Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ 2



Συμφωνισανε τελικος ολοι και ετσι περιμεναν λιγο μεχρι το γαμο τους
Στο μεταξι ειχε μπει ο ιουλιος πολύ ζεστη και καυσωνα στην αθηνα και στην χωρα γενικα στο γραφειο ειχαν ανεμιστηρες,

Ρενα,ε δεν ειμαστε λαος εχουμε τον καυσωνα εχουμε και τα αναποδα,
Γραβατας,γιατι τι εγινε?

Ρενα,παω στη σταση για το λειοφωρειο περιμενω και λενε εχουν απεργια τι να κανω λεω ας παρω ένα ταξι βρηκα λεω να με φερει στο γραφειο και ειπε να μπω να πεταξει μια στιγμη μεχρι την κηφισια έναν αλλον κυριο και θα με φερει αντε λεω ενταξει ναι αλλα στο μεταξυ τον σταματισε μια άλλη κυρια και ηθελε να πει στο σταθμο λαρισης πηγαμε και εκει θα προλαβει λεει όταν τελειωσαμε από εκει καποιος άλλος ηθελε να τον παει πειραια ενταξει λεει μπες,

Γραβατας,και πηγατε μεχρι πειραια?
Ρενα,όχι χρυσε μου τοτε εγινα αγγλος χουλιγκαν βγηκα εξω από την κουρσα και αρχισα να βριζω αγανακτισμενη ειπα ότι ολοι οι ταξιτζιδες είναι αλητες και προσπαθουν να βγαλουν χρηματα επιτιδες  τοτε πεσανε απανω μου 2-3 αλλοι ταξιτζιδες και αρχισαν να με βριζουνε προσβαλα λεει τον κλαδο τους τελικα ηρθε η αστυνομια ειπα την εγινε και διεταξε να παει εμενα μονο μεχρι το γραφειο και να πληρωσω την διαδρομη από το μερος που το πηρα μονο,


Γραβατας,αφου δικαιωθηκες μην το πεις ουτε του παπα,
Κολλημενιδης,καλημερα οριστε ο καφες του γραβατα
Εσυ ρενα γιατι εχεις νευρα?


Ρενα,τα ειπα πριν δε μπορω να επαναλαμβανω με 2 λογια ότι δεν ειμαστε λαος δε τολμας να πεις κατι για καποιον και σε κραζουν οι υπολοιποι συναδελφοι του
Όπως τοτε σε εκεινο το εργο που επειδη ο κακος της σειρα ηταν ενας από το ανω παλαιοχωρι βγηκαν ολοι οι εκει χωριανοι να διαμαρτιρηθουνε μεχρι το σινεμα εφτασαν
Το ανω παλαιχωρι είναι σωστο μερος δεν θελανε ουτε σε εργο να δειξει ότι εχει και έναν κακο,

Κολλημενιδης,δε με λες ρενα μιας και εισαι από τα φαρσαλα αν βγει τωρα μια ταινια και τον δοσιλογο τον γερμανων τον κανει ενας από τα φαρσαλα τι θα κανεις?

Ρενα,τι θα κανω? Θα σπασω στο ξυλο τον σεναριογραφω,
Κολλημενιδης,αχα βλεπεις? Ολοι το ιδιο ειμαστε,

Ρενα,εχει διαφωρα και μαλιστα μεγαλη,
Κολλημενιδης,γιατι τι εχουν δηλαδη τα φαρσαλα?

Ρενα,χαλβα ασε μας ρε λαμπρο,
Τοτε ηρθε το αφεντικο,
Τζακ,καλημερα  λαμπρο φερε μου μια παστα να γλυκαθω γιατι πολλες πυκρες εχω,
Ρενα,συγγνωμη για το θαρος κυριε τζακ αλλα γιατι πυκρες εσεις?
Τζακ,να μην εχω ρενα μου?ξερεις ποσο πρεπει να πληρωσω την εφορια?τουλαχιστων 4 εκατομμηρια,
Ρενα,ναι αλλα με ολο το θαρρος για να δωσετε 4 εκατομμηρια πρεπει να εχετε βγαλει τα διπλα μην πω τα τριπλα,

Τζακ,και λοιπον γιατι να τα δωσω στην εφορια ποιο εξυπνοι είναι από εμενα?εγω ειχα και εξοδα αυτό το χρονο μονο στο σκι που πηγαινα το χειμωνα εδωσα 200 χιλλιαδες τωρα θελω να παω διακοπες στην κρητη αλλα πώς να πας όταν σκεφτεσαι την εφορια θα παω στην μυκονο μονο και αυτό για 10 μερες αντι για 20 που ηθελα,

Ρενα,διασκεδαζεται παντος συχνα και ταξιδια και μπουζουκια,
Τζακ,μπορεις να κανεις διαφωρετικα?μια ζωη την εχουμε ρενα μου
Ο μυστιδης γιατι δεν ηρθε ακομα?
Ρενα,πηρε τηλεφωνο ότι θα αργησει λιγο κανει τα σχεδια  για τον γαμο του,
Τζακ,καλος όταν ερθει ας περασει απ το γραφειο μου,
Μετα από λιγο ηρθε ο μυστιδης,
Ρενα,ελα ρε σταυρο σε εψαχνε ο τζακ,

Μυστιδης,καλα τι να γινει αργησα λιγο ημουν στην εκκλησια καναμε της λεπτομεριες για το γαμο όλα ετοιμα τωρα δε μενει παρα να βρουμε τον κουμπαρο,
Ρενα,πολύ ευχαριστως να σας στεφανονα εγω αλλα δε μπορω γιατι δεν ευκολινομαι οικονομικος,

Μυστιδης,το ξερω ρενα και σε ευχαριστω σκεφτομαι τον τζακ να πω θα δεχτει?
Ρενα,γιατι να μην δεχτει τοσο το καλυτερο για εκεινον αποκτα περισσοτερη καλη φιμη,

Μυστιδης,ωραια θα του το πω καλησπερα κυριε τζακ ηρθα,
Τζακ,περασε σταυρολεξα λινω τι λεει με τον γαμο σου πως πανε οι ετοιμασιες?
Μυστιδης,μια χαρα από την μητροπολη ερχομαι εκανα της τελευταιες λεπτομεριες
Κυριε τζακ εχω μια προταση να σας κανω θα θελατε να με παντρεψετε εσεις?

Τζακ,πολύ ευχαριστως και ότι ηθελα να στο πρωτεινω ξερεις εγω εχω την φιμη του παραξενου επειδη ειμαι αφεντικο όμως αυτό πρεπει να το σταματησουμε με μεγαλη μου χαρα θα σε παντρεψω σταυρο η μαλλον να σε λεω κουμπαρο καλυτερα,
Αφου τα βρηκαν και σε αυτό συνεχισε την εργασια του
Περνουσε ο καιρος και εφτασε η μερα του γαμου,
Μυστιδης,αυτή η γραβατα με ενωχλει,
Γραβατας,θα κανεις υπομονη εισαι μαθημενος χωρις γραβατα για αυτό μετα από λιγο θα συνελθεις,

Μητερα σταυρου,η χαρα φενεται στα χειλια σου γιε μου,
Μυστιδης,ναι μανα επιτελους θα παντρευτω και εγω να ησυχασεις από εμενα,

Μητερα σταυρου,ενας γαμος παντος δεν είναι και το τελος στην ζωη ενός αντρα αλλα αυτό το ξερεις ποιο καλα,
Μυστιδης,σε ευχαριστω μανα αλλα πραγματικα εγω θα μεινω πιστος στην ντινα,
Μητερα σταυρου,αντε να δουμε,

Πατερας σταυρου,ηρθε το αμαξι που παραγγειλες όλα είναι ετοιμα,
Μυστιδης,ωραια αντε να τελειωνουμε γιατι εχω τρομερο αγχος,

Εφτασε η μεγαλη ωρα ο μυστιδης με την ντινα στην εκκλησια εγινε ο γαμος τους η συγκινηση ηταν αρκετα μεγαλη είναι πλεων επισημα παντρεμενοι
Γυρισαν μετα και πηγανε σε μια ταβερνα να φανε ολοι μαζι και το άλλο πρωι θα πηγαινανε ταξιδι του μελιτος με το πλοιο στην κρητη
Το ιδιο πρωι στο γραφειο,

Ρενα,παντρευτικε και ο σταυρος αχ να δουμε ποτε θα ερθει η σειρα μας,
Κολλημενιδης,ρενα αν θελεις γαμπρο εγω ειμαι διαθεσιμος,
Ρενα,ο τελευταιος να ησουνα δε θα σε κοιτουσα,
Κολλημενιδης,ελα ξερω ότι με πειραζεις,
Γραβατας,φερε κανενα καφε και ασε το καμακι ρε,

Κολλημενιδης,εσενα δε σε μιλησε κανενας πρασινοφρουρε,
Τοτε ειχε ερθει ο τζακ,
Τζακ,τι εγινε παλυ φωναζεται εσεις?
Γραβατας,ε δε τον ξερετε τωρα τον λαμπρο με το τιποτα φωναζει,


Τζακ,καλος λαμπρο φερε μου έναν φυσικο χημο πορτοκαλι φερε και ένα κουρασαν με μερεντα ένα με μαρμελαδα μια τυροπιτα και μια σπανακοπιτα,
Κολλημενιδης,να φερω και μια πιτσα?
Τζακ,όχι ρε να τσιμπισω κατι θελω το μεσημερι εχω τραπεζι να φαω εξω,

Κολλημενιδης,αχ αλοιμονο σε εμας ρενα μου ακουσες τι θελει για πρωινο και όχι για να φαει αλλα να τσιμπισει και εμεις αρκουμαστε με έναν καφε,

Ρενα,καπιταλισμος λαμπρο αντε πανε μην αργησεις,

Γραβατας,κυριε τζακ να σας πω λιγο  μπορειτε να μου δωσετε αδεια για μιση ωρα θελω να παω μεχρι την εφορια,
Τζακ,εγω να σου δωσω αλλα θα τελειωσεις σε μιση ωρα?
Γραβατας,δεν είναι τιποτα δε θα αργησω,
Πηγε λοιπον ο γραβατας στην εφορια όταν μπηκε μεσα ειδε ένα ταμεια στο γραφειο του,

Γραβατας,ευτυχως δεν εχει κοσμο
Καλημερα σας μου ηρθε ένα χαρτι για επιστροφη φορου σε εσας να ερθω?
Εφοριακος,περιμενε
Ρε αντωνη ελα και εσυ στο γραφειο σου δε θα δουλευω μονος μου,

Γραβατας,συγγνωμη μου ηρθε ένα χαρτι για επιστροφη φορου σε εσας θα ερθω?
Εφοριακος,δωσε μου το χαρτι εσυ εισαι ο θανασης γραβατας?
Γραβατας,μαλιστα θανασης  γραβατας του αναστασιου και της βασιλικης το γενος τριανταφυλλου,
Εφοριακος,εχετε ορεξη για χιουμορ κυριε?
Γραβατας,όχι σας τα λεω για να μην με ρωτησετε σας βοηθαω λιγο να τελειωσετε ποιο ευκολα την δουλεια σας,
Εφοριακος,ναι καθηστε λιγο να δειτε τι τραβαμε και εμεις
Λοιπον εχουμε και λεμε εχετε μαζι σας τον περσινο λογαριασμο του ποσου που πληρωσατε?
Γραβατας,βεβαιος να τος,

Και τοτε του εφερε ο καφετζης καφε,
Εφοριακος,αντε ρε ντινο κοκκαλα εχει αυτος ο καφες?
Γραβατας,με συγχωρειται αλλα εχουμε μια δουλεια,
Εφοριακος,περιμενετε λιγο κυριε να πιω έναν καφε από της 8 ειμαι στο γραφειο
Ωραια εχετε τα χαρτια ειστε ενταξει,
Γραβατας,δηλαδη μπορω να παω στο ταμειο να παρω το ποσο?

Εφοριακος,ε όχι βεβαια θα πρεπει να γραψετε μια επιστολη σε εμας να λετε ότι ειστε ενταξει με τους λογαριασμους σας μετα να το υπογραψει ο διευθιντης να πατε στο προτοκολλο να σας βαλουνε μια υπογραφη να ξανα ερθετε σε εμενα να υπογραψω εγω να κολησετε 2 χαρτοσιμα τον 50 δραχμων στην επιστολη σας μια δηλωση του νομου 105  και μετα να πατε στο διπλανο γραφειου να τα δωσετε και να παρετε το οριστικο ενταξει για να πατε στο ταμειο,

Γραβατας,α μονο όλα αυτά ετσι?
Καλε μου ανθρωπε 5 χιλλιαδες θα υσπραξω γιατι αυτή η ταλεπορια?


Εφοριακος,και εμενα τι μου το λετε εγω εφτιαξα τους νομους?
Λοιπον πηγαινεται εκει που σας ειπα και μετα ξανα ερχεσται,

Εφτιαξε την επιστολη πηγε στο γραφειο του διευθιντη υπογραψε πηγε στο προτοκολλο από εκει πηρε χαρτοσιμα και τα ξανα πηγε στο γραφειο όμως εκεινη την στιγμη ειχε κοσμο,

Γραβατας,συγγνωμη ειχα σειρα από πριν,
Πελατης,ασε ρε ολοι ετσι λετε για να μας κλεψετε την σειρα,
Γραβατας,μα όχι κυριε εφοριακε πειτε,
Εφοριακος,μην φωναζεται κυριε δουλευουμε περιμενετε στην σειρα σας,
Αφου περιμενε αρκετα ηρθε η σειρα του,
Εφοριακος,ας κανουμε ένα τσιγαρο ετσι?
Γραβατας,παρακαλω με την ησυχια σας,
Εφοριακος,ωραια σε λιγη ωρα σχολαω κουραση να εισαι σε ένα γραφειο ολη μερα λοιπον φερατε ότι σας ζητησα?
Γραβατας,όλα ετοιμα κοιταξτε τα,

Εφοριακος,ωραια υπογραφω και πατε διπλα αντωνη εχεις κοσμο,
Αντωνης,πως ονομαζεσται?
Γραβατας,θανασης γραβατας,
Αντωνης,θα το πληρωσεται ολο το ποσο?
Γραβατας,τι λες ανθρωπε μου εγω επιστροφη φορου ηρθα να παρω,

Αντωνης,α συγγνωμη λοιπον λεγεσται θανασης γραβατας?
Γραβατας,ναι του αναστασιου και της βασιλικης το γενος τριανταφυλλου,
Αντωνης,πολλα νευρα εχετε κυριε,

Γραβατας,δεν ειχα απεκτισα σε εσας οποιος ερχεται στην εφορια εχει νευρα λοιπον εχω όλα οσα μου ζητησατε υπογραψτε να παω στο ταμειο,

Αντωνης,δεν γινεται από ότι βλεπω χρωστατε,
Γραβατας,εγω χρωσταω? Από πού?
Αντωνης,δεν πληρωσατε τα δημοτικα τελη το 1988 είναι 1200 δραχμες,
Γραβατας,ωραια κρατηστε και δωστε μου 3,800 να τελειωνουμε,
Αντωνης,ουτε δωσατε αληθινα στοιχια το 1984 προστιμο 3000δραχμες
Από ότι βλεπω τωρα δεν πληρωσατε μια κληση το 1988 παλυ 2000δραχμες
Και χρωστατε στην εφορια από το 1986 το ποσο τον 1250 δραχμων που με τον φορο παει στα 2χιλλιαδες 300 δραχμες
Αν βγαλουμε λοιπον τα 5 χιλλιαρικα που είναι να παιρνεται θα πληρωσεται την εφορια 4000δραχμες,

Γραβατας,δηλαδη εφαγα 2 ολοκληρες ωρες σε εσας να αγωνιζομαι να παρω 5 χιλλιαρικα και μου λετε ότι θα πρεπει να δωσω 4000 εγω?
Ε αντε γαμηθειτε ρε γελιοι για αυτό δε θα παμε ποτε μπροστα σαν χωρα γιατι εχουμε κατι παρασιτα σαν εσας και κατι αποφασεις πολύ αδικες για τον λαο μας,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου