Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

ΓΑΜΒΙ ΚΑΙ ΤΖΑΚ ΦΙΛΜ



Εχουνε περασει τα χρονια και τα σεναρια μου γινονται ταινιες
Ο μεγαλος τζακ σαν χορηγος βαζει τα λεφτα και ετσι γινονται ταινιες ανοιγουμε μαζι μια εταιρια με το ονομα γαμβι και τζακ φιλμ και κανουμε τεραστια κεφαλαια

Τα γραφεια μας είναι στο κεντρο της πολης και ακολουθει ο παρακατω διαλογος
Να ειστε καλα να περνατε ολοι καλα υγεια παν απ όλα και να βοηθαμε της ανθρωπινες σχεσεις


Τζακ,ωραια αυτά τα πουρα νομιζεις πως εισαι στην κουβα,
Αρης3Γαμβετα,καλησπερα αδελφε,
Τζακ,καλος τον ελα σε λιγο παιρνω πρωινο παραγγειλα καφε κουρασαν φρουτα μαρμελαδα νουτελα ξερεις τα γνωστα,
Αρης3Γαμβετα,μια χαρα αλλα ξεχνας πως σημερα είναι δευτερα και κάθε δευτερα συνανταω τα νεα ταλεντα,

Τζακ,α ναι εχεις αυτην την δουλεια εσυ,
Αρης3Γαμβετα,δεν μπορεις να φανταστεις τι νουμερα ερχονται κάθε εβδομαδα,
Τζακ,υπομονη α παρε και 5000 ευρω ο μισθος σου από την τελευταια ταινια,
Αρης3Γαμβετα,α ψηλοπραματα ενταξει το χρημα να ερχεται χαρη σε εσενα βγαλαμε ολοι λεφτα,
Τζακ,εγω εβαλα το κεφαλαιο εσυ το ταλεντο και ετσι περναμε καλα χα,
Αρης3Γαμβετα,Ετσι αχ Αλλα μιας και περασε η ωρα παω στο γραφειο μου να δω τα νουμερα αυριο στις 7 τα γυρισματα της νεας ταινιας,

Τζακ,ωραια θα σε δω αυριο τοτε
Σουζανα μεχρι να ερθει το πρωινο ελα να πιουμε έναν καφε,,,
Κανανε ερωτα στο γραφειο η σουζανα η γραμματεας του ηταν και ερωμενη του,
Τζακ,ημουν καλος?
Σουζανα,υπεροχος κυριε τζακ,
Τζακ,ετσι χερομαι να το ακουω αχ και τωρα μπορεις να πας στην δουλεια σου να φαω και εγω το πρωινο μου τα ξανα λεμε αγαπη μου
Α να παρε και 100 ευρω ετσι να ψωνισεις κατι της γυναικες του ο τζακ της θελει να ντινονται υπεροχα,

Στον πρωτο οροφο ο γαμβετας καθεται στο γραφειο του και περιμενει τα υποψηφια ταλεντα,
Αρης3Γαμβετα, α ρε τζακ εσυ γαμας την γραμματεα σου και εγω ειμαι αναγκασμενος κάθε βδομαδα να βλεπω όλα αυτά τα νουμερα,
Αρλαντιν,αφεντικο ηρθαν οι υποψηφιοι είναι 4 ατομα να περασουν?
Αρης3Γαμβετα,ναι ενας ενας αντε καλη αρχη,
Κωστας,καλησπερα σας κυριε γαμβετα είναι τιμη μου που σας γνωριζω,

Αρης3Γαμβετα,εχετε 5 λεπτα να μου πειτε το ταλεντο σας και να μου δειξετε τι ξερετε αφηστε της γαλιφιες για αλλους,
Κωστας,μαλιστα με συγχωρειτε
Ειμαι και εγω σεναριογραφος καθομαι και γραφω ιστοριες που θα γινοντουσαν ταινιες να σας διαβασω ένα αποσπασμα

Πολεμος συμφωρα μαχες δραματα
Αναμεσα σε όλα αυτά μια αγαπη γενιεται ενας φτωχος σερβιτορος γνωριζει και σωζει την ζωη μιας πλουσιας κοπελας την ερωτευεται και τα φτιαχνουνε,
Αρης3Γαμβετα,αποριπτεται παρακαλω ο επομενος,

Κωστας,μα αφηστε με να σας πω την συνεχεια εχει ενδιαφερον  είναι μια ερωτικη ιστορια ακομα και στις δυσκολες στιγμες οι ανθρωποι αγαπανε είναι μια ιστορια,

Αρης3Γαμβετα,μια αντιγραφη εκανες έναν αχταρμα εντελως ασχετο  και νομιζεις πως εχεις και ταλεντο παρακαλω ο επομενος
Ε ρε τι βλακες μας ερχονται,
Μπομπυ,καλησπερα σας ειμαι ο μπομπυ με εστειλε ο ζντραφκιδης ειπε πως ειστε παρεα και να με βοηθησετε,
Αρης3Γαμβετα,α ο ζντραφκιδης ωραια για να δουμε εσεις τι ακριβως κανετε?

Μπομπυ,κοιταξτε εγω ειμαι από μονος μου ένα ταλεντο ειμαι κατι μεταξυ επαναστατη και νταλαρα μπορω και σοου να κανω και να τραγουδησω βοηθηστε με σας παρακαλω να γινω φιρμα να με γνωριζουνε και ετσι να παρω αξια θα σας πω λιγο το ταλεντο μου

Εσυ ρε καπιταλιστη που τρως με τα χρυσα κουταλια δεν σκεφτεσαι πως αλλοι πεινανε?
Εμπρος αδελφια ολοι στους δρομους ο μονος δρομος είναι η αναρχια
Ειμαστε ολοι το ιδιο ειμαστε ολοι αδελφια
Παγωσε η τσιμινερα και απ εξω από την πυλη εργατες μαζεμενοι συζητανε,

Αρης3Γαμβετα,ναι πολύ ωραια να τα λες στις πλατιες να ξεσικονονται οι διαδηλωτες
Με εμενα τι σχεση εχουν όλα αυτά?

Μπομπυ,αν γινω σταρ και παιζω σε ταινιες θα μπορω να τραγουδαω και να ξεσικονω τον κοσμο από εκει λοιπον θα με βοηθησεις?
Αρης3Γαμβετα,δεν εχει καμια σχεση η τεχνη με όλα αυτά παρακαλω ο επομενος,

Κωνσταντινος,καλησπερα σας ερχομαι εκ μερους του κωστα του δικηγορου ειμαι ηθοποιος και θελω να παιξω σε ταινια σας,
Αρης3Γαμβετα,μαλιστα για δειξτε μου λιγο το ταλεντο σας,

Κωνσταντινος,θα σας κανω έναν μονολογο
Ε ναι λοιπον εγω ειμαι ηπια παλυ 2 κουπες με καφε στο σκοτεινο δωματιο ειμαι σιγουρος πως με σκεφτοσουν όπως και εγω γιατι δεν επαψα ποτε να σε σκεφτομαι και να σε αγαπω
Γιατι εγω σε αγαπω όταν πινω τον γαλλικο σε σκεφτομαι όταν πινω φραπε επισης σε σκεφτομαι όταν πινω ελληνικο παλι σε σκεφτομαι και όταν πινω καπουτσινο τοτε είναι που σε σκεφτομαι αχ σε σκεφτομαι και σε ζητω στα συνεμα στα θεατρα στα μπαρ στις καφετεριες στις ταβερνες σε σκεφτομαι αχ
Τι λετε σας αρεσε?


Αρης3Γαμβετα,ηθελα να ξερα ο κωστας δεν ειχε αλλον ποιο βλακα για να στειλει?
Πηγαινε παρακαλω και να κοψεις τους καφεδες να μην την σκεφτεσαι
Παρακαλω ο επομενος,
Μπαινει μεσα ένα καθαρα θηλικος αντρας γυρω στα 50που κουνιεται και φοραει ρουχα σαν να είναι τουριστας,

Νιο,γεια σας ειμαι ο νιο και θελω να γινω ηθοποιος μπορω να κανω πολλες θυσιες και να περασω από πολλα κρεβατια για να πετυχω τον σκοπο μου αχ για πειτε που να παω?
Αρης3Γαμβετα,στην εξοδο κυριε μου στην εξοδο
Πω ρε πουστη μου εχασα μιση ωρα από τον χρονο μου για να βλεπω όλα αυτά τα νουμερα
Ας παω να φαω κανενα χοτ ντοκ και να πιω καμια πορτοκαλαδα να χαλαρωσω,

Αφου χαλαρωνε στο κυλικειο και τα ελεγε με τους συνεργατες του,
Αρλαντιν,δεν εχεις άλλη δουλεια τωρα ε?
Αρης3Γαμβετα,όχι τελος για σημερα αυριο εχουμε τα γυρισματα με ευχαριστει να καθομαι σε αυτό το χωρο αυτό είναι το σπιτι μου από αυτό το μερος βγαινουν οι ταινιες μας αχ,

Αρλαντιν,ε λογικο τοτε,

 μετα από μια ωρα αφου τα ελεγε με τον αρλαντιν ο τζακ τον πηρε τηλεφωνο να παει στο γραφειο του,
αρης3Γαμβετα,ελα βρε εγινε κατι?
Τζακ,ναι με πηρε ο ζουνης ζηταει αυξιση αλλιως αυριο δεν θα ερθει για το γυρισμα,
Αρης3Γαμβετα,πως? Ειπε κατι τετοιο ζουνης?
Τζακ,ναι θελει να μας εκβιασει το τυρογαλο,

Αρης3Γαμβετα,αυτό δε το περιμενα ποτε τι του ειπες εσυ?
Τζακ,τον καλεσα στο γραφειο οπου να ναι ερχεται,


Μετα από λιγο μπαινει μεσα ο ζουνης αφου ειχε φαει μια τυροπιτα και επινε έναν φραπε από τον μικελ φορουσε μπλε πουκαμισο χωρις σακακι και με μαυρα γυαλια,

Αρης3Γαμβετα,τι λεει ζουνη?
Ζουνης,όλα καλα και χαλαρα που λετε και εσεις ιχα που λεμε και εμεις,
Τζακ,τι ακριβως ηταν αυτά που ειπες στο τηλεφωνο πριν μηπως ειχες πιει?
Ζουνης,καθολου απλα ζητησα μια αυξιση,
Τζακ,2000 χιλλιαδες ευρω μπροστα και 1000 ευρω βασικο μισθο το μηνα?

Ζουνης,χερομαι που τα θυμασαι,

Αρης3Γαμβετα,για κατσε ρε ζουνη ολοι οι ηθοποιοι παιρνετε 500 ευρω το μηνα τροφιμα ποτα μεχρι και εισιτηρια για τα λειοφωρεια τα πληρωνουμε εμεις και μου ζητας και αυξιση?

Ζουνης,ναι γιατι εγω ειμαι ο σταρ εμενα με αναγνωριζουν ολοι εμενα με ζητανε αυτογραφα μιλαω κάθε τρεις και λιγο στα καναλια όλα αυτά πρεπει να πληρωθουνε και όχι με 500 ευρω δεν είναι το ιδιο ο γκολτζης με τον αναπληρωματικο,
Τζακ,το βασικο της εταιριας μας είναι πως ολοι ειμαστε το ιδιο,

Ζουνης,τοτε το ποιο λαμπρο αστερι της εταιριας σας θα παει σε άλλη εταιρια η αυξιση η μεταγραφη αποφασιστε ιχα,

Αρης3Γαμβετα,εισαι αχαριστος σε μαζεψα από την στανη δεν ειχες ουτε τσιγαρο να καπνισεις και τωρα καπνιζεις ηλεκτρονικο ετρωγες στα φτηνιαρικα χοτ ντοκ και τωρα τρως σε ρεστοραν
Πηγαινες στις πουτανες και τωρα γαμας ολες της πρωταγωνιστριες μετα τα γυρισματα
Φορουσες φουτερ από την λαικη και τωρα φορας ρουχα από το μιλανο
Και μας φερεσαι με τετοιο απαραδεκτο τροπο?
Βρε αχαριστε εκανε ποτε κανεις άλλος τοσα οσα κανουμε εμεις για εσενα?δεν εχεις λιγο φιλοτιμο να πεις τοσα κανανε αυτοι ας μην εχω απαιτησεις εγω?



Ζουνης,γαμβι μου τα πολλα λογια είναι φτωχια ασε τι γινοταν χτες το σημερα δες αν μεσα σε μια ωρα δεν μου δωσετε τα λεφτα που σας ζητησα και την αυξιση την οποια δικαιουμε σαν σταρ που ειμαι να βρειτε αλλον ηθοποιο για την ταινια σας αυριο,

Αρης3Γαμβετα,εισαι εκβιαστης,
Ζουνης,ειμαι ο σταρ ιχα λοιπον περασε ένα λεπτο εχουμε αλλα 59 λεπτα τι θα κανετε?,

Τζακ,ενταξει ζουνη αυτό είναι το συμβολαιο σου
Χρατς
Το εσκισα από τωρα δεν ανηκεις στην εταιρια μας εξαφανισου να μην σε ξανα δω μπροστα μου,

Ζουνης,εσκισες το συμβολαιο?
Τζακ,ναι και δεν το μετανιωνω προτιμο να πεταξω καποια λεφτα από το να δεχτω έναν συνεχομενο εκβιασμο και τωρα όπως ειπα εξαφανισου,

Ο ζουνης δεν το περιμενε και εφυγε,
Τζακ,λοιπον κατι ελεγες για αχαριστια ε?
Αρης3Γαμβετα,ναι ηταν αχαριστος και μας καταστρεφει
 τωρα τι κανουμε που αυριο πρεπει να γυριστει η ταινια θα πεταξουμε τοσα εκατομμηρια?
Τζακ,η ταινια θα γινει κανωνικα τον αλλαζουμε με αλλον και του κανουμε μεγαλο κακο
Τον αντικαταστατη του θα τον βρεις εσυ το κακο στον λαρισαιο θα το κανω εγω,
Αρης3Γαμβετα,ναι αλλα ποιος θα δεχτει να παιξει τοσο συντομα σε ταινια και ποιος είναι και ωραιος?
Χμ καποιον θυμηθηκα ερχομαι σε λιγο,

Πηγε αμεσος εκανε ένα τηλεφωνο και εφερε τον φωτη,
Αρης3Γαμβετα,αυτος μας χρειαζεται μπορει να μας  βοηθησει και γυναικας είναι και εμφανισμος είναι μονο που πινει και ξενυχταει,

Τζακ,πως σε λενε παλικαρι μου?
Φωτης,φωτη με ειπε για τον ρολο νομιζω μπορω να σας βοηθησω αν και δεν εχω πειρα από ηθοποιος,

Τζακ,μην σε νοιαζει λιγο να διαβασεις τον διαλογο και θα τα καταφερεις υπογραψε το συμβολαιο 500 ευρω το μηνα και 100 ευρω ετσι σαν δωρο θα παιζεις στις ταινιες μας για ένα χρονο θα εχεις τζαμπα φαι από το εστιατοριο μας μεχρι και αστικα εισιτηρια αρκει να δειξεις πυθαρχεια και να δουλευεις σαν επαγγελματιας ηθοποιος,

Φωτης,ενταξει δεχομαι,
Τζακ,πολύ ωραια βαλε μια υπογραφη και πηγαινε για προβες εφυγες,
Υπεγραψε ο φωτης και πηγε για προβες με τους αλλους,

Αρης3Γαμβετα,ελπιζω να τα καταφερει αυριο βγαινει η ταινια εβγαλα ανακοινωση πως ο νεος μας προταγωνιστης θα σκισει και είναι 100 φορες καλυτερος από τον ζουνη
Αληθεια τι θα κανεις με αυτόν?

Τζακ,θα τον εκδικηθω χα,
Εγινε η ταινια και εσκισε ο φωτης αρχισε να αρεσει στο κοινο και να γινεται ο νεος σταρ της εταιριας,
Αρης3Γαμβετα,τα πηγαμε θαυμασια,
Τζακ,ευτυχως δικαιθηκαμε
Και τωρα η ωρα της τιμωριας του αχαριστου,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου