Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΤΥΧΕΡΟΣ



Ο ΤΥΧΕΡΟΣ
Τριτη απογευμα και ο τζακ είναι στο ανετο σπιτι του εχει παραγγειλει πιτσα και πεψι και ετοιμαζεται να δει την αγαπημενη του ομαδα την λιβερπουλ όταν καποιος χτυπαει την πορτα του,

Τζακ,ποιος ειστε?
Περι,καλησπερα με λενε περι ειμαι ο ανηψιος του φιλου σας του κωστα του δικηγορου,
Τζακ,α ο σεβασμιος ναι περασε μεσα
Δεν σε πειραζει οσο μηλαμε να τρωω ετσι?
Περι,καθολου καλη ορεξη,
Τζακ,να σαι καλα παρε ένα κομματι,
Περι,ευχαριστω δε πειναω,
Τζακ,παρε ειπα αφου εισαι ανηψιος του κωστα
Φανταζομαι θα εισαι και ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ ετσι?

Περι,ενωειται λιβερπουλαρα,
Τζακ,ωραια οσο τρωω μπορεις να μου πεις τον λογο που με θελεις,
Περι,με εστειλε σε εσας ο θειος μου επειδη ειστε σπουδαιος ανθρωπος πολύ δυνατος και μπορειτε να μου βρειτε μια δουλεια καθως και ένα σπιτι να μενω,
Τζακ,ο κωστας νομιζει πως ειμαι πλουσιος
Τι εχω ποια τιποτα δεν εχω,
Ο περι κοιταξε λιγο το τεραστιο σπιτι με της ανεσεις χωρις να πει κατι,

Τζακ,καταλαβα τι σκεφτεσαι ενταξει ας μηλησουμε ανοικτα
Να ξερεις οσοι εχουνε λενε ότι δεν εχουνε για να μην τους ματιαζουνε ουφ
Και για πες μου τι δουλεια ακριβως μπορεις να κανεις?

Περι,τα παντα νομιζω,
Τζακ,ειπα να μιλησουμε ανοικτα
Παρε μια πεψι πιες μια γουλια και πες μου στα ισα τι δουλεια μπορεις να κανεις,

Περι,ενταξει αν σας πω πως θελω να ειμαι υπαλληλος σας θα μου πειτε πως υπαρχει κριση
Δεν ξερω καμια τεχνη ουτε εχω εργαστει καπου
Μπορω όμως να γινω το δεξι σας χερι να σας βοηθησω σε πολλα πραγματα
Θελω γενικα μια τρυπα να τρυποσω,

Τζακ,μαλιστα μηλησες απλα και ωραια
Θα μεινεις αποψε στο σπιτι μου αυριο θα σε αναθεσω μια αποστολη αν τα καταφερεις θα σου νοικιασω σπιτι και θα εισαι συνεργατης μου
Αν όχι δεν θα εχεις να περιμενεις τιποτα από εμενα,

Περι,καμια αντιριση αλλα μπορω να μαθω τι θα με βαλετε να κανω?
Τζακ,μου χρωσταει καποιος λεφτα αν μπορεσεις να τον πεισεις να με ξοφλησει κερδισεις,

Περι,πολύ ωραια αλλα θα με αφησετε να μηλαω μονο εγω και να εμφανισω όταν θελω εγω,

Την άλλη μερα πηγανε σε αυτόν που τον χρωστουσε στο μπαρ που ειχε
Ο περι ειχε κρυφτει,
Τζακ,πολύ καλημερα κυριε τακη,

Τακης,μπα ο τοκογλυφος ξανα ηρθε,
Τζακ,ειδες εγω του λεω καλημερα και αυτος με βριζει,
Τακης,για καλο μια φορα δεν ηρθες
Και για να μην μπεις στον κοπο αν θελεις λεφτα δεν υπαρχουν
Την άλλη εβδομαδα θα σου στειλω,


Τζακ,ετσι μου ειπες και πριν 3 μηνες όταν σου εδωσα τα λεφτα με λες θα σε ξοφλησω την άλλη βδομαδα και τελικα τιποτα  με πληρωσεις 2 φορες κατι λιγα και ολες της άλλες δεν ειχες,

Τακης,φταιω εγω αν δεν εχω δουλεια ο κοσμος δεν πηγαινει στα μπαρ τοσο συχνα τελευταια,
Τζακ,και εγω τι φταιω εγω θελω τα λεφτα μου,

Τακης,500 ευρω μου εδωσες για μια ανακαινηση και μου υπογραψες για 600 σε εδωσα τα 300 κανε και εσυ λιγο υπομονη,
Τζακ,υπομονη εγω δεν εχω,
Τακης,και εγω δεν πληρωνω,
Τζακ,τι ειπες ρε καθαρμα τσακ,
Τον βαρεσε και τον εριξε κατω,

Τακης,τραμπουκε με βαρας  τωρα που ξερεις πως λειπουν οι μπραβοι μου,
Και τοτε ηρθε ο περι,

Περι,δεν ντρεπεσαι ρε να χτυπας τον ανθρωπο?
Ιωαννου λεγομαι ειμαι δικηγορος ειδα το συμβαν και δεχομαι να αναλαβω την υποθεση σας,
Τακης,δηλαδη να τον κανω μινυση?
Περι,ακριβως σε εκβιαζει για λεφτα είναι τοκογλυφως και σε χτυπησε θα του φαμε πολλα λεφτα,

Τζακ,τι λες ρε?
Περι,σταματα και δεν σε παιρνει να κανεις τσαμπουκαδες και αν τολμησεις να βαλεις μπραβους να χτυπησουν τον πελατη μου μεχρι και φυλακη μπορω να σε στειλω μεχρι το δικαστηριο ολες οι κινησεις σου θα παρακολουθιουνται
Κυριε μου υπογραψε αυτό το χαρτι λεει πως συμφωνεις να αναλαβω την υποθεση εγω
Θα την παω τωρα και ολας στον εισαγγελα και ο κυριος αυτος θα δωσει πολλα λεφτα σε εσας μην ανυσηχειτε,

Τακης,ετσι μπραβο χα,
Υπογραφει το χαρτι και τοτε ο περι γελαει,

Περι,εισαι τελικα μεγαλος βλακας

Οριστε κυριε τζακ το χαρτι αυτό λεει πως δεχεται να πουλησει το μαγαζι του και να σας δωσει τα μισα λεφτα από οσα παρει επειδη δε μπορεσε να πληρωσει το χρεος σε εσας,

Τακης,τι λες ρε απατεωνα,
Περι,την υπογραφη και το πουλι μας δεν τα βαζουμε οπου να ναι μολυς υπογραψες πως θα πουλησεις το μαγαζι σημερα και ολας μπαινει πωλητηριο,

Τζακ,φερνω δικο μου πελατη το αγωραζει παιρνω τα μισα λεφτα εγω και με τα υπολοιπα μισα κανεις μια άλλη δουλεια,
Τακης,κλεφτες απατεωνες,
Περι,νομιμοι
Και μην ξεχνατε πως ειμαι δικηγορος αν ξανα βρισεται τον πελατη μου θα σας κανω μινηση
Στα τοσα αλλα προβληματα μην μπει και αυτό,

Πουληθηκε σε 2 ωρες και ολας το μαγαζι πηρε τα λεφτα ο τζακ και χαρουμενος πηγε στον περι που τον περιμενε,

Περι,λοιπον τα καταφερα?
Τζακ,με εντιποσιασες τρομερα
Οριστε παρε 100 ευρω για τον κοπο σου και παμε να σου δειξω το νέο σου σπιτι από σημερα ανηκεις στην εταιρια μου,
Τον εδωσε ένα από τα σπιτια που εχει και νοικιαζει δωρεαν και από την επομενη μερα θα δουλευε στο μαγαζι του,

Τζακ,λογιστη εχω από εσενα θελω να κανεις κατι ποιο δυσκολο να μπορεις να πεισεις οσους μου χρωστανε να με πληρωνουν στην ωρα τους
Οσο οι δουλεια η δικη μου παει καλα τοσο θα εχεις και εσυ δουλεια,

Περι,ενταξει αφεντικο αλλα μια ερωτιση βαζεις πολύ μεγαλο φορο όταν δανειζεις αν καποιος σε καταγγειλει θα εχεις προβλημα νομιζω,
Τζακ,μην ανυσηχεις ειμαι ενοχος και δεν κινδινευω
Να ημουν αθωος ναι το καταλαβαινω,
Περι,δηλαδη τι λετε?
Τζακ,όλα στην ωρα τους
Εσυ τωρα πανε να βρεις αυτους που θα σου πω και πειστους να με πληρωσουν αμεσα,

Όταν ο περι πηγε να βρει αυτους που χρωστουσανε ο τζακ σκεφτοτανε,
Τζακ,όταν τελειωσει με αυτους που μου χρωστανε θα τον δωσω μια αποζημιωση και θα φυγει
Μπορω να τα καταφερνω και μονος μου χαρη στον γκαρσια κανω
Σπιτι τον βρηκα λεφτα τον εδωσα του εδωσα και λιγη δουλεια εκανα νομιζω το καθηκον μου σαν καλος ανθρωπος
Ας φαω κανενα μπισκοτο με το τσαι μου τωρα,
Ο περι συναντουσε διαφωρους που χρωστουσανε στον τζακ και τους ενοιμερωνε για το ποτε πρεπει να τον πληρωσουνε
Μετα καθοταν στο γραφειο της εταιριας και μηλουσε με τους υπαλληλους του τζακ τον πετρο τον λογιστη και την μαρθα την γραμματεα,

Μαρθα,από σημερα δηλαδη θα εισαι και εσυ μαζι μας?
Περι,ακριβως μην μου πειτε πως δεν σας αρεσει η παρεα μου?
Πετρος,μεγαλη ιδεα εχεις για τον εαυτο σου φιλε,
Περι,φιλε είναι μια απλη λεξη που λεμε ολοι σε ολους
Εγω όταν θα πω όμως καποιον φιλο θα το ενωω και ολας αυτό νομιζω λεει παρα πολλα κυριε πετρο,

Πετρος,αν από την πρωτη μερα εχεις αυτό το υφος φαντασου όταν περασει και λιγος καιρος τι θα κανεις,
Μαρθα,αν θα περασει καιρος γιατι το αφεντικο μας είναι πολύ σκληρο
Σημερα σε εχει στην δουλεια του αυριο σε διωχνει,

Περι,ηταν να μην τρυποσω τρυποσα θα με βλεπεται συνεχεια συναδελφοι
Και τωρα με συγχωρειτε παω να καθησω στο γραφειο μου,

Τον αντιπαθησαν οι υπαλληλοι γιατι βλεποντας τον ξερανε πως είναι ενας λαικος ανθρωπος και ότι μπορει να γινει αρκετα αγαπητος σε πολλους και κυριος στο αφεντικο,

Πετρος,πολύ εγωιστης απορω με το αφεντικο τι τον πηρε για να τρομαζει οσους του χρωστανε?
Αφου εχει μπραβους για αυτην την δουλεια,
Μαρθα,καποιον λογο θα εχει ο τζακ όπως ξερεις είναι πολύ εξυπνος δε θα εδινε ποτε ουτε ένα ευρω σε καποιον αν δεν ειχε συμφερων
Αλλα θα συμφωνισω πως αυτος πρεπει να φυγει από την εταιρια πολύ συντομα,

Μετα από 2 μερες ο περι πηγε να συναντησει έναν πελατη του τζακ,

Πελατης2,τι θελετε κυριε?
Περι,ειμαι υπαλληλος του τζακ σημερα ελειξε το γραμματιο και πρεπει να πληρωσετε,
Πελατης2,δεν εχω τωρα λεφτα θα πληρωσω την άλλη βδομαδα,
Περι,δεν γινεται ο κυριος τζακ εδωσε εντολη πως όταν περασει ο καιρος πρεπει η να πληρωσετε η να δωσετε κατι αξιας,

Πελατης2,εισαι πολύ σκληρος για υπαλληλος σου λεω δεν εχω,
Περι,ακουστε σας μηλαω απλα και καλα
Μην με αναγκασετε να γινω κακος,
Πελατης2,δηλαδη με απειλεις θα με χτυπησεις?

Περι,χα όχι βεβαια δεν ειμαι τραμπουκος
Αλλα θα σας αρεσε να δημοσιεψω σε ολες της εφημεριδες πως το μαγαζι σας πουλαει λαθραια ποτα και πολλες φορες δεν κοβεται αποδηξεις?
Ακομα και να μην βρουνε τιποτα παρανομο που στανταρ εισαι παρανομος αφου εχεις μπαρ
Το ονομα του μαγαζιου σου θα χασει την φιμη του και κάθε τρεις και λιγο θα σας κανουνε ελεγχο,

Πελατης2,εισαι αλητης και εκβιαστης,
Περι,κανω απλα την δουλεια,

Πελατης2,σου ειπα δεν εχω λεφτα,
Περι,τοτε υπογραψτε αυτό το χαρτι
Λεει πως χαριζεις το 40 της εκατο από τα κερδη σου για έναν μηνα στον τζακ στελνωντας κάθε πρωι στο γραφειο του τα λεφτα,

Πελατης2,αυτό είναι καθαρη κλοπη,
Περι,τοτε απλα πληρωστε μας,
Ο πελατης τοτε υπογραψε μια επιταγη και την εδωσε στον περι να παει να παρει από εκει τα χρηματα που τους χρωσταει,

Τζακ,απιστευτος καταφερες να παρεις όλα τα λεφτα από αυτόν?
Περι,όλα εχουνε τον τροπο τους,
Τζακ,μπραβο περι συνεχισε ετσι και μια μερα μπορει να γινεις και λογιστης εκτος από συμβουλος και εισπρακτορας μου,

Όταν το μαθανε οι αλλοι ητανε μεσα στα νευρα και προσπαθησαν να κανουν τον τζακ να τον απολησει,

Μαρθα,αν μεινει λιγο καιρο ακομα αυτος και φερνει και αλλα λεφτα εμας δε θα μας εχει αναγκη ο τζακ,
Πετρος,εσενα θα σε κρατησει θελει μια ωραια γυναικα
Αλλα εμενα ναι θα με πεταξει στο δρομο γιατι αυτος ο παλιοχωριατης είναι αρκετα εξυπνος,

Μαρθα,σκεφτικες κανεναν τροπο να τον πεταξουμε από την εταιρια?οι καρεκλες μας θα τρεμουνε οσο δουλευει αυτος,

Πετρος,σκεφτικα κατι λιγο δυσκολο αλλα αν πετυχει αυτος θα ξανα γυρισει στο χωριο του και εμεις στην ανεση μας,
Μαρθα,σε ακουω,

Πετρος,θα παρουμε λεφτα από το λογιστηριο και θα τα βαλουμε στο γραφειο του περι θα το μαθει ο τζακ θα μας ψαξει και τοτε αφου τα δει θα τον πεταξει εξω,
Μαρθα,ναι θα απαλαγουμε από αυτόν μια για παντα αλλα είναι σωστο να του φερθουμε με αυτόν τον τροπο?

Πετρος,στον αγωνα για επιβιοση δε σκεφτομαστε τον αλλων αλλα την παρτυ μας
Αν αυτός κατσει λιγο καιρο θα γινει μονιμος και ο τζακ θα απολυσει εμας ειδες ποσο τον συμπαθησε
Αν όμως μαθει πως τον εκλεψε και θα τον διωξει και θα κρατησει εμας για παντα γιατι θα μας θεωρισει πολύ τιμιους το καταλαβες?

Μαρθα,ναι καταλαβα
Ενταξει και ποτε λες να στησουμε την παγιδα?
Πετρος,τωρα ποια αυριο ο τζακ θα λειπει θα παω στο λογιστιριο θα παρω ένα ποσο που θα είναι για καποια δουλεια θα αναροτιθει γιατι δε πληρωσαμε και θα ψαξει να βρει τα λεφτα,
Εγινε ακριβως ετσι ο πετρος πηρε 500 ευρω που ητανε για έναν λογαριασμο και τα κλειδωσε στο γραφειο του περι,

Τζακ,πετρο ελα από το γραφειο μου αμεσος
Σημερα ηταν να πληρωσουμε έναν λογαριασμο πηρα να μαθω και μου ειπανε πως δεν πηγες να το πληρωσεις,

Πετρος,επρεπε να μου εδινε καποιος τα λεφτα δεν μου ειπε κανεις τιποτα και νομιζω πως θα παει ο καινουργιος,
Τζακ,περι τον λενε μαθε να τον λες ακου ο καινουργιος
Και του ειπα να ζητησει από το λογιστηριο 500 ευρω να τα δωσει σε εσενα για να πας εσυ να πληρωνες,
Πετρος,εμενα δε με ειπε παντος τιποτα και τον ειδα το πρωι στο γραφειο,

Τζακ,παιρνω στο λογιστηριο εσυ βρες τον περι και περιμενετε στα γραφεια σας,

Μεσα στην χαρα ο πετρος δεν ηξερε τιποτα ο περι μετα από λιγα λεπτα ηρθε να τους βρει,
Τζακ,κυριοι σηκοθειτε πρεπει να σας μιλησω
Και εσεις δεσποινις μαρθα εγινε κατι πολύ κακο και απαραδεκτο για την εταιρια μου,

Πετρος,τι εγινε κυριε τζακ?
Τζακ,ειχα δωσει εντολη να παρει ο περι 500 ευρω να πληρωσει ένα λογαριασμο
Δεν πληρωθηκε ποτε αυτος ο λογαριασμος ενώ τα λεφτα τα πηρε κανωνικα όπως μου ειπανε
Πετρο ανοιξε αμεσος το γραφειο του περι και ψαξε αν είναι πουθενα τα λεφτα,

Πετρος,πολύ ευχαριστως κυριε τζακ
Να τα δευτερο συρταρι ένα 500 ευρω
Επρεπε να το περιμενετε όμως κυριε τζακ εμπιστευτικατε την τυχη της εταιριας σας σε έναν ασχετο που μπηκε για να εξασφαλισει το μελλον του,

Μαρθα,ακριβως κυριε τζακ σας εκλεψε νομιζωντας ότι αυτος είναι ο εξυπνος και εσεις ο βλακας νομιζω πως πρεπει να φωναξουμε την αστυνομια,

Τζακ,όχι δε θελω να μαθευτει πως εχω κλεφτες στο προσωπικο μου
Περι σου εδειξα εμπιστοσυνη μεγαλη και εσυ εκανες κατι τοσο
ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΟΥ,

Δε περιμεναν να ακουσουν κατι τετοιο οι αλλοι υπαλληλοι,
Τζακ,εκτος από καθαρματα ειστε και θρασεις δε φτανει που μπλεξατε τον ανθρωπο προσπαθειτε να το παιξετε και ηρωες μονο και μονο για να σας συμπαθησω ποιος εγω χα,

Πετρος,μα κυριε τζακ,
Τζακ,ΣΚΑΣΕ,
Τζακ,ο περι μου μηλησε από την πρωτη μερα πως δεν τον συμπαθησατε δε περιμενα να γινοσασταν κολλητοι αλλα ότι θα στησετε μια τετοια παγιδα ουτε το φανταζομουν
Ο ιδιος όμως για να τον πιστεψω εβαλε καμερες και εγραψαν τα οσα λεγατε τα λεφτα που πηρατε που τα κριψατε στο γραφειο του και που τον κατηγωρισατε,

Μαρθα,μας εγραψε σε καμερα?
Περι,ναι και το εκανα αντιγραφη σε cd πηγατε να με ριξετε στον λακο αλλα πεσατε οι ιδιοι μεσα αν δωσω αυτό το cd στην αστυνομια μπορει να σας βαλει και μεσα
Αλλα ο τζακ δε θελει όπως ειπε να μαθει ο κοσμος πως εχει κλεφτες υπαλληλους,

Τζακ,για αυτό και δεν θα γινει καμια μινυση αλλα όπως καταλαβαινετε θα αποληθειτε
Εξω ρε καθαρματα δεν σας εφτανε ο μισθος θελατε και αυξιση όλα τα ακουσα
Εξω ρε αλητες θελατε να καταστρεψετε την καριερα αυτου του ανθρωπου τωρα καταστραφηκατε εσεις,

Και ετσι αποληθηκαν οι αλλοι υπαλληλοι και ο περι εγινε μονιμος συνεργατης του τζακ για παντα,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου