Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024

Η ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΤΖΑΚ

 

Καλησπερα μετα από αρκετο καιρο θα γραψω μια ακομα ιστορια αυτην την φορα στον φιλο και λιγο παρεξυγημενο τζακ ο οποιος ευχομαι να ναι καλα και να το διαβαζει

Δε θα πω κατι παραπανω διαβαστε την ιστορια μας,

 

Ο τζακ από παλια ηταν ενας από τους αλητες της ζωης από διαλημενο σπιτι ολη μερα στους δρομους μπλεκοτανε συχνα σε καυγαδες το ειχε στο αιμα του ηθελε παντα να νικαει 

 

Περασε μεγαλο μερος της εφηβιας του σε φασαριες καθως και σε ασυλο μιας και ειχε παντα μπλεξιματα με τον νομο

Ένα βραδυ σαν όλα τα αλλα ο παρακατω διαλογος του τζακ,

 

Αστυνομικος,βγες εξω από το αμαξι νεαρε από ότι βλεπω εισαι μεθυσμενος και οδυγεις,

Τζακ,ναι ηπια λιγο παραπανω τι να γινει?

 

Αστυνομικος,τιποτα ε σα δε ντρεπεσαι δωσε μου ταυτοτητα αδεια και διπλωμα,

 

Τζακ,ταυτοτητα οριστε τα αλλα δεν εχω,

Αστυνομικος,εισαι ανηλικος  οδηγεις μεθυσμενος δεν εχεις διπλωμα το αμαξι είναι κλεμενο

Κατι άλλο παρανομο εχεις κανει ρε?

 

Τζακ,ναι χτες το βραδυ γαμησα την μανα σου,

Χα χα χα,

Αστυνομικος,τι ειπες ρε καθαρμαααα,

 

Τον χτυπησε και μαζι με τον αλλον αστυνομικο τον πηγανε στο τμημα από εκει στον εισαγγελεα ο οποιος επειδη ηταν ανηλικος τον εστειλε σε ένα υδριμα για 2 χρονια μεχρι να γινει 18

Η ζωη εκει περα αρκετα ασχημη για τον τζακ συνεχιζε να μπλεκεται σε καυγαδες μεχρι που αποφασισε να δραπετευσει,

 

Τζακ,λοιπον εγω θα το σκασω από εδώ μεσα δε παει άλλο αυτή η κατασταση,

 

Νικος,πως θα φυγεις ρε οι φυλακες εδώ μεσα είναι αγριοι και ειμαστε κλειδωμενοι συνεχεια

Αλλα ας υποθεσουμε πως θα τα καταφερεις που θα πας θα σε βρουνε αμεσος και τοτε θα καταδικαστεις ξανα και θα μπεις σε αληθινη φυλακη,

 

Τζακ,δε με νοιαζει θα το ρισκαρω παντα με αρεσε το ρισκο εμενα δεν ειμαι εγω να καθομαι ηρεμα και να κανω ότι μου λενε εγω μια μερα θα παω μπροστα το νιωθω,

 

Την επομενη μερα ο γιατρος του υδριματος εδωσε κατι χαπια να παρουνε ολοι ετσι οστε να μην εχουν στυση το νέο το προλαβε καποιος που καθαριζε εκεινη την ωρα το ιατρειο και το ειπε στον τζακ και σε μερικους αλλους,

 

 

Νικος,μεχρι να μας τρελλανουν τελειος,

Τζακ,αν δεν μιλαμε την παταμε,

 

Νικος,και τι να πουμε δηλαδη?

Γιατρος,για ελατε στην σειρα θα παρετε ολοι από ένα χαπι θα σας βοηθησει να σκεφτεσται περισσοτερο με την λογικη,

 

Τζακ,ωραια γιατρε θα παρω το χαπι

ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ,

 

Με μια κινηση αφου χτυπησε την νοσοκομα που ειχε τα νερα επιασε τον γιατρο με κεφαλοκλειδωμα και τον αναγκασε να παρει το χαπι,

 

Τζακ,μας δινουνε χαπια για να μας πεσει να αποκτησουμε προβλημα και να μην μπορουμε στο μελλον να γαμησουμε είναι δικαιο αυτό?

 

Ολοι,όχι όχι τι είναι αυτά ρε ολοι,

 

Τζακ,παμε για εξεγερση σπαστε τα ολααα,

Σπαγανε ότι βρισκανε μπροστα τους χτυπηθηκανε με τους φυλακες και ετσι ο τζακ μαζι με τον Νικο καταφερανε να βγουνε από το ασυλο,

 

Νικος,θα μας αναζητησουνε παντου τι κανουμε τωρα που να παμε?

 

Τζακ,ακολουθησεμε και να σαι ανετος,

 

Μπηκαν σε ένα μαγαζι με ρουχα που ηταν κλειστο καταφερε να ανοιξει πηρανε από εκει καινουργια ρουχα και μπουφαν,

 

Τζακ,τα παλια πετα τα όταν απομακριθεις σε κανεναν καδο

Δε θα με ξαναδεις οι δρομοι μας χωριζουν όταν μια μερα γινω γνωστος και δυνατος θα ψαξω να σε βρω καλη τυχη,

 

 

Με καινουργια ρουχα ο τζακ θα εκανε μια καινουργια ζωη

 

Αυτό που εκανε σαν πρωτη κινηση ητανε να παει σε έναν γνωστο που ηταν σε καποια σημορια του υποκοσμου για να ζητησει δουλεια,

 

Θανος,μπα εσυ εισαι πως και από τα μεροι μας εμαθα πως ησουν σε ιδρυμα,

 

Τζακ,το εσκασα σημερα εψαξα να σε βρω δεν εχω κανεναν στο κοσμο θελω να με βοηθησεις,

 

Θανος,θα μπορουσες να μεινεις σε ένα σπιτι που μαζευομαστε οσο για λεφτα δεν εχω και πολλα πρεπει να κανεις κατι για να εχεις τα εξοδα σου,

 

Τζακ,θα κανω ότι γινει για να γινω δυνατος,

Θανος,με αρεσει η αισιοδοξια σου ενταξει ελα να παμε σπιτι να γνωριζεις την παρεα και να σε βαλουμε να φας κατι από αυριο αρχιζει η δουλεια θα σε γνωρισω στο αφεντικο μας αυτος μας βαζει να κλεβουμε κανενα αμαξι κανενα μαγαζι με χρυσαφικα και ετσι μας δινει για τα εξοδα μας,

 

Τζακ,ωραια θελω να τον γνωρισω,

Τον πηγε στον αρχηγο τους τον λεγανε νικ,

 

Νικ,εσυ θελεις να δουλεψεις για εμενα?

Τζακ,ναι μπορω να κανω πολλα εχω ταλεντο και δυναμεις που θα σας φανουνε πολύ χρυσιμες,

Νικ,μαλιστα μου αρεσει που εχεις αισιοδοξια θα σου δωσω μια ευκαιρια,

 

Τζακ,σας ευχαριστω μονο ένα προβλημα,

Νικ,μην μου πεις πως θελεις εξτρα λεφτα για γονεις γυναικα και σπιτι?

 

Τζακ,όχι απλα το εσκασα από το ασυλο και με καταζητουνε θα θελα να με βοηθησετε καπως να μην με ανακαληψουνε,

 

Νικ,ε και τι νομιζες εσυ πως οσοι εργαζονται για εμενα ερχονται από κολεγια?

Ολοι καταζητουμενοι κλεφτες απατεωνες και γενικα ανθρωποι της νυχτας είναι

Κανε εσυ καλα την δουλεια που θα σε βαλω εγω και όλα τα αλλα αστα πανω μου

 

Λοιπον η πρωτη σου αποστολη είναι να σκοτωσεις έναν από αντιπαλη σημμορια μας χρωσταει λεφτα και πρεπει να παρει το μηνυμα μας

Αυτος είναι θα σε πει ο φιλος σου που θα τον βρεις,

 

Πηγανε τον βρηκανε ηταν με παρεα τοτε εμφανιστικε ο τζακ,

 

Τζακ,μαλακες αν μου δωσετε ότι λεφτα εχετε σας χαριζω την ζωη,

Σημμωριτης1,τι λες ρε φλωρε?

Τζακ,εχασες την ευκαιρια

Μπαμμμμμμμμ,

Τους σκοτωσε ολους με το οπλο που ειχε ο φιλος του ο θανος τρελλαθηκε,

 

Θανος,τους σκοτωσες ολους ρεεεεεεεε.

Τζακ,ναι με ένα σμπαρο 4 τριγωνια,

Όταν τελειωσαν πηγανε στον νικ,

 

Νικ,δεν περιμενα ποτε ότι ενας νεοσυλλεκτος θα ειχε τοσο τσαμπουκα

Μπραβο εσυ όχι μονο θα πας μπροστα αλλα θα με περασεις,

 

Τον εδωσε εξτρα λεφτα και τον ειχε στην σημορια του 

 

Περασε ενας χρονος ετσι ο τζακ εκανε πολύ καλα την δουλεια του εδερνε οποιον του ελεγαν απειλουσε αρκετους για να παιρνει τα ποσοστα από τα μαγαζια που πουλουσαν προστασια και μαζεψε καποιο ποσο το οποιο το εβαλε στην τραπεζα

 

Μετα από μια επιθεση που κανανε όμως σε καποιο μαγαζι ειχε ερθει η αστυνομια

Επιασαν μονο αυτόν ο οποιος δεν καρφωσε τον νικ ειπε πως μονος του εκανε το κουμαντο ετσι εφαγε 10 χρονια φυλακη,

 

Νικ,μαγκες αυτό που εκανε ο τζακ με σκλαβοσε τα πηρε όλα επανω του αυτό δε θα το εκανα ισως ουτε εγω είναι παλικαρι και θα το ξαναπω θα κανει ονομα μεγαλο στην νυχτα,

 

Θανος,ναι αλλα τωρα εφαγε 10 χρονια οποτε παει θα ξεχαστει και ισως καταστραφει,

 

Νικ,λαθος ένα ατομο σαν τον τζακ ποτε δε θα καταστραφει θα τον βοηθησω και εγω οσο μπορω,

 

Την πρωτη μερα της φυλακης ο τζακ ηταν τρομερα αγχομενος μεσα στο λειοφορειο με τους αλλους κρατουμενους σκεφτοτανε ένα πραμα πως θα αντεξει,

 

Κρατουμενος1,πρωτη σου φορα να φανταστω είναι εσενα ε?

Τζακ,ναι,

Κρατουμενος,λογικο εισαι νεος τι εκανες εκλεψες κανενα αμαξι καποιου μπατσου?

 

Τζακ,πουλουσα προστασια σε μαγαζια και πλακονα στο ξυλο αρκετους,

Κρατουμενος1,τι λες ρε σοβαρα όλα αυτά τα εκανες εσυ?χα συγγνωμη αλλα δε το πιστευω,

 

Τζακ,καρφι δε μου καιγεται,

Κρατουμενος1,όχι τσαμπουκα σε εμενα και όχι τσαμπουκα εδώ μεσα μαλακα ότι ηξερες να το ξεχασεις αν θες να βγεις ζωντανος,

 

Αρχιφυλλακας,ρεμαλια καλως ηρθατε με προσοχη και ησυχια αλλιως θα σας παρω τα κεφαλια,

Εφτασαν δωσανε τα ρουχα τους φορεσανε φορμες κρατουμενων και μοιραστικανε σε κελια ο τζακ ετυχε να είναι στο κελι ενως μεγαλυτερου του κωστα που είναι ειδη 10χρονια μεσα,

 

Κωστας,μπα ερχονται και νεοσυλλεκτοι τωρα στην φυλακη?

 

Τι εκανες ρε φλωρε και εφτασες στα μεροι μας?

Τζακ,νονος της νυχτας πουλουσα προστασια σε μαγαζια,

 

Κωστας,ναι και εγω ειμαι ο σουπερμαν,

 

Τζακ,ακου να σου πω γερο μπορει να μην μου φενεται αλλα εγω ειμαι πιο αγριος από οσο δειχνω για αυτό θα με αντιμετοπιζεις σαν αξιο σου και όχι σαν νεοσυλλεκτο το καταλαβες?

 

Κωστας,αν εχεις νευρα από την πρωτη μερα δε σε κοβω να αντεχεις εδώ μεσα παλικαρι μου

Πες μου τι εχεις ποιος σε εμπλεξε εδώ μεσα καλο είναι να μιλας και να κανεις φιλους,

 

Τζακ,ειμαι σε μια σημμορια της νυχτας και εφαγα 10 χρονια αυτό αρκει,

Κωστας,μαλιστα τι να πω τωρα εγω όταν ενας νεος λεει πως είναι σε σημμοριες,

 

Τζακ,και δε μου λες γερο εσυ γιατι εισαι μεσα?

Κωστας,πριν 10 χρονια ειχα παει σε ένα καφε εκει μου επιτεθηκε ενας νεαρος με μαχαιρι αντισταθηκα πανω στον καυγα του καρφοσα το μαχαιρι πεθανε ητανε και αυτος μελος σε σημορια αρκετα νεοτερος  δεν δεχτικε ο εισαγγελεας την αυτοαμυνα ειπανε πως ειχαμε οικονομικες διαφορες και ετσι καταδικαστικα σε 20 χρονια φυλακη,

 

Τζακ,λυπαμαι που το ακουω αλλα εγω δε προκεται να σκυψω το κεφαλι θα κανω το κοσμο ανω κατω θα προσπαθησω να δραπετεψω,

 

Κωστας,όταν ηρθα εδώ μεσα τα πρωτα 2 χρονια δεν περασε λεπτο να μην σκεφτομαι πώς να αποδρασω

 

Μια φορα το τολμησα με κατι αλλους το ξυλο που φαγαμε ακομα το θυμαμαι όπως και το γεγονος πως φαγαμε 3 μηνες στην απομονοση

 

Είναι κατι που σιγουρα ποτε δε θα ηθελες να πας

Αν δειξεις λιγο κατανοηση και καλη συμπεριφορα μπορει η ποινη σου να μειωθει

Εισαι νεος θα τα καταφερεις,

 

Τζακ,ναι ωραια δε θα ναι 10 θα είναι 9 και κατι εγινε

Εγω κεφαλι δε θα σκυψω στο ξανα λεω,

 

Το απογευμα βγηκε να κανει την πρωτη του βολτα στην φυλακη τον ειδανε οι παλιοι κρατουμενοι και τον κραζανε,

 

Κρατουμενος2,να το το μοντελο παμε για ένα πηδημα?

 

Κρατουμενος3,μπορει να ντρεπεται με έναν να ερθω και εγω χα,

 

Ο τζακ δεν εδωσε σημασια τοτε ηρθε ενας άλλος διπλα του,

Κρατουμενος3,ειμαι ο τιτ χρειαζομαι μετρητα για να σε προστατεψω από έναν βιασμο εδώ μεσα,

Τζακ,δεν μου χρειαζεται προστασια,

 

Κρατουμενος3,και όμως χρειαζεσαι κινδινευεις από πολλους και κυριος από εμενα,

Τζακ,παραταμε,

Κρατουμενος3,τι ειπες ρε μαλακα?

 

Τσακκκκκκ,

Η απαντηση του τζακ ηταν μια μπουνια στα μουτρα μια κλοτσια στα ποδια και να τον ριξει στο πατομα,

Φρουρος1,τι συμβαινει εκει?

Τζακ,τιποτα απλα καποιος γλυστρισε,

 

Μετα από λιγο αφου πηγε στην τουαλετα τον ορμησανε και οι τρεις αυτοι κρατουμενοι,

 

Κρατουμενος3,την εβαψες καθαρμα,

Τον ορμησαν  ολοι οσο δυνατος και αν ηταν ο τζακ δε μπορεσε και με τους τρεις να τα βαλει εδειρε αλλα τον δειρανε μεχρι που μπηκαν οι φυλακες,

 

Φυλακας1,παλυ σε μπελαδες μας βαζεται καθαρματα

 

Εσυ παλι σκονταψες? Ένα μηνα στην απομονοση

 

Οσο για εσενα τον νέο ακομα δεν ηρθες προκαλεις φασαρια δυο βδομαδες στην απομονοση λοιπον και εσυ μηπως καταλαβεις τους κανωνες μας,

 

 

Μπηκε στην απομονοση από το πρωτο βραδυ και πραγματικα ητανε πολύ νευρικος και στεναχωρεμενος επρεπε να κανει κατι για να μην τρελλαθει αρχισε να μετραει με ποσους μαλωσε ποσα μαγαζια εχει παει για φασαρια και εισπραψεις και ποση δουλεια τον περιμενει αν βγει εξω

 

Μετα της 2 δυσκολες εβδομαδες τον στειλανε στο κελι του,

 

Κωστας,ελα παλικαρι μου,

Τζακ,η απομονοση δεν είναι απλα κολαση είναι κατι περισσοτερο,

 

Κωστας,στο ειπα πρεπει να μαθεις να υπακους καποια πραματα και να μην κανεις τσαμπουκαδες,

Τζακ,οσο και αν ειμαι χαλια δε μετανιωνω για της επιλογες μου γερο εγω θα το σκασω μια μερα,

 

Την επομενη τον καλεσε στο κελι του ενας κρατουμενος ο λυκος,

 

Λυκος,εσυ λοιπον εισαι ο τζακ,

Τζακ,ναι εγω,

Λυκος,μου μιλησε για εσενα ο νικ το αφεντικο σου από την πρωτη μερα που ηρθες μου ζητησε να σε βοηθησω

Τον εχω μεγαλη υποχρεωση και ειπα πως θα το κανω

Να σε κερασω κατι καφε μπυρα ουσικι?

 

Τζακ,μια μπυρα ηταν ότι επρεπε τωρα,

 

Το κελι του ηταν αρκετα μεγαλο και ειχε αρκετες ανεσεις μεγαλο κρεβατι βιβλιοθηκη ψυγειο στερεοφωνικο,

 

Λυκος,οριστε εφερα και λιγα τσιπς μην μας βαρεσει στην υγεια σου

Σε παρακολουθω από την μερα που μπηκες ειδε πως βαρεσες τον κρατουμενο εμαθα πως τα εβαλες και με τους 3 μετα και ότι αντεξες την απομονοση αυτό σημαινει πως εισαι αγριος πως εισαι ενας από εμας τους ανθρωπους της νυχτας,

 

Τζακ,ναι παντα ηθελα να φτασω ψηλα οσο και αν ειμαι χαλια δεν μετανιωνω για τιποτα

Θελω να ειμαι ονομα μεσα στην νυχτα δε θα τα παρατησω ποτε,

 

Λυκος,τετοια ατομα θελουμε διπλα μας ολοι εμεις

 

Με τον νικ περασαμε πολλες δυσκολιες ξυλο γλεντια φυλακη από όλα ειχαμε

Εκανα μια περιουσια αλλα δε πληρωνα εφορια ετσι με βαλανε φυλλακη για λιγο καιρο αλλα ειδες πως με εχουνε σαν πασα μονο το χαρεμι μου λεπει

 

Εχω ακρες μεγαλες πολύ δυναμη πρεπει να καθησω λιγο εδώ μεσα μεχρι να ξεχαστει το θεμα μου και μετα θα ξανα βγω να συνεχισω το εργο μου,

 

Τζακ,μπραβο λυκο εισαι σπουδαιος

Ειπες όμως πως εχεις υποχρεωση στο αφεντικο μου τον νικ μπορεις να μου κανεις μια χαρη?

 

Λυκος,φυσικα και μπορω πες μου τι θες?

Τζακ,να με βοηθησεις να δραπετεψω,

 

Λυκος,να δραπετεψεις χμ θα πιεις μια μπυρα ακομα?

 

Τζακ,σαν τρελλος,

Οσο πινανε συζητουσανε καποια πραματα,

 

 

Λυκος,μια αποδραση για να πετυχει χρειαζεται πρωτα από όλα να εχει καποιος μυαλο να μην κανει βιαστικες κινησεις

 

Το χρημα είναι ο καλυτερος τροπος για να σε βοηθησει να το σκασεις θα μπορεσεις να βρεις ένα ποσο ας πουμε 3εκατομμυρια δραχμες?

 

Τζακ,ναι εχω καποιες οικονομιες στην ακρη θα ζητησω και από τον νικ αλλα καταλαβαινεις για να τα δωσω πρεπει καποιος να τα φερει και πρεπει καποιος να κανει ένα τηλεφωνο,

 

Λυκος,αυτό είναι το μονο ευκολο

 

Εχω ένα κινητο εδώ μεσα όταν βαριεμαι τηλεφωνο σε διαφορους γνωστους μου εξαλου εγω πληρωνω το λογαριασμο αυτά πανε στα εξοδα της φυλακης χα,

 

Να παρω τον καλο μου φιλο να μιλησετε,

 

Πηρε τηλεφωνο τον νικ,

Λυκος,ελα ρε νικ εγω ειμαι,

Νικ,λυκε τι εγινε γκρεμιστικε κανενας φουρνος?

 

Λυκος,περιπου εχω διπλα μου τον τζακ θελει να σου πει μια καλησπερα,

 

Τζακ,ελα αφεντικο,

Νικ,τι κανεις αγορι μου πως εισαι?

Τζακ,ενταξει υποφερω αλλα αντεχω ακομα,

 

Νικ,να ξερεις εκτιμησα παρα πολύ που τα πηρες όλα επανω σου ετσι πρεπει να ναι οι αντρες μου,

 

Τζακ,το ξερω αφεντικο αλλα θελω την βοηθεια σου εχω καποια χρηματα στο σπιτι κρυμενα πρεπει να ναι γυρο στα 2 εκατομμυρια

 αν με δανεισεις 1 ακομα θα μπορεσω να δραπετευσω από αυτό το μπουρδελο εδώ περα,

 

 

 

νικ,φυσικα και θα σου δανεισω θα στα δωσω εγω όλα τα λεφτα και τα βρισκουμε μετα αλλα θελω να προσεψεις πολύ να μην γινει καποιο λαθος,

 

τζακ,αυτό θα το αναλαβει ο λυκος φενεται πολύ εξυπνος και δυνατος εδώ μεσα,

νικ,ωραια θα κανωνισω της λεπτομεριες μαζι του εσυ κοιτα απλα να αντεξεις,

 

περασαν μερικες μερες και τοτε τον ξανα φωναξε στο κελι του ο λυκος τον τζακ,

 

 

λυκος,λοιπον εχω την λυση στο προβλημα σου θα σε βοηθησω να το σκασεις

 

ΑΛΛΑ για να γινει αυτό θα γινει το εξης

1 θα δωσεις 3 εκατομμυρια και 2 και πιο σημαντικο ισως αν σε πιασουνε δεν ειδα δε ξερω τιποτα εγω,

 

Τζακ,εγινε συμφωνω και για τα δυο ποτε θα γινει η αποδραση,

 

Λυκος,ηρεμα καταλαβες τι ειπα ετσι?

Μολυς βγεις από την πυλης της φυλακης εισαι μονος σου δεν σε ειδα δε σε ξερω

 

Τζακ,αρχηγε μου εφαγα 10 χρονια φυλακη γιατι τα πηρα όλα επανω μου λες να γινω ρουφιανος τωρα?

Λυκος,χερομαι που καταλαβαινεις την κατασταση,

Κανει αναπαντητη από το κινητο του και ηρθε ο φυλακας ο γνωστος του,

 

Φυλακας2,γεια σου τζακ,

Τζακ,εσεις?

 

Φυλακας2,ναι ο λυκος είναι πιο καλος εργοδοτης από το αφεντικο μου κανουμε μια καλη συνεργασια με πληρωνει κατι παραπανω και τον εχω σε αυτό το ειδικο κελι με ολες του της ανεσεις και υπαρχει αυτή η συνεργασια μας

Κατι μου ειπε πως εχεις να πεις θελεις να αποδρασεις?

Τζακ,ναι εχω 2 εκατομμυρια δικα σας μολυς βγω από εδώ μεσα,

 

Φυλακας2,ωραια πες ποια μερα μπορεις να εχεις τα λεφτα για να κανωνισω της λεπτομεριες της αποδρασης,

 

Τζακ,θα χρειαστω ένα τηλεφωνιμα ακομα,

 

Φυλακας2,ενταξει δωστου το τηλεφωνο σου δε χρειαζεται να πω πως δε θα ενοχλησεις ποτε ξανα αυτό το νουμερο ε?

 

Τζακ,περιτο πραγματι ητανε

Πηρε τηλεφωνο τον νικ και τον ειπε πως τα λεφτα τα εχει οποτε πει θα εχει ατομο να του τα δωσει,

 

Φυλακας2,λοιπον τζακ ακου πως εχουνε τα πραματα θα τα πω μια φορα και καταλαβε το καθαρα σε παρακαλω

 

Είναι δευτερα την πεμπτη το μεσημερι θα σε βαλω στα μαγειρια για καθαρισμο θα φροντισω να φυγουν ολοι θα πω ότι θελω να σε τιμωρισω για κατι που δεν εκανες καλα και ότι θα καθαρισεις μονος σου

 

Όταν ολοι θα εχουν φυγει η πορτα θα είναι ανοικτη ακριβως στην εισοδο θα υπαρχει το μινι βαν που φερνει τα αναψυκτικα θα μπεις αμεσος μεσα στο πισω μερος θα περιμενεις λιγο ο οδηγος είναι δικος μου ανθρωπος κανουμε διαφορες παρανομες δουλειες

 

 

 

Θα βγειτε εξω από την φυλακη θα απομακρινθειτε και θα σε αφεισει στο σημιο που είναι οι συνεργατες σου που θα φερουν τα λεφτα η ανταλαγη θα είναι χερι με χερι πας στο αμαξι παιρνει λεφτα,

Τζακ,ενταξει φενεται αρκετα ευκολο,

 

 

Φυλακας2,δεν είναι καθολου

Μολυς αφεισεις τα λεφτα θα πρεπει ενας από εσας να χτυπησει τον οδηγο για να φανει πως ηταν απαγογη

Οσο για τα αλλα θα τα φροντισω μονος μου

 

 

Υποψην αν λεμε τωρα κατι δε παει καλα δεν σε ειδα δε σε ξερω μην σου πω ότι εγω θα σε πυροβολησω αν τυχει να συναντηθουμε εκτος,

 

Τζακ,εγινε συμφωνοι ειμαι ετοιμος ποτε θα με καλεσεις,

 

Φυλακας2,όλα θα πανε καλα χερομαι λοιπον εμεις οι δυο τα λεμε την πεμπτη το μεσημερι

Μεχρι τοτε υπομονη και μην τολμησεις να πεις σε κανεναν το σχεδιο μας

Φυσικα και να προσεχεις να μην μπλεξεις με κανεναν καυγα,

 

Περνουσαν οι μερες πολύ αργα και βασανιστικα για τον τζακ μεχρι να παει η μερα πεμπτη,

Κωστας,εισαι πολύ ανυσηχος δεν είναι καλο αυτό,

Τζακ,εχω και εγω τα θεματα μου,

Κωστας,μπορω να σε βοηθησω?

Τζακ,όχι θα μου περασει,

 

Κωστας,καταλαβαινω πως ετοιμαζεις κατι μαλλον θα σκεφτεσαι να αποδρασεις ε?

 

Τζακ,πως σου ηρθε αυτό τωρα,

Κωστας,μπορω να καταλαβω ευκολα εδώ μεσα είναι χωριο  από της αντιδρασεις καποιου φενεται αν θελει να το σκασει συναντησες και τον λυκο που κοβει και ραβει πολλα,

 

Τζακ,ελπιζω να μην πεις τιποτα,

Κωστας,για ρουφιανο με περασες?

Τζακ,όχι απλα καμια φορα η μια κουβεντα φερνει την άλλη,

 

Κωστας,νεαρε μην με προσβαλεις εγω δεν θα πω τιποτα εσυ όμως κοιτα να προσεξεις καλα τι θα κανεις,

Τζακ,το πηρα αποφαση,

 

Κωστας,όταν πηγα να το σκασω το πρωτο καιρο με προλαβαν οι φυλακες ειχα φαει τοσο πολύ ξυλο που ακομα το σκεφτομαι και ποναω ξερεις ποσο εκατσα στην απομονοση 3 ολοκληρους μηνες δηλαδη έναν χειμωνα

Αν σου φανικε κολαση η βδομαδα φαντασου πως θα είναι παραπανω,

 

Τζακ,και εγω θα σου πω κατι εσυ εσκυψες το κεφαλι και ειπες δεν αντεχω άλλο

Εγω το κεφαλι δε θα το σκυψω ποτε,

 

Κωστας,μακαρι να πετυχεις την αποδραση σου εγω το ευχομαι,

 

Τζακ,ωραια ελπιζω πως αν βγω μετα από λιγο καιρο να προσπαθησεις να το σκασεις και εσυ είναι κολαση εδώ μεσα και δεν είναι να το παρεις αποφαση πως θα ζησεις για παντα πρεπει να εχεις μεσα σου δυναμη

Το παθος για την λευτερια είναι δυνατοτερο από όλα τα κελια,

 

 

 

Εφτασε η μερα που ηταν να γινει η αποδραση ο φυλακας2 πηρε τον τζακ να τον παει στα μαγειρεια,

 

 

Φυλακας2,εξαφανιστειτε εσεις αυτό το σκουλικι θα καθαρισει μονος του σημερα για να μαθει άλλη φορα να πουλαει εξυπναδα σε εμενα

Με την γλωσσα θα τα καθαρισεις όλα,

Λιγο πριν φυγουνε ολοι πηγε ενας κρατουμενος που τον ειχε επιτεθει της πρωτες μερες με ένα μαχαιρι,

Κρατουμενος2,τωρα θα λογαριαστουμε οι δυο μας αλητη,

Τσακ,

Για καλη του τυχη περνουσε διπλα του ο κωστας και τον βαρεσε με ένα ξυλο,

Κωστας,τον παρακολουθησα να ειχε παρει μαχαιρι καταλαβα πως ηταν για εσενα,

 

Τζακ,σου χρωσταω την ζωη μου,

Κωστας,καλη τυχη νεαρε,

 

Πηρε τον κρατουμενο2 που ηταν αναισθητος και τον κουβαλησε στην εξοδο οπου τον ειδε ο φυλακας καταλαβε τι εγινε και τον εστειλε στο κελι του,

 

Ο τζακ ηταν μονος στην κουζινα ηταν η ευκαιρια να το σκασει

 

Ο τζακ βγηκε από τα μαγειρια και ειδε το μινι βαν με τα αναψυκτικα μπηκε στο πισω καθισμα και σε 2 λεπτα ο οδηγος μπικε και ξεκινησε να φυγει,

 

Οδηγος,μην κουνιεσαι καθολου θα δωσω τα χαρτια στον φρουρο,

 

Αφου τον ελεξε τα χαρτια βγηκε το αμαξι εξω από την φυλακη απομακρινθηκε 1χιλλιομετρο και εκει τον περιμενε ένα άλλο αμαξι ηταν οι συνεργατες του,

 

Γιαννης,τζακ αδελφε επιτελους,

Τζακ,γιαννη η χαρα που σε βλεπω είναι τεραστια,

Μιλτος,καλως ηρθες τζακ,

 

Τζακ,γεια σου φιλε

Λοιπον να αλλαξω τα ρουχα γιατι εσκασα πληρωστε τον κυριο,

 

Οδηγος,ωραια τα λεφτα όμως χρειαζεται και μια λεπτομερια πρεπει να με χτυπησεις μονο ετσι δε θα χασω την δουλεια μου με επιτεθηκες με πηρες το οπλο με σημαδευες από το πισω καθισμα σταματησες εδώ περα με χτυπησες και εφυγες,

 

Τζακ,εχεις δικαιο τσακ,,

 

Τον βαρεσε και εφυγαν με το αμαξι τους,

 

Τζακ,πριν πειτε ότι άλλο θελετε δωστε μου μια μπιρα,

Γιαννης,το φρωντισαμε από πριν εχουμε μπιρες στον παγο εχουμε και πατατακια για να μην σε βαρεσει χα,

Μιλτος,πως ηταν τα πραγματα στην στενη?

 

Τζακ,ασχημα αλλα εγω δεν ειμαι ατομο να σκιβει το κεφαλι

Θα γινει θεμα όμως και πρεπει να εξαφανιστω βρειτε με ένα πλαστο διαβατηριο και ένα εισιτηριο

Θα παω λιγο καιρο στο εξωτερικο να ξεχαστει το θεμα και μετα θα γυρισω θα επιστρεψω,

 

Ο τζακ ελειψε για λιγο στο εξωτερικο συνεχισε από εκει την δουλεια στην νυχτα

Μαζεψε καποια χρηματα τα επενδισε επαιξε τζογο κερδισε και αλλα και μετα από 4 χρονια γυρισε στην ελλαδα σαν βαρονος της νυχτας

 

Αυτή ηταν η ιστορια του τζακ τον γνωρισα από κοντα

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου