Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ



2050 θεσσαλονικη ο ολυμπιακος ετοιμαζεται να πανυγιριζει το 75ο του πρωταθλημα η συγκιβερνιση νδ πασοκ φωναζει ότι θα είναι καταστροφη η εξοδος από το ευρω και πρεπει ο ελληνικος λαος να κανει θυσιες και να δεχτει το μνημονιο 29 σαν αναγκαστικη λυση για το μελλον της χωρας η ανεργια εχει φτασει στο 75 της εκατο  και ο τζακ στην βιλα του καθεται μεγαλο σαββατο απογευμα και περιμενει να ερθει η ανασταση
Περασαν οι εποχες που ηταν με μεγαλες παρεες κάθε χρονο τετοια μερα και που μετα την μαγειριτσα πηγαινε στα μπουζουκια τωρα τα τελευταια χρονια την περναει μονος του αφου κοψανε οι περισσοτεροι συγγενεις και γνωστοι του να ερχονται 

Εχει μια υπηρετρια  να τον μαγειρευει και να σημαζευει το σπιτι και έναν σοφερ να τον πηγαινει βολτες της λιγες φορες που βγαινει εξω από την βιλα του
Ο μονος στενος κολητος του ας πουμε που τον επισκεπτεται συχνα είναι ο πρωην ταξιαρχος σταυρος παπαγαλιδης ετσι τον επισκεφτικε και εκεινο το βραδυ λιγο πριν την ανασταση,

Παπαγαλιδης,τι εγινε ρε γερολαδα?
Τζακ,καλος το πουλι ηρθες και φετος ε?
Παπαγαλιδης,τι νομιζες θα σε αφηνα να κανεις ανασταση μονος σου?
Τζακ,ξερεις ότι εχω αρκετα φαγητα και ερχεσαι για να την βγαλεις κουτρα,
Παπαγαλιδης,όχι τζακ μην λες τετοια,
Τζακ,αστα αυτά σε εμενα σε πουλαω και σε αγοραζω δε με γελας,

Υπηρετρια,καλησπερα κυριε παπαγαλιδη,
Παπαγαλιδης,καλος την ηρωιδα πες μου τοσα χρονια πως τον αντεχεις τον λαδα?
Υπηρετρια,με κουραζει λιγο αλλα είναι καλος κατά βαθος,
Παπαγαλιδης,ναι στα βαθη του ωκεανου,

Τζακ,τι θες μανωλια?
Υπηρετρια,ηρθε ο γιατρος,
Γιατρος,καλησπερα κυριε τζακ βγηκαν τα αποτελεσματα από της εξετασεις ενταξει ειστε καπως καλυτερα αυτό το μηνα,

Τζακ,ενταξει τωρα ανακουφιστικα,
Γιατρος,το ζαχαρο λιγο να προσεξουμε όμως γιατι με ανησυχει δεν είναι να τρωτε γλυκα αυτό το καιρο,
Τζακ,γιατι μπορω να τα φαω μετα?
Γιατρος,αν αποφυγουμε κανα 2 μηνες όλα τα γλυκα το καλοκαιρι μπορεις να φας και κανενα παγωτο και αντε μια σοκολατινα,

Τζακ,χεστα και αστα γιατρε ειτε τωρα ειτε μετα καποια στιγμη θα παθω την ζημια,
Γιατρος,όχι μην λετε τετοια αν αποφυγουμε ένα διαστημα τα γλυκα αργοτερα θα,

Τζακ,αργοτερα θα βρεθει και άλλο προβλημα γιατρε και μετα και άλλο μεχρι να παω στον άλλο κοσμο
Αχ τα γεραματα είναι η αρρωστια γιατρε και τι δεν θα εδινα να ημουνα λεει ξανα νεος,

Παπαγαλιδης,γερασε και αρχιζει και τα χανει,
Τζακ,ο φαουστ πουλησε την ψυχη του και ξανα εγινε νεος εγω δε μπορω να κανω κατι?
Γιατρος,ξερετε ότι κατι τετοιο δε γινεται,

Τζακ,γιατι να μην γινεται γιατρε 21αιωννα εχουμε και για την ακριβια στα μισα ποτε επιτελους θα φτιαχτει ένα φαρμακο να ξαναγινομαστε νεοι τι σοι επιστημη είναι αυτή? Επιστημη σου λεει σκατα στα μουτρα τους που δε μπορουν να μας κανουν νεους,

Γιατρος,δεν διαφωνω τελος παντων πρεπει να φυγω σας εγραψα τα φαρμακα που πρεπει να παιρνετε καλη ανασταση,
Εφυγε ο γιατρος και εμειναν λιγο μονοι τους μεχρι που ηρθε μια ξανθια κοπελα η ντινα,

Ντινα,καλησπερα κυριε τζακ καλησπερα και σε εσας κυριε παπαγαλιδη,
Τζακ,καλος την ντινα τι κανεις κουκλα μου πως και τετοια μερα δεν εισαι εξω με την παρεα σου?
Ντινα,σημερα θα φαμε οικογενειακος και θα σας παρω και εσας μαζι να μην ειστε μονος,

Τζακ,μα δεν θα σας χαλασω την διαθεση? Τι δουλεια εχει ενας γερο παραξενος στο τραπεζι το δικο σας?
Ντινα,χαρα μου να σας εχω παρεα κυριε τζακ σας σεβομαι και σας εκτιμω πολύ,

Παπαγαλιδης,και δε μου λες κοπελια αγορι εχεις η εισαι μονη?
Ντινα,εντελος μονη σαν το λεμονι ψαχνω τον πριγκηπα του παραμιθιου αλλα σαν να αργει τελος παντων περασε η ωρα λοιπον κυριε τζακ μετα την ανασταση θα ερθω να σας παρω μην φερεται αντιριση ενταξει καλη ανασταση να εχουμε καλη ανασταση και σε εσας κυριε παπαγαλιδη αν θελετε ελατε και εσεις σημερα,

Τζακ,ενταξει ντινα τα λεμε μετα,
Παπαγαλιδης,αυτή είναι γυναικα με αυτή να εισαι μαζι μαλιστα,

Τζακ,τι λες βρε μουρλογερε?
Παπαγαλιδης,ακου τζακ το σκεφτικα καλα πολύ καιρο εγω όπως ξερεις εκανα μια καποια περιουσια σαν ταξιαρχος στο σωμα όλα αυτά τα χρονια θα παω σε γιατρους λοιπον να με κανουν καλα με πλαστικες με επεμβασεις να μπορω να φερομαι 20 χρονια νεοτερος τουλαχιστων στο σωμα,

Τζακ,και πως θα τα καταφερεις βρε και αντε θα ανακουφιστεις λιγο αλλα τι θα κερδισεις?

Παπαγαλιδης,τι θα κερδισω? Πολλα παρα πολλα θα ανακουφιστω καποιο καιρο και ετσι θα παρω πολλες χαρες που εχω στεριθει τωρα όπως τον ερωτα,
Τζακ,και ποια θα σε ερωτευτει βρε τρομαρα σου ψωνιο ε ψωνιο,
Παπαγαλιδης,η ντινα σου,
Τζακ,τι λες ρε?



Παπαγαλιδης,ακουσε το σχεδιο μου θα παω στους γιατρους να με συνεφερουν στο μεταξυ θα στελνω κάθε μερα μια ανθοδεσμη και ένα κουτι γλυκα στιν ντινα για να με εκτιμισει,
Τζακ,βρε την μανα της δεν την σκεφτεσαι δε θα ντραπεις όταν μαθει ότι θες την κορη της?
Παπαγαλιδης,καθολου αυτή είναι μαλιστα που θα της βαζει λογια να τα φτιαξουμε και να σου πω πως θα σκεφτει
Μεγαλος είναι ποσα χρονια θα ζησει και τι ελεγχο θα σου κανει?
Θα ζησεις μεσα στον πλουτο θα γυρνας με την παρεα σου ότι ωρα θελεις αλλα το βραδυ θα κοιμασαι μαζι του αυτό μονο
Εμενα δε με νοιαζει να εχει γκομενο ουτε που θα πηγαινει εγω θελω μονο να την εχω στο κρεβατι μου κάθε βραδυ όταν κοιμαμαι και μαζι της δε θα κοιμαμαι μονο χα χα,

Τζακ,βρε τι είναι αυτά που λες τι θα της κανεις δηλαδη εσυ?
Παπαγαλιδης,πολλα ειπαμε θα με κανουν ξανα δυνατο οι γιατροι θα την εχω στο κρεβατι μου και χρατσα χρουτσα χρατσα χρουτσα θα την ξεκοκαλιζω την ντινα,
Τζακ,ελα ρε δεν θελω να λες προστυχα για αυτην την κοπελα,

Παπαγαλιδης,γιατι δηλαδη γυναικα είναι 20 ετων και θα την παντρευτω,
Τζακ,θα συχαθει τον εαυτο της αν ξαπλωνει μαζι σου και δε θα θελει να βγαινει μετα εξω θα την λενε ολοι ότι πηρε τον πλουσιο τον γερο για να κανει την τυχη της δεν την σκεφτεσαι τι μουτρα θα εχει?

Παπαγαλιδης,να σου πω όταν τρως μια ψημενη κοτα και το ευχαριστιεσαι είναι απαραιτητο να το ευχαριστιεται και η κοτα?
Τζακ,ντροπης πραματα είναι αυτά μονο ενας τροπος υπηρχε να ερωτευομασταν ξανα νεες γυναικες να γινομασταν νεοι,

Παπαγαλιδης,καλα ενταξει κρατα αυτό το ονειρο εσυ εγω από την τριτη που θα ανοιξουν ξανα τα ιατρεια θα παω στους γιατρους για ανανεωση και χρατσα χρουτσα χρατσα χρουτσα θα την ξεκολακισω την ντινα εσυ περιμενε να πουλησεις την ψυχη σου λοιπον παω σε έναν γνωστο να τον ευχηθω δε θα αργησω,
Εφυγε ο παπαγαλιδης και ο τζακ εφτιαξε ένα ζεστο τσαι με λιγα μπισκοτα και σκεφτοταν όλα αυτά τα πραγματα τι καλα που θα ηταν αν ξανα γινοταν νεος και τοτε ακουσε θοριβο,

Τζακ,τι εγινε ποιος είναι?
Υπασπιστης,αναθεμα της υπερωριες μας,
Τζακ,ποιος εισαι τι ζητας τετοια ωρα σπιτι μου εισαι κλεφτης αμαν οι λιρες μου,
Υπασπιστης,χαλαροσε ρε δεν ειμαι κλεφτης ειμαι ο υπασπιστης του πνευματος του κακου φωναζεις ολη μερα σημερα ότι θες να ξανα γινεις νεος και ηρθα να διαπραγματευουμε,
Τζακ,γιατι δεν ηρθε το πνευμα τοτε?

Υπασπιστης,παιζει ταβλι με τον αδη και ετσι εστειλε εμενα,
Τζακ,και θα πιστεψω τωρα ότι εισαι πνευμα σιγουρα σε πληρωσε ο παπαγαλιδης να με κανεις αστεια ενταξει γελασαμε,
Υπασπιστης,τωρα μην με βαλεις να μετακινω πολυθρονες γιατι βαριεμαι νομιζω ότι φενομαι ότι δεν ειμαι ενας απλος ανθρωπος ειμαι ο υπασπιστης του πνευματους του κακου αυτος που παντα θελει να κανει κακο και ετσι με εστειλε να κανουμε μια συμφωνια,

Τζακ,τι συμφωνια δηλαδη θα με κανεις νέο?
Υπασπιστης,ακριβος θα γινεις ξανα νεος ότι ηλικια θελεις σε οποιο μερος θελεις θα κανεις την ζωη σου παλυ από την αρχη αλλα όταν πεθανεις η ψυχη σου θα ανηκει στο κακο,
Τζακ,κατσε γιατι με τα ειπες λιγο μαζεμενα τι ακριβος θα με κανεις όταν πεθανω?

Υπασπιστης,θα σε παρουμε την ψυχη σου,
Τζακ,ακριβο τιμημα δεν εχεις κατι ποιο ευκολο?
Υπασπιστης,ε κοιταξε να δεις ένα υπαλληλος ειμαι και εγω,
Τζακ,να σου δωσω λεφτα και ασε της ψυχες οπου είναι γραμμενο να πανε θα πανε,
Υπασπιστης,τι να τα κανω τα λεφτα όμως εγω?
Τζακ,όχι τι να τα κανεις τα λεφτα κυβερνανε τα παντα όταν εχεις λεφτα εχεις και πολλους που σε αγαπανε αυτό να το θυμασαι,
Υπασπιστης,δε το σκεφτικα εσυ τι μπορεις να δωσεις?
Τζακ,θελω να γινω νεος και αδιαφωρο για τα χρηματα θα ξεκινησω από την αρχη σου χαριζω ολη μου την περιουσια την βιλα μου το γραφειο μου και το αμαξι μου της λιρες μου  δεν αρκουνε?

Υπασπιστης,με πιανεις στο φιλοτιμο τωρα τελος παντων κομματια να γινει θα βρει από αλλου ψυχες το πνευμα εγινε συμφωνοι θα υπογραψεις το συμβολαιο και θα ξανα γινεις νεος αληθεια πως θες να σε κανω όπως ησουνα η αλλιως?

Τζακ,όπως ημουνα ωραιος ημουνα,
Υπασπιστης,ενταξει και σε τι ηλικια 18?
Τζακ,ε όχι και φοιτητη,
Υπασπιστης,σωστα 21?
Τζακ,όχι κανεμε 25 να εχω τελειωσει και με το στρατιωτικο μου,
Υπασπιστης,ενταξει 25 ετων πηγαινε να ξαπλωσεις και όταν ξυπνησεις θα σηκωθεις σε άλλο μερος και θα εισαι νεος αγνωστος της γειτωνιας και πολύ φτωχος,
Τζακ,ενταξει αλλα και καποια χρηματα για τα πρωτα μου εξοδα ε υπασπιστη?
Υπασπιστης,τελος παντων θα σου δωσω και1000 ευρω ετσι για αρχη,
Τζακ,ενταξει συμφωνοι δωσμου το χερι σου,
Υπασπιστης,ενταξει και τωρα φευγω αρκετες καλοσινες εκανα παω να βασανισω κανενα χιτλερικο να περασει και η ωρα αντιο δεν με ειδες δεν με ξερεις μην το πεις πουθενα,
Τζακ, μεινει υσιχος,
Εφυγε ο υπασπιστης του κακου και πηγε ο τζακ να ξαπλωσει ξυπνησε και ηταν ποια νεος σε άλλη γειτονια,


Τζακ,ειμαι νεος επιτελους εγινε το ονειρο μου ειμαι νεος παλικαρι μπορω να τρεχω να χορευω ειμαι νεος ζητω τα νειατα ζητω η νεολαια ειμαι νεος χα,
Εκανε μερικες βολτες χαρουμενος και πηγε σε ένα μαγαζι να ψωνισει ρουχα πηρε ένα μπλουζακι γαλαζιο με κιτρινα γραμματα ένα τζιν λιγο σκιζμενο και αφου εκανε κοπλιμεντα στιν πωλητρια πηγε να βρει την ντινα για να νοικιασει στο δωματιο που εχουν,

Τζακ,καλησπερα σας ενδιαφερομαι για το δωματιο που νοικιαζεται,
Ντινα,βεβαια αλλα να σας το δειξει η μητερα μου μαμα ενας κυριος ηρθε για το δωματιο,
Μητερα,καλησπερα ένα απλο δωματιο ξερετε εχουμε και λεγαμε για κανενα φοιτητη,
Τζακ,δεν ειμαι φοιτητης αλλα από ότι βλεπω η αυλη σας είναι καταπληκτικη μας θυμιζει της παλιες καλες γειτονιες της αθηνας μας,
Μητερα,σωστα ελατε να το δειτε βεβαια είναι λιγο παλιο,
Τζακ,ποιος δινει σημασια τωρα σε τετοια,
Μητερα,ξερετε δεν εχει κουζινα,
Τζακ,και τι με αυτό τα εστιατορια να είναι καλα και θα τρωμε εξω,

Μητερα,δεν εχει και θεα καπου,
Τζακ,αφου εχει βλεπεις την μπουγαδα της γειτονισας και νιωθεις ότι δουλευεις,

Μητερα,το νοικιαζω 10 ευρω την ημερα,
Τζακ,μια χαρα τιμη θα σας δωσω 300 ευρω για τον πρωτο μηνα και μετα βλεπουμε νεοι ειμαστε θα τα καταφερουμε,
Μητερα,πολύ ωραια και ποτε θα ερθετε?
Τζακ,μα ηρθα ειδη,
Μητερα,ωραια καλη συγκατικιση λοιπον αληθεια πως σας λενε?
Τζακ,με λενε ιακοβο ιακοβιδη,
Μητερα,χαρικα κυριε ιακοβε εμενα ματινα και η κορη μου η ντινα,
Τζακ,χαρικα πολύ δεσποινης και αν μου επτρεπεται σημερα το βραδυ θα σας κανω το τραπεζι ετσι να γνωριστουμε ποιο καλα,

Της πηγε σε ένα ρεστοραν φαγανε ηπιανε ηταν όλα καλα όταν γυρισαν σπιτι η μητερα της ντινας την μιλουσε για αυτό,
Μητερα,φενεται πλουσιος κοιταξε να τον  καταφερεις να τα φτιαξεται σιγουρα θα εχει κανενα σπιτι αλλου και ψαχνει μια κοπελα να τον αγαπησει για αυτόν και όχι για τα λεφτα του προσεχε να μην στον φαει καμια άλλη,

Ντινα,και εμενα μου αρεσει και αδιαφωρω αν είναι η όχι πλουσιος μου αρεσει ο χαρακτηρας του παντα έναν τετοιο αντρα ηθελα,
Το άλλο πρωι περνανε το πρωινο του στην αυλη μεχρι να παει να δει για καμια δουλεια ο τζακ τοτε ηρθε ο σοφερ του ο μπουρνες,

Τζακ,ωχ ο φλορος,
Ντινα,α να ο μπουρνες θα ξερει κανενα νέο για τον κυριο τζακ μπουρνε ελα καθησε,
Μπουρνες,ειμαι να σκασω χαθηκε από προσωπου γης αυτος ο γερος και ετσι εμεινα ανεργος,
Ντινα,δεν εμαθες καποιο νέο μηπως επαθε τιποτα η μηπως πηγε σε κανενα ταξιδι?
Μπουρνες,κανεναν δεν εχει διπλα του και ποτε δεν πηγε πουθενα για να μην ξοδευτει σαν να ανοιξε η γη και να τον καταπιε,
Ντινα,να σου φτιαξω έναν καφε?
Μπουρνες,ναι ένα καφε με πολύ φαρμακη γιατι παω να σκασω,

Τζακ,ειμαι ο νεος νοικαρης του σπιτιου ιακοβο με λενε χαρικα κυριε και μην ειστε ετσι νεος ειστε θα βρειτε αλλου δουλεια,

Μπουρνες,ασε με κυριος στα νευρα μου ξερεις τι θα πει να μεινω χωρις δουλεια?
Τζακ,μην σκας βρε νεος ειπαμε εισαι θα βρεις αλλου σοφερ ζητανε συχνα,
Μπουρνες,βρε δουλεια θα βρω αλλα σαν αυτην με αυτό το αφεντικο δε θα βρω ποτε,
Τζακ,γιατι τι ηταν το αφεντικο?
Μπουρνες,κοροιδο και μαλιστα μεγαλο,
Τζακ,δηλαδη δηλαδη?

Μπουρνες,που να στα λεω και εσενα με 10 μασελες ετρωγα από εκει χωρις να το καταλαβει ποτε,
Τζακ,για λεγε με ενδιαφερει να περναει και η ωρα δηλαδη,



Μπουρνες,εγω επαιρνα το κλασσικο 400 ευρω το μηνα αλλα ειχα και εξτρα μισθους
Ελεγα αφεντικο τα λαστιχα θελουν αλλαγη
Να παρουμε μου ελεγε το κοροιδο  ναι αλλα τα λαστιχα ηταν καινουργια ακομα
Αγωραζαμε τα καινουργια και τα παλια τα πουλουσα εγω και εβγαζα 200 ευρω στην τσεπη μου και όλα αυτά 3 φορες το χρονο,

Τζακ,βρε τον φλορ εε τον μπουρνε εξυπναδα,
Μπουρνες,αμ το άλλο η βενζινα 100 ευρω με εδινε να βαλω και εγω εβαζα μονο 50 δε πηγαιναμε και μεγαλες διαδρομες ετσι κερδιζα κάθε φορα ένα 50αρικο στην τσεπη μου και ελεγα ότι καιει πολύ βενζινα το αμαξι και το κοροιδο το πιστευε,

Τζακ,δηλαδη τον εξαπατουσες τον εκλεβες,
Μπουρνες,ναι τι σου λεω αλλα εντιμη απατη,
Τζακ,τελος παντων ενταξει θα υπαρχουν και αλλα κοροιδα αν ψαξεις,

Μπουρνες,σαν αυτων κανενας και είναι και το άλλο εγω από τον μισθο μου συντηρισω και την αδελφη μου και σχεδιαζα να μαζεψω λιγα λεφτα να ζητουσα την ντινα να παντρευτουμε και ειδες η ντινα τι γκομεναρα είναι ε?
Τζακ,ναι είναι ωραια γυναικα,

Μπουρνες,τι ωραια γυναικα ρε γκομεναρα εχει ένα σωμα ένα κορμι να το φιλας και να μην βαριεσαι ποτε,
Τζακ,δε θελω προστιχες να λες για την ντινα,
Μπουρνες,γιατι τι της εισαι?
Τζακ,ειμαι νοικαρης της και καταλαβαινω ότι είναι σοβαρη κοπελα,
Μπουρνες,ελα ρε που ζεις ετσι μιλουσαν πριν 50 χρονια τωρα λεμε στα ισα μια γκομενα ότι είναι μουναρα και την θελουμε για σεξ,

Τζακ,προστιχες ειπα όχι μπροστα μου και δε με λες γιατι καθεσαι εσυ τωρα και δεν ψαχνεις για δουλεια?

Μπουρνες,αυτό ηρθα να πω στην μανα της ντινας ότι θα ψαξω μια δουλεια και να με εχει στα υποψην να μην την κανει κανενα προξενιο,
Τζακ,ναι αλλα για να γινει αυτό πρεπει να εχεις δουλεια αντε πανε στο καλο βρες την δουλεια και ελα τοτε,
Μπουρνες,δεν εχεις αδικο να την φωναξω,
Τζακ,θα της το πω εγω πηγαινε εσυ,
Μπουρνες,καλα ενταξει χαρικα,

Τζακ,και εγω,
Τι να σε κανω ρε φλορε που αλλαξα αλλιως θα σε εβγαζα το λαδι ακους εκει να με κλεβει τοσα χρονια αρκετα καλος ημουνα εγω επρεπε να αγιασω ακου εκει να μην παρω χαμπαρι και να με κλεβουνε οι φλωροι,
Αφου ηπιε τον καφε του βαρι σκετο πηγε μια βολτα στο κεντρο της αθηνας και αρχισε να ψαχνει για δουλεια διαβασε σε μια εφημεριδα ότι ζητανε νεους σε καποιο γραφειο πηγε να περασει αλλα ειδε αρκετους που περιμενανε,

Νεος1,κυριε στην σειρα σας,
Τζακ,συγνωμη για την αγγελια ειμαι ακουσα ότι ζητανε νεους,
Νεος1,και εμεις τι ειμαστε στην σειρα λεμε,
Εφυγε θυμωμενος μιας και καταλαβε ότι δε θα εβρισκε δουλεια εκει περα
Πηγε να δει μια άλλη αγγελια σε γραφειο,

Αφεντικο,ζηταμε ατομα να εχουν εμπειρια εσεις που δουλεψατε μεχρι τωρα?
Τζακ,εχω δουλεψει πολλες δουλειες μην ανυσυχειτε πειτε μου τι θα κανω?
Αφεντικο,σημερα σαν μπογιατζη αυριο σαν υδραυλικο μετα σαν σερβιτορο το ξενοδοχειο μας βλεπεται εχει πολλα προβληματα και λιγους μαστορες που ξερουν από όλα,
Τζακ,καταλαβα με συγχωρειτε,

Ουτε εκει επιασε δουλεια τελικα μετα πολλα πηγε σερβιτορος σε μια ταβερνα,
Αφεντικο2, εχεις ξανα δουλεψει?
Τζακ,βεβαιος πριν χρονια,
Αφεντικο2,την συσταση από το αφεντικο σου,
Τζακ,δε την εχω γιατι ηταν στην πατρα,
Αφεντικο2,και ξερεις από σερβιτορος?
Τζακ,βεβαια δεν είναι και κατι το δυσκολο ουτε θελει τεχνη,
Αφεντικο2,νομιζεις όλα θελουν τεχνη τελος παντων θα σου δωσω μια ευκαιρια θα πιασεις από σημερα 2 το μεσημερι με 10 το βραδυ,

Τζακ,ενταξει σας ευχαριστω,
Αφεντικο2,ενσιμα ασφαλειες δεν δινω οσο για τον μισθο σου θα είναι 350 ευρω,
Τζακ,την βδομαδα?
Αφεντικο2,χα ωραιο ανεκδοτο το μηνα,
Τζακ,με 350 ευρω το μηνα δε φτανουν ουτε μεχρι το σουπερ μαρκετ,
Αφεντικο2,και τι με νοιαζει εμενα καπιταλισμο εχουμε πιασε δευτερη δουλεια της ωρες που θα εχεις κενες λοιπον ξεκιναμε από σημερα ετοιμασου και πιανεις δουλεια,

Δουλεψε παρα πολύ εγινε ρακος από την κουραση ο τζακ δε το πιστευε ότι θα κουραζοτανε τοσο ολες της ωρες ορθιος και να τρεχει για παραγγελιες μιας και η ταβερνα δουλευε ασταματητα και ειχε πολύ κοσμο,
Τζακ,ξεθεοθηκα αλλα αντεξα θα μου δωσετε έναν μισθο ετσι σαν πρωτη μερα?

Αφεντικο2,σημερα ηταν αρχη η πρωτη μερα περιμενε να βγει ο μηνας και θα σε πληρωσω μαζεμενα πηγαινε να ξεκουραστεις και αυριο στις 2 ξανα ελα και να θυμασαι παντα όχι γκρινια με τους συνεργατες γιατι σε απολιουμε την ιδια στιγμη καπιταλισμο εχουμε καταλαβετο εσεις θα δουλευετε και δε θα μιλατε οσα παραπονα εχετε,

Τζακ,αναθεμα τον καπιταλισμο σας καθαρματα,
Πηγε σπιτι εκανε μπανιο και βγηκε με την ντινα φαγανε ηπιανε ξοδεψε τα τελευταια του λεφτα εκει περα και την άλλη μερα σκεφτοταν μηπως μπορουσε να βρει άλλη δουλεια μιας και σαν σερβιτορος δε θα τα καταφερνε,

Τζακ,να δουλευω 8 ωρες με αυτά τα λεφτα δε γινεται αφεντικο,
Αφεντικο2,όπως θελεις,
Τζακ,να με πληρωσεις για την μερα που δουλεψα,
Αφεντικο2,ανεκδοτα λες παλυ? Δουλεψες μια μερα δοκιμαστικα και εχεις την απαιτιση να πληρωθεις?
Τζακ,μου εβγαλες το λαδι 8 ωρες και δε με πληρωνεις?
Αφεντικο2,ηταν δοκιμαστικα δεν σου αρεσε φευγεις τελος δε μπορω να καταλαβω γιατι εχεις απαιτησεις να πληρωθεις και ολας,

Τζακ,ενταξει κλεφτη θα κανω τετοια διαφημιση σε ολους τους γνωστους μου να μην πατησουν ουτε απ εξω από το μπουρδελο σου τα ακουτε κυριοι μην τρωτε σε αυτό το μαγαζι εκμεταλευονται το πρωσοπικο και δεν το πληρωνουν,

Αφεντικο2,αστυνομια βοηθεια ενας αναρχικος κανει φασαρια στο μαγαζι μου είναι εχθρος της δημοκρατιας μας και του καπιταλισμου μας,
Εφυγε ο τζακ νευριασμενος από το μαγαζι και ειδε ότι ειχε ένα σακακι καλο βρηκε έναν παλιατζη να του το πουλησει,

Παλιατζης,τι να σου δωσω τωρα για αυτό να πουμε 10 ευρω?
Τζακ,τι λες ρε κλεφτη εσυ εισαι χειροτερος λαδας από εμενα αυτό το πηρα 300 ευρω πριν 5 χρονια,
Παλιατζης,ε τοτε γιατι δεν το πας από εκει που το πηρες να σου δωσουν περισσοτερα παλια είναι να πουμε 15 ευρω τελευταια τιμη,
Τζακ,με πιανεις στην αναγκη βρικολακα αντε ενταξει παρτο,

Τον ειδε η ντινα και του μιλησε,
Ντινα,γιατι βρε ιακοβε την στιγμη που δεν ειχες λεφτα να εκανες τοσα εξοδα αυτές της μερες σε ταβερνες και μπουζουκια?

Τζακ,δε βαριεσαι ντινα μου νεοι ειμαστε θα τα καταφερουμε εξαλου αυτό το σακακι ηθελα να το ξεφορτοθω γεροντιστικο ητανε παω να παρω ένα τηλεφωνο για μια δουλεια που με ειπανε να δεις θα βρω δουλεια και θα εχω να σε βγαζω ξανα εξω γιατι εγω ντινα σε αγαπαω να το ξερεις οσες φορες θες θα στο φωναξω ότι σε αγαπαω,
Ντινα,και εγω σε αγαπαω αντε πηγαινε να παρεις το τηλεφωνο,

Πηγε τηλεφωνισε καπου που ειχε μιλησει ποιο νωρις και εκλεισε μια δουλεια σαν λογιστης σε καποιο γραφειο
Ξεκινησε την δουλεια του μεγαλη ορεξη και τα πηγαινε πολύ καλα μεχρι που ένα πρωι πριν παει στην δουλεια ειδε ότι καποιος εστειλε ένα πακετο λουλουδια και μια τουρτα στην ντινα,

Μητερα,ντινα ένα δεμα εχεις για εσενα μια τουρτα και κατι λουλουδια α και ένα γραμμα,
Ντινα,ποιος αραγε να τα στελνει χμ επειδη εισαστε πολύ γλυκια κοπελα σας στελνω μια τουρτα να σας γλυκανω και επειδη ειστε ωραια σαν τα λουλουδια της ανοιξης σας στελνω μερικα να στολιζουν την αυλη σας θα ηταν μεγαλη μου τιμη αν δεχτειτε να ερθω σπιτι σας να πιουμε έναν καφε και να μιλησουμε για το μελλον σας μετα τιμης σταυρος παπαγαλιδης τεος ταξιαρχος αστυνομιας,

Μητερα,ο κυριος παπαγαλιδης σε ζαχαρονει μεγαλη μας τιμη,
Ντινα,συμπαθεστατος γερος αλλα γερος,
Μητερα,δεν ειπα ότι είναι λυκοπουλο αλλα είναι τιμη να σε θελει ενας τοσο διασημος και πλουσιος αντρας,
Τζακ,μια στιγμη συγνωμη που κρυφακουσα αλλα ακουγονται όλα είναι τιμη λετε να ζαχαρονει αυτό το λουλουδι την κορη σας ένα γερος?

Μητερα,ακριβος αλλα δε θα πουμε τα πρωσοπικα μας σε εσενα και εσυ κοιταξε να μας πληρωσεις το νοικι,
Τζακ,μην ανυσυχειτε δεν θα σας αφησω ετσι 50 χρονια εεε 5 χρονια δουλευω και δε χρωσταω ουτε ένα ευρω με το που θα πληρωθω αυτές της μερες θα σας πληρωσω,

Το ιδιο απογευμα ειχε ερθει επισκεψη ο παπαγαλιδης τον ανοιξε ο τζακ,
Παπαγαλιδης,δε μου λες νεαρε εδώ είναι το σπιτι της δεσποινις ντινας?
Τζακ,τι την θες την ντινα γερο?

Παπαγαλιδης,εχουμε ραντεβου σημερα,
Τζακ,ναι αλλα η ντινα λειπει ελα καμια άλλη μερα αυριο μεθαυριο μετα από μερικα χρονια,
Παπαγαλιδης,δε με λες εσυ τι της εισαι της δεσποινις ντινας?
Τζακ,ειμαι ο δεσμος της αυτος που την αγαπαει,
Παπαγαλιδης,την αγαπας? Ε τοτε να φυγω,
Τζακ,ακριβος αυτό λεω αντε φυγε θα βρεις καμια γρια στο καπη να κανεις παρεα,

Μητερα,καλησπερα κυριε τζακ καλος ηρθατε στο σπιτι μας,
Παπαγαλιδης,καλησπερα ηρθα να σας επισκεφτω,
Μητερα,πολύ καλα κανατε η ντινα είναι επανω και ντινεται για εσας,
Παπαγαλιδης,σας ευχαριστω θα περιμενω μην βιαζεσται
Ελα εδώ νεαρε γιατι μου εκριψες ότι η ντινα είναι στο σπιτι?

Τζακ,γιατι εσυ καταλαβα ότι πας για δεσμο μαζι της ενώ την ντινα την αγαπαω εγω,
Παπαγαλιδης,και δε μου λες τι δουλεια κανεις και τι μισθο εχεις?

Τζακ,δουλευω λογιστης με 500 ευρω,
Παπαγαλιδης,αμ ετσι πες το ντε ασε μας νεαρε αντε να πας να βρεις καμια άλλη κοπελα η ντινα δεν είναι για τα μουτρα σου,

Τζακ,και είναι για τα δικα σου γερο?
Παπαγαλιδης,είναι για την τσεπη μου,
Ντινα,καλος ηρθατε κυριε παπαγαλιδη σας εφτιαξα ένα ουζο με μεζεδες,
Παπαγαλιδης,ευχαριστω ντινα θα το πω ξανα εισαι υπεροχη κοπελα και οποιος σε κοιταει λιωνει και θελει να σου τραγουδησει,

Τζακ,είναι και αισθηματιας ο γερος στα νειατα σου επαιζες μουσικη σε κανενα κλαμπ και σε εμεινε το καμακι?
Παπαγαλιδης,μα σας παρακαλω ποιος είναι αυτος που με προσβαλει συνεχεια?
Μητερα,ο νοικαρης μας ιακοβε πηγαινε εξω όπως βλεπεις εχουμε σοβαρη συζιτηση,
Τζακ,καλα εγω να περασω εξω εσεις να δω τι θα πειτε σοβαρο,

Παπαγαλιδης,ακουστε κυρια νιτσα τα πολλα λογια είναι φτωχια εμενα με ξερετε καλα εχω κανει μια περιουσια αλλα δεν καταφερα να βρω μια γυναικα ειμαι 70 χρονων βεβαια και δεν περιμενω να με αγαπησει καποια για την εμφανιση μου αλλα περιμενω να βρω καποια να με αγαπησει για τα λεφτα μου να είναι μαζι μου να βγαινουμε να κοιμομαστε μαζι να ζουμε σαν κανωνικο ζευγαρι
Κυρα νιτσα ζηταω το χερι της κορης σου της ντινας αν με παντρευτει θα ζησει μια ζωη ανετη χωρις προβληματα θα μπορει να κανει την ζωη της όταν βγαινει μονη της θα μπορει να κανει της βολτες της εγω το μονο που ζηταω είναι να κοιμωμαστε μαζι τα βραδια και να βγαινουμε οι δυο μας σε οποια μεροι θελω οποτε θελω για μερικες ωρες δεν νομιζω να ζηταω πολλα τι λες δεχεσαι?

Μητερα,με μεγαλη μου χαρα θα στην δωσω την κορη μου κυριε παπαγαλιδη ετσι δεν είναι ντινα θα δεχτεις για αντρα σου τον κυριο παπαγαλιδη?

Ντινα,ναι μητερα θα δεχτω τον κυριο παπαγαλιδη για αντρα μου,
Παπαγαλιδης,πολύ ωραια τοτε δεν μενει παρα να κανουμε τον αρραβωνα σημερα και ολας εχω εξω το αμαξι μου ετοιμαστειτε και θα σας περιμενω να παμε στο σπιτι μου,

Ετοιμαστικαν ενώ ο τζακ που τα ακουσε όλα περιμενε τον παπαγαλιδη μολυς βγηκε να του μιλησει,
Τζακ,εισαι ατιμος παπαγαλιδη,
Παπαγαλιδης,παλυ εσυ νεαρε?
Τζακ,ασε τα νεαρε και κοιταξε με καλα κοιταμε στα ματια με αναγνωριζεις?
Παπαγαλιδης,γνωστος φενεσαι,
Τζακ,ναι ειμαι αυτος που παντα μισουσες παντα ζηλευες και παντα ηθελες να αντιγραψεις σε ότι εκανα ο τζακ ο λαδας,

Παπαγαλιδης,απιστευτο εσυ? Πως εγινες ξανα νεος?
Τζακ,εκανα μια συμφωνια όπως σου ειπα ξανα εγινα νεος για το χατηρι της ντινας την ντινα την αγαπαω και θελω να την παντρευτω αστην λοιπον σε εμενα με τα λεφτα που εχεις μπορεις να αγωρασεις άλλη γυναικα εσυ,

Παπαγαλιδης,ακουσε να σου πω τζακ αν εισαι ο τζακ που πιστευω ότι εισαι παντα ειμασταν αντιπαλοι βαλαμε και τωρα έναν στοχο να αποκτησουμε την ντινα εσυ με τα νειατα σου και εγω με τα λεφτα μου αν η ντινα διαλεξε εμενα δεν φταιω εγω,
Μητερα,ηρθαμε κυριε παπαγαλιδη,
Παπαγαλιδης,παρακαλω περαστε στην λιμουζινα μου ο σοφερ θα μας παει στο σπιτι,
Τζακ,μισο λεπτο μονο να πω κατι στην ντινα,

Ντινας,τι θελεις ιακοβε?
Τζακ,σε αγαπαω ντινα,
Ντινα,και εγω σε αγαπω αλλα δε γινεται να ειμαστε μαζι γιατι εισαι νεος και αφραγκος και πρεπει να κοιταξω το μελλον μου αντιο τζακ δε θα με ξαναδεις ποτε,
Μπηκαν στην λιμουζινα και εφυγαν,

Τζακ,και τωρα τι γινεται για ποιον εγινα εγω νεος τι να τα κανω τα νειατα χωρις την γυναικα της ζωης μου?
Υπασπιστης,καλησπερα τζακ,
Τζακ,παλυ εσυ τι θελεις?
Υπασπιστης,ηρθα να δω πως πηγε με την ντινα σου τι εγινε χυλοπιτα εφαγες?

Τζακ,βρε αντε στα τσακιδια μαλακα μου εφαγες την περιουσια και ετσι δεν με ηθελε,
Τζακ,δεν με ηθελε χωρις τα λεφτα δεν με ηθελε τι εγινε?
Μπουρνες,ξυπνηστε κυριε τζακ ειστε καλα ειδατε καποιο ονειρο?

Τζακ,ονειρο? Ναι ειδα ονειρο αμαν δεν ειμαι νεος αλλα ειμαι στο σπιτι μου μια στιγμη να δω το ποιο σημαντικο που εχω,
Ανοιξε το μπαουλο και ειδε της λιρες του,

Τζακ,οι λιρες μου οι χρυσες μου οι λιριτσες κανεις δε θα με της παρει κανεις δεν δινω τα λεφτα μου σε κανεναν δε θελω να γινω φτωχος ακομα και αν γινω νεος,
Μπουρνες,ονειρο βλεπατε κυριε τζακ?
Τζακ,ναι ένα ονειρο ότι ημουν λεει ξανα νεος και φτωχος,

Μπουρνες,ενταξει ονειρο ηταν και τελειωσε σε λιγο εχουμε ανασταση,
Τζακ,σωστα ας ηρεμισω γιορτες εχουμε,
Μπουρνες,ακριβος θα θελατε αυριο να σας παω καπου?
Τζακ,όχι μπουρνε σου δινω ρεπο μεχρι την τριτη μερα της λαμπρης που θα ανοιξουν τα μαγαζια,

Μπουρνες,ωραια α κυριε τζακ ξεχασα να σας πω τα λαστιχα θελουν αλλαγη παλιοσανε,
Τζακ,α όχι μπουρνε ειπαμε όχι και ετσι,
Δε μου λες μπουρνε γιατι αλλαζουμε λαστιχα 3 φορες τον χρονο?

Μπουρνες,μια φορα αλλαξαμε περσυ μονο λαστιχα και μια προπερσι στα 2 χρονια που ειμαι ο σοφερ σας,
Τζακ,και πως από έναν απλο μισθο που σου δινω μπορεις να συντηρεις και την αδελφη σου μπουρνε?

Μπουρνες,δεν εχω αδελφη αφεντικο ουτε αδελφο,
Τζακ,σωστα ηταν ονειρο με συγχωρεις μπουρνε,
Μπουρνες,καλη ανασταση αφεντικο,

Τζακ,καλη ανασταση δε με λες μπουρνε κοπελα εχεις?
Μπουρνες,ειμαι ερωτευμενος με την ντινα αφεντικο αλλα υπαρχει προβλημα με τον μισθο που παιρνω δε μπορω να την ζητησω,

Τζακ,ετσι σκεφτοντουσαν οι  νεοι 100 χρονια πριν γεννηθω εγω είναι δυνατων να εχεις τετοια μυαλα?
Τοτε ανεβηκε και η ντινα,
Ντινα,σε λιγο ξεκιναμε για την εκκλησια,
Τζακ,μια στιγμη ντινα πες μου σου αρεσει ο μπουρνες σαν αντρας?
Ντινα,ξερετε,
Τζακ,με ένα ναι η ένα όχι ντινα,
Ντινα,μου αρεσει παρα πολύ,
Τζακ,τοτε από σημερα ειστε επισημο ζευγαρι εγω θα σας παντρεψω και εγω θα φροντισω για όλα τα οικονομικα σας θεματα θα παιρνεις 1000 ευρω το μηνα σαν σοφερ και εσυ ντινα θα παιρνεις αλλα 1000 ευρω για να ερχεσαι να μου διαβαζεις κανενα βιβλιο και να βοηθας και αυτην την υπηρετρια σε κανενα φαγητο οσο για σπιτι θα σας δωσω ένα που εχω στην κηφησια το σημαντικο είναι να αγαπαει ο ενας τον αλλων και να ειστε μαζι να ζησετε καλα ρε,

Μπουρνες,δεν ξερω τι να πω αφεντικο,
Τζακ,όχι αφεντικο ρε κουμπαρος σας ειμαι,
Ντινα,σας ευχαριστω πολύ,
Τζακ,Εγω σας ευχαριστω γιατι μεσα από εσας καταλαβαινω το καλο της ζωης να κανεις καλο ρε στους ανθρωπους,


Τοτε χαρικαν πηγαν ολοι στην εκκλησια εγινε η ανασταση και ηταν ολοι χαρουμενοι,

Παπαγαλιδης,χριστος ανεστη τζακ,
Τζακ,αληθος ανεστη παπαγαλιδη,
Παπαγαλιδης,τι εγινε ο μπουρνε με την ντινα είναι αγκαλιασμενοι?

Τζακ,ναι τους εδωσα εγω την βοηθεια που θελανε και θα τους παντρεψω σε λιγες μερες,
Παπαγαλιδης,μας εφαγε ο νεος την γκομενα?
Τζακ,ναι γιατι κάθε πραμα στον καιρο του παπαγαλιδη παμε τωρα να φαμε την μαγειριτσα μας εμεις,
 ο μπουρνες παντρευτικε την ντινα και ο τζακ ηταν ευτυχισμενος που καταφερε 2 νεους να τους κανει χαρουμενους κάθε πραμα στην εποχη του σκεφτικε και ολοι ητανε μεσα στην χαρα,






6 σχόλια:

  1. απο τα καλυτερα στορις που εχω διαβασει . Με λιγο παραπανω σεξ και βια θα ηταν ιδανικο για σεναριο. Στηριζουμε τον συγγραφεα με μανια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "2050 θεσσαλονικη ο ολυμπιακος ετοιμαζεται να πανυγιριζει το 75ο του πρωταθλημα η συγκιβερνιση νδ πασοκ φωναζει ότι θα είναι καταστροφη η εξοδος από το ευρω και πρεπει ο ελληνικος λαος να κανει θυσιες και να δεχτει το μνημονιο 29 σαν αναγκαστικη λυση για το μελλον της χωρας η ανεργια εχει φτασει στο 75 της εκατο και ο τζακ στην βιλα του..."
    :mpaf

    "Παπαγαλιδης,τι εγινε ρε γερολαδα?
    Τζακ,καλος το πουλι ηρθες και φετος ε?
    Παπαγαλιδης,τι νομιζες θα σε αφηνα να κανεις ανασταση μονος σου?
    Τζακ,ξερεις ότι εχω αρκετα φαγητα και ερχεσαι για να την βγαλεις κουτρα,"
    :D

    "Τζακ,γιατι να μην γινεται γιατρε 21αιωννα εχουμε και για την ακριβια στα μισα ποτε επιτελους θα φτιαχτει ένα φαρμακο να ξαναγινομαστε νεοι τι σοι επιστημη είναι αυτή? Επιστημη σου λεει σκατα στα μουτρα τους που δε μπορουν να μας κανουν νεους,"
    :P

    "Τζακ,βρε τι είναι αυτά που λες τι θα της κανεις δηλαδη εσυ?
    Παπαγαλιδης,πολλα ειπαμε θα με κανουν ξανα δυνατο οι γιατροι θα την εχω στο κρεβατι μου και χρατσα χρουτσα χρατσα χρουτσα θα την ξεκοκαλιζω την ντινα,"
    αχαχαχαχαχα

    "Παπαγαλιδης,καλα ενταξει κρατα αυτό το ονειρο εσυ εγω από την τριτη που θα ανοιξουν ξανα τα ιατρεια θα παω στους γιατρους για ανανεωση και χρατσα χρουτσα χρατσα χρουτσα θα την ξεκολακισω την ντινα εσυ περιμενε να πουλησεις την ψυχη σου"
    :P

    "Παπαγαλιδης,ευχαριστω ντινα θα το πω ξανα εισαι υπεροχη κοπελα και οποιος σε κοιταει λιωνει και θελει να σου τραγουδησει,

    Τζακ,είναι και αισθηματιας ο γερος στα νειατα σου επαιζες μουσικη σε κανενα κλαμπ και σε εμεινε το καμακι?"
    :D

    "Μπουρνες,ωραια α κυριε τζακ ξεχασα να σας πω τα λαστιχα θελουν αλλαγη παλιοσανε,
    Τζακ,α όχι μπουρνε ειπαμε όχι και ετσι,
    Δε μου λες μπουρνε γιατι αλλαζουμε λαστιχα 3 φορες τον χρονο?

    Μπουρνες,μια φορα αλλαξαμε περσυ μονο λαστιχα και μια προπερσι στα 2 χρονια που ειμαι ο σοφερ σας,
    Τζακ,και πως από έναν απλο μισθο που σου δινω μπορεις να συντηρεις και την αδελφη σου μπουρνε?

    Μπουρνες,δεν εχω αδελφη αφεντικο ουτε αδελφο,
    Τζακ,σωστα ηταν ονειρο με συγχωρεις μπουρνε,"
    :P

    Ευχαριστώ πολύ Τζακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή τη Ντίνα την έχει πάρει όλο το έμπερορ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "τοτε ηρθε ο σοφερ του ο μπουρνες,
    Τζακ,ωχ ο φλορος,"

    "Παπαγαλιδης,ακουστε κυρια νιτσα τα πολλα λογια είναι φτωχια εμενα με ξερετε καλα εχω κανει μια περιουσια αλλα δεν καταφερα να βρω μια γυναικα ειμαι 70 χρονων"

    klama!!!



    Τζακ,Εγω σας ευχαριστω γιατι μεσα από εσας καταλαβαινω το καλο της ζωης να κανεις καλο ρε στους ανθρωπους,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τρομερη ιστορια απο τις καλυτερες του γαμβι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε ευχαριστω πολυ καλε μου τζακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή