Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

γκαντεμιες εχω χασει το νουμερο

Ειμαι εξω μια βολτα παω να παιξω κλασσικα ενα κινο και εκει που καθομαι και παω να σηκωθω με πιανει μια ζαλαδα λες και με ηρθε ιλιγος
Βρε τι γλυκο εφαγα τι μπανιο εκανα να συνελθω οταν πηγα σπιτι τιποτα
Ειπαμε ειμαι γκαντεμης σε ολα μα σε ολα

Παντα τετοια εποχη κατι θα με πιασει ειτε ζαλαδες ειτε το στομαχι περσυ στα γενεθλια μου και κλασσικα να μενω και χωρις λεφτα που το βαζεις αυτο αχχχχ

Ειπα γενθλια αχχ σε λιγες μερες στι 19 αυγουστου γινομαι επισημα 33 χρονων παει γερασα και εγω
τα χρονια του χριστου τα χρονια του μεγαλου αλεξανδρου το νουμερο της φανελας του μπερτ και το κλασσικο 0-33 αυτοματος της πολης οταν ο αρης εχασε απο τον παοκ μια χρονια και εγινε η απιστευτη καζουρα
το 33 επισης λειοφωρειο που παει αγιο παντελεημωνα βενιζελου και αλλα πολλα ιστορικα 33αρια τα οποια θα τα εχω πλεων και εγω χιχι

λοιπον δε ξερω ποσοι θα το διαβασουν ελπιζω να ειστε καλα αρχιζω να ξανα βαζω της ιστοριες που ελπιζω να σας αρεσαν θα εχω αρκετες διασκευες και ελπιζω ολα να μας πηγαινουν τωρα καλα

καλη υγεια σε ολους μας ο θεος του κοσμου να μας εχει ολους καλα και να βοηθαμε της ανθρωπινες σχεσεις οσο μπορει ο καθε ενας να γινεται κοινωνικος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου