Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ



Ο χρηστος ο μπουλης ειχε τραπεζι την παρεα του τον γραβατα με την γυναικα του και τον μυστιδη με την δικια του γυναικα καθησαν και τα 3 ζευγαρια στο τραπεζι και τρωγανε,

Χρηστος,καταπληκτικες αυτές οι μπριζολες αλλα να φατε και κεφτεδακια,
Γραβατας,καλο φαγας εισαι κουμπαρε αλλα εφαγες λιγο πολύ σημερα,
Χρηστος,μην αγχωνεσαι για εμενα δε παθαινω τιποτα,

Γυναικα χρηστου,ναι αλλα εχεις κανει μια κοιλια ποιο μεγαλη από εμενα πρεπει επιτελους να αρχισεις διαιτα,
Μυστιδης,αν κανει ο κυριος χρηστος μας διαιτα εγω χαριζω όλα μου τα βιντεοπαιχνιδια,

Γραβατας,κατσε μην βαζεις τετοια στοιχηματα γιατι θα τα χασεις θα θελα να παιζω κανενα παιχνιδι τωρα που ειμαι ποιο αραχτος στην δουλεια μου,

Μυστιδης,εσυ να παιζεις παιχνιδια?
Νομιζα ότι η γυναικα σου δεν σε αφηνει λεπτο να κανεις κατι μονος,
Γραβατας,αυτά τα κρυα αστεια να τα λες στο ψυγειο να βγαζει κανενα παγακι,

Γυναικα γραβατα,βεβαια ότι θελει κανει ο θανασης σημασια δεν με δινει λεει συχνα εγω ειμαι ο αντρας του σπιτιου,
Μυστιδης,αρκει να είναι εκτος σπιτιου ε?

Γραβατας,γελασαμεεεεεεε,
Ντινα,ελα μην μαλωνεται να ειστε αγαπημενοι,

Αφου φαγανε καλα εφυγαν να πανε σπιτια τους όμως ο χρηστος ηταν προβληματισμενος αποφασισε να κανει τελικα την διαιτα το ειπε το άλλο πρωι στην παρεα όταν τους πηρε τηλεφωνο,

Γραβατας,μπραβο κουμπαρε καλα κανεις,
Όταν το ειπε στον μυστιδη όμως εκεινος δε πιστεψε ότι θα χασει 7 κιλα σε ένα μηνα πηγε από το μαγαζι του γραβατα και μιλησανε για το θεμα,

Μυστιδης,αν χασει ο χρηστος 7 κιλα σε ένα μηνα εγω σε χαριζω όλα τα βιντεοπαιχνιδια,
Γραβατας,ωραια θα παιζω με της ωρες παιχνιδια,
Μυστιδης,αν όμως κερδισω εγω εσυ τι θα μου δωσεις?

Γραβατας,μια βραδια με την νατασα μια γκομενα μου που κανει ότι της πω,
Μυστιδης,συμφωνοι,

Βαλανε το στοιχημα και ειχε ξεκινησει η πρωτη μερα διαιτας του χρηστου στο μαγαζι του δεν πεινουσε αλλα όταν πηγε σπιτι και ειδε ότι ειχανε μανεστρα χωρις σαλτσες και τυρι για μεσημεριανο τρελλαθηκε,

Χρηστος,θα αντεξω αν φαω μονο αυτό?
Γυναικα χρηστου,βεβαιος ειπαμε θα κανεις διατα θα γινεις στυλακι,

Περασε η πρωτη μερα και ηταν μαρτυρικη το άλλο πρωι αφου ηπιε μονο έναν καφε γαλικο και αυτό σκετο πηγε στο μαγαζι του δεν αντεξε ειπε στο κυλικειο να του στειλουν ένα τοστ,

Ναγκολι,λυπαμαι χρηστο αλλα εχω εντολη από την γυναικα σου να μην σε φερνω τιποτα γιατι κανεις διαιτα μονο νερο ειπε και καμια πορτοκαλαδα χωρις ανθρακικο,

Χρηστος,αχ το μαρτυριο συνεχιζεται,
Εκεινη την στιγμη ηρθε και ο γραβατας,

Γραβατας,κουμπαρε τι λεει αντεχουμε ετσι?
Χρηστος,πειναω λεμε δευτερη μερα και πειναω,
Γραβατας,θα κανεις υπομονη πρεπει να χασεις 7 κιλα για εσενα αρχικα αλλα και για εμενα να κερδισω το στοιχημα,

Όταν πηγε στο σπιτι ειχανε φακες εφαγε σε 2 λεπτα το πιατο του αλλα όπως ηταν φυσικο πεινουσε η γυναικα του τον εδωσε και ένα μηλο και ένα ποτηρι νερο και τελος εκεινος φυσικα δεν χορτασε,

Χρηστος,ηθελα να ξερα γιατι δεχτικα να κανω διαιτα αφου δεν αντεχω την πεινα,

Το βραδυ ειχε να φαει ένα γιαουρτι και μερικες φριγανιες σικαλεος οσο ετρωγε τοσο πεινουσε,
Χρηστος,είναι φαι τωρα αυτό οπ τηλεφωνο ο μυστιδης τι θελει?
Ειχε ηχο κλησης την παολα,


Μυστιδης,καλησπερα κυριε χρηστο τι κανετε?
Χρηστος,ας πουμε ότι τρωω,
Μυστιδης,και εγω ειμαι ξερεις στον πρασσα μολυς εχω φαει μια γυροπιτα τεραστια με αρκετη μουσταρδα και κετσαπ και σε θυμηθικα θελεις να ερθεις μηπως να με δεις από κοντα?

Για μισο λεπτο ο χρηστος ηταν ετοιμος να φωναξει ένα ναι και να παει αμεσος εκει περα αλλα αντισταθηκε και εκλεισε το τηλεφωνο,

Μυστιδης,ετσι ε καλα θα δουμε από αυριο αν θα αντεξεις
Δεν χανω την βραδια με την γκομενα του γραβατα για τιποτα ασε που δεν θελω να μου παρει και τα βιντεοπαιχνιδια μου α μυστιδη πρεπει να βαλεις τα μεγαλα μεσα για να κερδισεις,

Την τριτη μερα ο χρηστος ειχε αρακα φυσικα και δεν χορτασε τον πηρε τηλεφωνο ξανα ο μυστιδης,

Μυστιδης,καλησπερα κυριε χρηστο ειμαι με την ηρω μια γνωστη μου θα παμε για φαγητο θελεις να ερθεις να στην γνωρισω?

Χρηστος,ε αφου ξερεις εγω δεν απαταω το στεφανι μου,
Μυστιδης,χρηστο αλλου αυτά ξερω ότι ψαχνεσαι γενικα για γκομενες εχεις την ευκαιρια να γνωρισεις σημερα μια θα παμε σε ένα ρεστοραν,
Χρηστος,όχι πρεπει να κανω διαιτα,

Μυστιδης ,α θελει να μου σπασει τα νευρα αλλα δε θα τα καταφερει,

Την τεταρτη μερα ο χρηστος  ειχε φαει μονο μια χορτοσουπα συνεχιζε την διαιτα του και οσο και αν δυσκολευοτανε αντεχε
Την πεμπτη μερα εφαγε σπανακοριζο και το βραδυ ειχε ζυγιστει εχασε 2 ολοκληρα κιλα από την χαρα της το ειπε στον γραβατα και εκεινος αμεσος να παρει τηλεφωνο τον μυστιδη,

Γραβατας,ετοιμασαι τα παιχνιδια σου ο χρηστος εχασε 2 κιλα 5 ακομα θα χασει και το κερδισα το στοιχημα,

Μυστιδης,ετσι ε καλα αυτό θα το δουμε,
Μετα από λιγη ωρα η γυναικα του χρηστου μιλουσε με τον χρηστο,

Γυναικα χρηστου,σε 4 μερες εχασες 2 κιλα τα πηγες πολύ ωραια,
Χρηστος,με τοσο μαρτιρικη διαιτα λογικο δεν ητανε? Δε με λες μπορω τωρα να φαω ένα κανωνικο φαι?

Γυναικα χρηστου,ΟΧΙ θα τρως ότι λεει η διαιτα πρεπει να την συνεχισεις ειδικα τωρα,
Ξαφνικα χτυπησε το κουδουνι πηγε να ανοιξει η γυναικα του και ειδε τον μυστιδη που τους εκανε μια επισκεψη,

Γυναικα χρηστου,καλος τον τα πηγε πολύ καλα ο κολητος σου εχασε 2 κιλα μεσα σε 5 μερες διαιτας αλλα εχει ακομα νευρα πηγαινε στην κρεβατοκαμαρα δεν εισαι ξενος εσυ ο χρηστος βλεπει μια ξενη σειρα εγω βλεπω μια ελληνικη,


Πηγε ο μυστιδης και τον ειδε στο κρεβατι να προσπαθει να ξεχαστει από την πεινα,

Μυστιδης,πως παμε κυριε χρηστο?
Χρηστος,πειναω υποφερω αδελφε,
Μυστιδης,το ξερω και για αυτό ηρθα σημερα επειδη σε εκτιμω,

Χρηστος,τι ενωεις αδελφε μου και γιατι αληθεια φορας καμπαρντινα σαν άλλος χαρφειτ μπογκαρτ?

Μυστιδης,για να σου δειξω ποσο σε αγαπαω τι σου εχω? νααααααααα ρεεεεε,
Χρηστος,αμαν,


Ειχε ανοιξει την καμπαρτινα του και ειχε μεσα σοκολατες σοκοφρετες πατατακια και κοκα κολες,
Μυστιδης,όλα δικα σου κυριε χρηστο όλα,

Δεν χρειαστικε τιποτα άλλο πηρε όλα οσα μπορεσε και αρχισε να τρωει της γκοφρετες της σοκολατες μαζεμενες ένα τα πατατακια τα φιλαξε για ποιο μετα και τα εφαγε όταν κοιμηθηκε η γυναικα του
Το άλλο πρωι ηταν σαφος ποιο καλα αλλα η γυναικα του τον ειπε να ζυγιστει ανεβηκε και ειδε ότι πηρε 500 γραμμαρια,


Γυναικα χρηστου,πως γινεται σε μιση μερα να παρεις μισο κιλο αφου δεν εφαγες τιποτα η μηπως εφαγες? Χρηστο??????



Χρηστος,είναι χαλασμενη η ζυγαρια βρε δε πειραζει θα ζυγιστω αλλου,
Γυναικα χρηστου,αν εφαγες την εβαψες,
Χρηστος,ελα τωρα γυναικα σταματα,

Γυναικα χρηστου,ΟΧΙ δεν θα σταματησω ειπαμε ότι θα κανεις διαιτα και εσυ εφαγες κρυφα και μαλιστα παρα πολύ αν θες να τα παμε καλα θα συνεχισεις την διαιτα σου και θα σε παρακολουθω μην τολμησεις να φας κατι άλλο γιατι θα σε σπασω τα μουτρα καταλαβες?

Χρηστος,καλα γυναικα ενταξει,
Γυναικα χρηστου,ωραια λοιπον επειδη εφαγες χτες σημερα το μεσημερι θα φας μονο ένα μηλο,
Χρηστος,θα παθω ζημια,
Γυναικα χρηστου,δεν παθαινεις τιποτα οι αποθηκες σου είναι γεματες εχεις φαει για αρκετο καιρο οποτε θα κανεις υπομονη ενταξει?

Τι να κανει ο καιμενος υπακουσε όταν ηταν στο μαγαζι όμως πεινασε και μπηκε στον πειρασμο να παρει ένα κρυο σαντουιτς αλλα ειχε ερθει ο γραβατας και δεν τον αφησε,

Γραβατας,τι κανεις ρε ατιμε θα χασεις το στοιχημα θα συνεχισεις να εισαι σαν βαρελι και θα μου φαει την γκομενα ο μυστιδης ε δε θα το αντεξω,

Χρηστος,τι να κανω ρε πειναω,
Γραβατας,λοιπον αποφασισα να σε βοηθησω για να μην μπεις στον πειρασμο και θελεις να τρως θα σε παω σε έναν γνωστο μου που εχει γνωσεις μπορει να σε πεισει ότι πρεπει να χασεις κιλα,

Ο χρηστος κλασσικα τον ακουσε ότι ελεγε ο γραβατας για αυτόν ηταν νομος πηγανε σε ένα παλιο κλασσικο καφενειο,

Γραβατας,σε αυτό το καφενειο ερχεται είναι της παλιας σχολης δεν θελει να συμβιβαστει ακομα με την εποχη μας,
Χρηστος,αντε να δουμε,

Καφετζης,παρακαλω τι θα παρετε?
Χρηστος,έναν φρεντουτσινο με σαντιγι,
Καφετζης,οριστε? Μονο καφε και ουζο εχουμε στο καφενειο,

Γραβατας,2 μετριους σε παρακαλω πες μου και μια πληροφωρια ο νιους τι ωρα ερχεται?
Καφετζης,και που ξερω εγω γκομενα του ειμαι? ότι ωρα θελει ερχεται,

Χρηστος,να σου πω ότι τον συμπαθησα τον καφετζη ψεματα θα είναι,
Γραβατας,εμ βεβαια συνηθισαμε στις γκομεναρες σερβιτορες εμεις,

Αφου πινανε τους καφεδες ξαφνικα βλεπει ο γραβατας να ερχεται ο νιους φορουσε κοντη μπλουζα σικαγο μπουλς μπλε κοντη βερμουδα και αρχισε της καλησπερες σε ολο το καφενειο,

Γραβατας,ελα ρε νιους σε ψαχναμε,
Νιους,γραβατα εσυ? Τι κανεις ρε μεγαλε πηρες αδεια από την γυναικα σου για να ερθεις στο καφενειο?
Χρηστος,χα να εισαι καλα με εκανες να γελασω,


Γραβατας,ιδιος όπως παντα λοιπον σε χρειαζομαστε το παλικαρι από διπλα θελει την βοηθεια σου,

Νιους,ποιο παλικαρι ο ιπποποταμος θελεις να πεις με τα κιλα που εχει,

Γραβατας,ε ναι αυτος λοιπον πρεπει να αδυνατισει αλλα δε μπορει ασε που εβαλα και στοιχημα ότι θα χασει τα κιλα που θελει οποτε πρεπει να τον βοηθησεις,

Νιους,ενταξει αστο επανω μου λοιπον μπουλη ελα μαζι μου,

Καφετζης,τον καφε δε θα το πληρωσεται?
Νιους,γραψτα και θα στα πληρωσω εγω ποιο μετα,
Πηγανε σε ένα γυμναστηριο που ειχε ο χρηστος νομιζε ότι θα αρχιζε γυμναστικη,

Χρηστος,θα κανουμε γυμναστικη?
Νιους,το αντιθετο θα κατσεις να ακουσεις ότι λεω και θα το επαναλαμβανεις
Ειμαι χοντρος ειμαι χοντροτερας,
Χρηστος,ειμαι χοντρος,

Νιους,ειμαι χοντροτερας βλακα πες το,
Χρηστος,ειμαι χοντροτερας,

Νιους,ακουσες τιποτα?
ΕΙΜΑΙ ΧΟΝΤΡΟΤΕΡΑΣ ΛΕΓΕ,

Χρηστος,ειμαι χοντροτερας ΕΙΜΑΙ ΧΟΝΤΡΟΤΕΡΑΣ,
Νιους,πρεπει να χασω κιλλα,
Χρηστος,πρεπει να χασω κιλλα,

Νιους,από σημερα τελος τα παχιντικα φαγητα ξεκιναω διαιτα ΕΙΠΑ ΞΕΚΙΝΑΩ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΕΣΥ ΘΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ????????

Χρηστος,μαλιστα ξεκιναω διαιτα τελος τα παχιντικα ξεκιναω διαιτα,

Νιους,πες το 100 φορες συνεχομενα
ΕΙΠΑ ΠΕΣΤΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΟΥΦΑΡΕΙΣ ΜΠΟΥΛΗ ΞΕΚΙΝΑΩ ΔΙΑΙΤΑ,
Χρηστος,1 ξεκιναω διατα 2 ξεκιναω διαιτα
3 ξεκιναω διαιτα 4 ξεκιναω διαιτα
98,ξεκιναω διαιτα 99 ξεκιναω διαιτα
100 ΞΕΚΙΝΑΩ ΔΙΑΙΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,

Νιους,μπραβο ηχογραφισα τα οσα ειπες σε κασετα θα την ακους συνεχεια κάθε φορα που θα πεινας και αν τολμησεις να φας κατι περα από ότι λεει η διαιτα θα σημαινει ότι απετυχες και ότι απετυχα εγω και αν απετυχω εγω θα ερθω μεχρι το σπιτι σου να σε πλακοσω,

Κάθε φορα που ο χρηστος πεινουσε χτυπουσε το σταθερο του και ακουγε την φωνη του να λεει ότι ειπε και ετσι δεν ετρωγε
Περασαν οι μερες και πηγε να ζυγιστη εχασε ακριβος 7 κιλα,

Γυναικα χρηστου,τα καταφερες αδυνατισες μπραβο,
Χρηστος,μαρτιρισα αλλα ενταξει τα καταφερα,
Πηγε να πει τα νεα στην παρεα,

Γραβατας,ωραια κουμπαρε αδυνατισες όπως ηθελες και εγω κερδισα το στοιχημα κυριε μυστιδη κατι ειπατε για καποια βιντεοπαιχνιδια,

Μυστιδης,ναι θα στα φερω το απογευμα απιστευτο και όμως αληθινο ο κυριος χρηστος μας αδυνατισε,

Χρηστος,τι να γινει όταν εχεις καλη αντοχη αντεχεις να χασεις καποια κιλα και να νιωθεις μετα άλλος ανθρωπος
Ευχαριστω κυριε γραβατα,




2 σχόλια: