Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

ΝΤΙΣΚΟ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΡΟΚ



Ειμαστε στην εκπληκτικη δεκαετια 80 και σημερα θα ασχοληθουμε λιγο με την μουσικη οπου αυτή η εποχη για εμενα εβγαλε την καλυτερη μουσικη ολων τον εποχων,
Ο δημητρης αγαπαει την ντισκο κάθε σαββατο πηγαινει με την παρεα του σε ντισκο και χορευει όλα τα ποπ τραγουδια από την άλλη ο κολλητος του ο μιχαλης αντιδις είναι ροκας τρεχει σε συναυλιες ροκ και μεταλ και οσο και αν είναι κολλητοι παντα μαλωνουνε όταν θα βγουν εξω για τον καφε και το ποτο τους και παντα γκρινιαζουν για το που θα πανε
Κλασσικα ο μιχαλης θελει σε καφε που παιζουν ροκ τραγουδια

Ενώ ο δημητρης θελει να πηγαινουν μονο σε ντισκο και ετσι παντα μαλωνουνε σαββατο μεσημερι σε γνωστο καφε του ετους 1985,

Δημητρης,ρε μαλακα είναι δυνατον να θες να τρεχεις σε κακοφημα μπαρ με σουρομενους και να ακους αυτην την αγρια μουσικη?
Ρε ολοι σημερα στις ντισκο πανε τα γκομενακια ψαχνονται εκει στην πιστα να χορεψουν και να βρουνε το άλλο τους μισο και εσυ θες να τρεχεις στα συνικιακα μπαρ?




Μιχαλης,τι λες ρε μαλακα να πουμε
ρε εγω όταν βγαινω θελω να απολαμβανω την μπιρα μου θελω να μπορω να μιλαω με τον διπλανο μου και όχι να τσιριζω θελω να ακουω μια σωστη μουσικη όχι τα φλωρικα που ακους και κυριος εγω δεν θελω να τρεχω για γκομενες αλλα αυτές να τρεχουν σε εμενα,

Δημητρης,ναι θα κανουν σειρα ποια θα σε εχει μαλακα
Λοιπον σαββατο ντισκο την κυριακη σε κανω την χαρη να παμε στο ροκαδικο με τα ρεμαλια,

Μιχαλης,αντε καλα ας υποχωρισω αλλα κυριακη σε ροκαδικο το υποσχεθηκες,



Πηγαν στην ντισκο κατσανε στο τραπεζι εκεινη την ωρα εβαλε το felicita και ο δημητρης πηγε στην πιστα να χορεψει με μια κοπελα που ειδε μονη εκεινη δεχτικε χορεψανε και όταν τελειωσε ο χορος συστηθηκανε,
Δημητρης,το λατρευω αυτό το κομματι και πηρα το θαρρος να το χορεψουμε δημητρης,
Ελενη,χαρικα ελενη και εμενα με αρεσει πολύ ότι τραγουδια βαζουνε,

Δημητρης,εισαι μονη να κερασω ένα ποτο?
Ελενη,με την κολλητη μου την σοφια ειμαι στο μπαρ,
Δημητρης,φωναξε την να καθησουμε μαζι και εγω με τον κολλητο μου ειμαι,
Αφου πιασανε μια συζιτηση οι δυο τους ξανα σηκοθηκαν να χορεψουν όταν εβαλε το cheri cheri lady και όταν τελειωσε αγκαλιαστικαν και φιληθηκανε με παθος της συνοδεψανε μεχρι το σπιτι τους μιας και εμεναν κοντα και δωσανε ραντεβου την άλλη μερα για καφε οι δυο τους να γνωριστουνε καλυτερα,

Μιχαλης,τι εγινε βρηκαμε γκομενα και εμας μας εχεις γραμμενους?
Δημητρης,τι να γινει εχουμε και της κατακτησεις μας
Εσυ γιατι δε μιλουσες με την άλλη κοπελα πες μου ότι δεν σε αρεσε και ολας,

Μιχαλης,δεν ειχαμε κατι κοινο μια ερωτιση την εκανα και στραβοσε
Την ειπα πως μπορει και αντεχει αυτην την γελοια μουσικη και αν θελει να την παω στα ροκαδικα που παω να καταλαβει διασκεδαση και τι εστι αληθινος αντρας,
Δημητρης,παρε 5 αληθινε αντρα,
Μιχαλης,εμ βεβαια μην θιξουμε την φιλεναδα της γκομενας που ακουτε και ιδια μουσικη
Λοιπον αυριο παμε στο ροκ καφε,
Δημητρης,αυριο κανωνισα να βγω πρωτο ραντεβου με την κοπελα,
Μιχαλης,και στο ροκαδικο με ποιον θα παω?
Δημητρης,παρε μαζι τον τζαγκερ,

Μιχαλης,γελασαμεεεεεεεε
Μην ξεχνας ότι το υποσχεθηκες ηρθα ντισκο για να ερθεις στο ροκαδικο,

Δημητρης,όταν τελειωσω με την ελενη θα περασω και από εκει αντε περασε η ωρα καληνυχτα,

Κοιμηθηκε στις 2 την νυχτα με το που γυρισε δηλαδη σπιτι την άλλη μερα το πρωι οι γονεις του βλεπανε το με αρετη και τολμη ενώ ο ιδιος επινε το γαλα του και περιμενε να περασει η ωρα να βγει,
Μητερα δημητρη,πρεπει να ξενυχτας παντα δηλαδη τα σαββατα?
Δημητρης,ε ρε μανα ξερεις πως είναι αυτά βγαινεις για διασκεδαση και καθεσαι μεχρι αργα,
Αφου φαγανε μεσημεριανο ντιθηκε και βγηκε με την ελενη για καφε και εγινε επισημα πλεον ότι ειχαν σχεση,

Ελενη,δεν μου εχει ξανα συμβει να ερωτευτο ανθρωπο που γνωρισα σε ντισκο,

Δημητρης,και εσυ εισαι η πρωτη κοπελα που γνωρισα ετσι φενεται η μοιρα θελει να ειμαστε μαζι και για αυτό γνωριστικαμε ακουγοντας υπεροχα τραγουδια σαν αυτό που παιζει τωρα μωρο μου,
Και φιληθηκανε ξανα οσο επαιζε το
I want to know what love is

Αυτές οι στιγμες ηταν αξεχαστες ο δημητρης δεν της ειχε ξανα ζησει αλλα ουτε η ελενη όταν τελειωσαν της αγαπες τους πηγαν για φαγητο καπου εξω,
Δημητρης,μωρο μου θελω εσυ να με μαθεις τι σημαινει αληθινη αγαπη θελω να ειμαστε μαζι,
Ελενη,ναι μωρο μου μαζι θα ειμαστε και θα τα μαθουμε όλα εσυ θα εισαι ο πρωτος μου όταν νιωσω ετοιμη να κανω ερωτα,
Δημητρης,δε θα σε πιεσω καθολου οποτε θελεις θα γινει θα σε σεβαστω γιατι σε αγαπω
Ξερω μεγαλη κουβεντα αλλα μαζι σου την νιωθω αυτό που εχουμε είναι αληθινη αγαπη,

Την συνοδεψε μεχρι το σπιτι της σαν τζετλεμαν και  εδωσαν το τελευταιο για εκεινη την μερα φιλι δωσανε ραντεβου την επομενη μερα στο παρκο στην γειτονια,

Αργοτερα θυμηθικε και τον μιχαλη και πηγε από το ροκ μαγαζι που ειχε παει ειδη από νωρις εκεινος,
Μιχαλης,ρε μαλακα με πουλησες,
Δημητρης,σορρι αλλα σε ειπα τωρα ειμαι ερωτευμενος ηταν πρωτο ραντεβου αντε ας κατσουμε τωρα στο ροκαδικο σου,
Μιχαλης,λοιπον ακου κομματαρα που παιζει μητσο πιασε 2 μπιρες,

Επαιζε το I love rock n roll και ο μιχαλης κουνιοτανε με κατι αλλους μαλιαδες,
Μιχαλης,νιωσε ρε μαλακα,
Δημητρης,πως τα αντεχεις αυτά,
Μιχαλης,αυτή είναι μουσικη για αντρες ρε όχι τα φλωρικα τα αδελφιστικα που ακους μαλακα,
Δημητρης,ναι αλλα εγω με αυτά εβγαλα γκομενα εσυ την χουφτα σου ακομα?
Μιχαλης,μαγκα αυτό τωρα ηταν χτυπημα κατω από την ζωνη,
Δημητρης,οσο και οι μαλακιες που λες ακου εκει να πεις πουστικα τα τραγουδια που ακουω μαλακα πουστιδες είναι αυτοι οι μαλιαδες που κουνιουνται,

Μιχαλης,μαγκα συνεχιζεις το χτυπημα κατω από την ζωνη,
Δημητρης,λεω παντα αληθειες να σε πω βαρεθηκα παμε να φυγουμε?
Μιχαλης,τωρα εβαλε παπακωνσταντινου ρε μαλακα και θα φυγουμε?νιωσε λιγο από μουσικη ρε,

Αφου εφυγαν μετα από λιγο και περασε και αυτό το βραδυ το άλλο πρωι της δευτερας ο δημητρης ξυπνησε στις 9 και πηγε στο μαγαζι που εργαζεται σαν πωλητης ενώ ο μιχαλης κλασσικα αν δε παει 12 δε μπορει να ξυπνησει
Οσο ο δημητρης δουλευε τον επισκεφτικε η κοπελα του η ελενη,
Δημητρης,ελενη μου εσυ?
Ελενη,όταν δε παει ο μωαμεθ στο βουνο παει το βουνο στον μωαμεθ εψαξα ρωτησα που εργαζεσαι και ηρθα να σου δωσω ένα φιλι να παρεις δυναμης και μια σοκολατα αμυγδαλου παυλιδης για να ειμαι η πρωτη σου αγαπη και παντοτινη,

Δημητρης,δε μπορεις να φανταστεις ποσο περιφανο με κανεις μωρο μου,
Φιληθηκανε στα γρηγορα και δωσανε ραντεβου μολυς σχολασει να πανε στην καφετερια



Μολυς εφτασαν επαιζε το can you feel it
Την πηρε στην αγκαλια του και την φιλουσε αφου ηπιανε τον νες καφε τους στα γρηγορα πηγαν στο σπιτι του οπου εκεινη την ωρα ηταν μονος και ολοκληρωσανε τον ερωτα τους και ηταν και οι δυο χαρουμενοι


όταν τελειωσανε επαιζε το ραδιο το
total  eclipse of the heart λατρεμενο  κομματι του δημητρης που ενιωθε σαν τον ποιο ευτυχισμενο εκεινη την στιγμη ανθρωπο της χωρας
Την άλλη μερα όμως ο μιχαλης ο κολλητος του του εκανε παραπονα,
Μιχαλης,ρε μαλακα από τοτε που βρηκες γκομενα με εχεις γραμμενο ετσι ειπαμε?
Δημητρης,κανε και παραπονα σχεδον κάθε μερα δε με βλεπεις ρε μαλακα τι άλλο θελεις?

Μιχαλης,να βγαινουμε μαζι ρε όπως παλια τοτε που λεγαμε ότι καμια γκομενα δε θα μας κανει ότι θελει τα ξεχασες?
Δημητρης,ασε τι ελεγα ρε μαλακα τοτε εχω κοπελα τωρα και ειμαι σε άλλη φαση περναω καλα γιατι να με πριζεις εσυ?
Μιχαλης,γιατι πουλας την παρεα ρε σε εχει βαλει στο βρακι της αυτή,
Δημητρης,προσεχε πως μιλας για την ελενη αν θες να τα παμε καλα,
Μιχαλης,μπα στην θιξαμε?
Παρατησες την παρεα μας γυρνας μαζι της και μας εχεις γραμμενους,

Δημητρης,λοιπον για να τελειωνουμε με την ελενη περναω καλα και δεν πεφτει λογος σε κανεναν σας
Οσο για την παρεα θα βγαινουμε οποτε εχω χρονο γκεγκε?

Το βραδυ ο μιχαλης ειχε παει στο ροκαδικο επινε την μπιρα του μονος ακουγωντας μοτοχορτ  και τοτε  τον πλησιασε ενας γνωστος τους ο ντινος ο οποιος ηταν από τους ελαχιστους γκει,
Ντινος,τι εγινε μοναξιες μας αφησε η παρεα μας?
Μιχαλης,ναι ηρθα να πιω μια μπιρα να χαλαροσω,
Ντινος,καταρχην μια μπιρα δε πινεις ποτε κατά δευτερων ο κολλητος σου ο δημητρης γιατι δεν ηρθε?
Μιχαλης,βρηκε γκομενα και γυρνανε μαζι τωρα στις ντισκο δεν χρειαζεται την παρεα μου,

Ντινος,απαπα με κοπελα αλλα ειδες σε παρατησε και γυρνα μαζι της εσενα ουτε να σε χεσει τωρα,
Μιχαλης,κοιτα ειμαι χαλια μην με την λες και εσυ τωρα,
Ντινος,επειδη λεω αληθειες?
Κολλητος ο δημητρης ε τωρα γυρνα με την γκομενα περνανε καλα και εσενα σε εχει γραμμενο ξεχασε ποσες φορες τον στηριξες παλια,
Μιχαλης,σκασε αυτό με της αληθειες με την σπαει,
Ντινος,καλα να σου κανει όμως δεν ηθελες την δικια μου παρεα που ακουμε και ροκ μεινε μονος τωρα χα,
Μιχαλης,σταματα λεμε,
Πληρωσε και βγηκε εξω τοτε τον ακολουθησε και ο ντινος,


Ντινος,παντος ενας τροπος μονο υπαρχει να ξανα γυρισει στην παρεα αν τον πεις πως η γκομενα του είναι πουτανα και κατά βαθος ολες πουτανες είναι βαλτου λογια εναντιων της και τοτε θα την αφεισει και θα βγαινεται με την παρεα στο ροκαδικο μας,

Εφτασε σαββατο ο δημητρης με την ελενη ειχαν παει ντισκο και χορευανε το brother louie και φιλιοντουσαν όταν ο μιχαλης ειχε παει και τους ειδε ζηλεψε τρομερα και πηγε στο τραπεζι τους,
Μιχαλης,τι εγινε διασκεδαζουμε?
Δημητρης,καλος τον αγαπη μου να σου συστησω τον κολλητο μου τον μιχαλη αντιδι μιχαλη η ελενη,
Ελενη,χαρικα,

Μιχαλης,και εγω τι εγινε τι ακριβος γλεντατε?
Δημητρης,το ότι ειμαστε μαζι και περναμε καλα την ωραια αυτή εποχη,
Μιχαλης,μαλιστα κοπελια να ξερεις ότι μας πηρες τον καλυτερο της παρεας και τωρα γυρναμε μονοι μας,
Ελενη,ε κολλητος σας είναι θα βγαινεται και μαζι,
Μιχαλης,όχι από τοτε που τα φτιαξατε τον εχεις βαλει στο βρακι σου και δεν τον αφηνεις να ερχεται μαζι μας,
Δημητρης,τι λες ρε μαλακα,
Μιχαλης,γιατι ψεματα είναι?εκανες σεξ μαζι της ηταν η πρωτη σου φορα και από φοβο μην σε παρατησει βγαινεται κάθε μερα μαζι και ξεχασες την παρεα και οσα μας ελεγες,
Ελενη,εισαι πολύ προστυχος δημητρη φευγω,
Δημητρης,όχι αγαπη μου αυτος θα φυγει εξαφανισου μιχαλη τωρα,

Μιχαλης,δεν τελειωσαμε ακομα,
Τοτε καθησαν να πιουνε τα ποτα τους και να ηρεμισουνε,
Δημητρης,με συγχωρεις κολλητος μου ητανε χρονια ηταν λιγο μαλακας αλλα τωρα φερεται εντελος απαραδεκτα,
Ελενη,δεν μου αρεσει αυτος για παρεα σου θα μας βαλει να τσακοθουμε μια μερα και δεν το θελω,
Δημητρης,μην ανυσυχεις δε θα μας ξανα ενοχλησει μετα από αυτό δε νομιζω να εχει μουτρα να μου μιλησει ξανα,
Συνεχιζαν να χορευουν οσο επαιζε το self control και ειχανε αρκετη διαθεση για διασκεδαση
Την ιδια ωρα στο ροκαδικο ο μιχαλης ακουγε παπακωνσταντινου ο γουιλι οσο επινε μια αμεστελ,
Ντινος,τι εγινε και σημερα ακυρο η παρεα?
Μιχαλης,είναι με την γκομενα μου αρεσε που εκανε και κυριγμα καποτε εγω και να βρω γκομενα την παρεα δε θα την πουλησω,
Ντινος,μονο αν του βαλεις λογια εναντιων της θα την παρατησει
Σου αρεσει ρε να εισαι μονος?οχι τοτε κανε την γκομενα του να φανει εντελος πουτανα θα την παρατισει και θα γυριζει ξανα στην παρεα σας,



Ο μιχαλης νευριασμενος και με αρκετη ζηλια που δεν ειχε γυναικα συμφωνισε να βαλει λογια στον δημητρη για την ελενη ειδικα όταν ειδε την ελενη με καποιον εξω από ένα μπαρ,
Μιχαλης,να που ξανα βρισκομαστε,
Δημητρης,τι θελεις μιχαλη αποφασισες μηπως να καταλαβεις το λαθος σου και να ζητησεις συγγνωμη?
Μιχαλης,συγγνωμη εγω?χα εγω ειμαι κολλητος σου ρε και σκεφτικα ότι τωρα θα το αποδιξω ηρθα να σου μιλησω για την γκομενα σου,
Δημητρης,πες μου εχεις πιει λιγμενες μπιρες και χαλαστικες?

Μιχαλης,λεγε ότι θες η γκομενα σου όμως στα φοραει χα ξερεις που ητανε χτες το βραδυ?,
Δημητρης,η ελενη? που ητανε?
Μιχαλης,χα θελεις να μαθεις τωρα ε?
Δημητρης,θελω να δω μεχρι που θα φτασει η βλακεια σου,
Μιχαλης,εβγαινε από ένα μπαρ με έναν αλλον αντρα μαζι και ηταν φανερα χαρουμενοι και οι δυο,

Δημητρης,κοιτα κοψε της μαλακιες για την ελενη γιατι σου κοβο και την καλημερα μια για παντα το καταλαβες?,

Μιχαλης,στην θιξαμε ε? καλου κακου πανε μια βολτα στο μπαρ ροζε στην κηφισια
Τωρα λεω θα δει ποσο σωστος ειμαι ρωτησα και εμαθα εκει πηγαινει παντα με τον γκομενο της εκτος από εσενα τα εχει και με αλλον ετσι κανουν ολες μαλακα,

Δημητρης,οι πουτανες που γυρνας εσυ η ελενη μου είναι ξεχωριστη,
Μιχαλης,καλα ότι πεις αλλα πανε στο μπαρ αυτό στανταρ θα την δεις με αλλων,
Δημητρης,εισαι μαλακας,
Μιχαλης,μια στιγμη σημερα είναι η συναντηση μας με την παρεα στο παρτι στο ροκ καφε θα ερθεις φανταζομαι,

Δημητρης,δε ξερω με αναστατοσες και δεν εχω διαθεση για διασκεδαση,

Μιχαλης,α όχι να την πληρωσει η παρεα γιατι η γκομενα που σε απαταει και αν δεν πιστευεις  είναι ευκαιρια σημερα να το ανακαλιψεις πες ότι δε θα μπορεσεις να την δεις και παρακολουθησε την όταν την δεις με αλλον τοτε θα καταλαβεις με ποια εχεις να κανεις και μετα ελα να λιωσουμε στις μπιρες,

Ο δημητρης αγχοθηκε πηρε τηλεφωνο την ελενη και τα ειχε χαμενα,
Ελενη,ελα αγαπη μου εχω να σε δω από προχτες και μου ελειψες,
Δημητρης,και εμενα ε ξερεις δε θα μπορεσω ουτε σημερα να βγω,
Ελενη,γιατι ρε μωρο μου?
Δημητρης,ε είναι να παμε μια επισκεψη και θα αργησω,
Ελενη,ενταξει αγαπη μου τοτε θα τα πουμε αυριο,
Δημητρης,ναι οπωσδιποτε αυριο μωρο μου το απογευμα με το που θα σχολασω θα σε περιμενω στο παρκο,
Ελενη,ενταξει τοτε θα βγω με τον ξαδελφο μου και σημερα και θα τα πουμε αυριο,
Δημητρης,τι ειπες με τον ξαδελφο?
Ελενη,ναι ηρθε από την χαλκιδα ο ξαδελφος μου πηγαμε χτες μια βολτα σε ένα μπαρ και αφου δε μπορεις θα τον βγαλω και σημερα,
Δημητρης,μωρο μου σε αγαπαω,
Ελενη,και εγω σε αγαπαω τα λεμε,


Ο δημητρης τοτε καταλαβε ότι ο μιχαλης ελεγε ψεματα αλλα ηθελε να δει τι κολπο ειχε σκεφτει ετσι πηγε στο μπαρ που τον ειπε και ειδε την ελενη να πηγαινει με τον ξαδελφο της και εκει μπροστα ηταν και ο ντινος που καταλαβε ότι τον ειδε και πηγε να την μιλησει,

Ντινο,κοπελια τι ωρα εχεις?
Ελενη,8,15,
Ντινο,ευχαριστω περαστε,
Μπηκαν μαζι μεσα και καταλαβε ο ντινος ότι τους περασε ότι ηταν παρεα αλλα ο δημητρης ηξερε την αληθεια περιμενε να βγει και τοτε τον μιλησε,
Δημητρης,πες μου ρε πουστη δικια σου ηταν η ιδεα να στησουμε παγιδα στην κοπελα μου?
Ντινος,συγα καλε θα με σκισεις το μπουφαν ηρεμισε,
Δημητρης,λεγε ρε πουστη δικια σου ηταν η ιδεα ναι η όχι?

Ντινος,που ξερεις ότι ηταν παγιδα?
Δημητρης,το τσεκαρισα η ελενη βγηκε με τον ξαδελφο της μαζι του ηταν και χτες εσυ με ειδες και εκανες ότι εισαστε παρεα όπως ειπε ο μιχαλης για να νομιζω ότι με απαταει η ελενη
Αλλα το λαθος ηταν ότι ηξερα για εσενα πως εισαι πουστης οποτε το σχεδιο σας απετυχε,

Ντινος,εβλεπα τον κολλητο σου να είναι στεναχωρεμενος από τοτε που βρηκες γκομενα τον παρατησες,
Δημητρης,και σκεφτικες αυτην την παγιδα ότι και αν πω είναι λιγα αλλα δε φταιες εσυ οσο εκεινος
Εσυ απλα εισαι ενας πουστης και στο σωμα και στην ψυχη ευτυχως το ειδος σου είναι ελαχιστο και όταν ο κοσμος καταλαβει τι σκαρτο χαρακτηρα εχετε ολοι εσεις οι κουνιστοι δηθεν αντρες θα σας συχαθει περισσοτερο εξαφανισου τωρα και μην ξανα ασχοληθεις μαζι μου,

Αμεσος μετα πηγε στο ροκ μπαρ που ηταν ο μιχαλης και οι αλλοι της παρεας όταν τον ειδε νευριασμενο νομιζε πως τα καταφερε ο ντινος,
Μιχαλης,τι εγινε με την γκομενα στα φοραει?
Δημητρης,φαπ,
Τον εριξε μια μπουνια στα μουτρα και τον εριξε στο πατομα τον βλεπαν οι αλλοι και δε το πιστευανε,
Δημητρης,ότι εισαι γελοιος ηξερα αλλα ότι θα εφτανες στο σημιο να κανεις κατι τετοιο δε το περιμενα
Συμαχισες με έναν πουστη με μια λουμπινα μονο και μονο  για να χωρισω την κοπελα μου και όλα αυτά για να εχεις παρεα όταν βγαινεις να πιεις και να ακους αυτην την γελοια μουσικη,

Ροκας1,μαγκα προσεχε πως μιλας και πως φερεσαι,
Δημητρης,δεν μιλησα σε εσενα,
Ροκας1,πολύ τον μαγκα δε κανεις?
Δημητρης,παραταμε ρεεεε,


Αρχισαν να τον χτυπανε οι αλλοι ροκαδες και τον πεταξανε εξω τοτε ο μιχαλης ειχε βγει να τον μιλησει,

Μιχαλης,ενταξει μαλακια μου σου εστησα παγιδα γιατι σε ηθελα μαζι μου δε μπορω ρε μαλακα να γλενταω μονος χωρις τους κολλητους μου,
Δημητρης,αυτό που εκανες ηταν αναντρο οσο καλη και αν είναι η παρεα μας ο ανθρωπος βρισκει το άλλο του μισο και παντρευεται,

Μιχαλης,οι γυναικες είναι μονο για πηδημα και τιποτα άλλο,
Δημητρης,αυτές που ξερεις εσυ όχι η ελενη φευγω και να μην σε ξαναδω,
Μιχαλης,με πουλας δηλαδη οριστικα?
Δημητρης,ακριβος εγω με ατομα που προσπαθουν να χαλασουνε την ευτυχια μου καθαρα και μονο από ζηλια δεν εχουν θεση αναμεσα μου το κακο είναι ότι σε ξερω καποια χρονια και καναμε καλη παρεα αλλα όλα αυτά εσυ τα χαλασες μονος σου με την σταση σου,

Μιχαλης,στα τσακιδια ρε τοτε αφου σου αρεσει να τρεχεις πισω από μια γκομενα η οποια σε εχει βαλει μεσα στο βρακι της δεν εχεις θεση στην παρεα μου,
Ο μιχαλης συνεχισε να διασκεδαζει στο παρτι ακουγοντας ροκ μουσικη ενώ ο δημητρης ειχε παει σπιτι του,

Το άλλο μεσημερι μετα την δουλεια βγηκε με την ελενη,
Ελενη,αγαπη μου τι επαθες?
Δημητρης,τιποτα επεσα και χτυπησα,

Ελενη,αγαπη μου όχι ψεμματα πες τωρα,
Δημητρης,σε εθιξε ενας στην παρεα μου τον επιτεθηκα και χτυπηθηκαμε αλλα όλα τωρα τελειωσαν και ειμαστε μαζι και θα ειμαστε για παντα,
Ελενη,μεγαλη κουβεντα ειπες τωρα,
Δημητρης,ναι και θα το ξαναπω γιατι το εννω θελω να παντρευτουμε αγαπη μου να ζησουμε μαζι σε αγαπαω εισαι η γυναικα τον ονειρων μου θελω αυτές της στιγμες που ζησαμε να της ζουμε κάθε μερα,
Ελενη,και εγω σε αγαπαω και σε θελω,
Και ετσι παντρευτικανε και μενουν για παντα μαζι ο δημητρης με την ελενη,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου