα εξοδα,
Μαρθα,εκτος από λογαριασμους εμεις δε χρωσταμε τωρα καπου αλλου από ότι ειπε θα μπορεσουμε να δινουμε μονο 30 ευρω το μηνα,
Κολλημενιδης,και για ποσους μηνες?
Μαρθα,για 18 μηνες,
Κολλημενιδης,δηλαδη 540 ευρω να δωσουμε? Ε όχι είναι πολλα,
Μαρθα,μπορω να τον φωναξω να συζητησετε ποιο καλα ε θελεις?

Δεχτικε ο λαμπρος πηρανε τηλεφωνο τον μεσσιτη και ηρθε να τους δειξει τα οικοπεδα που εχει,

Μεσσιτης,καλησπερα σας και όλα καλα,
Κολλημενιδης,αυτό θα το δουμε
Δε μου αρεσουν τα τιπικα θελω με 2 λογια να μηλαω κατι ειπατε για οικοπεδα για πειτε το και σε εμενα,

Μεσσιτης,ασφαλος εχουμε παρα πολλα οικοπεδα καταπληκτικα,
Κολλημενιδης,ναι ωραια και ποσο παει το μαλι?
Μεσσιτης,αναλογος εχω ένα καταπληκτικο μεσα στην θαλλασα χαλκιδικη μερια ξερετε τωρα εσεις από τα μεροι εκεινα και το πουλαω μολυς 50 χιλλιαδες ευρω η με δωσεις 100 ευρω το μηνα,

Κολλημενιδης,χα χα καλο ανεκδοτο παμε παρακατω σας παρακαλω γιατι αν ειχα τοσα λεφτα θα επαιρνα και σουιτα στο βικελιδης,

Μαρθα,μου ειπατε πως εχετε ένα με 500 ευρω δειξτε αυτό,
Μεσσιτης,α αυτό θελετε?
Τελος παντων πελατες ειστε εχω ένα,
Κολλημενιδης,είναι στην θαλασσα?
Μεσσιτης,σχεδον,
Κολλημενιδης,τι θα πει σχεδον?

Μεσσιτης,εσεις νεοι ειστε τι αναγκη εχετε αν ταλεπορηθειτε και λιγο το θεμα είναι να εχετε ένα οικοπεδο,
Κολλημενιδης,και πως παμε εκει?
Μεσσιτης,παιρνετε το καραβι για σαμοθρακη σε 3 ωρες φτανεται μετα ένα τοπικο λεοφωρειο σε 1 ωρα σας παει σε ένα χωριο από εκει περπατατε λιγο στο βουνο κατεβαινεται με προσοχη την κατηφωρα και φτασατε στην θαλασσα
Ε αφου θα κανετε το απογευματινο σας μπανιο θα νυχτωσει κοιμαστε στην παραλια και το άλλο πρωι ξανα κανετε την ιδια διαδρομη και ειστε το βραδυ στο σπιτι σας,

Κολλημενιδης,μπραβο πολύ καλο
Περασε εξω,
Μεσσιτης,τι ενωειτε?
Κολλημενιδης,Η ΦΕΥΓΕΙΣ ΣΕ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΗΡΘΕΣ Η ΣΕ ΠΕΤΑΩ ΜΕ ΤΗΣ ΚΛΟΤΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΣΚΑΛΕΣ ΠΑΛΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΛΑΜΟΓΙΟ,
Εξαφανιστικε ο μεσσιτης και η μαρθα προσπαθουσε να τον ηρεμισει,

Μαρθα,ελα αγαπη μου πεσαμε σε απατεωνα αλλα δεν είναι ολοι ετσι,
Κολλημενιδης,μαρθα σταματα κάθε κουβεντα για θαλασσια οικοπεδα γιατι ειμαι εκτος ευατο το καταλαβες?
Αντε με το κάθε λαμογιο που γινεται μεσσιτης και περιμενει κοροιδα για να βγαλει λεφτα,

Ο μπουρνες νευριασμενος ερχεται στο σπιτι του μυστιδη,
Μπουρνες,γεια σου ντινα,
Ντινα,καλος τον τι εγινε και εισαι ετσι?

Μπουρνες,με κοψανε στην σχολη οδηγησεις,
Ντινα,κριμα από την μια αλλα αν δεν ηξερες σημαινει πως ακομα δεν εισαι ετοιμος να γινεις οδηγος,

Μυστιδης,τι εγινε σε κοψανε?
Μπουρνες,ναι τους μαλακες και τωρα αντε να βγαλω γκομενα,
Μυστιδης,αν είναι ετσι θα τους πω να σε κοβουνε συνεχεια γιατι εσυ δε θελεις να μαθεις να οδηγεις για την δουλεια σου αλλα για να κανεις καμακι στις γκομενες
Αραξε καλυτερα με το αστικο και ασε την οδηγησει,

Μπουρνες,ναι αλλα ολοι βγαλατε διπλοματα και εχετε αυτοκινητα εγω γιατι να μην εχω?
Ντινα,για πες μας βασικα γιατι σε κοψανε τι λαθος εκανες?

Μπουρνες,κανανε ερωτισεις πρωτη ερωτιση εισαι στο δρομο και ενώ είναι πρασινο ο τροχονομος σου λεει να σταματησεις τι κανεις?

Μυστιδης,και τι απαντησες?
Μπουρνες,σταματανε μονο κατι συντιριτικοι φλωροι εγω σαν αναρχικος τον γραφω κανωνικοτητα και περναω,
Μυστιδης,ωχ ρεζιλι γιναμε,

Μπουρνες,μια άλλη ερωτιση ελεγε εισαι στο δρομο εσυ και ενας άλλος αλλα η ταμπελα λεει πως δεν εχει προτεραιοτητα τι κανεις?
Και απαντησα περναω εγω επειδη ειμαι μαγκας,

Ντινα,α τελικα πιστευω και εγω πως καλα κανανε και σε κοψανε,
Μπουρνες,και μια τελευταια ερωτιση ελεγε όταν μπαινεται στο αμαξι ποιο είναι το πρωτο που βαζεται?
Και απανταω πολύ λιγο το cd τον στερεο νοβα
Και εκει μου λενε αποριπτεσαι τελος,

Μυστιδης,ευτυχως μακαρι ετσι να κοβουν και αλλους εξυπνους σαν εσενα μπας γλυτωσουμε από τα τροχαια
Μπουρνε όταν καποτε λογικευτεις και βαλεις μυαλο ισως μπορεσεις να γινεις οδηγος για την ωρα οασθ και παλυ οασθ,

Και καπως ετσι η ζωη συνεχιζεται σε ολους αυτους τους ανθρωπους καθημερινα,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου