Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

δυο λογια ακομα

Καλησπερα σας φιλοι και φιλες

Αλλη μια χρονια του μπλογκ της παρεας τελειωσε οτι πιστευα οτι φετος δε θα ειχα συμετοχη ευτυχως με την στηριξη σας ειχα την εμπνευση και εγραψα και αλλες ιστοριες της οποιες διαβασατε

Με την αγαπη και την στηριξη σας θα συνεχισω και την νεα χρονια με καινουργιες ιστοριες και πολλες εκπληξεις

Την δευτερα 29 μαιου θα μπει η τελευταια ιστορια της σεζον και ολο το καλοκαιρι θα τα λεμε με διαφωρα αρθα μεχρι με το καλο να μπει ο σεμπτεμβριος για να μπουνε οι νεες ιστοριες μας

Αγαπητοι μου αναγνωστες ειμαι στην ευχαριστη θεση να σας ανακοινωσω πως το μπλογκ της παρεας αποκτα καινουργιο μεσο να τα λεμε και εκει καναλι στο yu tube οπου θα τα λεμε και εκει ολα

το λινκ ειναι αυτο https://www.youtube.com/channel/UCnsa1GVtd0w7IW4dIo6aQBQ

και κατι ακομα ετσι για το φιναλε αφειερομενο στα φιλαρακια μου τους οπαδους του ΑΡΗ απο το φορουμ εμπερορ

Ποτε δεν εκριψα πως ειμαι οπαδος του ΑΡΗ ποτε δεν ντραπηκα για την ομαδα που ακολουθησα χρονια πριν

Δεν κρυβω πως με πληγωσανε πολυ περισσοτερο δηλωσεις οπαδων του ΑΡΗ για οτι ειπανε για εμενα
τους παραγωντες που εχουνε πει διαφωρα πραγματικα αδιαφωρα δε με νοιαζουν δεν γιναμε αρειανοι για αυτου ομως καποια πραγματα οταν στα λενε συνοπαδοι που φαγανε μια βροχη εναν αερα εναν καυσονα διπλα σου στο πεταλο πραγματικα στεναχωριεσαι οταν σε κατηγωρησανε μετα

Μπορει να απεχω φετος απο τα γηπεδα και να μην εχω αποψη για οτι εγινε ΦΕΤΟΣ ομως οταν διαβαζω και ακουω αποψεις συναρειανων πως λενε μην πατε γηπεδο η δε θα παω γηπεδο δημωσια διχως να δεχονται κραξιμο με νευριαζει

Φανταστειτε τι θα γινοτανε αν εγω ελεγα στο φορουμ πως οποιος παει γηπεδο θα ειναι μπουφος η δε θα παω επειδη εχει κρυο η επειδη δε με γεμιζει η ομαδα

Απλα μονο φανταστειτε οσοι με ξερετε και σας ξερω χρονια

αυτα ελπιζω ολα να πανε καλα για ολους μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου