Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ



ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ
Ο τζακ αφου εχει κανει της βολτες του βρισκει τον αρη3γαμβετα και τον καλει στο σπιτι του να δουνε ένα ματς μαζι,

Αρης3γαμβετα,αμαξαρα εχεις παντος,
Τζακ,τι να γινει πρεπει να κυκλοφορουμε ανετα και μαλιστα είναι και θορακισμενη
Αλλα αυτά δε τα λεμε γιατι και μας ματιαζουνε και η εφορια βαζει φορους,

Φτασανε σε μια ερημια και βλεπουν μια παραγκα,
Αρης3γαμβετα,τι εγινε μην μου πεις πως μενεις σε αυτό το μερος?
Τζακ,ποτε μην κρινεις ένα βιβλιο από το εξοφυλλο και ένα ρουχο αν δεν το βαλεις,


Πατησε ένα τηλεκοντρολ και ανοιξε η πορτα της παραγκας που ηταν από μεταλο περασε το αμαξι ξανα εκλεισε και ειδανε μπροστα τους ένα τεραστιο σπιτι με κηπο,

Αρης3γαμβετα,αμαν τι βιλα είναι αυτή?
Τζακ,ε ότι μπορουμε κανουμε
Τεραστιο σπιτι με τηλεοραση ντιβιτι συνδρομιτικα τεραστιο μπανιο μεγαλη κρεβατοκαμαρα κουζινα και 4 δωματια σε περιπτοση που θελει να φιλοξενησει κοσμο,
Αρης3γαμβετα,πραγματικα αρχοντας εισαι φιλε μου αξιος να εισαι  να τα χερεσαι,

Τζακ,να σαι καλα ότι μπορουμε κανουμε το θεμα είναι να μην ξερουν τι εχουμε γιατι τοτε ολοι τρεχουν και ζητανε λεφτα

λοιπον ακου τι σε θελω αυριο σαββατο θα παω ένα ταξιδι στην σκοτια για 4ης μερες και το συνεργειο που ερχεται και με καθαριζει το σπιτι εχει αδεια
Θελω να μου βρεις καποιους να καθαρισουν λιγο το σπιτι και να γυρισουν και ολας το αμαξι
Φυσικα ενωειται πως πρεπει να είναι της απολυτης εμπιστοσινης και να μην σκεφτουνε καν να κλεψουνε ουτε έναν αναπτηρα,

Αρης3γαμβετα,ναι ξερω έναν που εχει συνεργειο καθαρισμου μπομπυ τον λενε μπορω να του μιλησω και να σου φερει δικα του ατομα,

Το άλλο πρωι και ολας τον πηρε τηλεφωνο και τον ειπε πως θα του βρει ένα συνεργειο
Εκεινη την στιγμη ειχαν ερθει στο γραφειο του ο αρλαντιν και ο δημητρης για να τους ζητησουνε δουλεια,
Μπομπυ,αυτην την εποχη ειμαστε κλεισμενοι αφηστε μου τα τηλεφωνα σας να σας ειδοποιησω όταν βρεθει καποια θεση,
Δημητρης,καταλαβα κάθε φορα τα ιδια γινονται
Δουλεια θελουμε ρε αφεντικο όχι ελπιδες,
Μπομπυ,σας καταλαβαινω αλλα αυτην την εποχη δουλεια δεν υπαρχει,

Αρλαντιν,αν περιμεναμε λιγο λετε να βρισκοταν κατι?
Μπομπυ,δυσκολα αλλα τι να σας πω περιμενετε,

Μετα από λιγο ειχε ερθει ο αρης3γαμβετα με το αμαξι του τζακ,
Αρης3γαμβετα,οριστε εφερα το αμαξι και τα κλειδια του σπιτιου μεσα εχω γραμμενη την διευθινιση
Ο κωδικος είναι γραμμενος για την πυλη όπως και για να κλεισει ο συναγερμος
Όταν τελειωσουν να ξανα κλειδωσουν

Μπομπυ,ενταξει ευχαριστουμε,
Όταν εφυγε οι αλλοι δυο ακουσανε την συζητηση τους,

Δημητρης,τα ακουσες ε?
Αρλαντιν,ναι λες να τον πουμε να παμε να καθαρισουμε το σπιτι εμεις?

Δημητρης,εισαι χαζος?
Μας δινεται η ευκαιρια να βγαλουμε πολλα λεφτα σημερα να σωθουμε
Στο γραφειο είναι μονος του ο μπομπυ με τα κλειδια από ένα αμαξι και από μια βιλα που σε ολη μας την ζωη να δουλευουμε δε θα παρουμε ποτε,
Αρλαντιν,ε και τι να γινει δηλαδη?

Δημητρης,παμε μεσα χτυπαμε τον τυπο και κλεβουμε το αμαξι,
Αρλαντιν,τι λες ρε εγω δεν ειμαι κλεφτης,
Δημητρης,μου εχεις υποχρεωση και προσπαθω να σε βοηθησω λοιπον σκασε και κανε ότι σου λεω,

Μπηκαν μεσα στο γραφειο του μπομπι,
Μπομπι,παλυ εσεις? Δεν θα βρειτε δουλεια σημερα αδικα περιμενετε,
Τσακ,
Ο δημητρης τον εριξε μια μπουνια τον εριξε κατω και αρχισε να τον βαραει,
Δημητρης,ελα να τον πιασουμε ρε να τον κλειδωσουμε στο μπανιο,
Τον  κλειδωσανε το μπανιο οσο ητανε ανεστητος
Πηρανε τα κλειδια του αμαξιου και πηραν το αμαξι βρηκε την διευθνιση με τους κωδικους και ξεκινησαν για το σπιτι του τζακ,

Αρλαντιν,θα συνελθει σε λιγη ωρα και θα καλεσει την αστυνομια,
Δημητρης,μεχρι να συνελθει και να τον ανοιξουνε θα περασουν ωρες προλαβαινουμε να μπουμε στο σπιτι να κλεψουμε ότι βρουμε και μετα να τα πουλησουμε,

Αρλαντιν,και θα μας κινηγανε μια ζωη,
Δημητρης,ακου εγω ειμαι αρχηγος και εγω αποφασιζω
Εξαλου τωρα εισαι ειδη μπλεγμενος κανε ότι λεω λοιπον χωρις αντιριση,
Οσο οδηγουσανε το αμαξι ο αρλαντιν ηταν φανερα αγχωμενος,
Δημητρης,γιατι εκανες παρεα μαζι μου? Δε ξερεις πως εγω ειμαι ένα καθαρμα?
Αλλα σιγουρα θα ειπες πως μονο τα καθαρματα μπορουνε να βρουνε λεφτα εισαι το ιδιο με εμενα ειμαστε συμαχοι,

Φτασανε στο σπιτι του τζακ ανοιξαν με τους κωδικους και μπηκανε μεσα,

Δημητρης,μαλακα δεν εχω ξανα παει σε τετοιο σπιτι,
Αρλαντιν,ωραια παμε να παρεις ότι θελεις και να φυγουμε,

Δημητρης,γιατι τρομαζεις? Αραξε λιγο να νιωσουμε σαν κυριοι μια φορα
Πανε στο ψυγειο ολο και κατι θα εχει να φαμε εγω θα ψαξω να βρω λεφτα,

Οσο κανανε βολτες στο σπιτι του τζακ ο μπομπι ειχε συνελθει από το χτυπημα φωναζε βοηθεια και τελικα τον ακουσαν οι συνεργατες του  σπασανε την πορτα και βγηκε,

Μπομπυ,τους αλητες με χτυπησανε και με κλειδωσανε,
Συνεργατης1,να φωναξουμε την αστυνομια?
Μπομπυ,όχι αφηστε με λιγο να παρω ένα τηλεφωνο,
Πηρε αμεσος τον αρη3γαμβετα,
Αρης3γαμβετα,τι λεει ρε μπομπυ?

Μπομπυ,φιλε μου εγινε κατι πολύ κακο,
Αρης3γαμβετα,ωραια πες το,
Μπομπυ, κλεψανε το αμαξι του τζακ,

Αρης3γαμβετα,ΤΙ ΕΙΠΕΣ?????????????
Μπομπυ,με χτυπησανε πισω πλατα κλεψανε το αμαξι δεν φταιω εγω,
Αρης3γαμβετα,ασε τα ποιος φταιει και βρες το αμαξι τωρα,
Μπομπυ, υπαρχει και κατι άλλο μαζι με το αμαξι πηρανε και τα κλειδια του σπιτιου ακουσανε την κουβεντα μας και ξερουνε για την διευθνιση που είναι στο αμαξι,

Αρης3γαμβετα,ΤΙ ΛΕΣ ΡΕΕΕΕ?
Και ποιος με λεει εμενα πως δεν σκηνοθετισες εσυ την κλοπη?

Μπομπυ,ΟΧΙ φιλε μου όχι σε καμια περιπτοση
Ητανε 2 απελπισμενοι ζητουσανε δουλεια περιμεναν εξω από το γραφειο μου
Ακουσανε την συζιτηση μας και όταν εμεινα μονος με χτυπησαν και κλεψανε το αμαξι,

Αρης3γαμβετα,μαλιστα ας πουμε ότι εγω σε πιστευω ας πουμε λεω πως δε φταιες
Πιστευεις ότι θα πιστεψει κατι τετοιο και ο τζακ?
Μπομπυ,και όμως πρεπει να τον πεις πως δε φταιω εγω,

Αρης3γαμβετα,σκασμος
Εχεις 2 επιλογες μπομπυ εσυ αποφασιζεις
Η μια είναι να εξαφανιστεις αμεσος από την χωρα να αλλαξεις ονομα και να μην ξαναδεις κανεναν από τους γνωστους σου
Ετσι θα καταφερεις να γλυτωσεις την ζωη σου από το κινηγητο που θα σε κανει ο τζακ
Στην θεση σου αυτό θα εκανα

Η άλλη είναι να αρχιζεις να τρεχεις να βρεις αυτους τους κλεφτες να τους πιασεις και να τους παρεις ότι κλεψανε ακομα και έναν αναπτηρα
Αν θελεις αυτην την επιλογη ξεκινα αμεσος
Ακομα εκει εισαι?

Μπομπυ,ξεκιναμε θα σε παρω να σε πω τα νεα,
Φωναξε αλλους 2 υπαλληλους του και ξεκινησαν για το σπιτι του τζακ,

Μπομπυ,θα τους βρουμε ζωντανους και θα τους παραδωσουμε στον γαμβετα να τους δωσει στον τζακ,
Φτασανε στο σπιτι του τζακ ειδανε την παραγκα και δε μπορουσαν να μπουνε μεσα,

Μπομπυ,χωρις κωδικους δε θα ανοιξουμε ποτε
Που θα παει θα βγουνε καποια στιγμη δεν υπαρχει άλλη εξοδος και τοτε θα τους πιασουμε,

Ο δημητρης εψαχνε για λεφτα αλλα δεν εβρισκε σε καποια φαση όμως ειδε καποιες λιρες της πηρε αμεσος
Ο αρλαντιν αφου ετοιμασε να φανε κατι φοβισμενος ανοιξε την τηλεοραση και τοτε ειδε πως ο τζακ ειχε καμερες και εβλεπε τον μπομπυ και τους αλλους,

Αρλαντιν,δημητρη ελα αμεσος να σου δειξω κατι που ειδα,
Δημητρης,τι είναι ρε μολυς βρηκα καποιες λιρες,

Αρλαντιν,μας ανακαλιψαν δες,
Δημητρης,εφτασαν ποιο γρηγορα από οσο περιμενα
Και τωρα αυτοι θα περιμενουν να βγουμε δεν μπορουν να μπουνε χωρις κωδικο,

Αρλαντιν,ωραια καποια στιγμη όμως θα παρουν την αστυνομια και θα σπασουν τους κωδικους εκεινη μιας και θα ειπαν ειδη τα νεα στον ιδιοκτητη,
Δημητρης,παμε στο αμαξι είναι θορακισμενο ανοιγουμε την πορτα και φευγουμε
Αλλα να παρουμε κατι ακομα εκτος από της λιρες να αυτην την τηλεοραση και εκεινο το ντιβιτι τα βαζουμε στο αμαξι και φευγουμε,

Τζακ,αφηστε τα όλα κατω τωρα,
Εντελως ξαφνικα βλεπουν μπροστα τους τον τζακ να τους σημαδευει με οπλο,
Τζακ,δεν θα το πω ξανα αφηστε τα όλα κατω τωρα,

Αρλαντιν,σας παρακαλω μην μας πυροβολησετε το αφεινουμε,
Τζακ,μπηκατε στο σπιτι μου με σκοπο να κλεψετε αφου πρωτα χτυπησατε έναν ηλιθιο για να παρετε τα κλειδια του αμαξιου
Ειστε εξυπνοι όμως τα καταφερατε μια χαρα και θα τα καταφερνατε αν δεν σχεδιαζα εγω το σχεδιο,
Δημητρης,τι εννωεις?
Τζακ,εγω σας ειδα και ειπα τον συνεργατη μου να πει την ομιλια δυνατα για να δουμε αν τολμουσατε να κλεψετε το αμαξι και να μπειτε στο σπιτι μου,
Αραλντιν,δηλαδη το σκινικο ηταν στημενο?
Τζακ,ακριβως εγω το εφτιαξα
Είναι ένα χομπι που εχω να παιζω με τους αλλους να δω την ψυχολογια τους
Ετσι ειπαμε δυνατα τους κωδικους ξερατε που είναι τα κλειδια και πηρατε το ρισκο να κλεψετε
Τωρα πρεπει να καλεσω την αστυνομια να σας πιασει για κλοπη αμαξιου και κλοπη σε σπιτι
Εκτος αν συμφωνισετε να πατε σε μια αποστολη που θα σας στειλω εγω,

Αρλαντιν,τι αποστολη είναι αυτή?
Τζακ,θα σας στειλω σε ένα μερος
Όχι βεβαια για διακοπες θα πατε να βρειτε ένα ατομο πουλαει αυθεντικες φανελες και ειδη της μεγαλης ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ

Επειδη είναι συλλεκτικα τα περισσοτερα οι τιμες είναι πολύ ακριβες και δεν θελω να δωσω τοσα λεφτα
Εσεις θα πατε και θα κλεψετε ότι βρειτε και θα μου τα φερετε
Προσοχη αν σας πιασουν δεν φερω καμια ευθινη
Αν τα καταφερετε θα ξεχασω πως πηγατε να με κλεψετε και θα σας δωσω και 100 ευρω στον κάθε ένα σας,

Δημητρης,ολοκληρο ταξιδι ολοκληρη ταλεπορια για μερικες φανελες και μαλιστα της βρωμερης λιβερπουλ?
Μπαμ,
Τον πυροβολησε στο γονατο,


Τζακ,μπηκε μεσα να με ληστεψει ημουν σε αμυνα και τον πυροβολησα δεν ειμαι φονιας απλα θα μπεις στην φυλακη και μαλιστα τραυματισμενος
Αυτό για να μαθεις να προσβαλεις την ομαδα μου
Αυτος θα παει φυλακη για κλοπη εσυ τι δρομο θα διαλεξεις?

Αρλαντιν,εγω ευχαριστως να παω οπου θελετε να σας φερω της φανελες που θελετε και εγω λιβερπουλ ειμαι,

Τζακ,ενταξει πηγαινε στο δωματιο που ειδες σε λιγο θα ερθω,

Μπηκε ο μπομπι με τους αλλους και εφεραν και την αστυνομια πιασανε τον δημητρη ομολογισε πως αυτος μπηκε για να κλεψει και ετσι τον πιασανε
Δεν καρφοσε τον αρλαντιν και εκεινος αφου τον ειχαν κρυψει το άλλο πρωι πηγε να βρει της γνησιες φανελες,

Αρλαντιν,φτασαμε σε αυτό το μαγαζι εχει της αυθεντικες φανελες πως μπαινω όμως μεσα?
Ιδεα ναι αυτό είναι,
Πηγε μεσα με θρασσος,
Υπαλληλος,τι θελετε?
Αρλαντιν,εχω ανοιξει ενα καφε λιγο ποιο επανω και θελω να γνωρισω ολη την γειτονια δινω καφε δωρεαν σημερα,
Εδωσε στους υπαλληλους από έναν καφε με υπνοτικο και αμεσος κοιμηθηκανε
Τοτε ο αρλαντιν εκλεισε την πορτα του μαγαζιου και πηγε στην αποθηκη οπου ειχανε της αυθεντικες φανελες,

Αρλαντιν,ωραια παιρνω 10 της λιβερπουλ 10 της γιουναιτεν 10 της αρσεναλ 10 της τσελσι και ειμαι ενταξει της βαζω στην σακουλα και φευγω σαν κυριος,
Όταν ανοιξε να φυγει ηρθαν καποιοι πελατες ο αρλαντιν τους ειπε να κοιταξουν τι θελουν και σε λιγο ερχεται ο υπευθινος,

Αρλαντιν,ωραια τελος καλο όλα καλα,
Υπαλληλος2,αυτος είναι πιαστε τον,

Αρχισαν να τον κινηγανε 4 αντρες ηταν υπαλληλοι από το μαγαζι τον ειδανε μεσα από την καμερα,

Υπαλληλος2,κλεφτης πιαστε τον εχει κλεψει το μαγαζι μας,

Ο αρλαντιν ειχε ξεφυγει βρηκε ένα αμαξι και πηγε στο λιμανι να παρει το επομενο πλοιο για ελλαδα
Όμως όταν εφτασε εκει τον περιμενε ο τζακ,

Τζακ,μπραβο τα καταφερες,
Αρλαντιν,μια απορια όμως τοσο φασαρια για μερικες φανελες?
Τζακ,όταν είναι συλλεκτικες ναι αλλα που να καταλαβεις εσυ,

Αρλαντιν,ωραια και τωρα μπορω να φυγω?

Τζακ, ναι να φυγεις χα,
Και τοτε αναψαν τα φωτα και μαζευτικε πολυς κοσμος και και χειροκροτουσε,
Τζακ,συγχαριτιρια αρλαντιν εκανες τελεια δουλεια και με βοηθησες να κερδισω,
Αρλαντιν,θα τρελλαθω τι λες τωρα?

Και τοτε ειδε τον υπαλληλο2,
Υπαλληλος2,μπραβο εχεις μεγαλο ταλεντο στις κλεψιες
Όλα οσα εζησες ητανε ένα παιχνιδι ένα στοιχημα που βαζουμε εμεις στα μεροι μας,

Αρλαντιν,τι στοιχημα δηλαδη?
Τζακ,στοιχηματισα ότι μπορω να στειλω δικο μου ανθρωπο σε καταστημα να κλεψει και ενώ τον καταλαβουν να τους ξεφυγει
Ηξερα πως επρεπε να στειλω έναν απελπισμενο που θα εκανε τα παντα για να παρει της φανελες και για αυτό σου εστησα το άλλο το παιχνιδι με την ληστεια στο σπιτι μου και ετσι με βοηθησες να βγαλω 10 χιλλιαδες ευρω,

Αρλαντιν,εισαι απαραδεκτος παιζεις με της ζωες μας,
Τζακ,όταν εισαι πλουσιος μπορεις να κανεις πολλα
Παρε λοιπον το 100 ευρω που σου εταξα και επεστρεψε στην ελλαδα
Οσο για τον φιλο σου τον πυροβολησα στα αληθεια γιατι προσβαλε την ομαδα μου αλλα  πληρωσα τα εξοδα νοσηλειας του και θα του δωσω και αυτου αλλα 100 ευρω ετσι για την ταλεπορια,

Να λοιπον που δε ξερεις τι να πεις όταν εχεις να κανεις με στοιχηματα,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου