Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Ν1,



Ένα πρωινο δεκεμβριου 1963 ο μυστιδης βγαινει από την φυλακη ηταν μεσα για κλοπη αυτοκινητου
Ο μυστιδης ηταν ενας αγριος τυπος αρχηγος της παρεας που κλεβανε αμαξια και σπιτια ενώ μεσα του δεν ηταν αυτό που λεμε κακος ανθρωπος παρουσιαζε τον εαυτο του σαν κακο
Μολυς βγηκε το πρωτο που εκανε ηταν να παει να δει τον κολλητο του τον κολλημενιδη που εχει ένα μπαρ,
Μυστιδης,καλημερα,
Κολλημενιδης,τι λεει ρε μυστιδη
Πες με ότι δραπετεψες?
Μυστιδης,όχι τελειωσε η ποινη μου και βγηκα ξανα ελευθερος στην κοινωνια μας,
Κολλημενιδης,πολύ χερομαι καλως ορισες στην κοινωνια μας ξανα να κερασω μπιρες η είναι νωρις?,
Μυστιδης,άλλη φορα ταλεπορηθικα αρκετα ένα χρονο αλλα εγινα ακομα ποιο δυνατος,
Κολλημενιδης,δεν ηξερε κανενας από την παρεα ότι θα βγεις να ερχοντουσαν?
Μυστιδης,το ηξεραν ειχα πει καποιον πριν ένα μηνα να παρει τηλεφωνο στην βανα αλλα όπως φενεται δεν εδειξε κανεις ενδιαφερων για εμενα,
Κολλημενιδης,αυτό να δεις θα είναι δουλεια του πετρου,
Μυστιδης,τι σχεση εχει αυτος?
Κολλημενιδης,αυτος ανελαβε αφεντικο της παρεας από τοτε που σε πιασανε,
Μυστιδης,αυτος είναι παοκτσης,
Κολλημενιδης,το χρημα είναι γλυκο όπως ξερεις και επισης εχει παρει και την κοπελα σου την βανα,

Μυστιδης,ετσι ε? ωραια θα λογαριαστουμε και με αυτους αλλα πριν εχω έναν άλλο λογαριασμο που περιμενε έναν χρονο,
Κολλημενιδης,αδελφε μην κανεις καμια βλακεια ακομα δε βγηκες,
Μυστιδης,μην σε νοιαζει τα λεμε,
 Πηγε μετα στο γραφειο ενας ντεντεκτιβ που ειχε βαλει να βρουνε την μητερα του που ειχε χαθει στον πολεμο,

Υπαλληλος,με ζητησε κανεις?
Μυστιδης,εγω ο σταυρος μυστιδης με θυμασαι νομιζω ετσι?
Υπαλληλος,εσεις? Ναι περαστε παρακαλω στο γραφειο μου,
Μυστιδης,μολυς βγηκα από την φυλακη το πρωτο που εκανα ηταν να περασω από εσενα να δω τι κανεις πως εισαι και να μαθω για την υποθεση που σου ειπα,

Υπαλληλος,αυτην την στιγμη δε θυμαμαι καλα τι ακριβος ειχατε πει?
Μυστιδης,ψαχνω μια γυναικα μαρια την λενε σου εδωσα πριν 1 χρονο 5 χιλιαδες δραχμες και 2 φωτογραφιες,
Υπαλληλος,δε μπορω να θυμηθω,
Τοτε ο μυστιδης τον πιασε από τον γιακα και τον κολησε στον τοιχο,
Υπαλληλος,σας παρακαλω,

Μυστιδης,τωρα μπορεις να θυμηθεις?
Υπαλληλος,ναι κατι θυμηθικα δυστυχως την γυναικα που ζητατε δε μπορεσα να την βρω,
Μυστιδης,πες μου που ρωτησες να παω και εγω,

Υπαλληλος,ακουστε κυριε υπαλληλος ειμαι όχι μαντης μου δωσατε 2 φωτογραφιες πριν 18 χρονια τραβηγμενες και ένα ονομα και μου ειπατε να την βρω τι να εκανα,

Μυστιδης,να μου ελεγες δε μπορω κυριε να την βρω και κρατα τα λεφτα σου
Αλλα εσυ σκεφτικες χαμενο κορμι αυτος θα του φαω τα λεφτα
Εκανες μια βολτα στην γειτονια ρωτησες 5 περαστικους ρε αλανια μηπως ειδατε πριν 18 χρονια αυτην την γυναικα?
Σου ειπανε όχι και ετσι εκανες το χρεος σου,
Υπαλληλος,τωρα τι θελετε?
Μυστιδης,δωσε της φωτογραφιες
Και τα 5 χιλιαρικα,
Υπαλληλος,μα αυτά ηταν η αμοιβη μου,
Μυστιδης,ακουσε υπαλληλε η υπομονη μου εχει αρχισει να εξαντλιται μην με ξανα βαλουν μεσα ακομα δεν βγηκα,
Του εδωσε τα λεφτα και εφυγε
Αμεσος μετα πηγε στο σπιτι της κοπελας του να της τα ψαλει αλλα ηταν εκει η αδελφη της η κατερινα,
Κατερινα,η βανα δεν είναι μεσα,
Μυστιδης,πες μια καλημερα,
Κατερινα,καλημερα θα ηταν αν ηταν αληθινα καλη και τωρα με εσενα ξανα εξω το σπιτι μας θα εχει προβληματα,
Μυστιδης,παντα δραματικη αν δεις την βανα πες την ότι γυρισα,
Κατερινα,αν δεις πως εγινε θα χαρεις την εκανες αληθινη τσουλα,
Μυστιδης,μπορεις να φανταστεις καποια σοβαρη κοπελα που θα κοιτουσε εμενα?

Πηγε στο σπιτι του και η παρεα ειχε παει απ εξω πρωτη μπηκε η βανα,
Βανα,αγαπη μου σε περιμενα,
Μυστιδης,και εγω σε περιμενα μεχρι που εμαθα τα νεα γκομενα του πετρου ε?

Βανα,επρεπε να βρω καπου να στηριχτω βαριεμαι στο σπιτι μονη αν παλυ ειμαι εξω πρεπει να εχω καποιον να με στηριζει και να καλιπτει τα εξοδα μου τωρα όμως που γυρισες θα τον χωρισω να ξανα ειμαι με εσενα θελω,
Μυστιδης,ασε το μελο και φωναξε τους πρεπει να μιλησουμε για εμας θα τα πουμε άλλη στιγμη,
Ειχε ερθει ο πετρος πρωτα,
Πετρος,καλος ηρθες και παλυ στην κοινωνια,
Μυστιδης,να πω ότι χαρικα που σε ειδα θα είναι ψεμα όπως και εσυ ελπιζες να καθησω και άλλο μεσα μιας και εμαθα ότι ανελαβες αρχηγος είναι αληθεια?
Πετρος,καποιος επρεπε να αναλαβει,
Μυστιδης,πως τα πηγαινατε?
Πετρος,πολύ καλα θα στα πουνε και οι αλλοι,
Μυστιδης,ωραια θα μου τα πουνε οι αλλοι,
Πετρος,δεν με πολύ συμπαθεις ετσι?
Μυστιδης,ο μυστιδης δε συμπαθει ποτε γυφτοπαοκτσιδες ποσο μαλλον όταν θελουν να γινουν μελοι στην παρεα του,
Πετρος,ναι αλλα τωρα εχω την υποστηριξη και από τους αλλους,

Ειχαν ερθει οι υπολοιποι ο ζεγλιδης και ο μπουρνες,
Ζεγλιδης,καλος ηρθες μυστιδη,
Μυστιδης,μου ελειψαν τα αστεια σου,
Μπουρνες,τι διαγογη σε δωσανε?
Μυστιδης,κοσμιοτατη φλωρε χα
Λοιπον σοβαρα τωρα πως τα πηγατε εσεις ολο αυτό το καιρο τι δουλειες κανατε?

Ζεγλιδης,χτυπησαμε κατι μαγαζια ένα μπακαλικο με λιγα λεφτα και ένα κοσμηματοπολειο αλλα πηραμε λιγοτερα από οσα κοστιζαν τα χρυσαφικα,
Μπουρνες,και πριν μερες ληστεψαμε έναν χρηματιστη 20 χιλιαδες ειχε βαρια δουλεια όμως αναγκαστικαμε να τον απειλησουμε με οπλο,
Μυστιδης,ποιανου ηταν ολες αυτές οι ιδεες?
Πετρος,δικες μου μην ξεχνας ότι ημουν ο αρχηγος,

Μυστιδης,λοιπον τωρα όλα αυτά τελειωσαν ο πετρος ηταν αφεντικο μεχρι χτες από σημερα γινομαι εγω
Ολες αυτές οι κλοπες ηταν ασκοπες και εποικινδινες υπαρχουν καλυτερες λυσεις για να ληστεψουμε,

Πετρος,μονος σου τα σκεφτικες μονος σου το αποφασισες,
Μυστιδης,ενταξει ας αποφασισουν οι υπολοιποι,
Φυσικα ηταν με το μερος του μυστιδη,

Πετρος,με πουλατε ρε? Εκανα τοσα για εσας έναν ολοκληρο χρονο και με πουλατε?
Εφυγε θυμωμενος ο πετρος,
Μυστιδης,ότι δουλειες κανατε μεχρι τωρα κομμενες τα οπλα και τα μαχαιρια θα τα βαλετε σπιτια σας ετσι?
Μεσα στην φυλακη το μελετησα το θεμα
Ο κοσμος εχει καλα κρυμενα τα λεφτα του σε χρηματοκοιβοτια συρταρια και με της πορτες του σπιτιου του καλα κλειδομενες
Υπαρχει όμως κατι που μπορουμε να το παρουμε ανετα χωρις να κινδινεψει κανεις και να βγαλουμε πολλα λεφτα την ψυχη τους,
Ζεγλιδης,την ψυχη τους? Δηλαδη θα κλεβουμε ψυχες?
Μυστιδης,ναι,
Μπουρνες,για εξυγησε το μας ποιο καλα,
Μυστιδης,αυριο το πρωι καποιος θα νοικιασει ένα αμαξι,

Τριτη πρωι εξω από το γραφειο οσων θελουν να μεταναστεψουνε ειχε παει ο μυστιδης φοροντας γκρι καμπαρντινα κρατουσε ένα φακελο όταν τον εριχνε ηταν το σημα να παει να μιλησει ο ζεγλιδης σε αυτόν που μολυς ειχε βγει από το γραφειο,
Ζεγλιδης,τι εγινε πατριωτη ξεμπερδεψες?
Αγνωστος,με αποριψαν εγραψαν στο χαρτι αποριπτεται
Και ειχα σχεδια να παω στην αριζονα για ένα καλυτερο μελλον,
Ζεγλιδης,δε βαριεσαι και εμενα με αποριψαν αλλα λαδοσα και θα παρω τα χαρτια για να φυγω,
Αγνωστος,τι ενωεις αν πληρωσεις σου δινουν τα χαρτια που θελεις?
Ζεγλιδης,ναι θα παω στο σικαγο πληρωσα κατι παραπανω αλλα δε βαριεσαι εκει βρισκεις λεφτα ακομα και κατω από της πετρες,
Αγνωστος,και δε μου λες ποσα χρειαζονται?
Ζεγλιδης,με συγχωρεις ερχεται αυτος που εβαλα δε θελει να ακουμε,
Ηρθε διπλα του ο μυστιδης,
Ζεγλιδης,όλα ενταξει?


Μυστιδης,όλα ενταξει όπως σου τα ειπα οριστε τα χαρτια μεσα εχει και το εισιτηριο φευγεις με το πρωτο πλοιο σημερα,
Ζεγλιδης,να μου ζησεις αφεντικο
Κυριε ζωγραφο με εσωσες χαλαλι οσα σου εδωσα θα τα βγαλω διπλα αν δουλεψω εκει περα το ονειρο μου θα γινει πραγματικοτητα σικαγο ερχομαι,
Μυστιδης,χερομαι που όλα πηγαν ενταξει καλο ταξιδι και καλη τυχη,
Ζεγλιδης,βλεπεις τι σου ελεγα σικαγο χα,
Αγνωστος,με συγχωρειτε κυριε θελω να σας μιλησω,
Μυστιδης,σε εμενα μιλας? Τι θελεις?


Αγνωστος,με συγχωρεις ειμαι παρεα με αυτόν τον κυριο που θα παει στο σικαγο


Με συγχωρεις αλλα θελω να σου πω κατι ηθελα και εγω να φυγω για την αριζονα αλλα με αποριψαν αλλα πρεπει να παω οπωσδιποτε γινεται να κανεις κατι και για εμενα?

Μυστιδης,φενεται δε ξερεις σε τι μπελαδες πας να με βαλεις τι τρεξιμο και τα εξοδα θα είναι τεραστια,
Αγνωστος,μην με βλεπεις ετσι εχω ένα σπιτι θα το πουλησω όλα τα θα πουλησω για να παω με την οικογενεια μου στην αριζονα σε παρακαλω,
Μυστιδης,μπες μεσα,

Ανοιξε το αμαξι και τον εβαλε πηγαν μια βολτα τον ειπε τι χαρτια θα παρει και μετα τον πηγαν στον συμβολαιογραφο να πουλησει το σπιτι του
Μολυς το πουλησε και μαζεψε τα λεφτα του τα εδωσε ηταν 50 χιλιαδες δραχμες τα 25 τα εδωσε στον μυστιδη για τα χαρτια και εκεινος τα πηρε και εξαφανιστικε,

Μυστιδης,25 χιλιαρικα στην πρωτη μας δουλεια δεν είναι και ασχημα θα κρατησω εγω τα 10 και τα 15 θα τα μοιραστειτε οι δυο σας από 7,5 χιλιαδες δηλαδη,
Ζεγλιδης,αδελφε μας σκλαβονεις,
Μπουρνες,ο άλλος συγα να μην μας εδινε τοσα,
Μυστιδης,μην ξεχνατε ότι ειμαστε και αρειανοι και τωρα ας φαμε τα λεφτα οπου θελει ο κάθε ενας μας μεχρι να βρουμε την επομενη αποστολη μας,



Ειχε παει στο μπαρ που συχναζουν η βανα αφου ειχε πιει αρκετα αρχισε να του ξανα κολαει,
Βανα,σε ψαχνω από χτες που εισαι?
Μυστιδης,σπιτι αλλα δεν ανοιγα γιατι δεν ειχα ορεξη να σου μιλησω,
Βανα,γιατι τι σου εκανα?

Μυστιδης,εκτος ότι με πουλησες για τον αλλων εκτος ότι πινεις και φερεσαι σαν αλητισα μου θυμισεις και τρολει παιρνεις πελατες σε κάθε σταση δε θελω να γινω ενας ακομα,
Βανα,μπορει να ειμαι όλα αυτά μπορει και ακομα χειροτερα όμως ξεχνας κατι σημαντικο εσυ με εκανες αυτό που ειμαι εσυ ησουν η πρωτη μου αγαπη εσυ γλεντισες το κορμι μου,
Μυστιδης,περασαμε καλα καποιες στιγμες αλλα δε νομιζω να σου λειψω τελειωσαμε βανα χωριζουμε,
Βανα,όχι σταυρο μην με αφηνεις μη μου το κανεις θα παθω ζημια σε παρακαλω σε θελω σε αγαπαω σταυρο μυστιδη με ακουτε αγαπαω τον σταυρο μυστιδη,

Μυστιδης,μην γινουμε θεαμα φυγε τελειωσαμε,
Βανα,όχι σταυρο σε θελωωωω,

Μυστιδης,πληρωστε τα ποτα και παρτε την να την πατε στο σπιτι,
Ζεγλιδης,όλα ενταξει για αυριο?
Μυστιδης,ναι,

2 σχόλια: