Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Η ΜΟΙΡΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ



Καλοκαιρι 1992 και μια παρεα που μολυς εχουν τελειωσει το λυκειο κανουνε ένα αποχαιρετιστιριο παρτυ
Περασανε πολύ καλες διακοπες αλλα πρεπει να κοιταξουνε το μελλον τους καθος θα σπουδασουνε ολοι

Ο περι και η ναταλια θα πανε αμερικη μιας και είναι και ζευγαρι ο χρηστος θα παει σουιδια και η ελενη γαλλια,

Χρηστος,μια μπιρα ακομα θα το καψουμε σημερα τελευταια μερα στο καμπινκ,
Ναταλια,εχουμε πιει ειδη αρκετα όμως,
Περι,τι αρκετα λιωμα ειμαστε,
Ελενη,ποιο σουρα δεν εχω νιωσει το κεφαλι μου γυριζει,
Χρηστος,λοιπον παμε να φαμε και ένα παγωτο?
Περι,δε ξερω ρε ειμαι κομματια,

Χρηστος,ρε μαλακα καταλαβες πως από αυριο θα ξεχασουμε μια για παντα την ζωη μου κανουμε?
Λοιπον ακουστε ένα κηρηγμα από εμενα που ειμαι ο μεγαλος αρχηγος χα
Τωρα είναι 11 και 32 αυριο τετοια ωρα εγω θα ειμαι στο σπιτι που θα μενω στην στονχολμη θα με λεει ο ιδιωκτητης να μην κανω φασαρια να μην παταω το καζανακι στις 12 το βραδυ να πληρωνω το ενοικιο στην ωρα μου και άλλες γνωστες ευρωπαικες ΜΑΛΑΚΙΕΣΣΣΣΣ,
Ελενη,ελα ρε χρηστο χαλαρωσε,
Χρηστος,κατσε εχω και συνεχεια
Εσυ γλυκια μου κοπελια αυριο τετοια ωρα θα κοιμασαι ένα στενο ποιο κατω από τον πυργο του αιφελ να εχεις δυναμεις γιατι το άλλο πρωι θα τρεχεις στα πανεπιστιμια του παρισιου

Οσο για το ζευγαρακι μας χα
Εσεις χμ παιζει τετοια ωρα να ειστε στο αεροδρομιο μιας και θα εχετε μερα εκει ε  θα τρωτε κανενα χοτ ντοκ θα ψαχνετε ταξι να σας παει στο σπιτι που θα μενετε και από την επομενη θα πατε και εσεις στο πανεπιστιμιο

Δηλαδη από αυριο θα πρεπει να ειμαστε κυριοι και κυριες γιατι ξεκιναει η ζωη μας
Για αυτό λοιπον σημερα γλενταμε ρε το καταλαβατε ΓΛΕΝΤΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ,
Πηγανε με το αμαξι του σε ένα ζαχαροπλαστειο φαγανε από μια παστα και από ένα παγωτο,

Περι,θα μας λειψουνε αυτές οι γευσεις,
Ναταλια,ναι μωρο μου αλλα τι να γινει δε μπορουμε να τα εχουμε όλα αρκει να ειμαστε μαζι,
Περι,ενωειτε αυτό αγαπη μου όταν εμαθα πως περασαμε μαζι στο ιδιο πανεπιστιμιο η χαρα μου ητανε μεγαλητερη ακομα και από το κυπελο που πηρε ο αρης το 2004 στο μπασκετ,

Αφου φαγανε και χαλαρωσανε ξεκινησαν να πανε στο ξενοδοχειο που μενανε,
Χρηστος,μαλακες τελευταια μας βραδια στην ελλαδα είναι γλεντιστεεεεεεε,
Όπως τρεχανε μεσα στον ερημο δρομο βγηκε ακριβως μπροστα τους ενας αντρας με αδιαβροχη καμπαρτινα ο χρηστος δεν τον ειδε και τον πατησε,

Περι,προσεχε ρεεεεεεεεεε,
Ελενη,αμαν ανθρωπος χτυπησαμε ανθρωπο,
Κατεβηκαν να τον δουνε,

Ναταλια,είναι νεκρος επεσε με δυναμη και κοματιαστικε,
Χρηστος,δεν το πιστευω ατυχια γαμωτο,
Ελενη,δεν εχω ξανα βρεθει σε αυτην την θεση τον σκοτωσες,
Χρηστος,δεν τον σκοτωσα μονος μου ολοι τον σκοτωσαμε,
Ελενη,εσυ οδηγουσες μεθησμενος,
Χρηστος,και εσυ τραγουδουσες στο αμαξι μου μεθησμενη σκασε και βρες μια λυση τι κανουμε τωρα,

Περι,να καλεσουμε αστενοφωρο και την αστυνομια,
Ναταλια,όχι μωρο μου όχι αστυνομια θα μπλεξουμε ολοι μας,
Ελενη,και θα αφησουμε έναν νεκρο στο δρομο σαν να μην τρεχει τιποτα?
Χρηστος,ΣΚΑΣΤΕ
Ο δρομος είναι ερημος αμφιβαλω αν περασει άλλο αμαξι μεχρι αυριο το πρωι
Ακριβως από κατω είναι η θαλλασα αν τον πεταξουμε κανεις δε θα καταλαβει ότι τον χτυπησαμε με το αμαξι ολοι θα πουνε πως ηταν σουρομενος και επεσε,
Ελενη,τα μουτρα του είναι μεσα στο αιμα,
Χρηστος,θα τον πεταξουμε στα βραχια και θα καθαρισουμε τον δρομο
Ηταν σουρομενος σκονταψε και επεσε,

Ελενη,και θα μπορεσεις να ζησεις με αυτές της τυψεις?
Ναταλια,ναι γιατι αν μας πιασει η αστυνομια ειμαστε χαμενοι ολοι,
Περι,καλα λεει θα μας κανουν ανακρισεις οδυγουσαμε μεθησμενοι ειμαστε χαμενοι
Το ταξιδι μας στο εξωτερικο αυριο θα αναβληθει οι σπουδες μας θα τελειωσουνε θα τρεχουμε συνεχεια στα τμηματα μπορει να μας κρατησουνε και μεσα μεχρι να δουνε τι θα γινει αλλα ακομα και αν αθωοθουμε από την υποθεση
Θα ειμαστε για παντα στιγματισμενοι και δε θα μπορουμε να βρουμε της δουλειες που θελουμε

Εσεις κοριτσια θα δουλευετε σε καποιο καφε μπαρ για τρεις και εξυντα και εγω με τον χρηστο θα τρεχουμε να δουλεψουμε σαν πλασιε,
Τοτε ο χρηστος πηγε και κλωτσουσε το θυμα,
Χρηστος,καθαρμα μας κατεστρεψες την ζωη καθαρμαααα,
Ελενη,είναι νεκρος τι τον βαρας?

Χρηστος,αυτος φταιει για όλα τι του ηρθε στις 3 τα ξημερωματα να βγει στο δρομο
Φοραει και αδιαβροχο με αυτην την ζεστη είναι τρελλος σιγουρα,
Ναταλια,εχεις δικαιο για αυτό το καθαρμα θα ταλεπορηθουμε ολοι μας θα καταστραφει το μελλον μας
Είναι τρελος βγηκε στο δρομο ειχε πιει σκονταψε και επεσε στο γκρεμο
Φενεται μοναχικος κανενας δε θα νοιαστει για εκεινον
Ενώ εμεις ειμαστε 4 νεοι και εχουμε πολλους να περιμενουνε πολλα από εμας,

Χρηστος,αυτό είναι το ποιο κρισιμο τεστ από όλα οσα καναμε μεχρι τωρα στο σχολειο αποφασιζουμε για το μελλον μας,
Και ετσι αποφασισαν να τον πεταξουνε στον γκρεμο και από εκει στην θαλλασα  καθαρισανε με κατι χαρτια τον δρομο από τα αιματα και ηταν όλα ενταξει,
Περι,ενταξει επεσε στον γκρεμο και από εκει στην θαλλασα καθαρισαμε το αμαξι το δρομο όλα καλα,

Μολυς φτασανε στο ξενοδοχειο ο χρηστος ηθελε να τους μιλησει,
Χρηστος,λοιπον θα ορκιστουμε τωρα ολοι μας πως θα ξεχασουμε για παντα αυτό το περιστατικο
Δεν θα το αναφερουμε ποτε και σε κανεναν ειμαστε συμφωνοι?
Ναταλια,συμφωνοι,
Περι,συμφωνοι,
Ελενη,συμφωνοι,
Ορκιστικαν ολοι πως δε θα πουνε τιποτα
Το άλλο πρωι εφυγαν ολοι για της χωρες τους να σπουδασουνε,
Περασε ενας χρονος σχεδον και το καλοκαιρι ξανα βρεθηκε η παρεα στο ιδιο μερος για διακοπες,

Χρηστος,να που ξανα βρεθηκαμε καλα ρε ετσι ειπαμε ενας χρονος περασε και 2 φορες μονο μηλησαμε στο τηλεφωνο,
Περι,όταν εισαι για σπουδες εισαι για σπουδες αυτό ξερουμε εμεις,
Ναταλια,ακριβως διαβασμα με της ωρες και μονο τα σαββατοκυριακα βγαιναμε δεν ηρθαμε ουτε μια φορα ελλαδα,

Ελενη,και εγω γνωρισα καποια ατομα στην σχολη αλλα γενικα δεν πολύ εβγαινα εξω είναι και τα εξοδα πολλα δε μπορεις να ερχεσαι συχνα στην πατριδα,

Χρηστος,εγω παλυ περασα ένα χρονο υπεροχο γλεντι ξενυχτια
Και όχι στην σουιδια που είναι ξενερωτοι αλλα σε αλλα μεροι γερμανια αυστρια,

Περι,και οι σπουδες σου τι γινονται?
Χρηστος,πηγα την πρωτη μερα που εφτασα για να γραφτω
Φετος θα πηγαινω λιγο περισσοτερο,

Ναταλια,οι γονεις σου σε στειλανε στο εξωτερικο να σπουδασεις και εσυ διασκεδαζεις δεν ντρεπεσαι καθολου?
Περι,καλα σε λεει ρε μαλακα είναι δυνατων να μην πηγες ολο το χρονο ουτε μια φορα στην σχολη σου?

Χρηστος,να σας πω εφυγα από το σπιτι για να μην ακουω την γκρινια τον γερων μου και θα ακουω την δικια σας?
Νεοι ειμαστε εχουμε ολη την ζωη μπροστα μας
Γλεντα τωρα που μπορεις γιατι αυριο δε ξερεις τι θα γινει ετσι ελενη?

Ελενη,όλα εχουνε ένα οριο καλο το γλεντι αλλα πρεπει να ειμαστε οριμοι και να καταφερουμε να παρουμε τα πτυχια μας,
Χρηστος,καταλαβα και εσυ τα ιδια μυαλα εχεις
Λοιπον παμε το βραδυ στο κλαμπ να πιουμε και να γλεντισουμε γιατι εχετε ξεχασει τι θα πει διασκεδαση μου φενεται,

Ειχανε ολοι από ένα ποτο και οσο πινανε μηλουσανε για τον εαυτο τους
Ο χρηστος χορευε στην πιστα με κατι κοπελες ηταν ο μονος που διασκεδαζε,

Ναταλια,πως τα πατε εσεις οι δυο?
Ελενη,ωραια αν δεν συγκατικησεις με τον αλλον δε μπορεις να ξερεις κατά ποσο ταιριαζεται,
Περι,ναι θεωρω πως με την ελενη μπορουμε να ζησουμε μαζι για παντα,

Ναταλια,χερομαι για εσας
Πρεπει να παω τουαλετα επιστρεφω,
Όταν η ναταλια πηγε τουαλετα μολυς βγηκε ειδε κατι που τρομαξε στον καθρευτη υπηρχε κατι γραμμενο με κραγιον,
ΤΣΟΥΛΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΑΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΕΡΣΥ ΚΑΙ Η ΕΚΔΙΚΙΣΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ,

Αμεσος ετρεξε και φωναζε τοτε την ειδανε ο περι με την ελενη,
Ναταλια,καποιος ξερει για τον περσινο φωνο μου εστειλε μηνυμα,
Πηγαν μαζι στις τουαλετες αλλα ειχε σβηστει η απειλη που διαβασε,
Ναταλια,και όμως το ειδα το εγραφε με μεγαλα γραμματα ξερω πως μαζι με τους αλλους σκοτωσατε ανθρωπο η εκδικιση θα ερθει συντομα,

Περι,ηρεμισε ηταν ειχαμε να τα πουμε ένα χρονο θυμηθικες το περσινο και το φανταστικες,
Ναταλια,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΗ
Σου λεω το εγραφε στον καθρευτη,

Ελενη,και τοτε πως εσβησε?
Ναταλια,αυτος που το εγραψε το εσβησε αμεσος για να με τρελλανει
Και να ειστε σιγουροι πως θα μας στειλει και αλλα μηνυματα,
Δεν εδειχναν να την πολύ πιστευουνε
Το ιδιο βραδυ ο χρηστος μιας και ειχε πιει αρκετα επεσε για υπνο μολυς πηγε σπιτι ξαφνικα ακουσε έναν θοριβο,

Χρηστος,ειμαι τοσο κομματια που αν εισαι κλεφτης λεω πως εχασες τον χρονο σου δεν εχω τιποτα αξιας μια τηλεοραση μονο εχω παρτην να μην βλεπω και ειδησεις,
Και τοτε ειδε μπροστα του έναν αντρα με μασκα και κιτρινο αδιαβροχο,
Αγνωστος,καθαρμα περσυ σκοτωσες ανθρωπο φετος θα τιμωρηθεις,

Χρηστος,όχι δεν μπορει να εισαι εσυ οχιιιιιιιιιιιιιιιιι,
Τον χτυπησε και τον αφησε ανεστιτο όταν ξυπνησε ειχε διπλα του ένα σημιωμα,
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΦΕΙΣΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΟΜΟ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΩ
ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΦΩΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΠΕΡΣΥ,

Αμεσος ο χρηστος πηγε να βρει τους αλλους πηγανε σε μια ερημια,
Περι,ρε μαλακα τι μας ξυπνησες τοσο πρωι?
Χρηστος,με επιτεθηκε ο τυπος που σκοτωσαμε,

Ναταλια,τι? Οστε εμφανσιτικε σε εσενα?
Χρηστος,ναι συγγνωμη επρεπε να σε πιστεψω αυτος που σκοτωσαμε περσυ τελικα δεν τον σκοτωσαμε και τωρα θελει να μας κανει κακο,
Ελενη,μην λες μαλακιες μαζι τον ριξαμε στην θαλλασα,
Χρηστος,τοτε είναι καποιος άλλος
Σημασια εχει ότι ξερει για τον περσινο φονο και θελει να μας εκδικηθει,

Περι,μια στιγμη χτες εστειλε μηνυμα στην ναταλια και το βραδυ επιτεθηκε σε εσενα
Αρα σημερα πολύ πιθανων να επιτεθει σε καποιον από τους δυο μας,

Ελενη,ναι είναι η σειρα μας μαλλον
Αλλα δεν εχουμε να φοβηθουμε κατι αν ειμαστε μαζι και οργανομενοι,
Ναταλια,μωρο μου φοβαμαι,
Περι,το ξερω και εγω όμως πρεπει να ειμαστε μαζι πλεων συνεχεια μονο ετσι θα τον αντιμετοπισουμε,

Χρηστος,ωραια θα ειμαστε μαζι μια μερα δυο μερες ολη την βδομαδα ολο το μηνα?
Καποια στιγμη ο κάθε ενας θα τραβιξει τον δρομο του
Και αυτό το καθαρμα θα ψαξει να μας βρει,
Ναταλια,αν πηγαιναμε στην αστυνομια?

Ελενη,εισαι τοσο ηλιθια μωρη?
Κυριε αστυνομε περσι σκοτωσαμε έναν ανθρωπο και τωρα καποιος μας απειλει πραγματικα ηλιθια,
Ναταλια,προσεχε πως μου μηλας παλιοτσουλα γιατι εχω ραματα για την γουνα σου πολλα,

Ελενη,τι εχεις να πεις για εμενα μωρη μαλακισμενη?
Ναταλια,ξερω πως τα εριξες στον δικο μου ενώ ηξερες πως ειμαστε μαζι
Δεν σε εβλεπα νομιζεις πως τον κοιτουσες ακομα και εκεινο το μοιραιο βραδυ,

Χρηστος,και εγω το ειχα καταλαβει και να σας πω και το άλλο?
Γουσταρα να κανατε μια παρτουζα οι τρεις σας και να με καλουσατε και εμενα μιας και ειμαι μονιμα μπακουρι
Αυτό ειχα στο μυαλο μου συνεχεια οσο οδυγουσα για αυτό δεν ειδα αυτό το καθαρμα που πατησα,

Περι,τι λες ρε μαλακα μηπως ηθελες να μας πηδηξεις και ολας?
Χρηστος,με ειπες αδελφη ρε φλωρε?

Τσακκκκκκ,
Και οσο μαλωνανε επεσε μια κροτιδα διπλα τους εβγαλε καπνο και αμεσος μετα ειχε πεσει και ένα χαρτι πανω σε μια πετρα το πηρανε και το διαβασανε,

ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΣΩ ΟΛΟΥΣ ΜΑΛΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΩ,

Ναταλια,μωρο μου τωρα φοβαμαι περισσοτερο,
Περι,αν πω ότι δεν φοβαμαι θα είναι ψεματα κατι πρεπει να κανουμε,

Χρηστος,μονο μια λυση υπαρχει,
Ελενη,ελα πες την,
Χρηστος,βγες εξω ρε καθαρμα
Βγες ρε κομπλεξικε αγαπητε μαλακα
Βγες ρε γελοιε το ξερω πως εισαι καπου κρυμενος
Το ξερω πως μας βλεπεις και ακους τι σε λεμε ελα εμφανισου επιτελους αν εισαι αντρας
Εκτος αν εισαι καμια αδελφαρα και θελεις να μας κανεις κακο απο ζηλια επειδη εμεις εχουμε γκομενες και εσυ δεν ειχες ποτε αντρα
Χα ρε μηπως αυτος που σκοτωσαμε ητανε ο γκομενος σου?

Μπαμ,,,
Ξαφνικα ενας πυροβολισμος ακουστικε πετυχε μια σφαιρα το χερι του χρηστου,
Χρηστος,αχχχ μαλακες ποναω αλλα το καθαρμα είναι καπου κοντα,
Περι,ειδες τι εκανες ρε βοηθηστε να τον παμε σε ένα νοσοκομειο,
Χρηστος,όχι αυτος είναι διπλα μας πρεπει να εμφανιστει μονο ετσι θα σωθουμε
Ας ειμαι εγω το θυμα αλλα αν σωθειτε εσεις
Ναι ρε μπασταρδε το ξερω πως με πυροβολησες εσυ αν εχεις αρχιδια όμως ελα μπροστα μου να με πυροβολησεις,

Και τοτε από το δεντρο πεφτει ενας αντρας με μασκα και αδιαβροχο κρατοντας μια καραμπινα,
Μασκοφορος,όχι μονο δεν μετανιωσατε για τον φονο που κανατε περσι ειχατε το θρασσος να με βρισεται και να με προσβαλεται
Θα σας σκοτωνα έναν έναν αλλα αφου αυτος με προσβαλε θα σας εκτελεσω ολους μαζι,
Περι,μια στιγμη ας επικρατησει η λογικη δεν θελαμε να σκοτωσουμε κανεναν ηταν ένα ατυχημα,

Μπαμ, τον πυροβολησε και αυτόν στο χερι ενώ οι κοπελες φωναζαν,
Μασκοφορος,ΣΚΑΣΜΟΣ αλλιως θα σας εκτελεσω αμεσος σας δινω λιγα λεπτα ζωης για να με ακουσεται,
Ναταλια,σε παρακαλω μην μας σκοτωσεις δεν φταιμε σε τιποτα ητανε ένα ατυχημα τι μπορουμε να κανουμε για να επανορθοσουμε,

Μασκοφορος,σκοτωσατε έναν ανθρωπο και πηγατε για σπουδες γλεντουσατε έναν χρονο και σαν να μην συνεβη τιποτα ηρθατε στο ιδιο μερος και φετος,
Ελενη,σου λεμε ηταν ατυχημα δεν το θελαμε,
Μασκοφορος,ναι ηταν ατυχημα αλλα μετα αντι να τρεξετε στο νοσοκομειο και να παραδεχτειτε το λαθος σας εσεις εξαφανισατε το πτομα σαν να ητανε σκυλι αυτό το εγκλημα θα πληρωσετε τωρα ολοι σας,

Ναταλια,ότι και αν κανεις σε εμας δε θα φερεις πισω αυτόν τον ανθρωπο που πεθανε περσυ σε παρακαλω αφησε μας,
Μασκοφορος,κανατε ένα εγκλημα και πρεπει να τιμωρειθειτε,
Χρηστος,ηταν ατυχημα το δικο μας ενώ εσυ θελεις να μας δολοφωνισεις είναι αμαρτια από τον θεο αυτό,

Μασκοφορος,δεν πιστευα ποτε μου στον θεο αρα μην λες τετοια παραδειγματα σε εμενα,

Ελενη,εισαι ένα κτηνος δηλαδη δεν εχεις αισθηματα αλλιως θα μας εδειχνες και την φατσα σου,
Μασκοφορος,ωραια εσενα θα σε εκτελεσω πρωτη,
Τσακ,

Ο χρηστος αρπαξε μια πετρα που ειχε διπλα και την πεταξε στο κεφαλι του μασκοφορου και επεσε κατω
Αμεσος η ναταλια επεσε πανω του και πηρε την καραμπινα και η ελενη τον κλωτισε αφου του πηραν την καραμπινα ο μασκοφορος ηταν ομηρος τους,
Ναταλια,και τωρα τι εχεις να πεις ε τι εχεις να πεις?

Ελενη,δωσε μου το οπλο ηθελες να με πυροβολησεις πρωτη ε μπαμ,

Τον πυροβολησε στο ποδι ο μασκοφορος ηταν ανυσχηρος ποια,
Μασκοφορος,ενταξει λαθος μου σκοτωστε με να τελειωνουμε καντε τον δευτερο φονο αυτό το καλοκαιρι και εξαφανιστε με,

Χρηστος,μια μονο ερωτιση και θα εξαρτιθουν πολλα
Γιατι μας βασανιζεις τοσο πολύ γιατι ηθελες το κακο μας ηταν γνωστος σου αυτος που σκοτωσαμε?
Μασκοφορος,ηταν ο μονος ανθρωπος που πιστεψε σε εμενα και μου εδωσε θαρρος για την ζωη
Ολοι τον ελεγαν τρελο μονο εγω τον ειχα σαν ειδολο μου και όταν ειδα που τον σκοτωσατε ηθελα να σας εκδικηθω εμαθα για εσας ηξερα πως εχετε σπιτια σε αυτό το μερος και ότι θα ξανα ερθετε και σας περιμενα
Δυστυχως με νικησατε αλλα,
Μπαμ,,,
Η ελενη τον πυροβολησε άλλες 2 φορες,
Ναταλια,τον σκοτωσες,
Ελενη,ναι δεν ηθελα να μας απειλησει και να φοβομαστε τον παραταμε όπως είναι και παμε σε ένα νοσοκομειο για εσας μας επιτεθηκε ηταν τρελος ειμασταν σε αμυνα και τον εκτελεσαμε αυτό θα πουμε,
Και ετσι η παρεα τελειωσε μια για παντα με αυτόν που τους απειλουσε ο κάθε ενας πηγε στην χωρα του και συνεχιζε την καθημερινη ζωη
Δωσανε έναν ορκο να μην ξανα πιουνε ποτε αλκοολ γιατι εξετιας του ποτου εγινε η αρχη και επισης να μην αναφερουν ποτε κατι από οσα τους συνεβησαν με τον τρελο δολοφωνο που συναντησανε,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου