Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ

Και ναι ειναι σαββατο καλοκαιρι και ειμαι στην πολη
οχι δεν με αρεσει αλλα τι να κανεις αναγκαστικα ξεκιναμε να λεμε καλο χειμωνα αχχχ

και τωρα θα μελαγχωλισω και θα σας αναφερω περιπτοσεις παλιες οσες θυμαμαι
μερικες καλες και ασχημες αναμνησεις

1987 πηραμε το πρωτο μας βιντεο και το εμαθα σχεδον αμεσος να το παιζω εγραφα απο την τηλεοραση προγραμματα επαιζα μετα την κασετα και συχναζα γενικα στα βιντεο κλαμπ της εποχης οπου τοτε γινοτανε χαμος και νοικιαζανε πολλοι της ταινιες
προλαβα σε βιντεοκασετες ταινιες του ψαλτη τι να λεμε τωρα παλιοσαμε αχχχ

1988 και ακομα σάγαπω οπως τραγουδουσε τοτε η θεα βισση αλλα θα σταθω σε κατι αλλο
εκεινη την χρονια καταλαβαινω αθλητικα θυμαμαι τα ντερμπι ΑΡΗΣ ΠΑΟΚ σε ενα καταμεστο σταδιο και καζουρα τον νικητων στους ηττημενους
δε ξερω αλλα μεγαλωσα με το ο ΑΡΗΣ να ειναι κατι το καλο και ο παοκ κατι το κακο ισως να κανω λαθος αλλα ετσι μεγαλωσαμε τοτε
επισης θυμαμαι και τα πρωτα χιονια που ειδαμε τον δεκεμβριου του 88 που ηταν ενα καταπληκτικο θεαμα 

1989 ξεκιναω να πηγαινω στα γηπεδα απο το 1989 μεχρι και μετα δεν υπαρχει χρονια που να μην πηγα εστω σε 2 ματς το ποιο λιγο προλαβα τα φλαι προλαβα της καλες εποχες  μετα  αρχισα να ασχολουμε και με αλλα θεματα οπως με πολιτικη ειχα παει και στις 2 συγκεντροσεις τον 2 μεγαλων κομματων για να καταλαβω με ποιον πρεπει να ειμαι αρχισα να παρακολουθω οτι αγωνες εχει στην τηλεοραση και βεβαια να ακουω στο κασετοφωνο κασετες με τραγουδια διαφωρα της εποχης νομιζω οτι αυτη η χρονια ητανε η καλυτερη

1992 κανω το τελευταιο μου καλοκαιρι σαν μαθητης θα ξεκινουσα γυμνασιο την νεα χρονια και το αγχος μεγαλο εκανα το τελευταιο παρτι γενεθλιων μου και ακομα το θυμαμαι
οχι να το πενευτω αλλα σε ολα τα παρτι μου ειχα παρα πολυ κοσμο εναν τεραστιο μπουφε και περνουσαμε ολοι καταπλητικα
στο γυμνασιο αντι να παω εκει που πηγε ολη σχεδον η ταξη μου με εστειλαν σε ενα αλλο μακρινο οπου δε περασα καθολου καλα

1998 παω μονος μου πρωτη φορα στο γηπεδο σε ασχετο αγωνα αλλα σημασια εχει οτι παω μονος μου εκεινη η χρονια παιζει να ηταν η τελευται ασ πουμε καλη για την χωρα μας γιατι απο την επομενη αρχισε λιγο λιγο να ερχεται οικονομικη κριση

η δικια μου η γεννια ηταν αλλιως μαθημενη η αναπαντητη μας ηταν οταν εβλεπες καποιον να βγαινει στην αλανα ηταν το σημα να παμε ολοι εκει να παιξουμε να μιλησουμε της παλιες καλες αγνες εποχες
χτυπουσαμε ειχα πεσει 3 φορες σε μια βδομαδα εσπασα τα γονατα μου και ομως δεν ανυσηχουσα
πλακονομασταν αν μαλωναμε με την παρεα και την αλλη μερα τα βρισκαμε δεν υπηρχε κακια
ειχαμε σκυλια αρκετοι δεν φοβομασταν αν εχουν αστενιες
γυρνουσαμε με της ωρες εξω χωρις να φοβαται κανεις αν παθει τιποτα
ηταν οι εποχες αγνες και καλες και τοτε υπαρχαν κακοι κανεις δε λεει το αντιθετο αλλα σε καμια περιπτοση με τα σημερινα χαλια 

πολλα μπορει να θελω να πω ακομα αλλα να χρειαστω βιβλιο να τα γραψω θα σταθω μονο σε κατι βασικο για ολους μας

να μην ξεχναμε ποτε το παρελθον και να μην ασχολιομαστε με το τι θα γινει στο μελλον γιατι πραγματικα θα μελαγχωλισουμε με την κακη ομως ενοια
αν κοιταμε και λεμε τι θα γινει αυριο τι θα φαμε πως θα βγει η χρονια ο μηνας θα παθουμε καταθληψη
κραταμε τα παλια και περιμενουμε


1 σχόλιο:

  1. επισης θα μπορουσατε να αναφερατε και εσεις δικες σας αναμνησεις δικα σας περιστατικα η και να σχολιαζατε απλα τα δικα μου γενικα κουβεντα να γινεται σε λεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή