Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ7



Την άλλη μερα ειχε στο γραφειο του ο μυστιδης μια επισκεψη από τον ζντραφκιδη έναν ποντιο γνωστο του,

Ζντραφκιδη,αγωνιστικες καλημερες σε ολους σας αδελφια,
Μυστιδης,α καλος τον βελουχιοτη,
Ζντραφκιδης,μην βλαστιμεις μυστιδη αρης  βελουχιοτης ηταν μονο ενας,
Μυστιδης,πως και από τα μεροι μας?
Ζντραφκιδης,ηρθα αρχικα γιατι θελω μια εξυπηρετιση από εσενα και κατά δευτερων να δω πως φεροσαστε στους υπαλληλους σας,
Μυστιδης,και εσυ με ποια ιδιοτητα μιλας εγινες γραμματεας της γσεε?
Ζντραφκιδης,θελω να ξερω πως φερονται στους εργαζομενους,
Μυστιδης,μια χαρα ειμαστε εμεις,

Ζντραφκιδης,αυτό θα το δουμε
Κοπελια σε φερονται καλα στο γραφειο πες μου ελευθερα,

Ρενα,μια χαρα μου φερονται βρε αλλα γιατι ρωτας?
Ζντραφκιδης,θελω να ξερω ότι ο εργαζομενος περναει καλα αλλιως θα ξεσικοσω γενικη απεργια μεχρι τα ετοιματα μας να γινουνε δεκτα,
Μυστιδης,ειδε πολλες φορες το χωμα βαφτικε κοκκινο και ταυτιστικε με τον μαρινο αντιπα,

Ζντραφκιδης,οι καιροι αλλαξανε αλλα η εκμεταλευση συνεχιζεται ολοι στο συλλαλητιριο της πεμπτης αδελφια,
Μυστιδης,ποιο συλλαλητιριο ρε?
Ζντραφκιδης,στο συλλαλητιριο εναντια στην κυβερνιση ολοι πρεπει να παμε να φωναξουμε για τα δικαια ετοιματα μας
Να ειμαστε ολοι ισιοι κατω το κεφαλαιο κατω τα αφεντικα ζητω τα λαικα στρωματα,

Τζακ,τι φασαρια είναι αυτή μυστιδη?
Μυστιδης,τιποτα ενας γνωστος μου,

Ζντραφκιδης,εσυ εισαι το αφεντικο ετσι? Φενεται από τα ρουχα που φορας δε μου λες κολας ενσυμα στους εργαζομενους τους δινεις επιδομα και δωρα?
Τζακ,μυστιδη παρε τον καλεσμενο σου και πηγαινεται καπου αλλου στο γραφειο πρεπει να δουλευουμε ξερεις,
Μυστιδης,με συγχωρειτε δε θα ξανα γινει 2 λεπτα λιγο και ερχομαι,
Ζντραφκιδης,φοβασαι να αναμετριθουμε ετσι φοβασαι την λαοκρατια καπιταλιστη θα σε καταγγειλω στο σωματιο μας,

Τζακ,εξω από το γραφειο παλιοκομμουνιστη ουστ,
Ζντραφκιδης,πανε οι εποχες που φοβομασταν ειμαστε πολλοι εμεις θα κερδισουμε αδελφια,
Τζακ,ειπα εξω,
Μυστιδης,με συγχωρειτε και παλυ
καλα ρε τι είναι αυτά βγαζεις λογο μεσα στο γραφειο μου και κραζεις το αφεντικο μου?

Ζντραφκιδης,και μονο που λες αφεντικο με χαζευεις μαλακα δεν υπαρχουνε αφεντικα υπαρχουν εργοδωτες και εργαζομενοι περασε η εποχη της δουλιας,
Μυστιδης,μην φωναζεις ρε
Λεγε τι θες και φυγε εχω δουλεια,
Ζντραφκιδης,τελος παντων θελω 5 χιλλιαδες δραχμες και θα στα δωσω καποια μερα,
Μυστιδης,ναι ξερω όταν γινει αριστερη κυβερνιση,

Ζντραφκιδης,μην το γελας θα ερθει μια μερα που εμεις οι αριστεροι θα κυβερνισουμε και τοτε θα τα παρεις διπλα οσα μου εχεις δωσει,
Μυστιδης,καλα ενταξει 5χιλλιαρο δε θες παρτο και σε καλη μερια,
Ζντραφκιδης,σε ευχαριστω θα πιω έναν αγωνιστικο φραπε στην υγεια σου,



Την πεμπτη το πρωι ειχαν μεγαλη διαδηλωση στο κεντρο και ο μυστιδης πηρε αδεια λιγες ωρες μεχρι να τελειωσει για να παει στην δουλεια του,
Ντινα,εκανα τυροπιτα ευκαιρια που εισαι να φας ζεστη,
Μυστιδης,να εισαι καλα τι να γινει όταν κλεινει το κεντρο εγω δε μπορω να βγω ευτυχως ο τζακ είναι καλος και μου δινει λιγες ωρες αδεια,
Ντινα,σαν τον τζακ να ηταν όλα τα αφεντικα θα ηταν ολοι μια χαρα
Ποιος να είναι τετοια ωρα?
Ανοιξε την πορτα που χτυπουσε και ηταν ο ζντραφκιδης,

Μυστιδης,μπα τι θες τετοια ωρα δεν πηγες εσυ στην πορεια σας?
Ζντραφκιδης,συγα μην παω εγω στην πορεια για καφε ηρθα,
Μυστιδης,κατσε γιατι θα με χαζεψεις προχτες δεν εβγαλες έναν ολοκληρο λογο δε φωναζες για το συλλαλητιριο εναντιων της κυβερνισης για τα λαικα στροματα και λοιπα αλλα?

Ζντραφκιδης,ε ναι τα φωναζα και τα πιστευω αλλα δε σημαινει ότι πρεπει να τρεχω εγω και ολας

Υπαρχουν αλλοι να τρεχουνε εξαλου οσες πορειες και αν γινουν δε θα αλλαξει τιποτα γιατι λοιπον να ταλεπορηθω εγω πηγαινοντας σε μια πορεια αφου δε θα αλλαξει τιποτα?
Ηρθα λοιπον να πιω το καφεδακι μου,

Μυστιδης,ζντραφκιδη εξω φυγε αμεσος τωρα εξω και μην ξανα ερθεις παλιο υποκριτη αριστερε του καναπε,

Ντινα,καλα του εκανες,
Μυστιδης,να ξερεις ένα πραμα μονο όταν ο αριστερος φωναζει για τους αλλους αυτος εχει για τον εαυτο του και τα λεει για να φανει ο καλος στους αλλους,


Τριτη πρωι η ντινα στο σπιτι περιμενει την μητερα της αφου την εβαλε να φανε κεικ την εκανε παραπονα για τον αντρα της,

Μητερα ντινας,εσυ κατι εχεις τωρα σε νιωθω πες μου τι σου εκανε?
Ντινα,πως με καταλαβαινεις παντα μαμα αχ εχω και εγω τα παραπονα μου από τον αντρα μου τωρα τελευταια εχει γινει πολύ ψυχρος θα φαμε και μετα θα καθησει με της ωρες στο κομπιουτερ του να παιζει πακ μαν και διαφωρα αλλα παιχνιδια,
Μητερα ντινας,γιατι δεν τον μηλας εχεις κανενα παραπονο από εμενα βρε αχριστε και πρωτιμας να περνας της ωρες σου στο κομπιουτερ απ το να με βγαζεις εξω?

Ντινα,αν του το πω αυτό θα με πεταξει απ το μπαλκονι είναι πολύ αγριος τελευταια,
Μητερα ντινας,δε θα προλαβει γιατι θα τον επιτεθω εγω
Τι του αρεσει ποια σε αυτό το κομπιουτερ?

Ντινα,δε ξερω με της  ωρες καθεται είναι λεει του μελλοντος σε λιγα χρονια οι ανθρωποι θα ασχολιουνται με τα κομπιουτερ πολλες ωρες και για αυτό ετοιμαζεται από τωρα εκεινος,
Μητερα ντινας,τον κακο του τον καιρο να του πεις τα κομπιουτερ είναι μονο για τους αργοσχολους
Περιμενε τον σημερα και αν είναι ακομα ψυχρος κατεβασε το ρευμα να μην παιζει κομπιουτερ του,
Ντινα,πολύ καλη ιδεα,
Το μεσημερι ειχε ερθει ο μυστιδης,
Μυστιδης,καλησπερα βαλε μου να φαω γιατι ειμαι πολύ κουρασμενος και πεινασμενος,

Ντινα,ενταξει αγαπη μου αληθεια θελεις το απογευμα να παμε για καφε?
Μυστιδης,τι λες ρε ντινα να δωσουμε ένα χιλλιαρικο για καφε όταν μπορουμε να πιουμε οσους θελουμε σπιτι μας
Θα ασχοληθω με μια εργασια στο κομπιουτερ το απογευμα και μεχρι να ετοιμασεις θα παω να παιξω κανενα παιχνιδι,


Ντινα,α ακου να σου πω σταυρο το κομπιουτερ σου εγινε εμμονη πρεπει να το σταματησεις λιγο μονο οι αργοσχολοι καθονται με της ωρες στα κομπιουτερ,

Μυστιδης,καλα θυμησου το σε λιγα χρονια ολοι με έναν υπολογιστη θα ειμαστε παω να παιξω μεχρι να γινει το φαι,
Ντινα,μπορεις να καθησεις στο τραπεζι να μιλαμε μεχρι να γινει σε 5 λεπτα είναι ετοιμο,
Μυστιδης,όχι θα παιξω και μετα,
Οσο εκεινος επαιζε παιχνιδι η ντινα πηγε στο σαλονι,
Ντινα,τοσο πολύ ενδιαφερων είναι το κομπιουτερ δηλαδη?
Μυστιδης,δεν σου απαντω πηγαινε να φτιαξεις το φαι πειναω λεμε,

Ντινα,ετσι ε ωραια αν θες να φας κλειστο και  ελα τωρα στην κουζινα,
Μυστιδης,ντινα αλλαξε υφος γιατι δε μου αρεσει καθολου,
Ντινα,εγω δεν σε σερβιρω αν δε κλεισεις τωρα το κομπιουτερ,
Μυστιδης,πολύ καλα θα βαλω μονος μου να φαω μετα αφου τελειωσω,
Ντινα,κλειστο τωρα αλλιως θα το πεταξω,
Μυστιδης,ουτε το κλεινω ουτε θα το πεταξεις,

Ντινα,ωραια τωρα θα δεις,
Πηγε και κατεβασε το γενικο ξαφνικα το κομπιουτερ του εκλεισε τρομαξε και νευριασε παρα πολύ,

Μυστιδης,τι εκανες εκει?
Ντινα,μην με βαρεσεις μηηη,
Δεν του πηγαινε να την χτυπησει τελικα την φιλησε,
Μυστιδης,τρελλη αγαπη μου παιζω με τα κομπιουτερ για να ξεχνιεμαι
Σε υποσχομαι όμως να μην ξανα ασχοληθω τοσο πολύ και να ασχολουμε με εσενα
Και το απογευμα θα σε παω για καφε στο λυκαβυτο,
Ειχαν παει για καφε ειχανε πολύ ωραια θεα οσο κρυο και αν ειχε δε τους πειραζε γιατι ειχανε την αγαπη τους,
Ντινα,το πιστευεις ότι από τοτε που παντρευτικαμε νιωθω περισσοτερο ερωτευμενη μαζι σου? Ειδικα σημερα που καταλαβα ποσο με αγαπας,
Μυστιδης,και το πιστευω και με αρεσει γιατι και εγω σε αγαπαω περισσοτερο,

Ξαφνικα στο απεναντι τραπεζι 2 τυποι την κοιτουσανε εποιμονα,
Μυστιδης,τους γνωριζεις?
Ντινα,από πού να τους γνωριζω?
Μυστιδης,σε κοιτανε συνεχεια λιγο θελω για να τους πω καμια κουβεντα από αυτές που λεμε στα ματς,
Ο ενας τοτε πηγε στο τραπεζι τους,
Τυπος1,συγγνωμη κοπελια να κερασω ένα ποτο?
Μυστιδης,δε βλεπεις ότι η κοπελα συνοδευεται?
Τυπος1,εσενα δε σε ρωτησε κανεις και μην κανεις τον δικηγορο,
Μυστιδης,τι λες ρε πουστη φαπ,

Τον εριξε μια μπουνια και τον εριξε κατω πηγε ο άλλος να ορμηξει αλλα τον εδειρε και αυτόν ο μυστιδης,
Αφεντικο,να σας πω δε θα μου κανετε το μαγαζι ρινγκ εσεις οι δυο εξω αμεσος
Οσο για εσενα κανωνικα επρεπε να σας διωξω και εσας αλλα ειδα ότι ο άλλος αρχησε και μπραβο σου που υπερασπιστικες την γυναικα σου υπαρχει πολύ αλητεια στις μερες μας,

Μυστιδης,ναι οι ελληνες όταν δεν εχουν με τι να ασχοληθουνε τρωγονται μεταξι τους για αυτό δε θα παμε ποτε μπροστα,
Αφεντικο,μεγαλη κουβεντα και σωστη κερναω από ένα αναψηκτικο συνεχισται την κουβεντα σας,

Ντινα,αγαπη μου σε λατρευω μαζι σου δεν εχω να φοβηθω τιποτα,
Μυστιδης,ακριβος αγαπη μου για μια ολοκληρη ζωη εχεις ατομο να σε προσεχει δηλαδη τι είναι μια ζωη μαζι σου θελω να ειμαι 100 ζωες,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου