Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

ΟΙ ΛΟΥΦΑΔΟΡΟΙ



Ο περι ο μπουρνε και ο μπιλ είναι τρεις κολλητοι με ιδιες αποψεις αναρχοαριστερες οπου πανε σε παρτυ συναυλιες και πορειες
Ερχεται όμως ο καιρος να πανε στον στρατο και είναι απελπισμενοι,
Μπουρνες,μαλακες εγω ξυπανω στις 11 πως θα ξυπανω κάθε μερα στις 6?
Περι,αυτό σε πειραξε ρε φλωρε η ότι θα μας βασανιζουνε καθημερινα με της ασκησεις τους?
Μπουρνες,μην με ξανα πεις ετσι γιατι θα σε σκισω να πουμε,
Μπιλ,ναι μαλακες μαλωστε μονοι σας τωρα αντι να βρουμε μια λυση,
Περι,πρεπει να παρουσιαστουμε δε γινεται αλλιως,
Μπουρνες,σωστα παμε και ζηταμε από εκει απαλαγη,
Μπιλ,δεν γινεται τοσο ευκολα,

Περι,ωραια θα παμε και θα πει ο κάθε ενας μια δικη του ιστορια για να παρει απαλαγη χα σκεφτικα κατι καλο αν με παρουνε τελικα φανταρο ψηφιζω και χ,α, στις επομενες εκλογες,
Μπιλ,τι σκεφτικες?
Περι,συγα να μην σας πω σκεφτειτε κατι και εσεις εχουμε 2 βδομαδες να παρουσιαστουμε θα παμε ολοι μαζι,
Μπουρνες,ωραια παμε και κατι θα σκεφτουμε και εμεις,


Περασε ο καιρος και εφτασε η μερα που πρεπει να παρουσιαστουνε ειχε αρκετους νεοσυλλεκτους εκει περα αλλοι ειχανε αγχος αλλοι κλαιγανε ενώ υπηρχαν και αρκετοι με χαμογελα,

Μπουρνες,μαλακα σκεφτικες κατι?
Μπιλ,ναι προσεξε μην πουμε το ιδιο αληθεια που είναι ο άλλος?
Μπουρνες,τον μαλακα αργησε,
Και τοτε ειδανε και τον περι ντιμενο με στολη ναπολεωντα
Αρκετοι νεοσυλλεκτοι αρχισαν να γελανε,

Μπουρνες,τι ρουχα είναι αυτά ρε?
Περι,πισω στρατιωτη που τολμας να μιλησεις στον μεγα ναπολεων χωρις να του ζητησεις την αδεια,
Μπιλ,πραγματι αν τελικα δεν τον δωσουνε απαλαγη στις επομενες εκλογες ψηφιζω και εγω τα χρυσα αυγα,

Μπηκανε στην εισοδο αλλα ζητησαν να μιλησουνε σε καποιον υπευθινο γιατι θελανε και οι τρεις απαλαγη,
Στρατιωτικος,επρεπε να το λεγατε καιρο όχι να μου ερχεσται τωρα και να ζητατε τρελλοχαρτο τελος παντων πατε σε αυτό εκει το κτηριο και περιμενετε θα φωναξω τον διοικητη,
Ερχεται μετα από λιγο ο διοικητης μπαινει στο γραφειο και τους φωναζει να τους μηλησει,
Διοικητης,πως λεγεσαι νεαρε?
Μπουρνες,μπουρνες τζιτζιφιογκιδης,
Διοικητης,και γιατι δεν θελεις να υπηρετησεις?

Μπουρνες,γιατι φοβαμαι κυριε διοικητα φοβαμαι να ειμαι σε άλλη πολη μακρια από το σπιτι μου
Φοβαμαι την νυχτα φοβαμαι μην ερθει η αυγη φοβαμαι μαζι με την νυχτα αγαπη μου θα φυγεις και εσυ,

Διοικητης,μαλιστα πηγαινε θα σε πουμε μετα την αποφαση μας
Ας περασει ο επομενος,
Μπιλ,καλησπερα σας
Με λενε μπιλ παπα και δεν θελω να υπηρετησω την στρατιωτικη μου θυτεια για έναν και μονο λογο

Πατριδα μας πρεπει να είναι ολη η γη συνορα να μην υπαρχουν ειμαστε ολοι ανθρωποι και όχι εχθροι
Love peace freedom,

Διοικητης,μαλιστα περασε και εσυ στο δωματιο θα σε φωναξουμε
Να περασει ο επομενος,

Μπαινει μεσα ο περι ντιμενος ναπολεων,
Περι,τι επαθες ιωσηφινα μου και δεν γνωριζεις τον αντρα σου τον μεγα στρατιλατη?
Διοικητης,ότι εσυ τωρα εισαι ο ναπολεων?


Περι,ναπολεων βοναπαρτης
Να τον βλεπω τον ηλιο στο αουστερλιτς να ανατελει
Εμεις θα νικησουμε όχι οι ξενοι δε θα πεσει η αυτοκρατορια μας ποτε,

Διοικητης,πηγαινε εξω θα σε φωναξουμε,
Μετα από λιγο ηρθε ο στρατιωτικος γιατρος μιλησε με τον διοικητη,
Γιατρος,καταλαβες πως κανουν χαβαλε ολοι τους ετσι?
Διοικητης,βεβαια δε θελει πολύ μυαλο τι να τους κανουμε όμως?
Γιατρος,απαλαγη και τελος,
Διοικητης,όχι δε δινω τοσο ευκολα απαλαγη δε θελω να γελανε μαζι μας
Χμ θα τους βγαλω βοηθητικους και θα τους αναλαβει ο λοχιας ζντραφκιδης,
Γιατρος,μα αυτος είναι τρελλος θα ασχοληθει με 3 λουφαδορους?
Ασε που θα σε μισησει αν τον βαλεις να τους αναλαβει,

Διοικητης,το ξερω τον μισω και εγω χα,
Περιμενανε σε έναν θαλαμο και οι τρεις τους μεχρι να τους πουνε τα νεα,
Μπουρνες,μαλακα σαν καραγκιοζης δειχνεις με την στολη του ναπολεων παρα σαν τρελλος,
Περι,ο κάθε ενας κανει ότι μπορει,
Μπιλ,αντε να δουμε τι θα γινει δεν αντεχω άλλο 2 ωρες ειμαι και εχω χαζεψει,


Στρατιωτικος,λοιπον παλικαρια παμε να παρετε τα ρουχα σας και να σας εξετασουν οι γιατροι θα υπηρετισετε την θυτεια σας κανωνινα σαν ι4,

Μπιλ,μα δε μπορω να υπηρετισω το στρατο εγω ειμαι ειρηνηστης,
Στρατιωτικος,πηγαινε και ασε τα μεγαλα λογια,
Μπουρνες,και εγω φοβαμαι δεν θελω να παω φανταρος,
Στρατιωτικος,οσο και να γκρινιαζεις η αποφαση δεν αλλαζει,
Περι,πισω στρατιωτη που θα βγαλεις γλωσσα στον μεγαλο ναπολεων,
Στρατιωτικος,εσυ ειδικα θα αναλαβεις να προστατεψεις της τουαλετες και μυριζουν αρκετα ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ,
Περι,βατερλο παθαμε αδελφεια,

Οσο διαλεγανε τα ρουχα τους αρκετοι γελουσαν με τον περι,
Στρατιωτικος2,χα χασαμε την μαχη ναπολεων?
Περι,ο κάθε ενας πολεμα με ότι μπορει,
Στρατιωτικος2,ακριβως από αυριο να κοιμασαι με ένα ματι ανοικτο δεν μπορουμε με τιποτα οσους λουφαδορους κανουν τετοια κολπα για να παρουνε απαλαγη ψαρακλα θα πηξεις,
Διαλεξαν ρουχα τους ειδανε οι γιατροι και πηγανε στους θαλαμους,
Παλιος,τι εγινε ψαρια από πού μας ερχεσται?
Μπιλ,από θεσσαλονικη συναδελφε εσυ?

Παλιος,δεν ειμαι συναδελφος εγω ειμαι ο παλιος και σας λεω πως θα πηξετε σκουλικια,

Παλιος2,ρε να και αυτος που ντιθηκε ναπολεων χα
Τι εγινε ρε μεγαλε δεν περασε το κολπο ε εμ βεβαια αν εφερνες και την γυναικα σου σαν ιωσηφινα ισως να κερδιζες απαλαγη στην τελικη αν καθοτανε στον διοικητη μπορει και να σε εδινε το τρελοχαρτο,
Περι,τι ειπες μωρη χαμουρα,
Και τον εδωσε μια μπουνια
Πλακοθηκαν στο ξυλο και μετα ηρθε ο υπολοχαγος ζντραφκιδης που ηταν και διοικητης λοχου,

Ζντραφκιδης,τι εγινε ρε το παιζετε χουλιγκαν?

Παλιος1,κυριε λοχαγε ο νεος από εδώ χτυπησε τον συναδελφο,
Ζντραφκιδης,μαλιστα εσυ εισαι ο τσαμπουκας ε ακομα δεν ηρθες και κανεις φασαρια?
Αναφερσου στραβαδι αμεσος,
Περι,στρατιωτης πεζικου περικλης περιπατιδης
Με προσβαλε πρωτα και μετα αναγκαστικα να τον χτυπησω,

Ζντραφκιδης,ο κάθε τσαμπουκας τημωρειτε 20 μερες φυλακη και 10 μερες στεριση εξοδου
Αν από την πρωτη μερα εχεις τετοια συμπεριφορα τοτε θα περασεις μια ζωη δυσκολη στραβαδι,
Ξαπλωσαν να κοιμηθουνε στις 22,30,
Μπουρνες,μαλακες τετοια ωρα βγαιναμε για ποτο και τωρα κοιμομαστε?
Μπιλ,ασε μην με τα θυμηζεις γιατι θα σκασω ρε μαλακες,
Περι,ρε μαλακες πειτε καμια ιδεα για απαλαγη και αφηστε την γκρινια,
Φανταρος1,σκαστε ρε μαλακες να κοιμηθουμε,
Περι,οριστε εμεις ψαχνουμε τροπο για απαλαγη και αυτοι θελουν να κοιμηθουνε με της κοτες,
Μπουρνες,μαλακα δεν εφαγα σχεδον τιποτα το φαι είναι χαλια,
Περι,καλα θα φας αυριο,
Μπιλ,ουτε εγω εφαγα από το αγχος που εχω μαλακα σκεψου κατι καλο να πουμε αυριο μπας και παρουμε απαλαγη,

Την ιδια στιγμη ο στρατιωτικος πηρε τηλεφωνο τον ζντραφκιδη,
Ζντραφκιδης,τι θες ρε τετοια ωρα?
Στρατιωτικος,πες ότι σε ενωχλω να χαρω λιγο χα
Λοιπον εχεις 3 φανταρους που θελανε να παρουν απαλαγη κανωνισε να τους κρατησεις δεν εχουν απολυτος τιποτα απλα είναι λουφαδοροι,
Ζντραφκιδης,δεν χρειαζεται να μου πεις πως θα κανω την δουλεια μου
Το οραμα μου είναι ο στρατος μας να γινει μεγαλος και δυνατος και οι αντρες μου να είναι αντρες για αυτό παρατα με,
Στρατιωτικος,κουφαλα θα ταλεπορηθεις με αυτους χα,

Ζντραφκιδης,λουφαδοροι και αξιωματικοι της πλακας μου σπανε τα νευρα ας πιω ένα ποτηρι χημο,
Το άλλο πρωι στις 6 ειχανε εγερτιριο,
Παλιος1,ξυπνηστε ρεεεε 6 είναι η ωρα αντε τι κανετε ακομα ειστε ξαπλωμενοι ξυπνηστε ρεεεεεεεεε,
Μπιλ,μαλακες δεν παλευετε αυτό το χαλι,
Μπουρνες,αρχησαμε αχ καλη αρχη μαλακες,
Περι,όχι ρε γαμωτο και στην ξενη δουλεια στις 7,30 ξυπνουσα,
Παλιος1,αντε ετοιμαστιτε
ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΕΙΣ?????? ΓΙΑΤΙ??????
Περι,θα σου ελεγα τωρα αλλα αστο να παει αστο,
Παλιος2,ειπες κατι?
Περι,ένα τραγουδι του παριου να παει καλα η μερα μας,
Παλιος2,εχεις ορεξη ε ωραια θα σου χρειαστει,

Αφου στροσανε τα κρεβατια και φαγανε το πρωτο τους πρωινο πηγανε στην αναφορα του λοχου,
Ζντραφκιδης,καλησπερα σας λεγομαι γιαννης ζντραφκιδης και ειμαι ο λοχαγος σας
Μεχρι χτες εισασταν ρεμαλια της κοινωνιας αλητες της ζωης καφενοβιοι τεμπελιδες
Από την στιγμη που περασατε την πυλη και φορατε την ιερη στολη του στρατου μας ειστε στρατιωτες της ελλαδας
Από την στιγμη που ηρθατε σε αυτόν τον λοχο μου ανηκετε ειστε δικοι μου
Όταν σας λεω μια κουβεντα λετε παντα μαλιστα καταλαβατε???????????

Ολοι,μαλιστα,
Πηγε κοντα τους και τους κοιτουσε έναν έναν,
Ζντραφκιδης,εγω ειμαι ο αφεντης σας και θα κανετε ότι σας λεω χωρις ποτε να φερετε καμια αντιριση
Αν γινει αυτό θα περαστε πολύ καλα και θα εχετε μονο ευχαριστες αναμνησεις

Αν λεω τωρα αν καποιοι τολμησουν να μου φερουν αντιριση η δε κανουν κατι από οσα τους πω θα παρακαλανε χιλλιες φορες να ητανε σκλαβοι σε γαλερες
Εσυ αναφερσου,

Περι,στρατιωτης πεζικου περικλης περιπατηδης διαταξτε,
Ζντραφκιδης,εσυ ηθελες να παρεις απαλαγη και μας παρουσιαστικες σαν ναπολεων ετσι?
Περι,μαλιστα κυριε λοχαγε,
Ζντραφκιδης,και επι πλεων χτυπηθηκες με έναν συναδελφο και για αυτό εφαγες και 20 μερες φυλακη
Δεν σου αρεσει λοιπον ο στρατος?
Μεχρι στιγμης τα οσα ειδες δεν σου αρεσανε?
Περι,όχι κυριε λοχαγε,
Ζντραφκιδης,όχι ε δεν σου αρεσει λοιπον ακομα ο στρατος
Θα σου δωσω τοτε αλλες 10 μερες φυλακη και 2 μερες στα μαγειρια θα καθησεις περισσοτερο καιρο και τοτε να δεις που θα σου αρεσει ο στρατος μας

Εσυ αναφερσου,
Μπουρνες,στρατιωτης πεζικου μπουρνες τζιτζιφιογκιδης,
Ζντραφκιδης,γιατι κοιτας τοσο ψηλα μηπως θελεις να παρακαλεσεις τον θεο να σε βοηθησει?
Μπουρνες,μαλιστα κυριε λοχαγε,
Ζντραφκιδης,δεν χρειαζεται γιατι σε αυτόν τον λοχο ο θεος ειμαι εγω,

Στρατιωτης3,χα χα,
Ζντραφκιδης,γελαμε? 10 μερες φυλακη
Για πες λοιπον τι ειμαι εγω?

Μπουρνες,ειστε ο θεος,
Ζντραφκιδης,λαθος ειπα ότι σε αυτόν τον λοχο ειμαι ο θεος όχι γενικα
Θα μαθεις πολλα και τοτε δε θα φοβασαι 2 μερες αγγαρια στα μαγειρια αρχη από σημερα
Για αναφερσου και εσυ,
Μπιλ,στρατιωτης πεζικου μπιλ σαλιδης,
Ζντραφκιδης,ουτε εσενα σου αρεσει ο στρατος ετσι?
Μπιλ,ότι και αν πω θα με τιμωρισετε κυριε λοχαγε οποτε διαλεγω να πω ένα μαλιστα σε ότι λετε,
Ζντραφκιδης,ετσι ε δηλαδη εσυ εισαι ο εξυπνος της παρεας?
2 μερες στα μαγειρια και 10 μερες στεριση εξοδου

Και ακουστε το καλα ότι μεσα και αν εχετε σε εμενα είναι αχρηστα να λετε ναι σε ότι σας λεω και θα περαστε καλα αν κανετε καμια εξυπναδα όπως αυτοι θα φατε και εσεις της αναλογες τιμωριες και τωρα παμε στο κιοσκι για το συνηθισμενο καθημερινο μαθημα που θα κανουμε καθημερινα


Εκτος από εσας τους τρεις που θα πατε στα μαγειρια αμεσος και θα γυρισετε στο λοχο το βραδυ στις 22,15 λιγο πριν την βραδινη αναφορα για να κοιμηθειτε,


Πηγανε και οι τρεις τους στα μαγειρια,
Λοχιας,εσεις ειστε οι νεοι που κανατε φασαρια ε και σας εστειλε από την πρωτη μερα αγγαρια ο ζντραφκιδης?
Λοιπον ελατε να σας δειξω τον χωρο

Θα καθαριζεται ολο το εστιατοριο σκουπισμα σφουγγαρισμα να βλεπω την φατσα μου θελω


Μετα θα στρωσετε τα τραπεζια θα βοηθατε στην κουζινα θα σερβιρεται το μεσημερι θα μπειτε στην λαντσα θα ξεστρωσετε και θα ξανα στρωσετε τα τραπεζια το ιδιο μετα το απογευμα ξανα μετα σκουπισμα σφουγαρισμα και τα σχετικα
Μια φορα το ειπα δε το ξανα λεω και τωρα τρεχουμεεεεεεεεεεεεε,

Μεγαλη ταλεπορια τα μαγειρια ταλεπορηθηκαν παρα πολύ ολη την μερα,
Μπιλ,μαλακες δεν ενιωσα τοσο χαλια,
Μπουρνες,και τι θα πρεπει και αυριο να ερθουμε?
Περι,δεν την παλευω άλλο εγινα νοικοκοιρα δε παω καλα ρεεε,

Μαγειρας,ωραια τελειωσαμε φυγετε και αυριο στις 6 ξανα,
Μπιλ,αν ντιθω κολοκοτρωνης λες να παρω την απαλαγη?
Μπουρνες,δεν εχει απαλαγες οσο εχουμε λοχαγο αυτό το καθαρμα τον ζντραφκιδη,
Περι,μαλακες θελω να φυγωωωω,

Κοιμηθηκαν πολύ ευκολα και στις 6 παρα ξυπνησαν και πηγανε παλυ στα μαγειρια οπου η κουραση ηταν το ιδιο σε καποια φαση στις 11 το πρωι ειχε ερθει εκει ο ζντραφκιδης,

Ζντραφκιδης,το πηρατε το μαθημα σας λουφαδοροι μου?

Αντε εξαφανιστειτε να ερθετε στο κιοσκι να ακουσετε λιγο το μαθημα και άλλη φορα αν ξανα κανετε μαγκιες θα κατσετε ολη την βδομαδα στα μαγειρια τεμπελιδες αναρχικοι μαλακες,

Ταλεπορημενοι πηγανε στο κιοσκι,
Φανταρος3,τι εγινε ρε?
Μπιλ,κολαση τα μαγειρια ειδικα αν εισαι δυο μερες σερι,
Φανταρος2,σας λυπηθηκε όμως και σας πηρε για αυτό άλλη φορα να μην κανετε καμια μαγκια δεν ειμαστε μαλακες εμεις που ηρθαμε να υπηρετισουμε την πατριδα μας,
Μπιλ,εθνικιστικες μαλακιες,

Φανταρος,τι ειπες ρε για την πατριδα θα σε αναφερω στον λοχαγο,
Μπιλ,ακου αν θες να γινεις ρουφιανος γινε αλλα μετα θα φαω μεγαλητερη ποινη γιατι θα σου σπασω τα μουτρα,

Ανθυπολοχαγος,σκασμος εκει κατω και προσεξτε τι λεω
Σε λιγες μερες θα κανω ερωτισεις και οποιος δεν ξερει τι λεω θα τρωει στεριση εξοδου αλλα και φυλακη,

Μετα το μαθημα πηγανε στα μαγειρια να φανε και τοτε ειδανε τον ζεγλιδη,
Μπουρνε,ρε ζεγλιδη??????
Ζεγλιδης,αμαν ο φλωρος τι λεει ρε σε πηρανε φανταρο?
Μπουρνες,ναι εχω 2 μερες φανταρος εσυ τι εγινε δεν αποληθηκες ακομα?
Ζεγλιδης,εχω υπηρετισει 12 μηνες θυτειας συν 5 μηνες φυλακη συν αλλους 3 που εχω ακομα συν κανα 3-4 μηνες που λεω να φαω ακομα φυλακη ενταξει θα τα κλεισω τα 2 χρονια,
Μπιλ,ρε αλανι κανενα κολπο για να παρουμε απαλαγη γνωριζεις?
Ζεγλιδης,ναι φορα στολη τσολια παρε ένα τσεκουρι και πες ηρθα να κοψο το μεγαλο πευκο,

Μπουρνες,μπα δεν είναι τοσο απλα ο κυριος από εκει ντιθηκε ναπολεων και δεν επεισε,

Περι,αστα να πανε σε λεω,
Ζεγλιδης,ετσι ενιωθα και εγω στην αρχη εψαχνα τροπο να παρω απαλαγη δεν μπορεσα και τελικα πουλησα τρελλα εφαγα φυλακη αλλα κανενας δεν με πειραζει ξανα οποιος παει να με πουλησει μαγκια τον σπαω τα μουτρα και ετσι ειμαι χαλαρος για καιρο,
Περι,ναι αλλα τρως φυλακη αυξανεις την θυτεια σου,
Ζεγλιδης,ε και τζαμπα φαι τζαμπα υπνος κανω χαβαλε με ολους βγαινω συχνα βολτες παω και σε μπουρδελα μια χαρα ειμαι,

Μπουρνες,ναι ε και δε μου λες εχεις καλες πουτανες το μπουρδελο που πας?

Μπιλ,αυτό σε νοιαζει ρε φλωρε τωρα το θεμα είναι να παρουμε απαλαγη,
Μπουρνες,μην με ξανα πεις φλωρο γιατι σου κοβο την καλημερα μαλακα,
Μπιλ,ελα ρε που σε πειραξε,

Περι,ενταξει ρε χαλαρωστε ο τυπος μιαζει ενταξει θα μας βοηθησει νομιζω ετσι?
Ζεγλιδης,ενταξει αφου ειστε φιλοι του μπουρνε ειστε και δικοι μου φιλοι αν σας πειραξει κανενας πειτε να τον σπασω στο ξυλο το πολύ να φαω και αλλον ένα μηνα φυλακη τι εγινε,

Μετα το φαι πηγανε στον λοχο κοιμηθηκαν και το απογευμα ειχαν ασκησεις,

Λοχιας,λοιπον μαλακες αυτά που λεμε θα τα δινεται σημασια ετσι και θα κανετε παντα ότι σας λεμε εμεις
Επισης καλο είναι να γνωριζεται και τους νομους του στρατου
Την πρωτη μερα στο στρατο μου κοψανε τα μαλια μου την δευτερη τον τσαμπουκα την τριτη την μαγκια μου,
Αμεσος μετα κανανε μια βολτα μιας και ειχανε λιγο ελευθερο χρονο μεσα στην μοναδα και ξανα ειδανε τον ζελγιδη,
Ζεγλιδης,ότι σας λενε γραψτε το κανωνικα μαλακες είναι και λενε μαλακιες,
Μπιλ,μακαρι να ηταν ολοι οι φανταροι σαν εσενα,

Το βραδυ στις 8 πηγανε για το βραδινο ο ζεγλιδης όμως ειχε παραγγειλει γυρους απ εξω και τους ειπε να φανε μαζι,
Μπιλ,2 μερες διχως γυρο και επαθα εξαρτιση,
Περι,και εγω το ιδιο πως τρωνε το φαι του στρατου ρε,
Μπουρνες,αφου και εγω που ειμαι αμπαλος στα γευματα ειμαι ο καλυτερος σεφ μπροστα τους,
Ζεγλιδης,ειπαμε μην την ψαχνετε μαλακες είναι,
Όμως την ωρα που τρωγανε ενας παλιος φανταρος τους ειδε,

Παλιος,το ξερετε ρε ότι απαγορευεται να παραγγελνετε φαγητο από εξω?

Ζεγλιδης,αντε και γαμησου ρε μαλακα κοιτα την δουλεια σου και μην κανεις καμια μαλακια το το πεις πουθενα γιατι θα σε σπασω τα μουτρα τι έναν μηνα ακομα αν φαω φυλακη τα μουτρα σου όμως θα γινουν τοσο σκατα που θα κανεις να πας με γυναικα μηνες,
Παλιος,καλα αλλα να ξερετε δεν είναι σωστο αυτό απαρνιεσται το φαγητο του στρατου μας για να τρωτε απ εξω,
Μπιλ,αντε ρε φασιστα φαε διπλη μεριδα για να ευχαριστιθει ο στρατος,

Φαγανε και πηγαν να κοιμηθουνε στις 22,30 ακριβως,
Μπιλ,ρε μαλακες δεν με παιρνει ο υπνος,
Μπουρνες,ουτε εμενα τετοια ωρα βγαιναμε στα ροκ καφε και τωρα να κοιμωμαστε?
Περι,δεν είναι και ο ζεγλιδης να μας πει κανενα αστειο να γελασουμε,

Λοχιας,σκαστε ρε μαλακες να κοιμηθουμε,
Περι,ε βεβαια να κοιμηθειτε να παρετε δυναμεις για αυριο μαλακες
Δεν γουσταρω αυτό το συστημα δε γουσταρω αυτό το συστημα,
Λοχιας,στα αρχιδια μας,

Το άλλο πρωι στις 6 ξυπνησαν ξανα και  τα νευρα τους ηταν τεραστια,
Μπουρνες,μαλακες δε μπορω άλλο αυτό το πραμα είναι βασανο το πρωινο ξυπνημα,

Μπιλ,εμενα μου λες αχ,
Λοχιας,αντε καντε γρηγορα στρονουμε κρεβατια και μετα εχουμε καθαριοτητα,

Άλλη μια μερα που ταλεπορηθηκαν δεν την παλευανε άλλο και θελανε να βρουνε έναν τροπο να παρουνε απαλαγη
Περασε λιγο ο καιρος και εφτασε η ωρα της ορκομοσιας ορκιστικαν φανταροι πηρανε 3 μερες αδεια και αφου περασανε ωραια στα σπιτια τους επεστρεψαν
Μολυς μπηκαν στην πυλη το βραδυ τους περιμενε ο ιδιος ο λοχαγος,

Ζντραφκιδης,καλος τους λουφαδορους περασατε καλα στα σπιτια σας ετσι?

Χερομαι γιατι σημαινει πως πηρατε δυναμεις από τωρα και μετα θα καταλαβετε τι σημαινει στρατος μεχρι τωρα απλα σας καναμε μαθημα τωρα θα δειξετε τι αξιζετε
Στον λοχο αμεσος να φορεσετε της τιμημενες  στολες να δωσετε αναφορα και μετα να κοιμηθειτε γιατι αυριο
Χα αυριο θα ταλεπορηθειτε αρκετα,

Περι,μαλακες επρεπε να φευγαμε στο εξωτερικο,
Μπουρνες,ναι και μετα να μην μπορουσαμε να γυρισουμε στα σπιτια μας,
Περι,συγα το πραμα,
Μπιλ,και η αρειαναρα ρε μπορουμε χωρις ΑΡΗ εμεις?
Περι,είναι και αυτό αχ τι θα κανουμε όμως τωρα τον ακουσατε τον μαλακα θα μας τρεχει από τωρα και στο εξης,

Κοιμηθηκαν και στις 6 ξυπνησανε για την νεα αρχη το αγχος και η κουραση ηταν φανερη κανανε περισσοτερες ασκησεις και ηταν λιωμα
Από το άλλο βραδυ όμως αρχισαν οι εξοδοι,

Ζεγλιδης,μαλακες ακουστε μιας και εχουμε εξοδο λεω να σας παω στις πουτανες να γαμησετε μπας και ηρεμισετε,
Μπουρνες,πολύ ωραια ιδεα ρε γιατι μας εχει φαει η αγαμια,
Μπιλ,ναι ρε αντε μπας ηρεμισουμε,
Περι,δε με λετε παλικαρια λεφτα εχετε για της πουτανες?

Ζεγλιδης,τι σας νοιαζει ρε καθαριζω εγω,

Πηγανε οι τεσσερις τους σε ένα μπουρδελο ο ζεγλιδης επιασε την κουβεντα με την τσατσα,
Τσατσα,καλος τα παλικαρια περαστε,
Ζεγλιδης,γεια σου μανταμ παρι,
Τσατσα,κυρια λενα η παρι ηταν άλλη,
Ζεγλιδης,κανουμε και χιουμορ χα
Λοιπον εφερα την παρεα μου να διασκεδασουμε υπαρχουν κοπελες?


Τσατσα,υπαρχουνε 4 να βολευτειτε ολοι και μιας και σημερα δεν ηρθε κανενας από το μεσημερι που ανοιξαμε θα μπειτε αμεσος
Κοριτσια ελατε ηρθαν πελατες,

Εμφανιστικαν 4 ωραιες κοπελες τρεις αλλοδαπες και μια ελληνιδα,
Τσατσα,η ντελα η αλβανιδα η σουζι η αγγλιδα η ηρω η γεωργιανη και η νικη η ελληνιδα διαλεξτε και πατε στα δωματια,
Ζεγλιδης,καμια κινεζα δεν εχετε?
Τσατσα,γιατι αγορι αυτές δεν σου κανουνε τι παραπανω εχουν οι κινεζες το εχουν αλλου?
Ζεγλιδης,όχι απλα να κουβεντα να γινεται ειπαμε εχουμε χιουμορ,

Μπιλ,καλα καντε εσεις αστεια εγω παιρνω την αλβανιδα ξερω από τον φωτη πως είναι γυναικαρες,

Μπουρνες,εγω θα παρω την ελληνιδα γιατι θελω να ξερω με ποια κανω ερωτα,
Περι,εγω θα παρω την αγγλιδα μιας και ξερω καλα αγγλικα να μηλαμε και ολας,
Ζεγλιδης,ενταξει ελα καλη μου γεωργιανη σε εμενα να καταλαβεις τι σημαινει ερωτας θα εχεις την τυχη να το κανεις μαζι μου,

Ναι το κλιμα γινεται λιγο αυστηρος ακαταληλο και αφεινουμε την φαντασια να καταλαβει τι γινεται στα δωματια αυτά
Αφου εχουν περασει 20 λεπτα και αφου εχουν τελειωσει ολοι ακουγονται φωνες,
Ηρω,βοηθεια κυρια λενα λυποθημησεεεεε,
Τρεξανε μεσα και ειδανε τον ζεγλιδη λυποθημο,

Τσατσα,τι εγινε τι επαθε?
Ηρω,εκει που τελειωσαμε με ρωτησε αν ηταν ο καλυτερος ε το βρηκα αστειο και γελασα και ξαφνικα λυποθημησε,
Μπιλ,ετσι ε νομιζετε ότι μπορειτε να κοροιδευετε τους πελατες σας? παρτε τον ρε παλικαρια να τον παμε στο γιατρο,
Τσατσα,μια στιγμη και η βιζιτα ποιος θα πληρωσει?



Μπιλ,τολμας να ζητας και λεφτα μωρη τσατσα? κοιτα να μην εχει παθει τιποτα ο ζεγλιδης γιατι θα σου το κλεισω το βρομομπουρδελο σου εγω εχω ξαδελφο που δουλευει στο υπουργειο υγειας παμε ρε γρηγορα σε έναν γιατρο για τον ζεγλιδη μας,

Τον βγαλανε εξω και τοτε ο ιδιος γελασε,
Ζεγλιδης,ειδατε που σας ειπα πως θα καθαρισω εγω γαμησαμε τζαμπα χα,
Μπιλ,ε εισαι απιστευτος ρε μαλακαααααα,
Μπουρνες,αντε πιο γρηγορα μην το καταλαβαν και φωναξουν τους νταβατζιδες τους,

Μετα από αυτό πηγανε να φανε και μερικα σουβλακια ηπιανε ρετσινες και θα πηγαινανε στην μοναδα τους,

Μπουρνες,ρε μαλακες φαγαμε ηπιαμε και τωρα θα παμε στην μοναδα δε θα μας ριξουν φυλακη?

Ζεγλιδης,απαλαγη δεν θελετε ρε ε αυτος είναι ενας τροπος
Παμε μεσα κανουμε φασαρια και ετσι μας διωχνουνε,
Μπιλ,μαλακα πολύ ωραια ιδεα,
Πηγανε στην μοναδα στις 00,30 ενώ επρεπε να είναι στις 22,30,
Σκοπος,αλτ εσυ,

Μπουρνες,ελα ρε ψαρακα εμεις ειμαστε εχουμε γινει λιγο πιτα πειραζει να κοιμηθουμε στην πυλη μιας και για να ανεβουμε τον λοχο λιγο δυσκολο,

Σκοπος,πρεπει να σας αναφερω ο λοχαγος εγινε εξω φρενων που δεν γυρισατε εχει υπηρεσια σημερα,
Ζεγλιδης,ωραια πες ότι ηρθαμε και τον περιμενουμε στην εισοδο,
Τον πηρε τηλεφωνο και πηγε τους ειδε σουρομενους με διαθεση,

Ζντραφκιδης,ΤΙ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕΕΕΕ?
Ζεγλιδης,ε ηπιαμε λιγο παραπανω,


Ζντραφκιδης,κουφαλες ρεζιλεψατε τον στρατο μας και δεν ηρθατε στην ωρα σας αυτό δε θα περασει ετσι αυριο ειστε αναφερομενοι
Καλα θα κανετε να ξεχασετε τις εξοδους μεχρι να φυγετε από την μοναδα,

Περι,αντε και γαμησου ρε μαλακα στρατοκαβλε,
Ζντραφκιδης,ΕΣΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΑΥΤΟ?
Περι,ναι ρε βλακα εγω τι θα με κανεις θα με βαλεις φυλακη εγω δεν ηθελα ποτε να υπηρετισω,
Μπιλ,ουτε και εγω επιτιδες καναμε φασαρια για να παρουμε επιτελους απαλαγη,
Μπουρνες,ετσι είναι δεν κανουμε εμεις για φανταροι ειμαστε ειρινηστες,
Ζεγλιδης,βλεπεις δεν είναι ενας ειμαστε πολλοι,

Ζντραφκιδης,καλα θα σας δειξω εγω θα δειτε τι θα παθετε στα κρεβατια σας γρηγορα,

Το άλλο πρωι ηταν αναφερωμενοι,
Ζντραφκιδης,κυριε διοικητα αυτοι οι τεσσερις ρεζιλεψαν την τιμημενη στολη του ελληνικου στρατου ηρθανε αργοπορημενοι στην μοναδα μας ητανε μεθυσμενοι και με βρισανε,
Διοικητης,είναι αληθεια αυτό?

Μπιλ,μαλιστα δεν θελαμε ποτε να υπηρετισουμε και ηταν αυτος ένας τροπος να σας το δειξουμε,
Διοικητης,ειστε για λυπηση ολοι σας
Διωξτε τους στειλτε τους στους γιατρους να τους κανουν τα χαρτια για απαλαγη δε θα ρεζιλευτει άλλο ο στρατος μας,

Και ετσι πηρανε την απαλλαγη ολοι τους και γυρισαν στα σπιτια τους ενώ ο ζντραφκιδης συνεχισε να είναι ο λοχαγος,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου