Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ3



Λιγες μερες μετα στο γραφειο μολυς εχει ερθει η ρενα,
Ρενα,να γυρισουμε στα παλια τελος,
Γραβατας,τι εγινε?
Ρενα,εχω νευρα με τα στραβα και τα αναποδα αυτης της χωρας,
Γραβατας,δηλαδη?
Ρενα,ε δεν ειμαστε λαος,
Γραβατας,ε βεβαια όταν σε ρωταει ο άλλος και εσυ τον γραφεις,

Ρενα,δεν σε γραφω περιμενε να ακουσεις  αργησα γιατι ειχα παει στο σουπερ μαρκετ,
Γραβατας,ε δε πειραζει και αν αργησες λιγα λεπτα,

Ρενα,δεν είναι εκει το θεμα
Καποτε υπηρχαν τα μπακαλικα ετσι?
Ηθελες να παρεις τυρι επαιρνες τυρι
Τωρα υπαρχουν τα σουπερ μαρκετ
Πηγα σημερα να παρω λιγο τυρι γιατι ειχε τελειωσει και εφυγα με 2 σακουλες τροφιμα
Θα μου πεις τι πηρα μολυς μπηκα μεσα ειδα μπροστα μου τους παγκους με τα μπισκοτα πηρα ένα διπλα ειχε σοκολατες πηρα μια ποιο διπλα τα αλμοιρα πηρα κρακερακια πηρα πατατακια πιο διπλα ειχε κονσερβες πηρα και κονσερβα,

Γραβατας,ασε να μαντεψω μετα πηρες και καμια μπιρα που ειδες πως σε τελειωσε υστερα λιγο σαλαμι λιγο κασερι για τοστ και το τυρι που πηγες να παρεις τελικα το ξεχασες ετσι?

Ρενα,ακριβος γεμισα 2 σακουλες με φαγωσιμα και δεν πηρα τυρι εδωσα συνολικα 3,5 χιλιαρικα χωρις να παρω τυρι ε να μην αγανακτησω?

Γραβατας,καλος ηρθες στην νεα εποχη ρενα μου και να λες και ευχαριστω,
Ρενα,ευχαριστω γιατι?
Γραβατας,γιατι θα ερθει μια εποχη που θα θελεις να ψωνισεις πολλα πραματα από το σουπερ μαρκετ και δε θα μπορεις γιατι δε θα σου φτανει ο μισθος ουτε για τα βασικα με αυτους που κυβερνανε,

Ρενα,πες το ψεματα αλλα όχι μονο αυτοι που κυβερνανε τωρα αλλα και εσεις που κυβερνουσατε τοσα χρονια εχετε της ιδιες ευθινες,
Γραβατας,ενταξει τωρα άλλο θεμα,
Ρενα,τελος παντων α ο λαμπρος δεν ηταν στο καφενειο μηπως τον ειδες θελω έναν καφε,
Γραβατας,γιατι ποτε ηταν στο καφενειο όταν τον θελουμε εχω παραγγειλει μιση ωρα ένα τοστ και ακομα να ερθει,

Κολλημενιδης,εφτασε το τοστ του πρασινοφρουρου,
Γραβατας,μιση ωρα για ένα τοστ ρε αχριστε την άλλη φορα θα παω από το σπιτι να το φτιαξω μονος ποιο γρηγορα θα κανω,
Κολλημενιδης,τι λες ρε μαλακα εγω αφησα ότι δουλεια ειχα να σε εξυπηρετισω αλλα καλα λεω ότι ειστε το ποιο αχαριστο γραφειο,

Μυστιδης,δεν αλλαξε τιποτα λοιπον ε?
Ρενα,ο σταυρος γυρισε να ζησεται,
Κολλημενιδης,να ζησεται μεγαλε,
Γραβατας,αντε και καλη αρχη τωρα στην παρεα τον παντρεμενων,



Μυστιδης,σας ευχαριστω ολους γυρισαμε χτες το βραδυ ηρθα αμεσος να σας δω α το βραδυ θα εχουμε μια συγκεντροση στο σπιτι να φαμε να πιουμε ένα κρασι για το καλο σας εχω φερει και καποια αναμνηστικα από την κρητη,

Ρενα,σε ευχαριστουμε και εμεις θα σου φερουμε και τα δωρα σας
Αληθεια πως ηταν ο μηνας του μελιτος?

Μυστιδης,βδομαδες του μελιτος δεν κλεισαμε καν μηνα ε υποχρεωσεις


Αλλα ξεκουραστικα από το αγχος του γαμου την δουλεια α το πηρα αποφαση από τωρα και μετα κάθε καλοκαιρι θα πηγαινω διακοπες,
Κολλημενιδης,αν συμφωνει και η κυρια μυστιδη βεβαια αλλα ξεχασα εσυ δεν τρως παντοφλα σαν καποιους κυριους χα,

Γραβατας,κρυωσαμεεεεεε,
Κολλημενιδης,εχεις την μηγα και μηγιαζεσεεεεεε,
Ρενα,ελα αφηστε τα αυτά κανενα νέο από την κρητη εχουμε?


Μυστιδης,οι κρητικοι παλικαρια αλλα θα σας τα πουμε αναλητικα και το βραδυ που θα πιουμε και τσικουδιες ας δουλεψουμε λιγο γιατι τωρα πρεπει να δουλευεις αρκετα,

Το απογευμα αργα αρχισαν ετοιμασιες στο σπιτι,
Μητερα σταυρου,δεν χρειαζεται να κουραστειται καθολου θα τα φτιαξω όλα εγω,


Μητερα ντινας,να με συμπαθας συμπεθερα αλλα κατι ξερουμε και εμεις όταν μαγειρευω φαι η γλυκο ολοι η πολικατοικια εχει να το λεει ασε που ερχοντουσαν διθεν για επισκεψη για να τους βγαλω ένα πιατο,


Μητερα σταυρου,ναι αλλα δεν ειμαστε στο σπιτι σου και η παρεα του σταυρου είναι νεοι δεν γνωριζουν τα δικα σου φαγητα θελουν να φανε ότι εχει σχεση με κιμαδες ασε να τα φτιαξω μονη μου που ξερω,
Μητερα ντινας,ακουσε να σου πω συμπεθερα,

Ντινα,μαμα ελα λιγο μεσα,
Μητερα σταυρου,τωρα θα με λες και εμενα μαμα σου ντινα μου,
Ντινα,εσας σας λεω μητερα από σεβασμο την μητερα μου την λεω μαμα,
Μητερα ντινας,πολύ κοντρα μου παει και δε θα τα παμε καθολου καλα,



Ντινα,λιγο υπομονη ένα βραδυ είναι αλλωστε ποτε θα την βλεπω? Όταν θα γυριζω από την δουλεια θα μπορεις να ερχεσαι να τα λεμε συχνα εμεις και να φτιαχνεις ότι φαγητο θελεις,

Μητερα ντινας,ακους εκει θα μας μαθει μαγειρικη τωρα η συμπεθερα,
Μυστιδης,καλησπερα ηρθε ο αντρας του σπιτιου,
Μητερα ντινας,α δε θα τα παμε καλα,
Ντινα,ηρεμα πλακα κανει
Ηρθες αγαπη μου πως ηταν η πρωτη μερα στην δουλεια μετα την αδεια?


Μυστιδης,κουραση αγαπη μου ελα να σου δωσω το φιλι της ημερας
Να μας συγχωρειται κυριες μαμαδες μας αλλα εμεις αγαπιομαστε και φιλιομαστε συνεχεια,

Μητερα ντινας,ναι αλλα το φιλι πρεπει να το δινεις όταν το νιωθεις όχι για υποχρεωση,
Μητερα σταυρου,ολες οι γυναικες της γειτονιας θα θελανε να φιλιουνται με τον σταυρο και ας ηταν από υποχρεωση,
Μυστιδης,ε τωρα νομιζω ότι η μητερα μου εχει ένα δικαιο,
Ντινα,ναι ε αληθεια το ηξερες όμως και και εμενα με θελανε πολλοι αντρες?

Μυστιδης,ναι ε? δε μας τα ειπες αυτά ακου εκει και αλλοι,
Ντινα,φυσικα ειχα πολλες κατακτισεις,
Μυστιδης,τελος παντων  αλλα εσυ πηρες εμενα τον καλυτερο ετσι?,

Ντινα,ακριβος και τωρα φιλησεμε,
Μητερα μυστιδη,ελα αφηστε την τσοντα για μετα εξαλου η συμπεθερα μπορει να αισθανθει ασχημα,
Μητερα ντινας,α θα παρω αναποδες,
Ντινα,μαμααααααα τι ειπαμε?
Μητερα ντινας,καλα στο θεμα μας εγω θελω να ετοιμασω τα φαγητα αλλα η μητερα σου σταυρο επειμενει να τα φτιαξει εκεινη,
Μητερα σταυρου,επειμενω γιατι εγω ξερω να φτιαχνω καλυτερα τα φαγητα της παρεας τους,

Μυστιδης,ωραια θα φτιαξετε η κάθε μια από ένα φαγητο και θα το φερετε και εμεις θα φτιαξουμε τους μεζεδες,

Περασε η ωρα η μητερα του σταυρου εφτιαξε ένα ταψι παστιτσιο ενώ η μητερα της ντινας σνιτσελ κοτοπουλο ενώ ειχαν φτιαξει σαλατες πατατες σπανακοπιτα και βραστα λουκανικα
Κατά της 9 αρχισαν να ερχονται οι καλεσμενοι τους,
Κολλημενιδης,καλησπερα σας να ζησεται να ευτιχισεται,
Μυστιδης,σε ευχαριστω ρε λαμπρο και εσυ ότι επιθυμεις,

Κολλημενιδης,οριστε ένα απλο δωρο για εσας από ότι βλεπω ηρθα πρωτος
Αμαν ο μπουφες σας είναι καταπληκτικος,
Ντινα,μπορεις να σερβιριστεις,
Κολλημενιδης,αυτό είναι παστιτσιο σιγουρα της μητερας σου σταυρο το κανει καταπληκτικο,
Μητερα σταυρου,για αυτό σε αγαπαω γιατι λες παντα αληθειες,

Μητερα ντινας,εχε και σνιτσελ νεαρε,
Κολλημενιδης,α όχι κοτα δε τρωω ποτε,
Μητερα ντινας,συγα να μην βγαλεις βυζια καφετζη,

Κολλημενιδης,ειπατε τιποτα?
Μητερα ντινας,όχι φαε και μην μηλας,
Ηρθαν και η ρενα με τον γραβατα,

Ρενα,να ζησεται να σας ζησουν
Μπα ηρθε και ολας ο λαμπρος να μην του φαμε τα φαγητα?
Κολλημενιδης,εξυπναδες ρενα μου?,
Ρενα,χωρις το μου,

Γραβατας,να ζησεται α βλεπω εχετε πολύ καλο μπουφε το σνιτσελ είναι το αγαπημενο μου,
Μητερα ντινας,φατε οσο θελετε,
Μητερα ρενας,εχει και παστιτσιο διπλα,
Γραβατας,μην ανυσυχειται θα φαω από όλα αντεχω,

Κολλημενιδης,τα 100 κιλα δε τα περασε και πρεπει να τα περασει χα,

Ρενα,αχ ας φαμε και εμεις βεβαια εγω το βραδυ κανω διαιτα αλλα ας κανω μια εξαιρεση μονο για σημερα,
Μυστιδης,ε τωρα μεταξυ μας όχι μονο σημερα αλλα γενικα,

Ρενα,ελα σαχλε αχ για να δουμε τι θα φαμε πατατες σαλατα ας παρω και εγω ένα σνιτσελ,
Μητερα σταυρου,φαε και παστιτσιο,
Ρενα,α όχι ειπαμε να φαμε αν φαω όμως όλα αυτά και μαζι και το παστιτσιο θα σκασω,

Μητερα ντινας,τωρα εσυ γιατι επιβαλεις στον κοσμο να φαει το παστιτσιο σου?
Μητερα σταυρου,γιατι και εσυ επειμενεις να φανε τα σνιτσελ σου,


Μυστιδης,λοιπον κυριες μητερες μας σας αγαπαω σας σεβομαι αλλα αν ξανα πειτε κατι για τα φαγητα θα τα πεταξω στο δρομο και ο μυστιδης όταν λεει κατι είναι νομος λοιπον τρωτε και μην μηλατε,


Στο γραφειο η ρενα διαβαζε εφημεριδα όταν ειχε ερθει ο λαμπρος κλασσικα με την ποδια στην μεση και τον δισκο με τα ποτηρια και την εφερε ένα καφε,
Ρενα,οριστε και μετα σου λεει να παντρευτω την εσπασε στο ξυλο επειδη ηταν σπαταλη ακου κυριε τι γινεται στην χωρα μας,

Κολλεμενιδης,τι να γινει συμβαινουν,
Ρενα,αυτό εχεις να πεις βρε καθαρμα? Εμ βεβαια αντρας δεν εισαι τι θα πεις διαβασε και την συνεχεια η γυναικα είναι στο νοσοκομειο,
Κολλεμενιδης,ενταξει βρεθηκε ενας μαλακας και εδειρε την γυναικα του πολύ αλλα και αυτές δε ξερουν πώς να φερθουν
Πανε για ψωνια και ξεχνανε να γυρισουν,
Ρενα,δεν το ξεραμε να φοβομαστε για την υγεια μας κάθε φορα που ψωνιζουμε,

Κολλεμενιδης,ε όχι βρε ρενα υπαρχουν πολλες που είναι υπερβολικα σπαταλες και αντε να εχεις να πληρωσεις αλλα αν δεν εχεις γιατι να ψωνιζεις ακριβα φορεματα δεν τον σκεφτεσαι τον φουκαρα τον αντρα πως θα τα πληρωσει?
Ρενα,εμ για αυτόν και αυτές ντινονται ακριβα για να της αρεσει και να μην κοιτανε άλλες,
Κολλεμενιδης,ρενα μου αν σε παντρευτω εγω και τιποτα να μην φορας δε θα κοιταω άλλες,
Ρενα,ε λαμπρο σου εχει ερθει καφες στα μουτρα? Ας μην ερθει τωρα αντε πανε ρε αντε από εκει,
Κολλημενιδης,εγω θα σε παντρευτω μια μερα 100 της 100,

Μετα από λιγο ειχε ερθει ο μυστιδης ειχε παρει μια μεριδα γυρο και μια πατατες να φαει,

Γραβατας,θα φας σταυρο?
Μυστιδης,ναι στο διαλλημα μου ειπα να φαω μιας και θα καθηστερισω λιγο σημερα τι να κανω και εγω,

Γραβατας,γυρο πηρες ε? είναι ωραιος?
Μυστιδης,δεν εφαγα ακομα καλος φενεται,
Γραβατας,να σου παρω λιγο?
Μυστιδης,ναι παρε,

Γραβατας,πολύ νοστημος καλο ψημενος μουρλια θα σου παρω λιγο ακομα,
Τοτε ειχε ερθει ο τζακ,

Τζακ,καλησπερα τρωμε?
Μυστιδης,ναι πηρα λιγο γυρο,
Τζακ,α ωραια δε ξερω πως θα με χαρακτιρισεις αλλα θα σου παρω λιγο μουρλια είναι νοστημο,

Μυστιδης,οριστε και το αφεντικο τρακα,
Ρενα,οστε ετσι ε? τρωτε γυρο και δεν υπολογιζεται και εμενα μπραβο μυστιδη μονος σου τρως,

Μυστιδης,δεν προλαβα καν να τσιμπισω,
Ρενα,τελος παντων δωσε μου λιγο να δω πως είναι,
Μυστιδης,αφου θες να φας γιατι δεν παραγγελνεις?
Ρενα,σε εμενα το λες αυτό σταυρο?
Δηλαδη δεν αξιζουμε για εσενα ουτε ένα κοματι γυρο?
Δεν ντρεπεσαι δεν κοκκινιζεις?

Μυστιδης,ενταξει φαε,
Ρενα,όχι δεν θελω τωρα σημασια είναι ο άλλος να σου δινει κατι μονος του,
Μυστιδης,ε μην τρως,
Ρενα,όχι θα φαω για να σε τιμωρισω,

Κολλημενιδης,τι εγινε εσεις τρωτε γυρο?

Μυστιδης,ναι μηπως θες και εσυ ελα φαε μια τελευταια μπουκια να τελειωνει,
Κολλημενιδης,νοστιμο είναι,
Μυστιδης,ωραια και τωρα ηρθε η ωρα της εκδικισης
Λαμπρο πανε στο διπλα γυραδικο παρε 3 μεριδες γυρο και χρεωσε τες στην ρενα τον γραβατα και τον τζακ και μετα ελα μαζι μου να φαμε μαζι,

Εκανε ότι του ειπε,
Ρενα,τι είναι αυτό λαμπρο?

Κολλημενιδης,ο γυρος που παραγγειλες,
Ρενα,παραγγειλα εγω γυρο?
Μυστιδης,εσυ ρενα αν δεν ηθελες γυρο γιατι εφαγες από το δικο μου
Και ο άλλος σε εσενα γραβατα αν δεν ηθελες δε θα ελεγες ότι είναι μουρλια
Ο τριτος είναι στον τζακ πηγαινε το και ελα μετα
Λοιπον για να δουμε μουρλια ο γυρος πολύ νοστημος,
Ρενα,από το δικο μου τρως?
Μυστιδης,γιατι εσυ απ το δικο μου δεν ετρωγες πριν?
Εσενα γραβατα είναι μουρλια ο γυρος σου ναι είναι μια χαρα,

Γραβατας,αφου σε αρεσει γιατι δε παραγγελνεις?
Μυστιδης,τωρα το μαθαμε το κολπο το ξενο είναι ποιο γλυκο,



Την ιδια στιγμη στο σπιτι της τασσιας εχει μια συζητηση με τον γιο της τον μπουρνε,
Τασσια,ανω κατω εχεις το δωματιο σου ηθελα να ξερα μπαλα παιζεις εκει μεσα και είναι ανω κατω?
Μπουρνες,ασε με ρε μανα τωρα και εχω ζορια,

Τασσια,μπα εχεις και εσυ δυσκολιες για λεγε τι συμβαινει?
Μπουρνες,αποφασισα να πιασω δουλεια,
Τασσια,κανενας φουρνος θα γκρεμιστικε και για πες τι δουλεια θελεις?


Μπουρνες,δωσε βαση τωρα οπου και αν παω να εργαστω θα με πουνε 1 χιλλιαρικο την ωρα και αν ασε που θελουν να εχω εμπειρια από άλλες δουλειες

Εγω όμως δε ξερω τιποτα άλλο περα από την μουσικη ετσι λοιπον σκεφτικα να ανοιξω ένα δικο μου μαγαζι με δισκους και κασσετες,
Τασσια,κατι σοβαρο μια φορα δε μπορεις να σκεφτεις ολο ότι εχει σχεση με την διασκεδαση?

Μπουρνες,γιατι ρε μανα μια χαρα δουλεια είναι ο φωτης στην γωνια εχει ένα χρονο που ανοιξε δισκαδικο και εχει βγαλει πολλα λεφτα μεχρι τζιπ αγωρασε και δεν εχει και περισσοτερο μυαλο από εμενα που ξερω ολους τους νεους δισκους σε όλα τα ειδη της μουσικης,

Τασσια,και δε μου λες τοσοι πολλοι αγωραζουν δισκους και κασσετες?
Μπουρνες,ολοι οι νεοι σημερα πρωτα θα κοιταξουν να εχουν μουσικη και μετα τι θα φανε ξερω που σου λεω
Και αν εισαι εξυπνος μπορεις να βγαλεις περισσοτερα λεφτα,
Τασσια,δηλαδη?

Μπουρνες,ορισμενοι δε θελουν να εχουν γνησιο το δισκο η την κασσετα τους εγω λοιπον τι κανω τα γραφω σε μια αδεια κασετα και μενει ολο το κερδος σε εμενα με ποιανεις?

Τασσια,ναι κατι καταλαβαινω και δε μου λες ποσα λεφτα χρειαζονται για να ανοιξουμε ένα τετοιο μαγαζι?

Μπουρνες,αυτό δε το ξερω αλλα πανω κατω με 2 εκατομμηρια βολευομαστε δε μηλας στον θειο μυστιδη αυτος εχει λεφτα μπορει να μας δωσει,
Τασσια,δε ξερω τον ντρεπομαι του εχουμε κανει πολλες τρακες,
Μπουρνες,μανα τωρα δε θα είναι τρακα θα είναι δανεικα σε ένα χρονο θα εχω βγαλει τα διπλα λεφτα και θα του τα δωσω πισω αφου ειμαι ατσιδας εγω εξαλου τι εξυπνη γυναικα εισαι αν δε μπορεις να καταφερεις τον αδελφο σου να σου δωσει ένα ποσο γιατι δηλαδη αυτά τα λεφτα να τα φαει με την πεθερα και την γυναικα του και να μην βοηθησει εμας που στο κατω κατω μας εχει μια υποχρεωση,

Τελικα την επεισε και το απογευμα πηγαν επισκεψη στο σπιτι τους μετα από λιγο ηρθε και ο μυστιδης,
Μυστιδης,καλησπερα τι βλεπω επισκεψεις από την αδελφη μου και τον ανηψιο μου?

Τασσια,ελπιζω να μην σου ειμαστε ανεπιθυμητει,
Ντινα,τι λες τωρα βρε τασσια,
Μυστιδης,καθολου ανεπιθυμειτει μηληστε πειτε μου ότι θελετε αλλα μονο λεφτα μην ζητησεται,
Τασσια,να ειδες αμεσος μας λες όχι σαν να ειμαστε ξενοι για εσενα μας απαρνιεσαι,

Μυστιδης,ελα ασε την κλαψα το εχω δει το εργο πολλες φορες  λοιπον πειτε μου τι θελετε με λιγα λογια γιατι ειμαι πολύ κουρασμενος και θελω να ξεκουραστω,

Τασσια,ενταξει θα σου πω ο μπουρνες ειχε μια πολύ ωραια ιδεα,
Μυστιδης,αυτά τα 2 δεν πανε μαζι ο μπουρνες και η ωραια ιδεα,
Μπουρνες,με αδικεις νομιζω,
Μυστιδης,σε γνωριζω πολύ καλα αλλα συνεχισε τασσια λεγε,

Τασσια,ακου σημερα της μοδας είναι τα δισκαδικα ολοι ακουνε μουσικη ο φωτης στην γωνια σε ένα χρονο που ανοιξε ένα μαγαζι με δισκους εχει παρει μεχρι και τζιπ,
Μυστιδης,ωραια εμενα τι με ενδιαφερει ειπα πες με 2 λογια τι ζητατε,

Τασσια,ο μπουρνες ξερει τα παντα από την μουσικη θελω λοιπον ένα δανειο να μπορεσω να τον ανοιξω ένα μαγαζι  θα αντιγραφει λεει και τους δισκους σε κασσετες και θα του μενει ολο το κερδος,

Μυστιδης,να και κλεφτης ο μπουρνες,
Μπουρνες,κλεφτης εγω? Με προσβαλεις,

Μυστιδης,μωρε και κλεφτης και απατεωνας ε λοιπον αδελφη όχι δε θα σου δανεισω τα λεφτα και το κανω για το καλο σας
Αυτή η δουλεια που θελει να κανει είναι κλοπη γιατι οι δισκοι δε θα είναι δικοι του δεν είναι δικα του τα τραγουδια και αυτό ονομαζεται πειρατεια,

Τασσια,το ηξερα ότι θα εβρισκες ένα εμποδιο ετσι είναι τωρα που παντρευτικες εμας μας εχεις ξεχασει,

Μυστιδης,μωρε φωναζε και λεγε ότι θελεις εγω συνεργος σε μια παρανομια δεν γινομαι,

Τασσια,πολύ καλα φευγουμε αντιο,
Μυστιδης,στο καλο,
Μπουρνες,ε θειο μηπως εχεις κανενα 5χιλλιαρο γιατι εχω να βγω σημερα με κοπελα?
Μυστιδης,όχι αν θες λεφτα να ερθεις να δουλεψεις στην εταιρια μας στην αποθηκη,
Μπουρνες,εγω αποθηκαριος?
Μυστιδης,από διευθιντη εχουμε τον τζακ,
Μπουρνες,ε όχι λοιπον δε θα χαραμισω το ταλεντο μου σε μια αποθηκη φευγω,

Μυστιδης,στο καλο και με την νικη,
Ντινα,τους μιλησες λιγο αγρια,
Μυστιδης,το εκανα για το καλο τους

Ντινα εγω βλεπω μπροστα σε λιγα χρονια πτυχιουχοι θα παρακαλανε να δουλεψουν σε αποθηκες και δε θα τους παιρνουν
Οσο για το άλλο που ηθελε είναι καθαρη κλοπη ο αντιδις που είναι μουσικος ξεκιναει από τωρα μια εταιρια εναντιων τετοιου ειδους πειρατεια και τα προστιμα που θα ριχνουν σε οσους παιζουν μουσικη ακομα και σε φουρνο θα είναι τεραστια
Οποιος αντιγραφει τραγουδια και τα πουλαει είναι παρανομος και θα πληρωνει προστιμα καλο τον εκανα τον ξυπνησα και αυτόν και την αδελφη μου,




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου