Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ



Μια ιστορια φανταστικη που θα μπορουσε όμως στο μελλον να ηταν και αληθινη γιατι φανταζομαι θα το θελαμε παρα πολλοι
Χωρις να λεω πολλα μπαινει αμεσος η ιστορια να ειστε ολοι καλα

2013 θεσσαλονικη ο δημητρης είναι ενας 47χρονος που δουλευει σε καποια εταιρια δε πληρωνεται πολύ καλα και παντα υπαρχει κινδινος απολυσης συζει με τον γκομενο του μιας και επελεξε να είναι γκει ζουνε μαζι 2 ολοκληρα χρονια είναι παρασκευη μεσημερι και ετοιμαζεται να σχολασει από την δουλεια και να παει στο σπιτι του,


Τασος,που θα πας το σαββατοκυριακο?
Δημητρης,λεω να παω μεχρι της σειχελες
Μας δουλευεις ρε τασο με αυτά τα λεφτα που μας δινουνε αν φαμε σαντουιτς με κοκα κολα πρεπει να νιωθουμε και ευχαριστημενοι
Βλεπεις δεν μας εκανε ο συριζα για κυβερνιση θελαμε νδ πασοκ πληρωνε τωρα χαρατσι πληρωνε φορους,
Τασος,ναι αλλα αν εβγαινε ο συριζα αυτην την στιγμη δεν θα ειχες δουλεια,
Δημητρης,σπουδαια δουλεια καθομαστε 8 ωρες στο γραφειο μας πιανετε η μεση κουραζομαστε και παιρνουμε ελαχιστα,

Τασος,ελα γκρινιαρη πες τι θα κανεις αυριο,
Δημητρης,εχω προγραμμα ακου
Να θα βγω  στο καφενειο κοντα στο σπιτι μου να δω ποδοσφαιρο και επειδη είναι σαββατο θα παρω γυρο απ εξω να φαμε όπως τα παλια καλα χρονια που περιμεναμε ένα σαββατο να φαμε απ εξω όταν βγαιναμε αχ,
Τασος,αμαν ρε αδελφε πως μπορεις αυτην την ζωη και εγω δεν ειμαι ευχαριστημενος από το συστημα αλλα τα σαββατοκυριακα προσπαθω να ξεχνιεμαι πανε καμια εκδρομη πανε καπου αλλου να αλλαξεις τον αερα σου βγες και μονος στην τελικη,

Τα σκεφτοτανε οσα του ελεγε ηξερε ότι δεν εκανε καλη ζωη αλλα δε μπορουσε να κανει ξαφνικες αλλαγες πηγε στο σπιτι του στις 2 το μεσημερι,
Γκομενος,καλος τον θυμηθικες να φερεις καμια μπιρα?
Δημητρης,ολη μερα μεσα εισαι δε μπορουσες να παρεις?
Γκομενος,όχι γιατι δεν ειχα λεφτα,
Δημητρης,μαλιστα δε με λες τι εκανες να φαμε?
Γκομενος,κεφτεδακια με ρυζι κονσερβα
Και εχω και ψωμι,
Δημητρης,και αυτό κονσερβα?
Γκομενος,όχι φρεσκο,
Δημητρης,κακος αν δεν εχει συντηριτικα δε μπορω να το φαω μονο κονσερβες και σαλαμια τρωμε θα παθουμε τιποτα στο τελος και θα ψαχνωμαστε,
Γκομενος,όταν μαγειρευψεις εσυ να κανεις ότι θελεις εγω δεν ειμαι δουλαρα σου ενταξει? Α πηρε και η μανα σου,
Δημητρης,καλα θα την παρω
Ελα μανα τι εγινε?

Μητερα,καλησπερα δημητρη ηρθε ένα χαρτι για κατι περιουσιακα από το χωριο και πρεπει να πας σημερα και ολας να συναντησεις τον γραμμετεα μπορεις να ερθεις από το σπιτι?
Δημητρης,ναι μπορω σε μιση ωρα θα ειμαι σπιτι,

Γκομενος,θα βγεις?
Δημητρης,ναι ετυχε μια δουλεια θα λειψω ωρες ευτυχως θα φαω κανωνικο φαι σημερα το μονο θετικο,

Γκομενος,ότι ωρα θες φευγεις ότι ωρα θες ερχεσαι και εγω τι θα κανω?
Δημητρης,ότι κανεις κάθε μερα και κανε και καμια δουλεια βρομισαμε σαν αχουρι είναι το σπιτι φευγω,
Γκομενος,ναι φυγε μην νομιζεις ότι θα σε παρακαλεσω και ολας,

Πηγε στο σπιτι του οπου η μητερα του τον ειχε φτιαξει κοτοπουλο με πιλαφι ειχε νοσταλιγσει το σπιτικο φαγητο,

Δημητρης,να εισαι καλα εχω μπουχτισει με της κονσερβες μονο εσυ με νοιαζεσαι μανα και κανεις παντα το καλυτερο φαγητο,
Μητερα,εσυ να τα βλεπεις που πας και μενεις με αυτόν τον πουστη και με αφεινεις μεγαλη γυναικα να μενω μονη μου 100 φορες στο ειπα ελα να μεινεις μαζι μου,

Δημητρης,να χαρεις μανα όλα καλα είναι εκτος από ένα η γκρινια
Και νομιζω πως εχεις αποδεχτει ότι ειμαι και εγω γκει,
Μητερα,εγω το εχω αποδεχτει γιατι δε μπορω να κανω και αλλιως αλλα το εχω κρυφο από ολους να ξερεις ποσο ντρεπομαι κάθε φορα που με ρωτανε ολες οι φιλεναδες μου
Τι εγινε με τον δημητρη γιατι δε παντρευτικε ακομα και γιατι να μενει με τον κολλητο του τοσο καιρο
Και να μην ξερω τι να πω να λεω κάθε φορα και ένα διαφωρετικο ψεμα,

Δημητρης,να της πεις ότι ειμαι γκει και μενω με τον δικο μου τοσο απλα,

Μητερα,αυτό ξερεις πως δε γινεται
Αλλα πες μου βρε αγορι μου νιωθεις ευτιχισμενος μαζι του?


Δημητρης,σε αυτό τωρα με πιανεις αδιαβαστω ναι μεν με αρεσουν οι αντρες αλλα ευτυχισμενος που ζω τοσα χρονια με καποιον δε μπορω να πω ότι ειμαι δεν είναι και ότι το ποιο ευχαριστω να βλεπεις καποιον με ένα φανελακι ολη μερα και η σπεσιαλιτε του να είναι κονσερβες αλλα δε μπορει να γινει και κατι άλλο,

Μητερα,μπορει να γινει όλα γινονται αν πραγματικα το θελουμε,
Δημητρης,δε ξερω δε με λες όμως τι δουλεια είναι αυτή που θες να κανω?

Μητερα,μολυς φας πρεπει να ξεκινησεις για το χωριο  εχεις ραντεβου με τον γραμμετεα της κοινωτητας θα του πας καποια χαρτια και θα σου δωσει καποια αλλα να υπογραψεις και την δευτερα θα παρουμε το μεριδιο μας από ένα χωραφι,

Δημητρης,το πουλησαμε και το τελευταιο πραγμα που ειχαμε εκει περα ε?
Μητερα,εχουμε τιποτα να μας κραταει εκει και να το θυμωμαστε?
Δημητρης,σωστα δυστυχως περασαν τα παλια καλα χρονια ενταξει θα παω,

Μολυς τελειωσε το φαγητο του ο δημητρης πηρε το αστικο πηγε στα κτελ πηρε το λειοφωρειο και πηγε στο χωριο του ηταν εκει στις 5 ακριβος

Ειχε να παει στο χωριο 22 ολοκληρα χρονια το 1991 ηταν η τελευταια φορα που εμεινε και μιας και ειχαν εξαφανιστει σχεδον ολοι στην παρεα του δεν ερχοτανε καθολου η μανα του ειχε επισης να παει χρονια το λειοφωρειο εκανε σταση εκει κοντα στην κοινοτητα βρηκε τον γραμμετεα και όλα ενταξει με τα χαρτια επρεπε τωρα να παει στην σταση να περιμενει το επομενο λειοφωρειο να γυρισει πισω όμως ξαφνικα ειδε καποιον αντρα πολύ γνωστο και τον γνωρισε αμεσος,
Δημητρης,γιαννη?

Γιαννης,δημητρη? Εσυ εισαι ρε?
Δημητρης,να και ακομα κατι καλο που με συνεβη σημερα χρονια και ζαμανια,

Γιαννης,εχω να σε δω ακριβος 22 χρονια τοτε στο τελευταιο μπιτς παρτι που καναμε στην παραλια πω ρε μαλακα εσυ αλλαξες εγινες άλλος ανθρωπος
Μπορω να πω ότι φλωρεψες,

Δημητρης,χα ναι εχεις δικαιο βρε το γιαννη τι εγινε εσυ δεν εφυγες?

Γιαννης,όχι εγω από γραμματα δε τα καταφερνα καλα ετσι πηρα το φουρνο που ειχαμε το ψωμι όπως και να εχει θα το παρει καποιος και θα υπαρχουν καποια λεφτα εσυ πως και από τα μεροι μας και μαλιστα τετοια εποχη?
Δημητρης,κατι υπογραφες πηρα πουλησαμε το χωραφι μας,
Γιαννης,οποτε και επισημα τιποτα δεν θα σε ξανα φερει από τα μεροι μας,



Δημητρης,μαλλον
Θα θελα να δω το σπιτι μου υπαρχει ακομα?

Γιαννης,παμε αλλα μην σε πιασουν τα κλαματα
Οι δρομοι του χωριου εντελος αδειοι καποτε υπηρχαν μαγαζια υπηρχε κοσμος συνεχεια και τωρα περπατας και εισαι μονος που είναι η νεολαια που είναι ο απλος κοσμος αναροτιεσαι
Μολυς φτασανε στο μερος οπου καποτε ηταν το σπιτι του δημητρη ο δημητρης νιωθει ότι θα βαλει τα κλαματα ένα ερηπιο βλεπει γεματο πρασινα φυλλα και αραχνες είναι εγκαταλελημενο 5 χρονια,

Γιαννης,οταν η μανα σου αποφασισε να ερθει και εκεινη στην πολη μαζεψε ότι πραματα ειχε και εφυγε το αφεινω λεει ας το παρει οποιος θελει
Ηρθαν κατά καιρους καποιοι ζητιανοι μενανε για λιγο αλλα χωρις θερμανση καταλαβαινεις δυσκολα να την βγαλεις χειμωνα,

Δημητρης,σε αυτό το μερος ηταν η αυλη μεσα σε αυτό το δωματιο εμενα απεναντι ειχε το διπλανο σπιτι της κυρα λενης με την κορη της την ζετα καναμε παρεα,

Γιαννης,η κυρα λενη το παρατησε πριν 4 χρονια το σπιτι της να παει με την κορη της στην αθηνα από εκει ηταν ο αντρας της μονο ο δικος της αντρας ο κυρ θανασης δεν το αντεξε να φυγει και πεθανε από την στεναχωρια του,

Δημητρης,οι αναμνησεις είναι παρα πολλες δε μπορω άλλο να τα βλεπω θα βαλω τα κλαματα,
Γιαννης,παμε να πιουμε ένα ποτο?
Δημητρης,η τριτη καλυτερη στιγμη της ημερας,
Πηγανε ποιο κατω στο μοναδικο μπαρ που υπαρχει το χειμωνα πηρανε από ένα ουισκι και τα λεγανε,
Δημητρης,και ο πετρος τι εγινε?

Γιαννης,ένα χρονο αφου εφυγες εσυ δηλαδη το 1992 του ηρθε ο διορισμος του σε κολεγιο στην αμερικη τωρα θα πρεπει να είναι διευθιντης από τοτε εχουμε να μαθουμε νεα του,
Δημητρης,και ο κωστας ο σιδερας?
Γιαννης,τα παρατησε όλα και παντρευτικε μια βλαχα μενουν στο διπλανο χωριο και τον κανει ότι θελει στην κυριολεξια
Σπιτι δουλεια συνεχεια καλα λενε ότι οι γυναικες όταν παντρευτουν χαλανε,
Δημητρης,και οι αντρες επισης,
Γιαννης,τι ενωεις?

Δημητρης,τιποτα αληθεια ρε η μαρια η κορη της νατασας τι κανει?

Γιαννης,ειχε παει στην αθηνα για μοντελο εμεινε λιγα χρονια γυρισε πετυχημενη ερχοταν παντα τα καλοκαιρια όλα αυτά τα χρονια να και φετος την ειδα το καλοκαιρι με τον αντρα της μενουνε θεσσαλονικη στο πανοραμα καλα δεν την εχεις δει ποτε στην ιδια πολη μενετε ρε,

Δημητρης,ένα μεγαλο χωριο ειμαστε αλλα εντελος μεγαλο οσες βολτες και αν κανεις σε ολη την πολη δε θα μπορεσεις ποτε να βρεις αυτόν που θελεις,

Γιαννης,λαθος μεγαλο λαθος που μας παρατησες και εφυγες τοτε αν εμενες θα ηταν πολύ διαφωρετικα τα πραματα,

Δημητρης,αυτό το λες εσυ σημερα εγω το λεω τα τελευταια 18 χρονια
Γιατι όταν ειχα φυγει νομιζα ότι θα μπω σε ένα γραφειο και θα τα ξυνω μονιμα
Ναι ισως ετσι ηταν στην αρχη αλλα μετα αρχισαν τα δυσκολα αρχισαν η περικοπες και με την κριση του 1999 κάθε χρονο ολο και περισσοτερα προβληματα
Ασε τωρα την άλλη κριση του 2009 δε ξερουμε ποτε θα μας απολησουνε,

Γιαννης,εγω ποτε δεν ζητησα μεγαλεια να ειμαι στον τοπο μου με αυτους που αγαπαω ηθελα και εμεινα παντα ο τελευταιος ρομαντικος χωριατης,
Δημητρης,και εκανες πολύ καλα,
Γιαννης,θυμαμαι ότι η μαρια σε γουσταρε αλλα δεν ετυχε να σου μιλησει ποτε γιατι εσυ δεν ηθελες μαλλον να την μιλησεις,
Δημητρης,ένα ακομα λαθος που ηθελα να διορθοσω αν γινοτανε,
Γιαννης,δεν αλλαζει το παρελθον αδελφε,
Δημητρης,μακαρι αλλαζε μακαρι να μεναμε ολοι μακαρι στο χωριο  να γυρνουσαμε το χρονο πισω μακαρι ρε πουστη μου να ξανα γυρνουσαμε στα χρονια τα παλια μακαρι,
Γιαννης,δεν είναι τιποτα ηπιε λιγο παραπανω ενταξει ηρεμισε,

Δημητρης,καλα ειμαι μην ανυσυχεις αχ ωραια περασα σημερα αλλα δυστυχως πρεπει να φυγω,
Γιαννης,γιατι δε καθεσαι εχω μερος να σε φιλοξενισω,
Δημητρης,θα το ηθελα αλλα,
Γιαννης,καταλαβα συνηθησες αλλιως ενταξει χμ δηλαδη τωρα το επομενο μας ραντεβου θα είναι ξανα σε 22 χρονια?

Δημητρης,εχεις δικαιο εκανα λαθη
Παρε την καρτα μου εχω διευθνιση τηλεφωνο και το τηλεφωνο της δουλειας θα ηταν μεγαλη μου χαρα αν ερχοσουν να σε εβλεπα ξανα και να μιλαμε γενικα στο τηλεφωνο,
Γιαννης,ενταξει θα κρατησουμε επαφες,


Βγηκαν εξω από το μπαρ και πηγαινε στην σταση να περιμενει το λειοφωρειο οσπου ξαφνικα ενιωσε ένα χτυπημα όχι δυνατο αλλα επεσε κατω εχασε της αισθησεις του
Ξυπνησε και το μερος του φενοταν εντελος γνωριμο αλλα καμια σχεση με αυτό που μολυς ειχε δει και αυτό που τον τρομαξε περισσοτερο ηταν όταν πηγε στην σταση και ειδε το ειδολο του σε καποιο τζαμι ητανε νεος,


Δημητρης,απιστευτο κατι μου συνεβη όχι είναι ονειρο θα ξυπνησω σε λιγο α να μια εφημεριδα πεταμενη για να την δω καλα
Δευτερα 2 οκτομβριου 1983??????
Πνευμα,καλησπερα δημητρη,

Δημητρης,καλησπερα γνωριζομαστε?
Πνευμα,τωρα αν σου πω ναι θα είναι ψεμα και γενικα δε λεω ψεματα το ποιος ειμαι δεν σε ενδιαφερει απλα κανω καποιο πειραμα και ετυχε να εισαι ο ισως τυχερος

Σε γυρισα πισω στον χρονο ακριβος 30χρονια πριν εισαι 17 ετων μαθητης λυκειου και σε λιγη ωρα πρεπει να πας στο σχολειο σου,

Δημητρης,είναι ονειρο θα ξυπνησω σε λιγο ετσι είναι ονειρο ε?
Πνευμα,μια φορα μιλαμε εχεις 48ωρες να ξανα ζησεις καποια από τα γεγωνοτα που εζησες η που θα ηθελες να αλλαξεις μετα θα ξανα γινεις αυτό που ισουνα,

Εξαφανιστικε ξαφνικα ο δημητρης τα εχασε το πρωτο πραγμα που εκανε ηταν να παει στο σπιτι του μπηκε μεσα και ειδε την μητερα του 30 χρονια νεοτερη,

Μητερα,τι εγινε δεν πηγες στο σχολειο?
Δημητρης,στο σχολειο?
Μητερα,νεαρε δε θα τα παμε καθολου καλα στο σχολειο θα πηγαινεις κάθε μερα λοιπον πηγαινε τωρα,

Όπως εφευγε τοτε συναντησε και τον πατερα του που τους ειχε εγκαταλιψει μια βραδια εκεινης της χρονιας η συγκινηση του ηταν τρομερη ειχε να τον δει ακριβος 30 χρονια,
Δημητρης,πατερα σε ξανα βρισκω,
Πατερας,τι αγαπες ηταν αυτές ρε δημητρη χαλαροσε αντρας εισαι τι εγινε γιατι σε επιασαν τα κλαματα σε πειραξε κανεις?

Δημητρης,το αντιθετο μου συνεβησε το τεταρτο ποιο καλο σημερα και είναι το καλυτερο πατερα ειμαι χαρουμενος,
Πατερας,ωραια αλλα για να ειμαι και εγω και η μητερα σου πρεπει να πας στο σχολειο δε πρεπει να εχεις απουσιες,
Δημητρης,τωρα παω και στα κατεργα,
Ο δημητρης ηταν τρομερα χαρουμενος ξανα ζουσε την εφηβια του,

Δημητρης,ειμαι παλυ νεος ειμαι στο χωριο ειμαι με τους γονεις με την παρεα τι ποιο καλυτερο?
Γιαννης,ελα ρε τι εγινες εσυ?

Δημητρης,γιαννη να που σε ξανα βλεπω και εσενα εσυ με βοηθησες πολύ,



Γιαννης,μαλλον ηπιες κατι και σε πειραξε ελα χαλαροσε λεμε αργησες και θα σε κατσαδιασει και εσενα ο βαλτος
Εμενα με εβγαλε εξω επειδη φορουσα μπλουζα τον σκορπιονς τι ηθελε να βαλω μηπως?


Μπαινει στην ταξη του και ξανα βλεπει τους σημαθητες του ηταν χαρουμενος αλλα ο καθηγητης του ο βαλτος ηταν νευριασμενος,
Δημητρης,καλημερα σας,

Βαλτος,α θυμηθηκατε ότι εχετε και μαθημα κυριε δημητρη? Μας συγχωρειτε που ξεκινησαμε χωρις εσας άλλη φορα θα σας ρωταμε πριν αρχισουμε,

Δημητρης,κυριε καθηγητα ειμαι πολύ χαρουμενος που σας ξανα βλεπω ολους συγγνωμη για την καθηστεριση δε θα ξανα γινει,
Βαλτος,πολύ καλα για να δουμε ποσο χαρουμενα ξερεις και το μαθημα,

Τον ρωτουσε διαφωρα πραματα που ο δημητρης τα ηξερε ο καθηγητης του απορισε και δεν τον τιμωρισε τον εβαλε μαλιστα καλο βαθμο στο διαλλημα μιλουσε με τους σημαθητες του,
Πετρος,διαβασες και ηξερες καλα το μαθημα ε μπραβο την γλυτωσες,

Δημητρης,ενταξει αλλα τα μαθηματα της ζωης είναι καλυτερα μαθηματα οσα μπραβο και αν παρουμε στο σχολειο δε θα χρεισιμεψουν σε τιποτα,

Πετρος,τι λες ρε εγω θελω να παρω αριστα πολλα για να μπορεσω να σπουδασω να γινω καθηγητης και σε λιγα χρονια θα παω αμερικη,

Δημητρης,μην το κανεις αυτό σε παρακαλω θα εισαι δυστυχισμενος σε μια μακρινη χωρα μεινε δασκαλος στον τοπο μας ασχημα θα είναι να μαθαινεις στους αυριανους μαθητες του χωριου μας αυτά που θα θελες να μαθεις στους ξενους? Στην αμερικη θα εισαι ενας ακομα ξενος οσο σπουδαιος και αν εισαι θα υπαρχουν αλλοι 100 το ιδιο σπουδαιοι και δεν θα ασχολιται κανεις μαζι σου,

Πετρος,ε αυτό ομολογω ότι δε το σκεφτικα ποτε,
Μετα από λιγο τον πλησιασε η μαρια η ποιο ωραια κοπελα του λυκειου που ειχε αποριψει σχεδον όλα τα αγορια,


Μαρια,εισαι καλος στην φυσικη λενε ε?
Δημητρης,ε κατι κανω,
Μαρια,θα με μαθεις και εμενα?
Δημητρης,ευχαριστως αλλα,
Μαρια,στις 7 στο σπιτι μου,

Πηγε πρωτα στο σπιτι του ηταν ξανα με τους γονεις του νεους και νεος ο ιδιος δε μπορουσε να το πιστεψει πολύ χαρουμενος ητανε φαγανε μακαροναδα με σαλτσα και καθησε ο πατερας του να δει λιγο τηλεοραση μολυς ειχαν παρει μια εχρωμη ειχε βαλει ειδησεις στην ερτ1,


Παρουσιαστρια,ο πρωθυπουργος κυριος ανδρεας παπανδρεου θα εχει συναντησει με τον γερμανο ομολογο του και θα συζητησουνε θεματα οικονομιας
Στο μεταξυ οι πορειες συνεχιζονται στο τοιχος του αισχους στην γερμανια,

Πατερας,σχεδον 30 χρονια και ο κοσμος κοιμαται ακομη αυτό το τοιχος κανει τους ανθρωπους να υποφερουν ποσο ποια να αντεξουνε?
Δημητρης,θα δεις πατερα πολύ συντομα θα γκρεμιστει αυτό το τοιχος του αισχους και οι ανθρωπο θα ξανα βρουνε το χαμογελο τους,

Πατερας,ξερεις κατι που δεν ξερω? Εχεις καμια πληφωρια μηπως?
Δημητρης,νομιζω ότι σε λιγα χρονια το τοιχος θα πεσει η γερμανια θα ενωθει και θα ξανα γινει μεγαλη
Μπορει να ηταν αντιπαλοι μας αλλα όταν βλεπεις τον απλο γερμανο να ζει πισω από τον κοσμο υπο σοβιετικα καθεστοτα πραγματικα τον λυπασαι,

Πατερας,να που μια φορα ειπες και κατι σοφο ελα πηγαινε να ξαπλωσεις τωρα θα εισαι κουρασμενος,

Δημητρης,όχι δεν ειμαι θελω να μιλαμε,
Μητερα,ελα αγαπη μου πηγαινε να ξεκουραστεις
Και εγω θα σας φτιαξω κεικ να γλυκαθουμε,
Ξαπλωσε ο δημητρης εβαλε το γουοκμαν στα αυτια και ακουσε μια κασετα με ροκ τραγουδια της εποχης ξυπνησε στις 5,30 εκανε μια επαναλιψη στα μαθηματα και πηγε στο σπιτι της μαριας οπου τον υποδεχτικε ο πατερας της που είναι γιατρος,

Πατερας μαριας,καλησπερα δημητρη για επισκεψη ηρθες η για εξεταση?
Δημητρης,επισκεψη ειχαμε πει με την μαρια να διαβαζαμε,
Πατερας μαριας,α χερομαι ιδιαιτερα τοτε,


Μαρια,καλησπερα δημητρη
Μπαμπα εμεις εχουμε να διαβασουμε τα λεμε ποιο μετα,

Καθησανε στο δωματιο της κανανε λιγο μαθημα αλλα ξαφνικα η μαρια τον σταματησε,
Μαρια,ξερεις ηθελα καιρο να σου πω ότι μου αρεσεις και σημερα βρηκα την ευκαιρια και σε καλεσα σπιτι,
Δημητρης,αυτό πραγματικα δε το περιμενα ποτε μου,


Μαρια,γιατι δεν σου αρεσω μηπως?
Δημητρης,όχι δεν ειπα αυτό εισαι πολύ ωραια κοπελα και μου αρεσεις απλα δε το περιμενα να σου αρεσα εγω,

Μαρια,δειχνω στους αλλους ντιβα αλλα δεν ειμαι απλα δε με αρεσει να με θεωρουνε και ευκολη,
Δημητρης,και πολύ καλα κανεις,
Μαρια,λοιπον τι θα γινει τωρα?

Δημητρης,τι ενωεις?
Μαρια,εισαι τοσο αθωος?
Δημητρης,δεν καταλαβαινω?
Και τοτε η μαρια τον φιλησε
Δεν ειχε ξανα φιλησει κοπελα και του φανικε πολύ περιεργο,
Δημητρης,εισαι πολύ ωραια κοπελα,
Μαρια,με τρελλενει αυτό που εισαι τοσο αθωος και τοσο καλος
Παμε μια βολτα,

Βγηκανε και περπατησανε πηγαν μεχρι την θαλλασα συζιτουσανε σε ολη την διαδρομη για το μελλον τους,


Μαρια,μου λενε ότι ειμαι ωραια και σκεφτομαι να παω για φωτομοντελο στην αθηνα να γινω και εγω μια από αυτές της κοπελες που βγαινουν στα περιοδικα τι λες εσυ για αυτό?

Δημητρης,θα ελεγα μαρια να μην πας
Η ομορφια στις γυναικες είναι το μεγαλυτερο οπλο τους αλλα πρεπει να το κρατανε για τον εαυτο τους και να μην αφηνουν αλλους να το εκμεταλευονται
Τι θελω να πω με αυτό
Οσο ωραια και αν εισαι οσο και σου λενε καλα λογια καποια στιγμη όταν σε βαρεθουνε θα τα ξεχασουν όλα
Από εκει που σε λεγανε ποσο πολύ σε αγαπανε θα κανουν πως δε σε ξερουν και θα νιωθεις ξαφνικα ξενη θα αναγκαστεις να παντρευτεις καποιον μονο και μονο για να μην νιωσεις αποτυχημενη,

Μαρια,σημερα πραγματικα σε θαυμαζω μιλας σαν σοφος ουτε οι δικοι μου σκεφτικαν να μου πουνε οσα λες εσυ σημερα,

Και τον αγκαλιασε ο δημητρης τοτε ενιωσε πραγματικα άλλος ανθρωπος ειχε ξεχασει ότι ηταν γκει με την μαρια περνουσε πραγματικα καλα ενιωθε αντρας και θα ηθελε να ηταν μαζι
Την γυρισε στο σπιτι της τον ξανα φιλησε και ηταν χαρουμενος ακομα περισσοτερο γυρισε σπιτι να δει τους γονεις του ειχε αργησει βεβαια και ηταν δισαρεστημενοι,

Μητερα,τι ωρα είναι αυτή δημητρη? Είναι 10 και εχουμε πει μεχρι της 9 να εισαι σπιτι δεν το θυμασαι?

Δημητρης,συγγνωμη μαμα αλλα σημερα ενιωσα άλλος ανθρωπος εχω κοριτσι φιλησα την κοπελα μου 2 φορες,

Μητερα,αυτό είναι πραγματι κατι καλο αλλα δε πρεπει να ξεχνας ότι ακομα εισαι μαθητης λυκειου και πρεπει να κοιτας τα μαθηματα και μετα της σχεσεις σου και βεβαια να προσεχεις να μην κανεις καμια ανοησια καταλαβαινεις,
Δημητρης,ασφαλος θα την σεβαστω την μαρια μεχρι να γινουμε 18 και μετα θα ολοκληρωσουμε της σχεσεις μας,

Μητερα,α με την μαρια τα εχεις ε?
Δημητρης,ναι σημερα τα φτιαξαμε,
Μητερα,χερομαι αγορι μου την συμπαθω πολύ αυτην την κοπελα όπως και τους γονεις της,
Δημητρης,ναι είναι συμπαθητικοι ολοι
Αληθεια όμως ο πατερας γιατι δε γυρισε?

Μητερα,ξεχασες ότι είναι παρασκευη? Κάθε παρασκευη και σαββατο πηγαινει να παιξει χαρτια στο διπλανο χωριο σε μια λεσχη,
Δημητρης,σωστα μαμα μηπως μπορω να παω και εγω μαζι του αυριο?

Μητερα,τι είναι αυτά που λες? Πρωτον απαγορευεται να πηγαινουν οι κατω τον 18 σε λεσχες και δευτερων δεν το θελω εγω δε θελω ο γιος μου να πηγαινει σε τετοια μεροι,
Δημητρης,ο μπαμπας γιατι πηγαινει?

Μητερα,δεν ξερω ουτε αυτος θελω να πηγαινει αλλα δεν μου δινει και πολύ μεγαλη σημασια
Τελευταια γενικα δεν ενδιαφερεται και πολύ για εμενα αλλα τι καθομαι και σου λεω ελα πηγαινε για υπνο είναι αργα,

Ο δημητρης σκεφτοτανε ποσο ωραια περασε που ξανα εζησε την εφηβια του
Το πρωι ξυπνησε νωρις εφαγε το πρωινο του εκανε μια βολτα και πηγε να βρει την μαρια περπατησανε μιλησανε κανανε και μια σχετικη επαναλιψη στο μαθημα και αργοτερα αρχισαν να φιλιουνται,

Μαρια,εισαι το πρωτο αγορι που φιλαω,
Δημητρης,και εσυ το πρωτο κοριτσι,
Μαρια,δεν λες ψεματα ε?
Δημητρης,όχι καλη μου,

Μαρια,ξερεις κατι θελω να κανουμε κατι περισσοτερο να ολοκληροσουμε την σχεση μας για να μην με παρατησεις ετσι κανουν ολες οι φιλεναδες μου με τα αγορια τους,


Δημητρης,δεν θα σε εγκαταλιψω ποτε καρδια μου και δεν χρειαζεται να κανεις κατι που δεν το θελεις από φοβο όταν θα ερθει εκεινη η στιγμη και θα ερθει συντομα θα ολοκληροσουμε την αγαπη μας κατσε να βγει η χρονια να γινουμε και επισημα 18 και θα γινει και θα είναι κατι το μοναδικο που θα το θυμωμαστε σε ολη μας την ζωη αγαπη μου,

Μαρια,μετα από αυτό ελιωσα σε αγαπαω πολύ δημητρη μου,

Φιληθηκανε ξανα κανανε μια βολτα την πηγε σπιτι της χερετισε τους δικους της και επεστρεψε σπιτι του μετα το φαγητο νωρις σχετικα το μεσημερι ο πατερας του ειπε ότι ηθελε να φυγει για να παει στο διπλανο χωριο,

Δημητρης,μπορεις να με παρεις και εμενα σημερα πατερα?
Πατερας,τι είναι αυτά που λες δεν ερχονται νεαροι στην λεσχη εγω πηγαινω γιατι είναι η παρεα μου εκει που βρισκομαστε μονο 2 φορες την βδομαδα λοιπον θα τα πουμε αργα το βραδυ που θα ερθω,
Ο δημητρης όμως αποφασισε να τον ακολουθησει πηρε το μοναδικο ταξι που εχει το χωριο και πηγε στο διπλανο,

Δημητρης,φτασαμε πως μπαινουμε όμως στην λεσχη που απαγορευεται?
Ιδεα θα πω ότι εφερα μια παραγγελια,

Ειπε όταν μπηκε μεσα ότι εφερε ένα τοστ για έναν πελατη που το παραγγειλε και ετσι πηγε αμεσος να βρει τον πατερα του που επαιζε χαρτια και καταλαβε ότι εχασε εκεινος όταν τον ειδε απορισε,
Πατερας,πως ηρθες εσυ?

Δημητρης,εφερα την παραγγελια σας
Μπαμπα δε κανεις καλα να παιζεις αυτοι είναι κλεφτες εχω ακουσει πως εχουνε σημαδεμενες τραπουλες,



Πατερας,παμε στο σαλονι να μιλησουμε
Γιε μου εγινες αντρας ποια και πρεπει να σου πω την αληθεια χρωσταμε λεφτα στην τραπεζα ειχαμε παρει ένα δανειο και δυσκολευομαστε να το πληρωσουμε αν μεχρι την τριτη δε δωσουμε 50 χιλιαδες πολύ φοβαμαι ότι θα μας κανουν κατασχεση το σπιτι
Παιζω λοιπον χαρτια μηπως μπορεσω και κερδισω δεν ειπα τιποτα στην μανα σου ουτε σε εσενα για να μην σας στεναχωρεσω,

Δημητρης,κακος στεναχωριοσουν τοσο καιρο μονος εγω θα σε βοηθησω,
Πατερας,με τι τροπο?
Δημητρης,παμε να παιξουμε χαρτια αλλα θα με αφησεις να παιξω όπως εγω ξερω,

Ο δημητρης ειχε μαθει να παιζει χαρτια πριν χρονια και ετσι μπορουσε να καταλαβει πολλα επισης ειχε ζητησει να αλλαξουν την τραπουλα με μια που ειχε ο ιδιος το δεχτικαν και τελικα του γυρισε το φυλο και κερδισαν της 50 χιλλιαδες που χρειαζοντουσαν,


Πατερας,τι να πω τωρα δε ξερω,
Δημητρης,να πληρωσεις το δανειο και μην αναφερεις τιποτα πουθενα και σε παρακαλω μην παιζεις εσυ δεν γνωριζεις τα συστηματα τους και στεναχωριεται και η μαμα σε παρακαλω ας ειστε χαρουμενοι,

Γυρισαν σπιτι φαγανε και κοιμηθηκε ηρεμος και σημερα
Το άλλο πρωι ειχε συναντηση με τον γιαννη στο σπιτι του,

Γιαννης,λοιπον σε λιγο καιρο ερχονται τα κουνουργια ηλεκτρονικα παιχνιδια θα παιζουμε με της ωρες μια φορα μονο επαιξα στο πανυγηρι περσυ και εντιποσιαστικα,

Δημητρης,τρομερα είναι τα εχω τερματισει πολλες φορες,
Γιαννης,ποτε προλαβες?
Δημητρης,ε όταν ειχαμε παει στο πανυγηρι και εμεις,

Γιαννης,αυτή είναι η ζωη βολτες μουσικη παιχνιδια παρεα και να περναμε γενικα καλα,
Δημητρης,μαζι σου ζουμε στην καλυτερη δεκαετια του κοσμου σε πολλα χρονια μετα θα νοσταλγουν αρκετοι τα οσα ζουμε σημερα και θα θελανε να είναι στην θεση μας,

Γιαννης,δεν με νοιαζει το αυριο μονο το σημερα λεμε,
Δημητρης,θα πρεπει να μας νοιαζει πρεπει να αφησουμε πολιτιστικη κληρωνομια στις επομενες γεννιες και πρεπει να μας θυμουνται γεματοι χαρα,
Γιαννης,φιλοσοφεις τελευταια η με φενεται?

Δημητρης,αν σε πω ότι ερχομαι από το μελλον μετα από 30 χρονια και προσπαθω να φτιαξω καποια λαθη που εκανα τι θα πεις?
Γιαννης,ότι δε πρεπει να πινεις αλκοολ γιατι σε πειραζει,
Δημητρης,το φανταστικα οποτε ακου ότι λεω και όλα καλα θα πανε,

Μετα το μεσημεριανο φαγητο και αφου εκανε μια επαναλιψη βγηκε με την μαρια,

Μαρια,τι νιωθεις για εμενα?
Δημητρης,τα καλυτερα όταν ειμαι μαζι σου νιωθω ευτυχισμενος,

Φιληθηκανε ξανα κανανε βολτα και μολυς επεσε ο ηλιος την πηγε σπιτι της,
Μαρια,περασα υπεροχα αυτές της μερες και με βοηθησες στα μαθηματα και τα φτιαξαμε θελω να ξερεις ότι τα καλυτερα ερχονται σε αγαπω και θα τα πουμε αυριο μετα το μαθημα φιλακια,
Δημητρης,φιλακια αγαπη μου ναι θα τα πουμε αυριο,

Όπως εφεγε από το σπιτι της αρκετα χαρουμενος ξαφνικα συναντησε εκεινον που ειχε ξανα ερθει την παρασκευη το πνευμα και τρομαξε,


Πνευμα,μην τρομαζεις εγω ειμαι,
Δημητρης,α ναι σε ξεχασα,
Πνευμα,πως σου φανικε που ειδες και εζησες ξανα τα παλια χρονια?
Δημητρης,δεν υπαρχουν λεξης να πω απλα καταπληκτικα,


Πνευμα,χερομαι και τωρα ελα φευγουμε παμε σπιτι σου στο 2013,
Δημητρης,οριστε?
Πνευμα,η συμφωνια με εσενα ηταν ένα σαββατοκυριακο περασε αρα πρεπει να γυρισουμε πισω,

Δημητρης,κατσε αυριο εχω μαθημα εχω ραντεβου με την μαρια και κάθε δευτερα θα βαζει την καινουργια σειρα στην τηλεοραση τα καθημερινα,

Πνευμα,ναι και θα βγει καινουργια ταινια οι χουλιγκανς και θα θα γινονται και παρα πολλα αλλα εσυ αυτά τα εζησες όπως ησουν τοτε αρα το σωμα σου πρεπει να γυρισει εκει που ηταν στην εποχη σου,

Δημητρης,ναι αλλα δεν περασα τοσο καλα τοτε δεν εκανα όλα οσα εκανα αυτό το σαββατοκυριακο εκανα πολλα λαθη και πρεπει να τα διορθοσω δε θα συνεχιστει αυτος ο καλος ρυθμος αν εξαφανιστω,

Πνευμα,ασφαλος αλλα δε γινεται να αλλαξουμε αυτά που εγιναν,

Δημητρης,Και δηλαδη πρεπει να με ξανα πας στην εποχη μου στο 2013?

Πνευμα,ασφαλος βλεπεις αυτήν την πορτα?  θα την ανοιξεις θα  περασεις μεσα και θα ξανα γυρισεις στην εποχη σου στο ιδιο μερος με τωρα αλλα 30 χρονια μετα εκει που ησουν θα ερθω και εγω,

Δημητρης,μαλιστα δηλαδη περνοντας την πορτα θα ξανα γυρισω στο 2013?
Πνευμα,ναι,
Δημητρης,θα ειμαι ενας υπαλληλος που θα κινδινευει να αποληθει?
Πνευμα,ναι,
Δημητρης,θα αντιμετοπιζω μνημονιο  χαρατσι  φορους λυτοτητα?
Πνευμα,ναι,
Δημητρης,θα ειμαι μονος χωρις παρεες?
Πνευμα,ναι,
Δημητρης,θα εχω σχεσεις με έναν αντρα και θα ζουμε μαζι τρωγοντας κονσερβες?
Πνευμα,ναι,

Δημητρης,θα καθομαι ολη μερα σπιτι με μεγαλητερη βολτα το καφενειο?
Πνευμα,ναι,

Δημητρης,θα παρακολουθω ειδησεις αραχτος στον καναπε και θα μελαγχωλω?
Πνευμα,ναι,
Δημητρης,και το χωριο μου θα είναι ερημικο και ξεχασμενο?
Πνευμα,ναι,

Δημητρης,και όλα αυτά σημαινουν αναπτηξη στο μελλον της χωρας?
Πνευμα,ναι,


Δημητρης,τοτε πνευμα να πας μονος σου στο μελλον εγω θα μεινω στο σπιτι μου στην εποχη μου αντε γεια,
Πνευμα,περιμενε πρεπει να ερθεις κανεις δεν εμεινε στο παρελθον,

Δημητρης,θα μεινω εγω εκανα λαθη στην εφηβια και θα τα διορθωσω τωρα θα βοηθησω ανθρωπους δικους μου από την παρα μου να βρουν τον σωστο δρομο να μεινουν στον τοπο μας στο χωριο μας να συνεχισει το χωριο να είναι όπως τωρα γεματο ζωη φυγε λοιπον και ασε με,


Ο δημητρης πηρε την αποφαση του εμεινε στην εποχη του το πνευμα δε μπορεσε να τον πεισει τον αφησε και εφυγε τοτε εκινος ειχε παει αμεσος στο σπιτι του οι γονεις του βλεπανε μια ταινια,


Δημητρης,μητερα πατερα ειμαι πολύ χαρουμενος σας αγαπαω,
Μητερα,εχεις αλλαξει πολύ γιε μου,
Πατερας,ακριβος εγινες ποιο καλος,

Δημητρης,ορκιζομαι ότι θα ειμαι παντα ετσι θα σας βοηθαω και εσας και ολους οσους ξερω στο χωριο στην παρεα μου θα γινουμε ολοι σωστοι δε θα περασει η νεα εποχη εμεις θα μεινουμε στην παλια,

Μητερα,θαυμασια καθησε να σου βαλω να φας να δεις λιγο τηλεοραση μαζι μας αλλα στις 10 θα πας για υπνο,

Δημητρης,ναι μαμα συμφωνοι θα τρωω ολο το φαγητο μου χωρις να γκρινιαζω θα βοηθαω τους σημαθητες μου να παρουν σωστες αποφασεις θα αγωνιστω για τα δικαιωματα τον ανθρωπων και θα βρω δουλεια αμεσος μετα το λυκειο κοντα στο χωριο μας δεν θα σας αφησω ποτε
Και όταν τελειωσω θα παντρευτω την μαρια,
Πατερας,σημερα πραγματικα μιλαει σωστα,
Μητερα,ακριβος αλλα για να γινουν όλα αυτά θα πρεπει να τελειωσεις το λυκειο με αριστα,

Δημητρης,θα γινει σας το υποσχομαι βαλε τωρα να φαω το καταπληκτικο φαγητο σου μαμα και βαλε και ένα ποτηρι σπραιτ,

Ο δημητρης λοιπον εμεινε στην δεκαετια 80 τελειωσε με αριστα το λυκειο και  δεν ηθελε να σπουδασει ανοιξε μαγαζι με ρουχα και μπορεσε να παντρευτει την αγαπημενη του μαρια εχουν μαζι το μαγαζι και τα παει πολύ καλα
Επεισε την παρεα του όταν τελειωσουν της σπουδες να μεινουν στο χωριο τους γιατι η επαρχια εχει αναγκη τους νεους
Και ετσι συνεχιζεται η ζωη με αυτές της αλλαγες που μπορεσε να κανει ο δημητρης και να ξανα ζησει από την αρχη τα ωραια χρονια του,

2 σχόλια:

  1. ωραια τα χρονια της δεκαετιας 80 το ειπα το λεω και θα το ξαναλεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως, πολύ καλύτερα τα χρόνια 80s από το στεγνό και άχρωμο σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή