Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

BOYRNES



Δευτερα απογευμα και η γνωστη παρεα εχει βγει για καφε ο γιαννης ο κοινωνικος ο φωτης ο γοης και ο μπουρνες ο πιλοτος,
Γιαννης,δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα οι γκομενες γινανε πολύ απαιτιτικες σημερα,
Φωτης,το ξερω πρεπει να εισαι φωτης αντε και ζουνης για να μην φας ποτε χιλοπιτα,
Γιαννης,ασε ρε γοη που δεν εφαγες χιλοπιτα ενταξει εχουμε φαει καποτε εμεις που φοραμε τα γαλονια του αντρα χρονια και λες ότι δεν εφαγες εσυ?
Φωτης,α δηλαδη μονο καποτε εφαγες τωρα δε τρως?
Γιαννης,ενωειται πως όχι απλα λεω ότι γενικα γινανε απαιτιτηκες οι γκομενες,
Φωτης,οι γκομενες παντα ιδιες ηταν το λαθος είναι τον αντρων φωτης,
Γιαννης,λογια μεγαλων σοφων ζουνης,
Τοτε μια σερβιτορα ετοιμαζοταν να φυγει γιατι ειχε σχολασει και ο γιαννης την φωναξε στο τραπεζι τους,
Γιαννης,σοφια ελα μια στιγμη,
Σοφια,γεια σου γιαννη τι κανεις?
Γιαννης,καλα να ότι σε μελετουσα τι λεει πας στο σπιτι?
Σοφια,ναι ημουν πρωινη σημερα και ολη την βδομαδα επισης και ειμαι αρκετα κουρασμενη παω να ξαπλωσω,
Γιαννης,ωραια δε μου λες θελεις αυριο να παμε για κανενα ποτο?
Σοφια,αφου σου ειπα ολη την βδομαδα θα ειμαι πρωινη και το βραδυ θα κοιμαμαι να ξεκουραστω καλη συνεχεια,
Γιαννης,ε ενταξει καλη ξεκουραση,
Φωτης,την φαγαμε την χιλοπιτα πατριωτη?

Γιαννης,σκασε ρε γκαντεμη πώς να δεχτει να βγουμε όταν εχω διπλα μου εσενα
Εσυ μπουρνε πες μου κατι θα παιξεις στο θεατρο το ρολο του μουγγου και δε μηλας από τωρα?

Μπουρνες,βαρεθηκα αυτές της συζιτησεις το καμακι και της λοιπες κοντρες μας εγω πηρα σημερα την αδεια και από αυριο θα παω να χαλαρωσω,
Φωτης,ασε να μαντεψω ξενοδοχειο πρωτης κατηγωριας με τζακουζι και πολλες γκομενες ετσι?

Μπουρνες,όχι ρε θελω να χαλαρωσω εγω θα παω στην φυση μεσα σε ποταμια σε δαση να ξεχασω λιγο την καθημερινοτητα,

Φωτης,μηπως ο καφες ηταν λιγμενος και τον πειραξε?τι να πω
Ρε μαλακα την παλευεις?
Μπουρνες,εχετε συνηθιζει μια ζωη απλη δουλεια  μπαρ καμακι και σπιτι να παιζεται στο εξτ μποξ
Βαρεθηκα ρε μαλακες θελω μια ζωη ποιο χαλαρη στην φυση στον ποταμο,

Το άλλο πρωι πηρε το ελικοπτερο του και πηγε σε ένα μακρινο μερος βρηκε έναν ποταμο εκατσε εκει περα ωρες και εκανε μερικες βολτες
Μπουρνες,αυτή η ομορφια της φυσης είναι τοσο καταπληκτικη που δεν την αλλαζεις με τον καπιταλισμο της εποχης,

Και ενώ ο μπουρνε χαλαρωνει λιγο ποιο μακρια αλλα στο ποταμι  μια σημμωρια εχει μαζευτει και μοιραζουνε τα λεφτα από μια ληστεια,

Κακος1,λοιπον μετραμε τα λεφτα και κανουμε την μοιρασια,
Κακος2,ναι και άλλη φορα μαζι σου δεν θελω να εχω ουτε καλημερα
Ειπαμε μια απλη ληστεια εσυ πυροβολισες ανθρωπο τους εβρισες τους απειλησες ολους δεν ειμαστε εγκληματιες ρε παπαρα λεφτα θελαμε μονο,

Κακος1,ναι επρεπε να πουμε συγγνωμη κυριε τραπεζικε επειδη θελουμε λεφτα μας δινεται αν θελετε ένα ποσο?
Εισαι τοσο αφελης ρε όταν πας να κανεις ληστεια πρεπει ο άλλος να σε φοβαται μονο ετσι θα σου δωσει λεφτα,
Κακος3,ενταξει τελειωσε τωρα ας μετρισουμε τα λεφτα,
Κακος2,λοιπον είναι 50 χιλλιαρικα όλα,
Κακος1,τοσο κοπο για το τιποτα τελος παντων κατι είναι και αυτά,
Κακος3,λοιπον από 16,5χιλλιαρικα ο κάθε ενας μας κανει 49,5 και 500 περισευουν,
Κακος2,ωραια κρατηστε τα τα 500 εγω το μεριδιο μου παιρνω και εξαφανιζομαι,
Κακος1,ακριβος ωραια ιδεα
Μπαμμμμμμμμμμ,

Κακος2,αχ τι εκανες ρε γιατι με πυροβολισες?
Κακος1,γιατι με ειπες παπαρα
Μπαμμμμμμμμμ,
Τον εκτελεσε τον έναν συνεργατη του ενώ ο άλλος εμεινε αγαλμα,
Κακος3,τον εκτελεσες γιατι?
Κακος1,με ενοχλουν οι ηλιθιοι αυτος ηταν αξιος να παραδωθει στους μπατσους μετα από μερες
Ασε που τωρα τα λεφτα θα τα μοιραστουμε μαζι από 25 χιλλιαρικα δεν είναι ποιο καλα ρε μεγαλε?

Κακος3,σωστα ποιο καλα και αυτόν τωρα θα τον αφησουμε ετσι?
Κακος1,ακριβος δε παταει κανεις σε αυτην την ερημια και να τον βρουνε τρεχα γυρευε ποιος τον εκτελεσε
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ?
Ξαφνικα βλεπει μια κοπελα που ηταν εκει διπλα αρχισε να τρεχει την κινηγησανε όμως και την πιασανε,

Κακος1,ποια εισαι τι γυρευεις σε αυτό το μερος μιλα,
Ναταλια,με λενε ναταλια ερχομαι συχνα σε αυτά τα μερη,
Κακος3,δεν παταει κανεις ε?
Κακος1,σκασε
Ναταλια λοιπον εκανες μεγαλο λαθος σημερα που ηρθες επεσες πανω σε εμας,

Ναταλια,σας παρακαλω μην μου κανετε κακο δεν θα πω σε κανεναν τιποτα μια απλη χωριανη ειμαι δεν γνωριζω πολύ κοσμο,
Κακος1,σκασε αφησε με να σκεφτω,
Κακος3,αρχηγε αφησε με ένα λεπτο να σου εξυγησω
Δε μπορουμε να φυγουμε από τον ιδιο δρομο που ηρθαμε πρεπει τα ιχνη μας να εξαφανιστουνε,
Κακος1,ωραια τι λες εσυ?

Κακος3,πρεπει να εξαφανιστουμε μεσο θαλλασας αρχικα αυτος ο ποταμος ισως είναι η μονη μας ελπιδα να εξαφανιστουμε αργοτερα βλεπουμε,

Κακος1,με τι μεσο ηρθες εσυ ναταλια στον ποταμο αυτό?
Ναταλια,με την βαρκα μου την εχω λιγο ποιο κατω,
Κακος1,την παιρνουμε και εξαφανιζομαστε,
Κακος3,ξερεις να κουμανταρεις βαρκες?
Κακος1,το περιμενω ότι θα το ελεγες όχι
Ναταλια θα κανουμε μια συμφωνια αν μας πας μεχρι την άλλη μερια του ποταμου θα σε αφησουμε να γυρισεις σπιτι σου θα ξεχασεις της φατσες μας και δε θα πεις σε κανεναν τιποτα
Αν όμως τολμησεις να κανεις καποιο κολπο στην διαδρομη θα σε εκτελεσω ειμαστε συμφωνοι?

Ναταλια,ενταξει θα σας παω στο τελος του ποταμου είναι δυσκολη διαδρομη αλλα την εχω κανει πολλες φορες μπορω να σας γλυτωσω αν μου δωσετε τον λογο σας ότι θα με αφησετε να φυγω,
Κακος1,ωραια παμε,
Ξεκινησαν με την βαρκα της τον ποταμο ειχε αρκετο κρυο,
Κακος1,σου αρεσει να κανεις βολτες με βαρκα ετσι?
Ναταλια,ναι από πολύ παλια εμαθα είναι ωραιο να εισαι στην θαλλασα,
Κακος3,εσενα σου αρεσει η φυση εμενα μου αρεσουν τα λεφτα λοιπον ασε τον ρομαντισμο και πες μου σε ποσι ωρα φτανουμε?

Ναταλια,πανω κατω σε μια ωρα θα ειμαστε στο τερμα από εκει μπορειτε να βγειτε στον κεντρικο δρομο περνανε συχνα αυτοκινητα ξεκιναει ξανα ο πολιτισμος,

Κακος1,ενταξει συνεχισε μια  ωρα σχεδον μακρια από τον πολιτισμο και μου λειπει,

Ναταλια, Να σας πω όμως μπορουμε να κανουμε μια σταση γιατι εχω κουραστει εχει αρκετη διαδρομη ακομη,

Κακος3,ναι και εγω θελω να κατουρισω,
Κακος1,ενταξει σταματα,
Όπως καθησανε οι δυο τους ο κακος1 αρχισε να κολαει στην ναταλια,
Κακος1,τωρα που σε βλεπω ξανα εισαι πολύ ωραια  γυναικα εχουμε χρονο να παρεις το κορμι μου,
Ναταλια,σε παρακαλω όχι καναμε μια συμφωνια,
Κακος1,άλλο η συμφωνια άλλο το σεξ και εγω οποια γυναικα θελω την εχω βγαλε τα ρουχα σου τωρα,

Ναταλια,όχι σε παρακαλω,
Κακος1,ετσι με παρακαλανε ολες θα χαρω το κορμι σου και συνεχιζουμε,
Ναταλια,σε παρακαλω οχιιιιιι,
Κακος3,τι εγινε ρε?
Κακος1,σκασε εσυ και κοιτα την δουλεια σου θα την πηδηξω και συνεχιζουμε μετα,
Ναταλια,όχι δεν θελω φυγε καθαρμα,
Κακος1,φαπ για να μαθεις να αντιμηλας σε εμενα πορνη,
Μπουρνες,τι γινεται εκει ρε?

Εμφανιστικε ο μπουρνες μπροστα τους,
Κακος1,ποιος μαλακας εισαι εσυ? Φυγε αμεσος εχουμε δουλεια εμεις,
Ναταλια,βοηθειααα,
Μπουρνες,κανεις τον μαγκα στην κοπελα ρε κουραδομαγκα?

Κακος1,ναι και εχω παντα ένα οπλο μαζι μου ακινητος,
Κακος3,βρεθηκες και εσυ στο λαθος μερος,
Μπουρνες,ηρεμα μπορει να βρεθει λυση για ολους μας,
Κακος1,σκασμος αληθεια από πού ηρθες?

Μπουρνες,θα σου πω μαλλον με χρειαζεσαι θα καταλαβω αν εισαι εξυπνος η βλακας
Ειμαι πιλοτος εχω παρει αδεια και ηρθα σε αυτό το υπεροχο μερος να θαυμασω την φυση αλλα δυστυχως επεσα πανω σε εσας,


Κακος1,εντιποσιακη η παρουσιαση σου ησουν αλλα όπως ειπε και ο συνεργατης μου εισαι σε λαθος μερος λαθος στιγμη και τωρα πρεπει να σε εκτελεσω γιατι θα εισαι μπελας,

Μπουρνες,ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ εχω το κλειδι της αποδρασης σας λεω,
Κακος1,το κλειδι? Τι θελεις να πεις?
Μπουρνες,αυτό που σε ειπα θα καταλαβω αν εισαι εξυπνος αν μου υποσχεθεις ότι δε θα με σκοτωσεις και δε θα κανεις κακο και στην κοπελα θα σας παω στο ελικοπτερο μου και μετα οπου εσυ θελεις,

Κακος1,και γιατι να φυγω με ελικοπτερο?
Μπουρνες,γιατι σιγουρα κατι κακο θα εκανες και θα σε ψαχνουν παντου,
Ναταλια,σκοτοσε ανθρωπο,
Κακος1,σκασε πουτανα φαπ,
Μπουρνες,αφησε την,

Κακος1,με απειλεις δηλαδη?σε θυμιζω ότι εγω εχω το οπλο,
Μπουρνες,ηρεμα σκεψου μονο ότι σε ειπα σκοτωσες ανθρωπο ξερεις οσο ηρεμα και αν είναι αυτά τα μεροι δεν ειμαστε μονοι μας ερχονται συχνα επισκεπτες,

Κακος3,δικαιο εχει θα βρηκανε τον συνεργατη μας που σκοτωσες αν αρχισουν της ερευνες θα εχουν μπλοκα παντου,

Κακος1,σκασε ρε μαλακα  εσυ δηλαδη θες να συνεργαστουμε με αυτόν που μας ειρωνευται και μας εκβιαζει?


Μπουρνες,δεν σας εκβιαζω θα συνεργαστειτε για το δικο σας το καλο με το ελικοπτερο εισαι πολύ ποιο ασφαλεις από ότι με καποιο αμαξι αν το βρεις και ολας σε αυτά τα μεροι
εγω βοηθαω την κοπελα και τον εαυτο μου και εσεις φευγεται ασφαλεις και ειμαστε ολοι μια χαρα,

κακος1,ενταξει θα γινει όπως ειπες παμε στο ελικοπτερο σου,
μπουρνες,αφηστε την κοπελα σε εμενα εμεις παμε μπροστα και εσεις από πισω,
κακος3,ενταξει φυγαμε όμως παμε,

μπουρνες,μην ανυσυχεις θα γλυτωσουμε,
ναταλια,δεν ξερω καν πως σε λενε αλλα με γλυτωσες από έναν βιασμο σε ευχαριστω,

μπουρνες,με λενε μπουρνε και θα σε γλυτωσω και από αυτην την περιπετεια,
ναταλια,εμενα με λενε ναταλια αν γλυτωσουμε ορκιζομαι πως θα βγουμε για καφε και θα κερασω ότι παρεις,
μπουρνες,ωραια θυμησου μερος και ωρα που τα ειπες,

κακος1,είναι μακρια ακομα?
Μπουρνες,όχι πολύ σε λιγο φτανουμε,
Κακος3,ωραια προχοριστε μπροστα εμεις ακολουθουμε
Μαλακα τι θα γινει με αυτους όταν παμε στο ελικοπτερο?

Κακος1,εσυ μπορεις να σκεφτεις κατι άλλο? Θα τους εκτελεσουμε μολυς μας πανε σε ασφαλες μερος μου την εχει σπασει πολύ ο τυπος με αυτό το υφος που εχει,
Κακος3,θα εκτελεσουμε αλλους 2 δηλαδη ξερεις ότι αν μας πιασουνε θα μας κρεμασουν?
Κακος1,ναι ενώ με την ληστεια και τον φονο του συνεργατη μας θα μας δωσουν χαρη αντε παρατα με ρε ηλιθιε εγω αποφασιζω,

Και μετα από λιγη ωρα φτασανε στο ελικοπτερο του το οποιο από ότι ειδανε ειχε μονο 3 θεσεις,

Κακος3,οι θεσεις είναι 3 εμεις ειμαστε 4,
Μπουρνες,μπραβο ξερεις να μετρας ηταν μια λεπτομερια που ξεχασα να σας πω,

Κακος1,καθαρμα εκτελω την τσουλα και φευγουμε,
Μπουρνες,λαθος η συμφωνια ηταν ότι θα σας παω οπου θελετε με το ελικοπτερο μου αλλα θα είναι μαζι και η ναταλια,
Κακος1,εισαι σε θεση να απειλεις?
Μπουρνες,ακριβος αν την εκτελεσεις δε θα οδυγησω το ελικοπτερο και οσο και αν με βασανισεις αντεχω,
Κακος3,θα σε σκοτωσω πουστη πυροβολισε τον και φευγουμε,

Μπουρνες,χα ξερεις να οδηγεις ελικοπτερο ηλιθιε? αν ναι παρε το κλειδια και ξεκινα,

Κακος3,μην με ξανα πεις ηλιθιο,
Τον ορμησε παλευανε τοτε ο κακος ένα πυροβολισε στον αερα,
Κακος1,σκασμος ηρεμιστε,
Κακος3,ακυρη η συμφωνια εκτελεσε τους θα βγουμε στο δρομο να κλεψουμε ένα αμαξι,

Κακος1,σκασε δε μπορει να γινει αυτό περπατησαμε παρα πολύ και σε λιγη ωρα θα νυχτωσει
Αλλα και αν κλεψουμε ένα αμαξι δε θα μπορεσουμε να παμε καπου το ελικοπτερο είναι η μονη λυση,

Μπουρνες,τοτε πρεπει ενας από τους 2 να θυσιαστει,
Κακος3,καθαρμα θα σε καθαρισω
αρχηγε εκτελεσε τον τωρα,

Κακος1,δε μπορει να γινει αυτό
Ντινο λυπαμαι πολύ,
Κακος3,όχι ονοματα ρε αρχηγε,
Μπαμμμμμμμμμμ,
Κακος1,λυπαμαι που σε εκτελεσα
Εκτελεσα έναν ακομα συνεργατη μου αυτό νομιζω λεει πολλα
Και τωρα μπειτε στο ελικοπτερο και ξεκιναμε και όχι κολπα τωρα δεν εχω να χασω τιποτα τα παιζω όλα για όλα παμε,


Μπηκαν στο ελικοπτερο και ξεκινησανε,

Μπουρνες,φευγουμε απ την φυση παμε  στον πολιτισμο που θελεις να σε παω?
Κακος1,θα παμε στο σπιτι σου από την αρχη με την εσπασε η φατσα σου τωρα θα πληρωσεις και για  την ειρωνια και για την δολοφωνια του συνεργατη μου οσο για εσενα τσουλα αφου χαρεις το κορμι μου θα σε καψω μαζι με αυτόν στο σπιτι του και αν τολμησεις να κανεις κανενα κολπο σε πυροβολω τωρα εχεις λιγα λεπτα ακομα ζωης πορνη,

Μπουρνες,πολύ ωραια ιδεα δηλαδη εσυ περνεις τα λεφτα και εμεις χανουμε?,
Κακος1,ακριβος εσεις χανεται αμαανννννννννννννν,

Ο μπουρνες πατησε ένα κουμπι και ανοιξε η πορτα του ελικοπτερου από κατω στο πισω καθησμα που καθοταν ο κακος1 και επεσε στο κενω από 150 μετρα στον ποταμο,

Μπουρνες,μπορω να πω ναταλια ότι επισημα γλυτωσαμε από την περιπαιτια μας,
Ναταλια,εισαι απιστευτος δε ξερω πώς να σε ευχαριστησω,

Μπουρνες,ειπαμε θα με κερασεις καφε το εχω αναγκη ειδικα τωρα,
Πηγαν στο σπιτι του παρκαρε το ελικοπτερο του στο γκαραζ από εκει πηρε το αμαξι του και πηγανε σε ένα καφε,
Μπουρνες,έναν γαλικο με γαλα και 4 ζαχαρες το εχω αναγκη,
Ναταλια,και για εμενα το ιδιο και φερτε και από ένα διπλο χαρμπουργκερ,
Μπουρνες,τα καθαρματα σαν αυτον δεν εχουν θεση στην κοινωνια μας,

Ναταλια,ακριβος αλλα αληθεια πως εφτιαξες ετσι το ελικοπτερο σου και τον πεταξες κατω?
Μπουρνες,το εχω φτιαξει με παγιδες ευτυχως που δεν καταλαβε και εκατσε από πισω μας τελος καλο όλα καλα
Να που μια απλη βολτα στην φυση ηταν η ευκαιρια να σε γνωρισω και να σε βοηθησω ας πουμε να γλυτωσεις,
Ναταλια,με βοηθησες παρα πολύ μου εσωσες την ζωη εισαι ο ανθρωπος μου
Θελω να γνωριστουμε καλυτερα,
Μπουρνες,ενωειται ότι θα γνωριστουμε καλυτερα,


Μετα από λιγες μερες τα φτιαξανε πηγαν στο καφε που παει και η παρεα του ειδε τον γιαννη με την σερβιτορα αγκαλια μιας και τελικα τα φτιαξανε,
Γιαννης,τι λεει μπουρνε?
Μπουρνες,καλα να ειμαι με την κοπελα μου την ναταλια,
Ναταλια,καλησπερα σας,
Γιαννης,καλησπερα που γνωριστικατε?
Μπουρνες,ψωνιζαμε στο ιδιο σουπερ μαρκετ και λεμε δε παμε για καφε και ετσι γνωριστικαμε,
Ναταλια,ναι και μπορω να πω ότι ο μπουρνες είναι ο τελιος αντρας,

Γιαννης,αυτό πρεπει να το ακουσει ο φωτης
Ενταξει καλη συνεχεια στην διασκεδαση σας καλα να περνατε,

Και ετσι από μια εντελος τυχαια περιπετια ο μπουρνες όχι μονο εγινε ηρωας αλλα γνωρισε και την κοπελα του και συνεχιζει,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου