Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ 2



Το νέο που ειπε ο κολλημενιδης ότι παντρευτε εκανε ολη την παρεα να τρελλαθει από χαρα επιτελους ο λαμπρος εκανε το μεγαλο βημα,

Κολλημενιδης,σε μια εβδομαδα από σημερα όλα εγιναν στο γρηγορα,
Μυστιδης,μπραβο ρε φιλαρακι,
Αρης3γαμβετα,εισαι ωραιος φιλε,
Λιακος,συγχαριτιρια αλλα ένα βασικο
Κουμπαρος ποιος θα είναι?

Μυστιδης,δεν το συζηταω εγω,
Αρης3γαμβετα,μην επιμενεις εγω,
Λιακος,θα μου εκανες την τιμη να γινομουν εγω κουμπαρος σου?
Χαρτ,λαμπρο ποιος φωναζει ποιο πολύ μαζι σου στο παλε? Εγω αρα εγω πρεπει να γινω κουμπαρος,
Κολλημενιδης,φιλαρακια μου καλα σας ευχαριστω παρα πολύ
Αλλα επειδη ειμαι δικαιος και δε θα ηθελα να πληγωσω καποιον και ετσι αποφασισαμε με την αντριανα την γυναικα μου να γινει κουμπαρος ενας κοινος μας φιλος ο βασιλης που δεν τον ξερετε για να μην μαλωνεται και παλυ σας ευχαριστω πολύ όμως,

Αρχισε τα ψωνια ο λαμπρος πηρε κουστουμι πηρε πουκαμισο πηρε παντελονι πηρε παπουτσια πηρε γραβατα και εγινε γαμπρος κανωνικος

Την παρασκευη το βραδυ εκανε ένα γλεντι στο σπιτι του και καλεσε πολύ κοσμο σχεδον ολη την παρεα του ειχανε και μπουφε τρωγανε πινανε και περιμενανε την αυριανη μερα,

Γιαννης νορ,οσο τον φανταζομαι με κουστουμι και γραβατα τρελλενομαι ενωειται πως εγω θα βγαζω της φωτογραφιες ο λαμπρος γαμπρος αχ,

Τζακ,ολοι παντρευονται μια μερα ο λαμπρος από την δευτερα θα οριμασει σωστα,
Περι,αντε και στα δικα μας οι ελευθεροι αντε με μια καλη τυχη,
Μπουρνες,λαμπρο ευχομαι όλα να σε πανε καλα,
Κολλημενιδης,ευχαριστω σας ευχαριστω ολους παρακαλω παρτε να φατε να πιειτε γλενταμε σημερα τελευταια μερα εργενης,

Μπουρνες,μπα είναι και ο τζακ μαζι?
Εμ βεβαια βρηκες τζαμπα φαι και ηρθες ετσι?,
Τζακ,α ο φλωρος
Τι εγινε ακουσες μπατσελοτ παρτυ και ειπες δεν ερχομαι μπας και δω λαιφ καμια γκομενα γιατι μονο από της τσοντες του ακαμπι βλεπω γυναικα?
Μπουρνες,τι λες ρε τοκογλυφε που θα μηλησεις εσυ για εμενα,

Τζακ,τσιλ ρε τσιτζιφιογκο μην σηκωθω και τρεχεις σαν τους γυφτους στις τουμπας τα στενα τσιλ σε λεω ρεεε,

Αρης3γαμβετα,ελα τελος να μην μαλωνεται να ειστε φιλοι σημερα ηρθαμε να ευχηθουμε στον λαμπρο ηρεμια παρακαλω οριστε παρε μια τρουφα εσυ τζακ παρε και εσυ μια μπουρνε να γλυκαθειτε και δωστε τοπο στην οργη,

Μπουρνες,τελος παντων ας μην μαλωνουμε και παλυ φιλοι,
Τζακ,φιλοι ενταξει,
Μετα από λιγο ηρθε ο φωτης,

Φωτης,καλησπερα να ζησετε να ευτυχισεται και όλα τα καλα μαζι
Και τωρα το δωρο μου στον γαμπρο
Ντιανα σοφια ελατε,

Μπηκανε μεσα 2 κοπελες αρχισανε να χορευουν στον ρυθμο ντισκο και να βγαζουν τα ρουχα τους οσο δινανε φιλια μεταξυ τους
Σε καποια φαση τα βγαλανε όλα πηγανε στην κρεβατοκαμαρα,

Φωτης,λαμπρο δικες σου και οι δυο εγω ας μην κανω σεξ μιση μερα,
Ο λαμπρος δεν ειπε τιποτα πηγε μονος στην κρεβατοκαμαρα και οι αλλοι αφου συνηλθανε από το στριπ τιζ συνεχιζανε να τρωνε και να πινουνε,

Τζακ,ρε πως της καταφερες?
Φωτης,όταν ο φωτης εριχνε  γκομενες εσεις ολοι παιζατε στο εμπερορ
Μην την ψαχνετε οποιος θελει γκομενα αρκει να κανει παρεα μαζι μου,

Τζακ,ναι συγα μην εισαι ο δον ζουαν από την καλαμαρια πουλι ε πουλι απλα σε καθησαν 2-3 γκομενες,
Φωτης,ναι είναι αληθεια 2-3 γκομενες την φωρα ριχνω οποτε βγαινω μονος,
Περι,ελα χαλαρωνουμε λεμε,

Με αυτά και με αυτά περασε η μερα το άλλο πρωι ο λαμπρος ξυπνησε και ηταν μονος οι γκομενες εφυγαν αυτος ειχε πιει παρα πολύ και προσπαθουσε να συνελθει εβαλε να παιξει το νβα φαντασι μεχρι να περασει λιγο η ωρα
Κατά της 2 ειχαν ερθει οι γονεις και οι συγγενεις του ενώ βεβαια και η παρεα του να τον ξυρισουνε,

Μυστιδης,τραβα βιντεο γαμβι αυτές οι στιγμες είναι συναρπαστικες,
Αρης3γαμβετα,ενωειται πηγα από του ζεγλιδη και με εδωσε την δικη του βιντεοκαμερα αυτό το ντιβιτι πρεπει να παρει 100χιλλιαδες μπραβο από ολο τον κοσμο όταν το βαλουμε στο γιου τουμπ,

Ξυριζανε τον λαμπρο επαιζαν κλαρινα κερνουσανε με γλυκα και λικερ ολους οσους ηρθανε και στις 5 ακριβως ξεκινησανε για την εκκλησια ο λαμπρος αφου ειχε γινει γαμπρος σωστος ξεκινησε να παει να παντρευτει

Μολυς εφτασε ειδε αρκετους να τον περιμενουνε ορισμενοι πηγανε να τον χερετισουνε,

Γιαννης νορ,χαλαρος και παντα με δυναμη αδελφε,
Αρλαντιν,πρωτη φορα σε βλεπω με κουστουμι εισαι μια χαρα μην ξανα βαλεις αθλητικο στυλ,
Φωτης,προλαβαινεις παντος να την κανεις
Το βραδυ παω χρωμα ερχεσαι?

Τζακ,τι λες τον ανθρωπο βρε γκομενιαρη της κακιας ωρας?
Να ζησετε λαμπρο μην μασας τιποτα σε λιγα λεπτα θα γινεις επισημα παντρεμενος,
Και μετα από μιση ωρα αναμονης ερχεται και η αντριανα νυφη ητανε και αυτή πολύ ωραια φιληθηκανε και περασαν στην εκκλησια σε λιγα λεπτα εγινε το μυστηριο ο λαμπρος με την αντιανα παντρευτικαν
Αφου χερετισανε τους συγγενεις και τους φιλους στην εκκλησια δωσανε ραντεβου στο κεντρο

Σε ένα μεγαλο τραπεζι ηταν ολοι οι φιλοι του λαμπρου
Αρης3γαμβετα μυστιδης λιακος ζεγλιδης τζακ περι νορ φωτης μπουρνες και ο χαρτ,

Μπουρνες,τζακ γεμισε το πιατο σου μην στα φανε οι αλλοι και δεν εχεις χα,
Τζακ,εχεσε κανεις?
Α μιλησε ο φλωρος,
Λιακος,τρωμε ρε μαλακα,
Τζακ,τσιλ ρε που θα με πεις και μαλακα
Λες και θα σε κοψει την ορεξη,
Αρης3γαμβετα,ελα χαλαρα λεμε,

Και τοτε ο χαρτ κοιταει απεναντι σε ένα τραπεζι μια πολύ ωραια κοπελα τον κοιταει και αυτή αδιαφωρουνε για της παρεες τους και ο ενας κοιταει τον αλλων,
Χαρτ,εμενα με συγχωρειτε ερχομαι,
Πηγε στην εισοδο του κεντρου και μετα από ένα λεπτο πηγε και η κοπελα την ελεγαν σοφια,
Σοφια,καλησπερα γνωριζομαστε?
Χαρτ,όχι αλλα θα ηθελα πολύ να σε ηξερα και να ερχομασταν μαζι στο κεντρο,

Σοφια,πολύ ενδιαφερων με λενε σοφια εσενα?
Χαρτ,με λενε κωστα χαρικα πολύ σοφακι μου και θα χερομουν περισσοτερο αν τα λεγαμε μαζι συχνοτερα,

Σοφια,ειμαι ξαδελφη της νυφης καθομαστε με τους δικους μου στο τραπεζι,
Χαρτ,και εγω ειμαι φιλος του γαμπρου και εχω το δικο μου τραπεζι εκει περα αλλα αυτην την στιγμη το μονο που ζηταω είναι να μηλαω με εσενα,

Κατι που ειχαν πιει από ένα ποτηρι κοκκινο κρασι κατι από την μουσικη καθησανε εξω από το κεντρο και τα λεγανε και σε καποια φαση φιληθηκανε,
Σοφια,να σου πω πρεπει να γυρισω στο τραπεζι σημιωσε το κινητο μου και πες να βρεθουμε αυριο το απογευμα,

Ανταλαξανε τηλεφωνα και ο χαρτ ητανε πολύ χαρουμενος όταν γυρισε στο τραπεζι,
Αρης3γαμβετα,τι εκανες τοση ωρα?
Χαρτ,ειμαι μια χαρα φιλαρακι μου αυτό,
Φωτης,μηπως ειδες καμια ωραια γκομενα και πηγες στην τουαλετα να τον παιξεις?
Τζακ,εσυ αν δεν πεις την βλακεια σου δεν μπορεις ε?

Φωτης,κοιτα ποιος μηλαει,
Τζακ,τσιλ ρε γαμια του πληκτρολογιου,
Χαρτ,χαλαρωστε δεν παρεξυγουμε με τιποτα τωρα ειμαι μια χαρα και περιμενω την αυριανη ημερα,

Περασε το βραδυ όλα καλα ο χαρτ αν και ποτης δεν ηπιε άλλο ηθελε να εχει καθαρο το μυαλο του για την αυριανη ημερα
Ξυπνησε στις 10 εκανε μπανιο εφαγε ελαφρα και περιμενε να τον στειλει μηνυμα η σοφια
Στις 2 το μεσημερι τον εστειλε σμς,

Σοφια,στις 6 στην καμαρα,
Φορεσε μια λακοστ μπλουζα και ένα τζιν πηρε το αμαξι του το παρακαρισε στο παλε και πηγε στην καμαρα εκει τον περιμενε η σοφια με μια μινι φουστα,
Σοφια,καλησπερα δε ξερω πως θα το παρεις αλλα αν πραγματικα θελεις αυτό που καταλαβα ακολουθησε με,
Χαρτ,καταλαβα πολύ καλα και σε ακολουθω,

Πηγανε σε ένα σπιτι που ηταν της σοφιας το νοικιαζανε αλλα τωρα δεν εμενε κανεις
Βγαλανε αμεσος τα ρουχα τους και πεσανε στο κρεβατι κανανε αγριο σεξ μεχρι της 8 και στις 8,30 παραγγειλανε πιτσες φαγανε χαλαρωσανε και στις 10 επρεπε να φυγει,

Σοφια,περασα πολύ ωραια οποτε βρισκω χρονο θα σου λεω να βγαινουμε,
Χαρτ,θα περιμενω το μηνυμα σου παντα τολμω να πω πως σε αγαπησα,
Αφου σαν κυριος την πηγε μεχρι το σπιτι της ο χαρτ μετα ειχε παει στην παρεα που καθοντουσαν σε μια μπιραρια,

Λιακος,τι ηταν αυτό το τοσο σοβαρο που μας λες μην φυγετε εχω νεα?
Χαρτ,θα σας πω αλλα γιατι μονο εσεις οι αλλοι?
Φωτης,ο τζακ συγα να μην ξοδεψει λεφτα για μπιρες ο μυστιδης είναι παντρεμενος και ο θρυλικος γαμβετας μας δεν εχει λεφτα αρα μονο εγω και ο λιακος βγαινουμε συνεχεια πες τωρα τι εγινε?
Χαρτ,εβγαλα γκομενα από χτες στο κεντρο που ειμασταν φιληθηκαμε ανταλαξαμε τηλεφωνα και σημερα πηγαμε στην γκαρσονιερα της και το καναμε,

Αυτό ηταν τρελλαθηκαν και οι δυο τους και δε το πιστευανε πως ο χαρτ σε μια μερα καταφερε και κοπελα να γνωρισει και να το κανουνε,
Λιακος,μπραβο ρε αλανι μπραβο,
Φωτης,ακομα δε μπορω να το πιστεψω εβγαλες γκομενα σε γλεντι γαμου?

Χαρτ,2 μεγαλες χαρες μεχρι τωρα ζω όταν κερδιζουμε και τραγουδαω στο πεταλο με το κασκολ στο χερι για την αρειαναρα
Και όταν κανω σεξ συνεχεια με την γκομεναρα,
Αυτην την φωρα ο χαρτ ητανε ο τυχερος και το γλεντι ελπιζει να συνεχιζεται για παντα και για αυτόν αλλα και για ολους της παρεας του,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου