Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ



Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ
Δευτερα πρωι στο εργοστασιο ερχονται οι εργατες να εργαστουνε για λιγα μονο χρηματα ο εργοστασιαρχης τζακ είναι πλουσιος αλλα δεν κανει αυξισεις τον βοηθαει ο νομος να μπορει να πληρωνει λιγα λεφτα χωρις τον λεει κανεις τιποτα
Αναμεσα στους εργατες είναι ο κολλημενιδης με τον μυστιδη που δουλευουν χρονια μαζι,

Κολλημενιδης,όχι πες μου με τοσα λιγα λεφτα που παιρνουμε μπορουμε να εχουμε ορεξη για δουλεια?
Μυστιδης,ασφαλος όχι αλλα και τι να κανεις με τοσο πολύ ανεργια που υπαρχει στις μερες μας?

Κολλημενιδης,αυτό εκμεταλευονται σου λεει τι θα κανουν θα πανε αλλου σε εμας θα δουλευουν οσα και αν τους δινουμε
Ατιμη οικονομικη κριση ατιμος ο καπιταλισμος,

Ενας άλλος εργατης ερχεται γεματος ορεξη για φασαρια ο αντιδις,

Αντιδις,ξυπνατε ρε μαλακες μεχρι ποτε αυτοι οι καπιταλιστες θα μας πινουνε το αιμα μεχρι ποτε θα δουλευουμε για ψυχουλα και θα κινδινευει η υγεια μας?
Μυστιδης,μαζι σου αλλα τι να κανουμε?
Αντιδις,τι θα πει τι να κανουμε ρε να ξεσικοθουμε για τα δικαια ετοιματα μας
Πρεπει να απεργησουμε αν δεν παρουμε της αυξησεις που ζηταμε,

ζντραφκιδης,τι φασαρια είναι αυτή ποιος φωναξε?

Αντιδις,α καλος τον επιστατη τον ρουφιανο εμεις φωναζουμε πρεπει επιτελους να σταματησει αυτή η εκμεταλευση τον εργαζομενων,

Ζντραφκιδης,και ποιοι ειστε οι εσεις?
Αντιδις,ολοι μας εμεις φωναζουμε,
Ζντραφκιδης,εγω μονο εσενα ακουω δε φωναζει κανεις άλλος,

Αντιδις,αντε ρε μαλακες μιληστε πειτε αυτά που λεγατε πριν,

Αλλα κανενας δεν μιλησε ο ζντραφκιδης χαμογελασε,
Ζντραφκιδης,συνεχιστε την εργασια σας δουλευουμε τωρα,

Αντιδις,σας λυπαμαι κοροιδα,

Κολλημενιδης,ακου να σου πω κοροιδα δεν ειμαστε αλλα αν κανουμε τους μαγκες θα μας απολισει και εχουμε οικογενειες εμεις δεν ειμαστε σαν εσενα,

Αντιδις,και εγω ρε τι νομιζεται ότι φυτροσα? Αν όμως δε μιλαει κανεις για τα δικαια ετοιματα μας θα φτασει στο σημιο το κρατος να μας λεει δουλεψτε για 1 ευρω την ωρα και πειτε ευχαριστω αυτό θελετε?

Μυστιδης,και τι κατά την γνωμη σου είναι ποιο σωστο να γινει?
Αντιδις,να αντιδραμε μαζικα όταν μας λεει τι παραπονα εχετε ένας υποτακτικος του τζακ σαν αυτόν τον γραμματεα πρεπει να μιλαμε ολοι,

Μυστιδης,και αν μας πει οποιον δεν του αρεσει να φυγει τοτε τι κανουμε?
Αντιδις,τοτε πρεπει να ενωθουμε ολοι και να απεργησουμε τι θα κανει θα μας απολησει ολους? Πρεπει να ξεσικοθουμε για τα δικαια ετοιματα μας,

Αρκετοι τον χειροκροτουσανε τοτε ο ζντραφκιδης ξανα βγηκε εξω,

Ζντραφκιδης,υποτιθεται πως πρεπει να δουλευεται και εσεις κανετε φασαρια πειτε μου τι θελετε τελος παντων?

Αντιδις,αυξιση μισθων και κανωνικες συνθηκες εργασιας,
Ζντραφκιδης,ποιος το λεει αυτό?
Αντιδις,εμεις ολοι,
Ζντραφκιδης,ποιοι εσεις?
Μυστιδης,ολοι μας κυριε ζντραφκιδη ηρθε η ωρα να μιλησουμε και εμεις για τα δικαια ετοιματα μας,


Ζντραφκιδης,πιαστε αμεσος δουλεια αλλιως θα σας απολησω ολους,
Αντιδις,δεν φοβομαστε ρε της απειλες εχουμε το δικαιο φωναξτε ρε,

Το φωναζανε ολοι τοτε ο ζντραφκιδης αφου ειδε πως δε το παιρνει για απειλες ειπε μια επιτροπη να παει να δει το αφεντικο,
Αντιδις,εγω ο κολλημενιδης ο μυστιδης ελα και εσυ ρε γραβατα αλλα θα με αφησετε να μιλαω μονος μου
Και επισης κατι σημαντικο όχι αφεντικο εργοδοτης μας είναι περασαν τα χρονια της σκλαβιας,

Συναντηθηκανε με τον τζακ,
Τζακ,καλημερα ακουσα πως κανατε φασαρια σημερα εχετε καποια παραπονα σας ακουω λοιπον,
Αντιδις,ζηταμε αυξιση μισθων και καλυτερες συνθηκες εργασιας,

Τζακ,λογικα ετοιματα και συμφωνω μαζι σας και μακαρι να σας εδινα την αυξιση σημερα και ολας

αλλα καταλαβαινεται βεβαια πως ένα εργοστασιο για να παει μπροστα και να εχετε και εσεις δουλεια πρεπει να εχει κερδη
οι καιροι είναι δυσκολοι εργοστασια δεν υπαρχουνε και που εχετε δουλεια είναι μεγαλο πραγμα αυτό το καταλαβαινετε και μονοι σας ετσι?


αν δωσουμε αυξισεις ειδικα αυτην την εποχη θα μειωθει αρκετα το ταμειο μας και αν δεχτουμε να δουλεται ποιο λιγες ωρες αρκετοι εργαζομενοι σε λιγο καιρο θα αναγκαστουν να παραιτηθουνε γιατι δεν θα υπαρχει αρκετη δουλεια και ετσι το εργοστασιο θα αναγκαστει να κλεισει εγω θα ψαξω να ανοιξω μια άλλη εποιχηριση στο εξωτερικο και εσεις να βρειτε ένα άλλο επαγγελμα,

Το σκεφτικαν ποιο καλα και δεν ειχαν να πουνε καποια ερωτιση,

Τζακ,αλλα επειδη θελω να ξερετε πως σας νοιαζομαι θα φροντισω σε συντομο διαστημα να παρετε καποια αυξιση

 Χαρικα πολύ που τα ειπαμε και τωρα θα σας παρακαλεσω να επιστρεψετε στις εργασιες σας όπως και εγω στην δικια μου εργασια,

Αντιδις,ενταξει κυριε τζακ αλλα να ξερετε πως ειμαστε και εμεις ανθρωποι με δικαια ετοιματα,

Τζακ,το καταλαβαινω και σας λεω πως εχετε δικαιο με το καιρο όλα θα γινουν λιγο υπομονη και όλα θα γινουν,
Αυτά ειπανε και φευγανε για της εργασιες τους,


Κολλημενιδης,με προβληματισε τα οσα ειπε δε το περιμενα να φανει τοσο απλος,

Αντιδις,τα αφεντικα είναι σκληρα αλλα ειδες πως ηρεμουνε όταν ειμαστε ενωμενοι,

Γραβατας,εγω ένα ξερω ότι αυτος ο λαδας μας καταφερε και παλυ δε θα μας δωσει αυξιση όλα θα είναι όπως ητανε αδικα εγινε η φασαρια τετοια καμμενα ατομα σαν αυτων δεν αλλαζουν μονο αν παμε στην ομοσπονδια κατι θα γινει,

Αντιδις,μην σε νοιαζει με τον καιρο θα γινουν και αλλοι αγωνες,
Γραβατας,μονο αν επαναστατησουμε ολοι μαζι θα τα καταφερουμε εγω δεν δεχομαι το κυρηγμα του λαδα εγω θα παω στην ομοσπονδια αυριο,
Αντιδις,θα ελεγα να περιμενες ασε να βγει ο μηνας και μετα αν δεν γινουν τα ετοιματα μας θα κανουμε νεα απεργια,

Γραβατας,με της απεργιες ειδες πως δε κερδιζεις τιποτα,

Όταν τελειωσε και η σημερινη μερα φυγανε ολοι για τα σπιτια τους να φανε αλλοι πατατες αλλοι μακαρονια αλλοι φασολια και αλλοι φακες τα κλασσικα φαγητα δηλαδη για τον λαο

Την ιδια στιγμη ο τζακ μαζι με τον ζντραφκιδη και αλλους 2 εμπορους ειχαν τραπεζι σε ένα ακριβο ρεστοραν

Το κρυο εξω πολύ αλλα αυτοι ουτε που καταλαβαινανε τιποτα με ακριβα αμαξια πηγανε φορουσε ο τζακ γουνινο παλτο ενώ ο ζντραφκιδης δερματινο μπουφαν φαγανε στην αρχη γιουβαρλακια και μετα παραγγειλανε γουρουνοπουλο ψητο οσο τρωγανε λεγανε για δουλειες,

Εμπορος,να δειτε σε λιγο καιρο θα φτιαχτει ένα μηχανημα και δεν θα χρειαζομαστε πολλους εργατες,

Τζακ,ωραια θα απαλαγουμε από πολλα εξοδα δε φτανει που εχουν δουλεια κανουνε και παραπονα όταν όμως μεινουν ανεργοι τοτε τζακ θα λενε και θα κλαινε χα,

Ζντραφκιδης,ακριβως να εχεις σταθερη μονιμη σχεδον δουλεια και να γκρινιαζεις για της αυξισεις και αφου λεμε πως δεν γινεται αυτοι να εποιμενουνε και να απειλουν με απεργιες

Αλλα δεν φταινε αυτοι ο νομος που είναι τοσο απλος παλια οποιος επαναστατουσε τον βαρουσανε τα αφεντικα τωρα δε τολμας να κανεις κατι και αμεσος φωναζουνε,

Τζακ,εσεις οι αριστεροι φτιαξατε αυτά τα δικαιωματα,
Ζντραφκιδης,ναι ενώ εσεις οι δεξιοι ειστε πιο καλοι ε?
Τζακ,εγω δεν ειμαι με κανεναν ειμαι με οποιον υπερασπιζεται εμενα
Τελος παντων μην  ανυσηχεις τους καταφερα και αυτην την φωρα τους εργατες μου και δε θα κανουνε απεργια

ειχα πολλα εξοδα φετος μονο την τηλεοραση που πηρα από την γερμανια  εκανε 3,000 ευρω ασε τα παλτα από την γαλλια 2,000 εδωσα ε δε μπορω να πληρωσω τωρα ουτε ένα ευρω αυξιση στους υπαλληλους θα γκρινιαξουνε μια δυο ε θα σταματησουνε μετα,

Εκεινη την στιγμη ηρθε στο τραπεζι τους ο αντιδις με της φορμες όταν τον ειδανε οι υπολοιποι απορισανε,

Αντιδις,τρωτε χωρις να με περιμενετε?
Τζακ,ε με συγχωρεις αλλα πεινασαμε,

Ζντραφκιδης,αφεντικο θα φαει μαζι μας αυτος? Αυτος είναι ο ποιο επαναστατης από τους εργατες μας,

Τζακ,εξυγησε μου εισαι τοσο αγαθος? Ο αντιδις είναι το δεξι μου χερι και ευκαιρια να σας τον γνωρισω είναι ας πουμε ο κατασκοπος μου στο εργοστασιο ξεσικονει τους εργατες και ετσι μαθαινει τα σχεδια τους τα λεει σε εμενα και φροντισω να τους αντιμετοπιζω εξυπνα καθος και να απολυω τους ταραξιες που ονειρευονται επαναστασης,

Αντιδις,χαρικα που σας γνωριζω κυριοι,

Εμπορος2,ειστε ενας απλος εργαζομενος λοιπον που εξυπηρετειτε το αφεντικο σας ετσι?



Αντιδις,ναι αλλα δε με λες και εργαζομενο εχω βγαλει αρκετα λεφτα αλλα η θεση μου είναι διπλα στον λαο γιατι ο λαος με εκανε να βγαλω λεφτα

Εγω απλα τους λεω αυτά που θελουν να πουνε και δε τολμανε εγω τους ξεσικωνω αλλα μετα τους αφεινω απ εξω εγω παιρνω την δοξα και αυτοι δε κερδιζουν τιποτα και πιστεψτε με εχω βγαλει αρκετα λεφτα και μπορω να καθομαι στο τραπεζι σας περιφανα,

Τζακ,είναι καταπληκτικος λοιπον φαε και ακου τι θα λεμε σε ενδιαφερει ισως και εσενα,
Αντιδις,θα φαω τα παντα και θα μου επιτρεψετε σημερα το τραπεζι είναι δικο μου για να δειτε με τι ανθρωπο εχετε να κανετε,
Εμπορος2,α όχι σημερα είναι η σειρα μου κερναω εγω,
Τζακ,ας κερασει ο ποιος θελει εγω τρωω στο μεταξυ μηληστε και εσεις,

Εμπορος1,λεγαμε πριν ότι σε λιγο καιρο θα βγαλουν οι εταιριες μηχανηματα που θα αντικαταστησουν τους πολλους εργατες και θα ηρεμισουμε,

Αντιδις,αν θελετε να με ακουσετε όλα αυτά είναι απλα μαλακιες
Η θεση η δικια μας πρεπει να είναι απλη θελουμε πολλους εργαζομενους στα εργοστασια αρκει να τους ελεγχουμε,

Εμπορος1,μπορουμε όμως να τους ελεγχουμε?

Αντιδις,ναι αν τους αφησουμε να πιστευουν πως εχουν δικαιο και ότι θα γινουν τα ετοιματα τους καποτε
 ξερετε το καποτε είναι πολύ κοντα στο ποτε και σας δινω τον λογο μου πως όταν μιλαω εγω με ακουνε ότι ψεμα και αν του πω
αυτά που θελουν να ακουνε πρεπει να τους λεμε και ετσι θα μαστε κερδισμενοι,
εμπορος1,ειστε καταπληκτικος μακαρι να εχουμε και εμεις μερικους κατασκοπους σαν εσενα,

αντιδις,ξερω πολλα ατομα που θα κανανε την δουλεια την δικια μου
αυτό είναι το καλο της αριστερας όταν παρουμε εξουσια δεν αφεινουμε τα μεγαλα λογια αλλα ειμαστε και μεσα στο κεφαλαιο το οποιο υπηρετουμε,

Φαγανε τα ειπανε όλα και ετοιμαστικαν να φυγουνε,


Τζακ,να σε παμε με το αμαξι σπιτι?

Αντιδις,όχι θα παρω ταξι ας μην μας δει κανεις στο αμαξι σου και εγω ας μην προκαλω  με την μερσεντεζ την βγαζω μονο το βραδυ
Θελω  να σε αναφερω κατι  ο γραβατας σε ειπε λαδα ότι δεν αλλαζεις σαν ανθρωπος αδικα σου μιλησαμε σημερα και θελει να παει  στην ομοσπονδια να κανει φασαριες,

Τζακ,ενταξει σε ευχαριστω τα λεμε αυριο,
Στην διαδρομη ειχε μαζι του στην λιμουζινα τον ζντραφκιδη πινανε σαμπανια στο αμαξι,

Τζακ,απολυσε αυριο τον γραβατα,
Ζντραφκιδης,με τι δικαιολογια?
Τζακ,γραμματεας εισαι βρες μια αφορμη πες ότι τον επιασες να λουφαρει εν ωρα εργασιας εγω θα τα σκεφτομαι όλα?,
Ζντραφκιδης,ενταξει αφεντικο,

Πηγαν το πρωι να πιασουνε δουλεια αλλα τον γραβατα τον ειπανε ότι αποληθηκε,

Γραβατας,πως απολυθηκα χωρις λογο?
Ζντραφκιδης,από της 11,20 μεχρι της 11,45  δεν ησουν στο εργοστασιο,
Γραβατας,ειχα παει τουαλετα αλλα γυρισα αμεσος ενταξει επιασα λιγο την κουβεντα αλλα,


Ζντραφκιδης,αλλα εμεις σε πληρωνουμε για να εργαζεσαι όχι να πιανεις την κουβεντα να πας από το λογιστηριο να πληρωθεις και να μην ξανα ερθεις,
Γραβατας,καθαρμα υποτακτικε,

Ζντραφκιδης,μετρα τα λογια σου γιατι δεν το εχω σε τιποτα να σε σπασω στο ξυλο και θα το ευχαριστηθω και πολυ,

Αντιδις,ηρεμιστε σας παρακαλω
Γραβατα ακουσε με δυσυτυχως δε μπορω να σε υπερασπιστω όμως σου υποσχομαι να συναντηθω με αλλους εκπροσοπους εργοστασιων να φερουμε το θεμα σου και όταν μαζευτουν και αλλοι απολυμενοι όπως εσυ θα κανουμε απεργια,

Γραβατας,δε μπορεις να κανεις κατι τωρα που με απολησανε?

Αντιδις,δυστυχως για ένα ατομο δε μπορω να κανω μεγαλη απεργια δε θα κερδισουμε τιποτα αλλωστε μολυς χτες το αφεντικο ειπε ότι θα δωσει συντομα της αυξισεις στους υπαλληλους,

Γραβατας,ενταξει θα περιμενω όμως,
Μυστιδης,υπομονη γραβατα υπομονη,

 Ειχε  περασει ενας μηνας και ακομα οι αυξισεις δεν γινοντουσαν ο μυστιδης πηγε να μιλησει στον αντιδι,


Μυστιδης,ειπες υπομονη λιγες μερες περασε ενας μηνας και όχι μονο δεν πηραμε αυξιση ο γραβατας συνεχιζει να είναι ανεργος περιμενω λοιπον μια απαντηση,

Αντιδις,ξερεις από την μια μερα στην άλλη τιποτα δεν εγινε κανε υπομονη δε μπορω να κανω πολλα εγω,
Μυστιδης,εσυ ξεσικονεις τον κοσμο και λες τωρα μετα από ένα μηνα πως δε μπορεις ουτε να μιλησεις να παρουν πισω τον γραβατα?

Αντιδις,φοβαμαι πως τον γραβατα δε μπορουν να τον παρουν ξανα,

Μυστιδης,ετσι ε απολιουμε καποιον χωρις λογο του λεμε πως θα τον βοηθησουμε και μετα από ένα μηνα με λες πως δε μπορουν να τον παρουνε ετσι?

Αντιδις,δυστυχως υπαρχουν οι παραπλευρες απολιες σε ολες της δουλειες εξαλου ο ιδιος με τα λαθη που εκανε επρεπε να περιμενει πως θα αποληθει,

Μυστιδης,εισαι καθαρμα αυτό εχω να πω και θα το πω σε ολους,

Αντιδις,μια στιγμη σε παρακαλω ξερεις πως σε συμπαθω θα φροντισω να παρεις εσυ μια ας πουμε αυξιση,

Μυστιδης,η ολοι η κανενας,
Αντιδις,αναγκη νομιζεις σε εχω ενταξει πανε κραξεμε σε ολους πες δε μπορει να κανει τιποτα για την αυξιση,

Μυστιδης,θα πω πως με ειπες να μου δωσεις λεφτα εμενα μονο για να μην κανω φασαρια,

Αντιδις,και εγω θα πω ότι λες ψεματα ποιον θα πιστεψουν εσενα τον κολλητο του τεμπελη γραβατα η εμενα τον εκπροσοπο τους?

Μυστιδης,εισαι περισσοτερο καθαρμα από ότι νομιζα δηλαδη,

Αντιδις,μυστιδη σε αυτην την ζωη ο κάθε ενας αγωνιζεται για τον εαυτο του
Ολοι κοιταμε να βρουμε μια τρυπα να βολευτουμε αν βολευτουμε πραγματικα δεν μας νοιαζει για κανεναν

Ολοι παιζουν έναν ρολο στην ζωη ο τζακ τον πλουσιο που θελει να βγαζει περισσοτερα
 ο ζντραφκιδης τον κακο για να εξυπηρετει τον πλουσιο
 και εγω πρεπει να παιξω τον καλο σε εσας για να μπορεσω να εποιβιωσω για παρτυ μου

Στα μεγαλα μου τα παπαρια γραφω και τον συνδικαλισμο και τα δικαιωματα σας και της απεργιες σας
όμως πρεπει καποιος να τα λεει όλα αυτά μονο και μονο για να είναι ο αγαπητος του λαου να τον εμπιστευεται ο λαος και αυτος με την σειρα του να βοηθαει τον πλουσιο για να μπορεσει να φαει και εκεινος

Το καταλαβες λοιπον το μαθημα της ζωης κυριε μαλακα? Θα συνεργαστουμε?

Μυστιδης,χιλλιες φορες ανεργος παρα να δεχτω να γινω ρουφιανος και εμπορος ελπιδας του λαου μας σκουλικι φτου,
Αντιδις,εσυ θα χασεις φυγε λοιπον βρες αλλου δουλεια γιατι θα πω τον τζακ να σε απολισει,


Μυστιδης,και εγω θα πω κατι άλλο,
Ειχε μαζι του ένα κασετοφωνο εγραψε ολη την συνομιλια
Την εβαλε σε ολους τους εργαζομενους και αρχιζανε να βριζουνε μαζι τον αντιδι


Όμως δεν εφυγε κανεις από το εργοστασιο γιατι ειχανε αναγκη την δουλεια
Μονο ο μυστιδης με τον κολλημενιδη φυγανε γιατι δεν ηθελαν να είναι υποτακτικοι



Ητανε και οι δυο τους  της θεωριας μπορει να ειμαι φτωχος αλλα ειμαι περιφανος και δεν δεχομαι να με εκμεταλευονται και να μου λενε ψεμματα οι πλουσιοι και τα τσιρακια τους

Να λοιπον που όταν οι κομμουνιστες παιρνουνε εξουσια γινονται το ιδιο με τους καπιταλιστες και ακομα ποιο αντιλαικοι,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου