Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

ΝΕΑΝΙΚΕΣ ΤΡΕΛΛΕΣ



ΝΕΑΝΙΚΕΣ ΤΡΕΛΛΕΣ
Ειμαστε στην θεσσαλονικη του 1991 μια παρεα νεων αρχιζει να κανει την δευτερη εφηβια της 22-25 ολοι τους και το μονο που τους νοιαζει είναι η τρελλα η διασκεδαση το γλεντι και ο ερωτας
Η παρεα αυτή είναι
Μυστιδης φλετσεριδης εμπεροχαρτ ζεγγλιδης και ο ζουνης που μετακακομισε από την λαρισα για ένα καλυτερο και σιγουρο μελλον στην θεσσαλονικη μας

Ένα πρωινο γυρο στις 12 πινουν τους φραπεδες σε μια καφετερια στην χαριλαου,


Μυστιδης,λοιπον το βραδυ παμε στο ροκ καφε ετσι μην με πειτε και σημερα μπουζουκια μαλακες εχω βαρεθει αυτά που ακουτε,

Εμπεροχαρτ,η μουσικη η λαικη είναι της χωρας μας ρε όλα τα αλλα είναι τον ξενων,

Φλετσεριδης,αμαν ρε μαλακα ετσι μηλανε οι γονεις και οι παπουδες μας εμεις ειμαστε νεοι και τα ακουσματα μας είναι με την εποχη
Και να σε πω και το άλλο την γκομενα δε θα την ριξεις με το λαικο αλλα με το ροκ,

Εμπεροχαρτ,μην με ξανα πεις μαλακα γιατι θα νευριασω,
Φλετσεριδης,από όλα αυτό κρατησες?
Ε εισαι μαλακας,

Εμπεροχαρτ,ακου να σου πω,
Μυστιδης,ηρεμια ρε μαλακες αντε τωρα μην τα παρω μαλωνεται μεταξυ σας,

Ζουνης,σκαστε ρε μαλακες καλα σας λεει και πειτε μου γνωριζετε αυτην την γκομενα που μπηκε τωρα?
Μυστιδης,ναι είναι η ματινα  γυναικα του λυκα του λυκιαρχη μου αυτος ο διπλανος είναι ο αντρας της
Πολύ κομπλεξικος μας εσπασε τα νευρα,

Ζουνης,λοιπον εγω αυτην θα την καταφερω παω για καμακι,
Μυστιδης,ρε μαλακα που πας είναι με τον αντρα της λεμε ρε ζουνη,

Ο ζουνης πηγε στο μπαρ διπλα ακριβως από το τραπεζι τους την κοιτουσε με υφος σε καποια φαση ο αντρας της πηγε στην τουαλετα και αυτος εκατσε μαζι της,

Ζουνης,αν πιστευεις στον ερωτα με την πρωτη ματια σε εχω ερωτευτει,
Ματινα,είναι ο αντρας μου μαζι,
Ζουνης,πες μου που να ερθω και θα ερθω θελω να σε δω μονη σου,

Ματινα,ελα στο πρωτο καφε στην αρετσου στις 10 το πρωι αυριο θα ειμαι μονη,
Ζουνης,εγινε στις 10 το πρωι αυριο,

Πηγε στο μπαρ και από εκει στο τραπεζι της παρεας του,
Ζουνης,ενταξει αυριο στις 10 το πρωι δωσαμε ραντεβου,

Εμπεροχαρτ,και αν το πει στον αντρα της και ερθει να σε δειρει?
Ζουνης,εμενα δε με δερνει κανεις,

Το άλλο πρωι πηγε στο καφε ηταν εκει η ματινα μιλησανε και τελικα τον φωναξε στο σπιτι της να κανουνε ερωτα,

Ζουνης,ημουν καλος?
Ματινα,ο καλυτερος με διαφωρα,
Ζουνης,ενταξει και εσυ ησουν σκετη καυλα γκομεναρα μου,

Αλλα τοτε ακουστικαν κλειδια,

Ματινα,αμαν ο αντρας μου,
Ζουνης,μην ανυσηχεις φευγω,

Ματινα,περιμενε να τον καθηστερισω
Ελα λυκα μου πως και τοσο νωρις?
Λυκας,ειχανε καταλιψη σημερα οι αλητες περιμεναμε 2 ωρες και δεν εγινε τιποτα επρεπε να ειμασταν σε άλλες εποχες οι μαθητες τοτε δεν τολμουσαν κιχ να κανουνε και τωρα με το ετσι θελω καταλιψη λενε,

Ματινα,ε δε πειραζει γυρισες και νωρις ελα παμε στην κουζινα να σε φτιαξω κατι να φας,
Λυκας,φτιαξε ότι θες θα κατσω στο σαλονι να δω τηλεοραση,

Ματινα,όχι επειμενω ελα στην κουζινα τωρα θελω να σου δειξω και ένα κρασι που πηρα και δεν μπορω να το ανοιξω,
Πηγανε στην κουζινα και τοτε ο ζουνης πηγε να φυγει αλλα εκανε θορυβο ο αντρας της το καταλαβε και τον ειδε όταν εφευγε,

Λυκας,αλητη καθαρμα ελα να σε σπασω στο ξυλο
Ατιμη με απατησες στο ιδιο μου το σπιτι,
Ματινα,με συγχωρεις αντρα μου,

Λυκας,να την χεσω την συγνωμη σου
Αυτόν τον αλητη τον ξερω είναι  παρεα με καποιους παλιους μου μαθητες ξερω που συγχναζουνε θα φτυσει αιμα για αυτό που εκανε σε εμενα,

Την άλλη μερα πηγε στην καφετερια που συχναζανε ειδε τον ζουνη,
Λυκας,ελα εδώ ρε αλητη ποιος νομιζεις ότι εισαι και μου κανεις αυτό το κακο?

Ζουνης,σε ξερω? Ασε μας ρε φιλε,
Λυκας,ειμαι ο λυκειαρχης και απαιτω καποιες εξυγησεις,
Ζουνης,τι λυκειαρχης ρε εγω το λυκειο το εχω τελειωσει εδώ και 4 χρονια,
Λυκας,μην μου κανεις τον κουτο σε επιασα με την γυναικα μου
Γιατι μου εκανες αυτό το κακο γιατι με εκανες κερατα,
Μυστιδης,ηρεμιστε κυριε λυκειαρχη,

Λυκας,ο μυστιδηςεσυ το ξερεις πως ειμαι παντρεμενος γιατι δεν το ειπες σε αυτόν τον βλαχο να μην μου κανει αυτό το κακο?

Ζουνης,ακου κερατα θα στο πω απλα
Εγω ειμαι γαμιας εμενα οι γυναικες με παρακαλανε ειδα την δικια σου με γουσταρε την γουσταρα το καναμε και τελος
Όλα τα αλλα είναι να χαμε να λεγαμε ναπουμε
Αν την γαμουσες καλα δε θα σε απατουσε για αυτό αντε και χαλαρωσε και ασε μας στην ησυχια μας ναπουμε,

Μετα από αυτό ο λυκειαρχης εφυγε πολύ προβληματισμενος,

Μυστιδης,ρε μαλακα,
Ζουνης,ελα ρε ναπουμε συγα το κακο τον απατησε η γυναικα του η πρωτη παντρεμενη είναι που τον απαταει η θα είναι η τελευταια όταν κυκλοφωρουνε αντρες σαν εμενα ναπουμε,

Το απογευμα ο χαρτ ζητησε να βγει για καφε με τον φλετσεριδη αλλα να είναι οι δυο τους,

Φλετσεριδης,τι εγινε γιατι ειπες να ειμαι μονο εγω?
Εμπεροχαρτ,θελω της συμβουλες σου,

Φλετσεριδης,πολύ ωραια πες μου,

Εμπεροχαρτ,το σαββατο θα βγω με γυναικα πρωτο ραντεβου και δε ξερω τι λενε σε αυτές της περιπτοσεις,
Ο φλετσεριδης από μεσα του γελαει,

Φλετσεριδης,μην σε νοιαζει ακου εμενα και θα σου κατσει η γκομενα
Όταν καθησετε και παραγγειλετε τα ποτα θα αρχισεις την κουβεντα
Πες μου κατι κοπελια κλεφτης ητανε ο πατερας σου?
Θα σε πει γιατι το λες αυτό
Και τοτε θα την πεις
Γιατι εκλεψε όλα τα αστερια από τον ουρανο και τα εφερε στα ματια σου,
Εμπεροχαρτ,πολύ καλο,

Φλετσεριδης,και θα συνεχισεις
Εκει που θα μηλατε σε κατι ασχετο θα την πεις με δυνατη φωνη όμως
Τι μαρκα νουμερο εσορουχα φορας? Θελω να ξερω τι να σου παρω γιατι αυτά που εχεις σε λιγες ωρες θα τα σκισω στο κρεβατι σου

Επισης το σημαντικο είναι το κοπλιμεντο πες της κανενα καλο όπως
Η κλοντια σιφερ από σημερα νιωθει μια φοβια γιατι από τωρα που γνωρισες εμενα θα σε κανω τοσο διασιμη που θα γινεις πολύ καλυτερη από αυτην,

Εμπεροχαρτ,πολύ ωραια,

Φλετσεριδης,ακου και το τελευταιο το τελειωτικο
Λιγο πριν φυγετε θα πεις
Παμε στο σπιτι μου να συνεχισουμε την ωραια βραδια μας πρεπει να ξερεις πως την εχω πολύ μεγαλη εγω και θα σε αρεσει εχω μεγαλη και δυνατη
Τηλεοραση ξερεις
Και τοτε σιγουρα θα ερθει,

Ο εμπεροχαρτ τα σημιωσε τα διαβασε και ετοιμαστικε στο πρωτο του ραντεβου με την κοπελα που δεχτικε να βγουνε την νινα
Ειχανε παει σε ένα εστιατοριο μολυς ειχανε καθησει ειπανε δυο λογια και παραγγειλανε να φανε,

Εμπεροχαρτ,ελενα μπορω να σε ρωτησω κατι?
Ελενα,παρακαλω πες,

Εμπεροχαρτ,κλεφτης ητανε ο πατερας σου?
Ελενα,γιατι το λες αυτό?
Εμπεροχαρτ,γιατι εκλεψε όλα τα αστερια από τον ουρανο και τα εφερε στα ματια σου,

Ελενα,με συγχωρεις αλλα τετοια λεγανε το 60,

Εμπεροχαρτ,ναι αλλα και τωρα ανετα τα λενε στις ωραιες κοπελες,

Δεν απαντησε συνεχιζε να τρωει,
Εμπεροχαρτ,ξερεις κατι από σημερα η κλοντια σιφερ νιωθει φοβο,
Ελενα,γιατι το λες αυτό?

Εμπεροχαρτ,γιατι τωρα εγινες γνωστη εσυ και θα ζηλευει εσενα,
Ελενα,να χαρεις δεν θελω γλυψιματα και κολακιες τα αντιπαθω,
Συνεχιζανε να τρωνε και τοτε ο εμπεροχαρτ ρωτησε το επομενο,

Εμπεροχαρτ,εχω μια άλλη απορια
Τι νουμερο εσορουχα φορας θελω να ξερω να σου παρω καινουργια γιατι αυτά που φορας θα στα σκισω στο κρεβατι,

Ελενα,δεν ντρεπεσαι βρε αλητη νομιζα πως βγηκαμε για να συζητησουμε και εσυ μηλας τοσο προστιχα,

Εμπεροχαρτ,α σε παρακαλω που θα με πεις αλητη εγω απλα ηθελα να σου πω ότι μου αρεσεις
Και να σε καλεσω και στο σπιτι μου την εχω μεγαλη και θα σε αρεσει ξερεις,

Ελενα,ε δεν υποφερεσε τσακ,

Τον χαστουκισε και εφυγε θυμωμενη ενώ εκει μεσα ητανε ο ζουνης που ειχε σκασει στα γελια,

Εμπεροχαρτ,γιατι γελας μπορεις να μου πεις ε βλαχο λεγε,

Ζουνης,δεν αντεχω άλλο χα,
Εμπεροχαρτ,με εκαψες φλετσεριδη θα σε κραξω αυριο
Και εσυ σκασε δεν σε καθαριζουνε αυγα,
Ζουνης,ειμουν εκει όταν σου εδινε της συμβουλες του της θεωρισα βλακειες και ετσι ηρθα να δω πως θα αντιδρασει η γκομενα τελικα δικαιοθηκα χα,

Το άλλο πρωι ο ζουνης επινε φραπε με τους αλλους,
Ζουνης,ακομα γελαω ρε τον χαστουκισε μεσα στο μαγαζι χα,

Φλετσεριδης,ελα ρε μαλακα μην γελας
Και κακος που πηγες εκει περα,
Ζουνης,τι λες ρε τετοιο θεαμα δεν το συναντας κάθε μερα ρομπα κανωνικη εγινε ρε χα,
Φλετσεριδης,και όμως ρε μαλακα εχω ριξει γκομενα με αυτό το καμακι που του ειπα,
Ζουνης,εριξες καμια 50αρα σιγουρα χα,


Τοτε ηρθε ο εμπεροχαρτ θυμωμενος,
Εμπεροχαρτ,με εκαψες φλετσεριδη εγινα ρεζιλι στην γκομενα με της ατακες σου,
Φλετσεριδης,τι να σου πω φενεται δεν της αρεσανε τα καλα λογια,

Εμπεροχαρτ,εγινα ρεζιλι λεμε με χαστουκισε,

Ζουνης,χα χα φτανειιι φτανειιι
Το θυμαμαι και ακομα γελαω χα χα,

Εμπεροχαρτ,ε σκασε βλαχο,
Φλετσεριδης,ελα ρε χαρτ ελα χαλαρωσε και ηρεμισε φαγαμε μια χυλοπιτα και τι εγινε θα τα ριξεις σε άλλη καλυτερη και θα πιασει το καμακι,
Εμπεροχαρτ,λες ρε φιλε?
Φλετσεριδης,και βεβαια λεω μην γκρινιαζεις ποτε για μια γκομενα που δεν σου εκατσε θα σου κατσει άλλη
Πετρο πιασε 3 αμστελ εγω κερναω,

Πινανε της μπιρες τους οσο ακουγανε το
november rain και ειχανε χαλαρωσει
μετα από μερικες μερες ο μυστιδης ειχε ένα προβλημα και τους καλεσε να μιλησουνε,


μυστιδης,λοιπον μαγκες ακουστε τι μου συμβαινει
αλλαζω δουλεια και πρεπει να πουλησω το μαγαζι που εχω χρειαζομαι την βοηθεια σας,

ζεγγλιδης,και εγω νομιζα πως ηρθαμε για να φαμε γυρο,
φλετσεριδης,το μυαλο σου στο φαι και στα αστεια εσενα ε?
ζεγγλιδης,ναι κυριε σοβαρε,

μυστιδης,λοιπον σκαστε και ακουστε
εχω βρει αγωραστη αλλα μου ειπε πως το μαγαζι δεν εχει κινηση και δισταζει να το αγωρασει
θελω λοιπον αυριο να ερθετε να κανετε τους πελατες και να αγωραζεται διαφωρα πραματα
θα πειτε πως θελετε να σας τα στειλω σπιτια σας αλλα να ειστε σαν πλουσιοι,

ζεγγλιδης,μην ανυσηχεις αυτος ο ρολος με παει παντα με νομιζανε ολοι πλουσιο το μονο λαθος ητανε πως δεν ειχα λεφτα,
φλετσεριδης,ενταξει θα ερθουμε,

ζουνης,μην ανυσηχεις ναπουμε,

το άλλο πρωι ειχε συναντηση ξανα με τον υποψηφιο αγοραστη τον ξυδακι,

μυστιδης,όχι και πολλα 5 εκατομμηρια κυριε ξυδακι μου,


ξυδακις,πολλα ειδικα για αυτό το μαγαζι
επειδη δηλαδη ελεγε το τραγουδι τα πεντοχιλλιαρα να είναι πετσετακια πρεπει να τα νομιζουμε σαν πετσετακια?

Μυστιδης,μα είναι ευκαιρια για εσας ένα τετοιο μαγαζι και από οσο ξερω ειστε και πλουσιος,
Ξυδακις,επειδη ειμαι πλουσιος πρεπει να προσεχω που δινω τα λεφτα μου

Και να σας πω και το άλλο είναι η δευτερη φορα που ερχομαι και πελατη ακομα δεν εχω δει,



Μυστιδης,ετυχε υπαρχουν στιγμες που δεν είναι κανενας και άλλες που μπαινουνε ολοι μαζι ασε που μαλωνουνε για το ποιος θα παρει καποια πραματα που εχω,

Εκεινη την στιγμη ειχε ερθει ο ζεγγλιδης με πρασινο πουκαμισο μαυρο σακακι κιτρινο παντελονι  και καπνιζε πουρο,
Ζεγγλιδης,καλησπερα σας,
Μυστιδης,καλησπερα μισο λεπτο κυριε ξυδακι
Παρακαλω τι θα θελατε?

Ζεγγλιδης,χτες περνουσα από αυτό το μαγαζι και ειδα ένα ωραιο σερβιτσιο δεν μπορεσα να κατεβω γιατι επρεπε να παω στην πρεσβια για τα διαβατηρια
Ξερετε ειμαι ελληνοαμερικανος και σε 2 ωρες πρεπει να ειμαι στο αεροδρομιο
Όμως αυτό το σερβιτσιο μου αρεσε πολύ και θελω να το παρω,

Μυστιδης,βεβαιος κοιταξτε το εχω στην βιτρινα είναι κλασσικο και κοστιζει 100χιλλιαδες,
Ο ξυδακις απορεισε με την τιμη,

Ζεγγλιδης,τοσα λιγα? Και εγω ελεγα θα είναι ακριβα
Μπορειτε να μου δωσετε άλλο ένα να το παω και στον γειτονα να μην ζηλευει?

Μυστιδης,βεβαιος υπαρχουν αρκετα μισο λεπτο να σας τα ετοιμασω,
Ζεγγλιδης,αμαν τι είναι αυτό εκει?

Μυστιδης,δισκος σερβιρισματος,
Ζεγγλιδης,πολύ με αρεσει ποσο κανει?
Μυστιδης,αυτό είναι λιγο ακριβο 85 χιλλιαδες,
Ζεγγλιδης,μονο? Πολύ φτυνα πουλατε στην πατριδα τα πραματα σας θα το παρω
Αμαν τι είναι αυτό εκει ποτηρια για ουισκι?

Μυστιδης,ναι είναι σετ πολύ καλο κρισταλω και κανει 120 χιλλιαδες,
Ζεγγλιδης,σχεδον τζαμπα σε εμας θα κοστιζε τα διπλα θα παρω και ένα τετοιο,

Τοτε ερχεται και ο φλετσεριδης,
Φλετσεριδης,καλησπερα σας
Εχω δει στην βιτρινα ένα γιαλινο γατο που μου αρεσε πολύ,

Μυστιδης,α ναι ξερω αυτό είναι καλο κρυσταλω όμως και κοστηζει 150 χιλλιαδες,
Φλετσεριδης,με τρομαξατε νομιζα ότι θα είναι ακριβοτερο θα το παρω
Αληθεια ειχα δει και ένα σερβιτσιο,

Μυστιδης,ναι ειχα δυο αλλα τα πηρε ο κυριος,
Φλετσεριδης,αχ γιατι σας παρακαλω δε μπορειτε να βρειτε ένα ακομα για εμενα?

Μυστιδης,πρεπει να τα παραγγειλω στην εταιρια σε κανα 2 μερες θα μου τα στειλουνε,

Φλετσεριδης,τι να γινει θα περιμενω για να δω κατι ακομα
Α αυτά τα νεροποτηρα μου αρεσουνε,

Ζεγγλιδης,κατω τα χερια νεαρε αυτά θα τα παρω εγω,
Φλετσεριδης,δεν καταλαβα εγω τα ειδα πρωτος,
Ζεγγλιδης,και εγω θα παιρνω γιατι ειμαι μαγκας,

Φλετσεριδης,σοπα ρε βλαχο,
Ζεγγλιδης,αντε ρε βλακα,
Μυστιδης,κυριοι ηρεμιστε υπαρχουνε ποτηρια για ολους ηρεμιστε
Βλεπεται τι τραβαω κάθε μερα κυριε ξυδακι?

Και ετσι τον επεισε πως το μαγαζι εχει δουλεια και του το πουλησε στην τιμη που ηθελε,

Είμαστε στον μαιο και εχουνε ξεκινησει τα πλει οφ του πρωταθληματος μπασκετ ο αρης και ο παοκ κλασσικα είναι στον τελικο και ο μυστιδης βρηκε 2 εισιτηρια,

Μυστιδης,λοιπον καποιος πρεπει να ερθει μαζι μου δεν θελω να σας στεναχωρεσω και να πω θα το δωσω σε εσενα θα κανω κληρωση,
Τους εδωσε ένα κουτι βαλανε τα ονοματα τους σε ένα χαρτι το κανανε κομματακια το κουνησε ο μυστιδης και το πρωτο που επιασε εγραφε το ονομα του τυχερου,

Μυστιδης,και αυτος που θα παρει το εισιτηριο και θα είναι διπλα μου στην θυρα3 του παλε είναι
Ο ζεγγλιδης,

Ζεγγλιδης,ζητωωω ναιιι θα ειμαι στον τελικο
Αντε αρειαναρα δωσε μας και αυτόν τον τιτλο,

Φτασανε από πολύ νωρις στο παλε και ενω ο ζεγγλιδης παντα τρωει σαντουιτς εκεινη την μερα δεν πηρε,
Μυστιδης,διαιτα αποφασισες να κανεις?
Ζεγγλιδης,ε όχι και διαιτα το κορμι μου είναι τελειο
Απλα σε αυτό ειδικα το ματς πρεπει να εχουμε φωνη και όχι να τρωμε θα φαμε μετα,

Ο παοκ μπροστα στο σκορ οι αρειανοι σκασμενοι λιγα δευτερολεπτα πριν το τελος το σκορ είναι 81-83 και ο παοκ βαραει βολες της βαζουν και το σκορ γινεται 81-85 και θελει 16 δευτερολεπτα,

Μυστιδης,δυσκολα δεν γυρναει το ματς,
Ζεγγλιδης,αντε ρε αρειαναρα καντε κατι,


Ο γιαννακης κανει μια επιθεση και βαζει καλαθι 83-85 η μπαλα στους παικτες του παοκ ο μπαρλοου κανει λαθος πασα κλεβει ο αγγελιδης δινει στον γκαλη αυτος στον γιαννακη σουταρει το τριποντο
Και μεσα 86-85 τελικο σκορ,

Ζεγγλιδης,ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι,
Μυστιδης,αντε αρειαναρααααααααααααααααααααααα,

Απιστευτη νικη του αρη που κανει το 3-2 αμεσος μετα το τελος του ματς αφου αδειασε η κερκιδα ο μυστιδης ειχε παει με τον ζεγγλιδη να φανε γυρο σε κεντρικο γυραδικο της πολης,
Ζεγγλιδης,μια μεριδα για εμενα 2 μπιρες και ένα μεγαλο μπουκαλι νερο πρωτα γιατι εσκασα,
Μυστιδης,μαλακα τι ματς ηταν αυτό να δεις θα το θυμομαστε για χρονια,

Ζεγγλιδης,τα καλυτερα χρονια ητανε της εφηβιας τοτε στο σχολειο και τα καλυτερα θα ερθουνε τωρα
Φαε και πιες οσο μπορεις και κανε τρελλα αυτό θελει η ζωη μια τρελλα,


Όταν τελειωσανε και πηγαινανε για τα σπιτια τους ο ζεγγλιδης πατουσε μερικα θυροτηλεφωνα,


Κατοικος,ναι?
Ζεγγλιδης,ναι παρακαλαω εχετε καμια νυφη γυρο στα 25 για εμενα?
Κατοικος,βρε αλητη θα φωναξω την αστυνομια,

Αρχισανε να τρεχουνε και να γελανε,
Μυστιδης,ρε μαλακα τι μαλακιες κανεις,
Ζεγγλιδης,ελα ρε συγα κανουμε λιγο χαβαλε,

Αυτή λοιπον ητανε η τρελλα της εποχης σε εκεινα τα ωραια χρονια τοτε που ο κοσμος εκανε της τρελλες του διασκεδαζε και ειχε μια σχετικια ηρεμια ακομη,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου