Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ 8



Εφτασαν χριστουγεννα στο γραφειο στολισανε δεντρο και ολοι μπηκανε στο κλιμα της εποχης η ρενα όμως ηταν αρκετα μελαγχωλικη παντα εκεινες της μερες μελαγχωλει και δεν εχει διαθεση,

Μυστιδης,γιατι εισαι ετσι ρενα?
Ρενα,παντα αυτές της μερες μελαγχωλω ολοι λιγο πολύ βρηκατε το δρομο σας μονο εγω ειμαι μονη
Εχω ανθρωπους να με νοιαζονται αλλα ολοι με βλεπουν σαν φιλη σαν γνωστη με συμπαθουνε αλλα για καποιες στιγμες της άλλες νιωθω μεγαλη μοναξια υπαρχουν φορες που νομιζω ότι ειμαι τελιος ξενη και κανεις δε ρωταει για εμενα και μου ερχεται να κλαιω,

Μυστιδης,και εμενα με πιανει καπου το παραπονω πριν 4 χριστουγεννα ημουν φανταρος πριν 3 διωριστικα στο γραφειο πριν 2 εγινα λογιστης πριν 1 γνωρισα την ντινα και φετος ειμαι παντρεμενος μαζι της περνανε τα χρονια ρενα μου

1991 μπαινει σε λιγες μερες για αυτό και εμεις πρεπει να χαρουμε οσο μπορουμε και οσο αντεχουμε γιατι μετα δε θα αντεχουμε
Για αυτό της φιλοσοφιες και της μελαγχωλιες ας της αφησουμε για αργοτερα όταν περασουν τα χρονια
Θα ερθεις το βραδυ στο σπιτι μου θα εχουμε ένα γλεντι ετσι εορταστικο θα καλεσουμε πολύ κοσμο και που ξερεις ο αγιος  βασιλης μπορει να σου φερει έναν γαμπρο,

Ρενα,σε ευχαριστω ρε σταυρο εισαι ψυχαρα καλα χριστουγεννα και χρονια πολλα και το 1991 να σου φερει ότι επιθυμεις,

Αφου περασαν ωραια της γιορτες ολοι τους εφτασε το πασχα και στο γραφειο ετοιμαζοντουσαν για της αδειες,

Τζακ,λοιπον όπως ξερετε μεχρι μεγαλη τεταρτη θα δουλευουμε την τριτη του πασχα θα ξανα ανοιξει το γραφειο μας για αυτό καντε στα γρηγορα της δουλειες αυτές της μερες για να απολαυσουμε το πασχα μας οσο καλυτερα γινεται,

Ρενα, αχ καποτε καταλαβαινα τι σημαινει πασχα πηγαιναμε από την κυριακη τον βαιον στο χωριο βλεπαμε συγγενεις μας φιλους μας πηγαιναμε εκκλησια καθημερινα την ανασταση τρωγαμε ολοι μαζι την μαγειριτσα και την άλλη μερα ψηναμε το κατσικακι ωραια χρονια,
Κολλημενιδης,στο χερι μας είναι να μπορεσουμε να φτιαξουμε και τα χρονια που ζουμε ρενα μου να περασεις το ιδιο καλα και τωρα,

Ρενα,τωρα είναι αργα μονη μου θα ειμαι φετος δεν εχω διαθεση να παω για 2 μερες μεχρι το χωριο στους δικους μου,
Κολλημενιδης,γιατι δεν ερχεσαι σε εμενα?
Ρενα,που να ερθω δηλαδη?
Κολλημενιδης,κοιταξε όπως ειπε ο τζακ το γραφειο θα κλεισει τεταρτη μπορεις από πεμπτη να ερθεις στο εξοχικο μου στην λαμια να γνωρισεις και τους γονεις μου και την παρεα μου να δεις εμεις τι γλεντια κανουμε την ανασταση,
Ρενα,και σαν τι θα με παρουασισεις?
Κολλημενιδης,σαν μνηστη μου θα ηθελα αλλα επειδη ξερω ότι ενοχλισε θα σε παρουσιασω σαν την κολλητη μου,

Ρενα,μωρε απ το να κατσω μονη και να μελαγχωλισω ποιο καλα θα περασω μαζι σας αντε βρε με επεισες ωραια η ιδεα σου,
Κολλημενιδης,επιτελους να εχω και εγω μια φορα γυναικα στην παρεα την ανασταση τοσα χρονια βαρεθηκα μονος,
Ρενα,ναι αλλα κανε και λιγο κρατη,
Μυστιδης,λαμπρο φερε μου ένα τοστ,
Κολλημενιδης,α δυστυχως μου τελειωσε,

Μυστιδης,τι εχεις από φαγωσιμο πειναω λεμε,
Κολλημενιδης,μονο τσιπς και γαριδακια αλλα τοσο πρωι πως και πεινας?
Μυστιδης,η ντινα επειμενει να νηστεψουμε λεω ενταξει να νηστεψω μεγαλη παρασκευη όπως ολοι αλλα αυτή εποιμενη ολη την βδομαδα χτες δεν εφαγα σχεδον τιποτα αλλα της το ειπα σημερα θα φαω απ εξω
Για αυτό οριστε παρε να μου παρεις ένα σαντουιτς μια πιτσα κατι πειναω,

Γραβατας,λιγο κρατη δε μπορεις να κανεις ρε?πασχα εχουμε και εσυ θες να τρως?
Μυστιδης,το αν ειμαι καλος χριστιανος δε θα το αποδειξω αν δε φαω αλλα με καλες πραξεις αγαπητε μου,

Γραβατας,που θα κανεις αληθεια πασχα εσυ?
Μυστιδης,που θα κανω σπιτι οικογενειακα,
Ρενα,αχ βρε σταυρο εσυ εισαι παντρεμενος τωρα δε μπορει να περασεις της γιορτες με τους δικους σου γιατι δε παιρνεις την ντινα να πατε ένα ταξιδι?

Μυστιδης,ταξιδι?ξερεις τι εξοδα ειχαμε φετος?
Γραβατας,ε όχι να γκρινιαζεις και εσυ τι σου λειπει καλη θεση εχεις μονιμη ανοιξες φετος το δικο σου σπιτι νομιζω πως θα ηταν ποιο καλα να πηγαινατε ένα ταξιδακι αναψηχης,
Ρενα,θα ηρεμισεις αφου και εγω που δεν βγαινω τελευταια θα παω με τον λαμπρο στο εξωχικο του,
Λαμπρος,εφτασε και το κρυο σαντουιτς μονο αυτό βρηκα
Γιατι ταξιδια σας ακουσα να λετε?
Ρενα,προσπαθουμε να τον πεισουμε να παει ταξιδι με την ντινα τωρα το πασχα,

Λαμπρος,καλα σε λεει ρε είναι δυνατων τετοιες μερες να της περασεις με τους συγγενεις σου?παρε την γυναικα σου και πατε να χαλαρωσετε οι δυο σας
Σε λιγα χρονια θα θελουμε να πηγαινουμε ταξιδια αλλα δε θα μπορουμε λαμπρος,

Μυστιδης,καλα ενταξει ησυχια με πεισατε αφηστε να φαω το σαντουιτς και θα δω που θα παμε,

Λαμπρος,τον νικολαου τον ταξιδιοτικο πρακτορα τον ξερεις?μενει στον κατω οροφο παμε να τον δεις μπορει να εχει καμια εκτακτη εκδρομη,

Πηγε τον βρηκε και μιλησανε,
Νικολαου,τετοια μερα ερχεσαι και λες να σου βρω ταξιδι?
Μυστιδης,ελα ρε νικολαου αφου σε όλα μεσα εισαι αν θελεις βρισκεις
Πες ένα μερος ετσι καλο και λιγο φτηνο,

Νικολαου,τι να γινει ας βοηθησουμε
5 μερες στην χαβαη για 2 ατομα με 1 εκατομμηριο θα σου αρεσε?
Μυστιδης,αν ειχα λες ένα εκατομμηριο τωρα θα το εδινα για την χαβαη?
Ρε μαλακα 3-4 μερες να χαλαροσουμε θελω να παμε καπου τι χαβαη μου λες σκεψου κατι ποιο σοβαρο,

Νικολαου,ποσα λεφτα εσυ εχεις?
Μυστιδης,να πουμε 200 χιλλιαδες?
Νικολαου,χμ βαλε αλλα 100 και σας στελνω στο λονδινο για 2 μερες σε ξενοδοχειο δευτερης κατηγωριας,
Μυστιδης,λονδινο ε?
Χμ ναι γιατι όχι ηρεμη πολη χωρις φασαριες κατσε να παρω την ντινα να βρω και λεφτα και θα ξανα ερθω σημερα δεν θα δουλεψω ευτυχως ο τζακ είναι καλος,

Όμως όταν πηγε να πει τα νεα στην ντινα ηταν εκει η μητερα της και το εμαθε,
Μητερα ντινας,στο λονδινο?θα αφησετε δηλαδη το σπιτι σας τους συγγενεις σας αγιες μερες και θα πατε στο λονδινο?

Μυστιδης,επειδη είναι το πρωτο μας πασχα μητερα ελεγα να πηγαιναμε ένα ταξιδι,
Ντινα,καλα σου λεει μαμα,
Μητερα ντινας,επειδη είναι το πρωτο σας πασχα πρεπει να καθησετε μαζι μας και το ιδιο θα πει σιγουρα και η μητερα σου,

Μητερα σταυρου,όχι παλικαρι μου δε θα μας αφησεις τετοιες μερες ανοιπομονουνε να σε δουνε τοσοι συγγκενεις μας τι θα τους πω παρατησε το σπιτι του και παει ταξιδι?
Μυστιδης,ωχ και θα τρεχω να βλεπω ολους αυτους που τους βλεπουμε μονο κάθε χριστουγεννα και πασχα?

Μητερα μυστιδη,ναι γιατι ετσι είναι το εθιμο το πασχα είναι οικογενειακη γιορτη πηγαινουμε εκκλησια και μετα τρωμε ολοι μαζι την μαγειριτσα και την άλλη μερα το κατσικι με τους συγγενεις μας,
Μυστιδης,ναι αλλα εγω με κατι τετοια ξενερωνω ρε μανα,
Μητερα μυστιδη,σταυρο,
Μυστιδης,τι να γινει αφου επειμενετε δε θα παμε λονδινο,

Ντινα,δε πειραζει αγαπη μου θα παμε άλλη φορα,
Μυστιδης,ενταξει απλα σε και εσενα σε ξεσικωσα τωρα και νιωθω λιγο ασχημα,

Ντινα,μην ανυσυχεις δεν με πειραζει αλλωστε που να τρεχουμε για 2-3 μερες μονο είναι ταλεπορια θα παμε καποια άλλη στιγμη να κατσουμε ολη την βδομαδα,
Μυστιδης,αγαπη μου σε λατρευω,

Μητερα μυστιδη,πολύ ωραια αλλα καντε και λιγο κρατη μερες νηστειας εχουμε,
Μητερα ντινας,καλα σας λεει η συμπεθερα τα φιλια μετα την ανασταση,



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου