Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

γιατι να φας αφου θα πεινας?

Ενας γνωστος μου καθηγητης αριστερος καποτε μου ειχε πει κατι που με εκανε εντιποση
οταν παιζει  η εθνικη ελλαδος αλλα και οι ελληνικες ομαδες με ξενες πρεπει παντα να ειμαστε με τους ξενους
γιατι καθε φορα που κερδιζει η ελλαδα ενα μεταλιο μια μεγαλη νικη το εκμεταλευται η δεξια και ο λαος ασχολιται με αυτο το θεμα και δεν κοιταει τα αληθινα σοβαρα προβληματα

Αυτην την αποψη εχω καταλαβει οτι την υπερασπιζονται αρκετοι απο τον χωρο της αριστερας της αναρχιας της κουλτουρας και οσοι τελος παντων κανουν θεμα τα μη σοβαρα θεματα για την κοινη γνωμη

Να δεχτω σαν αποψη οτι την στιγμη που ειμαι ανεργος ποιο το νοημα αν η ελλαδα παρει ακομα και το χρυσο μεταλιο στο ευρωμπασκετ η στο μουντιαλ την στιγμη που εχω δεν θα εχω κανενα κερδος?

Σωστα και εγω τελευταια δεν ασχολουμε τοσο με τον αθλητισμο και χτες μαλιστα ημουν με καλη παρεα και ουτε καν ηξερα που επαιζε η εθνικη με την ισπανια και την κερδισε τα τελευταια λεπτα το εμαθα και δεν ενδιαφερθηκα ιδιαιτερα απλα χαρικα που νικησαμε

Θελω να πω ομως οτι αρκετοι που υποστηριζουν την αρχικη ιδεα που ανεφρα πραγματι αδιαφωρουνε εντελος για της επιτιχιες της εθνικης και γενικα για τον αθλητισμο τον οποιον θα θελανε πολυ να καταργησουνε γιατι θεωρουνε οτι ο λαος ασχολιται με την μπαλα και οχι με τα δικα τους θεματα
ασε που θεωρουνε και περιεργος οσους ασχολιουνται

Κακα τα ψεματα ομως αν εισαι οπαδος δυσκολα να απαρνιθεις τον αθλητισμο
αλλα παρ ολα αυτα θα ηθελα σε ολους αυτους τους κυριους της αριστεροκουλτουρας που κραζουν οταν βλεπουν να ασχολιται καποιος με αθλητισμο μερικα αλλα παραδειγματα

Ναι να δεχτω πως αφου εγω θα πειναω ποιος ο λογος να χαρω αν κερδισε η ομαδα μου αλλα

Αφου ειμαι ανεργος ποιος ο λογος να παω να ψηφισω στις εκλογες αφου μετα θα πειναω?
Αφου ειμαι ανεργος ποιος ο λογος να παω σε καποιο συλλαλητηριο η απεργια αφου μετα θα πειναω?
Αφου ειμαι ανεργος ποιος ο λογος να μαλωσω με τον γειτονα διπλα αφου μετα θα πειναω?
Αφου ειμαι ανεργος ποιος ο λογος να παρω υπολογιστη τηλεοραση αφου μετα θα πειναω?
Αφου ειμαι ανεργος ποιος ο λογος να βγαινω σε καφετεριες με παρεα αφου μετα θα πειναω?

Ο καθε ανθρωπος εχει δικα του παθη δικες του ασχολιες και αν αρχιζει να σκεφτεται το αφου δε θα αλλαξει τιποτα γιατι να κανω αυτο δε θα ζουσε και σαν ανθρωπος
ασ σκεφτουμε καλυτερα τι μπορει να αλλαξει και ασ αφησουμε το να μην ασχολισαι με κατι που δε βρισκω σωστο και να ασχολισαι με κατι που ειναι σωστο λεω τωρα εγω
ευχαριστω 

2 σχόλια:

  1. Ο καθηγητής σου έκανε προπαγάνδα. Ναι,μπορεί να είχε εν μέρει δίκιο, ότι πολλοί χρησιμοποιούν τον αθλητισμό για να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο, αλλά αυτός θα έπρεπε να σας μάθει να έχετε κριτική σκέψη με άλλον τρόπο και όχι μέσω προπαγάνδας. Δεν μπορείς να λες σε νέους , μη ασχολείσθε με τις όποιες επιτυχίες του αθλητισμού και μη χαίρεστε αν η ομάδα σας π.χ κέρδισε το κύπελλο γιατί κάποιοι το εκμεταλλεύονται αυτό. Λάθος παιδαγωγική μέθοδος.
    /yellow&dark

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πιστευω οτι αρκετοι παντος ειναι αυτης της αποψης και για αυτο ισως τα αριστερα κομματα δεν ειναι τοσο αγαπητα στους αθλητες

    αυτο που ηθελα να καταληξω ομως ητανε πως αν αρχιζουμε να λεμε γατι να παω εκει αφου αυριο και τα λοιπα σε κανει να χαλιεσαι και να μην ζεις

    ζησε το σημερα και ασε το χτες ασε το αυριο πολλα μην θες
    δικο μου στιχακι,,,

    καλο υπολοιπο θα χαρω να παρω και αλλες γνωμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή