Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ 10



Ειμαστε στον απριλιο του 1992 τριτη βραδυ ο μυστιδης περιμενει τον κολλημενιδη και την ρενα σπιτι τους να δουνε τον τελικο του παοκ με την ρεαλ,

Ντινα,εφτιαξα πιτσα εχουμε μπιρες να εκανα λες και καμια σαλατα?
Μυστιδης,όχι αγαπη μου δε χρειαζεται και η πιτσα που εκανες είναι παρα πολύ,
Κολλημενιδης,ηρθαμε και εμεις,
Μυστιδης,καλησπερα περαστε,
Ρενα,κατι ωραιο μυριζει παντος,
Ντινα,ναι φτιαχνω πιτσα,
Κολλημενιδης,αχ δεν ηταν αναγκη,
Μυστιδης,ε πως νηστικοι θα πιουμε της μπιρες?

Ρενα,καταπληκτικη η πιτσα σου ντινα θα μου δωσεις την συνταγη,
Μυστιδης,ναι δωστης να μαθει να κανει καμια πιτσα τον λαμπρο,
Ρενα,α ειπαμε ακομα ειμαστε στην αρχη κανουμε παρεα μεχρι να γινει επισημη η σχεση πρεπει να περασει λιγος καιρος,
Κολλημενιδης,αγαπη μου εγω θα περιμενω,
Ξεκινησε ο τελικος και οι αντρες ηταν με την ρεαλ,
Ρενα,καλα δεν ντρεπεσται δεν υποστηριζεται μια ελληνικη ομαδα?

Μυστιδης,ε όχι να υποστηριξουμε και παοκ δεν ξεχνω την φετινη ηττα με εκεινο το τριποντο,
Ντινα,α ναι ολο το σαββατοβραδο δε μπορουσε να συνελθει πως χασαμε ελεγε και πως εγινε αυτό τοσο πατριωτικα το πηρε,
Κολλημενιδης,ρενα μου και ντινα μαθετε το εξης για εμας τους αρειανους όταν παιζει ο παοκ υποστηριζουμε τον αντιπαλο παντα,
Πανυγιρισαν σαν τρελλοι που κερδισε η ρεαλ στο τελευταιο δευτερολεπτο με το καλαθι του μπραουν,
Εφτασε ο μαιος και στα πλει οφ ο αρης δεν τα πηγε καλα αφου για πρωτη φορα μετα από χρονια δεν πηγε καν τελικο και λιγο πριν το πασχα ο παοκ πηρε το πρωταθλημα εκεινη την μερα ο μυστιδης ειχε σκασει,

Μυστιδης,τι χρονια και αυτή πηραν τιτλο οι αλλοι εμεις καν δεν παιξαμε τελικο,
Κολλημενιδης,στημενο ητανε ρε δεν ειδες που χασανε από τον γαυρο για να μην παμε εμεις τελικο θελουν να μας διαλησουνε,
Μυστιδης,ότι και αν γινει εμεις ειμαστε ΑΡΗΣ και πρεπει να συνεχισουμε υπαρχει ακομα και το κυπελο,
Ο ΑΡΗΣ ειχε παει τελικο κυπελου στο σεφ με αντιπαλο την αεκ και ειχαν παει και οι δυο τους,
Μυστιδης,αντε ρε αρειαναρα δωστε μια χαρα φετος,
Κολλημενιδης,ελα ρε γκαλη κανε τα κολπα σου και εσυ ρε γιαννακη,

Κερδισε ο αρης το κυπελο και ητανε μεσα στην χαρα πηγαν μετα τον τελικο σε φασφουνταδικο οι δυο τους πηρανε από 2 χαρμπουρκερ και κοκα κολα και ξεκουραζοντουσαν,
Μυστιδης,επιτελους ειδαμε μια χαρα φετος εστω το κυπελο,
Κολλημενιδης,ναι και ειδικα στην πολη μας με αντιπαλο τα χανουμια σκετη απολαυση ο τιτλος
Έναν καλυτερο ξενο να παρουμε το καλοκαιρι μαζι με γκαλη γιαννακη θα μπορεσουμε και το κυπελουχων να παρουμε αλλα και το πρωταθλημα,

Μυστιδης,μαλακα ηθελα να στο πω μερες αλλα δεν ηταν η καταληλη στιγμη τωρα που τελειωσε η χρονια θα στο πω
Ακουστικε πως θελουν να διωξουν τον γκαλη από την ομαδα,

Κολλημενιδης,ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ? Ο ΓΚΑΛΗΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ,
Μυστιδης,μαζι σου μακαρι να είναι ετσι αλλα κατι ακουστικε και φοβαμαι ότι θα τον διωξουνε τον γκαλη μας,

Τελικα ηταν αληθεια ο μυστιδης δικαιωθηκε
 τον ιουνιο ο γκαλης πηγε στον παναθηναικο και ο μυστιδης εσκασε περισσοτερο από ότι όταν ο παοκ πηρε το πρωταθλημα,

μυστιδης,όχι πες μου όταν βλεπεις τον γκαλη με την πρασινη φανελα δε σε πιανει μια καταθλιψη?
Κολλημενιδης,ακομα δε μπορω να συνελθω καλα τα ελεγες οι φοβοι σου βγηκαν αληθινοι ατιμε μητρουδη καταφερες να διωξει τον γκαλη,
Μυστιδης,δεν εχει μονο αυτος ευθινες δε μπορει ένα πρωι να ειπε δεν μας εκανε ο γκαλης και φευγει υπαρχει κατι ακομα νομιζω που θα παει θα το ανακαλιψουμε μια μερα,

Νοεμβριος 1992 το πρωτο ματς αντιπαλος του αρη ο γκαλης με τον παναθηναικο στην γλυφαδα ο μυστιδης βρηκε εισιτηριο και πηγε μονος του ο λαμπρος δεν θα το αντεχε
Ξεκινησε εκπληκτικα ο παναθηναικος και πηρε την νικη ο γκαλης φενεται να δηλωσε πριν ξεκινησει ο αγωνας τι δουλεια εχω με αυτους
Εκεινο το βραδυ ο μυστιδης ουτε καν ερωτα εκανε με την ντινα από την στεναχωρια του
Το μπασκετ πλεων κατεβηκε στην αθηνα και μαζι και ο ρομαντισμος εκεινης της εποχης λιγα χρονια μετα
Κολλημενιδης,ρενα θελω κατι να σου πω δεχεσαι να με παντρευτεις τον άλλο μηνα?
Ρενα,ειχες δεν ειχες με την εκανες την προταση ετσι?δε κρατιεσαι

Κολλημενιδης,πώς να κρατηθω όταν σε βλεπω καθημερινα θελω να ειμαστε μαζι όχι απλα για παρεα αλλα για κατι μονιμο σε αγαπαω ρενα μου,
Ρενα,αχ με αγαπαει το χρυσο μου
Δεχομαι λαμπρο μου,
Ετσι εγινε ο γαμος τους τον δεκεμβριο του 1992
Γραβατας,να ζησετε και καλους απογωνους αλλα να μην μιασουνε τον γαμπρο και γινουνε κολλημενοι,
Κολλημενιδης,παντα με τον καλο τον λογο ε αντε ευχαριστω που με τιμησατε,


Μυστιδης,να ζησετε λαμπρο και μονο ευτυχιες,
Κολλημενιδης,ευχαριστω αδελφε μου,

Ντινα,ωραιος ο γαμος θυμηθικα τον δικο μας τωρα τι αγχος ειχαμε,
Μυστιδης,εμ σε ειπα ένα πολιτικο και τελος αλλα εσυ ηθελες ταλεποριες,
Ντινα,γαμος χωρις εκκλησια δεν είναι γαμος ας περασουν και αυτοι καλα όπως περναμε εμεις καλα αγαπη μου
Και τωρα θελω να σε πω και κατι άλλο,

Μυστιδης,τι άλλο εχω μεγαλη περιεργια δεν ειμαι καλα τελευταια με τοσες ηττες της ομαδας μου,
Ντινα,σταυρο σε λιγους μηνες θα γινεις πατερας,
Μυστιδης,οριστε????????????????
Ντινα,ναι πηγα προχτες στον γιατρο και το επιβεβαιοσε θα γινουμε γονεις,
Μυστιδης,τωρα δε με πειραζει ακομα και αν ο αρης παει α2 θα γινω πατερας θα μεγαλωσουμε τον γιο μας σωστα με της αρχες της δικες μας
Αυτή η εποχη μπορει να εχει δυσκολιες αλλα είναι από της καλυτερες αγαπη μου,

Ντινα,ναι μωρο μου θα συνεχισουμε να περναμε καλα οσα χρονια και αν περνανε και ειδικα με τον γιο μας,
Μυστιδης,καθησε μην κουραζεσαι από τωρα και στο εξης θα λες κατι και θα στο φερνω εγω αγαπη μου,


Ντινα,ενταξει ξερω ότι με αγαπας,
Μυστιδης,η επιθυμια σου διαταγη θα με κανεις το καλυτερο δωρο τον γιο μου,


Αυτοι ητανε οι ανθρωποι της γειτονιας μας ανθρωποι σαν ολους εμας που εζησαν την δεκαετια του 90 ανθρωποι απλοι καθημερινοι που αντιμετοπιζουν την καθημερινοτητα με οσα προβληματα και αν υπαρχουνε με χαμογελο να περνατε παντα καλα ολοι καληνυχτα σας,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου