Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Η ΗΘΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ



Ο θανασης γραβατας εφερε έναν καινουργιο στην παρεα τον μηνα έναν αρκετα εμφανισιμο και λατρη τον γυναικων
Τον ειχε βοηθησει τον γραβατα καποιες φορες και εκεινος ειπε να του γνωρισει την παρεα του να βγαινουνε μαζι ετσι ειχανε βρεθει σε καποια καφετερια με τον ζουνη τον ζεγλιδη και τον μυστιδη,

Γραβατας,λοιπον αλανια το παλικαρι διπλα μου είναι ο μηνας θελω να γινει κολλητος σας είναι σαν εμενα τιμιος εργατικος και κανει και αστεια,
Μηνας,χαρικα που σας γνωρισα,
Ζουνης,και εμεις να ουμε καμια γκομενα εχεις να μας δωσεις?,

Γραβατας,αμεσος αυτό να τον ρωτησεις ρε βλαχο?
Ζουνης,ιχα μιλαει ο χωριατης χα,
Γραβατα,θα με σπασεις τα νευρα και θα σε κανω πεσιμο ρε,
Μηνας,ηρεμια κυριοι γραβατα πρεπει να ομολογησεις ότι μιλησες ρατσιστικα στον συμπαθη νέο τι θα πει βλαχος? Τιμη του και καμαρι του αν είναι,

Ζουνης,καλα σου λεει ο λεβεντης,
Μηνας,η καταγογη του κάθε ενός μας είναι δικια μας υποθεση δεν είναι ουτε να καυχομαστε ότι πχ εγω ειμαι από πολη και εσυ από χωριο αλλα ουτε να προσβαλει ο ενας τον αλλων
Εξαλου ειμαστε στην εποχη της παγκοσμιοποιησεις και ειμαστε ολοι ευρωπαιοι ζητω ο καπιταλισμος,

Μυστιδης,ρε αδελφε ο καπιταλισμος από οσο ξερουμε είναι κατι το σκληρο όμως,
Μηνας,ετσι σας μαθανε ο καπιταλισμος είναι το μελλον οσο ο πλουσιος εχει λεφτα θα εχει και ο φτωχος αν δεν εχει τοτε δε θα εχει ουτε εκεινος δηλαδη εσεις,

Ζεγλιδης,εγω εχω μια απορια αν ειμαστε χαρουμενοι με τον καπιταλισμο θα μπορουμε να πινουμε συχνα μπιρες και να βλεπουμε αρειαναρα σε κάθε αγωνα?

Μηνας,είναι κατι το ασχετο το ένα με το άλλο αλλα όπως ειπα οσο ειμαστε υπερ του ξενου μοντελου και τον ξενων γενικα θα ειμαστε ολοι πολύ ευχαριστημενοι,

Μετα από λιγη ωρα αφου τα πινανε ειχε ερθει η γυναικα του ζεγλη η σοφια,
Σοφια,καλησπερα να σας παρω τον αντρα μου γιατι μου εχει υποσχεθει κατι σημερα?

Γραβατας,βεβαιος σοφια θα φευγαμε εξαλου,
Μυστιδης,ο ζεγλιδης τρωει παντοφλα ιστορικη στιγμη πρεπει να το μαθουν ολοι,
Ζεγλιδης,όχι ρε θα χασω τον τιτλο μου,
Μηνας,θα με συστησετε εμενα με την ωραια κυρια η θα μαλωνεται?

Ζεγλιδης,ναι η γυναικα μου η σοφια και ο νεος της παρεας μας ο μηνας,
Σοφια,χαρικα,
Μηνας,γοητευμενος που γνωρισα μια τοσο υπεροχη κοπελα και ελπιζω καινουργια κολλητη μου,
Σοφια,και εγω λοιπον καλο βραδυ,

Το άλλο πρωι ο μηνας ειχε παει στο γραφειο του γραβατα,

Γραβατας,πως σου φανικε τελικα η παρεα νομιζω ότι σε συμπαθησανε,
Μηνας,μου αρεσει η παρεα σου και θα θελα όπως ειπα να ειμαστε ολοι κολλητοι και να βγαινουμε συχνα,

Γραβατας,πολύ ωραια και τωρα στην δουλεια μας ηθελες να με προτεινεις μια καινουργια συνεργασια?
Μηνας,ναι αλλα πριν κανε έναν κοπο να φερεις λιγο νερο,
Γραβατας,αμεσος ερχομαι σε μισο λεπτο,

Εκεινη την στιγμη ο μηνας πηρε το κινητο του γραβατα εψαξε και βρηκε το τηλεφωνο της σοφιας της γυναικας του ζεγλιδη και το αποθυκευσαι,

Γραβατας,ορισε και το νερο σου πες με τι καινουργια συνεργασια εχεις?
Μηνας,το κρασι του σακη είναι μια καινουργια εταιρια από λαμια και πιστευω ότι θα πιασει το 60%δικο σου,
Γραβατας,ενταξει σου εχω εμπιστοσινη,

Όταν εφυγε ο μηνας πηρε αμεσος τηλεφωνο την σοφια εκεινη την στιγμη μαγειρευε μπριζολες για τον ζεγλιδη,
Σοφια,ναι?

Μηνας,η παροιμια λεει όταν δε παει ο μωαμεθ στο βουνο παει το βουνο στον μωαμεθ στην περιπτοση μας θα ελεγα κατι το διαφωρετικο αν ηξερα ότι δεν θα παρεξυγηθω,

Σοφια,αν ηταν καποιος άλλος θα εκλεινα αμεσος το τηλεφωνο αλλα από την φωνη καταλαβα ότι πρεπει να εισαι ο μηνας?
Μηνας,ακριβος και θελω να σε παρω να παμε για έναν φραπε να γνωριστουμε και ποιο καλα οι δυο μας,

Σοφια,εκτος ότι μαγειρευω στον αντρα μου νομιζεις ότι είναι σωστο να βγουμε μονοι μας τοσο συντομα?
Μηνας,τι είναι το σωστο και τι όχι ας το αφησουμε καλυτερα στην επιστιμη
Η ωρα είναι 12,30 στις 1 θα ειμαι στο καφε μπλε στην νεα κρηνη και θα περιμενω με αγωνια να ερθεις,

Σοφια,πως βρηκες το τηλεφωνο μου?
Μηνας,ο ανθρωπος εχει φτασει στο φεγγαρι και δε θα βρει έναν απλο αριθμο καποιου που ενδιαφερεται?
Σοφια,ενδιαφερεται?
Μηνας,στις 1 στο καφε μπλε θα μαθεις την συνεχεια γλυκεια μου,

Η σοφια απορισε ενθουσιαστικε με τον τροπο που της μιλουσε ο μηνας αλλα ηταν και λιγο δυστακτικη τελικα ντιθηκε πηρε ταξι και πηγε στο καφε που την ειπε
Μολυς εφτασε τον ειδε μαυρο πουκαμισο αξυριστος και φορουσε ένα τζιν με σχεδια
Μηνας,εχω ακριβος 17 ωρες να σε δω και μπορω να πω ότι εκτος ότι μου ελειψες πως εισαι ακομα ποιο ομορφη από χτες,

Σοφια,καλησπερα ηρθα περισσοτερο γιατι με εντιποσιασε ο τροπος σου βρηκες το τηλεφωνο μου με ειπες αμεσος να βγουμε ξερεις να μιλας αληθεια τι ζητας από εμενα ξερωντας μαλιστα ότι ειμαι παντρεμενη με καποιον που γνωρισες?
Μηνας,όλα στην ωρα τους καλη μου για την ωρα ας πιουμε αφησε με να πρωτεινο εγω
Παλικαρι φερε στην κυρια ένα κοκτειλ χημων πορτοκαλι βερικοκο μηλο ενωειται από φυσικα φρουτα,

Τους το εφερε το ηπιε και την αρεσε,
Σοφια,συνηθος σε καφετεριες πινω καφε η μπιρα τον χημο τον εχουμε λιγο ξεπερασμενο,

Μηνας,ο χημος ειδικα όταν είναι φυσικος σε βοηθαει σε πολλα ένα από αυτά είναι και να σκεφτεσαι την θετικη πλευρα
Με το αλκολ γινεσαι χαλια με τον καφε εχεις νευρα τα αναψυκτικα πειραζουν οποτε ο χημος είναι ο ποιο ασφαλεις,

Σοφια,ωραια και τωρα μετα τα τοσα ωραια που ειπες δε περνας και στο θεμα μας τι ζητας από εμενα?
Μηνας,θα ηταν απλο να πω αυτό που θελω με δυο λογια αλλα και αρκετα δυσκολο αν το αναλισω εγω θα πω αυτό που πραγματικα πιστευω και θελω από εσενα δηλαδη αυτό,
Την φιλησε εκεινη δε το περιμενε αλλα δεν εκανε και τιποτα την αρεσε αφου φιλιοντουσαν τοτε τον ρωτησε,

Σοφια,είναι αυτό που λενε ερωτας με την πρωτη ματια?

Μηνας,με το πρωτο δευτερολεπτο,
Ξανα φιληθηκαν αγκαλιαστικαν τους εβλεπαν οι διπλανοι και τους ζηλευανε
Τελικα ο μηνας αφου πληρωσε ότι ηπιανε πηρε την σοφια με το ακριβο αμαξι του και πηγανε στο σπιτι του οπου κανανε ερωτα,

Σοφια,ειμαι χρονια παντρεμενη και δεν απατησα ποτε τον ζεγλη,
Μηνας,στα τοσα χρονια ειχες ποτε μια αληθινη ευτυχια μαζι του?

Σοφια,πρεπει να κατσω να σκεφτω,
Μηνας,το καταλαβα γλυκια μου οσες σκεφτονται καποια περιστατικα σημαινει ότι δε περασαν ποτε καλα αληθινα,

Σοφια,σημερα μαζι σου περασα πολύ καλα αλλα τι θα γινει τωρα?
Μηνας,θα εξακολουθουμε να περναμε καλα οποτε εχουμε χρονο
Στο σπιτι σου κυρια και σε εμενα ακομα ποιο κυρια σκεψου ότι ολοι λιγο πολύ κανανε μια απιστια η εχουνε καποιον δεσμο
Όπως λεω παντα το παν είναι να περνας καλα οπου και αν εισαι ότι και αν κανεις,

Σοφια,ενταξει αγαπη μου θα κανω ότι μου πεις εσυ,
Το μεσημερι αργα ηρθε σπιτι και ειδε τον ζεγλιδη που ειχε βαλει να φαει μονος του,



Ζεγλιδης,που ησουνα αγαπη μου?
Σοφια,ειχα παει στις ντινας για χαρτια,
Ζεγλιδης,α ωραια και να κερδιζεις αν μπορεις να φερνεις κανενα ευρω στο σπιτι μας από τα χαρτια,
Σοφια,θα κανω ότι μπορω,
Την άλλη μερα ξανα βγηκε με τον μηνα στο σπιτι του και κανανε ερωτα,

Μηνας,πως σου φανικα?
Σοφια,καταπληκτικος,
Μηνας,σε ευχαριστω με εσενα παντα εχω μεγαλες αντοχες το σαββατο θα παμε μια εκδρομη στην πατρα,

Σοφια,και πως θα λειψω από το σπιτι μου αγαπη μου? Ξερεις ότι είναι πολύ δυσκολο,

Μηνας,αγαπη μου ειπα ότι θα παμε και θα παμε μην ανυσυχεις καθολου θα πεις ότι θα πας στο εξοχικο της κολλητης σου της ντινας για χαρτια
Α και παρε και αυτά να τα δωσεις στον αντρα σου πες ότι ηταν από κερδη,
Σοφια,350 ευρω?

Μηνας,όταν ο μηνας εχει μια γυναικα σαν εσενα πληρωνει πολλα αγαπη μου,
Πηγε σπιτι της και ειπε τα νεα ενώ ειχε δωσει τα λεφτα στον ζεγλιδη,

Ζεγλιδης,να πας αγαπη μου το συζιτας? Εσυ εισαι τυχερη τοσα λεφτα δε κερδισα ποτε μου πηγαινε μηπως κερδισουμε και αλλα,

Σοφια,σωστα απλα να ξερεις λεω και το άλλο να σε αφησω τωρα μονο σου 2 μερες τι θα κανεις?
Ζεγλιδης,μην σε απασχολει αυτό αγαπη μου παλια μου τεχνη κοσκινο θα παω με την παρεα να φαμε κανενα γυρο όπως παλια να τους πειραξω και λιγο μην ανυσυχεις για εμενα εσυ να περασεις καλα και να φερεις κερδη στο σπιτι μας,

Σοφια,ενταξει αγαπη μου
Τα θελει και εσενα ο οργανισμος σου σε φοραω κερατα και λες ευχαριστω αλλα και εγω τι να κανω η γυναικα? Αφου με τον αλλων περναω πολύ ποιο καλα,

Το σαββατοκυριακο ο ζεγλιδης εμεινε με την παρεα και ειχαν παει για γυρους,

Γραβατας,αυτά είναι να φευγει η γυναικα σου για χαρτια και εσυ να εισαι πασας,
Ζεγλιδης,ε ειμαστε μοντερνο ζευγαρι εκεινη παιζει χαρτια με την παρεα της και εγω βγαινω για φαι εξω με την δικια μου παρεα παν απ όλα να υπαρχει συνενοηση,

Γραβατας,εγω ειμαι της παλιας σχολης ο αντρας στο σπιτι πασας και η δουλεια της γυναικας να φροντιζει το σπιτι και όχι να βγαινει με την παρεα της
Θα με αφηνει εμενα να κανω την ζωη μου χωρις να με πριζει αλλα εγω θα μπορω να την πω να μην πηγαινει καπου αν δεν θελω ειμαι ανατολιτης λεμε,

Μυστιδης,να ανοιξεις τοτε ένα χαρεμι,
Γραβατας,βλακα η γυναικα είναι κορονα στο κεφαλι μου δε θα την απατησω ποτε,
Μυστιδης,καλα γνωρισε καμια γκομεναρα και μετα πες μου,


Ζεγλιδης,εγω ειμαι ανετος που μονο και μονο που ξερω ότι είναι μαζι με την ντινα την κοπελα σου μυστιδη,
Μυστιδης,α ναι στο εξοχικο της πηγαινει κάθε σαββατοκυριακο με λεει και εμενα αλλα πολλες φορες βαριεμαι,

Όταν εφυγαν από το γυραδικο η ντινα πηρε τηλεφωνο τον μυστιδη,
Μυστιδης,ελα αγαπη μου τι κανεις?
Ντινα,βαριεμαι μωρο μου θελεις να παμε στο σινεμα το βραδυ?

Μυστιδης,δεν εισαι στην πατρα?
Ντινα,όχι δεν πηγα αυτην την βδομαδα,
Μυστιδης,δηλαδη δεν εισαι με την σοφια και άλλες της παρεας σου για χαρτια?

Ντινα,όχι πως σου ηρθε?
Μυστιδης,τιποτα θα τα πουμε το βραδυ θα περασω στις 8 από το σπιτι σου,

Ο μυστιδης τοτε αρχισε να νιωθει υποψιες αφου η ντινα του δεν πηγε στο εξοχικο της γιατι η σοφια ειπε ότι θα ηταν μαζι?
Την ιδια στιγμη η σοφια ηταν στο ξενοδοχειο με τον μηνα,

Μηνας,ειμαι καλος?
Σοφια,εισαι ο καλυτερος,
Μηνας,ειμαι ο αφεντης σου?
Σοφια,εισαι ο αφεντης μου,
Μηνας,θα κανεις ότι σου λεω?
Σοφια,θα κανω ότι μου λες,
Μηνας,ετσι μπραβο,

Περνουσανε πολύ καλα συνδιασε δουλεια και να είναι με την γκομενα του
Το βραδυ ο μυστιδης ελεγε τα νεα στην ντινα και εκεινη επισης απορισε για το ψεμα της σοφιας,

Ντινα,μαλλον ηθελε να παει καπου αλλου και να το κριψει από τον ζεγλιδη,
Μυστιδης,ναι αλλα γιατι να το κανει αυτό?
Ντινα,λες να εχει άλλη σχεση?
Μυστιδης,η σοφια? Να απατησει τον ζεγλιδη? Αποκλειεται,
Ντινα,αγαπη μου ποτε μην λες ποτε για μια γυναικα ειμαι γυναικα και ξερω,

Μυστιδης,σωστα τοτε πρεπει να την παρακολουθησουμε όταν ερθει αναλαμβανω τωρα εγω,

Λιγο πριν ερθουν θεσσαλονικη ο μηνας ειχε παρει ένα δωρο για τον ζεγλιδη και το εδωσε στην σοφια,
Μηνας,είναι ένα πουκαμισο μια γραβατα ένα παντελονι και παπουτσια θα πεις ότι του τα πηρες ετσι σαν δωρο
Α και παρε και 500 ευρω θα πεις ότι είναι από τα χαρτια,

Σοφια,είναι παρα πολλα δε μπορω να τα δεχτω,
Μηνας,θα τα δεχτεις επειδη το λεω εγω,
Δεν εφερε αντιριση τα πηρε τα εδωσε στον ζεγλιδη όπως και τα δωρα του εκεινος ηταν μεσα στην χαρα και εκεινη επισης
Το βραδυ ο μηνας βγηκε με τον ζεγλιδη,

Ζεγλιδης,από γκομενες τι κανεις?
Μηνας,τα εχω με μια παντρεμενη εχω γνωρισει πολλες αλλα σαν αυτην δεν υπαρχει,
Ζεγλιδης,και ο αντρας της δεν εμαθε τιποτα?
Μηνας,ενας μαλακας είναι ότι και αν τον λεει το πιστευει,
Ζεγλιδης,χα υπαρχουν τοσοι χαζοι?
Συνεχιζοτανε αυτό για μερες

Όμως ο μυστιδης σαν αλεπου που είναι και σαν πρωην κατασκοπος αποφασισε να παρακολουθησει την σοφια γιατι πιστευε ότι απαταει τον ζεγλιδη
Μετα από 4 μερες ειχε δωσει ραντεβου στο σπιτι του μηνα την παρακολουθησε εμαθε ότι ο μηνας μενει εκει και με τροπο ανοιξε την πορτα τους επιασε πανω που το κανανε εβγαλε μια φωτογραφια με το ακριβο αι φον του για αποδιξη και πηγε να πει τα νεα στον ζεγλιδη,

Μυστιδης,αδελφε μου εχω να σου πω ένα δισαρεστο νέο για εσενα,
Ζεγλιδης,πες το λοιπον με 2 λογια,
Μυστιδης,η γυναικα σου σε απατα,

Ζεγλιδης,τι λες ρε η γυναικα μου με αγαπαει με παιρνει δωρα φερνει λεφτα στο σπιτι αλλα ξερω γιατι το λες αυτό επειδη με ζηλευεις που εχω μια τοσο ωραια γυναικα να με νοιαζεται,

Μυστιδης,οριστε η αποδιξεις την παρακολουθω μερες χτες που ειπε ότι θα παει σε μια εκθεση ζωγραφικης ειχε παει με τον γκομενο της τον μηνα,

Ζεγλιδης,δε το πιστευω η σοφια μου στο κρεβατι με έναν αλλων αντρα με αυτόν που τα εχουμε πιει 1-2 φορες,
Μυστιδης,πριν μερες την υποπτευτικα ειπε ότι θα πηγαινε στο εξοχικο της δικιας μου ενώ η δικια μου δεν ειχε παει την παρακολουθησα βρηκα το σπιτι αυτου του μηνα μπηκα μεσα και εβγαλα την φωτογραφια να την δεις,
Ζεγλιδης,με κερατωσε με αυτόν τον φλωρο με αυτόν τον γελοιο τι θα κανω με λες αδελφε μου τι θα κανω?

Και αρχισε να κλαιει ο ζεγλιδης,
Μυστιδης,μην ανυσυχεις φερσου σαν σκληρος αντρας τυμωρισε την,

Το ιδιο βραδυ αφου ειπε τα νεα στην παρεα ο μυστιδης και ειχαν απορισει ολοι πως εγινε αυτό ο ζεγλιδης ηπιε μια βαρελισια μπιρα και περιμενε την σοφια,
Σοφια,γυρισα αγαπη μου,
Ζεγλιδης,γιατι μου το εκανες αυτό σοφια?
Σε αγαπουσα οσο τιποτα και με απατησες με αυτόν τον γελοιο?

Και ελεγα και εγω τοσο συχνα να πηγαινει σε χαρτια σε εκθεσεις ζωγραφικης σε δημοπρασιες και δεξιωσεις περιεργο,
Σοφια,ναι ε? ωραια λοιπον ακου και την άλλη αποψη
Σε φενοντουσαν περιεργα αλλα τα λεφτα που σου εφερνα κάθε φορα ηξερες να τα παιρνεις και να λες μπραβο αγαπη μου συνεχισε να φερνεις λεφτα στο σπιτι,

Ζεγλιδης,που να ηξερα ότι στα εδινε ο γκομενος για της υπηρεσιες σου,
Σοφια,σκασε καθαρμα που εχεις και μουτρα να με προσβαλεις
Τοσο καιρο με ειχες παρατησει εβγαινες με την παρεα σου και εγω εβλεπα σηριαλ ηρθε η ωρα να διασκεδασω και εγω βρηκα έναν αντρα να με αγαπαει και να με κανει να περναω πολύ ποιο καλυτερα από ότι ημουν με εσενα αντιο φευγω χωρισουμε,

Ζεγλιδης,όχι αγαπη μου σε παρακαλω μην με παρατησεις σε παρακαλω,
Ο ζεγλιδης επεσε στα ποδια της και εκλαιγε τοτε εκεινη αποφασισε να τον δωσει μια δευτερη ευκαιρια να μην χωρισουνε αλλα τον ειπε ότι θα συνεχισει να βγαινει με τον μηνα οποτε θελει εκεινος δεχτικε

Την άλλη μερα το πρωι ο μηνας πηγε από το μαγαζι του γραβατα,
Μηνας,καλημερα γραβατα,
Γραβατας,εξω ρε περασε εξω,
Μηνας,οριστε? Τι εγινε ρε?
Γραβατας,σηκω φυγε και μην περασεις ουτε απ εξω από το γραφειο το σπιτι και γενικα μην με ξανα μιλησεις ποτε καθαρμα,
Μηνας,σου εστριψε ρε μαλακα?

Γραβατας,δε ντραπηκες να το κανεις με την γυναικα του ζεγλιδη? Σε γνωρισα στην παρεα για να κανεις καινουργιες γνωριμιες και εσυ το εκανες με την γυναικα του κολλητου μας ρε?

Μηνας,καταρχην μιλα μου ποιο καλα γιατι αρχιζω και νευριαζω και κατά δευτερων με ποιες θα το κανω και με ποιες όχι είναι δικο μου θεμα μεγαλη γυναικα ηταν της αρεσα μου αρεσε και το καναμε ας προσεχε ο μαλακας της να την ευχαριστουσε,

Γραβατας,εισαι ενας αλητης και ντρεπομαι που καποτε ησουν παρεα μου καθαρμα,
Μηνας,μιλα ποιο ομορφα ειπα,

Γραβατας,θα μιλαω όπως θελω για εσενα καθαρμα
Εμεις εχουμε ένα πιστευω στην παρεα μας ακομα και μονικα μπελουτσι να είναι η γυναικα η γκομενα ενως από την παρεα εμεις δε θα της την πεσουμε ποτε,

Μηνας,δεν νευριαζει αυτος και νευριαζεις εσυ? Δικηγορος του εισαι?

Γραβατας,ακριβος και τωρα τα ειπαμε και φευγεις δεν θελω ουτε καλημερα ξανα μαζι σου καθαρμα,
Μηνας,ενταξει φευγω ακυρονονται ολες οι συνεργασιες μας σου εδωσα ψωμι να φας και με φερεσαι τοσο ασχημα να ξερεις ότι από σημερα εκανες έναν εχθρο όταν περπατας στο δρομο να κοιτας παντα πισω σου,

Γραβατας,και εσυ να προσεχεις γιατι εχω έναν ακομα κολλητο τον αστυνομο παπαγαλιδη και μπορει να σε σπασει τα μουτρα οποτε θελει και μαλιστα νομιμα,

Μηνας,αυτό θα το δουμε ποιος πρεπει να προσεχει φυλλαξου από εμενα,
Γραβατας,εχει και μουτρα και μιλας ακομα καθαρμα αχ να ηξερα μια παρανομια στην δουλεια σου,
Και τοτε εμφανιζεται ο παπαγαλιδης εντελος ξαφνικα,
Παπαγαλιδης,παρανομια? Ποιος κανεις παρανομια?
Γραβατας,καλος τον γενικα μιλαμε με τον ας πουμε κυριο,

Μηνας,φευγω και δε θα με ξανα δεις,
Αμεσος μετα ο γραβατας τα ειπε όλα  στον παπαγαλιδη,
Παπαγαλιδης,το να παει καποιος με την γυναικα ενως της παρεας είναι ατιμο αλλα δεν είναι παρανομο,

Γραβατας,δε μπορεις να τον σπασεις τα μουτρα και να πεις ότι σου επιτεθηκε?
Παπαγαλιδης,και βεβαια όχι η ελληνικη αστυνομια δε κανει τετοια πραματα επρεπε να ντρεπεσαι και μονο που το ειπες σε εμενα,
Γραβατας,σωστα συγγνωμη αλλα πες μου πως θα τον ξεφτιλισω αυτόν τον αλητη?

Παπαγαλιδης,σαν αστυνομος σου λεω να τον αφησεις σαν ανθρωπος σου λεω να αφησεις τον μυστιδη να αναλαβει,
Και εκανε ότι του ειπε μιας και ακουγε παντα τα σοφα του λογια
Από την άλλη ο μυστιδης καταφερε να βαλει μικροφονο στο τηλεφωνο του μηνα και να ηχογραφει της συνομιλιες με της άλλες κοπελες του ελεγε πανω κατω τα ιδια που ελεγε και στην σοφια από πολλες μαλιστα επαιρνε λεφτα μιας και ηταν πλουσιες και ετσι περνουσε ανετη ζωη
Ολοι συμφωνισαν να τον ξεφτιλησουνε και να αναλαμβαινε ο μυστιδης εκεινος δεχτικε,
Μυστιδης,καλησπερα μηνα,

Μηνας,καλησπερα αν θελεις να με κραξεις και εσυ για τον ζεγλιδη σου λεω ότι εχω δουλεια,
Μυστιδης,ελα ρε μεγαλε νομιζεις ότι ολοι εχουμε τετοια βασανα? Άλλο σε θελω εγω γνωριζω ότι δουλευεις σε μια εταιρια με ποτα και ελεγα να θελουν καποιον να μιλουσες για εμενα,
Μηνας,η εταιρια μου εχει εμπειρα στελεχη και δεν χρειαζομαστε αλλα ατομα εξαλου ααααααα,
Ο ζουνης ηταν ακριβος από πισω του και τον επιασε τα μουτρα καθος τον εβαλε ένα μαντιλι με υπνοτικο τον βαλανε σε ένα αμαξι και τον πηγαν σε καποιο σπιτι
Μολυς ξυπνησε τους ειδε από επανω του ολους της παρεας,

Μηνας,αφηστε με να φυγω θα σας κανω μηνυση εχω μεγαλες γνωριμιες στην εταιρια μου εχω πελατες δικηγορους,
Ζουνης,κατι ειπες τωρα ο δικηγορος ο κωστας κανει 100 δικηγορους μαζι,

Μηνας,τι ζητατε από εμενα?
Ζεγλιδης,μια ερωτιση γιατι μου το εκανες αυτό εγω σε συμπαθησα σε εκανα μελος της παρεας μου και εσυ μου πηδουσες την γυναικα λεγοντας ψεματα σε εμενα?
Μηνας,ειμαι αντρας και εχω περασει της αρεσα μου αρεσε το καναμε,

Ζεγλιδης,με την γυναικα μου ρε?
Μηνας,να μην την ειχες αγαμητη,
Μυστιδης,και την αγαπησες την σοφια?
Μηνας,ασφαλος αν δεν την αγαπουσα θα ειχα τοσο καιρο δεσμο μαζι της?
Μυστιδης,με την κλαιρη ποσο καιρο εχεις δεσμο ωραιε μηνα?

Μηνας,με την κλαιρη? Που την ξερετε?
Μυστιδης,εχεις σχεση με την κλαιρη αντωνιου οριστε και η αποδιξη,

Ειχε ένα κασετοφονο και την ομιλια τους πριν 2 μερες,
Κλαιρη,με αγαπας μηνα μου?
Μηνας,σε λατρευω αγαπη μου,
Όταν το ακουσε απορισε,

Μηνας,ηχογραφισατε την ομιλια μου παγιδεψατε το τηλεφωνο μου,
Τοτε εμφανιστικε η σοφια,
Σοφια,τοσο πολύ με αγαπας και λες ακριβος τα ιδια και σε άλλη μηνα?

Μηνας,όχι αγαπη μου εσενα μονο αγαπαω,

Μυστιδης,και αυτό το αγαπη μου στην αλλη κοπελα?

Μηνας,ένα πηδημα ητανε μου την επεσε όταν πηγα στο μαγαζι που δουλευε το καναμε στο μπαρ ε και πανω στο σεξ λες πολλα λογια που δεν ενωεις όπως πχ ότι αγαπας τον αλλων,
Μυστιδης,εχουμε και άλλη ομιλια με μια λιτσα αμπελοκιπιδου
Αυτην την ελεγες να σου φερνει και 200 ευρω κάθε φορα γιατι αλλιως θα ελεγες στον αντρα της για την σχεση σας και επειδη ηταν πλουσιος θα γινοταν σκανδαλο και την πηδουσες και τα επαιρνες ζιγκολο
Μηπως θες να βαλω να ακουσεις?

Μηνας,παλιο κατασκοπε,
Μυστιδης,πληγωσες μελος της παρεας μου θα σε ξεφτιλισω όπως σου αξιζει,

Σοφια,αλητη μου ελεγες τοσα λογια για να με ριξεις στο κρεβατι τα ιδια ελεγες σε ολες καθαρμα,
Μηνας,ναι αλλα και εσενα σε αρεσε σε ολες αρεσανε
Ε ναι λοιπον ειμαι ο γαμιας σας και σας γαμαω ολες παλιοπουτανες,
Μυστιδης,ενταξει κυριες μου δικος σας,

Τοτε βγηκαν η λιτσα η κλαιρη μια δημητρα μια λια και η σοφια βεβαια και αρχισαν να τον χτυπανε τον χαρατσαν τα μουτρα του και εγινε κακασχημος,

Σοφια,να πας τωρα να βρεις αλλα θυματα καθαρμα,

Μυστιδης,και μην τολμησεις να πας στην αστυνομια γιατι αν γινει αυτό τοτε θα βγει στην φορα και ο εκβιασμος που εκανες με της άλλες γυναικες αλλα και στην δουλεια σου θα πουμε πως λουφαρεις συνεχεια και τους εκμεταλευσαι από σημερα δεν μας ξερεις και αλλαζεις γειτονια η και πολη,

Ο μηνας δεχτικε ενιωθε ταπεινομενος,
Σοφια,τελος καλο όλα καλα ζεγλιδη μου με συγχωρεις για ότι σου εκανα,
Ζεγλιδης,ενταξει αγαπη μου από σημερα και μετα θα κανω τα παντα για να μην βαρεθεις ποτε την σχεση μας μυστιδη σε ευχαριστουμε για όλα,
Μυστιδης,εγω ευχαριστω όλα καλα,
Γραβατας,τελικα ειδατε οσοι εχουν λεγιν είναι μορφομενοι και παιρνουνται για σοβαροι στους αλλους είναι κατά βαθος ψυχροι και μισανθρωποι,

Ζουνης,ακριβος εγω ουτε μορφομενος ειμαι ουτε σοβαρος μπορει να εχω 5 γκομενες αλλα το λεω από την αρχη δεν κοροιδευω καμια και οσο και αν θελουνε δε θα πηγαινα ποτε με την γυναικα ενως κολλητου μου,

Μυστιδης,τι τα λες αυτά ρε ζουνη λες να μην σε ξερουμε αν δε σε ξεραμε δε θα σε καναμε μελος στην παρεα μας,
Ζεγλιδης,τελος καλο όλα καλα αδελφεια κερναω γυροπιτες και μπιφτεκοπιτες εσεις κεραστε της μπιρες και τα γλυκα,

Και ετσι η ζωη συνεχιζεται κανωνικα,



5 σχόλια:

  1. Όμως ο μυστιδης σαν αλεπου που είναι και σαν πρωην κατασκοπος αποφασισε να παρακολουθησει την σοφια

    Μετα από 4 μερες ... εβγαλε μια φωτογραφια με το ακριβο αι φον του ...

    Ζεγλιδης,με την γυναικα μου ρε?
    Μηνας,να μην την ειχες αγαμητη

    Ζουνης,ακριβος εγω ουτε μορφομενος ειμαι ουτε σοβαρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η δυνατη σκηνη του ζεγκλιδιου να κλαιει και να παρακαλει γονατιστος ειναι νομιζω απο τις πιο αγαπημενες στην παγκοσμια λογοτεχνια...μην πω και στον παγκοσμιο κινηματογραφο και φανω υπερβολικος


    πολυ καλη ιστορια και με κεντρικο μυνημα την φιλια στις μερες μας ισως λεω ισως θα πρεπει να αναρρωτηθουμε για πολλα πραγματα

    Ζουν-3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δράση,περιπέτεια,πλοκή , ηρωισμός αλλά και ερωτισμός σε οπαδική παρέα!Όλα τα έχει η ιστορία που είναι πολύ συγκροτημένη. Ο Γαμβι σκίζει λογοτεχνικά.
    Τελικά το σπόρ αμάξι το είχε ο Μηνάς ε; Ο Ζεγλίδης τι αμάξι είχε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο ζεγλιδης εχει ενα ωραιο αμαξι ακριβο αλλα δε το εχει για φιγουρα αλλα για τον εαυτο του

    περναμε και κοινωνικα μηνυματα αληθεια ποσες κοπελες την επαθαν απο εναν τετοιο μηνα?
    λιγο εμφανιση λιγο ντισιμο λιγο καλα λογια και πολλα ψεματα της καταφερνει να της πιασει γκομενες και οταν της βαρεθει της πεταει και παραπονιουνται για τους αντρες γενικα
    καλησπερα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή