Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

Η ΑΠΑΓΟΓΗ

 

Η ελενη είναι μια 26χρονη κοπελα πολύ εμφανισιμη και δραστιρια στον κοσμο του ιντερνετ

Εχει παρα πολλους ακολουθους και γραφει συνεχεια σχολια φωτογραφιες  βιντεο με μεγαλη ανταποκριση από το κοινο της

Ένα συνηθισμενο απογευμα με της κολλητες της,

 

Ελενη,ανεβαζω της πατουσες μου τωρα τι να γραψω ζωαρα παρεα με της κολλητες η απλα χαλαρα για καφε πριν την βολτα με της κολλητες?

Ντινα,το δευτερο πιο καλα ακουγεται,

Μαρθα,ναι το δευτερο βαλε,

 

Μολυς εβαλε την φωτογραφια με της πατουσες της μεσα σε μιση ωρα ειχε 1000λαικ και 700σχολια

Φυσικα δεν απαντουσε σε κανενα,

 

Μαρθα,γιατι μωρη δεν απαντας τοσα πραματα σε ρωτανε τοσοι,

 

Ελενη,συγα να μην απανταω στον κάθε ένα αχ ρε βλαμενη τοσο καιρο στα σοσιαλ και ακομα δε καταλαβες πως οι γυναικες ειμαστε για να δειχνουμε μονο πως περναμε για να προκαλουμε και για να μας λενε ποσο ωραιες ειμαστε

Αν ηθελα να πιασω κουβεντα θα εγραφα στο κοσμοπολιταν,

 

 

Οι μερες της λιγο πολύ καπως ετσι ητανε οπου πηγαινε το δηλωνε εβγαζε πολλες φωτογραφιες της συνεχεια τουλαχιστον 1000λαικ την φορα επερνε και οι ακολουθοι της αυξανοντουσαν

 

Βεβαια υπηρχαν και ορισμενοι που την κραζανε αλλα τους εκανε αμεσος αποκλεισμο,

 

Ένα απογευμα λιγο πριν βγει το αγορι της την εστειλε sms για να βγουνε στις 6 εκεινη αμεσος πηγε  όταν εφτασε εκει περα ενας αγνωστος αντρας την επιτεθηκε την εβαλε στα μουτρα της ένα μαντιλι με υπνοτικο και την εβαλε στο αμαξι του ξυπνησε μετα από ωρα,

 

Ελενη,τι εγινε που βρισκομαι που ειμαι?

 

Ηταν δεμενη σε ένα σκοτεινο δωματιο μετα από λιγο ο αντρας που την επιτεθηκε εμφανιστικε φοροντας μια κουκουλα,

 

Φλετσεριδης,γεια σου ελενη,

Ελενη,γιατι με εφερες εδώ μεσα τι ζητας από εμενα σε παρακαλω μην με κανεις κακο,

 

Φλετσεριδης,με ρωτας 3 διαφορετικα πραματα μαζι μαλλον φοβασαι ε? χα

 

 

Ειμαι ενας ακολουθως σου,

Και εβγαλε την κουκουλα του,

 

Ελενη,δεν σε ξερω ειλικρινα δε σε γνωριζω τι ζητας όμως από εμενα λεφτα?

 

Φλετσεριδης,ΟΧΙ δεν ζηταω λεφτα απλα θελω να σε εκδικηθω,

 

Ελενη,για πιο λογο δε νομιζω να σου εκανα ποτε κακο δε σε γνωριζω,

 

Φλετσεριδης,αυτό είναι το προβλημα δεν με γνωριζεις αν και σε εστειλα πολλα μηνυματα οριστε,

 

Ειχε σε ένα χαρτι γραμμενα ολα τα μηνυματα που την εστειλε,

 

Φλετσεριδης,31 μηνυματα σου εστειλα ολο αυτό το καιρο και παντα εκανα like σε ότι και αν εγραφες

 

Εσυ όμως δεν μου απαντησες ποτε ησουν πολύ ψυχρη με φερθηκες εντελως απαραδεκτα με εκανες και μπλοκ,

 

Ελενη,ειχα πολλους που με ενοχλουσανε εκανα λαθος συγγνωμη,

 

Φλετσεριδης,α όχι δεν καταλαβες δε παει ετσι

 

Με πληγωσες 3 ολοκληρα χρονια σε υποστηριζα ελεγα καλα λογια και εσυ δεν μου εδωσες σημασια δε σου αρεσω εγω ενας απλος σερβιτορος και ασ εχουμε ιδια ηλικια

 

 φανταζομαι πως πληγωσες και αλλους σαν εμενα και πρεπει να πληρωσεις για όλα αυτά

 

Όμως όχι μονο δε θα σε λυπηθω αλλα θα σε βασανιζω συνεχεια

ότι γλεντια εκανες πανε η ζωη σου τωρα είναι αυτό το δωματιο και το μαρτυριο αρχιζει,

 

Ελενη,με περιμενει το αγορι μου θα αρχισει να με παιρνει τηλεφωνα θα φωναξει την αστυνομια θα εντοπισουν το νουμερο μου,

 

Φλετσεριδης ,χα λες να μην τα εχω κανωνισει?

 

Εκλεψα το κινητο του από αυτό σε εστειλα το μηνυμα και εξαφανισα το δικο σου τηλεφωνο με ένα απλο μηνυμα στα σοσιαλ

 

ειμαι εκδρομη δεν θα εχω σημα θα σας στειλω όταν γυρισω

α επιασε 280 λαικ και καμια 30αρια σχολια που λενε καλα να περασεις

 

Ολοι θα το πιστεψουν πηγαινεις συχνα εκδρομες οσο για το αγορι σου δες τι επαθε,

 

Ειχε ένα ταμπλετ όταν το ανοιξε ειδε το αγορι της δεμενο σε καρεκλα και τον ειχε πυροβολησει,

 

Ελενη,κωστααααααααααααααααα,

Φλετσ,χα ειδες παει αυτος,

 

Μετα από λιγα λεπτα αφου η ελενη ειχε κλαψει αρκετα ο φλετσ μπηκε με μια μεγαλη καμερα,

 

 

Φλετς,θα στειλεις ένα μηνυμα στους ακολουθους σου ειμαι σιγουρος ότι θα σπασεις κάθε ρεκορ σε like και θα παιξει ακομα και στην τηλεοραση

Το κακο είναι πως δεν θα το δεις εσυ,

 

Ελενη,εισαι παρανοικο καθαρμααααααα

Μου κανεις τοσο κακο για ένα μπλοκ για ένα μπλοκ εγινες δολοφονος σκοτωσες τον κωστα το αγορι μου,

 

Φλετς,χα ετσι φωναξε βγαλε ολο το μισος

Τωρα μονο μπορεις να νιωσεις πως ενιωθα κάθε φορα που με αποριπτες μονο τωρα θα νιωσεις πως είναι να σε πληγωνουν οι ανθρωποι,

 

Ελενη,θα γραφτει στα χρονικα εκανες εγκλημα για ένα ατιμο μπλοκ σιγουρα θα σε βαλουνε στην ψυχιατρικη που ελπιζω να μεινεις εκει για ολη την υπολοιπη μυζερη ζωη σου,

 

Φλετς,μπορει αλλα που ξερεις ισως γινει μαθημα σε άλλες σκυλες σαν εσενα να φερονται σωστα

 

Και τωρα συνεχιζουμε θα ανοιξω την καμερα πες ότι θελεις στο κοινο σου,

 

Ελενη,δε θα παιξω το παιχνιδι σου καθαρμα,

 

Φλετς,ενταξει το σεβομαι

Τοτε θα σε βαλω στο μπαουλο εκεινο εκει διπλα θα μεινεις δεμενη μεχρι να σκασεις πιστεψεμε δεν το θελεις,

 

Ελενη,εισαι σαδιστης εισαι τρελλος,

 

Φλετς,βεβαια ειμαι τρελος αν λογικος ανθρωπος θεωρεισε εσυ εχεις 5δευτερολεπτα να αποφασισεις θα κανεις το βιντεο ναι η όχι?

5,4,3,2,1,

 

Ελενη,ενταξει θα το κανω το βιντεο,

Φλετς,μπραβο σκεφτικες λογικα χα

Θα ανοιξω την καμερα θα πεις ότι θελεις αλλα πριν θα διαβαζεις αυτό που σου εχω ετοιμο,

 

 

 

 

Ανοιξε η καμερα και η ελενη διαβαζε,

 

Ελενη,αγαπητοι ακολουθοι κολλητες μου οικογενεια μου

Είναι το τελευταιο βιντεο που κανω δε θα με ξανα δειτε στα σοσιαλ

Ημουν μια εγωιστρια εκανα πολύ κακο σε αρκετους από εσας

 

Εκμεταλευομουν την εμφανιση μου για να παιξω μαζι σας δεν θεωρουσα καμια κοπελα πιο ωραια από εμενα και κανενα αγορι πως μου ταιριαζει

 

Ζηλευα όταν περνουσατε καλα και ηθελα να φενομαι πως εγω περναω ακομα πιο καλα

 

 

Δεν θεωρουσα καμια κοπελα φιλη μου  χερομουν όταν ειχανε προβληματα και ειχανε την αναγκη μου ετσι γινομουν πιο γνωστη

 

Εγω εστελνα μηνυματα σε αγορια των κολλητων μου για να τους κανω να χωρισουν ηθελα παντα να είναι χωρις σχεση όταν δεν ειχα εγω καποιον

 

 

Εκανα λαθος το λαθος αυτό τωρα το πληρωνω θα αποσυρθω από τα σοσιαλ θα ζησω καπου ερημικα μην κανετε το ιδιο λαθος και εσεις μην παιζεται με της ζωες οσων σας αγαπανε,

 

Φλετς,μπραβο το ειπες τελεια

Θελεις να πεις και μερικα ακομα δικα σου?

Ελενη,όχι αυτό αρκει,

 

 

 

Φλετς,ωραια μαλλον πηρες το μαθημα σου  το αποθηκευσα και θα το δημοσιεψω στο προφιλ σου,

Ελενη, θελω να πω κατι σε εσενα,

 

θελω να ξερεις πως πραγματικα λυπηθηκα που σε πληγωσα ενταξει εχεις ένα δικαιο σε αυτά που εγραψες είναι αρκετα αληθινα όμως θα θελα μια δευτερη ευκαιρια θα θελα να με γνωριζες καλυτερα να δεις πως,

 

Φλετς,φτανει μην κουραζεσαι

Δεν σε λυπαμαι και δεν θα το καναμε ακομα και αν με παρακαλουσες,

Ελενη,μετανιωσα ειλικρινα,

 

Φλετς,όχι δεν μετανιωσες υποκρινεσαι και το ξερεις

 

 

Ευκολα μπορω να καταλαβω αν καποιος υποκρινεται προσπαθεις να κερδισεις χρονο μηπως με καταφερεις αλλα αδικος κοπος

 

Αλλα αν μεσα σε μια ωρα καταλαβω πως μετανιωσες αληθινα μπορει και να σε αφησω,

 

Ελενη,ΤΙ?

Θα με αφησεις?

 

 

Φλετς,χα χαρικες ε ειπα αν καταλαβω πως πραγματικα μετανιωσες προσεξε στο ξανα ειπα δεν ειμαι τυχαιος ξεχωριζω ευκολα εχεις μια ωρα να το σκεφτεις,

 

Ελενη,εισαι παρανοικος εισαι τρελλος πρεπει να σε δει ψυχιατρος,

 

Φλετς,το ειπαμε αυτό ειμαι τρελλος αν λογικος θεωρειται ενας ανθρωπος σαν εσενα που ζει μεσα σε ένα ψευτικο κοσμο και παιζει με τα αληθινα αισθηματα τον ανθρωπων

 

Για να δουμε τι ελεγες σε μια δημοσιευση σου πριν 2 χρονια στις 27 οκτομβριου παραμονη της εθνικης μας  γιορτης

 

 

Και δε καταλαβα γιατι να νιωσουμε περηφανεια εμεις επειδη καποιοι θελανε να πανε να πολεμησουνε?

 

Δικαιωμα μας να μην νιωθουμε ουτε περηφανεια ουτε να συμμετεχουμε σε παρελασεις μισους

 

Και την επομενη μερα εχεις φωτογραφια σου με μια πολύ κοντη φουστα και από κατω η λεζαντα

 

 

Εσεις πηγατε στην παρελαση εγω για καφε με της κολλητες μου και πηραμε περισσοτερα βλεματα

1224 λαικ,

 

Ελενη, αποθηκευσες ολες της δημοσιεψεις μου?

Φλετς,εκτος ότι παιζεις με τα αισθηματα τον αλλων εισαι και αναρχικια ετσι?

 

 

Α εδώ μια άλλη δημοσιευση σου σε πορεια για τα δικαιωματα τον αλλοδαπων με την νεα λεζαντα ειμαστε ολοι το ιδιο όχι στο ρατσισμο

 

Ξερεις τι θα πουνε οι δεξιοι όταν τα δουνε όλα αυτά?

Μια αναρχικια σκυλα ειναι,

 

Μετα απο μια ωρα επεστρεψε στο δωματιο,

 

Ελενη,εχω κανει πολλα λαθη ειχα γνωρισει πολύ κοσμο με μιλουσανε με επιρεσανε μετα από καιρο καταλαβα πως δεν πρεπει να ανηκουμε πουθενα,

 

Φλετς,μετανιωνεις λοιπον για όλα αυτά?

Ελενη,ναι ειλικρινα μετανιωνω για ολα οσα εχω γραψει ολα αυτα τα χρονια ολα οσα εχω πει,

 

Φλετς,ωραια θα το κανωνισω να διαγραψω ολες αυτές της δημοσιεψεις σου μην ξεχνας πως τωρα εχω τον κωδικο σου

Φυγε  εισαι ελευθερη,

 

Ελενη,μπορω να φυγω?

Φλετς, Φυγε εξαφανισου και προσεχε θα σε παρακολουθω να δω αν εχεις αλλαξει,

 

 

Την ελυσε και εφυγε μπηκε σε ενα ταξι πηγε στο σπιτι της,

 

Ελενη,μαμα μου τι επαθαααα,

Μητερα,λειπεις ολη μερα που ησουν?

Ελενη,με ειχαν απαγαγει ενας τρελαρας κατά τρομαξα καταφερα να το σκασω και,

 

 

Μητερα,ηρεμισε σε παρακαλω

Ξερεις ποσες φορες χτυπησε το κινητο σου ξερεις τι εχει γινει στο προφιλ σου?

 

Ελενη,αστα αυτά και παμε στην αστυνομια αυτος ο τρελος που με κρατουσε ομηρο σκοτωσε τον κωστα,

 

Μητερα,καλη μου ηρεμισε μπες στο προφιλ σου να δεις τι αναστατοση προκαλεσες,

 

Ελενη,δε με ακους δε με καταλαβες ακομα? Με ειχε ομηρο ενας τρελος και σκοτωσε τον κωστα,

 

Και τοτε από μεσα βγηκε ο κωστας,

Κωστας,για εμενα λες?

 

Ελενη,αγαπη μου ζεις???

Κωστας,μεινε μακρια μου

Ελενη,κωστα?

Κωστας, Νομιζα πως ησουν καλυτερη αλλα τελικα εισαι η χειροτερη από ολες

 

Λυπαμαι κυρια για την κορη σας ζητω συγγνωμη για την αναστατοση αλλα και εγω αναστατωθηκα παρα πολύ σημερα αντιο,

 

Ελενη,με ειχανε ομηρο με βασανιζανε τι δε καταλαβαινετε τι παθατε σημερα?

Και τοτε πηγε στον υπολογιστη της εκει τα καταλαβε όλα

 

 

 

 

Ειδε το βιντεο με της δηλωσεις της πως νιωθει ασχημα γιατι πυκρανε της φιλες της και ειχε  αρκετες φωτογραφιες της με έναν αλλον αντρα που ειχε δεσμο κρυφα από τον κωστα αυτές της φωτογραφιες της δεν της ειχε ανεβασει ποτε καθως και καποιες δημοσιευσεις από το ημερολογιο της

 

Ειχε γραψει πως θα χωρισει από τον κωστα γιατι την εχει μικρη και τελειωνει αμεσα χωρις να καταλαβαινει  ποτε κανουνε σεξ

 

Για την μητερα της εγραψε ότι είναι καταπιεστικη  και ότι ο πατερας της το μονο που τον νοιαζει είναι να γυρνα με τους φιλους του ότι είναι αδιαφορος και ότι δεν κανει σεξ με την μητερα της,

 

Ελενη,είναι τραγικο αυτος που με ειχε παρει ομηρο βρηκε τα αρχεια μου τα δημοσιεψε και ετσι βγαινω εγω σκυλα αντι για θυμα

Αλλα τον κωστα τον ειδα καθαρα στο βιντεο τον πυροβολησε

 

Μου την εφερε το καθαρμα πισωπλατα αλλα δε θα μεινει ετσι αυτό θα τον χωσω μεσα παμε στην αστυνομια,

 

Μητερα,και τι θα πεις στην αστυνομια ελενη?

Κοροιδευα της φιλες μου απατησα το αγορι μου εχω αδιαφορους γονεις και ενας τρελος με κρατουσε ομηρη για να τα πω αυτά  χωρις καν να τον ξερω?

 

Ελενη,μαμα πες μου εσυ με πιστευεις?

 

Μητερα,ελενη σημερα ενιωσα τοσο ασχημα οσο δεν εχω νιωσει ποτε παιρναν οι φιλες σου και μας βριζανε ηρθε το αγορι σου από εδώ να μου ζητησει τα ρεστα ευτυχως που ο πατερας σου λειπει στην επαρχια αν ηταν εδω θα γινοταν καυγας και δε μπορω να φανταστω τι αλλο αν τα μαθαινε ολα αυτα

 

 εσυ η ιδια με κατηγωρουσες και σχολιαζες την ερωτικη μας ζωη με τον πατερα σου  και τωρα μου λες πως ησουν σε ομηρια τι να κανω  και εγω πες μου?

 

Ελενη,με ειχε ομηρη ενας τρελος πες μου ότι με πιστευεις αυτό μονο,

 

Μητερα,σε πιστευα μεχρι χτες ξερω πως δεν λες ψεματα ειδικα σε εμενα αλλα με όλα οσα βγηκανε και δικαιο αν εχεις δε θα σε πιστεψει κανεις,

 

Και πραγματι μετα από λιγο ηρθανε οι φιλες της στο σπιτι,

 

Μαρθα,α να και η ωραια ντιβα μας,

Ντινα,επεστρεψες από το γλεντι ετσι?

 

Ελενη,κοριτσια με ειχε ομηρο ενας τρελος με βασανιζε με αναγκασε να κανω αυτό το βιντεο,

 

Ντινα,ναι και εγω πηγα στη σαχαρα ,

Μαρθα,εγω το πρωι ημουν στα χιονια,

 

Ελενη,μα πιστευεται πως θα σας ελεγα τετοιο ψεμα?

 

Ντινα,εδώ πιστευαμε τοσα χρονια πως ησουν κολλητη μας

Χερομαι όταν χωριζουνε οι κολλητες μου εγω ειμαι πιο ομορφη και ολοι εμενα θελουνε

 

 

Και όταν δεν εχω γκομενο δε θελω ουτε αυτές να εχουν γιατι δηλαδη αυτές να κανουν σεξ και εγω όχι καλυτερες μου είναι?,

 

Μαρθα,από υποχρεωση της κανω παρεα να εχω καποιες να μιλαω όταν δεν ειμαι με το αγορι μου

 

Αυτή η μαρθα είναι τοσο χαζη που πιστευει πως ειμαστε το ιδιο εγω μια πριγκιπισσα μια ντιβα και αυτή μια υπαλληλος σε φαστ φουτ για 2 ευρω την ωρα ειμαστε το ιδιο? Ουτε στον υπνο της δε μπορει να με φτασει,

 

Ντινα,να θελω να παω για ποτο να μην βρισκω γκομενο και να παιρνω την χαζη την ντινα μην σας τυχει,

 

 

 

Μαρθα,μην αφησετε ποτε τον γκομενο για μια φιλη σαν την μαρθα ο γκομενος θα σε γεμιζει με υγρα η μαρθα μονο να κλαιει ξερει που είναι παρθενα στα 24 ας βρεθει ενας ηρωας για εκεινη χα χα  

Και μας τα εκρυβες όλα αυτά για να μην δουμε ποια εισαι,

 

 

Ελενη,ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Σας ειπα καποιος εκλεψε τους κωδικους μου μπηκε το ημερολογιο μου που ειχα στον υπολογιστη και δημοσιεψε στο προφιλ καποιες απλες ιδεες

 

 

 

ΑΛΛΑ θελω να με πιστεψετε το βιντεο που εβαλα αναγκαστικα να το πω γιατι με ειχε απαγαγει αυτος ο τρελος και με απειλουσε πιστεψτε με,

 

Ντινα,πολύ δυσκολο να πιστεψουμε καποια που τοσα χρονια μας ελεγε ψεματα μας κοροιδευε και μας κατηγωρουσε ενώ εμεις την ειχαμε σαν αδελφη μας,

 

Μαρθα,ελενη τελιωσε αυτό που ειχαμε δεν θελουμε ουτε να σε ξαναδουμε αντιο μας εχεις απογοητευσει,

 

 

 

Η ελενη εβαλε τα κλαματα δε μπορουσε να πιστεψει αυτό που της ειχε συμβει ξαφνικα ειδε στο προφιλ της οι χιλλιαδες ακολουθοι σταματησαν να την ακολουθουνε εμεινε μονο με 2 που αυτόι ηταν η μητερα και ενας αγνωστος,

 

Μητερα,πανε στο δωματιο να ξαπλωσεις πρεπει να ξεκουραστεις μετα από οσα περασες,

 

Ελενη,δε θα παω αν δε μου πεις ότι εσυ τουλαχιστων με πιστευεις,

 

Μητερα,εγω πιστευω πως περασες ασχημα αλλα τα γεγονοτα όπως βλεπεις είναι όλα εναντιων σου

Μα πως μπορουσες να εγραφες τετοια πραματα για της φιλες σου και γιατι να απατας το αγορι σου ετσι σου εμαθα να φερεσαι εγω?,

 

Ελενη,εκανα πολλα λαθη αλλα γιατι ολοι να είναι εναντιων μου?

 

Φλετς,ακριβως όλοι εναντιων σου,

Ειδανε μπροστα τους τον φλετσεριδη ακριβως εξω από το σπιτι,

 

Ελενη,ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΕΙΧΕ ΟΜΗΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕ,

Φλετς,ελενη τι λες?

 

Μητερα,καλη μου ηρεμησε αυτος είναι ο γιος της αρετης της νεας μας γειτονισσας που ηρθαν πριν 3 μηνες στο απεναντι σπιτι,

 

Ελενη,με υπνοτησε με ειχε ομηρη,

Φλετς,δε μπορω να σας καταλαβω,

 

Μητερα,αγαπη μου ηρεμησε το παλικαρι το ξερω εξαλου εκεινος με ειδοποιησε ότι κατι γινεται στο προφιλ σου

Ητανε εδώ ολο το απογευμα,

 

Η ελενη τα ειχε χαμενα πηγε στο δωματιο της να ξαπλωσει

Λιγο πριν κοιμηθει ειχε μηνυμα ένα νέο βιντεο στο προφιλ της ηταν από τον τζιμη,

 

Φλετς,νομιζω ότι πηρες το μαθημα σου αυτό που σε εκανα ηταν χειροτερο από βασανιστηρια δεν σε πιστεψε και δε θα σε πιστευει πλεον κανεις

 

Οσο για την δολοφονια που ειδες ηταν απλα μια σκηνη από ταινια θριλερ εγω σαν λατρης του μονταζ εβαλα την φατσα του αγοριου σου στα μουτρα του ηθοποιου και ετσι νομιζες πως ηταν εκεινος

 

Στην  ουσια  γκρεμισα τον μυθο της καλης εικονας που ειχε τοσα χρονια ειχες

Μια σκληρη σκυλα είσαι που της αρεσει να παιζει με της ζωες τον αλλων

Δε θα σε ξανα μιλησω ποτε ακομα και όταν σε βλεπω όμως αν ποτε ξανα φερθεις ασχημα σε αλλους καποιος άλλος που πληγωσες μπορει να σου φερθει επισης ασχημα,

 

 Η φιμη της ελενης δεν εφτιαξε οι φιλες της δε την ξανα μιλησανε ουτε καποια άλλη από της κοπελες στην σχολη

Τελειωσε το πανεπιστιμιο και εφυγε από την πολη περασε στην νομικη και σημερα είναι δικηγορος σε καποια επαρχιακη πολη της χωρας οπου ζει με τους γονεις της χωρις ποτε μεχρι σημερα να είναι με καποιον αντρα

Τιμωρηθηκε πολύ αυστηρα από τον χαρακτηρα της,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου