Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ



Εφτασαν και φετος τα χριστουγεννα η γιορτη της χαρας της ελπιδας που ολοι εκεινες της μερες θυμωμαστε τα παλια χρονια τα καλα και προσπαθουμε να θυμηθουμε ποσο καλα  βλεπαμε τον κοσμο τοτε
Αλλα δε θα συγκινηθουμε [καλα μην παιρνετε ορκο] θα πω την επομενη ιστορια και ελπιζω να σας αρεσει να γελασετε να συγκινηθειτε λιγο και στο τελος να πειτε την γνωμη σας
Ειμαι ο αρης3γαμβετα και σας ευχομαι χρονια πολλα καλα χριστουγεννα με υγεια αγαπη και καλοσυνη σε ολους τους καλους ανθρωπους της γης,


Ο τζακ είναι ενας πλουσιος τοκογλυφος που εχει ένα γραφειο δανειζει ευκολα σε ολους αλλα ζηταει παντα μεγαλο τοκο εχει υπαλληλο του τον λαμπρο κολλημενιδη που τον δινει πολύ λιγα λεφτα και παντα τον γκρινιαζει
Είναι παραμονη χριστουγεννων,

Κολλημενιδης,καλημερα σας κυριε τζακ και χρονια πολλα,
Τζακ, αμαν ποια με αυτά τα χριστουγεννα ολοι για αυτό μηλανε ψωνιζουν δωρα χερονται και μετα θα λενε για οικονομικη κριση και ότι δεν τους φταινει ο μισθος αν θες να εχεις λεφτα γιατι να ξοδευεις?
Κολλημενιδης,μα κυριε τζακ είναι χριστουγεννα η γιορτη της αγαπης,

Τζακ,το ιδιο μου κανει είναι άλλη μια απλη μερα για εμενα ευκαιρια ψαχνουν ολοι οι ταμπελιδες να λουφαρουνε χμ και σιγουρα θα μου ζητησεις ρεπο για αυριο ετσι?

Κολλημενιδης,ε ναι κυριε κάθε χρονο τα χριστουγεννα τα παιρνω στο σπιτι με την οικογενεια μου,
Τζακ,αν ηταν στο χερι μου θα καταργουσα της γιορτες και της αργιες που θα παει θα βγει ο συριζα κυβερνιση και θα τα καταργησει όλα
Αμαν τι ειπα παλυ αν βγει ο συριζα θα αυξισει τους φορους και στους πλουσιους όχι ασε καλυτερα με την νδ και το πασοκ,
Κολλημενιδης,μπορω να παρω αδεια αυριο ετσι?

Τζακ,ενταξει κολλημενιδη α και ευκαιρια παρε και κατι απλυτα μου να τα πλενεις
Γιατι να πληρωσω καθαριστηριο την στιγμη που ο υπαλληλος εχει πλυντηριο?

Εκεινη την στιγμη μπηκε στο γραφειο του ο ανηψιος του τζακ ο φωτης,
Φωτης,καλημερα χρονια πολλα καλα χριστουγεννα,
Κολλημενιδης,καλα χριστουγεννα,
Φωτης,λαμπρο μισος εμεινες δε σε εκανε ακομα εκεινη την αυξιση ο γενναιοδορος?
Τζακ,παγωσαμε με τα αστεια σου ανηψιε  δε με λες γιορταζεις και εσυ τα χριστουγεννα?
Φωτης,και βεβαια γιατι να μην τα γιορτασω εγω?

Τζακ,γιατι εισαι ανεργος από τοτε που ο αρης ειχε μεγαλη ομαδα
Τι καλα χριστουγεννα και γιορτες μου λες εσυ ρε που αν δε πληρωσω το μηνιατικο που σου δινω δε θα εχεις ουτε να φας?

Φωτης,οι γιορτες είναι γιορτες της αγαπης λοιπον αυριο θα ερθεις στο σπιτι μου ετσι? Εχουμε τραπεζι θα είναι και αλλοι θα περασουμε μια χαρα και το βραδυ θα παμε οι δυο μας χρωμα,
Τζακ,ναι βεβαια μην δε παμε χρωμα ένα βραδυ θα μας κραξουν ετσι?
Φωτης,μην εισαι ματζηρης ρε ελα να διασκεδασουμε λιγο εχεις να διασκεδασεις από τοτε που ο παοκ ηταν καθαρη ομαδα δηλαδη ποτε,

Τζακ,τι να γινει καποιος πρεπει να δουλεψει σε αυτό το σοι για να εχουμε να φαμε δεν εχω καμια διαθεση για γλεντια,

Φωτης,εγω σε καλεσα αν αλλαξεις γνωμη ξερεις που θα με βρεις τα λεμε,
Το βραδυ στις 8 ακριβος ο κολλημενιδης σχολασε και πηγε σπιτι του ο τζακ εκατσε λιγο ακομα μεχρι να φυγει και εκεινος πηγε σπιτι του ζεστανε μια κοτοσουπα να φαει και εβαλε μια ταινια στο dvd,

Τζακ,τα ιδια και τα ιδια,
Τοτε ξαφνικα ακουει μια φωνη με το ονομα του και ηταν η φωνη του πρωην συναιταιρου του μαρλει,
Μαρλει,σκρουτς τζακ,
Τζακ,με φωναξε κανεις?
Μαρλει,σκρουτς τζακ,
Ειδε ξαφνικα μπροστα του ένα φαντασμα ηταν ο πρωην συναιταιρος του,
Τζακ,απιστευτο δεν ονειρευομαι εσυ εισαι μαρλει?
Μαρλει,δε με θυμασαι τζακ ετσι?
Είναι φυσικο εχω πεθανει εδώ και 7 χρονια ηρθα να σου δωσω ένα μηνυμα,

Τζακ,πως γινεται αυτό πως ηρθες?
Μαρλει,μην κανεις ασχετες ερωτισεις
Τζακ θυμασαι την εποχη που ειμασταν μαζι συναιτεροι?εκλεβα παντα τους φτωχους που ερχοντουσαν και πουλουσαν τα πραγματα τους δινανε τα χρυσαφικα τους και τα επαιρνα πολύ ποιο λιγο από οσα αξιζανε δανειζα με πολύ μεγαλο τοκο και όταν δε μπορουσαν να πληρωσουνε τους επαιρνα τα σπιτια τους και τα χωραφια τους
Μια φορα μαλιστα εβγαλα από το σπιτι μια οικογενεια για 100 χιλλιαδες δραχμες και έναν φουκαρα τον πηρα μεχρι και τα ρουχα του για ένα δανειο,

Τζακ,ετσι είναι οι δουλειες μαρλει για αυτό και ησουν ο μεγαλητερος τοκογλυφος της χωρας που παντα θαυμαζα και θελησα να συνεργαστουμε,
Μαρλει,εκανα λαθος τζακ δεν είναι σωστος αυτος ο τροπος ο καπιταλισμος είναι μια κλεψια ο πλουσιος πρεπει να δινει και ολας όχι μονο να παιρνει και το ιδιο λαθος κανεις τωρα και εσυ και δε θελω να περασεις οσα περναω εγω ειμαι όλα αυτά τα χρονια και κουβαλα ολες αυτές της αλυσιδες,
Τζακ,σε παρακαλω βοηθησε με πες μου τι πρεπει να κανω,
Μαρλει,αποψε θα σε επισκεφτει ένα πνευμα κανε ότι σου πει και προσπαθησε να αλλαξεις και να καταλαβεις τα λαθη σου αλλιως θα περασεις χειροτερα μαρτυρια από εμενα αντιο τζακ,

Ο τζακ ειχε τρομαξει ξαπλωσε στο ζεστο του κρεβατι και προσπαθουσε να ξεχαστει λιγο επινε ένα τσαι με κατι μπισκοτα όταν ξαφνικα εμφανιστικε μπροστα του ο εμπεροχαρτ το πνευμα τον χριστουγεννων,

Τζακ,ποιος εισαι εσυ?
Εμπεροχαρτ,καλησπερα τζακ ειμαι το πνευμα τον φετινων χριστουγεννων,
Τζακ,ναι μου εστειλε καποιος ένα μηνυμα ότι θα ερθεις πες μου τι ζητας από εμενα θα κανω ότι μου πεις αρκει να μην υποφερω όπως ο συναιτερος μου,

Εμπεροχαρτ,η νυχτα σημερα θα είναι τεραστια για εσενα και θα εξαρτηθουνε παρα πολλα αληθεια ξερεις τι μερα ξημερωνει αυριο ετσι? Είναι χριστουγεννα η γιορτη της αγαπης τι εχεις να πεις εσυ για αυτην την ημερα?
Τζακ,μα τι αγαπες μου λες και εσυ μια απλη συνηθισμενη εποχη είναι και τα χριστουγεννα ευκαιρια ψαχνουν οι νεοελληνες να παρουν αδειες να φανε να πιουνε να διασκεδασουνε και μετα να κλαιγονται ότι δεν τους φτανουν τα λεφτα και να ζητανε αυξισεις,

Εμπεροχαρτ,αυτό πιστευεις ετσι?
Τζακ,αυτό λεει η λογικη ζουμε στον καπιταλισμο και στην νεα ταξη πραγματων εχουμε παγκοσμιοποιηση δεν μπορεις να πεις ότι χερεσαι με γιορτες και αργιες όπως παλια γιατι τωρα η χωρα είναι χρεωμενη και ο λαος οφηλει να υπακουει μονο στα αφεντικα και αντι να πουνε ένα ευχαριστω που εχουν δουλεια γκρινιαζουν και ολας,

Εμπεροχαρτ,ετσι σκεφτονται και αλλοι δυστυχως αλλα δεν είναι η ωρα τους αλλα η δικια σου ωρα πιασε το χερι μου θα παμε ένα ταξιδι,
Ξαφνικα ακουστικε μια μουσικη και εξαφανιστικαν,
Εμπεροχαρτ,γνωριζεις αυτό το μερος?
Τζακ,αμαν ναι είναι η ντισκοτεκ που ερχομουν στην εφηβια να η δημητρα μεγαλη μου αγαπη τοτε ο τασος ο κολλητος αλλα κατσε αυτος εκει ειμαι εγω,

Εμπεροχαρτ,γυρισαμε τον χρονο πισω πριν ακριβος 25 χρονια μπορεις να θυμηθεις τι βλεπεις?
Τζακ,ναι τα ξερω όλα θελω να μιλησω τασο δημητρα εγω ειμαι,
Εμπεροχαρτ,αδικα φωναζεις δε σε ακουνε εμεις ειμαστε αορατοι θυμησου ότι μπορεις και κοιταξε ποσο καλα διασκεδαζες με την παρεα σου τοτε,

Τζακ,χορευαμε το σαμουραι και το τσερι τσερι πιναμε στα κλεφτα ένα δυο ποτα ωραια χρονια,
Εμπεροχαρτ,ησουν ερωτευμενος τοτε με την δημητρα βγαινατε κάθε σαββατο στην ντισκο και αυτά τα χριστουγεννα που βλεπεις τωρα της ειχες κανει μια προταση γαμου,
Τζακ,σταματα οσο τα θυμαμαι τοσο συγκινουμε,

Εμπεροχαρτ,τι μπορει να αλλαξε αραγε? Για να παμε το χρονο λιγο μπροστα ακριβος 2 χρονια μετα από εκεινη την μερα στο γραφειο σου,
Δημητρα,τζακ ξερω ότι καποτε με αγαπησες όπως και εγω δυστυχως η ζωη είναι σκληρη και μας εκανε να χαθουμε σε παρακαλω όμως δωσε μου μια παραταση μεχρι να εχω να πληρωσω το σπιτι μου αλλιως θα μεινουμε στο δρομο,

Τζακ,σου δανεισα πριν ένα χρονο ειπες σε 6 μηνες θα ξοφλησεις περιμενα ειδη αρκετα δε μπορω να κανω τιποτα σου κανω κατασχεση τα πραγματα και να βρεις μερος να φυγεις αυριο και ολας βαζω πωλητηριο στο σπιτι,

Εμπεροχαρτ,την μοναδικη κοπελα που αγαπησες αληθινα της φερθηκες με αυτόν τον απεσιο τροπο την πεταξες στο δρομο επειδη δε μπορουσε να πληρωσει το νοικι σε ένα από τα σπιτια σου,

Τζακ,σταματα μην προσπαθεις να μου δημιουργησεις τυψεις μετα από τοσα χρονια την δημητρα την αγαπουσα ναι την ζητησα σε γαμο αλλα ο πατερας της με ειπε φτωχος εσυ φτωχη εκεινη σε φτωχοκομειο θα μεινεται?
Από τοτε εβαλα πεισμα μεσα μου πως δεν υπαρχει αγαπη δεν υπαρχει καλοσυνη μονο ένα πραγμα μετρα το χρημα οσο ποιο πολλα εχεις τοσο ποιο πολύ σε σεβονται
Εκεινη με ξεχασε αμεσος παντρευτικε έναν λογιστη και ουτε καν με καλεσε στο γαμο της μετα από ένα χρονο μιας και ο τυπος επαιξε όλα του τα λεφτα στα χαρτια πηρε δανειο να κρατησει το σπιτι της τωρα αν δε μπορεσε να το ξεπληρωσει εγω δεν ειμαι κανενα υδριμα και ετσι της το πηρα,

Εμπεροχαρτ,εισαι ακομα σκληρος ετσι?
Τζακ,ειμαι σκληρος με οσους μου φερονται σκληρα,
Εμπεροχαρτ,και όμως υπαρχουν και ανθρωποι που σε αγαπανε,
Τζακ,χα με αγαπανε εμενα κανεις από τους γνωστους μου σε βαζω και ότι στοιχημα θελεις,

Εμπεροχαρτ,ετσι ε για να δουμε παμε και παλυ στο σημερα
Το γνωριζεις αυτό το σπιτι?
Τζακ,ναι είναι του ανηψιου μου του φωτη είναι με την κοπελα του την σοφια τοσα χρονια ακομα δε παντρευτικαν,
Εμπεροχαρτ,για ακουσε να δουμε τι λενε,



Φωτης,λοιπον όλα ετοιμα αλλα για τον τζακ θελω να φτιαξεις κοτοσουπα εχει μανια γενικα με της κοτες δε θελει  γαλοπουλα,

Σοφια,ναι αλλα εχουμε μονο μια κοτα αν τη βαλουμε και αυτην αυριο την επομενη τι θα φαμε εμεις φωτη μου? Εξαλου ο τζακ δεν είναι σιγουρο πως θα ερθει,

Φωτης,θα ερθει είναι σιγουρο φετος θα ερθει είναι μονος του ο καιμενος και δε θυμαμαι να γιορτασε ποτε της γιορτες οσο και αν υπαρχει κοντρα τον αγαπαω ρε σοφια μου ε οσο για εμας κατι θα βρουμε μια φορα το χρονο ας φαμε πλουσια,

Τζακ,α να χαθει το καθαρμα με συγκινησε
Τι εγινε που είναι το σπιτι του που ειμαι?
Εμπερορχαρτ,κοιταξε τωρα σε αυτό το σπιτι γνωριζεις κανεναν?

Τζακ,αυτος είναι ο κολλημενιδης με την γυναικα του τον γιο του και ετοιμαζονται να φανε μα τι είναι αυτό τοστ σκετα τοστ θα φανε?

Εμπεροχαρτ,με τα λεφτα που τον δινεις τι περισσοτερο περιμενες να παρει?

Κολλημενιδης,ενταξει τρωμε τωρα τοστ και αυριο που θα ειμαι και σπιτι θα φτιαξουμε πατατες τηγανιτες και ειδικα για εσενα γιε μου 2 φετες σαλαμι πηρα,
Γιος,σε ευχαριστω πατερα και εσενα μητερα για το φαγητο πρεπει όμως να ευχαριστησουμε τον κυριο τζακ γιατι αυτος μας δινει αυτό το τραπεζι,
Εμπεροχαρτ,κανεις από τους γνωστους σου δε σε σκεφτεται ε?
Τζακ,σταματα θα σιγκηνηθω και άλλο αληθεια γιατι αυτό το παλικαρι εχει πατιριτσες?

Εμπεροχαρτ,εχει τραυματιστει σε μια πρωπονιση ητανε αθλητης του μπασκετ οι γιατροι ειπαν πως πρεπει να κανει εγχυριση αλλα χρειαζονται λεφτα μια φορα σου ζητησε μια μικρη αυξιση και η απαντηση σου ητανε πως είναι και αχαριστος που αντι να σε ευχαριστει για τα λεφτα που του δινεις ζηταει και αυξιση,

Τζακ,τι πας και θυμασαι που να ξερα ότι είναι παντρεμενος και εχει γιο μπασκεμπολιστα θα θελα να τους βοηθησω όμως γιατι εγω
Εμπεροχαρτ? Πνευμα? Που εισαι τι εγινε γιατι ειμαι σε αυτην την ερημια γιατι υπαρχει αυτος ο αερας παντου? Που είναι οι ανθρωποι τι εγινε ρε????

Τοτε εμφανιστικε μπροστα του ενας ψηλος με μεγαλο μαυρο καπελο ηταν το πνευμα τον χριστουγεννων του μελοντος και τον ελεγαν καπιταλισμ,

Τζακ,που είναι ο άλλος ο καλος ο εμπεροχαρτ εσενα και μονο που σε βλεπω τρομαζω,
Καπιταλισμ,οσο ποιο λιγα ξερεις τοσο καλυτερα,
Τζακ,τι εγινε ο γιος του κολλημενιδη?

Καπιταλισμ,πεθανε από γαγγρενα λιγο καιρο μετα αυτοκτονησε και ο κολλημενιδης μην ανεχοντας το γεγονος η γυναικα του είναι παρατημενη στο ασυλο,

Τζακ,όχι γιατι να γινεται αυτό το κακο?
Καπιταλισμ,γιατι ετσι είναι οι κοινωνια μας όπως ακριβος αρεσε και σε εσενα
Ο πλουτος νικησε καταργηθηκαν οι γιορτες τελειωσανε οι αργιες ολοι δουλευουνε για 2 ευρω την ωρα και λενε και ευχαριστω
Δεν υπαρχουν δωρα ουτε επιδομα και το κυριοτερο ουτε καλοσινη
Θελεις να μαθεις τι εγινες και εσυ?κανενας δεν σε εκλαψε κανενας δεν ρωτησε τι εγινες σου φερθηκαν όπως φερθηκες και εσυ τους αλλους,
Τζακ,όχι σε παρακαλω θα τα αλλαξω όλα θα γινω καλος ανθρωπος σε παρακαλω,
Καπιταλισμ,παρακαλας? Στον κοσμο του καπιταλισμου δεν εχει παρακαλω ουτε την λεξη καλος,

Τζακ,και όμως εχει σημερα καταλαβα ποσο βλακας ημουνα όλα θα αλλαξουν όλα θα διωρθοθουν σε παρακαλω πνευμα σε παρακαλω θα βοηθαω τους παντες θα με δειτε και δε θα με καταλαβεται δε θελω να ζησω στο σκληρο καπιταλισμο δε θελω ο λαος να υποφερει
Δε θελω να υπαρχει τοσο κακο στον κοσμο θα βαλω ένα λιθαρακι και εγω να γινουν καλυτεροι οι ανθρωποι αλλα δωστε μου μια ευκαιρια μια γαμημενη ευκαιρια σας παρακαλωωωωωωωωω,

Τοτε ο τζακ ξυπνησε και ηταν στο κρεβατι του όπως ειχε ξαπλωσει,

Τζακ,τι εγινε ειμαι παλυ σπιτι μου το ημερολογιο λεει 25 δεκεμβριου 2013 είναι χριστουγεννα η γιορτη της αγαπης ευχαριστω πνευμα μου εδωσες την ευκαιρια που περιμενα,

Φορεσε το δερματινο μπουφαν του μια μαλινη μπλουζα ένα καλο παντελονι πηρε το αμαξι του και πηγε στο εμπορικο εκει είναι ακομα ανοικτα ψωνισε κρεατικα γλυκα και καποια ρουχα ενώ αφησε 30 ευρω μπερμπουαρ πηγε πρωτα από το σπιτι του ανηψιου του,

Φωτης,τζακ ηρθες?
Τζακ,αν νομιζες πως θα φας μονος σου εισαι γελασμενος σοφια χρονια πολλα και καλα χριστουγεννα οριστε εφερα 2 γαλοπουλες και 2 κοτες μπορει να ερθει κανενας άλλος ποιο μετα παρε και μπιφτεκια και λουκανικα να ψησουμε και επειδη ο ανηψιος είναι αφειρημενος οριστε παρε και 2 κουτια μελομακαρονα και κουραμπιδες και ένα κοκκινο κρασι οποιος πινει ξανα πινει,

Σοφια,ευχαριστουμε πολύ αλλα,
Τζακ,τι αλλα δεν εχω το δικαιωμα να σας κανω ένα τραπεζι? Ανηψια μου ειστε και οι δυο τωρα ακους εκει κυριε σεβασμος ποια κανενας δε μπορω να σας κανω ένα τραπεζι?
Φωτης,σε ευχαριστουμε παρα πολύ,
Τζακ,με ευχαριστειτε? Μην το ξανα πεις αυτό γιατι θα βριζω την μισσητη μιλαν ολη την νεα χρονια
Λοιπον εχετε δουλεια τωρα πρεπει να ετοιμασεται τα φαγητα εγω θα παω μια επισκεψη θα περασω στις 2 ακριβος μην τυχον και δεν είναι ετοιμο το φαι θα σε σπασω στο ξυλο,

Στο δρομο πετυχε καποιον ζητιανο,
Τζακ,καλε μου ανθρωπε οριστε παρε 150 ευρω να πας να φας κατι και σε 2 μερες ελα στο γραφειο μου οριστε η καρτα θα σε στειλω σε γνωστο μου να σου βρει δουλεια,
Αστεγος,σας ευχαριστω πολύ κυριε,
Τζακ,όχι εμενα το πνευμα τον χριστουγεννων,
Περασε τωρα στο σπιτι του κολλημενιδη,

Γυναικα,λαμπρο ο κυριος τζακ,
Κολλημενιδης,κυριε τζακ μεγαλη μας τιμη,
Τζακ,ασε της τιμες για τους παπαδες χρονια πολλα λαμπρο εγω ξερεις όταν παω επισκεψη το εχω σαν αρχη να πηγαινω κατι σας εφερα 2 γαλοπουλες και 2 γουρουνακια να φατε να δυναμωσεται να εχετε δυναμεις α και ένα κουτι μελομακαρονα και μερικες σοκολατες να γλυκαθειτε,

Κολλημενιδης,ευχαριστουμε πολύ αλλα,
Τζακ,δεν εχει αλλα δε θα προδωσω της αρχες μου και τα εθιμα μου κυριε κολλημενιδη και κατι ακομα
Από μεθαυριο που θα ξανα ανοιξουμε δε θα εισαι σαν απλος υπαλληλος αλλα σαν συναιτερος μου και ο μισθος σου θα είναι 1000 ευρω το μηνα
Και θα μου επιτρεψεις να παμε τον γιο σου σε έναν γνωστο μου γιατρο πρεπει να χειρουργηθει και να γινει καλα
Μην πεις τιποτα όλα τα εξοδα τα αναλαμβανω εγω,
Γιος,κυριε τζακ χιλλια ευχαριστω είναι λιγα μπροστα σε οσα κανετε για εμας,

Συγκηνιθηκαν και βαλανε τα κλαματα,
Τζακ,δε πρεπει να συγκινουμε εγω ειμαι γομαρι μην ευχαριστεις νεαρε θα τα πληρωσεις όλα οσα σου δωσω όταν γινεις καλα θα γινεις μπασκεμπολιστας στον αρη και κάθε φορα που θα νικαμε θα μου αφειερονεις την νικη και ετσι θα ξοφλησουμε και προσεξε εγω στα χρεη ειμαι πολύ αυστηρος νεαρε,

Γυναικα,σας ευχαριστουμε για όλα δε ξερω τι να πω,
Κολλημενιδης,ουτε εγω με σκλαβοσατε,
Τζακ,εσεις με σκλαβοσατε,

Αργοτερα πηγε να φαει στο σπιτι του φωτη ειχε αρκετο κοσμο και αναμεσα τους ητανε και ο εμπεροχαρτ,

Τζακ,σε ξερω εσενα εισαι το πνευμα τον χριστουγεννων τα ειπαμε το βραδυ,
Εμπεροχαρτ,λαθος κανετε κυριε δεν ειμαι πνευμα εγω,

Τζακ,και όμως εσυ ησουνα το βραδυ που μιλησαμε και μου ειπες όλα αυτά τα σοφα λογια και με εκανες να αλλαξω,

Εμπεροχαρτ,εγω ειμαι ενας απλος οπαδος του αρη κυριε δε ξερω τι λετε εμενα το οραμα μου είναι μια μερα η ομαδα μπασκετ του αρη να παρει το πρωταθλημα και να ξανα βρει το δρομο της όπως ηταν την μαγικη δεκαετια του 80 τοτε που ολη η ελλαδα ηταν αρης,
Τζακ,ναι ισως κανω λαθος συγγνωμη,
Εμπεροχαρτ,τζακ
Πιστευεις τωρα στα πνευματα ετσι?
Καλα χριστουγεννα,
Τζακ,καλα χριστουγεννα,
Το πνευμα της εποχης να μας βοηθαει ολους,





1 σχόλιο: