Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Η ΠΑΓΙΔΑ



Ένα συνηθισμενο πρωινο στο αστυνομικο τμημα που μολυς εχουν πιασει δουλεια,
Παπαγαλιδης,δεν συμφερει ο καφες θα τον κοψω και θα πινω τσαι,
Αστυνομος1,για 1,5 ευρω κανετε ετσι κυριε ταξιαρχε?
Παπαγαλιδης,ειδες που δεν ξερεις αριθμιτικη 1,5 ευρω δινεις εσυ για έναν καφε εγω την μερα πινω 4 να 6 ευρω μονο για καφεδες για αυτό σου λεω δεν βγαινω ένα τσαι θα πινω και τελος,
Σοφια,γιατι να πινετε 4 καφεδες όμως είναι κακο στα νευρα,
Παπαγαλιδης,εγω το ξερω αλλα όταν εχεις να πληρωσεις χαρατσια λογαριασμους εφοριες και η γυναικα ολο ζηταει λεφτα για ρουχα κομοτηρια και εξοδους τι κανεις?
Ε το εριξα και εγω στον καφε να ηρεμω να εχω δυναμεις και να μπορω να κουμανταρο και αυτό το μαγαζι από κλεφτες δολοφονους και λοιπα ταραχοποια στοιχια,

Αστυνομος1,κυριε ταξιαρχε μολυς ηρθε ο αστυνομος καλφας και μιας και λειπει ο διοικητης πρεπει να τον δειτε εσεις,
Παπαγαλιδης,ο καλφας? Αυτό το καθηκι? Ντροπιαζει την στολη με την σκληροτητα που εχει,
Αστυνομος1,Ειχε ερθει με έναν ακομα και ειχαν έναν κρατουμενο,
Παπαγαλιδης,καλα ας περασει καλησπερα κυριε καλφα,

Καλφας,καλησπερα κυριε παπαγαλιδη μιας και το τμημα ηταν κοντα φεραμε σε εσας τον κρατουμενο βαλτε τον στο κρατητηριο και αυριο θα περασουμε να τον παρουμε να παει αυτοφορο,

Παπαγαλιδης,φενεται χτυπημενος αλλα και εσεις αρκετα νευριασμενος
Τι εκανε?
Καλφας,μπηκε να κλεψει σε ένα σουπερ μαρκετ εκεινη την ωρα ειχα ένα ραντεβου εκει κοντα με τον συναδελφο αντισταθηκε και εφαγε μερικα χαστουκια,

Παπαγαλιδης,μαλιστα λοιπον κυριε εγκληματια γιατι εκανες το εγκλημα που σε κατηγωρει ο δημοσιος κατηγωρος?
Καλφας,κυριε παπαγαλιδη δεν σας επιτρεπω τετοιους χαρακτηρισμους,

Παπαγαλιδης,στο τμημα μου ηρθατε και οφειλω να ξερω ολες της εκδοχες
Λοιπον για πες τι εγινε?
Κατηγωρουμενος,ειμαι ανεργος πανω από ένα χρονο οι δικοι μου δεν ειχανε ουτε να φανε ετσι μπηκα στο σουπερ μαρκετ να κλεψω ένα σαλαμι και ένα γαλα
Ναι λαθος μου αλλα όταν πειναει η οικογενεια σας εσεις τι θα κανατε?
Και εκει ατυχος με ειδε ο κυριος αστυνομος ετρεξα αλλα με επιασε,

Παπαγαλιδης,και από ότι βλεπω σε εσπασε και στο ξυλο για ένα σαλαμι,
Καλφας,κυριε παπαγαλιδη εσεις τι πρωτεινεται να δωσουμε και παρασιμο στους κλεφτες?

Παπαγαλιδης,στους κλεφτες ε? ε λοιπον μουτρο θα σου μιλησω στην μονη γλωσσα που ξερεις
Κλεφτης αυτος που θα κλεψει για να φανε οι δικοι του και τον βαρας
Κλεφτης και αυτος που ζει με δισεκατομμηρια και τον προσκυνας
Ποιος από τους δυο είναι ο χειροτερος σκεφτικες ποτε?
Τον φανατισμο που εδειξες τωρα σε αυτόν τον φουκαρα σκεφτικες ποτε να τον δειξεις στους μεγαλοαπατεωνες που καταστρεφουν την χωρα μας?,

Καλφας,σε επιασαν παλυ οι ευαισθησιες ετσι?
Παπαγαλιδης,ακριβως γιατι ειμαι ανθρωπος και όχι ρομποτ
Λυστε του τα χερια να φυγει ο ανθρωπος είναι αθωος
Και ακου παρε ένα 20ευρω να ψωνισεις 1-2 πραματα για τους δικους σου και ελα μια βολτα αυριο από το καφενειο του κυρ νικου ισως μπορεσω να σου βρω μια δουλεια,
Κατηγωρουμενος,να σας φιλησω τα χερια σας ευχαριστω πολύ,

Εφυγε γεματος χαρα ενας απελπισμενος ανθρωπος οσο ο καλφας ειχε νευρα,
Καλφας,απετρεψες μια συλληψη από την καριερα μου  το καταλαβες?
Παπαγαλιδης,όταν καταλαβεις ότι η αστυνομια είναι υπηρεσια για τον πολιτη και όχι μαγαζι ελα να σου απαντησω,

Καλφας,δεν με συμπαθεις καθολου από παλια ετσι?
Παπαγαλιδης,ακριβως δεν συμπαθω ανθρωπους που ηρθαν στο σωμα με σκοπο να κανουν καριερα,
Καλφας, Ουτε εγω σε συμπαθω ομως και θελω να σου πω κατι
Προσεξε μπορει την άλλη φορα ο χαμενος να εισαι εσυ,
Παπαγαλιδης,καλφα παρε της απειλες σου και βαλτες εκει που δε πιανει μελανη,
Καλφας,θα τα ξαναπουμε,
Παπαγαλιδης, Με συγχισε το καθαρμα αλλα ετσι είναι όταν μπαινεις με μεσον στην υπηρεσια νοιαζεσαι μονο για τον εαυτο σου και όχι για τους αλλους για αυτό και ο λαος μας φωναζει μπατσους γουρουνια για ανθρωπους σαν αυτων
Φερε κανενα καφε και κανενα μπισκοτο με σοκολατα ρε να γλυκαθουμε,

Το ιδιο βραδυ ο καλφας με τον συνεργατη του αστυνομο αδρωνη ειχαν παει σε μια παλια μαντρα αυτοκινητων εκει βρηκανε ένα πρεζονι με ναρωτικα,
Καλφας,ελα να σου πω λιγο,
Πρεζονι,μην με πλησιασεις φευγω,
Μπαμ, τον εκτελεσε ο καλφας,
Αδρωνης,ηταν απαραιτητο να τον εκτελεσεις?


Καλφας,ναι εγω κανω κουμαντο
με επιτεθηκε και τον πυροβολησα αυτό θα τους πουμε για δες τι εχει επανω του,

Αδρωνης,2 κιλα ναρκωτικα προφανος ετοιμαζοτανε να τα πουλησει σε αυτό το σημιο που ερχονται πρεζονια,

Καλφας,δεν ξερεις μαλλον να μετρας ένα κιλο ειχε επανω του το άλλο το παιρνουμε εμεις αυριο θα το πουλησουμε στους συνεργατες μας ελα κεντρο ελατε στην παλια αποθηκη βρηκαμε ένα πρεζονι με 1 κιλο ναρκωτικα μας πυροβολησε και τον εκτελεσαμε,


Και την άλλη μερα ο αδρωνης πηγε το ένα κιλο με τον εμπορα που συνεργαζονται,

Εμπορος,ευχαριστω πες τον μεγαλο παρε και 1000 ευρω α και πες του ότι την τεταρτη θα εχουμε μια παραγγελια στο λιμανι ας κανωνισει τους αντρες σας να μην ερθει κανεις εκει,
Αδρωνης,ενταξει θα του το πω αλλα ακου και κατι από εμενα μην το παρακανετε,
Εμπορος,θα δωσεις συμβουλες εσυ?χα πηγαινε στο αφεντικο σου και κανε ότι θα σου πει ότι δηλαδη τον λεμε εμεις και ετσι θα εχεις το καθημερινο σου φαγητο και τα εξοδα σου,


Ο καλφας ειχε συνεργασια με εμπορο ναρκωτικων του πουλουσε τα ναρκωτικα που του επαιρνε από ολους εμπορους όταν πιανανε και τον βοηθουσε οσο μπορουσε και εκεινος τον εδινε αρκετα χρηματα ετσι οστε τωρα ο καλφας να είναι πλουσιος

Εφτασε η τεταρτη ο εμπορος εχει συναντηση με αλλους θα παιρνανε από εξωτερικο πολλα κιλλα ναρκωτικα,
Εμπορος,ηρθαμε όλα ενταξει?
Εμπορος2,ναι όλα ετοιμα σου δινω το πραμα μου δινεις λεφτα,

Παπαγαλιδης,ακινητοι ρε
Ειστε περικικλομενοι μην κανετε καμια ανοησια θα πεθανεται,
Εμπορος2,παγιδα παμε να φυγουμε,
Μπαμ,
Εκτελεστικε ο εμπορος2 ενώ οι αλλοι σηκωσανε τα χερια ψηλα,
Παπαγαλιδης,δεν χρειαζονται συστασεις κανεις μπαμ από μακρια ότι εισαι εσυ το αφεντικο,

Εμπορος,μαλλον καποιο λαθος κανετε εγω βρεθηκα εντελως τυχαια,
Παπαγαλιδης,ναι και εγω ειμαι αδελφος του αρχοντα τον δαχτιλιδιων φαπ,
Τι εντελος τυχαια ρε καθηκι εισαι μεγαλεμπορος ναρκωτικων θα φτυσεις αιμα τωρα που επεσες στα χερια μου αυτό το υποσχομαι στην επαγγελματικη μου τιμη καθαρμα φαπ,

Τους πηγανε στο τμημα και τους ανακρινανε στο μεταξυ ειχε ερθει και ο καλφας,

Καλφας,κυριε παπαγαλιδη νομιζω πως κανατε ένα λαθος,
Παπαγαλιδης,τι λαθος κυριε καλφα?
Καλφας,τον κυριο ζακι τον ξερω είναι εντιμος ανθρωπος αποκλειεται να εχει σχεση με ναρκωτικα,

Παπαγαλιδης,τον επιασα επ αυτοφωρο στο λιμανι με τον αλλον εμπορα και διπλα τα ναρκωτικα ποσο ποιο άλλο στοιχιο θες?


Καλφας,ο κυριος ζακι κανει συχνα βολτες στο λιμανι αποκλειεται να επεσε τυχαια σε αυτά τα καθαρματα? Τι λετε εσεις κυριε ζακι?

Εμπορος,βγηκα να παρω λιγο αερα διασκεδαζα σε ένα κεντρο όταν ξαφνικα βλεπω μπροστα μου αυτόν τον εμπορο μου ειπε αν θελω γυναικα εχει δικο του οικο ανοχης εκει κοντα λεω γιατι όχι μετα από μερικα ποτα χαλαλι λιγο σεξ
Όταν ξαφνικα ειδα τους αστυνομους τρομαξα καταλαβα ότι κατι δε παει καλα και σηκωσα τα χερια ψηλα,

Παπαγαλιδης,δηλαδη δεν ηξερες ότι αυτοι είναι εμποροι ναρκωτικων ε?
Σε ποιον τα πουλας ρε αυτά γιατι να θελουν να σε παγιδεψουν εσενα?

Εμπορος,προφανος θελανε μια ανθρωπινη ασπιδα στην βρωμικη συνεργασια τους εχω διαβασει κατι αρθα,
Παπαγαλιδης,ακου αυτά σε εμενα δε περνανε εισαι ενοχος,
Καλφας,γιατι επειμενετε κυριε παπαγαλιδη αφου σας λεω και εγω ότι τον γνωριζω τον ανθρωπο γιατι σονι και καλα να είναι εμπορος ναρκωτικων μηπως για να παρετε καποιο παρασιμο?

Παπαγαλιδης,ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΡΕ ΚΑΘΑΡΜΑ????
Αστυνομικος3,σας παρακαλω κυριοι ηρεμιστε,
Αστυνομικος4,παρακαλω γινομαστε θεαμα,

Παπαγαλιδης,ενταξει καλα ειμαι ενταξει
Ακου καθαρμα αυτην την στολη την εχω ματωσει οσο εσυ καθοσουνα στο γραφειο και εβλεπες την βροχη εγω ετρεχα βρεγμενος στους δρομους τα μεσανυχτα
Όταν εσυ εκανες μια περιπολια εγω πηγαινα με αποστολη στην επαρχια

Τα παρασιμα μου είναι παρασιμα τιμης και αν τολμησεις να με προσβαλεις ξανα θα ξεχασω πως ειμαι ταξιαρχος και γενικα μπατσος και θα σε κανω την μουρη τοσο ασχημη που δεν θα σε θελει ουτε Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΟΥΤΑΝΑ,
Καλφας,ενταξει κυριε ταξιαρχε ισως παραφεθηκα σας ζητω συγγνωμη
Όμως σας λεω ότι κανετε λαθος τον κυριο ζακι τον γνωριζω αποκλειεται να είναι εμπορος ναρκωτικων,
Τελικα εξετασε και ο διοικητης την υποθεση και κατελιξε ότι δεν εχει σχεση ο εμπορος και ετσι τον αφεισανε ελευθερο,

Εμπορος,γιατι τοσο παθος για εμενα αυτος ο μπατσος?
Καλφας,είναι από τους χαζους τους ρομαντικους κινδινευει την ζωη του για 500 ευρω το μηνα και νομιζει ότι κανει εργο στην κοινωνια

Δεν είναι σαν εμας τους εξυπνους που ζουμε μια ανετη ζωη με πολλα λεφτα και που θα βγουμε στην συνταξη συντομα,



Εμπορος,ωραια όλα αυτά αλλα ακου όμως και ένα δισαρεστο με όλα αυτά χασαμε πολλα ναρκωτικα κατι που σημαινει ζημια εκατομμηριων

Από εδώ και περα θα κανεις περισσοτερη δουλεια για εμας ότι ναρκωτικα βρισκεις θα τα δινεις και θα σου δινω λιγοτερα μεχρι να καληψουμε την ζημια,
Καλφας,ενταξει ζακι μεινε ησυχος,
Εμπορος,οσο για αυτόν τον παπαγαλιδη θελω να τον βγαλουμε από την μεση συντομα είναι κακος μπελας για εμας,
Καλφας,θα το φροντισω αλλα όχι αμεσα,

Περασαν λιγες μερες και ο παπαγαλιδης παρακολουθουσε τον καλφα όταν εκεινος τον καταλαβε πιασανε την συζιτηση,

Καλφας,τι εγινε κυριε ταξιαρχε εχω την εντιποση ότι με παρακολουθειτε,
Παπαγαλιδης,εγω απλα παω στο δρομο μου αλλα γιατι τοσο ανυσηχια?

Καλφας,μην κανετε τον χαζο ξερω ότι με παρακολουθειτε μερες αλλα δε ξερω ακομα το γιατι,
Παπαγαλιδης,λοιπον θα στο πω καλφα
Εχω την εντιποση ότι συνεργαζεσαι με αυτόν τον εμπορα για αυτό και σε πηρε ο πονος να τον αφεισουμε ελευθερο
Πριν σου σπασω τα μουτρα θελω μια απλη ομολογια συνεργαζεσαι με εμπορους ναρκωτικων?

Καλφας,παπαγαλιδη εισαι αγενεστατος θα σου κανω μινυση για σηκοφαντια ειμαι και εγω αξιοματικος και δεν δεχομαι να με μιλουν με αυτό το τροπο,

Παπαγαλιδης,νομιζεις ότι θα το ελεγα ετσι τυχαια ρε?
Εκανα ερευνα στην περιουσια σου ακριβο διαμερισμα στο κολονακι ακριβο αμαξι καταθεσεις στην τραπεζα ακριβο ντισιμο
Όλα αυτά από πού ρε καθηκι από τα 500 ευρω που παιρνουμε μπορεις να εχεις ολη αυτην την πολιτελεια?

Καλφας,ηρεμα παπαγαλιδη,
Αλλα ο παπαγαλιδης εξοργισμενος και αγανακτησμενος αρχισε να τον βαραει σε ολο του το σωμα,
Παπαγαλιδης,θα σε σπασω στο ξυλο λεγε ρε συνεργαζεσαι με εμπορους ναρκωτικων?

Καλφας,ε λοιπον ναι συνεργαζομαι μαζι τους χρονια και για αυτό εγινα και πλουσιος,
Παπαγαλιδης,χερομαι που το παραδεχεσαι φαπ,
Αρχισε να τον βαραει ξανα ποιο δυνατα,

Καλφας,αυτή είναι η μαγκια σου βαρας συναδελφο επειδη εισαι ποιο δυνατος?

Παπαγαλιδης,σκασε καθαρμα που τολμας να λες ότι εισαι και συναδελφος
Ντροπιασες την στολη εγινες ένα με αυτους που πουλανε τον θανατο,

Καλφας,τα λεφτα είναι η θρησκεια μου,

Παπαγαλιδης,ναι φενεσαι ενας ακομα σκλαβος του χρηματος που θα εκανε τα παντα για τα λεφτα ακομα και εγκληματα καθαρμα
Ποσοι ανθρωποι ρε πεθανανε από αυτά τα σκατα που αφηνεις να περνανε για να κερδιζεις εσυ μερικα χρηματα το σκεφτικες?
Ποσα σπιτια εκλεισαν και εισαι μια από της ετοιες εσυ το σκεφτικες?

και τωρα ακου προσεκτικα αν θελεις να ζησεις καποια χρονια στο σπιτι αυτό θα ομολογισεις στο τμημα τα παντα,
Καλφας,δεν θα το κανω ποτε θα σε βγαλω τρελλο το εκανα μια φορα γιατι να μην μπορω άλλη μια?

Παπαγαλιδης,γιατι αυτην την φορα πηρα τα μετρα μου κραταω ένα κασσετοφωνο εγραψα ολη την συνομιλια μας αυτό θα σου κοστισει την στολη και θα μπεις φυλακη αλλα αν ομολογησεις με ποιους συνεργαζεσαι θα γλυτωσεις πολλα χρονια,

Καλφας,φενεται δεν τους ξερεις καλα οσο εγω παπαγαλιδη γιατι μπαμμμμ,

Ξαφνικα καποιος τον πυροβολησε εκτελεστικε ο καλφας ο παπαγαλιδης τα εχασε προσπαθουσε να δει από πού τον πυροβολησαν αλλα δεν τα καταφερε
Τα νεα εφτασαν αμεσος δολοφωνια αξιωματικου της αστυνομιας ο διοικητης εγινε εξοφρενων ειδικα με τα οσα του ειπε ο παπαγαλιδης με το κασσετοφωνο,

Διοικητης,επρεπε να φωναζω και να βριζω εσενα για αυτην την ενεργια σου εσυ ουσιαστικα εκτελεσες τον καλφα με την ανοησια σου παπαγαλιδη

Όμως τωρα πρεπει να βρισω και αυτόν σκασιλα μου αν τον σκοτωσαν
Μας προδωσε μας πουλησε ηταν ο ρουφιανος στο τμημα μου όλα αυτά τα χρονια
Γιατι ενας αξιωματικος μας ρε παπαγαλιδη να συνεργαστει με αυτους τους φωνιαδες?

Παπαγαλιδης,κυριε διοικητα όταν ενας ανθρωπος γινει σκλαβος του χρηματος και προσκιναει για θεο του μονο το χρημα είναι εικανος για όλα ακομα και να συνεργαστει με τους εμπορους του θανατου,
Διοικητης,ντροπιασε το σωμα μας εκανε ρεζιλι
Θα βγαλω ανακοινωσεις παντου θα αποκαταταστησω την ταξη δε μπορει ένα καθαρμα σαν τον καλφα να ρεζιλευει ετσι την αστυνομια,
Παπαγαλιδης,σας καταλαβαινω απολυτος κυριε διοικητα ότι χρειαστειτε θα ειμαι διπλα σας,

Διοικητης,ναι πρεπει να εισαι διπλα μου γιατι σου εχω μια αποστολη
Παπαγαλιδη από αυτην την στιγμη αναλαμβανεις εσυ την υποθεση τον ναρκωτικων

Κανε ότι νομιζεις με μοναδικο σκοπο να πιασεις αυτόν που συνεργαζοτανε με τον καλφα,

Παπαγαλιδης,με μεγαλη μου χαρα κυριε διοικητα όμως θελω μια μονο χαρη όταν ανακαλιψω τον ενοχο αυτό το φιδι που σκοτονει τοσους χιλιαδες νεους ανθρωπους καθημερινα αφηστε με να τον ανακρινω με τον τροπο τον δικο μου,

Διοικητης,ενταξει κανε ότι θελεις καταστρεψε τους σου δινω το ελευθερο όμως όλα αυτά μεσα σε 2 μερες με πιεζουνε ολοι οι ανοτεροι θα μου παρουν την στολη συντομα για αυτό πρεπει να τους παμε αυτους τους φωνιαδες παπαγαλιδη το καταλαβες? ναι χερομαι
Ξεκινα τωρα επρεπε ειδη να τρεχεις παπαγαλιδη,

Ο παπαγαλιδης  ξεκινησε αμεσος ολες της  ερευνες μιλωντας στους αντρες του,
Παπαγαλιδης,κυριοι εχουμε έναν πιθανων υποπτο τον ζακι δυστυχως δε μπορουμε να αποδειξουμε τιποτα όμως μπορουμε να τον παρακολουθουμε όταν καταλαβουμε κατι υποπτο τρεχουμε αμεσος και τον πιανουμε χωρις να ρωταμε

Χερομαι που ειστε και εσεις οι συνεργατες του καλφα
Ξερω ότι με τον καλφα εισασταν δεμενοι συναισθηματικα αλλα μετα την προδωσια του οφειλετε να αγωνιστειτε με περισσοτερο παθος εναντια στο εγκλημα για να αποδειξετε ότι οι περισσοτεροι μπατσοι δεν ειμαστε πουλημενοι και τωρα εξαφανιζομαστε κανουμε ερευνες παντου για να ανακαλιψουμε ολους αυτους τους φωνιαδες,

Το ιδιο βραδυ ο αδρωνης που συνεργαζοτανε με τον καλφα ειχε συναντηση με τον εμπορα για να του πει τα νεα,

Εμπορος,ειπε κατι για εμενα ο παπαγαλιδης?

Ανδρωνης,επισημα δε μπορει να κανει τιποτα αλλα σε υποπτευεται εβαλε ολους μας να κανουμε ερευνες παντου να ανακαλιψουμε κατι που θα δειχνει πως εισαι εμπορος,

Εμπορος,μαλιστα σκληρο καριδι αυτος ο μπατσος μαθε τι κινυσεις θα κανει εναντιον μου και μετα  φροντισε να τον εκτελεσεις,

Ανρωνης,ΕΓΩ ΔΕ ΚΑΝΩ ΦΟΝΟΥΣ,
Εμπορος,χα τωρα θα κανεις γιατι το λεω εγω το καταλαβες?

Αδρωνης,ακου στο ειπα και την άλλη φορα μην το παρατραβας εξαλου εγω ειμαι αστυνομος όχι φονιας,

Εμπορος,φενεται ο καλφας δεν σου ειπε πολλα για εμας ουτε ποιοι ειμαστε ξερεις ουτε ποσο δυναμη εχουμε

Εκτελεσαμε τον καλφα που ηταν αξιος συνεργατης μας χρονια δεν ειχαμε άλλη επιλογη τον παγιδεψε ο παπαγαλιδης και θα αναγκαζοτανε να μας αποκαλιψει ετσι τον εκτελεσαμε μιας και τον παρακολουθουσαμε όπως κανουμε με ολους τους συνεργατες μας

Φαντασου ποσο ευκολο είναι να κανουμε το ιδιο σε εσενα αφου πρωτα μαθουν την συνεργασια που ειχαμε μαζι όλα αυτά τα χρονια
Θα σε βρισουν θα σε λενε πουλημενο θα ντραπουν ολοι για εσενα και ξαφνικα καποιος δικος μας θα σε εκτελεσει

Μπατσε δεν αλλαξε τιποτα απλα τωρα εσυ θα φερνεις σε εμας τα ναρκωτικα και εμεις θα σε πληρωνουμε με περισσοτερα χρηματα
Εισαι συνεργατης μας θα εκτελεσεις τον παπαγαλιδη αμεσα ειπα κατι εγινε,

Ο αδρωνης πηγε σε ένα μπαρ ηπιε 2 μπουκαλια ουισκι δεν ηθελε να κανε τον φονο αλλα φοβοτανε και για την ζωη του δεν ηξερε τι να κανει,

Αδρωνης,ενταξει κυριε αδρωνη σκεψου τωρα που εισαι μεθυσμενος τι κανεις?
Εκτελεις έναν αξιο αστυνομικο για να κανεις το χατηρι αυτόν τον δολοφωνων που συνεργαζεσαι

Η φενεσαι για μια στιγμη αντρας λες δε το κανω και σε κανουν ρεζιλι σε ολη την ελλαδα λιγο πριν σε εκτελεσουνε
Ειλικρινα αν ημουνα μονος στον κοσμο ισως να αυτοκτονουσα αφου πρωτα ελεγα τα παντα για τους συνεργατες μου
Αλλα εχω και εγω οικογενεια και είναι περιφανοι για εμενα δε θελω να ντρεπονται ουτε να κινδινεψουνε

Δεν θελω να λενε για εμας πως ηταν άλλος ενας πουλημενος μπατσος ουτε να κοροιδευουν τους δικους μου οσοι τους βλεπουνε
Αδρωνη καθαρμα όπως εστρωσες θα κοιμηθεις θα βγαλεις από την μεση τον παπαγαλιδη και θα ζεις με της τυψεις,

Ο παπαγαλιδης καθοτανε στο τμημα του μετα την νυχτερινη του αποστολη,

Παπαγαλιδης,και σημερα τιποτα πρεπει να αυξισουμε την περιπολια αυτά τα καθαρματα είναι πολύ κοντα μας πρεπει να τους ανακαλιψουμε
Ποιος είναι?,

Αδρωνης,με συγχωρειτε κυριε παπαγαλιδη θελω να σας μιλησω,
Παπαγαλιδης,τι θελεις αδρωνη νομιζα ότι εφυγες,
Αδρωνης,θα θελα να σας ζητησω ένα μεγαλο συγγνωμη δεν ειχα άλλη επιλογη,
Και τον σημαδευει με το οπλο του,

Παπαγαλιδης,ηρεμα τι πας να κανεις ρε?
Αδρωνης,δεν ειχα άλλη επιλογη μπαμμμ,

Τον πυροβολησε 4 φορες παει ο παπαγαλιδης οι αλλοι αστυνομικοι μολυς μπηκανε τον πιασανε αλλα ηταν πλεον αργα τα νεα αμεσος εφτασαν παντου το άλλο πρωι ολοι συζητησαν για την δολοφονια παπαγαλιδη στο τμημα ολοι ητανε ανω κατω,



Διοικητης,θα πεσουνε κεφαλια ανθυπαστυνομε οσους ειχανε χτες υπηρεσια στο γραφειο  θελω να τους παρεις την στολη και να περασουνε ενορκη διοικιτη εξεταση
Οσο για τον αδρωνη θα τον ανακρινω εγω δεν θα γραψει κανεις τιποτα,
Τον φερανε μπροστα του αφου τον ειχαν δειρει ποιο πριν,
Διοικητης,σε χτυπησανε?
ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΘΑ ΑΠΑΝΤΑΣ,

Αδρωνης,ναι καποιοι συναδελφοι με χτυπησαν,

Διοικητης,και λιγα σου κανανε

Μια φορα θα σε ρωτησω γιατι εκανες τον φονο πως μπορεσες να κανεις εσυ ενας απλος μπατσος ένα τετοιο εγκλημα ποιος σε πληρωσε τι λες θα το πεις?

Αδρωνης,όχι δε μπορω,
Διοικητης,μαλιστα σπαστε τον στο ξυλο ξανα,

Τον βαρουσανε οι αλλοι μπατσοι αλλα αυτος αντιστεκοτανε και δεν μηλουσε,
Διοικητης,ακου να δεις εγω δεν εχω υπομονη σου δινω μια μερα αν αυριο δεν αποκαλειψεις γιατι εκανες τον φονο θα σε εκτελεσω και θα πω ότι αυτοκτονησες από τυψεις
Και αν εχεις λιγο φιλοτιμο λιγο όχι πολύ αυτοκοντησε στα αληθεια οσο εισαι στο κελι σου,

Ο αδρωνης ενιωθε πολύ χαλια ολο το βραδυ στο κελι τελικα αποφασισε να τους μιλησει το άλλο πρωι,
Διοικητης,με 2 λεξεις ποιος σε εβαλε να εκτελεσεις τον παπαγαλιδη,
Αδρωνης,λεγεται ζακι είναι από τους εμπορους ναρκωτικων που συνεργαζομουνα είναι ο τυπος που επιασε ο παπαγαλιδης και τον εβγαλε ο καλφας,

Διοικητης,ετσι ε? και που μενει αυτό το καθαρμα?
Αδρωνης,αυτό δε το ξερω συναντιομασταν παντα σε μια παλια αποθηκη κοντα στο λιμανι,

Διοικητης,μαλιστα τοτε σου δινω μια ευκαιρια να σωθεις
Θα τον παρεις τηλεφωνο να τον πεις να βρεθειτε θα του πεις ότι το εσκασες και θελεις βοηθεια θα σε παρακολουθουμε και θα τον πιασουμε,
Αδρωνης,είναι δυσκολο εχει πολλους μπραβους μαζι αλλα θα το κανω θελω να σας βοηθησω,

Μετα από λιγο τον πηρε τηλεφωνο από ένα καρτοτηλεφωνο,

Αδρωνης,κυριε ζακι αδρωνης,
Εμπορος,εσυ?δραπετεψες?
Αδρωνης,ναι καταφερα και βγηκα πρεπει να συναντηθουμε να με βοηθησετε,

Εμπορος,δε νομιζω να μπορω να σε βοηθησω εγω,

Αδρωνης,μου χρωστατε λεφτα εγω εκανα ότι μου ζητησατε θα βρεθουμε να μου δωσετε τα λεφτα μου και να δω τι μπορω να κανω,
Εμπορος,καλα ελα στο σημιο που ξερεις σε μια ωρα,

Μετα από μια ωρα ο εμπορος πηγε στην αποθηκη με αλλους 2 μπραβους του,
Εμπορος,ομολογω ότι καταφερες να πετυχεις την αποστολη που σου ειπαμε εκτελεσες έναν εχθρο μας,

Αδρωνης,έναν αληθινο ηρωα εναντια στους κακους εκτελεσα από φοβο μην κανετε κακο σε εμενα και τους δικους μου τελος παντων δωστε μου τα λεφτα που μου ειπατε και δε θα σας ενοχλησω ποτε ξανα στο μελλον,

Εμπορος,ξερεις κατι όμως αδρωνη δε μπορω να ρισκαρω έναν μελοντικο εκβιασμο από εσενα πρεπει να με γνωρισει ο κοσμος σαν τιμιο ανθρωπο για να μπορω να πουλαω τα ναρκωτικα μου σε ολη την χωρα για αυτό θα σε εκτελεσω εσενα
Χα μην σε ανυσηχει όμως δες το θετικο της υποθεσης γλυτωνεις ταλεπορια ανακριση φυλακη και φοβο για την ζωη σου εχεις να πεις κατι σαν τελευταια σου λεξη ανδρωνη?

Αδρωνης,ναι σε 1 λεπτο οι μπραβοι σου θα εκτελεστουνε εσυ θα παρακαλας για την ζωη σου θα σε πυροβολισω εγω και οσο με κοιτας θα σκεφτεσαι το θετικο της υποθεσης ότι θα γλυτωσεις από φυλακη και βασανισμους,

Εμπορος,χα μπραβο εχεις ακομα διαθεση μηπως πηρες από τα ναρκωτικα μου?

Μπαμμμμμμμμμμ,
Εκεινη ακριβως την στιγμη οι δυο μπραβοι του εκτελεστικαν από τους αστυνομους που ηταν ακριβως πισω τους ο εμπορος τα εχασε επεσε κατω και σηκωσε τα χερια ψηλα να παραδωθει,

Εμπορος,βοηθεια σας παρακαλω παραδεινομαι,
Αδρωνης,εγω όπως ειδες στο ειπα αλλα γελασες,
Εμπορος,μη σε παρακαλω μην με εκτελεσεις δεν εισαι φονιας,

Αδρωνης,εκτελεσα τον παπαγαλιδη σε εσενα λες να διστασω?
Εμπορος,σε αναγκασα να το κανεις σε απειλουσα δεν εισαι φονιας σε παρακαλω μην με εκτελεσεις,
Διοικητης,ενταξει κυριε αδρωνη δεν αξιζει να βαψεις τα χερια σου με αιμα,

Εμπορος,παραδεινομαι δικαστε με,
Αδρωνης,φενεται κερδισες δε θα σε εκτελεσω να τελειωνεις ευκολα,

 θα περασεις μια αληθινα σκληρη ανακριση θα φας πολύ ξυλο και θα καταδικαστεις ισοβια για όλα τα εγκληματα σου μπασταρδε,

εμπορος,ναι αλλα θα εχω παρεα και εσενα που οι αλλοι μπατσοι θα σε κανουν να φτυσεις αιμα για την δολοφονια του παπαγαλιδη,

και τοτε εντελος ξαφνικα εμφανιστικε μπροστα τους ο παπαγαλιδης,

εμπορος,εσυ? Ζεις τελικα?
Παπαγαλιδης,όπως βλεπεις ναι ζακι καθαρμα

Πανω στην απελπισια του ο αδρωνης ηρθε και μου τα ειπε όλα ειχε πιει και ο μεθυσμενος λεει πολλες σοφες αληθειες

Ετσι αποφασισα να κανω ένα σχεδιο να φτιαξουμε μια ψευτικη δολοφωνια θα με εκτελουσε ο αδρωνης και ετσι θα μπορουσαμε να σας πιαναμε για ολους ακομα και για τον διοικητη μας ο αδρωνης ηταν φονιας ετσι εγινε ποιο πιστευτω το ολο σκινικο με την ανακριση

Και τωρα ζακι πριν σε παρουνε οι αστυνομικοι θα σου κανω μια αφειερωση
Τσακκκκκκκκκκ
Αρχισε να τον βαραει μεχρι να ηρεμισει τον εκδικηθηκε

Το δικαστηριο τον εκρινε ενοχο ισοβια για εμποριο ναρκωτικων και δολοφονιες
Ο αδρωνης πηρε παρασιμο για όλα οσα περασε και τον συγχωρεσανε για την συνεργασια του μαζι του γιατι καταλαβαν ότι ο καλφας εφταιγε,

ενώ ο παπαγαλιδης πηρε αυξιση για το σχεδιο του και τωρα συνεχιζει τον πολεμο κατά του εκγληματος ξανα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου