Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Ο ΚΙΝΗΓΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ



Ο Παπαγαλιδης παντρεψε πριν αρκετο καιρο την αδελφη του την βασω με τον ανδρωνη γνωστο του ο οποιος ειχε μια καποια περιουσια και ετσι εκανε το προξενιο γιατι ηθελε να την δωσει σε καποιον πλουσιο

Δεν κοιτουσε το γεγωνος ότι ηταν μεγαλητερος της ουτε την ρωτησε αν τον ηθελε μιας και είναι αρκετα συντηριτικος και εχει παλιες ιδεες
Η βασω ηταν ερωτευμενη με τον φωτη έναν γοη της γειτωνιας που ηταν μια ζωη ρεμαλι γλεντουσε κάθε βραδυ σε κλαμπ και δεν ηθελε δεσμευσεις όμως ηταν ακομα ερωτευμενος με την βασω και την συναντουσε καποιες φορες

Είναι όμως κυριακη βραδυ και εχει γινει μια δολοφωνια καποιου νεαρου αντρα ο παπαγαλιδης ειχε υπηρεσια πηρε το πιστο σκυλι του το λαγονικο κ9 και εκανε ερευνες για να εντοπισουνε τον δολοφωνο η κοπελα του θυματος που ηταν μαζι εδωσε την καταθεση της,

Κοπελα,ειχαμε ερθει στην ερημια γιατι θελαμε να μεινουμε λιγο μονοι να χαρουμε τον ερωτα μας ο τολης και εγω ειχαμε σχεση χωρις να το ξερει κανεις αν το μαθαινανε θα ειχαμε φασαριες που να το ηξερα πως θα γινοταν αυτό,

Παπαγαλιδης,ηρεμισε κοπελια πιες λιγο καφε ωραια πες τι ακριβος συνεβη?
Κοπελα,όταν τελειωσαμε καταλαβαινεται ακουσα έναν θορυβο τρομαξα ο τολης ειπε να χαλαροσω όμως και,
Παπαγαλιδης,ηρεμιστε και χαλαρωστε,
Κοπελα,ξαφνικα ένα οπλο ηταν κολλημενο στο παραθυρο του αυτοκινητου τοτε μια αγρια αντρικη φωνη ειπε να βγουμε αμεσος αλλιως θα με πυροβολησει
Ο τολης τρομαξε βγηκαμε αμεσος τον ειπε να μην μας κανει κακο και ότι θα τον πληρωσει
Τοτε ο αγνωστος αντρας μας ειπε αμαρτωλους ανηθικους και πυροβολησε τον τολη
Τρομαξα φωναζα πηγα από πανω του τον ειχε εκτελεσει και εντελος ξαφνικα ειχε εξαφανιστει τρομαξα παρα πολύ,


Παπαγαλιδης,καταλαβαινω μπορειτε να μου πειτε πως ηταν αυτος ο αντρας?
Κοπελα,φορουσε μαυρο μπουφαν αθλητικο μαυρο τζιν και κασκα μηχανης η φωνη του ηταν πολύ βαρια,

Παπαγαλιδης,ενταξει θα παμε στο τμημα να υπογραψεται την καταθεση σας και θα σας στειλουμε στο σπιτι,
Κοπελα,σας παρακαλω βρειτε τον φονια,
Παπαγαλιδης,θα τον βρουμε,

Αμεσος μετα πηρε τηλεφωνο τον εισαγγελεα τζακ ο οποιος κοιμωτανε,

Τζακ,ποιος κερατας παιρνει τετοια ωρα?οι λιρες μου ωραια διπλα είναι
Ναι εμπρος εισαγγελεας τζακ,
Παπαγαλιδης,καλημερα κυριε τζακ,
Τζακ,βρε πουλι στον υπνο σου με εβλεπες είναι 4,30 πριν μια ωρα κοιμηθηκα εβλεπα ένα θριλερ,


Παπαγαλιδης,εγινε μια δολοφωνια δεν εχουμε βρει τον ενοχο εχω την αδεια σας να παγιδεψω την περιοχη με τον τροπο που μονο εγω μπορω?
Τζακ,ναι την εχεις και ελα αυριο από το γραφειο μου στις 11,

Ο παπαγαλιδης εκανε ερευνες παγιδεψε τα τηλεφωνα στα εκει γυρο μαγαζια και εκανε ερευνες να δει αν υπαρχουν ειχνη του φονια με το πιστο λαγονικο του αλλα δυστυχως δεν βρηκαν τιποτα στις 7 πηγε για υπνο και στις 11 ηταν στο γραφει του τζακ,

Τζακ,εβλεπα ένα ωραιο θριλερ μεχρι αργα και με ξυπνησες να μου πεις ότι εγινε μια δολοφωνια βρηκες καποιο στοιχιο?

Παπαγαλιδης,όχι ακομα αλλα παγιδεψα τα τηλεφωνα στα γυρο μαγαζια ο φονιας αν είναι από τα μεροι μας θα παρει καποιο τηλεφωνο ειτε στην ταβερνα ειτε στο σουπερ μαρκετ οποιο φωνη αγρια ακουσουμε θα εντοπισουμε ποιος είναι και θα τον πιασουμε θα τον βαλουμε να μιλησει θα ακουσει η κοπελα του θυματος και θα δουμε αν είναι αυτος,

Τζακ,δυσκολο αλλα εσυ αποφασιζεις για πες μου όμως γιατι πιστευεις ότι εκανε μια τετοια δολοφωνια καποιος?

Παπαγαλιδης,γιατι είναι τρελλος,
Τζακ,δεν μου αρκει αυτή η απαντηση θα ψαξω καλα το θεμα θελω να κανωνισεις συναντηση με την κοπελα του θυματος αν εσυ παπαγαλιδη εισαι αλεπου εγω ειμαι αετος,

Μετα από την υπηρεσια του ο παπαγαλιδης πηγε στο σπιτι της αδελφης του για φαγητο,
Παπαγαλιδης,βρεθηκε ενας φονιας και ψαχνουμε απ τα χαραματα,

Ανδρωνης,κανενας παλαβος θα είναι,
Παπαγαλιδης,αυτό σκεφτικα και εγω αλλα γιατι και αυτοι οι νεολαιοι να γυρνανε σε ερημιες δε σκεφτονται τους κινδυνους?

Αδρωνης,δε το ξερεις ολο στα σκοτεινα και στα κρυφα πανε και βγαζουνε τα ματια τους για αυτό και γεμισε η κοινωνια μας σαπιλα,

Βασω,οσα δε φτανει η αλεπου τουλαχιστων αυτοι ζουνε την ζωη δεν είναι κλεισμενοι σε 4 τοιχους όπως εμεις,
Ανδρωνης,κανεις παραπονα ρε γυναικα?
Βασω,να μην κανω? Ολη μερα σπιτι ειμαστε πουθενα δε παμε,

Ανδρωνης,από το πρωι μεχρι το απογευμα ειμαι στην δουλεια για να μην σου λειψει τιποτα και όταν γυριζω εχει σκοτινιασει ειμαι παρα πολύ κουρασμενος που θελεις να σε παω?

Βασω,να μπορουμε να ζησουμε την ζωη αυτό θελω,
Ανδρωνης,ναι σαν αυτους τους αλητες γυρνανε σε μπαρ πινουν ξοδευουν τα λεφτα τους κανουν οργια και την άλλη μερα ψαχνωνται για 1 ευρω,

Βασω,οποιος δε μπορει ουτε τα βασικα βρισκει τετοιες δικαιολογιες,
Ανδρωνης,εγω φευγω πρεπει να παω στο μαγαζι παπαγαλιδη χαρικα,

Παπαγαλιδης,του μιλησες αποτομα σημερα δε ξερω πως συγκρατηθηκα και δεν σου εκανα παρατιρηση,


Βασω,ασε με γιατι εσυ θα τα ακουσεις με παντρεψες με το ζωρι με αυτόν και ολη μερα ειμαι σε ένα σπιτι χωρις να κανω τιποτα,

Παπαγαλιδης,τωρα τον παντρευτικες είναι αντρας σου και δε πρεπει να τον προσβαλεις θα κανεις ότι σου λεει,

Βασω,τι να μου πει μωρε αυτος ο ανικανος για δουλα του με πηρε,
Παπαγαλιδης,φευγω να ηρεμησεις και εσυ γιατι σημερα εχεις νευρα και να θυμασαι παντα εισαι αδελφη αστυνομικου και γυναικα εμπορου μην κανεις παραπονα,

Ο παπαγαλιδης πηγε στο γραφειο του και κατά της 5 η βασω εστειλε σμς στον φωτη να ερθει στο σπιτι της εκεινος ηρθε γεματος χαρα κανανε ερωτα και στις 6 ετοιμαζοταν να φυγει,

Βασω,θα ερθει μετα της 8 μεινε λιγο ακομα φωτη μου,

Φωτης,και αν μια στο εκατομμηριο ξεχασει κατι και ερθει και με βρει τι θα του πω ότι περιμενω το τρολει?
Βασω,είναι και ανικανος είναι και απαιτητηκος τον βαρεθηκα δεν τον θελω,

Φωτης,αυτά τα σκεφτονται από την αρχη,

Βασω,εσυ το λες αυτό? Ο αδελφος μου με ειπε αυτος είναι τον θελω για αντρα σου θα τον παρεις εκτος λεει αν αγαπας κανεναν αλλων τι να ελεγα τα εχω με τον φωτη ο οποιος γυρναει και με άλλες και γλενταει κάθε βραδυ?


Φωτης,να ελεγες τα εχω με τον φωτη και αν τον βοηθησεις να ανοιξει ένα μαγαζι θα με παντρευτει αμεσος
Αλλα εσεις θελατε γαμπρο με περιουσια κοιτουσατε τον γαμο σαν μια δουλεια
Από ποτε νομιζεις αρχισα να ξενυχταω ε?
Από τοτε που μου ειπες ότι παντρευεσαι αυτόν τον συντηριτικο 45αρη επειδη εχει λεφτα τοτε καταλαβα ότι οι γυναικες είναι μονο για πηδημα,

Βασω,μην μηλας ετσι αγαπη μου μπορουν όλα να φτιαξουν θα τον χωρισω και θα παντρευτω εσενα,
Φωτης,τωρα λες ανεκδοτα
Αφου παντρευτικες θα γινει τεραστιο σκανδαλο αν χωρισεις και τωρα είναι που δε θα με θελει με καμια ο αδελφος σου
Στην τελικη γιατι εχεις αγχος? Καλα δε περναμε και ετσι? Μου αρεσεις σου αρεσω το κανουμε συχνα θα το κανουμε οποτε μπορουμε αντε πρεπει να παω στην δουλεια τα λεμε οποτε εχεις ξανα χρονο φιλακια,

Ο φωτης δουλευε σε ένα βενζιναδικο σαν υπαλληλος ειχε ερθει ο παπαγαλιδης για βενζινη στις 7,

Παπαγαλιδης,τι λεει ρε καζανοβα?
Φωτης,τα σεβη μου κυριε ταξιαρχε,
Παπαγαλιδης,αντε ρε βαλε για 50 ευρω
Τι θα γινει ρε με εσενα θα γυρνας κάθε βραδυ και με άλλη δε θα παντρευτεις ποτε?
Φωτης,αν η ζωη τον παντρεμενων είναι σαν αυτους που εχουμε στα μεροι μας να μου λειπει το βυσινο εγω ειμαι ελευθερο πουλι γυρναω κάθε φορα και σε διαφωρετικο μερος,

Παπαγαλιδης,χα χα βαλε μυαλο φωτη η ζωη δεν είναι μονο διασκεδαση
Τι εγινε παμε χρωμα κάθε βραδυ?
Φωτης,ε ναι καρτα μελους εχω παω μονος και φευγω με παρεα,
Παπαγαλιδης,εισαι απιστευτος
Δε με λες εμαθες για τον δρακο σκοτωσε έναν νεαρο που ηταν με κοπελα σε μια ερημια,


Φωτης,δε κανω αστυνομικα ρεπορταζ κριμα το φουκαρα τουλαχιστων προλαβε να πηδηξει η τον σκοτωσε αγαμητο ο φωνιας?

Παπαγαλιδης,αντε ρε φωτη με εκανες να γελασω λοιπον εχει το νου σου αν μαθεις αν ακουσεις ποτε κατι η καποιον με βαρια φωνη και φανει υποπτος σημιωσε τον αριθμο της πινακιδας του και μου το λες,
Φωτης,ενταξει κυριε ταξιαρχε στις διαταγες σας,

Στις 11 αφου ειχε σχολασει ο φωτης εκανε ένα ντουζ και πηγε στο χρωμα εκει τον περιμενε ο κολλημενιδης,

Φωτης,τι εγινε και οι παντρεμενοι ερχονται στο χρωμα?
Κολλημενιδης,ηρθα για ένα ποτο μονο και ημουν σιγουρος ότι θα σε βρω,
Φωτης,μια χαρα λιτσα βαλε ένα ουισκι στον κυριο είναι παρεα μου
Δε με λες μεχρι τι ωρα εχεις αδεια?

Κολλημενιδης,οριστε μας δουλευει τωρα ποιος ο φωτης φαντασου,
Φωτης,αλλαξανε οι εποχες λαμπρο εσυ εισαι ακομα κολλημενιδης η ζωη όμως παει μπροστα η νεα εποχη δε θελει τον αντρα να είναι σπιτι δουλεια και να δινει λογαριασμο για όλα στην γυναικα
Ότι φαμε ότι πιουμε και ότι αρπαξει ο κωλος μας αυτή είναι η νεα εποχη ζησε το σημερα και γλεντα οσο μπορεις,

Οσο παιρνουσε η ωρα τοσο κεφι ειχε ο φωτης επινε και χορευε με διαφωρες κοπελες σε καποια φαση πηρε την ντινα μια γνωστη πουτανα που πηγαινε εκει για διασκεδαση αλλα και να γνωρισει κανεναν πελατη τον φωτη τον ηξερε καιρο και ειπε να του κατσει τζαμπα  πηγανε στο αμαξι του ηταν μεθυσμενος όμως και δεν καταλαβε και πολλα τι κανανε,
Φωτης,ρε αγαπη ηπια τοσο που δε ξερω σε πηδηξα η όχι?
Ντινα,ενταξει κατι εκανες αλλα την άλλη φορα να εισαι ξεμεθηστος να καταλαβαινεις γιατι αν δε καταλαβαινεις όταν κανεις  σεξ ασε καλυτερα γινε παοκ,
Φωτης,σωστα να σε πω με πας μεχρι το σπιτι γιατι ετσι πως ειμαι δε μπορω όχι να οδυγησω ουτε μπουγατσα να φαω,

Τον πηγε η ντινα στο σπιτι του τον εβαλε να κοιμηθει και εφυγε και εκεινη ειχε ξημερωσει ποια
Την ιδια στιγμη στο σπιτι του ανδρωνη,

Ανδρωνης,ελα βασω φτιαξε ένα καφε και πρεπει να φυγω εχω δουλεια σημερα αρκετη και θα αργησω να γυρησω,
Βασω,με την ησυχια σου αλλωστε και στο σπιτι που μενεις τι κανεις,

Ανδρωνης,με προσβαλεις τελευταια αρκετα κανω ότι δεν ακουω αλλα μεχρι ποτε μου λες?
Βασω,αν θες να το παιξεις αντρας διαλεξες λαθος ωρα οριστε ο καφες σου παω να ξαπλωσω καλημερα,

Κατά της 11 η βασω πηρε τον φωτη τον ειπε να ερθει από εκει εκεινος μολυς ειχε ξυπνησει ηπιε ένα φραπε με γαλα και πηγε στο σπιτι της,

Βασω,επιτελους αγαπη μου σε εχω διπλα μου δε μπορεις να φανταστεις ποσο μου εχεις λειψει,
Φωτης,και εμενα μου ελειψες,

Το κανανε και ετοιμαζοταν να φυγει,
Βασω,γιατι δε μενεις λιγο ακομα στις 2 ερχεται είναι σταθερος,

Φωτης,και αν λεμε ερθει λιγο νωριτερα σημερα τι θα πω στο κρατουσα ζεστο το κρεβατι σου ανδρωνη?
Βασω,σκεφτικες ότι σου ειπα να τον χωρισω και να μεινουμε μαζι?
Φωτης,τα ειπαμε και την άλλη φορα δε γινεται αυτό εγω ειμαι υπαλληλος ουτε τον εαυτο μου δε μπορω να συντηρισω θα συντηρω και εσενα? Ασε που ο αδελφος σου θα με σπασει στο ξυλο με τους αλλους μπατσους λοιπον εφυγα τα λεμε φιλακια,
Το ιδιο πρωι σε ένα ερημικο μερος ένα ζευγαρι ειχε παει να μεινουν μονοι τους και τοτε εμφανιστικε ο αγνωστος δολοφονος,
Δρακος,εσεις μολινεται την κοινωνια μας με της βρωμιες σας,

Κοπελα2,σε παρακαλω μην μας κανεις κακο σε παρακαλω,
Δρακος,σκασμος θα απαλαγω μια από εσας και μαλιστα αμεσος μπαμμμμμ,

Τους εκτελεσε και τους δυο και εξαφανιστικε ειχε παει ο παπαγαλιδης και εκανε της ερευνες,
Παπαγαλιδης,ο μπασταρδος ξανα χτυπησε που θα παει όμως θα κανει την λαθος κινηση,
Το βραδυ ο φωτης ειχε παει στο χρωμα αφου ηπιε μισο μπουκαλι ουισκι πηρε την ντινα και πηγαν εξω να το κανουν στο αμαξι του όταν ξαφνικα ακουσε έναν θοριβο,

Ντινα,τι είναι αυτος ο ηχος?
Φωτης,κανενας ματακιας που θελει να παρει δουλεια για το σπιτι περιμενε ερχομαι,
Ντινα,μην φευγεις μπορει να είναι εποικινδινος φωτη γυρνα,

Ο φωτης εκανε μια βολτα μηπως βρει αυτόν που νομιζε ότι ειχε ακουσει ειχε εξαφανιστει όμως και τοτε εμφανιστικε μπροστα στην ντινα ο δρακος,

Δρακος,οι πουτανες δεν εχουν θεση στην ηθικη κοινωνια μας,
Ντινα,βοηθειααααα,

Ετρεχε η ντινα να σωθει και την κινηγουσε ο δρακος σε καποια φαση κρυφτικε σε ένα στενο δεν την ειδε και εξαφανιστικε και ο ιδιος η ντινα καταφερε να φυγει από εκεινη την ερημια βρηκε ταξι και πηγε στο τμημα,
Παπαγαλιδης,ξανα πες ποιο καλα με λεπτομεριες,
Ντινα,ειχα βγει με τον φωτη στο αμαξι του να κανουμε σεξ,
Παπαγαλιδης,σε πληρωσε?
Ντινα,όχι τον ξερω καιρο το κανουμε μαζι τζαμπα όταν δεν βρω καποιον πελατη,

Παπαγαλιδης,συνεχισε,
Ντινα,σε καποια φαση ακουσαμε θοριβο ο φωτης πηγε να δει τι εγινε και τοτε εξαφανιστικε μετα από 5 λεπτα εμφανιστικε μπροστα μου ο δρακος με εβρισε και με κινηγησε να με σκοτωσει ευτυχως κρυφτικα και γλυτωσα,

Παπαγαλιδης,πως ηταν ο δρακος?
Ντινα,ψηλος με μαυρο μπουφαν μαυρο παντελονι τζιν και κρανος μηχανης και κρατουσε ένα μεγαλο μαχαιρι,
Αστυνομος,κυριε ταξιαρχε βρηκαμε καποιον μεθησμενο στο δασος κρατουσε ένα μαχαιρι και το πηραμε,
Παπαγαλιδης,αυτό ηταν το μαχαιρι?
Ντινα,ναι αυτό το θυμαμαι,

Παπαγαλιδης,για να δω τον υποποτο
Ο φωτης? Αυτόν βρηκατε στην ερημια?
Αστυνομος,ναι ηταν μεθυσμενος και πεσμενος διπλα του βρεθηκε το μαιχαιρι με τα αποτυποματα του,

Ντινα,αποκλειεται ο φωτης μαζι μου ητανε στο αμαξι,
Παπαγαλιδης,ναι αλλα εφυγε και δε ξερει κανεις πως είναι ο άλλος
Να κρατηθει στο κρατητηριο και αυριο θα του παρω καταθεση,
Φωτης,ρε μαλακες ειμαι αθωος ρε,
Αστυνομος,καλα αυτά τα λενε ολοι θα μας τα πεις αυριο,
Την άλλη μερα ξεκινουσε η ανακριση,

Παπαγαλιδης,ακου φωτη σε ξερω και με ξερεις καλα δε θα εξετασω το γεγωνος γιατι εκανες αυτά τα εγκληματα θελω όμως να τα παραδεχτεις εσυ εισαι ο δρακος που σκορπα τον τρομο σε ζευγαρια?

Φωτης,όχι ειμαι αθωος αδικα με κρατατε,
Παπαγαλιδης,βρεθηκες στην ερημια που γυρνουσε ο δρακος και ειχες και το μαχαιρι του πως το εξηγεις αυτό?
Φωτης,ημουν με την ντινα ακουσα θορυβο πηγα να δω τι εγινε αλλα μεθυσμενος σε καποια φαση ξαπλωσα και με πηρε ο υπνος
Προφανος αυτος ο δρακος ηταν εκει κοντα με ειδε και εβαλε το μαχαιρι για να με κατηγωρισει,

Παπαγαλιδης,ωραια ιστορια αλλα δεν την πιστευω ουτε εγω που σε ξερω φαντασου τι θα πουνε οι αλλοι
Ομολογησε την ενοχη σου θα κερδισεις πολλα θετικα αν το παραδεχτεις,

Φωτης,μπατσε δεν εχω κανει τιποτα κακο και δεν εχω να φοβηθω τιποτα,
Παπαγαλιδης,ετσι λες ε? ωραια όταν σε αναλαβει ο εισσαγελας θα δουμε αν εχεις να φοβηθεις τιποτα,
Φωτης,είναι και κατι άλλο όμως από οσο ακουσα ο δρακος χτυπησε και το πρωι σκοτωσε 2 ανθρωπους ετσι?

Παπαγαλιδης,ναι σκοτωσε αλλους 2 το πρωι αλλα γιατι το λες τωρα?

Φωτης,γιατι εχω αλοθι το πρωι ημουν επισκεψη,

Παπαγαλιδης,που ησουν?
Φωτης,κρατησου γιατι μπορει να σε πειραξει όταν το μαθεις,
Παπαγαλιδης,λεγε ρε,

Φωτης,ημουν στο σπιτι του γαμπρου σου και πηδαγα την αδελφη σου,
Παπαγαλιδης,ΣΚΑΣΕ ΡΕ,

Ο παπαγαλιδης τρελλαθηκε πηγε αμεσος στο σπιτι του ανδρωνη βρηκε την αδελφη του και αρχισε να την χαστουκιζει,

Παπαγαλιδης,βρωμα δε θα με ρεζιλεψεις εσυ ουτε θα καταστρεψω την καριερα μου για εσενα,

Μετα από λιγο πηγε στο τμημα,
Παπαγαλιδης,ενταξει φωτη εισαι ελευθερος θα πω στους παντες πως ησουνα σουρομενος σε πηρε ο υπνος στο δασος και εκει βρηκες το μαχαιρι του δρακου θα πω ότι το πρωι επινες καφε με έναν συναδελφο ολο το πρωι και ετσι εχεις αλοθι
Όμως θα μου δωσεις τον λογο της τιμης σου πως δε θα ξανα βγεις με την αδελφη μου δε θα πεις σε κανεναν για τον δεσμο που ειχατε και θα την ξεχασεις μια για παντα
Αλλιως θα σου φωρτοσω όλα τα εγκληματα της δεκαετιας εγινα σαφης?
Φωτης,σαφεστατος κυριε ταξιαρχε,
Παπαγαλιδης,ετσι μπραβο και τωρα πηγαινε αρκετα σε ταλεπορισαμε,
Φωτης,μια ερωτιση μου επιτρεπεται?
Παπαγαλιδης,πες,
Φωτης,αν σου ζητουσα το χερι της αδελφης σου τοτε που βγαιναμε θα μου το εδινες?
Παπαγαλιδης,ασφαλος όχι την αδελφη μου την ειχα για μεγαλη ζωη όχι για τα μουτρα σου,
Φωτης,αυτό καταλαβα και για αυτό δεν στην ζητησα ποτε σαν γυναικα και την ειχα σαν γκομενα την παντρεψες για να εχεις τον πλουσιο γαμπρο και να βοηθαει και εσενα και μετα λετε αγαπες χα αγαπες και αρχιδια,

Παπαγαλιδης,φωτη ότι εγινε δεν αλλαζει και ότι λεω είναι παντα νομος καναμε μια συμφωνια ετσι? Εσυ ξεχνας μια για παντα την αδελφη μου και εγω σε βοηθαω εγινα τωρα σαφης?
Φωτης,σαφεστατος,



Το μεσημερι ο αδρωνης ειχε γυρισει στο σπιτι η βασω αφου την εδειρε ο αδελφος της φοβοταν να μιλησει με τον φωτη,

Αδρωνης,γυναικα θελεις να παμε το σαββατοκυριακο στο κτημα?
Βασω,δεν εχω καμια ορεξη,

Αδρωνης,τελευταια μου μηλας ασχημα κανω υπομονη δε μηλαω τωρα σου λεω να παμε μια εκδρομη να μην λες ότι δε σε βγαζω και συνεχιζεις να μου μηλας ασχημα πες μου τι παραπωνα εχεις?

Βασω,ε λοιπον ακου βαρεθηκα τοσα χρονια να ειμαι υπο βαρεθηκα να με παρουσιαζεις σε δικα σου ατομα και να πρεπει να χερομαι και να χαμογελαω βαρεθηκα να ειμαι με της ωρες στο σπιτι μονη μου και το κυριοτερο βαρεθηκα τα βραδια να μην νιωθω την χαρα που νιωθουν οι γυναικες επειδη εσυ εισαι ανηκανος,



Αδρωνης,φαπ, προστυχη μονο το κρεβατι σε νοιαζει και η διασκεδαση σε πηρα χωρις προικα σου εχω και του πουλιου το γαλα και μου φερεσαι τοσο ασχημα ξερω τι σου χρειαζεται όμως,

Αρχισε να την χτυπαει όταν ξαφνικα ανοιξε η πορτα και μπηκαν μεσα ο εισαγγελεας τζακ με τον παπαγαλιδη και αλλους 5 αστυνομικους,
Τζακ,αφησε ησυχη την γυναικα,

Αδρωνης,πως μπαινεται ετσι?
Τζακ,αυτό εχεις να πεις μονο?
Αδρωνης,μας πετυχατε σε μια δυσκολη στιγμη ειχαμε ένα καυγα,
Τζακ,τα ξερουμε όλα εσυ εισαι ο δρακος,

Αδρωνης,τι ειπες?

Τζακ,αλλαξε υφος γιατι δε σου παει
Εκανα ερευνες αυτές της μερες ότι δε καταφερε ο γαμπρος σου το καταφερα μονος μου
Ο κυριος αδρωνης ο πλουσιος που επειδη δε κανει σχεδον καθολου σεξ θεωρει οσους κανουν ανηθικους και πρεπει να πληρωσουν φοραει λοιπον μια κουκουλα επιτηθεται σε ζευγαρια κανει φονους και ρεζιλευει και την αστυνομια αλλα μεχρι εκει ητανε σε ανακαλιψα γιατι σε υποπτευτικα από την πρωτη στιγμη ετσι εβαλα τον φωτη να κανει τον σουρομενο όταν θα εκανες μια επιθεση για να κατηγωριθει εκεινος ηθελα βεβαια οσο τιποτα να μαθαινει για τον δεσμο του με την γυναικα σου ο παπαγαλιδης χα,
Παπαγαλιδης,πραγματι κυριε τζακ καταφερατε να ανακαλιψετε τον φονια μονος σας
Εγω θελω να σου πω μονο μια λεξη αδρωνη γιατι τα εκανες όλα αυτά? Ειχες γυναικα ειχες περιουσια γιατι να γινεις τοσο αγριος φωνιας?

Αδρωνης,η γυναικα μου δε με αγαπησε ποτε εσυ μου την εδωσες επειδη ειχα λεφτα με απατουσε από της πρωτες μερες του γαμου μας την μισσησα και μαζι μισησα και οσες κανουν τα ιδια ηθελα να εκδικηθω για λογαριασμο ολων τον κεραταδων της χωρας δε μετανιωνω αν δε μπαινατε σημερα θα την βασανιζα μεχρι να την εκτελεσω ειμαι ενοχος δικαστεμε όπως θελετε,

Τζακ,παρτε τον σημερα στο τμημα και αυριο στο γραφειο μου θα κανωνισω η δικη να γινει πολύ συντομα τετοια ατομα πρεπει να φευγουν από την κοινωνια μας δεν ζουμε στον μεσαιωνα αλλαξανε οι εποχες
Βασω πες μου τον αγαπας τον φωτη?

Βασω,παρα πολύ κυριε εισαγγελεα,
Τζακ,τοτε να τον παρεις σε περιμενει θα σας βοηθησω εγω,
Βασω,σας ευχαριστω πολύ,
Φωτης,τζακ ότι και αν πω είναι λιγα,
Τζακ,με βοηθησες να ανακαληψω τον φωνια θα σε βοηθησω να αγωρασεις το βενζιναδικο που εργαζεσαι και να μπορεις να παντρευτεις την βασω
Και το κυριοτερο θα παρει η βασω αυτόν που δεν ηθελε ο παπαγαλιδης και η χαρα μου θα είναι διπλη
Εχεις καμια αντιριση μηπως πουλι?

Παπαγαλιδης,όχι καμια
Να ζησεται και αν σας πληγωσα συγνωμη,




4 σχόλια: