Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ Η ΣΥΝΤΙΡΙΤΙΚΟΙ?



ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ Η ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΙ?
Μια ιστορια με πολλα δηλληματα και ισως καθολου απαντησεις θα είναι η σημερινη
Διαβαζεται και σχολιαζεται,

Ο μανος μενει σε ένα χωριο στην λαρισα είναι αρκετα συντηριτικος και της παλιας σχολης είναι ολη μερα σπιτι και δουλεια και θυμωνει με το τιποτα
Για αυτό και δεν εχει σχεδον καθολου φιλους και για αυτό τον κοροιδευουνε αρκετοι εκει στο χωριο
Μενει με τους γονεις του και την αδελφη του την ναταλια μια τελειος διαφωρετικη κοπελα
Μοντερνα που θελει να βγαινει και ολο μαλωνει με τον αδελφο της που δεν του αρεσει να κανει παρεα με καποιους από το χωριο,

Μανος,δεν σε ειπα να μην φορας τοσο προκλητικα ρουχα?
Γιατι μια φορα γαμωτο δεν με ακους?

Ναταλια,δεν το ξερα να κυκλοφορο με ρασα ειδικα τωρα το καλοκαιρι,
Μανος,ναταλια προσεξε καλα δε θα γελανε με εμενα
Και επισης μην σε ξανα δω να βγαινεις με αυτόν τον αλητη τον ζουνη η τον αλλον τον σουρομενο τον αντι γιατι θα σε σπασω στο ξυλο μηλημενα ξυγιμενα,

Ναταλια,ακου να δεις ουτε πατερας μου εισαι και εγινα ενηλικη δεν εχεις κανενα δικαιωμα να μου κανεις ελεγχο αντε ποια 22 χρονων ειμαι οριζω την ζωη μου και μπορω να την κανω ότι θελω,

Από τα συνηθισμενα καυγαδακια τους
Εκει στο χωριο της λαρισας εμεναν οι δυο ποιο πλακατζιδες ο ζουνης με τον αντι που όμως ο ζουνης αλλαζε γυναικες σαν τα εσορουχα του,

Ζουνης,αδελφε  να κανουμε μια πλακα στον μανο που ερχεται?
Αντι,μεσα αλλα τι πλακα?
Ζουνης,ελα και θα δεις,

Όπως ερχοταν ο μανος στο δρομο ο ζουνης του πεταξε την μπιρα από το ποτηρι του,
Ζουνης,αμστελ γιατι ετσι σας αρεσει χα,

Μανος,βρε αλητες αν σας πιασω θα σας σκισω ρε αλητες τεμπελιδες ροκαδες,

Ετρεχαν και γελουσανε,
Αντι,μαλακα εσκασα από τα γελια,
Ζουνης,η ζωη είναι μια πλακα όπως λεει ο μεγιστος θεσσαλονικιος ζεγλιδης,

Αντι,ετσι αλλα αυτος ο μανος ολο θυμωμενος είναι παιζει να μην εχει βγει ποτε με γυναικα,
Ζουνης,τι γυναικα ρε αυτος ουτε μαλακια τραβαει ο παλιο συντηριτικος
Αλλα η αδελφη του είναι γκομεναρα
Εχω ραντεβου μαζι της το βραδυ σημερα θα μου δωσει το κορμι της,

Αντι,προσεξε ρε μην το μαθει ο μανος,
Ζουνης,ας το μαθει τι θα με κανει δηλαδη εξαλου είναι 22 χρονων η ναταλια εχει κάθε δικαιωμα να διαλεξει οποιον θελει
Ε φταιω εγω αν ειμαι τοσο ωραιος και διαλεξε εμενα?
Το απογευμα κατά της 7 η ναταλια εφυγε από το σπιτι ειπε πως θα παει μεχρι την φιλη της και αυτή πηγε και βρηκε τον ζουνη στο αμαξι του,

Ζουνης,καλος την λατρεια μου,
Ναταλια,εχω να σε δω 2 ολοκληρες μερες,
Ζουνης,και εμενα μου ελειψες
Και δεν ξεχανω πως ειπες ότι σημερα θα μου δωσεις το κορμι σου θα ολοκληρωσουμε την αγαπη μας,

Ναταλια,ναι ηρθα αποφασισμενη
Να σου όμως ας μην γινει στο αμαξι,
Ζουνης,όχι αγαπη μου η πρωτη σου φορα πρεπει να είναι τοσο ωραια που να την θυμασαι και να με σκεφτεσαι για παντα με καλες αναμνησεις στο σπιτι μου θα παμε,

Πηγαν στο σπιτι του ειχε βαλει το cd τον χελοκροτς να παιζει χαμηλοσε τα φωτα και κανανε οι δυο τους ερωτα στην κρεβατοκαμαρα μια ολοκληρη ωρα,

Ζουνης,πως σου φανικε?
Ναταλια,ηταν υπεροχο εισαι ο καλυτερος,
Ζουνης,το ξερω
Και εσυ όμως εισαι απιστευτη με αυτό το σωμα που εχεις επρεπε να εισουνα μοντελο και όχι να χαραμιζεσαι στην επαρχια,

Ναταλια,ναι αλλα δεν ξερω γραμματα πολλα ουτε να δουλευω μια ζωη δουλευα μονο στην στανη μας,
Ζουνης,παρε εσυ την αποφαση να πας στην αθηνα και θα σε βοηθησω εγω
Μισω να φερω κατι να φαμε και συνεχιζουμε,

Εφερε στο κρεβατι χημους παστες φρουτα τρωγανε και τα λεγανε,

Ναταλια,το μεγαλητερο ταξιδι που εκανα ηταν μεχρι τα φαρσαλα,
Ζουνης,τα χωρια μας οσο ωραια και αν είναι δεν είναι για εμας
Εμεις ειμαστε για την μεγαλη ζωη
Γιατι νομιζεις φευγω ολο το χειμωνα?

Μονο στην πολη ειμαι ηρεμος και εχω ελευθερια
Κανεις ότι θελεις γυρνας ότι ωρα θελεις και δεν δινεις λογαριασμο σε κανεναν,

Ναταλια,ναι αλλα εσυ εισαι και αγορι είναι ποιο ευκολα για εμενα αν παρω μια αποφαση τετοια θα με πουνε πουτανα ασε που δε θα με αφησουν από το σπιτι,
Ζουνης,αγαπη μου δεν ζουμε στο 60
Είναι δυνατον να μην μπορεις να πεις όχι σε κατι που σε λενε οι δικοι σου?

Ναταλια,δυσκολο γιατι μια ζωη ημουν στο σπιτι
Ασε και τον αδελφο μου που είναι χειροτερος από τους γονεις μου
Μεχρι να βρει αντρα λεει να με παντρεψει δεν θελει πουθενα να πηγαινω μονη μου
Σημερα ψεματα ειπα για να ερθω μαζι σου,

Ζουνης,μην σε νοιαζει αυτος δεν μπορει να σε κανει τιποτα
Κανει τον μαγκα σε ολο το χωριο και το παιζει θυμα και μαθαινω πως με βριζει και εμενα συνεχεια επειδη ειμαι λιγο πλακατζης
Αλλα αν το συνεχιζει αυτό με εσενα θα του τα σπασω τα μουτρα,
Ναταλια,ενταξει ηρεμισε δε θελω να μαλωνεις
Αμαν πηγε 9 πρεπει να φυγω,

Ζουνης,ενταξει απλα σκεψου ποσο καλα θα περασεις στην αθηνα και όταν το αποφασισεις να μου το πεις να φυγουμε μαζι,

Ο ναταλια ενθουσιαστικε με όλα αυτά και μαλιστα αφου εκανε και ερωτα ενιωσε μια εμπιστοσινη στον ζουνη
Όταν εφτασε στο σπιτι την περιμενε ο αδελφος της που ητανε αρκετα θυμωμενος,

Μανος, τι ωρα είναι αυτή που ησουνα?


Ναταλια,ένα δεν είναι ακομα τοσο αργα αλλα 9,20
Και δυο με ποιο δικαιωμα μου κανεις τοσο συχνα ελεγχο?

Μανος,γιατι δεν θελω να μας σχολιαζει το χωριο και να μου λες ψεματα
Πηγα στην φιλη σου και δεν ησουνα,
Ναταλια,μπα οστε με ελεγχεις ε?
Και δεν φοβασαι εσυ που φοβασαι τα λογια του κοσμου πως θα με κανεις ρεζιλι με όλα αυτά?
Μανος,σκασμος που τολμας να βγαινεις και από πανω,

Πατερας,τι φωνες είναι αυτές?
Μανος,στην κορη σου πεστα και ψεματα μας ειπε και εχει και υφος,
Πατερας,που ειχες παει ναταλια?
Ναταλια,ενταξει πηγα με μια άλλη παρεα και δεν ηθελα να πω για να μην αρχισει το κυριγμα ο μανος,

Πατερας,πανε για υπνο και αυριο δεν θα βγεις καθολου εξω για να μαθεις άλλη φορα να λες ψεματα,

Μητερα,στα ειπα πως είναι αυστηροι και δεν με ακουσες δε με ακους ποτε εμενα,
Ναταλια,μαμα εγω δεν θελω να γινω σαν εσενα να λεω ναι σε ότι μου λενε,
Μητερα,ειμαστε φτωχοι και από επαρχια πρεπει στους αντρες μας να υποχωρουμε αλλιως θα μας διωξουν και θα γινουμε και ρεζιλι σε ολο το χωριο,

Η ναταλια ενιωθε πολύ ασχημα με όλα αυτά και σκεφτοταν σοβαρα να παει στην αθηνα,
Το άλλο πρωι ο ζουνης ελεγε στον αντι για την βραδια με την ναταλια,

Αντι,όλα θα μου τα πεις όλα με λεπτομερια όχι να λες γαμησα την ναταλια και τελος,
Ζουνης,ενταξει ρε θα στα πω να μαθεις και εσυ πως κανουν ερωτα
Εχει 2 βυζαρες αμαν ρε αδελφε μου στεγωνσα να της τα γλυφω οι μοντελες της τηλεορασης δειχνουν μπαζα μπροστα της,

Αντι,αμαν θα με καυλωσεις λεγε και αλλα χα,
Ζουνης,ε αφου την εγλυφα σε ολο της το σωμα την ρουφιξα λεμε αχ ε όταν ενιωσε ετοιμη μπηκα μεσα της
Αυτό ηταν ενιωσα σαν αρχοντας
Ενταξει εγω παει με 60 γκομενες αλλα αυτή ηταν η καλυτερη με διαφορα
Την γαμουσα και το χεροτανε ρε μαλακα με φωναζε με το ονομα μου και ελεγε και άλλο με ηθελε με αγαπησε όπως και εγω,

Αντι,αμαν ερωτευτικε ο αδελφος,
Ζουνης,ναι ρε μηλαμε  την εσκισα την γκομενα αλλα και εγω περασα καταπληκτικα σου λεω μαζι της μπορει να ειμαι για παντα
Τι κορμαρα εχει ρε δε χορταινεις να την εχεις διπλα σου αυτην την θελω για παντα ρε μαλακα

Και παει και χαραμιζεται στην στανη αχ
Αλλα που θα παει στο τελος θα με ακολουθησει στην αθηνα να ξεφυγει από την μυζερια και τον δικον της και του μαλακα του αδελφου της του μανου θα την κανω να με ερωτευτει περισσοτερο και να κανει ότι θελω εγω,

Όπως τα ελεγε στον αντι τα ακουγαν και καποιοι αλλοι καταλαβαναε για ποια ελεγε
Ενας από αυτους ο νιους ηταν μεγαλος κουτσομπολης και του αρεσε να κανει πλακες γενικα,

Νιους,λοιπον μαγκες όταν βγει ο μανος παμε διπλα του και αρχιζουμε τον χαβαλε,

Γυρνουσε ο μανος από την στανη και ειδε τον νιους με 2 αλλους να λενε αστεια,

Νιους,ναταλια ναταλια εχεις πατερα αυστηρο μανα καλη σαν μανα με αδελφο συντηριτικο και εσυ εισαι πουτανα,

Μανος,ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΛΕΓΕ ΡΕΕΕΕ,
Τον επιασε από τον γιακα τον εριξε κατω,
Νιους,ηρεμα ρε φιλε μην με βαρας ένα αστειο εκανα,
Μανος,θα σε λιωσω καθαρμα δεν είναι αστεια αυτά κατι θελεις να πεις για την αδελφη μου λεγε ρε μην σε σκοτωσω μηλα ρε,

Νιους,ασε με θα σου πω ασε με
Ο ζουνης εκανε ερωτα με την αδελφη σου ελεγε στον αντι στο καφενειο ολες της λεπτομεριες
Ειπαμε να σου κανουμε μια πλακα μπας και ξυπνησεις ρε μαλακα,
Ο μανος θυμωμενος πηγε στο σπιτι με το που ειδε την αδελφη του την χαστουκισε,

Μανος,προστιχη ρουφιανα με ξεφτελισες γελαει μαζι μου ολο το χωριο με ξεφτελισες μωρη τσακ,
Μητερα,ηρεμα γιε μου σε παρακαλω,
Πατερας,τι εγινε ρε γιατι την χτυπησες?

Μανος,πηδηχτικε με τον ζουνη γελαει ολο το χωριο τωρα μαζι μας στο καφενειο ηρθαν και με τα ειπανε και εμενα,
Πατερας,ετσι ε
Οστε για αυτό μας ειπες ψεματα τσακ
Προστιχη θα σε κλειδωσω στο σπιτι δε θα βγαινεις καθολου μεχρι να δω τι θα κανω,

Μετα από λιγο καποιος ειπε τα νεα στον ζουνη,
Γιωργος,ζουνη ο μανος εμαθε πως εκανες σεξ με την αδελφη του την εσπασε στο ξυλο,

Ζουνης,ε όχι ρε είναι περισσοτερο συντηριτικος από οσο νομιζα,
Γιωργος,για καλο κακο θα σου ελεγα να φυγεις από το χωριο είναι εικανος για όλα  όταν θυμωσει,

Ζουνης,ναι συγα να μην τον φοβηθω και ολας,

Μετα από λιγα λεπτα ο μανος με αρκετα αγριο υφος εφτασε στο καφενειο ειχε λιγο κοσμο ο ζουνης καθοτανε αραχτος σαν να μην ειχε συμβει τιποτα
Τοτε  τον επιτεθηκε,

Μανος,θα σε σκοτωσω καθαρμα,
Αλλα ο ζουνης σαν ποιο δυνατος τον εριξε κατω,



Ζουνης,να σου πω παλιομαλακα
Εμαθες να κανεις τον αντρα με το να χτυπας την αδελφη σου δεν αξιζεις ουτε για φτυσιμο,

Μανος,σκασμος ρε
Και βγαζει μαχαιρι,
Ζουνης,ηρεμα δεν το χρειαζεσαι αυτό,
Πηγε να τον επιτεθει αλλα παλυ ο ζουνης του το πεταξε και τον χτυπησε τον εριξε κατω και τον κλωτσισε,

Ζουνης,ενταξει εκανα ερωτα με την αδελφη σου την ηθελα και με ηθελε,
Μανος,σκοτωσε με να τελειωνουμε τοτε δεν αντεχω να γελαει μαζι μου ολο το χωριο,
Ζουνης,δεν θα μπω εγω φυλακη για το χατηρι σου μαλακα συντηριτικε
Αντε εξαφανισου τωρα και όταν με βλεπεις να αλλαζεις δρομο μαλακα,

Καφετσης,εξω από το μαγαζι μου και να λες ευχαριστω που δεν φωναξε την αστυνομια,

Ο μανος εφυγε θυμωμενος και δαρμενος στο σπιτι την ναταλια την κλειδωσανε να μην μπορει να φυγει
Εκεινη φανερα στεναχωρεμενη εστειλε σμς στον ζουνη,
Ναταλια,ειμαι απελπισμενη με κλειδωσανε δε με αφεινουν να βγω εξω
Σε παρακαλω κανε κατι θελω να φυγω από το σπτιι μου,
Ζουνης,αγαπη μου κανε υπομονη αυριο το πρωι κατά της 11 θα ερθω να σε κλεψω και θα παμε στην αθηνα
Να εισαι ετοιμη παρε ότι απαραιτητο θελεις και θα φυγουμε,

Κοιμηθηκε πολύ λιγο ειχε αγωνια,

Πατερας,πρεπει να παμε στην στανη αν μαθω πως την αφησες να φυγει θα τα βαλω μαζι σου,
Μανος,καλα σε λεει μανα μας ντροπιασε και πρεπει να τιμωριθει,
Όταν εφυγαν εκεινη μηλησε στην μαμα της,

Μητερα,εγω κορη μου μαζι σου ειμαι αλλα τους ακουσες αν μαθουν πως σε αφεισα να φυγεις θα με σπασουν τα μουτρα,
Ναταλια,δε καταλαβες μητερα δε θα φυγω απλα για λιγο θα φυγω για παντα από το σπιτι
Δεν μπορω τετοια ζωη δεν ειμαι εγω για το χωριο
Ο ζουνης με αγαπαει νιωθω πολύ ερωτευμενη μαζι του,
Μητερα,τοτε κορη μου φυγε και ο θεος μαζι σου οσο για εμενα θα πω πως πηγα να μαγειρεψω και ετσι το εσκασες,

Ναταλια,ευχαριστω μητερα θα σε παιρνω τηλεφωνο και θα σε στελνω λεφτα με την πρωτη ευκαιρια,
Μητερα,την αγαπη σου θελω μονο και να με παρνεις να μαθαινω νεα σου,

Περασε ο ζουνης και την πηρε με το αμαξι,
Ζουνης,εισαι ετοιμη για την νεα σου ζωη?
Ναταλια,ναι αγαπη μου παμε
Δεν πηρα τιποτα μαζι μου μονο την ευχη της μητερας μου και μου φτανει με τα ρουχα που φοραω θα με παρεις,
Ζουνης,μολυς φτασουμε αθηνα θα σε ψωνισω τα καλυτερα,

Οδηγουσαν ολο το απογευμα και εφτασαν το βραδυ στην αθηνα στο σπιτι του ζουνη,

Ζουνης,εδώ ειμαστε πως σου φενεται?
Ναταλια,καταπληκτικο,
Ζουνης,ενταξει δεν είναι και τεραστιο αλλα είναι ανετο
Την εδειξε όλα τα δωματια ηταν εντιποσιασμενη μιας και εμενε σε μικρο σπιτι χωρις καλη θερμανιση το χειμωνα και το καλοκαιρι διχως κλιματισμο και με μια παλια τηλεοραση μονο
Ο ζουνης ειχε όλον τον εξοπλησμο γεματο ψυγειο τεραστιο κρεβατι και η ναταλια ητανε πολύ χαρουμενη,

Ζουνης,λοιπον να φτιαξω κατι να φαμε?
Ναταλια,αργοτερα τωρα θελω να σε χαρω,

Ζουνης,αγαπη μου για αυτό σε λατρευω,
Κανανε ερωτα στην κρεβατοκαμαρα του ηταν όλα καταπληκτικα
Αργοτερα εκανε να φανε κοιμηθηκαν αργα και ξυπνησαν αργα κανανε μια βολτα στα μαγαζια της αγωρασε ψωνια και το απογευμα ειχανε ραντεβου σε ένα κεντρο
Εκει κλεισανε συμφωνια να τραγουδαει τα βραδια με καλο μισθο
Μετα από καιρο εγινε φιρμα και τωρα ζει μαζι με τον ζουνη που είναι αντρας και μανατζερ της

Ξεφυγε από την στανη και το χωριο και εγινε φιρμα στην αθηνα
Μονο με την μητερα της ειχε καποιες συναντησεις όταν εκεινη κατεβαινε αθηνα την οποια την βοηθουσε και οικονομικα
Ο πατερας της την ξεχασε όπως και ο μανος που δουλευανε μονοι τους στην στανη,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου