Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ 5



Ειχε παει την άλλη μερα το πρωι σε ένα καταστημα να δει για βιντεο,

Υπαλληλος,καλησπερα σας κυριε σε τι μπορω να σας βοηθησω,
Μυστιδης,ξερετε θελω ένα βιντεο η μαλλον όχι 2 βιντεα θελω,
Υπαλληλος,σε εμας η καλυτερες μαρκες σανιο φιλιπς τσιβισι πανασονικ,
Μυστιδης,ενταξει μια θελω απλο και καλο πειτε μου οι τιμες πως είναι,

Υπαλληλος,αυτό το βιντεο σανιο τελευταια τεχνολογια με διπλη κεφαλη μονο 120 χιλλιαδες,
Μυστιδης,μαλιστα κατι ποιο οικονομικο?

Υπαλληλος,το φιλιπς μοντελο 89 με κεφαλη καλης ποιοτητας το πηρανε αρκετοι το εχω μονο 80 χιλλιαδες δραχμες,
Μυστιδης,αν παρω 2 ιδια ποσο θα μου κοστισει?

Υπαλληλος,εχουμε και λεμε 80 επι 2 160 μειων η εκπτοση θα τα παρετε 145 χιλλιαδες,
Μυστιδης,ωραια συμφωνοι αυτό θα παρω,
Υπαλληλος,θα πληρωσεται με δωσεις?
Μυστιδης,όχι μετριτα να τελειωνουμε,
Υπαλληλος,πολύ ωραια θα σας κανω δωρο και 2 κενες βιντεοκασετες να μπορειτε να κανετε της πρωτες σας εγραφες,
Αφου αγωρασε τα βιντεα και τα εστειλε το ένα σπιτι του και το άλλο στης τασσιας πηγε στο γραφειο του,

Μυστιδης,κολλημενε ένα καφε και φερε κανενα δελτιο προπο να παιξω,
Ρενα,γιατι τοσα νευρα?
Μυστιδης,αγωρασα βιντεα πριν λιγο,
Ρενα,βιντεα?

Μυστιδης,ναι πηρα ένα για εμας και το εμαθε η αδελφη μου και επρεπε να παρω και για αυτην 145 χιλλιαρικα εσκασα πρωι πρωι και πρεπει να παιξω προπο μηπως κερδισω και καληψω την χασουρα,

Ρενα,δε πειραζει θα τα βγαλεις διπλα καλοριζικα τα βιντεα σας,
Μυστιδης,να εισαι καλα κολλημενε φερε ένα καφε και στην ρενα εγω κερναω για τα βιντεα και στον γραβατα ότι πηρε,

Κολλημενιδης,οριστε και τα προπο αλλα αν θες να ξερεις αλλου είναι το χρημα στην κομπινα,
Μυστιδης,ε όχι να γινω και κλεφτης ρε μεγαλε ειπαμε εχουμε και ένα ονομα,
Κολλημενιδης,ποιος μιλησε για κλεψια υπαρχουν απλα εξυπνες κομπινες,

Μυστιδης,εξυπνες η όχι είναι κομπινες και εγω με της κομπινες δεν θελω να εχω παρε δωσε φερε τους καφεδες και κανενα μπισκοτο να γλυκαθουμε,

Κολλημενιδης,θα φερω και τους καφεδες αλλα ακου
Ενας ξαδελφος μου μεχρι πριν λιγο καιρο δεν ειχε ουτε τα τσιγαρα του να παρει και τωρα εχει 2 δικα του μαγαζια,

Μυστιδης,από πού εβγαλε τα λεφτα?
Κολλημενιδης,από της κομπινες που λεγαμε αλλα είναι ολοκληρη ιστορια,
Μυστιδης,αντε μεχρι να φερεις τους καφεδες πες με την ιστορια,

Κολλημενιδης,όπως ξερεις στην κοινωνια αυτή που ζουμε ο ενας τρωει τον αλλων ετσι είναι και ο ξαδελφος σου λεει τοσα εκατομμηρια κοροιδα δε μπορουν να ταιζουν έναν εξυπνο ετσι σκεφτικε την κομπινα αυτή
Υπαρχει ενας διαγωνισμος λεει τον οποιο κανουνε ξενοι η ερωτισεις είναι η εξης ποια γυναικα ειχε ο δημητρης παπαμηχαηλ,

Μυστιδης,αυτό το ξερουνε και οι πετρες την βουγιουκλακη,

Κολλημενιδης,ναι αλλα οι ξενοι δε τα ξερουν λεει αν λοιπον στειλεις ένα γραμμα με την απαντηση θα κερδισεις 100 χιλλιαρικα απλα εσυ μεσα στο φακελο θα εχεις 1χιλλιαρικο για τα ταχυδρομικα εξοδα
Στελνουν λοιπον τα κοροιδα την ερωτιση και 1 χιλλιαρικο και περιμενουν να παρουν τα λεφτα,

Μυστιδης,σοβαρα ρε υπαρχουν τοσο αφελεις ανθρωποι που την πατανε?
Κολλημενιδης,ο ξαδελφος σε ένα χρονο ξεχρεωσε ότι χρεη ειχε αγωραζει ακριβα ρουχα  βγαινει κάθε βραδυ και γλεντα και εχει όπως ειπα και 2 μαγαζια,

Μυστιδης,ε είναι πολύ κοροιδα οι ελληνες ακου εκει χα,
Το μεσημερι γυρισε ο μυστιδης στο σπιτι του και ειδε το βιντεο,

Ντινα,καλορυζικο αγαπη μου,
Μυστιδης,να το χερομαστε μωρο μου το συνδεσανε το εμαθες?,
Ντινα,ναι μου δειξανε δεν είναι κατι το δυσκολο,
Μυστιδης,ωραια εγω τα ξερω χρονια ειχαμε στο σπιτι βιντεο και τα γνωριζω καλα να ειμαστε γεροι να χερομαστε της ταινιες που θα βλεπουμε μωρο μου
Μουατς,
Ναι λιγο ακαταλληλο το θεαμα αλλα συνεχιζουμε,


Ντινα,αλλα για να δεις ποσο σε νοιαζομαι τα μισα λεφτα θα στα δωσω εγω,
Μυστιδης,δεν θελω τιποτα εγω ειμαι ο αντρας του σπιτου εγω πληρωνω,

Ντινα,όχι αγαπη μου εποιμενω θα κερδισω συντομα 100 χιλλιαρικα και τα 50 ευχαριστως να τα δωσω για το βιντεο που αγωρασες,
Μυστιδης,100 χιλλιαρικα από πού?
Ντινα,από έναν διαγωνισμο,
Μυστιδης,διαγωνισμο ε
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ?
Και δε μου λες μηπως εβαλες το χιλλιαρικο στο φακελο για τα ταχυδρομικα εξοδα?

Ντινα,ναι ακριβος ετσι,
Μυστιδης,και δε μου λες μηπως η ερωτιση ηταν με ποια ηταν παντρεμενος ο παπαμηχαηλ?
Ντινα,που το ξερεις?
Μυστιδης,ποιος σε ειπε για αυτό?
Ντινα,ο αδελφος μου ο τασσος,

Μυστιδης,επρεπε να το φανταστω παμε αμεσος να τον βρουμε η ολη υποθεση είναι απατη,
Ντινα,ΑΠΑΤΗ?

Πηγανε τον βρηκανε και γλυτωσανε τα λεφτα τους,
Μυστιδης,και άλλη φορα διαγωνισμους και λοιπα δε θα σημμετεχεις,
Ντινα,ναι αγαπη μου ότι θελεις εσυ,
Μυστιδης,παμε τωρα στο κρεβατι μας να ηρεμισουμε λιγο,

Αλλα επειδη η σκινη είναι ποιο ακαταλληλη παμε στο επομενο
Στο γραφειο δουλευουν ολοι κανωνικα,

Κολλημενιδης,οριστε ο καφες
Ε λοιπον δεν είναι να φιλοξενεις ανθρωπους σημερα,

Ρενα,λες για τον κολλητο σου τον πετρο που τον φιλοξενεις με την γυναικα του?


Κολλημενιδης,ακριβος του εδωσα το κρεβατι μου και κοιμαμαι στο σαλονι ολη μερα παιρνουν τηλεφωνα ότι γνωστους εχουνε ασε που τους κανω τον ξεναγο συνεχεια τους πηγα στην ακροπολη στον λικαβητο στο κολονακι και το βραδυ χτες τους πηγα στο θεατρο,

Ρενα,ε αυτό είναι καλο να μαθεις και εσυ μερικα καλα για την τεχνη,
Κολλημενιδης,ενταξει το μονο καλο αλλα ρε πληρωσε και εσυ κατι όχι να περιμενεις από εμενα να πληρωνω παντα πληρωσα τα εισιτηρια πληρωσα την ταβερνα τοσες μερες τρωνε σε εμενα πανε παρε ένα φαι ένα κουτι γλυκα εστο μην εισαι αχαριστος,
Ρενα,ετσι είναι ο νεοελληνας καλε μου αχαριστος τιποτα δεν εκτιμα,
Τζακ,τι γινεται όλα καλα?
Ρενα,μια χαρα κυριε τζακ,
Τζακ,όχι κυριε εσυ θα με λες σκετο τζακ στις γυναικες εχω μεγαλη συμπαθεια,
Ρενα,ενταξει τζακ,

Κολλημενιδης,ελα μην παιρνεις θαρρος αυτος εχει οποια γυναικα θελει εσυ πρεπει να εισαι μονο σε εμενα,
Ρενα,λαμπρο μου την πεφτεις ξανα?
Κολλημενιδης,φυσικα αφου ξερεις πως σε θελω σαν την κυβερνιση που θελει την αναπτηξη σαν τον σαραβακο που θελει το γκολ σαν την τουρτα που θελει την σαντιγι σε αγαπαω ρενα,
Ρενα,καλα ηρεμισε θα γινουμε θεαμα,

Μυστιδης,καλημερα σας μιας και σας βλεπω ολους σας καλω το βραδυ σπιτι μου εχω τα γεννεθλια μου,
Ρενα,α χρονια πολλα μυστιδη,
Μυστιδης,ευχαριστω της ευχες όμως το βραδυ γιατι τωρα ειμαστε στην δουλεια ελπιζω να ερθεται ολοι,
Τζακ,και βεβαια θα ερθουμε κουμπαρε,

Ρενα,και δε μου λες τα ποσα κλεινεις?
Μυστιδης,γινομαι ένα χρονο μεγαλητερος από περσυ,
Ρενα,οριστε κριβουν και οι αντρες τα χρονια τους,

Μυστιδης,δεν τα κρυβω κλεινω τα 30 και μπαινω στα 31,
Γραβατας,ναι αλλα προσεξε γιατι καλα να ειμαστε σε 20 χρονια θα σου πω κυριε μυστιδη το 1991 ησουν 31 αρα τωρα εισαι 51,
Μυστιδης,ας εχουμε την υγεια μας και δε σκεφτομαστε τετοια θεματα υπαρχουν πολύ ποιο σοβαροτερα λοιπον τα λεμε το βραδυ,

Κολλημενιδης,εσυ ποτε εχεις γενεθλια γραβατα?
Γραβατας,τον ιουνιο γιατι?
Κολλημενιδης,για να σου παρω δωρο ένα σαμαρι χα,
Γραβατας,αντε βρε καφετζη και σε πετυχω καμια μερα στο δρομο θα φας το ξυλο της αρκουδας,

Ειχαν παει οι δικοι τους από την αρχη και κανανε ετοιμασιες,

Μητερα σταυρου,αχ τα πρωτα  γενεθλια του γιου μου στο νέο του σπιτι,
Μυστιδης,ελα μανα μην συγκινισαι ειπαμε μεγαλοσα,
Μητερα ντινας,αυτό να το λες παντα όχι μονο όταν σε συμφερει,

Μυστιδης,τι ειπες πεθερουλα μου?
Μητερα ντινας,τιποτα κανω χιουμορ μερα που είναι,
Μυστιδης,πολύ καλα κανεις
Λοιπον καμια τουρτα ακομα πηρατε?
Ντινα,ναι εκτος από την δικια μας εχω και της μαμας εφερε και η μητερα 3 τουρτες ποσο ποια θα φανε?
Μυστιδης,θα κοβεται μεγαλα κομματια,
Μητερα σταυρου,αχ όχι θα τα αφεινουν και είναι κριμα,

Μυστιδης,μην ανυσυχεις μητερα θα τα τρωνε θα ερθει μια εποχη που το γλυκο θα είναι ειδος πολύ πολιτελεστατο για αυτό αυτοι που τωρα βρισκουν γλυκα τα τρωνε πολύ ανετα και ευκολα,
Και εφτασε ο πρωτος καλεσμενος,

Γραβατας,καλησπερα σας χρονια σας πολλα μυστιδη να τα εκατοστησεις,
Μυστιδης,ευχαριστω γραβατα,
Γραβατας,οριστε αυτό για εσας μια τουρτα λευκη αμυγδαλου,
Μυστιδης,ευχαριστουμε τεσσερις οι τουρτες,

Τοτε ηρθε και ο κολλημενιδης,
Κολλημενιδης,καλησπερα και χρονια σας πολλα μυστιδη ότι επιθυμεις ένα δωρο για εσενα μια τουρτα σοκολατα φραουλα,

Μυστιδης,σε ευχαριστω πεντε οι τουρτες,
Ηρθε και η ρενα,

Ρενα,καλησπερα μυστιδη χρονια πολλα ντινα να τον χερεσαι
Το δωρο μου μια τουρτα σοκολατινα να τρως και να μην θες να δωσεις σε αλλων,
Μυστιδης,ευχαριστω εξι οι τουρτες ειπαμε να φαμε γλυκο όχι να παθουμε ζαχαρο όμως,

Εκεινη την στιγμη ηρθε η θεια φροσω,
Θεια φροσω,καλησπερα και χρονια πολλα εφερα μια τουρτα να γλυκαθειτε είναι σοκολατα και βανιλια,

Μυστιδης,ευχαριστω επτα οι τουρτες,
Ντινα,λες και το κανουνε επιτιδες,
Ξανα χτυπησε η πορτα αυτην την φορα ηταν ο ναγκολι,
Ναγκολι,καλησπερα και χρονια πολλα,
Μυστιδης,ευχαριστω χαρα μου που με θυμηθικες ετσι για να δειτε ότι οι ξενοι δεν είναι κακοι αλλα ανθρωποι σαν εμας,
Ναγκολι,ευχαριστω αυτό το ταπεινο και γλυκο δωρο για εσενα,
Μυστιδης,τουρτα και εσυ ναγκολι?
Ναγκολι,ακριβος τουρτα παγωτο,

Μυστιδης,περασε μεσα οκτο οι τουρτες,
Μετα από λιγο ηρθε και ο ζεγλιδης,

Ζεγλιδης,καλησπερα χρονια πολλα και πολλες γκομενες,
Μυστιδης,σε ευχαριστω ζεγλιδη,
Ντινα,ελα ξερω ότι κανετε πλακα,
Ζεγλιδης,ναι πλακα κανω εγω αλλα εσυ να ερχεσαι συχνα στο γραφειο γιατι μπορει να φερει εκει την γκομενα και να την συστησει σαν πελατισα,
Μυστιδης,ο ιδιος δεν αλλαζει,
Ζεγλιδης,αυτό για εσενα τα γλυκα στους γλυκους τουρτα σοκολατα μπανανα,
Μυστιδης,ευχαριστω αλλα δεν ηταν αναγκη,
Ζεγλιδης,ε πως έναν μυστιδη εχουμε έναν,
Μυστιδης,ο μυστιδης είναι ενας οι τουρτες είναι πολλες πιξαμε στις τουρτες 9 τουρτες δεν μας εφερε κανεις ποτε,
Ηρθε και η τασια με τον μπουρνε,
Τασσια,καλησπερα χρονια πολλα και καλα πες και εσυ χρονια πολλα ρε,
Μπουρνες,χρονια πολλα θειο μυστιδη οριστε και το δωρο μας τουρτα,
Μυστιδης,και εσυ τουρτα ρε τασσια?
Τασσια,όταν πας ένα δωρο τους λες ευχαριστω,
Μυστιδης,ενταξει ευχαριστω,
Φαγανε φαι φαγανε 3 τουρτες ολοι τους κρατησαν 2 για της άλλες μερες  οσες περισεψανε της εδωσε ο μυστιδης στην εκκλησια για τους φτωχους
Ο μυστιδης παντα ητανε ανθρωπιστης και κοιτουσε το εμεις και όχι το εγω,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου