Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ

Οχι δεν αναφερομαι στο τραγουδι της νατασσας αναφερομαι στην υποκρισια που μαζι με την αχαριστια ειναι ισως τα χειροτερα πραγματα στον ανθρωπο

Και μπαινω αμεσος στο θεμα
Οταν ακουω απο διαφωρους να λενε ειμαι καλος ανθρωπος εγω και πιστος στις αρχες μου δε ξερω αλλα με πειραζει και τι θελω να πω ακριβος

Πατριωτες

 Το να λες ειμαι περιφανος για την χωρα μου πληρωνω τους φορους μου βγαζω σημαια στις παρελασεις  ειμαι πατριωτης
Αλλα την ιδια στιγμη πληρωνω τους υπαλληλους μου με λιγα λεφτα αν τυχει θα πουλησω την εποιχηριση μου και θα παω σε αλλη χωρα και ψωνιζω ξενα προιοντα ε οχι ρε μεγαλε δεν εισαι πατριωτης

αναρχικοι

Οταν καποιος λεει οτι ειναι αναρχικος και αντιθετος με το συστημα και την ιδια στιγμη εχει την δουλεια του πολλες φορες σε καλη θεση μαλιστα αλλα πηγαινει τα απογευματα στις πορειες να κραξει το συστημα την πατριδα του και την αλλη μερα εργαζεται για το συστημα που βριζει ε με συγχωρειτε ποσο ποια υποκριτης να ειναι αυτος?



Αντρες

Αρκετοι λενε περιφανα για της κατακτισεις που εχουν με της γυναικες λενε στις παρεες τους με ποσες πηγανε και πολλες φορες αναφερουν οτι ετυχε να πανε με την κοπελα καποιου γνωστου τους και το θεωρουνε μαγκια και μπραβο και εγω αλλαζω γκομενα συχνα να πουμε και με εχει πριξει αυτη η μαλακισμενη που το καναμε μια φορα να πουμε και θελει σχεση να ουμε και πολλα αλλα

Οταν ομως η αδελφη τους θα παει να κανει το ιδιο με καποιον αλλων αμεσος θα αρχιζουν να θυμωνουν θα το παιζουν συντηριτικοι θα της λενε να ντινονται ποιο σεμνα
Οταν η πρωην τους θα ξανα φτιαξει την ζωη της μετα τον χωρισμο θα την πουνε πουτανα που ξεχασε τοσο αμεσα την σχεση τους
μεγιστη υποκρισια με αυτα και με αυτα αρκετες γυναικες λενε οτι οι αντρες γινανε γουρουνια


Γυναικες

Αρκετες γυναικες κανουν παραπονα οτι δεν υπαρχουν αντρες σημερα κανω την εξης τωρα ερωτιση εγω ο αντρας ο σωστος ποιος πρεπει να ειναι?
Συμφωνα με τα οσα λενε οι γυναικες οι περισσοτερες δηλαδη ο αντρας πρεπει να ειναι

1 εμφανισιμος στυλ σακης ρουβας ωραιο σωμα ωραια μουτρα
2 πλουσιος να μπορει  να της παιρνει δωρα να της κερναει καφε ποτο να της κανει το τραπεζι
3 να εχει καλο αμαξι να της βγαζει βολτες συχνα εξω
4να ειναι ευαιστητος οταν χρειαζεται να μπορει να την καταλαβαινει οταν εχει μια στεναχωρια
5 να ειναι σκληρος εκει που χρειαζεται να την βριζει δηλαδη να την φερεται και ασχημα και να τον θελει
6 να εχει καλο ντισιμο παντα ολα τα ρουχα του να ειναι τελεια
7 να συμφωνουνε να εχουνε κοινες αποψεις σε ολα σχεδον τα θεματα για να εχουν σχεση

Αν εχει τα αρχικα 5 αντε οκ μαγκια του αν δεν τα εχει οπως οι περισσοτεροι τι πρεπει να κανουμε?
Και αν ειναι τοσο τελιος αυτος ο αντρας αυτη σαν γυναικα ποσο τελια θα επρεπε να ειναι?
μηπως ενας ωραιος και πλουσιος θα κοιταξει μια επισης ωραια και πλουσια?

Οσο για τα αλλα πραγματικα και εγω απορω δηλαδη τι αντρα θελετε να ειναι σκληρος της παλιας σχολης και να σας κανει οτι θελει για να νιωθετε οτι εχετε εναν αντρα αγριο
η εναν αντρα ρομαντικο να σας καταλαβαινει και να συγκινιεται οταν ειστε συγκινιμενες απο το εργο που βλεπεται?

αν παλυ θεωρειται φλωρο εναν τετοιο αντρα και μαλθακο και θελετε τον αντρα της παλιας σχολης
γιατι την ιδια στιγμη κανετε παραπονα στην κολλητης σας για τον τροπο που σας φερθηκε και οτι δεν ηρθε μαζι σας σε μια συναυλια και στο καταστημα με τα ρουχα?
Αποφασιστε επιτελους κυριες μου τι αντρα θελετε




4 σχόλια:

  1. Πολύ σωστά αναλύεις την υποκρισία που υπάρχει γύρω μας την σήμερον ημέρα φίλε Αριστοτέλη. Εχεις δίκιο στα παραδείγματα που δίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή