Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΕΥΤΕΡΗ 2



Εκεινες της μερες ο ζεγλιδης γνωρισε την νικολετα μια πολύ ωραια γυναικα 40 ετων και πηγαινανε για σοβαρο σκοπο ειχε γνωρισει και τους γονεις της και αποφασισαν να πανε σε ένα γαλλικο ρεστοραν το ζαταντρε να τους κανει το πρωτο τραπεζι για να γνωριστουνε και ποιο καλα
Ο ζεγλιδης φορεσε πρασινο πουκαμισο μαυρο σακακι και κιτρινη γραβατα
Πηρε αγκαζε την νικολετα και διπλα οι γονεις της
Καθησανε σε ένα τραπεζι στο γαλλικο ρεστοραν που ειχε απαλη γαλλικη μουσικη και περιμενανε τον σερβιτορο,

Σερβιτορος,μπον σουαρ μανταμ μπονσουαρ μεσιε,

Ζεγλιδης,από την γαλλια εισαι?
Σερβιτορος,όχι ειμαι ελληνας,
Ζεγλιδης,τοτε καλησπερα που λεμε και στα μεροι μου ένα τραπεζι για τεσσερα ατομα,
Σερβιτορος,πολύ ωραια περαστε να καθησετε,
Ζεγλιδης,σε αυτό το τραπεζι θα κατσουμε,
Σερβιτορος,αποκλειται αυτό είναι ρεζερβε,
Ζεγλιδης,δεν καταλαβα αδειο δεν είναι γιατι να μην καθησουμε?
Νικολετα,ετσι γινεται στα καλα τα μαγαζια ζεγλιδη μου καποια τραπεζια τα κρατανε και ερχονται ότι ωρα θελουνε οι πελατες,
Ζεγλιδης,δεν το καταλαβαινω αυτό αλλα ας μην το κανω θεμα,
Πηγανε καθησανε σε ένα άλλο,

Σερβιτορος, επιτρεψτε μου να σας σερβιρο εγω οριστε οι καταλογοι αποφασιστε και φωναξτε με,
Ο ζεγλιδης διαβαζει αλλα είναι στα γαλλικα,
Ζεγλιδης,τι είναι αυτά ρε στα γαλλικα τα γραφουνε?
Νικολετα,ναι θελεις να διαλεξω για εσενα?
Ζεγλιδης,όχι ρε αγαπη μου γιατι θεωρω απαραδεκτο στον τοπο μου να πρεπει να ξερω ξενες γλωσσες για να φαω,

Πεθερα,ετσι είναι στα καλα γαλλικα ρεστοραν δεν βαζουν ποτε στον καταλογο τα φαγητα τους στα ελληνικα,
Ζεγλιδης,στις ουρσουλινες τα εμαθες τα γαλλικα πεθερουλα μου?
Αστειο ητανε δεν γελασατε ε?
Δε γελασε κανεις η νικολετα ενιωσε λιγο ασχημα

Τοτε ηρθε ενας άλλος σερβιτορος,
Σερβιτορος2,καλησπερα τι θα πιειτε?

Ζεγλιδης,ακομα δεν φαγαμε ρε μεγαλε,

Πεθερος,στα καλα εστιατορια συνηθιζεται πρωτα να φερνουν τα ποτα
Φερτε μας ένα μπουκαλι κρασι παρακαλω ένα σαντα μιραντα ροζε,

Ζεγλιδης,μπραβο πεθερε ξερεις από ποτα?
Φανταζομαι η κυρα δεν ριχνει παντοφλα για το ποτο ετσι?
Νικολετα,αγαπη μου ηρεμισε αστιευεται,
Πεθερα,το καταλαβα,

Εφερε το μπουκαλι και εβαλε λιγο στον ζεγλιδη,
Ζεγλιδης,γεμισε το παλικαρι μου,
Σερβιτορος2,δοκιμαστε παρακαλω,
Ζεγλιδης,ενοια σου και ειμαι γερο ποτηρι θα του δωσω να καταλαβει,

Πεθερος,επισης στα μαγαζια πολιτελειας συνηθιζεται να δοκιμαζεις πρωτα
Παρακαλω βαλτε εμενα,
Τον εβαλε λιγο το δοκιμασε και πριν προλαβει να μιλησει πεταχτικε ο ζεγλιδης,
Ζεγλιδης,δεν μας αρεσε φερτε άλλο,

Σερβιτορος2,δεν γινεται τωρα το ανοιξαμε,
Ζεγλιδης,ε ειδες που κοροιδευομαστε αντε βαλε να πιουμε λεμε,
Το ηπιε με την μια ο ζεγλιδης πριν προλαβει να ακουσει την προποση που θα εκανε ο πεθερος του,

Ζεγλιδης,πραγματι καλο κρασι ξανα βαζω λοιπον πεθερε σε ακουω πες,

Πεθερος,είναι μεγαλη μου χαρα που θα παντρεψω την κορη μου να την κανεις χαρουμενη,
Πεθερα,και να μην την πληγωσεις ποτε,
Ζεγλιδης,μην σας νοιαζει θα ευτιχισει μαζι μου,

Τοτε ηρθε ο σερβιτορος,
Σερβιτορος,ειστε ετοιμοι να παραγγειλετε?
Ζεγλιδης,ναι αλλα επειδη δεν ξερουμε γαλλικα δε σπουδασαμε ολοι στο παρισι για πες μας τι εχεις?

Σερβιτορος,εχουμε και λεμε
Φοντι μπουκινιον,
Ζεγλιδης,τρωγεται αυτό?
Παμε παρακατω,
Σερβιτορος,φιλε αλακρεμ,
Ζεγλιδης,φιλε αλακρεμ? από αυτό ετρωγε ο θειος σου στο κατακωλο?,
Νικολετα,ζεγλιδη,
Ζεγλιδης,παμε παρακατω,
Σερβιτορος,σαν το μπρια με σος μπε αμπρε,
Ζεγλιδης,α από αυτό με εκανε η μανα μου στον μαρμαρα και ετρωγα πρωι μεσημερι βραδυ εβαζε και ένα κρεμιδι,

Νικολετα,ζεγλιδη,
Ζεγλιδης,τι ρε αγαπη μου κανενα ελληνικο δεν ακουσα τι φωναζεις? παμε παρακατω,
Σερβιτορος,τουρνεντο,
Ζεγλιδης,τουρνεντο δεν θελω τουρνε εκει εχεις?

Πεθερος,φτανει ενταξει παραγγειλε κατι,
Πεθερα,καλα σε λεει παραγγειλε,
Ζεγλιδης,ωραια λοιπον μιας και πειναμε  θα μας φερεις ολους από ένα μεγαλο πιατο πατσα,
Σερβιτορος,ΠΑΤΣΑ? Ο ΜΟΝΤΙΕ,
Ζεγλιδης,πατσα να ξερουμε και τι θα φαμε,

Ένα βραδυ ο μπουρνες ειχε βγει με την κοπελα του συζητουσανε τα προβληματα της σχεσεις τους εξω από μια πολυκατικια όμως ενας γειτονας αρχισε να διαμαρτιρεται,

Γειτονας,σας παρακαλω καντε ησιχια θελουμε να κοιμηθουμε,

Μπουρνες,και εμεις αγαπαμε τι να κανουμε τωρα,
Σοφια,λοιπον ας μην το κουραζουμε αν θελεις να ειμαστε μαζι τερμα τα γηπεδα,
Μπουρνες,ρε μωρο μου σε παρακαλω,



Σοφια,ειπα κατι εγινε θα ορκιστεις τωρα πως δε θα ξανα τρεχεις στα γηπεδα και τους συνδεσμους αλλιως εμενα δε θα με ξαναδεις
Λοιπον ακουω πες μου,
Μπουρνες,ρε αγαπη μου πώς να στο πω σε γουσταρω τρελλα αλλα δε μπορω να κοψω το γηπεδο ο ΑΡΗΣ είναι η ιδεα μου,
Σοφια,τοτε όταν χρειαζεσαι γυναικα να πηγαινεις στην ιδεα σου εμενα δε θα με εχεις αντιο,

Μπουρνες,περιμενε ενταξει εχεις δικαιο
Ισως να εκανα αρκετα για αυτην την ομαδα ενταξει θα παρατησω τα γηπεδα,


Σοφια,και τους συνδεσμους και όλα τα σχετικα θα ακους για ματς και θα φευγεις θα αλλαζεις καναλι κάθε φορα που εχει αγωνα μια για παντα συμφωνοι?
Μπουρνες,συμφωνοι,
Σοφια,ορκισου,

Μπουρνες,ορκιζομαι κοβο τα γηπεδα τους συνδεσμους και τα αθλητικα μια για παντα,

Σοφια,αγαπη μου εσυ αχ,
Φιλιοντουσαν με παθος στην εισοδο της πολικατικιας και κανανε αγαπες,

Γειτονας,ρε δεν σας ειπα να κανετε ησυχια κοιμωμαστε,
Γειτονας2,ρε τσογλανια αντε σταματηστε που μου εχετε κεφι για ερωτες στις 3 τα ξημερωματα,
Γειτονισα,αν δεν φυγετε θα φωναξω την αστυνομια θελουμε να κοιμηθουμε,
Γειτονισα2,καντε ησιχια δεν μας σεβοσαστε?

Αρλαντιν,αντε ρε μαλακες καντε τιποτα ερωτικο να κανουμε λιγο ματι εστω από το μπαλκονι
Ειμαστε και εμεις που θελουμε να δουμε τσοντες,
Μπουρνες,συγνωμη για την φασαρια το λισαμε το θεμα μας παμε σπιτι,
Σοφια,κοιμηθειτε ηρεμα τωρα,

Αρλαντιν,φτου παλυ ντιβιτι πρεπει να βαλω να δω λιγο τσοντες,

Το άλλο πρωι η σοφια τα ελεγε με την κολλητη της την λιτσα στο κρεβατι,
Λιτσα,και τελικα δεν το κανατε?
Σοφια,όχι μωρη με εφερε στις 3,30 στο σπιτι ηταν να τον φερω μεσα?
Λιτσα,και θα παρατησει οριστικα τα γηπεδα ο μπουρνες?

Σοφια,ασφαλος μου το υποσχεθηκε και ορκιστικε και ολας,
Λιτσα,ναι αλλα οι αντρες,
Σοφια,ναι ξερω πως είναι η αντρες στο χερι μας είναι να τους αλλαξουμε
Ειχα απελπιστει ποια κάθε φορα που τον ελεγα να βγουμε ολο ειχε να παει σε έναν αγωνα
Ποτε ποδοσφαιρο ποτε μπασκετ ποτε βολει ποτε ερασιτεχνικα ασε που κάθε τρεις και λιγο πηγαινε και στα εκτος εδρας
Τωρα πανε αυτά τωρα μονο μαζι μου θα βγαινει και θα ασχολιται με ότι τον λεω εγω,
Ένα σαββατο απογευμα εχει κανωνισει να πανε για καφε στην νεα κρηνη ελα όμως που στην διπλα παρεα ηταν 2 φιλοι του ο κολλημενιδης με τον μπουλη φορουσανε φανελες του αρη και περιμεναν να περασει η ωρα να πανε στο ματς,
Κολλημενιδης,ελα ρε μπουρνε τι λεει?
Μπουρνες,γεια σας αλανια,
Κολλημενιδης,τι εγινε ακομα ετσι εισαι δε φορεσες φανελα κασκολ για να πας στο ματς?

Μπουρνες,δε θα παω στο ματς,
Μπουλης,γιατι ρε επαθες τιποτα?
Μπουρνες,όχι απλα δεν θελω σημερα να παω στο ματς,
Σοφια,γιατι δε λες την αληθεια
Ο μπουρνες εκοψε τα γηπεδα αν θελετε θα τον βλεπεται εκτος αγωνων,
Μπουλης,αμαν παντοφλα ρε?
Κολλημενιδης,αυτό και αν ηταν περιεργο,

Σοφια,ο μπουρνες τελειωσε με τα γηπεδα εβαλε επιτελους μυαλο και παρατησε ολη αυτην την φασαρια που ειχε τοσα χρονια,

Μπουρνες,ναι δικαιο εχει τα παραταω,
Κολλημενιδης,καλα ρε μαλακα εσυ μια ζωη ετρεχες σε όλα τα ματς ερχοσουν μαζι μας και τωρα τα παρατας?
Μπουλης,υστερα εμενα λετε παντοφλα και πως με κανει ότι θελει η γυναικα μου τελικα εγω ειμαι ο ποιο αντρας από ολους σας γιατι και οικογενεια εχω και δε παραταω ποτε την ομαδα,

Σοφια,ειπαμε τελειωσαν τα ματς για τον μπουρνε παμε να φυγουμε αγαπη που παμε σε κανενα άλλο μαγαζι,

Απορισαν δεν το πιστευανε ο μπουρνες να παρατησει τα ματς?

Ο κολλημενιδης μετα το γηπεδο πηγε στο σπιτι η γυναικα του η μαρθα τον εβαλε να φαει και μηλουσανε για τα προβληματα του σπιτιου τους,

Μαρθα,εχουμε να πληρωσουμε δεη οτε το νερο το δανειο του σπιτιου τον ενφια και όλα αυτά αυτην την εβδομαδα,
Κολλημενιδης,ενταξει θα τα ρυθμησουμε,
Μαρθα,εχω μονο 55 ευρω και όλα μαζι θελουν 500 και κατι πως θα τα ρυθμησουμε,
Κολλημενιδης,ε μπορει να πληρωθω αυτην την βδομαδα παιξε και κανενα κινο ποτε δε ξερεις,
Μαρθα,αν περιμενουμε από το κινο και ποσο μαλλον από την δουλεια που πληρωνεσαι δε πληρωνεσαι θα χρωσταμε συνεχεια,

Κολλημενιδης,κατσε ρε γυναικα τι νομιζεις πως κανω εγω καθομαι δε πηγαινω κάθε μερα στο γραφειο δε με την λενε συχνα και δεν απανταω για να μην γινει φασαρια?

Μαρθα,πρεπει να βρεθει τροπος να πας σε άλλη δουλεια,
Κολλημενιδης,δημωσιος υπαλληλος να παει σε άλλη δουλεια λιγο δυσκολο,
Μαρθα,καθολου μπορεις να παρεις μεταθεση σε άλλη υπηρεσια οπου δε θα σε ξερουνε και δε θα στην λενε για τα πολιτικα σου πιστευω,
Κολλημενιδης,και πως μπορει να γινει αυτό?
Μαρθα,εκανα ένα τηλεφωνιμα και εμαθα το τμημα της πατρας θελει καποια ατομα αν ζητησεις μεταθεση εκει θα σε παρουν αμεσος,

Κολλημενιδης,ενωεις να παμε να μεινουμε στην πατρα?
Μαρθα,ναι εκει θα μπορεσεις να δουλεψεις πολύ ποιο καλυτερα και θα πληρωνουμε λιγοτερο και εξαλου από εκει είναι και οι δικοι μου,

Κολλημενιδης,πρωτον εμενα οι δικοι μου είναι εδώ περα
Και δευτερων και σημαντικοτερο δεν σκοπευω να παρατησω παρεα και ομαδα και να παω στην εξορια της πατρας για να πληρωνουμε 50 ευρω λιγοτερα,

Μαρθα,ρε μωρο μου σκεψου λιγο στην πατρα θα ειμαστε καλυτερα εκει με ξερουν και εμενα και θα με βρουνε ευκολα μια δουλεια,
Κολλημενιδης,ξεχασε το δε μπορω να μεινω εκει και να μην πηγαινω να βλεπω την αρειαναρα,
Μαρθα,για την ομαδα πρωτιμας να περασουμε τοσο χαλια και να δυσκολευομαστε?

Κολλημενιδης,μαρθα μιλησα και δεν σηκωνω κουβεντα δε παμε πατρα,
Μετα από ωρες όταν ξαπλωσανε ο κολλημενιδης ειχε ορεξη για ερωτα,

Κολλημενιδης,ελα αγαπη μου σε θελω,
Μαρθα,ασε με ρε λαμπρο εχουμε τοσα προβληματα και εσυ σκεφτεσαι το σεξ?
Κολλημενιδης,δηλαδη αν δε κανουμε σεξ θα λυθουνε τα προβληματα?

Μαρθα,όχι αλλα τα σκεφτομαι συνεχεια,
Κολλημενιδης,ωραια γιατι τοτε να στεριθουμε το σεξ? θα τα σκεφτουμε μαζι τα προβληματα μια ωρα μετα ελα που σε θελω,

Μαρθα,λαμπρο δε βοηθας καθολου την κατασταση η θα βρεις εσυ μια καλυτερη λυση η και εγω δε ξερω τι θα γινει καληνυχτα,
Κολλημενιδης,αντε από εκει περα με ξενερωσες γαμω τον παοκ την μιλαν και τον κομμουνισμο μου μεσα,

Μαρθα,ωραια εγω του λεω τοσα προβληματα που εχουμε και αυτος σκεφτεται μονο το πουλι του,

Το άλλο πρωι αφου πηρανε  το πρωινο τους και ετοιμαζοντουσαν να φυγουνε του  ελεγε πως θα παει να δει μια άλλη δουλεια μηπως την παρουνε,
Μαρθα,ζηταει ένα καταστημα πωλητρια για 4 ωρες θα αναγκαστω να πηγαινω και τα απογευματα,
Κολλημενιδης,αφου νομιζεις πως θα σε βοηθησει ναι πανε,
Μαρθα,μονο ετσι ισως μπορεσουμε να πληρωσουμε τοσους πολλους λογαριασμους αλλα να παμε και κανενα ταξιδι καποια στιγμη και επισης
Τα βυζια μου τωρα γιατι μου τα πιανεις?

Κολλημενιδης,και αυτό σε πειραξε?
Παντρεμενος ανθρωπος και την βγαζω με της τσοντες του ακαμπι α παρατα μας ρε μαρθα,

Λιγη ωρα μετα πηγε να πιει καφε στο μαγαζι του μπουλη,
Μπουλης,χα χα καλα να παθεις για να μαθεις άλλη φορα να κοροιδευεις εμενα που στα ελεγα τοσα χρονια ότι ο γαμος είναι δυσκολη υποθεση,
Κολλημενιδης,δε φανταστικα ρε πως μολυς παντρευτω κάθε μερα θα εχω και από ένα προβλημα στο σπιτι,

Μπουλης,όταν ανοιγει ένα σπιτι υπαρχουν πολλα προβληματα στο χερι μας όμως είναι να τα ξεπερασουμε κανε λιγο υπομονη και θα τα καταφερεις,
Κολλημενιδης,μια μια διαφωρα εγω μπουλης δεν ειμαι
Πρεπει να βρω και δευτερη δουλεια να μαζεψω χρηματα και να μην ακουω την γκρινια της γυναικας μου ουτε να λεει πως πρεπει να παμε στην πατρα
Ακου στην πατρα
Θα πιασω δουλεια στο καφε που πηγαινουμε ολη μερα εκει αραζουμε γιατι να μην σερβιρω εγω τους καφεδες?



Ο ζεγλιδης μια και σοβαραψε από τοτε που παντρευτικε ηθελε να παει στο κεντρο σε ένα μαγαζι επειδη το αμαξι του ηταν για σερβις αποφασισε να παει με το αστικο αλλα μιας και μονος θα βαριοτανε πηρε για παρεα του τον χαρτ,
Ζεγλιδης,μαλακα δε μπορω άλλο σοβαροτητα θελω να κανω μια πλακα,
Χαρτ ,που θα παει ολο και κατι θα βρεις,
Τοτε ανεβηκε ο δαντε ο ελεγκτης για τον ελεγχο τον εισιτηριων,
Ζεγλιδης,μαλακα ιδεα,
Ο ζεγλιδης εκανε πως κοιμαται τοτε ο δαντε πηγε διπλα του,
Δαντε,τα εισιτηρια σας παρακαλω
Κυριε το εισιτηριο σας,
Ζεγλιδης,ζζζ τι εγινε φτασαμε?
Δαντε,το εισιτηριο σας,
Ζεγλιδης,ποιο εισιτηριο τι λεει ρε?
Δαντε,ελεγχος κυριε δωστε μου το εισιτηριο σας,
Ζεγλιδης,δεν εχω εισιτηριο,

Δαντε,τοτε θα πληρωσετε προστιμο,
Ζεγλιδης,γιατι να πληρωσω προστιμο?
Δαντε,κυριε ανεβηκατε σε λειοφωρειο και δεν εχετε εισιτηριο δωστε τα στοιχια σας να πληρωσετε το προστιμο,

Ζεγλιδης,μα δεν κοβω ποτε εισιτηριο εγω κυριε σε οσα λειοφωρεια και αν εχω μπει,
Δαντε,α οστε το ομολογεις και ολας με θρασος ότι κλεβεις τον καλο μας τον οασθ ποιος ξερει ποσα χρονια,
Ζεγλιδης,ακριβως ποτε δεν εχω κοψει εισιτηριο και κανεις ελεγκτης δε με ειπε τιποτα,

Δαντε,πως γινεται αυτό ρε?
Ζεγλιδης,γιατι εχω παντα καρτα,
Και του δειχνει την καρτα του οασθ και γελαει,
Δαντε,συγγνωμη ειχες καρτα και τοση ωρα μου εβγαλες την πιστη?????
Ζεγλιδης,μα δεν μου ειπατε καρτα ειπατε εισιτηριο,

Δαντε,τα νευρα μου δεν ειμαι καλαααα,
Χαρτ, χα χα καλα του εκανες ποιος ξερει ποσες αφισες του πασοκ να κολησε για να μπει ελεγκτης
Τι κανουνε νομιζεις τα εισιτηρια ελεγχουνε και παιρνουν ένα σορο λεφτα οι αλητες οι καραγκιοζιδες,

Ζεγλιδης,παντος καταφερα να γελασω άλλη μια φορα
Και εχει και συνεχεια,

Κατεβηκανε από το λειοφωρειο και πηγανε σε ένα μαγαζι,
Ζεγλιδης,κυρια μου καλησπερα λεγομαι σπυρος λουμιδης μπορω να σας μιλησω για 2 λεπτα?
Υπαλληλος,αν και εχω δουλεια στο μαγαζι πειτε μου,
Ζεγλιδης,κανω ένα γκαλοπ και εχω μια ερωτιση αν σας ελεγα να βγαιναμε για έναν καφε το απογευμα τι θα λεγατε?

Υπαλληλος,πως εχεις πολύ θρασος και να εξαφανιστεις αργοσχολε τεμπελη,
Ζεγλιδης,δεν φταιω εγω μνημονιο εχουμε χρονια τωρα,

Χαρτ,χα ρε μαλακα πως τα λες ολα αυτά?
Ζεγλιδης,όταν θα κανεις τα μισα από οσα εκανα τοτε θα με νιωσεις
Όμως τωρα πρεπει και εσυ να κανεις μια φαρσα σκεψου κατι καλο,
Χαρτ,τι να σκεφτω ρε μαλακα ο πλακατζης της παρεας μονο εσυ εισαι,
Όπως γυρνουσανε από την δουλεια τους στην σταση ξανα ειδανε τον δαντε,
Χαρτ,τωρα σειρα μου σκεφτικα κατι καλο,
Τον πλησιαζει ο δαντε τον γνωρισε,
Χαρτ,συγγνωμη κυριε ελεγκτη εχετε να μου χαλασετε 500αρικο για να βγαλω εισιτηριο?
Δαντε,καλο το αστειο σας αλλα εγω κανω την δουλεια μου,
Χαρτ,δεν κανω αστειο δεν εχω εισιτηριο και εχω 500 ευρω πως θα τα χαλασω για να κοψω εισητιριο?
Εσεις με τα 1200 ευρω το μηνα συν τα προστιμα που παιρνετε θα εχετε παντα μαζι σας λεφτα,
Τον ακουγανε ολοι εκει στην σταση και τρελλαθηκανε,
Επιβατης1,α οστε 1200 το μηνα ο ελεκγτης και εγω δουλευω σε μαγαζι ολη μερα για 400 ευρω?
Επιβατης2,εγω μια συνταξη παιρνω 1000 ευρω και κάθε χρονο με κοβουν και ο ελεγκτης παιρνει τοσα πολλα?
Δαντε,ειστε αναρχικοι ειστε κομμουνιστες δε θα κερδισετε εσεις ζητω ο οασθ ζητω ο καπιταλισμος ζητω ο φιλελεθυερισμος,
Ζεγλιδης,μπειτε ολοι και μην κοβεται εισιτηρια σημερα ολοι μπαινουμε τζαμπα,

Μπηκαν ολοι στο αστικο εκτος από τον δαντε περιμενε το επομενο αστικο,
Εμπεροχαρτ,να τον ακουτε τον χαρτ λεει παντα σωστα πραματα
Ζεγλιδη θα παιξουμε το βραδυ στο φαντασι ε?
Ζεγλιδης,ενωειται αδελφε μου,

Δαντε,δε βαριεσαι θα βγαλω το μεροκαματο από το επομενο αστικο,

2 σχόλια:

  1. διακρινω σκληρο μυνημα εναντια στον καθως πρεπισμο και την υποκρισια που αναγκαζει τους ανθρωπους να μην ειναι ο εαυτος τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γινεται λιγο ποιο σαφεις κυριε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή