Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ



ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
Καλησπερα σημερα όπως κάθε φορα θα βαλω μια καινουργια ιστορια από τα παλια και θα προσπαθησουμε να δουμε της διαφωρες,

Ο τζακ ηταν ενας πλουσιος εποιχηριματιας παντρεμενος και με μια κορη την λιτσα που εγινε 20
Σαν πατερας θελει το καλυτερο για εκεινη και να την παντρεψει με έναν σωστο ανθρωπο που θα την προσεχει
Η γυναικα του η λινα επισης πολύ προσεκτικη μαζι της
Ενώ η λιτσα θελει να γνωρισει καλα τον κοσμο να κανει τρελλες και να γνωρισει τον αντρα που θα παντρευτει και όχι να παντρευτει από προξενιο,
Λιτσα,πατερα μπορω να παω το απογευμα στο σπιτι της ελενης θα εχει και αλλα κοριτσια να ακουσουμε λιγο μουσικη,

Τζακ,ενταξει να πας αλλα στις 23,00 να εισαι πισω,
Λιτσα,ελα βρε πατερα 20 χρονων ειμαι ασε με να κατσω μεχρι της 2 θα ειμαστε μεγαλη παρεα,
Τζακ,ειπα 23,00 ακριβως θα εισαι πισω αλλιως θα κανεις να βγεις εξω πολλες μερες
Πρεπει να ξερεις κορη μου πως εγω δεν ειμαι ενας απλος ανθρωπος αλλα ο τζακ
Ολοι με υπολογιζουν και ολοι με μισουνε
Θελω να εχω το καλο παραδειγμα για την οικογενεια μου
Και όπως και εγω και η μητερα σου δεν δωσαμε ποτε κανενα δικαιωμα για τιποτα ετσι θελω να εισαι και εσυ
Λοιπον πηγαινε να διασκεδασεις και στις 23,00 ακριβως θα εισαι σπιτι,

Λινα,μηπως ειμαστε λιγο περισσοτεροι αυστηροι μαζι της?
Τζακ,κάθε άλλο
Εσυ βεβαια εισαι γυναικα και δε μπορεις να ξερεις πως σκεφτονται οι αντρες σημερα όπως ξερω εγω
Την λιτσα μας θα την παντρεψω με έναν αντρα που θα διαλεξω εγω εζησε μεσα στον πλουτο θα μεγαλωσει μεσα σε παλατια ασε ξερω τι κανω και για αυτό την προσεχω περισσοτερο
Μην γνωρισει κανεναν αλητη,
Λινα,καλα χμ λοιπον είναι 8 η λιτσα εφυγε θα ερθει στις 11 τι λες μεχρι τοτε κανουμε κατι ποιο ευχαριστω από το να μηλαμε?

Τζακ,για αυτό σε αγαπαω γιατι με νιωθεις κάθε στιγμη γυναικα αχ,

Οσο περνουσανε και αυτοι καλα η λιτσα στο παρτι γνωρισε έναν νεαρο τον κωστα,
Κωστας,τι λεει διασκεδαζεις?
Λιτσα,οσο μπορω μιας και γενικα δεν πολύ πηγαινω σε παρτι,
Κωστας,γιατι καλη μου?

Λιτσα,ειμαι από συντηριτικη οικογενεια και πρεπει να προσεχω,
Κωστας,μωρο μου αυτά τα λεγανε παλια όχι τωρα μην σκεφτεσαι ετσι,

Λιτσα,μηπως πηρες λιγο περισσοτερο θαρρος από οσο πρεπει?
Κωστας,γιατι σε παρτυ ειμαστε πως πρεπει να μηλαμε?
Και οσο μηλουσαν πηγε να την φιλησει ενώ αυτή τραβιχτικε,
Λιτσα,τι κανεις εκει σου εδωσα τετοιο δικαιωμα?
Κωστας,εγω να χαλαρωσεις θελω και προσπαθω να σε φτιαξω το κεφι ελα μωρο μου θα περασεις καλα,

Λιτσα,σε παρακαλω ασε με θα φωναξω,
Τοτε ηρθε μπρωστα τους ο λεωνιδας,
Λεωνιδας,γιατι ενωχλεις την κοπελα?
Κωστας,λεω σπασε μην τα πληρωσεις εσυ τωρα,
Λεωνιδας,τι ειπες ρε φαπ,
Τον εδωσε μια και τον εριξε κατω,
Λεωνιδας,ζητα συγγνωμη για την συμπεριφορα σου γιατι θα φας πολύ ξυλο,
Κωστας,ενταξει ρε
Συγγνωμη ρε κοπελια ηπια λιγο παραπανω σημερα,
Λιτσα,ενταξει το ξεχασα αστον,
Λεωνιδας,δεν είναι κακος απλα όταν πινει γινεται λιγο μαλακας,

Λιτσα,σε ευχαριστω που με υπερασπιστικες,
Λεωνιδας,τιποτα αν πιναμε ένα ποτο μαζι θα ηταν μεγαλη χαρα για εμενα,

Αφου καθησανε και μηλουσαν ενιωθε ο ενας χαρα για τον αλλων,
Λιτσα,ξερεις δεν μου ετυχε να γνωρισω αλλων νέο τοσο δυναμικο και ταυτοχρονα ρομαντικο όπως εσυ,
Λεωνιδας,φενεται στην γειτονια σου δεν εχει τετοια ατομα
Λογικο βεβαια τετοιοι αντρες σαν εμενα δεν μενουνε εκαλη αλλα νικαια κοριδαλο και σε λοιπες γειτονιες του πειραια,

Λιτσα,ναι αλλα θα μου αρεσε να καναμε παρεα
Αμαν περασε η ωρα πρεπει να φυγω,
Λεωνιδας,ποτε θα σε ξαναδω?
Λιτσα,μπορεις αυριο το πρωι?
Λεωνιδας,α όχι το πρωι δουλευω μετα της 6 όμως μπορω,

Λιτσα,ενταξει θα βρω μια δικαιωλογια και στις 6,30 θα σε περιμενω στην πλατεια κολονακιου,
Το άλλο απογευμα συναντηθηκαν στην πλατεια κανανε μια βολτα και ηπιανε καφε σε μια καφετερια
Μηλουσε πολύ απλα και καλα ο λεωνιδας και κερδισε την συμπαθεια της λιτσας
Λιγο μετα φιλιοντουσαν και ειχανε κανει σχεση
Περνουσε ο καιρος και η λιτσα παιρνουσε πολύ καλα με τον λεωνιδα

Ο τζακ ειχε βαλει έναν υπαλληλο του τον κολλημενιδη να την παρακολουθει και να του λεει τα νεα αφου εβλεπε πως 2 ολοκληρες βδομαδες εβγαινε συνεχεια και ητανε χαμογελαστη αλλα και βιαστικη παντα,

Τζακ,οστε φιλιοτανε δημωσιος με έναν νεαρο?

Κολλημενιδης,ναι και εδειχνε πολύ ερωτευμενη μαζι του και της 2 μερες που με βαλατε και την εβλεπα μαζι του ητανε,

Τζακ,μπορεσες να μαθεις κατι για αυτόν ποιος είναι που δουλευει?

Κολλημενιδης, Τους ακουγα οσο μπορουσα και μετα αφου την συνοδεψε μεχρι να βρει ταξι τον παρακολουθησα
Ονομαζεται λεωνιδας σαμπας και εργαζεται σε καταστημα ρουχων,

Τζακ,πως? Επεσε τοσο χαμηλα η κορη μου? αυτος σιγουρα θα της το παιζει ερωτευμενος γιατι εμαθε πως είναι πλουσια κατι πρεπει να κανω αμεσος,

Κολλημενιδης,εχω την διευθνιση της δουλειας του να τον επισκεφτειτε να του δωσετε ένα ποσο
Όλα εχουνε μια τιμη ατακα δικη σας,

Τζακ,ναι ατακα δικη μου
Παμε σχολασαμε για σημερα παμε να τον βρουμε,
Πηγανε στο μαγαζι που δουλευε,
Τζακ,καλησπερα λεωνιδα θελω να σου μιλησω ειμαι ο πατερας της λιτσας,

Λεωνιδας,μεγαλη μου τιμη που σας γνωριζω τι εγινε όμως με την λιτσα?
Τζακ,βλεπω δειχνεις ένα ενδιαφερων για εκεινη ετσι?

Λεωνιδας,ναι την ξερω μολυς 2 εβδομαδες  αλλα την συμπαθω πολύ,

Τζακ,και τα φτιαξατε ετσι?
Λεωνιδας,αν και είναι νωρις ακομα ναι τα φτιαξαμε,
Τζακ,και μαζι με την λιτσα θελεις να εχεις και την περιουσια της,
Λεωνιδας,όχι κυριε ποτε δεν με ενοιαξε η περιουσια της,

Τζακ,νεαρε όταν εσυ πηγαινες εγω ερχομουν ξερω καλα πως σκεφτονται οι ανθρωποι σαν εσενα
Οικονομικη κριση εχουμε δουλειες δεν υπαρχουν δε κανω τον ωραιο αντρα σε καποια πλουσια να εξασφαλιστω?
Ετσι σκεφτονται ολοι σαν εσενα,

Λεωνιδας,δεν ξερω για τους αλλους αλλα για εμενα κανετε λαθος
Την λιτσα την αγαπω εκεινη όχι τα λεφτα της,

Τζακ,και αν σου δωσω 15 χιλλιαδες ευρω θα παψεις να την αγαπας?
Λεωνιδας,όχι κυριε ποτε δε θα την αφεινα την αγαπαω,
Τζακ,20 χιλλιαδες ευρω τοτε?

Λεωνιδας,κυριε δεν καταλαβατε την αγαπω την λιτσα
Ειστε πατερας της και δεν θελω να σας μιλησω όπως θα μιλουσα σε καποιον αν μου ελεγε κατι τετοιο,

Τζακ,ετσι ε παντος να ξερεις εγω ποτε δεν θα αφησω την κορη μου να εχει δεσμο με έναν υπαλληλακο σαν εσενα
Φευγω αλλα θα τα ξανα πουμε και ελπιζω αυτην την φορα να φερθεις λογικα,

Κολλημενιδης,φιλε το αφεντικο μου ποτε δεν εχασε
Παρε τα 20 χιλλιαρικα να περασεις καλα να γνωρισεις πολλες γυναικες και ασε την λιτσα,

Αμεσος πηγε στο σπιτι του ο τζακ,
Τζακ,λιτσα θελω να μιλησουμε σοβαρα
Εμαθα για τον δεσμο που εκανες με τον λεωνιδα
Πες μου πως μπορεσεις να πεσεις τοσο χαμηλα και να τα φτιαξεις με έναν αλητη?
Λιτσα,δεν είναι αλητης ο λεωνιδας πατερα τον ξερω λιγο αλλα καταλαβα πως είναι ο ανθρωπος που μου ταιριαζει
Με υπερασπιστικε σε έναν καυγα πιασαμε κουβεντα και καταλαβα πως αυτος ο ανθρωπος είναι καλος,

Τζακ,ενας τυχοδιοκτης είναι κορη μου
Πηγα και τον βρηκα του εδωσα 20 χιλλιαδες ευρω για να μην σε ξανα ενωχλησει αλλα του φανικαν λιγα,
Λιτσα,το κορακι λοιπον που εχεις διπλα σου εμαθε αμεσος λεπτομεριες για τον λεωνιδα,

Τζακ,ασε εμενα με τους συνεργατες μου και κοιτα να συνελθεις
Εισαι η κορη του τζακ δε μπορεις να εισαι με έναν αλητη που θελει να μπει στο σπιτι μας για να εξασφαλισει το μελλον του,

Όμως δεν ακουγε τα λογια του πατερα της η λιτσα και συνεχιζε να βγαινει με τον λεωνιδα και να περνανε καλα,

Τζακ,2 βδομαδες περασαν και βγαινει μαζι του κάθε μερα
Σημερα το απογευμα τον καλεσα στο γραφειο θελω να εισαι και εσυ μπροστα θα φτασω μεχρι 50 χιλλιαδες τι λες να δεχτει?
Κολλημενιδης,εγω θα δεχομουν και με τα 20 αλλα για να μην δεχεται κατι άλλο θα ζηταει,
Τζακ,σαν τι δηλαδη να γινει γαμπρος μου?

Οσο και αν αγαπαω την λιτσα θα πρωτιμησω να την διωξω από το σπιτι παρα να κουβαλησει αυτόν τον αλητη
Αν τελικα δεν δεχτει τα χρηματα τι μπορουμε να κανουμε?

Κολλημενιδης,σε όλα τα θεματα υπαρχει σχεδιο αλβα και σχεδιο βητα
Το πρωτο είναι ποιο σιγουρο και πετυχαινει παντα
Αλλα θα είναι καλο να υπαρχει και σχεδιο βητα,
Τζακ,μπορω να μαθω τουλαχιστων το σχεδιο αλφα?
Κολλημενιδης,θα σας το πω αν τελικα δεν δεχτει τα χρηματα ο λεωνιδας,
Στις 5 ακριβως πηγε στο γραφειο του τζακ ο λεωνιδας,

Τζακ,καλος τον στην ωρα σου,
Λεωνιδας,σχολασα σημερα στις 3 ντιθηκα και ηρθα αμεσος,
Τζακ,λοιπον την άλλη φορα δεν σου αρεσε η συμφωνια μας και τωρα θελω να σου δωσω κατι ακομα
40 χιλλιαδες ευρω τα διπλα
Παιρνεις τα χρηματα ψωνιζεις ότι θελεις και σου μενουν και αλλα για να περασεις,

Λεωνιδας,κυριε τζακ αν ηξερα από την αρχη πως ο λογος θα ηταν αυτος δε θα ερχομουν καθολου την λιτσα την αγαπαω,

Τζακ,50 χιλλιαδες ευρω για να παψεις να την αγαπας,

Λεωνιδας,όχι δεν δεχομαι και αποχορω,
Τζακ,ΠΕΡΙΜΕΝΕ
Μην το παιζεις επαναστατης σε εμενα γιατι δε παιρνανε τα κολπα σου
Αν την διωξω από το σπιτι την λιτσα θα υποφερει μαζι σου θα καταλαβεις το λαθος σου αλλα τοτε θα είναι αργα
Τελευταια ευκαιρια παιρνεις τα λεφτα και ξεχνας την κορη μου,

Λεωνιδας,επειδη εσεις εχετε καιρο να αγαπησετε αν αγαπησατε κατι εκτος από τα λεφτα σας
Δεν σημαινει πως η αγαπη δεν υπαρχει αντιο σας κυριε τζακ,
Τοτε ο τζακ νευριασε πολύ και φωναξε τον κολλημενιδη,

Τζακ,ξεκινησε το σχεδιο αλφα
Επρεπε ειδη να το ειχες ξεκινησει και να μου ελεγες πως τελειωσε και ότι νικησαμε τρεχουμε τωρα,
Κολλημενιδης,κυριε τζακ το σχεδιο αλφα μονο εσεις μπορειτε να το πετυχετε αυριο και ολας εγω απλα παω να τελειωσω της λεπτομεριες και ερχομαι να σας πω τι θα κανετε,

Ο τζακ τον ειχε εμπιστοσινη ηταν το δεξι του χερι
Το άλλο πρωι ξεκινησε για το μαγαζι που δουλευει ο λεωνιδας,

Τζακ,μαλιστα σε αυτό το μαγαζι λοιπον δουλευεις?

Λεωνιδας,καλησπερα ναι σε αυτό,
Τζακ,και ποσα παιρνεις το μηνα?
Λεωνιδας,το βασικο 450 ευρω,
Τζακ,και με τοσα λεφτα θα μπορεσεις να ανοιξεις καινουργιο σπιτικο με την κορη μου που τα 450 δεν την φτανουν ουτε για τα καλλιντικα της το μηνα?

Λεωνιδας,θα κανουμε θυσιες και υποχωρισεις θα δυσκολευτουμε αλλα θα τα καταφερουμε
Πολλοι ανθρωποι τα καταφεραν γιατι όχι και εμεις
Σας λεω ξανα αν αγαπησατε καποτε θα ξερετε πως η αγαπη είναι το παν,
Τζακ,λογια μεγαλων αντρων,

Αφεντικο,λεωνιδα εχεις δουλεια?
Λεωνιδας,όχι κυριε ερχομαι,
Αφεντικο,είναι γνωστος σου ο κυριος?

Τζακ,περιπου ελεγα στον υπαλληλο σας πως θελω την φετινη φανελα της λιβερπουλ σε εξτρα λαρτς,
Αφεντικο,μια τελευταια υπαρχει στην βιτρινα,

Πηγε και την εφερε ο λεωνιδας,
Λεωνιδας,θα την δοκιμασετε?
Τζακ,όχι είναι για δωρο  θα την παρω ποσο κοστιζει?
Λεωνιδας,50 ευρω,
Τζακ,ωραια
Α ξεχασα και δεν πηρα ψηλα μαζι μου εχω 500 ευρω εχετε να μου χαλασετε?

Αφεντικο,δυστυχως όχι δεν εχουμε τοσα,
Τζακ,δεν πειραζει θα παω στην τραπεζα διπλα ερχομαι σε 5 λεπτα ετοιμαστε το,

Αφεντικο,θα το ετοιμασω εγω εσυ πανε να φερεις μια άλλη να την βαλουμε στην βιτρινα,
Όταν εφυγε ο τζακ ειχε αφησει το πορτοφολι του και ετσι το αφεντικο το πηρε και το εβαλε μεσα στο μπουφαν του λεωνιδα ο τζακ γυρισε σε 10 λεπτα,

Τζακ,ειχε κοσμο η τραπεζα και περιμενα
ΑΜΑΝ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΜΟΥ
ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΩ ΜΟΥ,

Αφεντικο,ηρεμιστε μηπως σας επεσε?
Τζακ,ΟΧΙ ειχα το 500 ευρω στα χερια πηγα το χαλασα και γυρισα
Τωρα το θυμηθικα το ειχα αφησει στον παγκο σας,

Αφεντικο,ναι αλλα δεν φενεται,
Λεωνιδας,ειστε σιγουρος πως δεν σας επεσε στο δρομο?
Τζακ,δεν εχω χασει ποτε ουτε μια δραχμη
Αφειρημενος εφυγα και το ξεχασα είναι μεσα στο μαγαζι,

Αφεντικο,μην ανυσηχειτε θα ψαξουμε παντου να το βρουμε,

Τζακ,λυπαμαι που το λεω αλλα καποιος μου το εκλεψε
Για να μην φωναξω την αστυνομια και εκτεθει γενικα το μαγαζι σας πρεπει να σας ψαξω οσο για την πορτα θα κλεισει να μην μπει κανενας μεσα μεχρι να λυσουμε το προβλημα,
Αφεντικο,κυριε καταλαβαινετε πως μας προσβαλετε δε θα κλεβαμε ποτε,

Τζακ,αυτό ασε να το ξερω καλυτερα,
Λεωνιδας,κατι θελεις να κανεις καταλαβες πως δεν θα δεχτω ποτε τα λεφτα σου για να αφησω την λιτσα και προσπαθεις να με τρομαξεις,

Τζακ,εχεις λογους να φοβασαι?
Λεωνιδας,κανεναν οριστε ψαξε με,

Τζακ,σας παρακαλω κυριε ψαξτε τον υπαλληλο σας και μετα να ψαξετε και τα πραματα του
Αργοτερα εκεινος θα ψαξει εσας,

Τον εψαξε επανω του δεν βρηκε τιποτα και μετα εψαξε και το μπουφαν του,
Τζακ,ΝΑ ΤΟ
Το πορτοφολι μου με τα λεφτα μου και της λιρες μου
Ο λεωνιδας εμεινε αφωνος μεσα στο μπουφαν του ηταν το πορτοφολι του τζακ,
Λεωνιδας,συνομοσια εσυ με τροπο το εβαλες για να με κατηγωρισεις,

Τζακ,τι λες ρε κλεφτη και με εκλεψες και εχεις μουτρα να μιλας?
Αφεντικο,ειδοποιο την αστυνομια βρειτε μια λυση αλλα μακρια από εμενα,

Ηρθε η αστυνομια τον πηρε μαθανε τι εγινε και ξεκινησε η ανακριση,
Λεωνιδας,δεν το εκλεψα εγω μου το βαλανε στην τσεπη μου,
Αστυνομος1,ειχε καποιο λογο καποιος?

Λεωνιδας,ναι ο τζακ δεν με συμπαθει επειδη τα εχω με την κορη του,
Αστυνομος1,αυτά δεν μας ενδιαφερων όλα τα στοιχια λενε πως εισαι ενοχος
Ξεχασε το πορτοφολι του που ηταν γεματο λεφτα και 5 λιρες
Και βρεθηκαν μεσα στο μπουφαν σου πως μπορει λοιπον να στα εβαλε?

Λεωνιδας,μπορει να πληρωσε το αφεντικο μου είναι αδιστακτος σας λεω,
Αστυνομος1,μην φωναζεις δε θα σε σωσουν οι φωνες μεχρι τωρα όλα τα στοιχια είναι εναντιων σου
Φωναξε δικηγορο σημερα θα περασεις την μερα σου στο κρατητιριο,

Αστυνομος2,περιμενε θελει να τον δει αυτος που λεει πως τον εκλεψε,

Τζακ,στο ειπα και εγω μην τα βαζεις μαζι μου δεν με ακουσες
Ωραιο βραδυ θα περασεις με ολους αυτους τους αλητες στο κρατητιριο
Και αντε να αποδειξεις πως εισαι αθωος όπως λες
Θα φρωντισω να τιμωριθεις θα μπεις φυλακη το ξερεις?
Εκτος αν μου ορκιστεις και υπογραψεις πως θα κοψεις με την κορη μου μια για παντα οριστικα

Εγω δε θα κανω μινυση και θα σε βγαλω αμεσος τωρα και θα σου δωσω και 50 ευρω ετσι σαν ψυχικη οδινη για την ταλεπορια
Εχεις ένα λεπτο,



Λεωνιδας,ενταξει νικησες
Και δεν είναι πως φοβαμαι την φυλακη αλλα της συνεπιες της δε θελω να καταστραφω μιας και εχω ονειρα,

Υπογραψε το χαρτι και ο τζακ ειπε πως δεν θα κανει μινηση και ξεχναει το περιστατικο αυτό
Η λιτσα επαιρνε τηλεφωνο συνεχεια τον λεωνιδα αλλα αυτος της το εκλεινε και ελεγε να την ξεχασει

Τελικα πηγε βρηκε το αφεντικο του εμαθε τι εγινε και πηγε στον πατερα της,

Λιτσα,γιατι το εκανες αυτό πατερα γιατι φερθηκες ετσι στον λεωνιδα?
Τζακ,δεν σε καταλαβαινω,

Λιτσα,πηγα στο αφεντικο του μου ειπε πως τον πιασανε για κλοπη πως δεν εκανες μινυση αλλα δε μπορει να τον κρατησει και καταλαβα πως εσυ του εστησες μια παγιδα
Πως μπορεσες να κανεις κατι τετοιο?

Τζακ,όταν θα γινεις μανα και ο γιος η η κορη σου χασουν τα μυαλα τους και είναι ετοιμα να καταστραφουνε
Θα καταλαβεις πως ενας γονιος μπορει να κανει πολλα
Τον λεωνιδα θα τον ξεχασεις οριστικα,

Λιτσα,και όμως τον αγαπωωωω,
Τζακ,λιτσα δεν σου χαλασα ποτε χατηρι δεν σε χτυπησα ποτε
Μην με αναγκασεις να το κανω τωρα
Είναι ενας αλητης εγω ξερω καλα την ζωη και μπορω να καταλαβαινω καλυτερα τους ανθρωπους
Αυτόν τον αλητη δεν θα τον ξαναδεις,

Λιτσα,ενταξει πατερα αλλα να ξερεις πως εισαι αδικος,

Τζακ,αδικος εγω που ειμαι ο προτος νοικοκηρης και σωστος αυτος ο αλητης? με συγχισε παω να φαω μια μεριδα σουβλακια με μπολικο τζατζικι,

Λιγες μερες μετα η λιτσα επινε τον καφε της σε μια ερημικη καφετερια όταν ετοιμαστικε να φυγει την ορμηξαν 2 αντρες,
Αντρας1,ακινητη μωρη γιατι θα σε σκισουμε,
Λιτσα,ποιο ειστε τι ζητατε?
Αντρας2,δωσε μας το πορτοφολι σου,

Λιτσα,οριστε παρτε το,
Αντρας1,μονο 30 ευρω εχει μεσα
Μωρη θελουμε και αλλα λεφτα βρες τροπο να μας φερεις φενεσαι πλουσια,
Λιτσα,σας παρακαλω αφηστε με,
Αντρας2,σκασε και βρες τροπο να μας φερεις και αλλα λεφτα,

Λεωνιδας,αφηστε την κοπελα ρε αλητες,
Εμφανιστικε ο λεωνιδας εντελως τυχαια και εδειρε και τους 2 αλητες πηρε την λιτσα μπηκαν στο αμαξι της και εφυγαν,
Λιτσα,απιστευτω μου εσωσες την ζωη
Και ποιος εσυ αγαπη μου αχ,,,,,

Λεωνιδας,μην κλαις σε παρακαλω ειμαι ο ποιο τυχερος ανθρωπος του κοσμου βρεθηκα εντελως τυχαια εκει και καταφερα να σε σωσω,

Λιτσα,παμε στο σπιτι μου αμεσος αυτό πρεπει να το μαθει ο πατερας μου
Μια συγγωμη από εμενα δεν ξερω αν είναι αρκετη αλλα από αυτόν σιγουρα πρεπει να ακουσεις 1000 συγγωνμες,

Πηγαν στο σπιτι μαζι όταν τους ειδανε οι γονεις της ξαφνικαστικαν,
Λιτσα,πριν προλαβεις να βαλεις της φωνες σου λεω πως ο λεωνιδας σημερα μου εσωσε την ζωη,

Λινα,τι λες καλη μου,
Τζακ,τι επαθες?
Λιτσα,αυτος ο αντρας που τοσο προσβαλες  και που εγω πληγωσα ακουγοντας εσενα μου εσωσε την ζωη
 Ειχα παει σε ένα καφε όταν βγηκα  
Μου επιτεθηκαν 2 αλητες πηραν το πορτοφολι μου αλλα δεν τους εφταναν τα λεφτα θελανε να μου κανουν κακο
Τοτε μπηκε μπροστα ο λεωνιδας εντελως τυχαια βρεθηκε εκει και μου εσωσε την ζωη,

Λινα,λεωνιδα σε ευχαριστω πολύ εσωσες την κορη μου,

Λεωνιδας,δεν εκανα τιποτα μονο το καθηκων μου,
Τζακ,σε ευχαριστω πολύ,
Λεωνιδας,τιποτα κυριε,

Λιτσα,και επισης να σας ανακοινωσω θελω και κατι
Με τον λεωνιδα θα αρραβωνιαστουμε το άλλο σαββατο
Ειστε οι πρωτοι που το μαθαινετε αν τον θελετε για αντρα μου ο γαμος θα γινει σε αυτό το σπιτι και θα ζησει μαζι μας και αυτος,

Αν δεν τον θελετε όμως τοτε θα φυγω και εγω μαζι του
Θα δυσκολευτω αλλα θα τα καταφερω γιατι τον αγαπω,

Τζακ,ενταξει κορη μου δεν σου χαλασα ποτε χατηρι
Ας αρραβωνιαστειτε λοιπον εχει μια θεση στο σπιτι μας και ο λεωνιδας,

Ο τζακ δεν ηταν συμφωνως αλλα αναγκαστικε να το δεχτει,
Λιτσα,εισαι ο καλυτερος μπαμπας του κοσμου σε ευχαριστω,
Λινα,ωραια και τωρα μπορουμε να καθησουμε να μιλησουμε να γνωριστουμε και καλυτερα με τον γαμπρο μας,
Οσο του εδειχνε το σπιτι και το δωματιο που θα μενει ο τζακ πηρε να πει τα νεα στον κολλημενιδη,

Τζακ,και τωρα για πες μου κατι ελεγες για σχεδιο βητα,
Κολλημενιδης,το σχεδιο βητα είναι να δεχτειτε την κατασταση να του δωσετε την ευχη σας και να συνηθισεται την ιδεα πως θα ζησει η κορη σας μαζι του,
Τζακ,σπουδαιο σχεδιο τι να σου πω καλο βραδυ
Κατι άλλο πρεπει να σκεφτω κατι δε μου αρεσει στην ολη ιστορια
Αλλα δε μπορω να κανω και τιποτα πρεπει να λεω ναι σε ότι μου ζητανε να καταλαβουν πως δεχομαι αυτόν τον αλητη για αντρα της κορης μου,
Οσο η λιτσα εδειχνε το σπιτι στον λεωνιδα εδειχνε πως ηταν παρα πολύ ευτιχισμενη,

Λιτσα,σε αγαπαω θα περασουμε μια υπεροχη ζωη μαζι,
Λεωνιδας,ναι αγαπη μου,
Λιτσα,πρεπει τωρα να ετοιμασουμε το φαγητο περιμενε στο δωματιο θα σε φωναξω όταν ειμαστε ετοιμοι,

Λεωνιδας,ενταξει αγαπη μου με την ησυχια σου,
Οσο εμεινε μονος του κοιτουσε ξανα το σπιτι και τοτε γελουσε,


Λεωνιδας,χα ανοητη πλουσια
Τι να καταλαβεις εσυ από την ζωη όταν το μονο που ξερεις είναι να ζητας κατι και να σε λενε ναι
Πολύ ωραιο το σπιτι θα φαμε καλα χα,

Να που ο λεωνιδας δεν ηταν ο καλος υπαλληλος αλλα ενας αλητης
Στο τραπεζι το βραδυ ενώ τρωγανε λεγανε για τα σχεδια τους,

Λιτσα,φαε αγαπη μου μην ντρεπεσαι,
Λεωνιδας,δεν ντρεπομαι σας νιωθω τωρα ολους δικους μου,
Λινα,αυτό θελουμε και εμεις,
Τζακ,εγω τελειωσα θα φαω λιγο γλυκο μετα,
Λιτσα,πατερα θα μπορουσε ο λεωνιδας να δουλεψει στην εταιρια σου?

Τζακ,τι ακριβως να κανει στην εταιρια?
Λιτσα,σαν γραμματεας ισως,
Λεωνιδας,πρεπει να ξερετε πως ειχα σπουδασει  αλλα τα παρατησα γιατι επρεπε να εργαστω,
Τζακ,καλα θα δουμε τι μπορει να γινει ισως σου βρω μια θεση και αν τα καταφερεις θα σε παρω γραμματεα μου
Και τωρα με συγχωρειτε αλλα πρεπει να παω στο σαλονι εσεις μπορειτε να τα πειτε αλλα το βραδυ ο λεωνιδας θα κοιμηθει στον ξενονα


Δεν θελω να με περασεις για συντηριτικο αλλα μεχρι να γινει τουλαχιστων ο αρραβωνας πρεπει να κοιμαστε σε ξεχωριστα δωματια,

Λεωνιδας,βεβαιος θα σας το ζητουσα ο ιδιος με την λιτσα δεν θα ολοκληρωσουμε την αγαπη μας μεχρι να φορεσουμε της βερες,
Λιτσα,τι να γινει ας το δεχτουμε αγαπη μου και τωρα ελα στο δωματιο μου να ακουσουμε λιγο μουσικη,

Τζακ,μην κανετε πολύ φασαρια όμως,
Λινα,αγαπη μου ενταξει καταλαβαινω πως δεν μπορεις να δεχτεις τοσο ευκολα τον γαμπρο μας
Αλλα είναι αυτος που εσωσε την κορη μας
Τουλαχιστων δειξε μπροστα του και κυριος μπροστα της πως θα κανεις μια αρχη να τον δεχτεις,

Τζακ,κανω διαφωρετικα επρεπε να τον ειχα πεταξει εξω
Ακους εκει να τον εχουμε στο σπιτι μας και να τον παρω και στο γραφειο μου
Αλλα και εγω και εσυ φταις γιατι το όχι δεν ξεραμε να της το πουμε ποτε και ετσι μας κανει ότι θελει,

Λινα,ναι αλλα αυτος ο ανθρωπος την εσωσε και τον αγαπαει αληθινα,
Τζακ,εμενα κατι δε μου αρεσει όμως

Φευγω κατι σκεφτικα μην τους αφησεις πολύ μονους,

Πηρε το αμαξι του και πηγε να βρει έναν φιλο του που εμενε σε μακρινη γειτονια
Τον σεναριογραφο αρη γαμβετα που ηταν στο σπιτι του μονος και εβλεπε παλια ελληνικα σηριαλ,

Αρης3γαμβετα,καλος τον τζακ πως από τα μεροι μας?
Τζακ,μου συμβαινει κατι κολλητε και θελω να μιλησουμε και να μου βρεις μια λυση,

Αφου τρωγανε κατι γλυκα του ειπε ολη την ιστορια με την λιτσα,
Αρης3γαμβετα,η επιθεση στην λιτσα ηταν φτιαχτη
Αυτος εβαλε να την επιτεθουνε και να την σωσει για να φανει ηρωας σε εκεινη,

Τζακ,κατσε γιατι αυτό τα αλλαζει όλα
Πως μπορεις όμως να το πιστευεις?

Αρης3γαμβετα,είναι πολύ απλο
Εκεινος καταλαβε πως δεν θα τον δεχτεις ποτε για γαμπρο σου και ετσι εβαλε το κλασσικο κολπο για να κανεις γνωριμια
Φωναξε 2 φιλους του η 2 αγνωστους τελος παντων να ορμηξουν στην λιτσα να την σωσει και ετσι να τον εμπιστευτει και να κανει και εσας να τον αγαπησετε

Επισης το δευτερο και ποιο σημαντικο πραγμα
Όταν 2 αλητες θελουν να κλεψουν δεν κοιτανε ποσα λεφτα εχει καποια γυναικα στην τσαντα της
Την αρπαζουν και εξαφανιζονται
Αλλα ας δεχτουμε και το γεγωνος πως θελανε να την βιασουν
Θα το κανανε λες εξω από ένα μπαρ και μαλιστα μερα?

Τζακ,τωρα που τα λες εξυγουνται όλα καλυτερα
Η κορη μου βεβαια είναι ερωτευμενη και δεν μπορεσε να το καταλαβει
Και τωρα τι κανουμε αδελφε μου?

Αρης3γαμβετα,τον προσλαβανεις στην εταιρια σου
Ναι ετσι θα νομιζει πως πετυχε και ταυτοχρονα θα προσλαβεις και εμενα οπου θα ειμαι στο ιδιο γραφειο μαζι του,

Τζακ,ναι αλλα πως θα αποδιξω πως εκανε όλα αυτά?
Αρης3γαμβετα,εγω τι σου ειμαι?
Τζακ,ενας πολύ καλος φιλος,
Αρης3γαμβετα,λαθος ενας μισητος υπαλληλος που ψαχνεις αφορμη να με απολησεις
Με βριζεις και σε βριζω ολη μερα
Αυτό θα λεμε και αυτό θα σχολιαζει ολη η εποιχηριση σου
Στειλε μηνυματα παντου σε ολους να το λενε
Και τοτε αυτος ο κυριος θα μπορει να μηλαει ανετα μπροστα μου για εσενα και εγω θα τον κανω να παραδεχτει πραματα που όταν θα τα ακουσει η κορη σου θα τον συχαθει,

Τζακ,ενταξει θα γινει αυτό που λες αλλα εκεινη πως θα ακουει ότι λεει αυτος σε εσενα?
Αρης3γαμβετα,για αυτό το λογο υπαρχουνε τα μικροφονα αδελφε χα,
Τζακ,εισαι ο καλυτερος αν τελικα χωρισει η κορη μου αυτό το καθαρμα θα σε δωσω,
Αρης3γαμβετα,κομμενη λεφτα από εσενα δεν θελω
Αν παλυ θελεις να ξοδευτεις θα με πας μαζι σου ένα ταξιδι να δουμε την λιβερπουλ οποια μερα μπορεις,


Το άλλο πρωι ο λεωνιδας πηγε μαζι με τον τζακ στο γραφειο του τον γνωρισε τους υπαλληλους και τον εβαλε σε ένα γραφειο να κραταει σημιωσεις,
Τζακ,σε βαζω δοκιμαστικα αν τα πας καλα σε αυτην την θεση αργοτερα θα σε βαλω γραμματεα στο διπλανο γραφειο,
Λεωνιδας,σας ευχαριστω πολύ κυριε τζακ θα κανω τα παντα για να αποδειξω πως αξιζω να εργαστω στην εταιρια σας,

Τζακ,θα υποστεις βεβαια την παρεα ενως συναδελφου που σηκωνει τα τηλεφωνα είναι λιγο βλακας και με βριζει ολη μερα αλλα δεν μπορω να τον απολυσω ακομα μιας και τον χρειαζομαι,

Αρης3γαμβετα,μπα πως και από τα μεροι μας καπιταλοσκυλο?
Τζακ,την καλη σου την κουβεντα ειχαμε μαλακα από σημερα θα εχεις και παρεα,
Αρης3γαμβετα,χερο πολύ συναδελφε και να τρως καλα το πρωι γιατι αυτος ουτε ένα νερο δε θα σε κερασει ποτε,

Όταν μεινανε μονοι τους μιλουσανε,

Λεωνιδας,γιατι βριζεσται τοσο?
Αρης3γαμβετα,γιατι είναι ενας μαλακας και μισος ξερω τι σου λεω
Αφορμη περιμενω να τον κανω μια λαχταρα
Εγω σε 1 το πολύ 2 μηνες θα εχω φυγει από αυτό το γραφειο καθομαι γιατι πληρωνει καλα βεβαια τα αξιζω τα λεφτα μου γιατι εγω ολη μερα ειμαι στα τηλεφωνα και στις παραγγελιες
Αλλα την λαχταρα θα του την κανω,

Λεωνιδας,ναι ε? και πως και δεν σε εχει απολυσει ακομα?

Αρης3γαμβετα,δεν μπορει γιατι τον κραταω στα χερια ξερω πολλα για αυτόν αν τα πω θα φαει προστιμα πολλα από τα σωματια εργαζομενων
Για αυτό και δεν με εχει απολυσει και με πληρωνει περισσοτερα από ολους,

Λεωνιδας,ενδιαφερων ακουγεται,
Αρης3γαμβετα,αν θες μετα την δουλεια παμε για ένα ποτο εχω να σου πω πολλα για τον βρικολακα,

Καθησανε σε ένα καφε μετα την δουλεια και μιλουσανε,
Αρης3γαμβετα,τσιγγουνης και σκληρος μια ζωη ετσι ητανε,
Λεωνιδας,και εσυ πως τον εκβιαζεις?

Αρης3γαμβετα,εχω σε χαρτια ολους τους μισθους που θα επρεπε να πληρωσει στους υπαλληλους του και ποσα εχει πληρωσει
Κλεβει τουλαχιστων 5 χιλλιαρικα το χρονο
Και επισης ξερω και καποιες δουλειες που πηρε με όχι και τοσο νομιμο τροπο
Αν αρχιζω και μηλαω θα παθει μεγαλητερη ζημια και ετσι με ανεχετε και με πληρωνει μεχρι να ερθει ο διορισμος μου και να απαλαγω και εγω από αυτόν τον μαλακα,
Λεωνιδας,σωστος μπραβο φιλαρακι,
Αρης3γαμβετα,αλλα εσενα σε λυπαμαι λιγο εχεις να φας στην μαπα σαν αφεντικο αυτόν τον τσιγγουνη,
Λεωνιδας,το ξερω και η φαση είναι πως εχω σχεση με την κορη του,

Αρης3γαμβετα,αμαν τι λες ρε
Αυτό και αν είναι ατυχια να εχεις πεθερο τον τζακ,

Λεωνιδας,ποιος σου ειπε πως θα την παντρευτω?
Θα περασω λιγο καιρο καλα μαζι της θα δουλεψω θα κερδισω την εμπιστοσινη του και τοτε θα παρω ένα μεγαλο ποσο και θα εξαφανιστω,

Αρης3γαμβετα,σωστος ετσι θα σκασει
Αλλα την κορη δεν την σκεφτεσαι?
Λεωνιδας,θα βρει αλλων εγω θα την προσφερω το κορμι μου για αρκετο καιρο και θα εξαφανιστω όπως ηθελε και ο πατερας της
Αλλα θα παρω και κατι για τον κοπο μου όχι ψυχουλα
Ειμαι επαγγελματιας γαμπρος πουλαω αγαπες σε πλουσιες γυναικες εχω βγαλει πολλα λεφτα μεχρι τωρα,

Αρης3γαμβετα,μαλιστα και δε με λες σε εδινε και λεφτα για να την αφησεις μηπως?
Λεωνιδας,ναι με εδινε 50 χιλλιαρικα τοσο αξιζε η αξια της κορης του
Εγω θα του φαω τουλαχιστων 500,

Αρης3γαμβετα,ναι σιγουρα είναι μεγαλη η διαφορα εκεινη όμως σε εμπιστευεται εισαι σιγουρος πως σε αγαπαει?

Λεωνιδας,αν δεν με αγαπουσε δε θα με εβαζε στο σπιτι της με τσαμπουκα
Τον ειπε γερο η θα παρεις τον λεωνιδα στο σπιτι μας η θα φυγω μαζι του
Την συγγκινησε το ξυλο που εδωσα για εκεινη χα,

Αρης3γαμβετα,τι ξυλο?
Λεωνιδας,εβαλε 2 μαλακες γνωστους να την κλεψουν την τσαντα και να προσπαθησουν να την βιασουνε
Βγηκα ξαφνικα μπροστα της τους εδειρα και αυτό ηταν η κοπελια συγκινηθηκε
Το ζωων ουτε σκεφτικε πως βρεθηκα τοσο γρηγορα εκει ουτε τιποτα χα,

Ολη την συζητηση τους την ειχε γραψει στο κασετοφωνο του ο αρης3γαμβετα και το απογευμα ζητησε συναντηση με τον τζακ για να το ακουσει,


Τζακ,καλα το καταλαβες και καλα το καταλαβα από την πρωτη στιγμη που αυτος είναι ενας αλητης,

Την ιδια στιγμη τον πηρε στο σπιτι του και φωναξε την λιτσα και την λινα να ακουσουνε την κασετα,
Λιτσα,όχι δε μπορω να το πιστεψω εκανε κατι τετοιο ο λεωνιδας?
Τζακ,στο ελεγα πως ηταν καθαρμα και δε με πιστευες φαε αγαπες τωρα,
Λινα,ελα ηρεμισε τζακ
Αχ κορη μου ειδες που ειχαμε δικαιο?

Λιτσα,είναι αλητης είναι καθαρμα,
Οσο μιλουσανε ο λεωνιδας επινε καφε στο δωματιο του και ο τζακ ειπε τον υπηρετη να του ριξει υπνοτικο μεσα,
Λεωνιδας,τι εγινε που βρισκομαι?

Ηταν στο υπογειο τους και εβλεπε ολους από πανω του να τον κοιτανε,
Λεωνιδας,λιτσα αγαπη μου τι εγινε?
Λιτσα,σκασμος
Τα ξερω όλα τα μαθαμε όλα τα σχεδια σου,
Λεωνιδας,τι λες τι σχεδια,
Αρης3γαμβετα,σκασε
Ηχογραφισα την συνομιλια μας τα ακουσανε ολοι τα οσα ειπαμε
Ο τζακ ποτε δεν ηταν εχθρος μου ητανε ενας πολύ καλος φιλος και τον βοηθησα να αποκαλιψει σε ολους το ποιος εισαι,

Τζακ,δεν σε φτανανε 50 χιλλιαρικα ε ηθελες και να ατιμασεις την κορη μου και να μου φας 500 ε?

Αρχισε να τον χτυπαει ο λεωνιδας της ετρωγε και δεν εκανε τιποτα,
Τζακ,δεν θα σε σκοτωσω δεν αξιζει να βαψω τα χερια μου με αιμα
Θα σε στειλω σε ένα μερος μακρια οστε να μην τολμησεις καν να σκεφτεις να μας ενωχλησεις,

Τον πηρανε οι υπηρετες του και τον βαλανε σε ένα αμαξι τον στειλανε σε ένα αεροπλανο που θα πηγαινε στην ινδια,
Υπηρετης1,καλη τυχη στην νεα σου ζωη διχως λεφτα διχως πραματα διχως τιποτα,

Ο λεωνιδας δεν μπορουσε να κανει κατι ειχε και έναν φρουρο μαζι του αναγκαστικε να παει μαζι τους στην ινδια σκεφτικε πως ισως θα ηταν καλυτερα εκει παρα στην φυλακη για την απατη που εκανε,

Τζακ,ενταξει ο φρουρος είναι γνωστος μου θα τον αφησει στην ινδια
Τελειωσαμε με αυτόν δεν θα τον αναφερουμε ποτε ξανα
Αγαπητε μου σου χρωσταω ένα ευχαριστω,
Αρης3γαμβετα,δεν κανει τιποτα μονο μια βολτα να δουμε την λιβερπουλ,
Και ετσι ο τζακ παλυ τα καταφερε,

2 σχόλια:

  1. Δεν καταλαβα ποτε συνενοηθηκε ο τζακ με το αφεντικο του λεωνιδα (στο μαγαζι που δουλευε) ωστε να παρει και να βαλει στο παλτο του το πορτοφολι του τζακ. Και επισης για ποιον λογο να το κανει αυτο? Το αφεντικο του λεωνιδα, δεν συμπαθουσε τον λεωνιδα?

    Ωραια ιστορια παντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το καλο με της ιστοριες μας ειναι πως αφεινουμε σε καποια πραματα την φαντασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή