Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ



Ο τζακ ένα συνηθισμενο του πρωινο,
Τζακ,τα λεφτα μου θελω είναι η τριτη φορα που αργεις αν δε με πληρωσεις θα σου κανω εξοση,
Ενοικιαστης,μα κυριε τζακ εχω 3 βδομαδες να κανω μεροκαματο,
Τζακ,και τι με νοιαζει εμενα τι ειμαι εγω φιλανθρωπικο υδριμα?
Σου δινω παραταση μεχρι την άλλη βδομαδα δε θα ερθω εγω εσυ θα ερθεις να μου φερεις το ενοικιο αλλιως θα σου κανω εξωση,
Το ιδιο πρωι πηγε να ψωνισει από το σουπερ μαρκετ εκει συναντησε τον κολλημενιδη,
Κολλημενιδης,καλος τον λαδα,
Τζακ,α ο νέο δημοκρατης τι γινεται εχει καμια γιορτη σημερα το κομμα σας να πας να φας τζαμπα και να σε δουνε?

Κολλημενιδης,εγω εχω της ιδεες μου εσυ πες μου τι κανεις σε αυτην την ζωη
Δεν ξενυχτας δεν βγαινεις δεν ξοδευεις γυναικα δεν εχεις πες μου τι θα τα κανεις τοσα λεφτα?
Τζακ,με φαγατε ολοι με το ματι τι σας εκανα τι?
Και τοτε εντελος ξαφνικα ακουστικε ενας θορυβος τρομαξανε και εφυγαν χωρις να πουνε κατι περασε η μερα κοιμηθηκαν το βραδυ και το άλλο πρωι εγινε μια αλλαγη
Ο τζακ πηγε στο σωμα του κολλημενιδη και ο κολλημενιδης στο σωμα του τζακ,

Τζακ,τι μου συμβαινει?γιατι βλεπω την φατσα του κολλημενου?βλεπω εφιαλτη και θα ξυπνησω σε λιγο ετσι?
Αμαν δε μπορει ειμαι ξυπνιος εγινα κολλημενιδης?

Λιγο ποιο διπλα το ιδιο εγινε με τον κολλημενιδη,
Κολλημενιδης,αμαν που είναι το σωμα μου γιατι βλεπω την φατσα του λαδα?
Τι επαθα ρε μαλακες ρε τι εγινε ρεεεεε?
Τζακ,καθαρμα μου πηρες την εμφανιση μου,
Κολλημενιδης,ορεξη ειχα τα μουτρα σου λαδα εσυ πηρες τα δικα μου,
Μαντης,ΣΚΑΣΤΕ,

Κολλημενιδης,εσυ παλυ ποιος μαλακας εισαι?
Μαντης,δε περιμενα καλυτερες εκφρασεις από εσενα αλλα τελος παντων
Ειμαι μαντης κανω μερικες αλλαγες σε καποιους ανθρωπους
Βρηκα εσας ειδα τον χαρακτηρα σας και ειπα να σας κανω μια αλλαγη εσυ κολλημενιδη θα εισαι στο σωμα του τζακ και εσυ τζακ στο σωμα του κολλημενιδη,

Τζακ,και ποιος σου ειπε ότι θελω να εχω το σωμα αυτου του κολλημενου ρε?
Κολλημενιδης,γιατι εγω θελω να ειμαι λαδας?
Μαντης,γιατι νομιζεται ότι με οσους εκανα αυτην την αποστολη τους ρωτησα?

Εγω ειμαι μαντης σας βαζω μια αποστολη μεσα σε μια βδομαδα θα κοιταξετε ο ενας να ζησει την ζωη του αλλου σαν να μην τρεχει τιποτα και θα κοιταξετε να κανετε καλα πραματα για να αλλαξει ο χαρακτηρας σας
Ειστε και οι δυο φανατικοι και με πολλα κολληματα αυτά θα κοιταξετε να τα αλλαξετε
Αν δε τα καταφερεται θα μεινετε για παντα ο ενας στο σωμα του αλλου
Εχει γινει αυτό σε καποιες περιπτοσεις καμια φορα ορισμενοι δεν αλλαζουν να δουμε εσεις θα τα καταφερεται?
Εχετε μια βδομαδα καιρο τοτε θα σας ξανα δω
Στο μεταξυ ζειτε την ζωη σας σαν να μην εγινε καμια αλλαγη κανωνικα απλα ο ενας θα ζει την ζωη του αλλου,
Αυτά ειπε και εξαφανιστικε ο μαντης
Για να μην μπερδευομαστε οι διαλογοι που θα ακολουθησουνε θα είναι αυτοι της αλλαγης δηλαδη θα μιλαει ο τζακ σαν να είναι ο κολλημενιδης και το αντιθετο,

Κολλημενιδης,και τωρα τι λες να κανουμε κολλημενε?
Τζακ,δε μπορουμε να κανουμε κατι αλλο θα αγωνιστουμε να πετυχει η αποστολη μας
Παρε τα κλειδια του σπιτιου μου δωσε και εσυ τα δικα σου και να πουμε το προγραμα μας,
Κολλημενιδης,ενταξει δε μπορω να κανω αλλιως πανε στο σπιτι μου ΑΛΛΑ να μην πειραξεις τιποτα αν δω ότι ξοδεψες κατι η εκανες καποια ζημια θα την πληρωσεις,
Ειχε παει στο σπιτι του τζακ ο κολλημενιδης και καθησε να δει λιγο τηλεοραση,
Τζακ,κοιταξε να δεις εχει τηλεοραση πανω από 1000 ευρω και να κανει φασαρια για 20 λεπτα
Αλλα ετσι είναι οι πλουσιοι
Σιγουρα το ψυγειο του θα είναι γεματο θα κανω ένα πιατο να φαω
Οσο ετρωγε τον πηρε τηλεφωνο ο παπαγαλιδης για την κλασσικη καζουρα,

Παπαγαλιδης,ελα ρε λαδα τι εκανε η συχαμερη λιβερπουλ εμαθες?
Τζακ,ποιος ασχολιται τωρα με την λιβερπουλ εχουμε αλλα θεματα,

Παπαγαλιδης,α όχι να αποφυγεις την καζουρα λαδα περνα απ το γραφειο κερναω καφε σε περιμενω στις 5 οπου θα ειμαι ποιο χαλαρος,

Τι να κανει πηγε στο γραφειο του στο τμημα,
Παπαγαλιδης,στην ωρα σου λαδα ε?
Τζακ,ποτε δεν αργο παπαγαλιδη,
Παπαγαλιδης,παπαγαλιδη?εσυ συνηθως με λες πουλι και διαφωρα αλλα κοσμιτικα τι επαθες?
Τζακ,τιποτα απλα προσπαθω να ειμαι καλος με τους καλους ανθρωπους,
Παπαγαλιδης,καλος εσυ? Θα χαζεψω τελος παντων τσαι και μπισκοτα?
Τζακ,όχι θελω ένα νεες με γαλα,
Παπαγαλιδης,εσυ ποτε δεν επινες καφε είναι ακριβος είναι για οσους θελουν να κανουν μοστρα και λοιπα λεω τα οσα μας ελεγες τοσα χρονια,

Τζακ,δεν είναι κακο να αναθεωρεις της αποψεις σου αγαπημενε παπαγαλιδη,
Παπαγαλιδης,ε τωρα θα χαζεψω αστυφιλαξ φερε ένα διπλο καφε καπουτσινο με πολύ ζαχαρη και γαλα σε εμενα και ένα νες στον τζακ,

Το ιδιο απογευμα ο τζακ στο σπιτι του κολλημενιδη αφου ειδε 2 ταινιες μαζι βγηκε μια βολτα,
Κολλημενιδης,ο αχριστος ουτε ψωνια δεν εκανε πρεπει να παρω τα απαιραιτητα φυσικα θα τα πληρωσει όλα και με τοκο ότι φαω και ότι ψωνισω,
Πηγε στο σουπερ μαρκετ πηρε τα απαιραιτητα για λιγες μερες και μετα πηγε από ένα γυραδικο στην γειτονια του στην σταυρουπολη,

Σερβιτορος,καλησπερα λαμπρο,
Κολλημενιδης,από ποτε ο ενικος?
Σερβιτορος,οριστε?
Κολλημενιδης,ο πληθηντικος συνηθιζεται μεταξι εργαζομενων και πελατων κυριε
Ετοιμαστε μου μια μεριδα γυρο για το σπιτι και αφηστε της τυπικοτητες,
Σερβιτορος,μαλιστα μια μεριδα γυρο παρακαλω πακετο 7ευρω,
Κολλημενιδης,χα ωραιο ανεκδοτο 7 ευρω η μεριδα ρε αυτό είναι καθαρη κλοπη με τα ιδια λεφτα παιρνω ένα κιλο κρεας και τρωω 2 μερες,
Σερβιτορος,τοσο εχει ο γυρος χρονια τωρα αν εσυ σημερα ηρθες στην ελλαδα σε θυμιζω ότι εχουμε 2014,
Κολλημενιδης,και αν θελετε να εχετε δουλεια θα κατεβασεται της τιμες 5 ευρω και την παιρνω την μεριδα αλλιως θα κατσω ολο το βραδυ να κανω προπαγανδα εναντιων του μαγαζιου σας,
Σερβιτορος,ενταξει 5 ευρω η μεριδα για εσενα,
Κολλημενιδης,για εσας θα λες σερβιτορε ωραια παρε το 5ευρω και δωσε την μεριδα,

Σερβιτορος,αλλων έναν σαν αυτόν να εχω και θα αλλαξω επαγγελμα,
Κολλημενιδης,οριστε ενας λαδας σαν εμενα τρωει γυρο αλλα δε βαριεσαι κατι είναι και αυτό,
Εβαλε στο ντιβιτι την αγαπημενη του σειρα ο συμβολαιογραφος και ετρωγε γυρο και κοκα κολα
Το απογευμα θα πηγαινε μια βολτα και τοτε συναντησε τον παπαγαλιδη,
Παπαγαλιδης,λαμπρος τι λεει?
Κολλημενιδης,α το πουλι
Τι να πει αγωνιζομαστε για το σημερα δεν ειμαστε δημωσιοι υπαλληλοι σαν εσενα,
Παπαγαλιδης,μην γκρινιαζεις ρε γλεντα,
Κολλημενιδης,τι να γλεντισεις με τοσα προβληματα που υπαρχουνε
Λοιπον φευγω εχω δουλειες εγω,

Παπαγαλιδης,περιεργο αυτος ποτε δεν ειχε θεμα με την δουλεια ουτε γκρινιαζε τι να εχει γινει?
Στο δρομο όπως περπατουσε συναντησε το αφεντικο του λαμπρου οπου καταλαθος τον πατησε όπως περπατουσε,

Αφεντικο,προσεχε ρε λαμπρο ρε,
Κολλημενιδης,εγω να προσεχω ρε κωλογερε η εσυ που νομιζεις ότι ολος ο δρομος είναι δικος σου?
Αφεντικο,πως μιλας ετσι λαμπρο σε εμενα?
Κολλημενιδης,γιατι θα μας κανει ντα?κοιτα ρε έναν μαλακα που μας την λεει,
Αφεντικο,αυτό ηταν αυριο και ολας θα σε απολυσω,
Κολλημενιδης,τι να με απολησεις ρε μαλακα υπαλληλος σου ειμαι?
Αντε να χαθεις από εκει,
Αφεντικο,μην κανεις τον κοπο να ερθεις στην δουλεια μου γιατι θα βαλω να σε πεταξουν εξω με της κλοτσιες και την αποζημιωση σου θα στην στειλω,

Κολλημενιδης,μην παιρνεις υφος γιατι δεν σου παει οσο για την αποζημιωση να την βαλεις εκει που ξερεις μαλακα αντε να πουμε,
Τοτε τον μιλησε ενας συναδελφος,
Συναδελφος,λαμπρο εισαι ο ηρωας μου θα εχω να το λεω χρονια μιλησες όπως επρεπε σε αυτόν τον μαλακα το αφεντικο μας,
Κολλημενιδης,αφεντικο μας?
Συναδελφος,βεβαια από ότι καταλαβα ηθελες να φυγεις μονος σου και βρηκες αυτην την ευκαιρια μπραβο ξεσπασες ειπες οσα θα θελαμε να πουμε ολοι,
Κολλημενιδης,α δηλαδη στην ανεργια ο λαμπρος μας από σημερα?
Συναδελφος,ναι αλλα από την νεα σου εργασια θα εισαι πολύ ποιο ευχαριστημενος μπραβο και παλυ θα εχουμε να λεμε για το θαρρος σου και για το πώς καταφερες να κραξεις το αφεντικο που τοσα χρονια μας τυραναει μπραβο και παλυ και να μην χαθουμε να κανωνιζουμε καμια συναντηση με τους αλλους του γραφειου μας,

Μετα από αυτό πηρε τηλεφωνο στον λαμπρο να του πει τα νεα,
Τζακ,ΜΕ ΕΚΑΨΕΣ ΠΑΠΑΡΑ,
Κολλημενιδης,και που ξερω ότι δουλευεις ρε μαλακα?,

Τζακ,πρεπει να δινω αναφωρα τι δουλεια κανω?με εκαψες αντε τωρα στην ανεργια αντε γαμω την λιβερπουλ και τον παοκ σας μεσα μαλακες ο λαμπρος ανεργος ρε αυτό είναι αδικια ρε μαλακες αχ και να φανταστεις με τι κοπο βρηκα αυτην την δουλεια και τωρα να την χασω?,

Κολλημενιδης,ελα ρε κολλημενε μην σκας θα σου βρω εγω άλλη δουλεια,
Τζακ,νομιζεις ότι θα περασει ετσι?θα σε σπασω τα μουτρα ρεεεε,

Μαντης,δεν αλλαξει τιποτα ακομα ε?
Τζακ,να τος αυτος μας εκανε την ζημια,
Κολλημενιδης,ακου να σου πω μαντη δωσε μας τωρα τα σωματα μας,

Μαντης,όχι αν δεν κανετε κατι καλο,
Τζακ,πες ρε μαλακα ποιο είναι αυτό το καλο που πρεπει να κανουμε πες,

Μαντης,εσυ τζακ με το σωμα του κολλημενιδη πρεπει να αγαπησεις σαν αδελφο σου τον παπαγαλιδη
Και εσυ κολλημενιδη με το σωμα του τζακ πρεπει να μην νευριαζεις τοσο πολυ,

Τζακ,τι λες ρε μαλακα με τοσα που γινονται και τι σχεση εχει αυτό με το καλο,
Κολλημενιδης,να αγαπησω τον παπαγαλιδη?????????
Πες μου να φαω αλογοκεφτεδες του ικεα χιλλιες φορες από το να γινω κολλητος με τον παπαγαλιδη φτου,
Μαντης,αν δεν τα καταφερετε μεχρι αυριο θα ειστε για παντα σε αυτά τα σωματα εχετε ακριβος 24ωρες η επιλογη είναι καθαρα δικια σας,

Τζακ,αν θελουμε πισω τα σωματα μας πρεπει να υποχωρισουμε θα προσπαθησω να μην εχω νευρα,
Κολλημενιδης,αυτό είναι ευκολο εγω όμως να τα βρω με τον παπαγαλιδη????
Τζακ,πρεπει για το καλο μας,

Το άλλο πρωι ο τζακ σαν κολλημενιδης επισκεφτικε το τμημα να βρει τον παπαγαλιδη,

Παπαγαλιδης,καλος τον λαμπρο τι λεει πως εισαι?
Κολλημενιδης,περνουσα απ εξω και ειπα να δω πως τεμπελιαζεις εεεε πως εργαζεσαι αδελφε μου παπαγαλιδη,

Παπαγαλιδης,όπως παντα να κερασω καφε?
Κολλημενιδης,ευχαριστω αδελφε αλλα όχι καφε τσαι και μερικα μπισκοτα,
Παπαγαλιδης,ένα τσαι και μερικα μπισκοτα παρακαλω
Αλλα αυτό το παιρνει εκεινος ο τοκογλυφος ο γερολαδας ο τζακ,

Κολλημενιδης,γιατι τον λες ετσι τον ανθρωπο τι σου φταιει?
Παπαγαλιδης,τι μου φταιει?
Με αντιπαθει οσο και εγω αυτό το γνωριζουν και οι πετρες,
Κολλημενιδης,ναι αλλα δε θα επρεπε να τα βρειτε,

Παπαγαλιδης,τι να βρουμε με αυτόν τον γερολαδα ρε μεγαλε,
Κολλημενιδης,να σου πω τον αποκαλεις γερολαδα χωρις να είναι μπροστα να υπερασπιστει τον εαυτο του και αυτό είναι πολύ κακο κυριε μπατσε αλλα επρεπε να ηταν μπροστα να απαντουσε,

Παπαγαλιδης,να σου πω εσυ τωρα γιατι ταραζεσαι και τον υπερασπιζεσαι?
Κολλημενιδης,το αδικο δε με αρεσε ποτε,

Παπαγαλιδης,ποιο αδικο ρε αυτος εχει κανει παρα πολλες αδικιες κλεβει τους πελατες του χρονια τωρα,
Κολλημενιδης,Ε ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ
ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΑΤΣΕ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΩ Ο ΤΖΑΚ ΚΛΕΒΩ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΧΑΜΑ ΣΥΧΑΜΕΝΕ,

Τζακ,συχαμα παπαγαλιδη ρουφιανε βαζεις λογια εναντιων μου με ζηλευεις επειδη ειμαι καλυτερος με κατηγωρεις σε ολους επειδη δε μπορεις να με φτασεις,
Κολλημενιδης,ρε τζακ τι εγινε ξυπνα,

Τζακ,λαμπρο εσυ?πηραμε τα σωματα μας πισω?
Κολλημενιδης,να σου πω ηπιες τιποτα και σε πειραξε?

Τζακ,τι λες ρε δε θυμασαι τον μαντη που μας πηρε τα σωματα μας και μπηκαμε ο ενας στο σωμα του αλλου πες δε το θυμασαι?

Κολλημενιδης,μην ξανα πιεις μπιρα σε χαλαει εγω ηρθα στο γραφειο σου να σε καλεσω σε μια συναντηση και σε βρηκα να κοιμασαι,

Τζακ,κοιμωμουν?
Ναι κοιμωμουν ειχα δει ένα ονειρα ένα φρικτα απεσιο ονειρο
Σε ευχαριστω για το καλο νέο,

Ετσι τελικα ονειρο ηταν και παει,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου