Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ 9



Περασε το πασχα και ολοι τους περασαν μια χαρα και  καλα μπηκε ο μαιος τοτε ο σταυρος ζητησε αδεια μερικες μερες για να παει στην θεσσαλονικη
Ειχαν ξεκινησει τα πλει οφ του τελικου του ελληνικου πρωταθληματος μπασκετ αναμεσα στον ΑΡΗ και τον ΠΑΟΚ,

Ντινα,και θα μεινεις σε ξενοδοχειο τοσες μερες?
Μυστιδης,τι να γινει ρε αγαπη μου θελω να ειμαι παρων σε αυτά τα ματς 2 νικες κανουμε και παιρνουμε το 7ο συνεχομενο πρωταθλημα της ιστοριας μας,
Ντινα,καλα ενταξει πηγαινε εγω να δουμε τι θα κανω τοσες μερες,

Μυστιδης,μην ανυσυχεις θα κερδισουμε ευκολα και θα γυρισω συντομα ε πηγαινε με καμια φιλεναδα σου πανε αν θες στο γραφειο να δεις τους υπολοιπους να τα πειτε και στο μεταξυ θα ερθω και εγω αρειαναρα σε λεω,

Πηγε ο μυστιδης παρασκευη βραδυ εμεινε στο μακεδονια παλας και το σαββατο πηγε στο παλε ο παοκ κερδισε τον αρη και μειωσε σε 2-1 την τεταρτη ηταν ο άλλος αγωνας ο μυστιδης κοιτουσε δρομολογια τον τρενων να φυγει το βραδυ μετα τον αγωνα όμως ο παοκ κερδισε ευκολα και ισοφαρισε ετσι επρεπε να γινουν αλλα 2 ματς ένα το σαββατο και ένα την άλλη τεταρτη,

Μυστιδης,α ρε αρειαναρα γιατι με ταλεπορεις τοσο?
Πρεπει να παρω αδεια ξανα δε μπορω να φυγω τωρα αλλα πως το λενε
Όχι στον τζακ συγα αυτος θα φωναξει λιγο αλλα θα τον καταφερω στην ντινα πως το λενε?
Εκεινες της μερες στο ξενοδοχειο γνωρισε έναν επαρχιοτη αρειανο που ερχοταν για τον ιδιο λογο για τα πλει οφ τον λεγανε γαμωγυφτο και ηταν πραγματικα αντιπαοκ οσο δε πηγαινε,

Γαμογυφτος,προβλιματισμενος νομιζω ότι εισαι ετσι?
Μυστιδης,ηρθα για 5 μερες αλλα πρεπει να κατσω άλλες 5 με την δουλεια μπορω να τα καταφερω αλλα στην γυναικα τι να πω για να μην με φωναζει?
Γαμογυφτος,ότι λεω και εγω στην δικια μου όταν εχω νευρα
Γυναικα εγω ειμαι ο αντρας του σπιτιου και παω οπου γουσταρω και αν τολμησει να φερει αντιριση σε κατι που θα πω βαζω μια φωνη και τοτε με τρεμει,

Μυστιδης,ωραιος εισαι αλλα εγω δε μπορω να φωναζω ετσι γιατι ειμαστε μοντερνο ζευγαρι και σχετικα νιοπαντροι,
Γαμογυφτος,τωρα πρεπει να φανεις αντρας και να σε υπολογιζει αλλιως ασε μια ζωη θα σε ριχνει παντοφλα όπως ριχνουν σε πολλους,
Μυστιδης,όπως ο γραβατακιας,
Γαμογυφτος,ποιος?
Μυστιδης,τιποτα ενας γνωστος μου
Ενταξει θα κανω ένα βημα,
Την πηρε από τηλεφωνικο θαλαμο,
Μυστιδης,ελα αγαπη μου τι κανεις?
Ντινα,ελα γλυκε μου τα ιδια ποτε θα ερθεις μου λειπεις,
Μυστιδης,την άλλη πεμπτη το πρωι,
Ντινα,την άλλη πεμπτη?
Σταυρο ειπαμε για 5 αντε 6 μερες περασαν και τωρα λες άλλες τοσες?
Μυστιδης,ε τι να γινει χασαμε σημερα θα γινουν 2 ακομα ματς δε μπορω τωρα να φυγω,

Ντινα,αλλα μπορεις να με αφησεις εμενα και άλλες μερες μονη ε?
Μυστιδης,δεν σου εδωσα λεφτα μηπως χρειαζεσαι και αλλα να σου στειλω?

Ντινα,μονο τα λεφτα νομιζεις ότι είναι?οτι ειμαι μονη και θελω τον αντρα μου αυτό δε το καταλαβαινεις?

Μυστιδης,ντινα εγω ειμαι ο αντρας του σπιτιου και εγω θα αποφασισω τι θα κανω ενταξει? Κλεινω τα λεμε άλλη φορα,
Φερθηκε λιγο αγρια όπως ειπε ο γαμογυφτος
Αφου περασε μερικες ηρεμες μερες στην θεσσαλονικη εφτασε το σαββατο πηγε στο παλε να δει τον επομενο αγωνα

Εγινε ένα συναρπαστικο ματς το σκορ είναι 81-83 και βαραει βολες ο παοκ
Ο μυστιδης είναι στην θυρα2 του παλε ορθιος και φωναζει ου ενώ ο κορφας βαζει της βολες και γινεται το σκορ 81-85,
Μυστιδης,όχι ρε πουστη μου οχιιιιι,
Γαμογυφτος,χασαμε μαλακες χασαμε,
Μυστιδης,σκασε ρε παπαρα δε τελειωσε το ματς ακομα,
Γαμογυφτος,συγα να μην κερδισουμε τωρα θα φαμε καζουρα τρελη η διοικιση φταιει,

Κανει ο αρης επιθεση ο γιαννακης βαζει ένα καλαθι η μπαλα στον παοκ κανει κακη μεταβηβαση ο μπαρλοου κλεβει ο αγγελιδης δινει στον γκαλη αυτος στον γιαννακη εκεινος σουταρει τριποντο και μεσα στο τελευταιο δευτερολεπτο ο αρης κερδιζει τον παοκ 86-85,

Μυστιδης,ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΡΕ ΚΩΛΟΓΥΦΤΟΙΙΙΙΙΙΙ,
Γαμογυφτος,ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ ΤΟΥΣ ΣΚΙΣΑΜΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ,

Εγινε το 3-2 και θελει ένα ματς ακομα τεταρτη απογευμα ο μυστιδης με τον γαμογυφτο μαζι στην θυρα7 του παλε,
Μυστιδης,ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ σε παρακαλω κερδισε σημερα θα με χωρισει η γυναικα μου αν δε γυρισω το βραδυ,
Γαμογυφτος,ναι ρε αρειαναρα κερδισε αν όχι για εμας για να μην χωρισει ο μυστιδης
Πως ηταν όταν την μιλησες?
Μυστιδης,της μιλησα ετσι αγρια όπως εσυ και το εκλεισα εχω να την παρω από την προηγουμενη τεταρτη,
Γαμογυφτος,ενταξει βασικα σε οσους εδωσα συμβουλες κανεις δεν πετυχε ισως εισαι εσυ η εξαιρεση,
Μυστιδης,α ευχαριστω πολύ μαλακα,

Ξεκιναει ο αγωνας συναρπαστικος και αυτος με τον παοκ να είναι μπροστα στο σκορ σε ολο το παιχνιδι
Θελει λιγα δευτερολεπτα ο παοκ νικαει με 80-76,
Γαμογυφτος,καλα μην το σκεφτεσαι σαββατο βραδυ θα φυγεις,
Μυστιδης,όχι ρε μαλακα θα με χωρισει και θα εχει και δικαιο,
Γαμογυφτος,θα χασουμε δε μας πηγαινε σημερα τιποτα,
Μυστιδης,σκασε μαλακα δε τελειωσε το ματς,
Κανει μια επιθεση ο αρης βαζει καλαθι 80-78 κανουν λαθη οι παικτες του παοκ η μπαλα ξανα στους παικτες του αρη θελει λιγα δευτερολεπτα ο σελερς πετυχαινει καλαθι και κερδιζει και φαουλ,

Γαμογυφτος,μαλακα θυμασαι με την αγγλικη ομαδα θα χασει την βολη,
Μυστιδης,σκασε γκαντεμη ΣΚΑΣΕ,
Γαμογυφτος,ο γαμογυφτος όταν λεει κανει είναι νομος δες θα χασει την βολη θα βαλουν τριποντο και θα γινει και άλλο ματς ασε που μπορει και εμεις να θελουμε να χασουμε για να γινει και άλλος αγωνας ακου τον γαμογυφτο ότι λεει δικαιονεται,
Μυστιδης,σκασε ρε μαλακα σκασε,

Ο σελερλς ψυχραιος βαζει την βολη 80-81
Λιγα δευτερολεπτα ο παοκ κανει επιθεση αστοχουνε σε μακρινο σουτ
Και το πρωταθλημα για τον ΑΡΗ για μια ακομα φορα


Το τι εγινε δε περιγραφεται ο γκαλης μαλωσε με τον πρελεβιτς ο μυστιδης ηθελε να μπει μεσα να πανυγιρισει τον συγκρατησε ο γαμογυφτος ο οποιος απλα εβριζε,

Μυστιδης,ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ 1991 ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΙΣΩΝ ΑΡΗΣ,
Γαμογυφτος,ετσι ρε κωλογυφτοι στα ελεγα εγω ότι θα κερδισουμε ρε,

Το βραδυ αφου γλεντισε τον τιτλο εφαγε και ηπιε καλα πηρε το τρενο και πηγε σπιτι του εφτασε ξημερωματα,
Μυστιδης,καλημερα αγαπη ότι και αν πεις εχεις δικαιο σε μιλησα σκληρα σε φερθηκα ασχημα σου ζηταω να με συγχωρησεις μια συγγνωμη δε φτανει αλλα θα κανω ότι θελεις,
Ντινα,δε πειραζει αγαπη μου ησουνα στο ποιο συναρπαστικο τελικο χαλαλι σου,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου