Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΙΟ



Ο κωστας εμπεροχαρτ μια ζωη γυρνουσε μονος του σε γηπεδα μπαρ πλατιες
Ηθελε να γνωρισει μια γυναικα να παντρευτει να αποκατασταθει
Επειδη οι καιροι είναι δυσκολοι ενας γνωστος του τον εκανε προξενιο,
Νικος,η ελπιδα είναι καλη και σωστη κοπελα δεν εχει μεγαλες απαιτησεις και θα περασεις μια ζωη μαζι της μεσα στις χαρες,

Εμπεροχαρτ,ναι αλλα δεν θα επρεπε να την γνωριζα να την ερωτευομουν όπως τα παλια τωρα προξενιο στις μερες μας?
Νικος,ελα ρε μεγαλε σιγα
Εξαλου που να την γνωρισεις μου λες?
Παμε σε ένα καφε βλεπουμε μια ωραια κοπελα
Αν πας να την μιλησεις θα σε πει λιγουρι
Αμα δεν πας θα σε πει φλωρο οποτε χαμενος και στα 2
Ενώ με το προξενιο εισαι μια χαρα,

Την γνωρισε τελικα στο σπιτι του νικου ηπιανε καφε και μηλουσανε
Βγηκανε κανα 2 φορες μονοι τους και τελικα τα φτιαξανε σε ένα μηνα εγινε ο γαμος,
Εμπεροχαρτ,θα προσπαθησω να σε κανω ευτυχισμενη αγαπη μου,
Ελπιδα,το ξερω λατρεια μου και εγω θα ειμαι διπλα σου σε όλα,

Όλα καλα στην αρχη ο εμπεροχαρτ δουλευε σε ένα γραφειο η ελπιδα  σε καποιο σουπερ μαρκετ μενανε στον ευοσμο θεσσαλονικης και περνουσε ο καιρος απλα και λυτα
Όπως όμως ξερουμε τα καλα περνανε γρηγορα και εχουμε και ασχημες μερες για ένα ζευγαρι ένα χρονο ακριβως μετα τον γαμο τους,

Ελπιδα,τα πραματα σου τα εχεις ανω κατω δεν μπορεις να τα φτιαχνεις καλυτερα πρεπει εγω να τα μαζευω?
Εμπεροχαρτ,δεν το ξερα να ειμαι στο σπιτι μου σουζα λες και είναι δουλεια,
Ελπιδα,ναι αλλα εγω κανω ολες της δουλειες εσυ ουτε το πιατο σου δεν μαζευεις,

Εμπεροχαρτ,αυτά είναι γυναικιες δουλειες να μαθουν στην γειτονια πως κανω και δουλιες στο σπιτι να με περασουνε για φλωρο η ακομα χειροτερα και αδελφη,

Ελπιδα,να το παιζεις αντρας σε αυτά ξερεις να φερεις ένα φραγκο στο σπιτι για τα απαραιτητα δεν ξερεις,
Εμπεροχαρτ,φταιω εγω αν με απολησανε εδώ και 2 μηνες ε πες φταιω?
Ελπιδα,δεν μπορεις να βρεις καπου αλλου δουλεια?

Εμπεροχαρτ,ναι ολες οι δουλειες εμενα περιμενουνε αντε παρατα μας πανε στο τηλεφωνο,

Ελπιδα,τι να σε κανω
Ναι καλησπερα,
Ρενα,ελα ελπιδα μου τι κανεις θα παμε για καφε με της άλλες στο κεντρο θελεις να ερθεις?

Ελπιδα,όχι ρενα δεν θα ειμαι καλη παρεα γιατι εχω τα νευρα μου,
Ρενα,α από νευρα και εγω ο αντρας μου είναι πολύ εγωιστης μου εκανε παρατιριση επειδη βαζω στα μουτρα μου φιλετα
Πως θα φαμε μετα το φιλετο αφου το βαζεις με κρεμες στα μουτρα σου μου ειπε
Νευρισα και εγω τι λες βρε αχριστε του λεω που δε θα βαλω στην επιδερμιδα μου
Στην τελικη παρε 2 φιλετα παραπανω  βρε τσιγγουναρε  να εχω και για την επιδερμιδα μου να φας και εσυ παραπανω  όχι πες εχω η όχι δικαιο?,

Ελπιδα,εχεις ρενα μου αλλα πρεπει να κλεισω,
Ρενα,α καταλαβα είναι εκει ο αντρας σου  ετσι? αχ βρε καημενη πως τον αντεχεις?
Ελπιδα,εγω το ξερω μονο λοιπον τα λεμε καποια άλλη στιγμη,

Εμπεροχαρτ,παλυ με την ηλιθια την ρενα μιλουσες ε?
Εμ βεβαια αυτή σε βαζει ιδεες,

Ελπιδα,η ηλιθια όμως βαζει στα μουτρα της φιλετα και εμεις εχουμε πιξει στα μακαρονια και στις φακες,
Εμπεροχαρτ,η ηλιθια όταν παντρευτικε εδωσε προικα ένα σπιτι με 180 τετραγωνικα
Εσυ το μονο που μου εδωσες ηταν μια λιστα με 180 πρωην γκομενους,
Ελπιδα,αντε να χαθεις αχρηστε που μου θελεις και προικα
Ο αντρας της δουλευει σαν σκυλι και εχει βγαλει και με το παραπανο το σπιτι τους εσυ μολυς αποληθηκες καθεσαι ολη μερα στο κομπιουτερ την τηλεοραση και εχεις αποψη για όλα,

Εμπεροχαρτ,κανεις και παραπανω δηλαδη από τα δικα σου λεφτα τρωω?
Μην ανυσηχεις και δεν θα σου ζητησω δανεικα εχω μια περιφανεια καλυτερα να πειναω παρα να σε ζητησω λεφτα,
Ελπιδα,εμ βεβαια πας από τους δικους σου και παιρνεις για να εχεις για τα δικα σου εξοδα και δεν ρωτας πως εχεις στο τραπεζι καθημερινα εστω αυτό το πιατο το φαι που βρισκεις,

Εμπεροχαρτ,θελεις να πεις τωρα κατι?
Αν είναι για ένα πιατο από της μαλακιες που με ταιζεις να το κανεις θεμα να μην με ξανα κανεις να φαω ποτε αντε από εκει να πουμε ηλιθια βλαμενη,

Ελπιδα,αντε πανε στο κομπιουτερ σου αυτό κανεις όταν δεν εχεις τι να πεις φευγεις,
Εμπεροχαρτ,φευγω για να μην σηκωσω το χερι μου και καταλαβεις τι εστι κωστας εμπεροχαρτ
Στα τσακιδια ηλιθια κάθε μερα πρεπει να με νευριασεις δε με φτανουν τα προβληματα εχω και εσενα,

Μετα τον καυγα τους ο εμπεροχαρτ εφυγε εξω μονος του μια βολτα ειδε κατι γνωστους τα ειπανε  λιγο εκανε μια μεγαλη βολτα και αποφασισε να κανει κατι που σκεφτοταν καιρο να παει μεταναστης στο εξωτερικο,

Εμπεροχαρτ,θα παω στο εξωτερικο μονο εκει θα βρω μια δουλεια
Και όταν μαζεψω λεφτα θα ερθω και θα την πω κοιτα μωρη ξεφτιλισμενη ποιον πυκρανες και ποιον εκανες φασαριες,

Πηγε να βρει τον τζακ να του δωσει δανεικα για να παει στο εξωτερικο,
Τζακ,και δεν μου λες πως θα μπορεσεις να με στειλεις τα λεφτα μου αφου θα εισαι στο εξωτερικο?
Εμπεροχαρτ,θα σε πληρωσει η ελπιδα θα την στειλω τα λεφτα και θα σε πληρωσει,

Τζακ,καλα και ποσα λεφτα θελεις?
Και το βασικο δηλαδη σε ποια χωρα θελεις να πας?
Εμπεροχαρτ,ελεγα για γερμανια είναι καλα 1000 ευρω?

Τζακ,τα λεφτα καλα είναι αλλα επειδη εισαι και γνωστος δε θα σε ελεγα να πας γερμανια
Εχουν παει αρκετοι εκει περα ενας ακομα θα είναι περιτος
Χμ σκεφτικα τωρα κατι τι θα ελεγες να πηγαινες στην κινα?

Εμπεροχαρτ,στην κινα?
Είναι παρα πολύ μακρια και το βασικο δεν ξερω κινεζικα,
Τζακ,αν διαβασεις καλα θα μαθεις την γλωσσα
Σε ειπα κινα γιατι εχω έναν γνωστο  μου εκει
Ερχεται συχνα στην ελλαδα και ετσι ξερει καλα την γλωσσα
Αν του πεις πως εισαι από εμενα θα σε βρει και σπιτι και δουλεια μου εχει μεγαλη υποχρεωση,

Εμπεροχαρτ,ενταξει σε εμπιστευομαι και σε ευχαριστω,
Τζακ,μονο που 1000 ευρω δε θα σου φτασουνε
Θα σου δωσω 4000 ευρω και θα μου δωσεις 4500 σε δωσεις τον 500 ευρω το μηνα μετα από 3 μηνες η πρωτη δωση,

Εμπεροχαρτ,ενταξει συμφωνοι,
Τζακ,ωραια υπογραψε αυτό το χαρτι
Α για να μην νομιζεις πως θελω να σε κλεψω
Αν δεν καταφερεις να δωσεις τα λεφτα μου θα εχω το δικαιομα να κανω κατασχεση πολλα πραματα από το σπιτι σου,

Εμπεροχαρτ,ενταξει ειμαι σιγουρος πως θα τα καταφερω και θα σου πληρωσω όλα οσα θα μου δωσεις,
Τζακ,αυτό θα με εκανε χαρουμενο
Λοιπον θα σου δωσω τα λεφτα τωρα και όταν είναι να φυγεις πες μου να παρω τηλεφωνο τον τζιν,

Ο εμπεροχαρτ ετοιμαστικε  θα εφευγε για την κινα στο αεροδρομιο τον συνοδεψε η ελπιδα να τον αποχαιρετισει,
Ελπιδα,δεν ηταν αναγκη να πας τοσο μακρια,
Εμπεροχαρτ,εκει μπορεσα εκει παω
Θα δουλεψω σαν σκυλι θα σε στελνω λεφτα το πρωτο καιρο και τοτε θα καταλαβεις τι σημαινει κωστας εμπεροχαρτ
Και αν δεν μου ζητησεις γονατιστη συγγνωμη θα χωρισουμε ο κωστας μιλησε και δεν σηκωνει μηγα στο σπαθι του καλη ανταμοση,

Μπηκε στο αεροπλανο και ξεκινησε το ταξιδι του μετα από αρκετες ωρες εφτασε στην κινα στις 3 το μεσημερι ηταν στο αεροδρομιο και τον περιμενε ο τζιν
Ο κωστας φορουσε μια κιτρινη μπλουζα και ειχε μια κονκαρδα με το σημα του ΑΡΗ για να τον δει και να τον καταλαβει ο τζιν μιας και ξερει πολλα από ελλαδα,

Τζιν,εισαι ο κωστας ο εμπεροχαρτ?
Εμπεροχαρτ,ναι εισαι ο τζιν?
Χαρικα πολύ μεγαλη μου τιμη,

Του εδωσε το χερι του αλλα ο τζιν δεν του το εδωσε δεν ειχε κεφι για γνωριμιες,
Τζιν,ακου εχω μια υποχρεωση στον τζακ μου ειπε να σε βοηθησω
Θα σε παω στο σπιτι που θα μενεις θα σε παω στην δουλεια που θα εργαζεσαι και θα σου πω 2 λογια για την χωρα
Όλα τα αλλα είναι δικη σου δουλεια παμε,

Εμπεροχαρτ,ωραια καμια αντιριση παμε στο αυτοκινητο σας να ξεκινησουμε,
Τζιν,χα αυτοκινητο ε?
Μηπως θελεις να είναι ανετο με κλιματισμο μουσικη και σοφερ?
Με το λειοφωρειο θα παμε,

Μπηκαν σε ένα λειοφωρειο με αρκετο κοσμο και πολύ ζεστη και ξεκινησανε,
Εμπεροχαρτ,τοσο πολύ κοσμο εχετε παντα?
Τζιν,όχι τωρα θεωρειται και καλα
Θα κανουμε περιπου μιση ωρα μεχρι να φτασουμε στο σπιτι που θα μενεις,

Εμπεροχαρτ,ωραια εχω υπομονη,
Μολυς φτασανε πηγανε στο σπιτι
Ητανε ένα δωματιο με μπανιο και κουζινα,

Τζιν,θα μενεις δωρεαν για μια βδομαδα μετα θα πληρωνεις θα στα πω σε ευρω να τα ξερεις  30 ευρω την μερα,

Εμπεροχαρτ,ενταξει και τι δουλεια θα κανω?
Τζιν,χρειαζομαστε έναν διευθιντη περιμεναμε με αγωνια εσενα,
Εμπεροχαρτ,ακου να σου πω
Και εγω δεν εχω ορεξη να γινουμε κολλητοι αλλα δεν γουσταρω ειρωνιες,

Τζιν,ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΣΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΑ,
Εμπεροχαρτ,ενταξει απλα σου λεω να μιλησουμε πολιτισμενα,

Τζιν,ενταξει  αλλα να το ξερεις δεν  γουσταρω την παρεα σου και να κανω εξυπηρετισεις αλλα ειμαι υποχρεωμενος στον τζακ
Παμε για μια μπιρα θα σου πω και για την δουλεια,
Καθησανε εκει κοντα σε ένα μαγαζι που ειχε και κουζινα παραγγειλε ο τζιν κατι να φανε και πηρε από 2 μπιρες,

Τζιν,να τρως οποτε βρισκεις χρονο ότι και αν είναι το φαι σε κραταει δυνατο
Αγαπας την χωρα σου? Τον λαο σας την ιστορια σας γενικα?

Εμπεροχαρτ,φυσικα και τα αγαπαω,
Τζιν,γιατι ηρθες στα μεροι μας?
Εμπεροχαρτ,ειμαι ανεργος καιρο δεν υπαρχουν δουλειες στην ελλαδα,

Τζιν,εγω ουτε την χωρα μου αγαπαω ουτε την ιστορια ουτε τιποτα
Σε αυτην την χωρα ο κάθε ενας κοιταει τον εαυτο του κανενας δεν θα σε βοηθησει αν του ζητησεις λεφτα η εργασια

Δουλευουμε συνεχεια ακομα και στο διαλλημα ακομα και όταν εχουμε απεργια
Δουλεια θα βρεις αλλα θα εισαι ενας ακομα υπαλληλος σε αυτην την χωρα

Παντου βλεπεις κοσμο εχουμε γεμισει δεν χωραμε αλλοι
Δεν θα εχεις φιλαρακια γιατι ο κάθε ενας κοιταει την παρτι του
Αν εισαι εξυπνος θα πας μπροστα αν όχι όπως ειπα θα εισαι ενας ακομα υπαλληλος,

Εμπεροχαρτ,περιμενω να μου πεις για την δουλεια,
Τζιν,εγω δουλευω σε μια εταιρια μεταφωρεας με τον μισθο που παιρνω δεν με φτανει να περασω ετσι αποφασισα να κλεψω,
Εμπεροχαρτ,ε όχι να γινουμε και κλεφτες ρε φιλε,
Τζιν,χα οριστε και ο αριστιδης ο δικαιος στην κινα όπως βλεπεις ξερω από ελληνικη ιστορια
Και πως θα ζησεις ρε πως θα βγαλεις λεφτα αν δεν κλεψεις?
Πριν λιγο δεν σου ειπα πως θα εισαι άλλος ενας υπαλληλος?

Εμπεροχαρτ,τιμιο τροπο θελω εγω ηρθα για δουλεια όχι να κλεψω,
Τζιν,δηλαδη αρνεισαι να συνεργαστεις μαζι μου?
Εμπεροχαρτ,εγω κλεφτης δεν γινομαι,

Τζιν,ωραια παμε να παρεις τα πραματα σου από το δωματιο και να βρεις αλλου να μεινεις
Ψαξε αλλου να βρεις δουλεια και μαθε και την γλωσσα μονος σου,

Εμπεροχαρτ,περιμενε χρωστας μια χαρη στον τζακ,
Τζιν,ακριβως αλλα θα πω ότι δεν ηθελες να συνεργαστουμε και ετσι χαλασε η συμφωνια
Ξερεις ποσοι παρακαλανε να εχουν μια δουλεια σαν αυτην που δινω εγω?
Και εσυ φερνεις αντιριση και μονο που το ακουσες,

Εμπεροχαρτ,δεν θελω να εχω μπελαδες με το νομο εγω ειμαι νομιμος,
Τζιν,οι νομιμοι σε αυτην την χωρα ζουνε με 3 και 60 που λετε στην ελλαδα και οι αλλοι ζητιανευουν στους δρομους


Σου δινω μια ευκαιρια να βγαλεις λεφτα θα σου πω τι ακριβως πρεπει να κανεις εχεις 1 ολοκληρο λεπτο να απαντησεις αν όχι ψαξε αλλου να βρεις δουλεια,

Εμπεροχαρτ,ενταξει πες μου τι ζητας από εμενα,

Τζιν,θα εισαι στην αποθηκη θα κουβαλας πραματα στο φορτηγο και από εκει θα τα πηγαινεις στις παραγγελιες που θα σου λενε
Κάθε τριτη όμως ένα κουτι που θα σου λεω θα το πηγαινεις στιν συγκεκριμενη διευθνιση


Εχουνε πολλα πραματα από ρουχα μεχρι και τροφιμα τα οποια είναι για συγκεκριμενη εταιρια
Εμεις όμως τα παιρνουμε και τα πουλαμε σε άλλη εταιρια και ετσι βγαζουμε λεφτα,

Εμπεροχαρτ,και δεν διαμαρτιρηθηκε ποτε η εταιρια δεν βλεπουνε πως τους λειπουνε πραγματα?
Τζιν,εχουν τοσα πολλα που δεν δινουνε σημασια εξαλου εγω ειμαι ο αποθηκαριος που δινει της παραγγελιες,
Εμπεροχαρτ,εγω λοιπον θα στελνω τα πραματα που είναι για ένα συγκεκριμενο μαγαζι καπου αλλου ετσι?

Τζιν,ακριβως αυτό μονο και από τα λεφτα που θα παιρνουμε θα σε δινουμε μεριδιο,
Εμπεροχαρτ,ναι αλλα πως θα με παρουν στην δουλεια δεν εχω χαρτια και ουτε ξερω την γλωσσα,
Τζιν,αμ για αυτό θα σε βαλω να κανεις αυτην την δουλεια γιατι εισαι το ιδιο παρανομος με εμενα βλακα χα

Μην ανυσηχεις 1 χρονο κανω αυτην την νωθεια και κανεις δεν με επιασε
Τωρα πηρα μια καλυτερη θεση θα κανεις την δουλεια μου εσυ και μην φοβασαι τιποτα οσο ειμαι εγω διπλα σου,

Τον επεισε τον χαρτ να συμφωνισουνε την άλλη μερα και ολας μιλησε στα αφεντικα και τον πηρανε στην δουλεια σαν αποθηκαριο
Κουβαλουσε τα πραματα και πηγαινει με το φορτηγο της παραγγελιες
Εφτασε η μερα που επρεπε να κλεψει,

Τζιν,σαν να μην εχει συμβει τιποτα παιρνεις το πακετο και το πας στην διευθινση που σου ειπα,
Τον πηγε στο μερος που τον ειπε ο οδυγος και ο εμπεροχαρτ πηγε το πακετο σε έναν κινεζο συνεργατη του τζιν,
Συνεργατης,αργησες ανοιξε το πακετο,
Το ανοιξε ειχε μεσα πολλα ρουχα,
Συνεργατης,ενταξει παρε τα λεφτα τα λεμε την άλλη βδομαδα,
πηρε τα λεφτα ο εμπεροχαρτ και τα εδωσε στον τζιν,
τζιν,ειδες ποσο ευκολο ητανε?
Να παρε τα λεφτα σου σε ευρω είναι 200,

Εμπεροχαρτ,ευχαριστω αλλα πολλα δεν είναι?
Τζιν,ελληνα κανε καλα την δουλεια σου λεγε παντα σε ότι λεω ναι και θα βγαλεις πολλα λεφτα,

Ο εμπεροχαρτ συνεχιζε την δουλεια του στην εταιρια ειχαν περασει 3 μηνες ειχε μαζεψει ένα μεγαλο ποσο και τα εστειλε στην γυναικα του
Λιγο μετα πηγε την επομενη παραγγελια του,

Συνεργατης,αργησες 10 ολοκληρα λεπτα,
Εμπεροχαρτ,με συγχωρεις ειχε και λιγο κινηση,
Συνεργατης,σκασμος ελληνα
10 λεπτα σε εμας είναι πολυς χρονος,
Όπως παιρνανε τα πραματα εντελως ξαφνικα ειχε μπει στην αποθηκη οι αστυνομια,

Αστυνομος1,ακινητοι ψηλα τα χερια,
Πιασανε τον εμπεροχαρτ και τους αλλους και τους στειλανε στο τμημα ο εμπεροχαρτ δεν ηξερε καλα την γλωσσα φωναζε πως θελει να μηλησει ελληνικα και τελικα βρηκαν έναν αστυνομο που ηξερε,

Αστυνομος2,ποσο καιρο κανεις λαθραιμποριο κατά της χωρας μας?
Εμπεροχαρτ,ενας απλος μεταφορεας ειμαι εγω μου δινανε τα πραματα και τα εφερνα στην εταιρια τους,
Αστυνομος2,λεγε ποσο καιρο κλεβεις το δημωσιο της κινας και ποιοι είναι οι συνεργατες σου,

Εμπεροχαρτ,μονο τον τζιν ξερω ηταν αποθηκαριος της εταιριας εκεινος με ελεγε να πηγαινω τα πραματα σε αυτους,

Η αστυνομια επιασε τον τζιν και τον εφερε στο τμημα,
Τζιν,δεν ξερω τι λεει είναι τρελλος αυτος ο ελληνας,
Αστυνομος2,τι αποδειξεις εχεις πως δεν ησουν και εσυ μαζι στην απατη?
Τζιν,ρωτηστε οποιον θελετε εγω ενας απλος αποθηκαριος ειμαι αυτος μου ζητησε δουλεια εκλαιγε και με παρακαλουσε
Ηρθε συστημενος από έναν γνωστο μου
Αντε τζιν λεω ένα καλο θα κανεις τον πηρα στην δουλεια μου να κανει μεταφορες και ξαφνικα μαθαινω πως εκλεβε την εταιρια και τωρα κατηγωρει και εμενα
Αυτος ειχε τα λαθραια αυτος εστειλε στην ελλαδα αρκετα χρηματα σημερα
Αυτό είναι νομιζω αρκει,

Αστυνομος2,ακουσες της κατηγωριες ο τζιν εχει αλοθι  πες μου μονος σου σκεφτικες αυτην την απατη η ειχες αλλον συνεργατη που μισουσε τον τζιν και ηθελες να τον κατηγωρισεις?

Εμπεροχαρτ,ειμαι αθωος μου στησανε παγιδα πειτε το στο ελληνικο προξενιο ειμαι αθωος λεμεεεεεε,

Αστυνομος2,ενταξει παρτε τον στο κρατηριο και αυριο να στον στειλετε προσωρινα στις φυλακες μεχρι να γινει το δικαστηριο,

Ο εμπεροχαρτ στο κρατηριο πηγε να σκασει με το ετσι θελω τον μπλεξανε περιμενε τον ελληνα προξενο να μιλησουνε,

Προξενος,καλησπερα ειμαι ο ελληνας προξενος εμαθα τα νεα και ηρθα,
Εμπεροχαρτ,μου στησανε παγιδα με μπλεξανε σε παρακαλω κανε κατι να με βγαλουνε εξω ειμαι αθωος,

Προξενος,αυτά θα τα πεις σε δικηγορο θα σου βρω εγω καποιον αλλα θελει λεφτα παρε τηλεφωνο τους δικους σου δικαιουσε ένα τηλεφωνιμα σημερα,
Πηρε την γυναικα του και εκεινη σε 3 μερες εφτασε στην κινα πηγε στην φυλακη να τον δει,
Ελπιδα,ποιος να μου το ελεγε πως θα σε βρω σε τετοιο μερος,
Εμπεροχαρτ,ελπιδα μου ποσο χερομαι που σε βλεπω αλλα πως ηρθες?

Ελπιδα,θα τα πουμε αργοτερα στο μεταξυ πες μπορεις να αποδιξεις πως εισαι αθωος?

Εμπεροχαρτ,αυτό προσπαθω τοσες μερες τα ειπα στον δικηγορο μου λεει πως η υποθεση είναι πολύ δυσκολη
Μου την εφερε το καθαρμα ο τζιν μου εστησε παγιδα,
Ελπιδα,και όμως αυτος θα σε βοηθησει να βγεις,
Εμπεροχαρτ,οριστε?
Ελπιδα,δεν εχουμε πολύ χρονο ακου πολύ προσεκτικα τι θα κανεις
Στις 12 το βραδυ θα αρχιζεις να χτυπας την πορτα από το κελι θα φωναζεις θα απαιτησεις να δεις τον προξενο
Θα ερθουν 2 φυλακες θα σε χτυπησουν θα σε παρουνε να σε πανε σε άλλο κελι
Όμως θα σε βγαλουνε εξω με προσοχη και θα σε βαλουν σε ένα φορτηγακι που περιμενει
Θα ειμαι εκει μεσα και θα παμε αμεσος για το αεροδρομιο αν ειμαστε τυχεροι στις 1 θα ταξιδεψουμε για την πατριδα,

Εμπεροχαρτ,με τα ειπες πολύ γρηγορα δηλαδη κανωνισες να αποδρασω?
Ελπιδα,ακριβως στις 12 κανε φασαρια και να απαιτησεις να δεις τον προξενο όλα τα αλλα θα τα κανουν οι αλλοι,

Ο εμπεροχαρτ μετα από μια βδομαδα ταλεποριας και απελπισιας ενιωσε μια χαρα πως θα φυγει από αυτό το μερος
Στις 12 ακριβως αρχισε να κανει φασαρια,

Εμπεροχαρτ,ανοιξτε μου ανοιξτε ρε μαλακες θελω να μιλησω στον προξενο ανοιξτε μου ρεεεεεε,
Φυλακας,οστε εσυ φωναζεις ε? τσακ
Βαρα τον ρε να μαθει πως η φυλακη δεν είναι ξενοδοχειο,
Φυλακας2,τσακ
Παρτον ρε να τον παμε στην απομονοση ένα βραδυ εκει και θα γινει πολύ ηρεμος χα παρτον και παμε,

Τον πηρανε και βγηκαν από το κελι και με τροπο βγηκανε εξω από την φυλακη αφου προτα τον δωσανε να φωρεσει ρουχα φυλακα,
Φυλακας1,σας τον φεραμε,
Ελπιδα,ευχαριστω πολύ οριστε τα λεφτα σας καλο βραδυ,

Μεσα στο φορτηγο ηταν η ελπιδα και ενας οδυγος αμεσος φυγανε για το λιμανι,
Εμπεροχαρτ,ειμαι πολύ χαρουμενος που βγηκα αλλα πως καταφερες να πληρωσεις για μια αποδραση και μαλιστα από το κρατητηριο?
Ελπιδα,όλα στην ωρα τους αγαπη μου,
Φτασανε στο πλοιο και ξεκινησαν το ταξιδι τους στην ελλαδα εκει μεσα ηταν ο τζακ,

Εμπεροχαρτ,τζακ και εσυ?
Τζακ,ναι σε παμε στην πατριδα δεν εισαι τελικα για το εξωτερικο,
Εμπεροχαρτ,ναι εγιναν πολλα,
Τζακ,τα ξερω όλα τα ξερουμε από την πρωτη στιγμη
Όταν φτασουμε στην πατριδα θα δουλευεις για εμενα έναν ολοκληρο χρονο σε ότι δουλειες σε βαζω,

Εμπεροχαρτ,τι είναι αυτό που λες τωρα?
Τζακ,θελεις να του πεις εσυ αγαπητη μου?

Ελπιδα,ο τζακ πληρωσε και τα εισιτηρια να ερθω και την αποδραση και το να ειμαστε τωρα στο πλοιο
Αλλιως θα ησουνα ακομα στο κρατητηριο και μετα σιγουρα φυλακη,
Εμπεροχαρτ,και πως τα ηξερες όπως ειπες πριν?
Τζακ,σου εστησα μια παγιδα και επεσες μεσα
Ειπα πως θελω το σπιτι σου πριν παρα πολύ καιρο δεν μου το εδωσες και ετσι αποφασισα να στο παρω
Εγω σε εστειλα στον τζιν ανθρωπος μου τον εβαλα να σε μπλεξει να σε καταδικασουνε και ετσι να παρω το σπιτι
Όμως η γυναικα σου με παρακαλεσε πολύ και βρηκαμε καλυτερη λυση
Θα δουλευεις στην εταιρια μου για έναν ολοκληρο χρονο ολη μερα
Το βραδυ θα μπορεις να κοιμασαι σπιτι σου και όλα καλα
Οσο για την ελπιδα αφου την χαρικα οσο ελειπες θα  συνεχισει να είναι διπλα σου αλλα αυτή θα εχει τον ελεγχο και θα κανεις ότι σου λεει
Προσεξε αν μια φορα μονο φερεις αντιριση σε κατι θα σε ξανα στειλω πισω στην κινα
Θα φτιαξω μια τετοια ιστορια οστε να εχεις ολοκληρη σημορια από πισω που σε βοηθησε να δραπετευσεις
Ποιος θα μπορεσει να υποπτευτει εμενα?
Εσυ θα βρεις μεγαλητερο μπελα
Λοιπον τι εχεις να πεις?

Εμπεροχαρτ,εισαι τοσο καθαρμα?μπορεσες να με κανεις κατι τετοιο?
Τζακ,ειμαι απλα ενας εμπορος και κανω την δουλεια μου
Και σαν αντρας θελω παντα μια γυναικα ειδικα αν είναι τοσο αποφασιστικη όπως η δικη σου,

Ελπιδα,σε σωσαμε ουσιαστικα και οφειλεις να εισαι σωστος σαν αντρας και να λες ναι σε ότι σου λεμε
Θα ειμαι διπλα σου σαν γυναικα σου αλλα θα πηγαινω και στον τζακ οποτε με θελει χωρις να φερεις ποτε αντιριση
Παψε να κανεις τον επαναστατη και τον βαριμαγκα και γινε ενας υποτακτικος,

Εμπεροχαρτ,ενταξει με πουλησατε αλλα θα το δεχτω
Όχι όμως από φοβο αλλα γιατι δε θελω να ξανα παω εκει που ημουν,

Και ετσι ο εμπεροχαρτ εγινε ενας απλος υποτακτικος υπαλληλος και αντρας,

2 σχόλια:

  1. Ωραιος Γαμβετα

    Νομιζω η σημερινη ιστορια εχει επιρροες απο Φατσεα, απο Κωνσταντινου και Ελενης και απο Ρετιρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή