Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

ο αλκοολικος



Σημερα θα γραψουμε μια ιστορια θελωντας να περασουμε  μηνυματα
Τιποτα περισσοτερο τα σχολια δικα σας

Ο ορεστης είναι στελεχος σε μια μεγαλη εταιρια με υπευθινο ποστο αρκετο
Πολλες φορες παει ο ιδιος της παραγγελιες με το φορτηγακι της εταιριας και του αρεσει γιατι βαριεται όταν καθεται με της ωρες στο γραφειο

Ο ορεστης είναι ενας δον ζουαν γλενταει συχνα με διαφωρες γυναικες και εχει το ελατομα του αλκοολ
Όταν ξεκιναει να πινει δεν καταλαβαινει τιποτα

Στο ιδιο γραφειο δουλευει και ο φιλος του ο περι η δικη του δουλεια είναι στο γραφειο σαν λογιστης εκεινων δεν τον χαλαει να είναι αραχτος εκει περα σε αντιθεση με τον ορεστη που όπως ειπα της παραγγελιες της παει ο ιδιος
Ένα συνηθισμενο πρωι γυρο στις 12,

Ορεστης,λοιπον παω τα πραματα στον κοσμο θα αργησω κανα 2ωρο ερχεσαι για παρεα?

Περι,να παρω αδεια από τον διευθυντη,
Ορεστης,λειπει αλλα μην σε νοιαζει τωρα ειμαι εγω ο αμεσος πιο πανω οποτε σε δινω την αδεια,
Πηγανε την παραγγελια και μετα κανανε μια σταση στο εμπορικο μεσα για να φανε,

Περι,ένα μπεργκερ με πατατες και μια κοκα κολα,
Ορεστης,ελα ρε τι είναι αυτά δες πως παραγγελνει ο αντρας ένα μεγαλο διπλο χαμπουργκερ με πατατες και ένα μεγαλο κρικετ,
Περι,τοσο νωρις και θα πιεις?εχεις συνεχεια μετα,
Ορεστης,να σε πω χωρισα με την γυναικα μου που με επριζε με κατι τετοια δε θα εχω και εσενα μαλακα αντε χαλαρωσε και απολαυσε το σημερα,
Περι,για το καλο σου σε μηλαω ρε εσυ οδυγεις,

Ορεστης,οδυγω 20 χρονια μπορω να ελεξω ποσο θα πιω και δε με πειραζει ποτε αντε ξεκολα,

Φαγανε ηπιανε κανανε μερικες βολτες και συνεχισαν για το γραφειο,

Ορεστης,μαλακα το βραδυ τι κανεις?
Περι,ότι κανω κάθε βραδυ ρε σπιτι,
Ορεστης,εσεις χαλατε την πιατσα να σε πω θα παω σε ένα καμπαρε με κατι γνωστους ηρθανε κατι ιταλιδες δεν ερχεσαι και εσυ θα γαμησουμε τζαμπα,

Περι,ρε μαλακα τι λες εγω ειμαι παντρεμενος,
Ορεστης,ε και? Η γυναικα γυναικα και η γκομενα γκομενα και στην τελικη δεν θα παμε για γκομενες για πουτανες θα παμε,

Περι,εγω ειμαι αλλης αποψης και προσεχε ρε όταν οδυγαμε το μυαλο μας είναι στο τιμονι,
Ορεστης,καλα μπαμπα θα προσεχω,

Φτασανε στην εταιρια και τοτε ειχε ερθει και ο διευθυντης,
Διευθυντης,γιατι αργησατε τοσο?
Ορεστης,ειχε κινηση εγνατια,
Περι,ναι αρκετη κινηση,

Διευθιντης,τι εγινε ηπιατε?
Περι,όχι αφεντικο μια σταση για ένα σαντουιτς στα γρηγορα καναμε μεχρι να ερθει ο πελατης,

Διευθυντης,εγω δε ρωτησα αυτό ασφαλος και μπορειτε να κανετε σταση και για φαι ακομα όταν πατε μια παραγγελια αλλα σε καμια περιπτοση δεν επιτρεπω να εχετε πιει αλκοολ και από ότι βλεπω εσυ ορεστη ηπιες,

Ορεστης,όχι αφεντικο μια μπιρα ετσι για την χονεψη,
Διευθυντης,ορεστη όταν λεμε απαγορευται κατι απαγορευεται οσο δουλευεις στην εταρια ΜΟΥ θα εισαι συνεπης και θα εφαρμοζεις τους κανωνες φαντασου ποσο ασχημο θα δειχνει στους πελατες ένα στελεχος μας να πινει
Ποσο μαλλον όταν αυτος κανει της παραγγελιες με το αμαξι
Να μην ξανα επαναληφθει αυτό και τωρα στις δουλιες σας,

Ορεστης,τον μαλακα μας την ειπε,
Περι,ηταν που εισαι μια θεση πιο κατω όταν λειπει και κοντα σε εσενα την ειπε και σε εμενα ρε,

Ορεστης,ξεκολα του ηρθε να το παιξει αφεντικο
Λοιπον λεγε θα ερθεις το βραδυ στο καμπαρε?
Περι,ειπαμε όχι,

Ορεστης,εσυ χανεις,
Πηγε στο καμπαρε ο ορεστης γνωρισε κατι ιταλιδες πουτανες και κανανε οργια σε ένα ξενοδοχειο
Ξενυχτισανε  ηπιανε πολύ ξυπνησε στις 8 και ηταν κομματια ειχε αρκετη ζαλη και ειχε αργησει στην δουλεια του,

Ορεστης,πω ρε μαλακα αργησα πω δε μπορω να παω ετσι στην δουλεια μονικα αντριανα
Καλα αυτές θα ξυπνησουν το μεσημερι πω ρε τι να κανω οπ να ποιος θα με σωσει,
Βγαζει το αιφον του και παιρνει τηλ τον αρη3γαμβετα που ηταν καλος του φιλος,

Αρης3γαμβετα,καλημερα ορεστη,
Ορεστης,φιλε σωσε με ειμαι κομματια,
Αρης3γαμβετα,παλυ ηπιες τα ουισκι σου?
Ορεστης,βοκτα ηπια ειμαι με κατι ιταλιδες και δε μπορω να κανω τιποτα,

Αρης3γαμβετα,ενταξει σε ποιο ξενοδοχειο εισαι να σε φερω να φας νουτελα και τσουρεκι,
Ορεστης,στο μακεδονια παλας λιγο γρηγορα όμως,

Πηρε ταξι και πηγε στο ξενοδοχειο ειχε φερει μαζι του ένα βαζω νουτελα και ένα τσουρεκι τον ανοιξε και αρχισε να το τρωει ενώ οι άλλες δυο ειχαν ξυπνησει και ακουγανε μουσικη,

Αρης3γαμβετα,το καψαμε χτες ε?

Ορεστης,αστα να πανε αλλα τωρα που εφαγα το γλυκο ειμαι καπως καλυτερα θα φυγω αμεσος αλλα τι δικαιολογια να δωσω στον διευθυντη?

Αρης3γαμβετα,πες πως χαλασε το αστικο και περιμενατε το επομενο συμβαινει συχνα,
Ορεστης,ευχαριστω φιλε μου λοιπον κυριες μου φευγω οριστε τα λεφτα σας,

Εφυγε να παει στην δουλεια του ειπε αυτό το ψεμα και τον πιστεψανε μονο στον περι ειχε πει την αληθεια,

Περι,ρε μαλακα θα σε απολυσουν στο τελος,
Ορεστης,τι να κανω ρε μαλακα είναι η τρελλα μου
3 μεγαλες αγαπες εχω της γυναικες το ποτο και τον ΑΡΗ,

Διευθυντης,κυριε ορεστη μια παραγγελια μολυς βγηκε μπορεις να πας μεχρι την ιωννια ετσι?

Ορεστης,ασφαλος και μπορω,
Λιγο πριν φυγει ο περι τον σταματησε,
Περι,ρε μαλακα οκ η νουτελα σε χαλαρωσε αλλα εξακολουθεις να εισαι ακομα μεθυσμενος πως θα οδυγησεις?

Ορεστης,ασε μας ρε με το κυριγμα ειμαι μια χαρα,
Πηγε με το φορτηγο την παραγγελια αλλα ειχε μαζι του ένα ακομα μπουκαλι μπιρα το οποιο επινε και όπως ειχε ζαλιστει επεσε πανω σε μια κολονα ευτυχως δεν χτυπησε κανεις,

Περαστικος,τι εγινε εισαι καλα?
Ορεστης,ναι μια χαρα μην ανυσηχειτε μια λαθος κινηση παντα φοραω ζωνη όλα καλα,

Όμως εκεινη την στιγμη ετυχε να περνανε αστυνομικοι,
Αστυνομος1,ειστε καλα κυριε?
Ορεστης,ναι κυριε όλα καλα,
Αστυνομος1,πρεπει όμως να σας κανουμε αλκοτεστ,

Ορεστης,αχ σας παρακαλω πρεπει να παω μια παραγγελια και εχω αργησει,

Αστυνομος2,ουτε 2 λεπτα δε θα παρει παρακαλω φυσηξτε,
Φυσηξε και ειδανε πως ειχε περασει πολύ τα ωρια,

Αστυνομος1,κυριε σε παρτι εισασταν τοσο πρωι? Και αντε αυτό το αμαξι γιατι να το οδηγησετε?
Ορεστης,αχ σας παρακαλω ας μην γινει θεμα δεν ειχαμε κανενα θυμα διψουσα πολύ ειχα μονο μια μπιρα λιγο πριν φυγω και για αυτό εδειξε πολύ
Θα χασω την δουλεια μου αν δε παω την παραγγελια σας παρακαλω,

Αστυνομος2,αυτά να τα σκεφτοσασταν πριν πιειτε και με μια μπιρα τωρα δεν δειχνει τοσο πολύ σιγουρα ηπιατε περισσοτερο θα παρετε την εταιρια να ερθει καποιος να παρει το αμαξι και θα γυρισετε με ταξι θα σας κοψουμε και ένα προστιμο και άλλη φορα να μην ξανα γινει ποτο και τιμονι δεν πανε μαζι,

Πηρε τηλεφωνο τον περι να τον πει να παει εκεινος οι αστυνομικοι περιμενανε μεχρι να ερθει να το παρει και μετα φυγανε όταν εμαθε το νέο ο διεθυντης εγινε εξαλος,

Διευθυντης,παρα λιγο να παθεις ζημια αργησε η παραγγελια χτυπησε το αμαξι εκτεθηκε η εταιρια και όλα αυτά για εσενα εχεις κατι να μου πεις?
Ορεστης,συγγνωμη εφταιξα,

Διεθυντης,αυτό εχεις να πεις μονο?
ΟΡΕΣΤΗ ΑΡΚΕΤΑ ΕΧΕΙΣ ΣΗΚΟΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΟ,
Περι,σας παρακαλω κυριε διεθυντα μπορω να σας μιλησω 1 λεπτα για το θεμα σας παρακαλω,

Πηγανε στο γραφειο του μιλησανε ένα λεπτο και ξανα βγηκανε,
Διεθυντης,ο περι ανελαβε να σε κανει ανθρωπο σωστο δεν αξιζει να καταστραφεις ειπε για μια μαλακια σου βαλαμε ένα στοιχημα για εσενα,

Ορεστης,μπορω να μαθω τι ειπατε?

Διεθυντης,αν καταφερεις να κοψεις το αλκοολ θα μεινεις στην θεση σου και θα δουλευεται κανωνικα μαζι όπως τωρα θα παρετε και αυξιση
Αλλα αν δεν τα καταφερεις θα σας απολυσω και τους δυο
Εχεις έναν μηνα αδεια τον παιρνεις από σημερα σε ένα μηνα από τωρα θα ξανα ερθεις να σε δουμε να σε εξετασουμε και αν το εχεις κοψει το ποτο οριστικα τοτε θα εχεις κερδισει καλη τυχη ορεστη,

Ορεστης,κατσε ένα λεπτο,
Περι,τελος τωρα μηλαμε μαζι φευγουμε,

Όταν μπηκανε στο αμαξι ο ορεστης αρχισε της ερωτισεις,

Ορεστης,δεν ειμαι αλκοολικος ρε μαλακα απλα με αρεσει να πινω,
Περι,ναι ολοι ετσι λενε και μετα καταστρεφονται εγω επειδη ειμαι κολλητος σου θα σε στηριξω σε αυτην την προσπαθεια αλλα θελω την βοηθεια σου,

Ορεστης,ωραια θα την εχεις και τωρα πανε με σπιτι μου αφου εχουμε αδεια,
Περι,δεν θα παμε σπιτι,
Ορεστης,και που θα παμε?
Περι,θα δεις από σημερα λες απλα ναι σε ότι λεω,

Ορεστης,σταματα αμεσος σταματα λεμε θελω να μιλησουμε,

Εκανε μια σταση καπου,
Ορεστης,τι μαλακιες είναι αυτές ρε?
Περι,ορεστη θα σε απελιε θα καταστραφοτανε η καριερα σου και βγηκα μπροστα εγω να σε σωσω εκανα μια συμφωνια με το αφεντικο και πρεπει να κερδισω αλλιως θα μεινουμε χωρις δουλεια και οι δυο μας,
Ορεστης,ωραια ειπα θα το κοψω τα αλλα τι χρειαζονται?
Περι,μονος δε θα μπορεσεις ποτε για αυτό θα σε παω σε ένα μερος να μεινεις ολο αυτό το καιρο,

Ορεστης,δε θα σε καλα μου φενεται,
Περι,ειμαι πολύ καλα και το ιδιο θελω και για εσενα λοιπον τελειωσε θα παμε σε ένα σπιτι που εχει και αλλους σαν εσενα,

Πηγανε εκτος θεσσαλονικης σε ένα χωριο ειχε ένα σπιτι ο περι και εβαλε τον ορεστη να μεινει εκει περα,
Περι,θα μενεις σε αυτό το σπιτι θα ασχολισε με τον κηπο θα πηγαινεις στο ψαρεμα και ετσι θα περναει η ωρα λιγο πιο κατω είναι ένα μινι μαρκετ θα μπορεσεις να ψωνιζεις ότι θελεις
Φυσικα δεν πουλανε καθολου ποτα και το απογευμα θα πηγαινεις σε αυτό εκει το μεγαλο το κτηριο οπου υπαρχουν ανθρωποι σαν εσενα θα μηλατε θα λετε της ιστοριες σας και οι ειδικοι θα σας βοηθανε,

Ορεστης,μπραβο λες και ειμαι στο γυμνασιο και ακουω κυριγμα από τον γυμνασιαρχη,

Περι,ορεστη εδωσα τον λογο μου για εσενα αν αποτυχουμε θα χασω και εγω την δουλεια μου για αυτό θα στο πω απλα και λογικα
ΚΟΨΕ ΤΟ ΠΟΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?

Ορεστης,ακου να σου πω,
Περι,ΤΙΠΟΤΑ
Για αυτό το μηνα θα εισαι σωστος δε θα πιεις καθολου ουτε γουλια λοιπον τα λεμε αυριο στις 7 να εισαι στο μεγαλο σπιτι,


Όταν εφυγε ο περι ο ορεστης ειχε νευρα,

Ορεστης,με θυμιζει τοτε που πηγα κατασκινοση με κανωνες δεν εμαθα να ζω ποτε ποσο μαλλον τωρα
Όμως αφου εδωσε το λογο του για εμενα δε πρεπει να τον εκθεσω τι να κανω όμως αλκοολικος δεν ειμαι απλα πινω λιγο
Συνελθε λυκο και παρε μια αποφαση,

Εφτιαξε τα πραματα του και εκανε μια βολτα εκει ειδε και μερικους αλλους,

Γιωργος,καλησπερα εισαι ο καινουργιος?


Ορεστης,ναι με λενε ορεστη μολυς ηρθα,
Γιωργος,με λενε γιωργο χαρικα,
Αντι,και εγω ειμαι ο αντι
Εισαι και εσυ αλκοολικος σαν εμενα?

Ορεστης,τι λες ρε με το καλημερα με ρωτας κατι τετοιο απλα εχω ένα προβλημα με την δουλεια μου και με φερανε σε αυτό το μερος,
Αντι,οσο πιο γρηγορα το παρεις αποφαση τοσο καλυτερο για εσενα εγω επινα μπιρα για πρωινο και δεν παραδεχομουν πως εχω προβλημα για αυτό και ελεγα μαλακιες συνεχεια αλλα τωρα το ξεπερασα,

Ορεστης,μπραβο εγω όμως δεν εχω πεσει τοσο χαμηλα,
Γιωργος,εκει περα είναι το μινι μαρκετ μπορεις να ψωνισεις ότι θελεις να φας πλεων μονος σου θα φτιαχνεις το φαι σου και πιο κατω είναι η θαλασσα μπορουμε να παμε το πρωι για ψαρεμα,

Ορεστης,ενταξει θα παμε παντου για να δουμε όμως ολο το χωρο,
Εκανε μια βολτα ειδε το μερος ητανε πραγματικα ξενοδοχειο μονο που δεν μπορουσες να βγεις,

Ορεστης,οι φυλακες είναι ολη μερα?
Γιωργος,ολο το 24ωρο μας φυλανε γιατι μπορει καποιος να τρελλαθει και να βγει εξω

2 φορες με επιασε μια κριση ηθελα να πιω κατι με προλαβανε την ωρα που βαρουσα τα καγκελα εχω να πιω ποτο ακριβως 2 μηνες και 9 ημερες,

Ορεστης,και ποσο σκοπευεις να κατσεις?
Γιωργος,οσο χρειαστει ευτυχως οι δικοι μου εχουνε λεφτα και πληρωνουνε ,

Ορεστης,εγω θα κατσω μονο μεχρι 1 μηνα και αυτό γιατι άλλος πληρωνει,
Γιωργος,τοτε μπορεις να αντεξεις και μετα να πιεις οσο θες μιας και από ότι καταλαβα δεν θελεις να γινεις καλα,

Ορεστης,ειπαμε δεν εχω προβλημα το ελεγχω το ποτο,

Λιγο μετα γνωρισε την λιτσα μια άλλη κοπελα που ηταν εκει,
Λιτσα,καλησπερα με λενε λιτσα,
Ορεστης,χαρικα ορεστης,

Λιτσα,πρωτη φορα ε?
Ορεστης,ναι και βαρεθηκα,
Λιτσα,και εγω ετσι ενιωθα ειχα μεγαλο προβλημα με το ποτο εβγαινα μεχρι αργα επινα ξενυχτουσα δεν ηξερα τι εκανα μηλαμε εχω κανει πολλες μαλακιες και ετσι οι γονεις μου με φερανε σε αυτό το μερος μεχρι στιγμης τα παω καλα,

Ορεστης,ωραια χερομαι και ελπιζω να τα παμε καλα μαζι τι λες δε παμε για ψαρεμα να γνωριστουμε και καλυτερα?

Ψαρεψανε ειπανε καποια πραγματα και τα πηγαινανε πολύ καλα οι δυο τους
Το βραδυ λιγο πριν παει ο κάθε ενας στο δοματιο του πηγανε στην αιθουσα που ολοι λεγανε τα προβληματα τους,

Καθηγητης,καλησπερα σημερα εχουμε έναν ακομα φιλο μας τον ορεστη,
Ολοι,καλησπερα ορεστη,
Ορεστης,καλησπερα σας,

Καθηγητης,θελεις να μας μιλησεις για εσενα?
Ορεστης,θα ηθελα όχι βασικα δεν ξερω και γιατι με φερανε μαζι σας αλλα θα καθησω έναν μηνα και,
Καθηγητης,καταλαβα ενταξει θα μας τα πεις άλλη φορα
Θελει καποιος άλλος να μας πει μια εμπειρια του με το αλκοολ?

Θανασης,εγω καλησπερα με λενε θαναση και ειμαι αλκοολικος
Μπηκα στην ομαδα σας πριν μια εβδομαδα παντα επινα πολύ και δεν πιστευα πως εχω προβλημα και όμως καθημερινα αντιμετοπιζα καυγαδες με την οικογενεια μου και τους φιλους μου

Επινα συνεχεια και νευριαζα με τα παντα με ειχαν απολυσει από την δουλεια μου και δε με ενοιαζε όταν επινα ηρεμουσα για λιγο και μετα αρχιζαν οι φωνες οι καυγαδες καθημερινα με ολους
Εχω να πιω 1 εβδομαδα και το παλευω με λενε θαναση και ειμαι καλα,
Καθηγητης,ευχαριστουμε θαναση υπαρχει άλλος αλκοολικος στην παρεα?

Ολοι σηκωσαν τα χερια εκτος από τον ορεστη
Όταν τελειωσε πηγε για υπνο χτυπιοτανε ηθελε οσο τιποτα να πιει δεν μπορουσε να φυγει και αρχισε να φωναζει,
Ορεστης,γαμιεται ο παοκ ρε μαλακες γαμιεται ο παοκ θελω να πιω μια μπιρα ένα ουισκι μια ρετσινα ρε κατι να πιω,

Εστειλε ένα μηνυμα με το κινητο του στον φιλο του τον ηλια πως θελει να τον δει και να του φερει κατι να πιει εκεινος ειπε πως θα ερθει το μεσημερι,


Ορεστης,λιτσα τι λεει θα παμε και σημερα για ψαρεμα?
Λιτσα,γιατι όχι ειδες ποσο καλα είναι να ψαρευεις? Ξεχνας και ποτο και τα παντα,

Ορεστης,ας μην λεμε την λεξη ποτα τωρα μηλαμε μαζι
Αληθεια δε με ειπες τι προβλημα ειχες εσυ?

Λιτσα,δεν θελεις να σου πω την ιστορια μου στο σπιτι με ολους τους αλλους?
Ορεστης,όχι θελω να την πεις σε εμενα γιατι δε ξερω σε συμπαθησα παρα πολύ,

Λιτσα,αυτό με τιμαει και εσυ μου αρεσες από την αρχη,
Ορεστης,χερομαι τοτε που υπαρχει αυτή η συμπαθεια,

Λιτσα,που λες καποτε ημουν εντελως διαφωρετικια από ότι τωρα
Ειχα μια παρεα με αλητες βγαιναμε συνεχεια σε διαφωρα παρτι καναμε οργια και πιναμε τα αντερα μας
Ένα βραδυ αφου ειχα πιει αρκετα ενας τυπος αρχισε να με την πεφτει εμενα δε με αρεσε τοτε εκεινος επεμενε ηθελε να σε βιασει εγω τον εσπρωψα
Μου ελεγε βρωμερη πορνη εχεις γαμηθει με τοσους τι θα παθεις αν σε γαμησω και εγω και τοτε εκανα έναν εμετο στα μουτρα του αυτό τον εκανε να νευριασει πηγε να χτυπησει αλλα ευτυχως μια κοπελα  με εσωσε δινωντας του μια κλωτσια με πηρε και φυγαμε,
Ορεστης,συγκλονιστικη ιστορια,
Λιτσα,και εχει και συνεχεια
Η κοπελα που με εσωσε δεν ηταν καλυτερη από τον τυπο εντελως αυταρχικια αλητισα και λεσβια με πηρε στο σπιτι της και όταν συνηλθα μου ελεγε πως αφου με γλυτωσε από αυτόν θα πρεπει να της κατσω
Στην αρχη ειπα όχι και τοτε μου ειπε πως θα με διωξει από την παρεα θα γυριζω μονη και δεν θα μπορω να πινω κάθε βραδυ τα ξυδια που πιναμε
Και τοτε αποφασισα να της κατσω καναμε ερωτα εκεινο το απογευμα ομολογω ότι δεν με χαλασε την νομιζα καλη και ότι θα γινομασταν ζευγαρι όμως εκεινη γλεντουσε και με αλλους της παρεας και ηθελε κάθε βραδυ να γινομασταν λιωμα

Ένα πρωι μολυς ειχα ξυπνησει από ένα παρτι ενιωσα αρκετη ζαλη σε σημιω να ανυσηχησω και εκει ειπα μαμα βοηθεια

Εφυγα από την παρεα πηγα στο σπιτι μου ζητησα συγγνωμη με συγχωρεσανε και με βαλανε σε αυτό το μερος για να ξεπερασω εντελως το ποτο,

Ορεστης,ενταξει τελος καλο όλα καλα,
Και παει να την φιλησει,
Λιτσα,βιαζεσαι απλα μηλαμε κανουμε παρεα λεμε τα προβληματα μας αν γινει κατι θα είναι αφου γινουμε καλα και σιγουρα θα είναι εκτος αυτου του μερους,


Ορεστης,ενταξει εσυ διαταζεις,
Φυλακας,ορεστη καποιος ηρθε να σε δει,

Ορεστης,α ενας φιλος δε θα αργησω αν θελεις περιμενε,
Πηγε στο δωματιο και ειδε τον ηλια,
Ηλιας,τι λεει με πηρες ηρθα,
Ορεστης,εφερες να πιω?
Ηλια,μια εξαδα ισπανικη μπιρα δε μπορουσα να φερω περισσοτερα,
Ορεστης,αρκει σε ευχαριστω ποσο πληρωσες?

Ηλιας,συγα δε μπορω να κανω ένα δωρο σε εφερα και κατι περιοδικα τσοντες να περναει η ωρα ευχαριστα και ένα φορητο cd να ακους μουσικη,
Ορεστης,σε ευχαριστω πολύ
Πω πω εχω να πιω ακριβως 3 μερες και μου εχει λειψει η γευση της μπιρας υπεροχη είναι αχ,

Μολυς εφυγε ο ηλιας ο ορεστης πηγε να βρει την λιτσα αφου ειχε πιει ειχε παρει λιγο τα πανω του,
Ορεστης,ποσο ψαρια εβγαλες να δεις τωρα θα βγαλω περισσοτερα χα,

Λιτσα,τι εγινε χαρηκες με τον φιλο σου ε?
Ορεστης,ναι ειχα να τον δω καιρο,
Και την αγκαλιασε,
Λιτσα,ορεστη τι ειπαμε βιαζεσαι,

Ορεστης,ελα ρε μωρο μου καταλαβε με ότι μου αρεσεις πολύ αφου όπως λες και εγω σου αρεσω γιατι δε θελεις να ολοκληρωσουμε αυτό που τοσο θελουμε?

Λιτσα,εχεις πιει μπιρα?
Ορεστης,τι? Ελα μου αρεσεις,
Λιτσα,εχεις πιει για αυτό εισαι ετσι,
Ορεστης,ωραια ο φιλος όταν ηρθε μου εφερε μια μπιρα ειπαμε να το κοψουμε αλλα δεν γινεται αμεσος εξαλου ειχα να πιω ακριβως 3 ημερες,

Λιτσα,το ποτο κοβεται η για παντα η καθολου για αυτό εισαι σε αυτό το μερος να σε βοηθησουμε,
Ορεστης,δεν εχω προβλημα απλα πινω λιγο παραπανω οκ θα το ελατωσω,
Λιτσα,πρεπει να το κοψεις και μαλιστα να το πεις σημερα που ηπιες,

Ορεστης,όχι δε πρεπει να μαθει κανεις πως ηπια θα το κοψω αλλα οποτε θελω εγω ποσες φορες ποια πρεπει να στο πω?
Λιτσα,εχεις προβλημα ορεστη το βλεπω τωρα πιο καθαρα εισαι σαν εμενα χρειαζεσαι θεραπεια ειμαστε το ιδιο,

Τοτε ο ορεστης αλλαξε υφος αγριεψε,
Ορεστης,ΟΧΙ δεν ειμαστε καθολου το ιδιο
Εγω δεν χαμουρευομαι με ολη την παρεα ουτε κανω πειραματα να δω αν ειμαι πουστης όπως κανεις εσυ με της φιλες σου ουτε πινω για να μην ντρεπομαι όπως κανεις εσυ επειδη εισαι μια λεσβια που βρισκει δικαιωλογια στο ποτο,
Λιτσα,εισαι απαραδεκτος πραγματικα εχεις προβλημα,

Ορεστης,ναι φυγε η ευκολη λυση για οποιον δεν μπορει να δεχτει την αληθεια εγω δεν εχω προβλημα απλα επιλεγω να πινω η γυναικα μου με χωρισε επειδη επινα αλλα η αληθεια είναι πως επιλεγω να πινω από την δουλεια με βαλανε σε αυτό το μπουρδελο για να γινω καλα όμως είναι αληθεια ότι εγω επιλεγω να πινω,

Μετα από αυτόν τον καυγα το μαθανε οι υπευθινοι και τον εδιωξαν ειχε ερθει ο περι να τον παρει,

Περι,δεν τα καταφερες τελικα,
Ορεστης,είναι τρελλοι ολοι τους εκει μεσα εγω δεν ειμαι σαν αυτους να δεις μπορω να κοψω το ποτο μονος μου χωρις την βοηθεια τους,

Περι,περασαν μολυς 3 μερες μπορεις της υπολοιπες να αντεξεις μονος?
Ορεστης,ασφαλως και μπορω,
Περι,ενταξει θα σε εμπιστευτω όμως πρεπει να προσεχεις δε πρεπει να σε δουνε σε μπαρ ουτε στους δρομους μεθυσμενο πρεπει να προσπαθεις πολύ,

Ορεστης,ειπα ενταξει δεν χρειαζεται να το πω ξανα λεμε,
Εφυγε από το μερος που ητανε και πηγε κανωνικα στο σπιτι του,

Ορεστης,επιστροφη στο σπιτι και τι καλυτερο από το να πιω ένα ποτηρι ουισκι αχ το ειχα στερηθει
Συγα το πραμα θα πινω λιγο και της τελευταιες μερες δε θα πιω καθολου θα περασω το τεστ με αριστα και θα ξανα γυρισω στην δουλεια μου,

Ο ορεστης συνεχιζε να κανει την ζωη του επαιρνε τηλεφωνο σε πουτανες να ερθουν σπιτι του κανανε οργια εκει επινε λιγο παραπανω και τα μεσημερια εκανε της βολτες του στο κεντρο της πολης

Ένα απογευμα τον ειχε επισκεφτει ξανα ο περι στο σπιτι του,


Περι,πως τα παμε?
Ορεστης,καλα θα ελεγα διακοπες κανω,
Περι,ωραια ξερεις ότι σε μια βδομαδα θα περασεις από τεστ για να δουνε αν καταφερες να κοψεις το ποτο ετσι?
Ορεστης,φυσικα και το ξερω,
Περι,ωραια τοτε θα με βοηθησεις,

Αρχισε να μαζευει τα μπουκαλια από τα ποτα που ειχε ο ορεστης,
Ορεστης,τι κανεις εκει ρε,
Περι,σε βοηθαω όπως βλεπεις και μαλιστα αργησα δε πρεπει να ξανα πιεις γουλια το καταλαβες?

Ορεστης,λιγο πινω ρε,
Περι,αυτό δεν το πιστευω γιατι ξερω τον χαρακτηρα σου και λυπαμαι που αργησα τοσο να κανω αυτην την κινηση
Ορεστη δε θα χασω εγω την δουλεια μου για εσενα θα κανω τα παντα για να κοψεις το ποτο και μαλιστα οριστικα,

Αφου πεταξε ότι ποτα βρηκε και ητανε πολλα ο περι τον πηρε να πανε μια βολτα εξω,
Περι,λοιπον ακου πως εχει το προγραμα από σημερα θα μενεις στο σπιτι μου,
Ορεστης,τι λες ρε?
Περι,σκασε θα μεινεις μαζι μου μονο εγω μπορω να σε προσεξω γιατι ειμαι σιγουρος ότι αν σε αφησω μονο θα πας να πιεις κατι,

Ορεστης,δεν μου εχεις εμπιστοσυνη ε?
Περι,καθολου για αυτό και θα μεινεις μαζι μου το κακο είναι που αργησα να παρω αυτην την αποφαση όταν εμαθα πως κανεις ακομα παρτι με ποτα στο σπιτι σου τρελλαθηκα ειπες θα το κοψεις και δεν καταφερες για αυτό θα σε βοηθησω εγω,

Ορεστης,ενταξει εσυ διαταζεις,
Εμεινε στο σπιτι του ολη την βδομαδα υπεφερε πολλες φορες ηθελε να πιει αλλα ο περι τον εκανε κηρηγμα τον φωναζε τον εβριζε και ετσι ηρεμουσε ο ορεστης,

Ορεστης,μαρτυριο αδελφε ποτε δεν καταφερα να μην πιω τοσες μερες,
Περι,δυσκολο είναι όμως από ότι φενεται τα καταφερες
Αυριο είναι η κρισιμη μερα στις 9 το πρωι μας περιμενουνε στην εταιρια θα σε εξετασουνε θα σε κανουν ερωτισεις και από τα οσα πεις θα καταλαβουνε πολλα
Εγω κανωνισα ένα ψευτικο χαρτι από το μερος που πηγες λενε πως εμεινες 20 μερες δεν ηπιες καθολου ησουν κυριος και απλα ηθελες να φυγεις για να μην με επιβαρινεις στα εξοδα,

Ορεστης,από όλα αυτά μονο το τελευταιο ητανε αληθεια,
Περι,το ξερω αλλα για το γενικο καλο αξιζει μια παρανομια
Λοιπον εχω επαγγελματικο δειπνο θα γυρισω πολύ αργα το βραδυ θα τα καταφερεις να μεινεις μονος?
Ορεστης,ναι ρε κανενα προβλημα πηγαινε στο δειπνο σου,

Περι,ωραια εχω τηλεφωνισει να σε φερουν φαγητο φαε δες καμια ταινια ξαπλωσε και το πρωι θα παμε μαζι στην εταιρια μας,
Ο περι εφυγε και ο ορεστης αφου εφαγε και ειδε τηλεοραση ειχε βαρεθει παρα πολύ,
Ορεστης,ένα ποτηρι μπιρα ένα μπουκαλι ρετσινα ένα ουισκι εστω μια τεκιλα
Δεν μπορω άλλο αυτό το πραμα διψαω θελω να πιω ποτο δεν το αντεχω λεμε,

Εσπασε την πορτα που ηταν κλειδωμενη και εφυγε από το σπιτι του περι πηγε σε ένα περιπτερο και πηρε πολλα ποτα,
Περι,αμαν μπηκαν κλεφτες?
Ορεστη τι εγινε ορεστη?
Δεν φενεται να λειπει κατι αλλα ο ορεστης εφυγε
Όχι δεν είναι δυνατων όχι δεν είναι δυνατων λεμεεεε,

Ο περι πηγε αμεσος στο σπιτι του ορεστη ητανε περιπου 4 τα χαραματα βαρουσε την πορτα αλλα δεν του ανοιγε ετσι την εσπασε μπηκε στο σαλονι και ειδε τον ορεστη ξαπλωμενο με αρκετα μπουκαλια ρετσινας διπλα του,

Περι,Ε ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΡΕΕΕΕ?
Ορεστης,ο ηρωας μου ο περι χα,

Περι,τα κατεστρεψες όλα ρε μαλακα τσακ,
Ένα χαστουκι του εδωσε  ο ορεστης ουτε καν το καταλαβε,

Περι,πανε χαμενες ολες αυτές οι μερες καταστραφηκαμε και χαρη σε αυτόν θα χασω την δουλεια μου και εγω
Αλλα καλα να παθω εγω φταιω ειπα να βοηθησω αυτόν τον αλκοολικο του κερατα τι ηθελα και ανακατευτικα ρε

Κατσε να το σκεφτω λιγο αν φαει τσουρεκι με νουτελα θα συνελθει τετοια ωρα όμως όλα τα μαγαζια είναι κλειστα αν περιμενω μεχρι το πρωι θα είναι πολύ αργα αμαν ναι αυτος θα μας σωσει,

Πηρε τηλεφωνο τον αρη3γαμβετα,

Αρης3γαμβετα,ναι τι εγινε?
Περι,ελα φιλε ο περι ειμαι,
Αρης3γαμβετα,περι? Είναι 5 παρα 20 πρεπει να εγινε κατι πολύ κακο για να με παιρνεις ετσι?
Περι,ακριβως χαρη στον μαλακα τον λυκο θα χασει την δουλεια του και αυτος και εγω μπορεις να ερθεις στο σπιτι του να φερεις νουτελα και τσουρεκι μηπως προλαβουμε την καταστροφη?
Αρης3γαμβετα,ερχομαι αμεσος,

Πηρε ταξι και πηγε στο σπιτι του,
Αρης3γαμβετα,είναι δυνατων ρε τελευταια μερα να πινεις?
Ορεστης,δεν μπορω ουτε να απαντησω τωρα μαλακα ναπουμε,

Αρης3γαμβετα,ενταξει τρωγε ελα φαε μια κουταλια γεματη νουτελα σκετη
Εσυ βαλε 2 φετες τσουρεκι με νουτελα αμεσος όμως πρεπει να φαει οσο πιο πολύ μπορει να γλυκανει για να φυγει το αλκοολ από μεσα του,

Περι,μας εσωσες ευτηχως που παντα εχεις μια νουτελα διπλα σου,
Αρης3γαμβετα,όταν νιωθω χαλια τρωω λιγο και με περναει δεν είναι ότι το καλυτερο αλλα σε χορταινει και όταν εισαι σουρομενος σε κανει να ηρεμεις και να διχνεις κανωνικος,

Περι,ωραια στις 9 ακριβως είναι το ραντεβου θα εχει ηρεμισει μεχρι τοτε,

Και πραγματι ο ορεστης ειχε συνελθει από το τοσο γλυκο που εφαγε πηγανε στην εταιρια στις 9 παρα5,

Περι,λοιπον εισαι ενταξει θελεις να σου πω ξανα τι να πεις?
Ορεστης,όχι τα εχω μαθει απ εξω,
Αρης3γαμβετα,αν σε βαλει ποτο διπλα για να δει πως θα αντιδρασεις σκεψου τον παοκ κυπελλουχο να συχαθεις,

Ορεστης,μαλακες ηρεμιστε εχω μαθει μια ζωη να ζω με ψεματα θα τα καταφερω λεμε,

Μπηκανε μεσα στο γραφειο και εκει τους περιμενε ο διευθυντης ενας γιατρος και ενας ψυχολογος,

Διευθυντης,καλησπερα ορεστη τι κανεις?
Ορεστης,μια χαρα ξεκουραστικα αλλα μου λειψατε ολοι σας,
Διευθυντης,εκοψες το ποτο όπως ειπαμε?
Ορεστης,ασφαλος εχω να πιω από τοτε έναν ολοκληρο μηνα και πραγματικα ενιωσα υπεροχα,

Γιατρος,θα δεχτεις να  κανεις ορισμενες εξετασεις αιματος να δουμε κατά ποσο αληθεια μας λες?
Ορεστης,βεβαια ναι θελετε να παω αυριο να κανω της εξετασεις και να σας τα φερω?
Γιατρος,σου καναμε ειδη εξετασεις,
Ορεστης,δηλαδη?

Γιατρος,πριν μερικες μερες καποιος ανθρωπος μας ηρθε στο σπιτι σας δεν μπορουσατε να πειτε κατι μιας και ειχατε κανει ένα παρτι και κοιμωσασταν ετσι σας πηραμε αιμα και καναμε την εξεταση διχως να σας ξυπνησουμε,

Περι,τι είναι αυτά που λετε μπηκατε στο σπιτι του παρανομα και του πηρατε αιμα? Αυτό σημαινει πως μπορουμε να σας κανουμε μηνηση,

Διεθυντης,όταν είναι για το γενικο καλο μπορει να γινει μια παρανομια ποιος αραγε το ειπε αυτό?
Περι,μας παρακολουθειτε βαλατε καμερες μεσα στα σπιτια μας?

Διεθυντης,μετα όλα αυτά για την ωρα μηλαμε με τον ορεστη
Λοιπον ορεστη για πες μας εχεις πραγματι να πιεις ένα μηνα ετσι? Αρα δεν εχεις προβλημα που σε πηραμε αιμα σωστα?
Ορεστη,σωστα,

Ψυχογολος,μια ερωτηση από εμενα πιστευεις ειλικρινα ότι μπορεις να συνεχισεις να εργαζεσαι για την εταιρια σου? Αφου εκοψες εντελως το ποτο μπορεις να συνεχισεις να δουλευεις?


Ορεστης,η αληθεια είναι ότι
Η αληθεια είναι με συγχωρειτε
Η αληθεια είναι πως εγω παλυ λαθος,

Διεθυντης,εχεις οσο χρονο θες πες μας,
Ορεστης,η αληθεια είναι ότι
Συγγνωμη περι δεν αντεχω άλλο
Η αληθεια είναι πως δεν ειμαι αξιος για αυτην την θεση,
Περι,τι λες ρε ορεστη τι τους λες,
Ψυχολογος,παρακαλω αφηστε τον να μηλησει πειτε μας γιατι δεν ειστε αξιος?

Ορεστης,γιατι σας κοροιδεψα από ολες αυτές της μερες μονο της πρωτες 3 δεν ηπια στο υδριμα και πηγα να σκασω εκανα φασαρια και τελικα εφυγα
Ο περι με αναγκασε να κοψω το ποτο θα τα καταφερνα γιατι αντεξα μια ολοκληρη βδομαδα χωρις να πιω αλλα χτες το βραδυ πηγα να τρελλαθω εσπασα την πορτα εφυγα να βρω να πιω ηπια εγινα χαλια ειμαι μεθυσμενος αυτην την στιγμη που σας μηλαω

Το φαρμακο ηταν τα γλυκα αν φας πολύ γλυκο με τσουρεκια σε ηρεμει και δεν ζαλιζεσαι ουτε τραγουδας όπως κανουν ολοι οι μεθησμενοι για αυτό και σας μηλαω τωρα
Η γυναικα μου με χωρισε για αυτόν τον λογο επινα δεν ηξερα τι ελεγα την φερομουν ασχημα την απατουσα μαλωσα με πολύ κοσμο με το δικαιο τους θελουνε να με διωξουνε από την δουλεια μου γιατι εγω ο ορεστης ειμαι αλκοολικος,
Αυτό ηταν ο ορεστης αποληθηκε από την δουλεια του αλλα πηγε αμεσος στο υδριμα που ειχε παει και την άλλη φορα και αρχισε να μηλαει με ολους τους αλλους,

Ορεστης,παντα πιστευα ότι δεν εχω κανενα προβλημα παντα ελεγα πως με αρεσει απλα να πινω λιγο παραπανω παντα τους ελεγα ότι πινω να ηρεμισω ένα το ποτο και τελικα όλα ηταν ψεματα
Ειμαι αλκοολικος εχω προβλημα με το ποτο και πρεπει να το κοψω για να μην πεθανω όπως τοσοι και τοσοι αλλοι
Σας παρακαλω σας ζηταω να με βοηθησετε να κοψω οριστικα το ποτο,


Εμεινε έναν μηνα εκανε ασκησεις θεραπιες και τελικα εγινε καλα ο ορεστης δεν ξανα ηπιε ποτε και τιποτα όταν εφυγε τον περιμεναν απ εξω ο περι με τον αρη3γαμβετα,

Ορεστης,σας εχω απογοιτευση όμως εσεις παντα εισασταν διπλα μου,
Αρης3γαμβετα,οι φιλοι φενονται στην αναγκη και στα δυσκολα,
Περι,ναι φταιω και εγω θελησα να πω ψεματα για να μην χασω την θεση μου με τα ψεματα δεν μπορεις να εχεις μια υπευθινη θεση,

Ετσι αποφασισαν να συνεργαστουνε και να ανοιξουν μια δικη τους νεα δουλεια και όλα θα πανε όπως λενε καλα,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου