Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ 4



Ντινα,ενταξει παει περασε χαλαροσε,
Τον αγκαλιασε και καθησαν στον καναπε,
Την άλλη μερα στο γραφειο ο λαμπρος πηγε ένα δωρο στην ρενα,
Κολλημενιδης,ρενα αυτό από εμενα για σενα με πολύ αγαπη,
Ρενα,τι είναι αυτό λαμπρο?
Κολλημενιδης,δωρο για εσενα,
Ρενα,ουτε γενεθλια εχω ουτε γιορταζω δεν καταλαβαινω?
Κολλημενιδης,δεν χρειαζεται να γιορταζεις για να σε κανει καποιος δωρο το ειδα και σκεφτικα ότι θα σου παει,


Ητανε ένα κολιε για το λαιμο η ρενα συγκινηθηκε όταν το ειδε,
Ρενα,αυτό είναι ακριβο ρε λαμπρο θα εδωσες μια περιουσια δε μπορω να το κρατησω,
Κολλημενιδης,όχι δεν είναι ακριβο το πληρωσω με κατι λεφτα που κερδισα από ένα λαχειο σε παρακαλω δεξου το ετσι από εμενα,
Ρενα,σε ευχαριστω τωρα με σκλαβοσες πρεπει να σου κανω και εγω ένα δωρο,
Κολλημενιδης,αν ηθελες ένα φιλι μου αρκει για σημερα,
Ρενα,αντε βρε ελα να στο δωσω,
Τον φιλησε και ο λαμπρος πετουσε από ευτυχια όταν τους ειδε ο γραβατας αμεσος πεταξε την μπιχτη του,

Γραβατας,αντε και καλα στεφανα με κουμπαρο τον μητσοτακη,
Κολλημενιδης,να σκασεις απ την ζηλια σου πρασινοφρουρε και όταν πιανεις στο στομα σου τον μητσοτακη να πλενεσαι,


Τετοιοι καβγαδες γινονται καθημερινα στο γραφειο όταν σχολασανε ο μυστιδης πηγε στο σπιτι του κουρασμενος αλλα ειχε αρκετη διαθεση για ερωτες,
Μυστιδης,αγαπη μου μου ελειψες πολύ σημερα,
Ντινα,και εμενα το πιστευεις ότι από τοτε που παντρευτικαμε δεν μειναμε λιγο μονοι να χαλαροσουμε όπως παλιοτερα?

Μυστιδης,το ξερω αγαπη μου για αυτό δεν ηθελα αμεσος γαμο γιατι ο γαμος σε κανει να εχεις περισσοτερες υποχρεωσεις δεν είναι όπως παλια που βρισκομασταν μονο και μονο για να περασουμε καλα,

Ντινα,ναι βρε αγαπη μου αλλα προορισμος του ανθρωπου είναι ο γαμος,
Μυστιδης,ναι ετσι μας μαθανε και για αυτό και εμεις παντρευτικαμε αμεσα,

Ντινα,ναι αλλα τωρα ειμαστε μονοι μπορουμε να ηρεμισουμε
Θελω πολύ να σε ξεκουρασω με τον τροπο που μονο εγω ξερω αγαπη μου,
Μυστιδης,αγαπη μου μονο εσυ με καταλαβαινεις και με αγαπας,

Και ξαφνικα όπως ηταν στις αγαπες τους και ετοιμαζοντουσαν να πανε στο κρεβατι χτυπαει η πορτα,
Μυστιδης,δε το πιστευω,
Ντινα,ποιος να είναι να κανουμε ότι δεν ειμαστε σπιτι?
Μυστιδης,δε γινεται βλεπουν φωτα,


Μητερα ντινας,ντινα εγω ειμαι ανοιξε,
Ντινα,α η μητερα μου
Α θεια φροσω και εσυ?

Μητερα ντινας,ηρθε σημερα και την εφερα να σας κανουμε εκπληξη,
Μυστιδης,μας την κανατεεεεε,
Ντινα,θεια αυτος είναι ο αντρας μου,
Θεια φροσω,καλησπερα γαμπρε ωραιος είναι αν και μεταξυ μας ο μπαμπης ηταν καλυτερος,
Μυστιδης,α λες και τετοια?
Θεια φροσω,γαμπρε εμενα με αρεσουνε τα αστεια ελα να σε φιλησω κουκλος είναι ντινα μου κουκλος,

Μητερα ντινας,καλος είναι ελα να σου δειξω το διαμερισμα στο μεταξυ ντινα φτιαξε κανενα καφε,
Θεια φροσω,α όχι καφε δεν θελω,
Μυστιδης,ε πως όχι ηρθατε τοσο δρομο ας καθησετε 20 λεπτα ένα τεταρτο να πιουμε έναν καφε,
Θεια φροσω,ο καφες το βραδυ φερνει αηπνια αλλωστε το βραδυ οι ανθρωποι τρωνε,

Μυστιδης,και κατι άλλο κανουνε αλλα εσυ ξεχασες και πως γινεται,
Θεια φροσω,τι ειπες γαμπρε?


Μυστιδης,τιποτα θεια το σπιτι σε αρεσει?
Θεια φροσω,πολύ ωραιο να ζησεται να το χαρειται για εσας είναι η ζωη,

Ντινα,θα μεινετε να φαμε ετσι θεια?
Μυστιδης,δεν εχει η μανα σου φαι σπιτι? πως σε αρεσει να την προσβαλεις παντα βρε ντινα μου,

Μητερα ντινας,όχι δεν εμεινε φαι για το βραδυ ετσι σκεφτικα να ερθουμε σε εσας και να παμε εξω να φαμε ολοι μαζι να διασκεδασει λιγο και η αδελφη μου,
Ντινα,πολύ ωραια ιδεα τι λες σταυρο?
Μυστιδης,καταπληκτικηηηηη,
Μητερα ντινας,ωραια τοτε ντιθειτε να βγουμε θα παμε με το δικο μου το αμαξι,

Μυστιδης,γιατι δε παμε διπλα στα 2 αδελφια που εχουν πολύ καλη κουζινα?

Θεια φροσω,γαμπρε θα σας παω σε ένα γαλλικο εστιατοριο στην λεοφωρο που όταν ερχομαι στην αθηνα πηγαινω συνεχεια,

Μυστιδης,μα είναι μακρια και εγω ειμαι λιγο κουρασμενος,
Θεια φροσω,και εγω ειμαι κουρασμενη το πρωι ξεκινησα με το λειοφωρειο εξαλου όπως ειδες η αδελφη μου θα οδηγησει,
Ντινα,ναι αλλα είναι και τα εξοδα,
Θεια φροσω,δεν ακουω λεξη το τραπεζι είναι δικο μας ντιθειτε να φυγουμε τωρα αντε γαμπρε μην βαριεσαι πρεπει να μαθεις ότι εγω αν θελω κατι γινεται,


Μυστιδης,ενταξει παμε αλλα ακου και αυτό θεια φροσω εχει υποψην σου ότι εγω δεν ειμαι τοσο καλος οσο φενομαι δεν βλαπτει να το γνωριζεις αυτό όπως και εσυ μητερα,
Μητερα ντινας,το γνωριζουμε,

Πηγανε τελικα στο ρεστοραν λανουι ντε παρι,
Μυστιδης,πολύ περιεργο το εστιατοριο,
Μητερα ντινας,εμ αν πηγαινεις μονο σε ταβερνες δε τα ξερεις αυτά,
Σερβιτορος,μπον σουαρ,
Μυστιδης,συγγνωμη ειστε γαλλος?
Σερβιτορος,όχι ελληνας,
Μυστιδης,τοτε καλησπερα,
Σερβιτορος,καλησπερα 4 ατομα ετσι? Ωραια όχι σε αυτό το τραπεζι παρακαλω καθηστε σε ένα άλλο αυτό είναι ρεζερβε,
Μυστιδης,δε καταλαβα αφου ηρθαμε τι πειραζει αν καθησουμε?
Σερβιτορος,είναι ρεζερβε παρακαλω καθηστε στο διπλανο τραπεζι,

Καθησαν και πηρανε από έναν καταλλογο,
Μυστιδης,τι καταλογος είναι αυτος όλα στα γαλλικα τα γραφει,

Μητερα ντινας,ξερουμε γαλλικα εμεις,
Μυστιδης,δε το ξερα να πρεπει να ξερω ολες της γλωσσες για να φαω στην χωρα μου,

Σερβιτορος2,καλησπερα τι θα πιειτε?
Μυστιδης,ακομα δεν ειπαμε τι θα φαμε,

Μητερα ντινας,στα εστιατορια αυτά πρωτα παραγγελνουν τα ποτα
Σαντα μιραντα ροζε θελουμε,

Μυστιδης,μπραβο πεθερουλα μου εμαθες και το σαντα μιραντα ροζε που μεχρι χτες ηξερες μονο ρετσινα κουρτακι,
Ντινα,σταματα σταυρο η μαμα εχει καλο γουστο στο κρασι,

Θεια φροσω,τι να γινει στο κρασι το σοι μας δεν συγκρινεται με κανεναν,
Μυστιδης,ναι κανατε παρεα με την μαλαματινα,

Εφερε το κρασι και εβαλε λιγο στον μυστιδη,
Μυστιδης,γεμισε το παλικαρι μου,
Σερβιτορος2,πρεπει να δοκιμασεται πρωτα,
Μυστιδης,ωραια ας δοκιμασω
Χμ δε μου αρεσει,
Σερβιτορος2,τωρα δε γινεται το ανοιξαμε,
Μυστιδης,ε τοτε μην μας δουλευεται,

Μητερα ντινας,σταυρο εχουμε γινει θεαμα,
Μυστιδης,επειδη λεμε αληθειες? Τελος παντων αντε να φαμε σερβιτορε φερε έναν καταλογο στα ελληνικα,

Σερβιτορος,δεν υπαρχει κυριε ολοι οι καταλογοι είναι στα γαλλικα κανενας δεν παραπονεθηκε ποτε,
Μυστιδης,και για να φαμε δηλαδη πρεπει να ξερουμε γαλλικα αν θελαμε να πιουμε καφε θα επρεπε να ξεραμε  βραζιλιανικα?
Σερβιτορος,εχετε χιουμορ ετσι?
Μυστιδης,ειχα αλλα μαζι σας θα εχω νευρα αντι για χιουμορ,

Θεια φροσω,γαμπρε θα σε περασουν για χωριατη ολοι σε αυτό το ρεστοραν είναι αριστοκρατες και εχουμε γινει θεαμα,

Μυστιδης,ναι γιατι ολοι αυτοι είναι από το κολονακι και την εκαλε
τελος παντων αντε ας μην το κανω θεμα πες μας τι εχετε?


Σερβιτορος,πολύ ωραια ακουστε και διαλεξτε
Φοντι μπο κινιο,
Μυστιδης,τρωγεται αυτό?
Μητερα ντινας,σταυρο,
Μυστιδης,τι σταυρο βρε αστο αυτό παμε παρακατω,
Σερβιτορος,φιλε αλα κρεμ,

Μυστιδης,φιλε αλα κρεμ? τετοιο ετρωγε ο μπαρμπας σου στο κατακολο?
Σερβιτορος,τι λετε κυριε?
Μυστιδης,σχολιαζα ένα ελληνικο δεν ακουσα ακομα παμε παρακατω τι εχετε?



Σερβιτορος,Σα το μπρια με σος μπρε αμε,

Μυστιδης,να μου ζησεις λεβεντη μου αυτό το σα το μπρια στην καλικρατεια η μανα μου το εφτιαχνε πρωι μεσημερι βραδυ,
Μητερα ντινας,να διαλεξουμε εμεις?
Μυστιδης,όχι θα μας πει και αλλα τι εχετε?

Σερβιτορος,τουρνεντο,
Μυστιδης,τουρνετο δε θελω τουρνεκει εχετε?
Ντινα,σταυρο,
Μυστιδης,παμε παρακατω τι εχετε,
Σερβιτορος,πολλα παρα πολλα
Φιλε πουα φιλε παγια φιλε μινιον σος μαρε μπιντοκ αλα ρουζ,

Ντινα,φτανουν τι θα παρεις σταυρο?
Μυστιδης,κοκορετσι,
Σερβιτορος,κοκορετσι?????????
Μυστιδης,ναι κοκορετσι ελληνικο  να ξερουμε και τι θα φαμε,
Σερβιτορος,ο μοντιε,
Εφυγαν κακης κακο από το ρεστοραν και πηρανε κατι σουβλακια από το δρομο να τα φανε στο σπιτι,

Ντινα,γιναμε ρεζιλι,
Μυστιδης,ασε μας ρε ντινα μαθανε τωρα τα γαλλικα ρεστοραν να δειξουν ότι είναι του καλου κοσμου
Θυμησου την μερα που στο λεω θα ερθει καιρος που ένα απλο σουβλακι θα είναι πωλιτελεια για αυτό θα πρεπει να μην κανουμε περιτες σπαταλες,

Ντινα,τωρα εισαι υπερβολικος,


Μυστιδης,ακου που σου λεω ο μυστιδης βλεπει μπροστα εκει που θα ξοδεψεις 10 δεκαρες ξοδεψε 5 και κρατα της άλλες για μια ωρα αναγκης,

Μπηκε το φθινοπορο πιασανε τα πρωτα κρυα και στο γραφειο δουλευανε όπως παντα με σταθερους ρυθμους,

Τζακ,κυριοι φευγω αν παρουν απ τα κεντρικα πειτε ότι λειπω σε δουλεια εχω να παιξω χαρτια
Λοιπον δε μπορειτε να φανταστειτε τι ωραια είναι να εισαι στην λεσχη αγωνια μεγαλη κοντρες καταπληκτικες στιγμες ειδικα όταν κερδιζεις,

Ρενα,ναι αλλα εκει χανουνε και ολας,
Τζακ,και όταν χανεις η στιγμες είναι πολύ καλες λες επαιξα και εχασα αυριο παλυ
Λοιπον φευγω τα λεμε αυριο,

Ρενα,ε βεβαια εχεις αναγκη εσυ διευθιντης εισαι
Που είναι και αυτό το σαντουιτς υστερα λεει γιατι τον φωναζω,
Κολλημενιδης,οριστε το σαντουιτς,
Ρενα,ευχαριστουμε μας θυμηθικες,
Κολλημενιδης,α όχι και παραπανα αφησα το μαγαζι μου να παω απεναντι να σε παρω ένα σαντουιτς χωρις να εχω την υποχρεοση αντιθετα εσεις πρεπει να ψωνιζεται από εμενα,

Ρενα,αφου εσυ σαντουιτς δε πουλας μονο τοστ φτιαχνεις και αυτά ποιος ξερει ποσο καιρο εχεις τα σαλαμια,
Κολλημενιδης,ρε αχαριστοι πριν κανα 2 μηνες δεν εφερα πιτες και με μεινανε γιατι κανεις δεν επαιρνε?
Ρενα,αφου μας της εφερνες κρυες ρε αντε φερε το σαντουιτς γιατι θα κρυωσε,
Κολλημενιδης,στην ρενα με αγαπη,

Ντινα,καλησπερα όλα καλα είναι μεσα ο αντρας μου?
Ρενα,γεια σου ντινα όχι σε λιγο θα ερθει,

Ντινα,καλα θα τον περιμενω θελω να τον ζητησω μια χαρη και στο σπιτι ντρεπομαι γιατι είναι αξιος να κανει φασαρια ενώ στο γραφειο δε φωναζει,

Κολλημενιδης,φωναζει και σε εσενα?και εμεις νομιζαμε ότι είναι ανθρωπακι,

Ντινα,ο μυστιδης?αχ αν ξερατε ποσο πολύ τον φοβαμαι μην τον βλεπεται ησυχο όταν τον παει καποιος κοντρα γινεται πολύ αγριος και στο σπιτι είναι ο αντρας του σπιτιου στην κυριολεξια,
Κολλημενιδης,μπραβο τον σταυρο αρα μονο ενας σε αυτό το γραφειο τρωει φαπες από την γυναικα του,

Γραβατας,α θελεις ξυλο εσυ ετσι?
Κολλημενιδης,εγω γενικα το ειπα εσυ γιατι πεταχτικες?
Οποιος εχει την μυγα θα μου πεις χα χα,

Γραβατας,σου δωσαμε πολύ θαρρος νομιζω κολλημενε,
Ρενα,όχι μονο σε αυτόν αλλα και σε αλλους δωσαμε θαρρος,
Γραβατας,τωρα αυτό που λες ρενα το λες για εμενα?
Ρενα,και εγω γενικα το ειπα εσυ γιατι ταραχτικες?
Κολλημενιδης,γιατι εχει την μηγα χα,
Γραβατας,ελλας γαλλια σημμαχια εμ βεβαια δεξιοι δεν ειστε τι θα πειτε,

Μυστιδης,καλησπερα σας
Τι θες ντινα τετοια ωρα?

Ντινα,θελω να μιλησουμε λιγο,
Μυστιδης,ντινα μου στο γραφειο με πληρωνουν να εργαζομαι όχι να συζηταω τα οικογενειακα μου,
Ρενα,αφου στο δε μπορει να σε πει μια κουβεντα η γυναικα και φωναζεις,

Μυστιδης,εγω φωναζω? Εγω ειμαι ηρεμος λοιπον ακουω πες ότι θελεις αλλα σε παρακαλω να εισαι συντομη,

Ντινα,σκεφτικα να αγωρασουμε ένα βιντεο,

Μυστιδης,εγω εχω λιγη δουλεια πες τα με την ρενα και θα μιλησουμε το μεσημερι,
Ντινα,γιατι βρε σταυρο σημερα ολοι εχουνε βιντεα είναι μια διασκεδαση,
Μυστιδης,ποια διασκεδαση βρε ντινα τοσα καναλια εχει η τηλεοραση και μου λες για βιντεα?

Ντινα,βαζεις στα καναλια και τα κρατικα που κανουν απεργια?
Και τα ειδαμε και τα αλλα η ειδησεις βαρετες θα εχει η παλιες ελληνικες ταινιες
Νεα ημουν και γερασα απ εξω εμαθα τους διαλογους από της ταινιες της αλικης βουγιουκλακη,

Μυστιδης,και τι θα βλεπουμε στο βιντεο τοτε μου λες μηπως τσοντες?
Ντινα,η τσοντες εμας δεν μας αφωρουν αγαπη μου δεν εχουμε τετοια αναγκη γιατι εχουμε ο ενας τον αλλων,
Μυστιδης,τοτε τι θα βλεπεις?
Ντινα,ένα αστυνομικο εργο ένα αισθηματικο
Γιατι δηλαδη να περιμενω ποτε και αν θα τα βαλουν στην τηλεοραση με τοσες διαφημισεις και να μην μπορω να το καταλαβω?
Ενώ με το βιντεο θα βαζουμε την κασσετα θα παιζει ολο το εργο και θα ειμαστε ποιο ανετα
Επισης θα μπορουμε να καλουμε κοσμο να βλεπουμε ολοι μαζι μια ταινια σαν να ειμαστε σινεμα
Επισης όταν θα εχει ένα ματς και θα λειπουμε θα το γραφουμε και θα το βλεπεις με την ησυχια σου,

Μυστιδης,χμ δεν είναι ασχημη ιδεα ενταξει με επισες αυριο το πρωι πριν ερθω στην δουλεια θα παμε μαζι σε ένα μαγαζι να παρουμε,
Ντινα,αγαπη μου σε λατρευω φιλακια,
Η ντινα ειπε το νέο στην μαμα της εκεινη στην αδελφη της εκεινη στην διαχιριστρια εκεινη στον μπακαλη εκεινος στην τασσια η οποια τον επισκεφτικε στο γραφειο του,
Τασσια,οστε βιντεο ε?ξοδευεις όλα σου τα λεφτα σε αυτην,

Μυστιδης,πρωτον δεν είναι αυτη είναι η γυναικα μου καταλαβε το,
Τασσια,εστω ξοδευεις τα λεφτα σου για την γυναικα σου και σε εμας δε δινεις τιποτα
Γιατι δεν πηρες ένα βιντεο για εμενα να βλεπει καμια ταινια ο μπουρνες?

Μυστιδης,ακομα δεν το πηρα για εμας το βιντεο και εμενα σημερα με το ειπε η ντινα και μου λες ότι επρεπε να σκεφτω να παρω για τον μπουρνε?
Τασσια,μαλιστα γιατι ολοι η παρεα του εχουνε βιντεα και εκεινος νιωθει κομπλεξικος,
Μυστιδης,και για να μην γινει κομπλεξικος ο κακομαθημενος μπουρνες πρεπει να πληρωσω εγω άλλη μια φορα?

Τασσια,θυμησου την υποσχεση σου θα μας φροντιζεις συνεχεια θελω βιντεο,
Μυστιδης,σας φροντιζω αλλα εσεις εχετε πολλες απαιτισεις δε σου φτανει το μηνιατικο θελεις και εξατρα χαρτσιλικι και όταν δεν ερχεσαι εσυ στελνεις τον μπουρνε και τωρα μου ζητας και βιντεο,

Τασσια,αφου θα παρεις για εσενα παρε ένα ακομα για εμενα θα μας το αφησουν και ποιο φτηνα,
Μυστιδης,α μου εγινες και καλη στην οικονομια,
Τασσια,δεν αξιζουμε για εσενα ένα βιντεο?

Μυστιδης,όχι άλλο κλαψιμο σε παρακαλω ενταξει αυριο που θα παω θα κοιταξω και ένα για εσενα,
Τασσια,ετσι μπραβο αδελφε μου,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου