Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

τα νευρα μου

,,,,,, Ισως φανω ξανα υπερβολικος ισως σε μερικα θεματα να ειμαι ποιο ευαισθητος το θεμα ομως ειναι καθαρα ενα ειμαι ατυχος την τρελλα μου μεσα
Απο την δευτερα με ενωχλουν και τα ματια δηλαδη ποσο ποιο ατυχιες?
κρυολογηματα δοντια στομαχια και το χειροτερο τωρα ματια ε οχι ρε αδελφε ειμαι ατυχος κατι συμβαινει με εμενα κατι δε μπορει ποια,,,,,

Ξεκιναει και η εκθεση αυτες της μερες εκθεση συγα καποτε ηταν καλα που ειχε περισσοτερα πραματα και ειχε και της κουνιες τωρα κωλοχαρτα μοιραζουν για να τα πεταξεις στους καδους
ασε ποια τα φαγωσιμα 3,5 ευρω ενα χοτ ντοκ δεν το τρωω που να εχω να φαω μια μερα και οχι μονο εγω ολοι επρεπε να σκεφτονται ετσι με αυτα λγιοτερα λεφτα τρως μια γυροπιτα και σκας

Θα με πεις αν σκεφτοντουσαν ετσι δε θα πηγαινανε καθημερινα σε καφετεριες να δινουν 3-4 ευρω για μια κουταλια καφε και νερο Βεβαιος και πινω και εγω και βεβαιος και συχναζω και εγω σε καφετεριες αλλα θα κοιταξω να παω σε φτηνοτερες και θα κοιταξω να παω 1-2 φορες την βδομαδα το περισσοτερο οχι 1-2 φορες την μερα που το κανουνε πολλοι
με αυτα και με αυτα πηγε η ελλαδα εκει που πηγε

Ειπα ελλαδα? α ναι εχει και το ευρωμπασκετ καλα τα πηγαμε στην αρχη αλλα εχουμε συνεχεια
18 τιτλους εχουμε σαν χωρα 16 απο ομαδες και 2 απο την εθνικη στο μπασκετ ειμαστε απο τους βασιλιαδες της ευρωπης στην οικονομια ειμαστε απο τους βοηθους υπηρετων τους

Δεν εχω τι αλλο να πω αφηστε κανενα σχολιο και ρωτηστε οτι θελετε διαβαστε της ιστοριες ειναι καλο να ξεχνιμαστε
Νιωθω πολυ περιφανος για την τελευταια ιστορια μου καταφερα εστω για λιγα λεπτα να σας ταξιδεψω στην μοναδικη δεκαετια 80 και να περασω-διορθοσω και ενα κοινωνικο μηνυμα
επομενη ιστορια με το καλο παντα και την υγεια μας να εχουμε θα μπει τριτη-τεταρτη

3 σχόλια:

  1. θέλουμε ιστορία με τον ζούνη φλώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλουμε ιστορίες με σασπένς, νοσταλγία και μηνύματα, όχι μόνο γρίνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γρινιαζουμε περισσοτερο γιατι μας βασανιζουνε περισσοτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή