Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΖΕΓΓΛΙΔΗ



Οκτώβριος 1975 τα πρωτα κρυα ειχαν ποιασει ο χειμώνας θα ηταν μεγαλος και δυσκολος
Σε μια βιλα στην εκαλη εμενε ενας πλουσιος εκδοτης εφημεριδας ο τζακ και ειχε αρκετους καλεσμενους ολοι πλουσιοι και μιλουσαν για δουλειες αναμεσα τους ητανε  και ενας τυχοδιοκτης που προσπαθουσε να βρει τρυπα να τρυπωσει ητανε ο ζεγλιδης ο οποιος μονολογουσε,


Ζεγλιδης,νυσταζω πλητο τρομερα αυτές οι δεξιοσεις μου σπανε τα νευρα ολοι συμφωνουν με όλα και θα πουνε πως ηταν μια θαυμασια βραδια είναι με ένα ποτηρι στα χερια τρωνε από τον μπουφε και λενε ποσο ωραια είναι όλα


Ο εκδοτης τζακ ο αρχοντας της δημοσιογραφιας κανενας δεν τολμαει να του πει όχι ολοι τον φοβουνται κρεμονται από μια του λεξη  ακομα και πολιτικοι τον σεβονται  και θελουν να τα εχουν καλα μαζι του
Αυτος είναι ποιο καθαρμα ακομα και από εμενα που μπηκα στον κοσμο τους με σκοπο να γινω και εγω διασημος,


Τζακ,οπωσδιποτε αυτος ο παπανδρεου που εχει το πασοκ θα είναι η ανερχομενη δυναμη στην πολιτικη ηγεσια,


Καλεσμενος,εχετε δικαιο κυριε τζακ θα κυβερνισουν πολύ συντομα,
Τζακ,εχει ωραια συνθηματα και τραβανε κυριος την νεολαια,

Καλεσμενος2,συμφωνω μαζι σας,
Τζακ,βεβαια καμια φορα τα συνθηματα δεν είναι και λογος για να σε ψηφισουνε η πολιτικη θελει κυριος διπλοματια,


Καλεσμενος,μα ναι η διπλοματια πανω από όλα κυριε τζακ κατι που αυτοι δεν εχουνε,
Τζακ,από την άλλη όμως εχουνε ωραια συνθηματα επαναλαμβανω και τραβαει τον κοσμο κατι το καινουργιο αλλαγη λεει,


Καλεσμενος,ναι τωρα που το λετε ποιο καλα συμφωνω η αλλαγη κερδιζει περισσοτερους,
Τζακ,τελος παντων οποιος και αν κερδιζει σημασια εχει πως επιτελους εχουμε στην χωρα μας δημοκρατια και εμεις σαν τυπος οφειλουμε να ειμαστε αμερολιπτοι με οποιον και αν βγει,

Καλεσμενος2,μα και βεβαια αμερολιπτοι με τους νικητες οποιος και αν είναι,


Τζακ,τωρα βεβαια αν συνεχιζει να είναι αυτή η κυβερνιση θα είναι λιγο ποιο καλα τα πραγματα για εμας,

Καλεσμενος2,ασφαλος και θα είναι ποιο καλα ο καραμανλης εχει ένα οραμα,


Τζακ,ναι αλλα από την άλλη και ο παπανδρεου εχει μοντερνες ιδεες που μπορει αργοτερα να μας βοηθησει και εμας,
Καλεσμενος,ασφαλος και θα μας βοηθησει και εκεινος εχετε δικαιο,


Ζεγλιδης,χα ειδατε τους δουλευει κανωνικα ολους και συμφωνουνε μαζι του σε ότι και αν πει αυτό κανει το χρημα

Α να και η κομισα σασα τεραστια περιουσια ξοδευει τα λεφτα της σε ταξιδια και δεξιωσεις,

Σασα,πρεπει να ερθετε τον άλλο μηνα που θα παω στο παρισι τι να σας πω αυτην την πολη την λατρευω ντρεπομαι να πω ότι ειμαι ελληνιδα περασα πολλα καλα χρονια εκει περα εχει κατι ρουχα που δε θα τα βρεις στην χωρα μας ποτε,

Καλεσμενη,βεβαια εχετε δικαιο στο παρισι βρισκεις τα παντα μακαρι να μεναμε μονιμα εκει περα,

Σασα,ασφαλος πολύ τυχερες οι γαλλιδες αλοιμονο σε εμας που ταξιδευουμε συχνα για να ψωνισουμε,

Ζεγλιδης,τι σας ειπα δεν ξερει πώς να ξοδευει τα λεφτα της
Χμ η ρενα γυναικα του τζακ φιλανθρωπη,

Ρενα,λοιπον δε μπορω να ξερω ότι οι ανθρωποι δεν εχουν να φανε οσο εμεις εχουμε του κοσμου τα καλα αλλα αφου τα εχουμε ας τα φαμε και θα οργανοσουμε καποια στιγμη μια φιλανθρωπικη εκδηλοση,


Ζεγλιδης,συμφωνω απολυτος μαζι σας και θα χαρω να σημετεχω και εγω στην εκδηλωση σας,
Ρενα,ειστε και εσεις φιλανθρωπος?αυτο είναι υπεροχο εχουμε πολλα κοινα παρακαλω φερτε και άλλο κρασι και παρτε κατι ακομα από τον μπουφε μας,

Ζεγλιδης, Ετσι είναι ένα τραπεζι δικο τους μπορει να χωρτασει 100 πεινασμενους αλλα αυτά δε τα κοιταμε κανουν μια στο τοσο μια εκδιλωση δινουν ένα χρηματικο ποσο και ολοι τους βαρανε 

παλαμακια ασε που τα λεφτα τα δινουν για να γλυτωνουν την εφορια η κυρια ρενα εχει σαν χομπι τα χαρτια αλλα και τα γλεντια σε αντιθεση με τον αντρα της

Ο κυριος τεο γιος βιομηχανου που πρεπει να μας θυμιζει πως πηγαινει για σκι στην ελβετια,

Τεο,δεν σας ειπα το άλλο σε 2 βδομαδες παω ξανα στην ελβετια αρχιζουν τα χιονια και είναι ευκαιρια για εμενα να κανω σκι δε ξερω αλλα πολύ μου αρεσει νιωθω υπεροχα,
Ζεγλιδης,χερομαι που ενας νεος σαν εσας εχει σαν χομπι το σκι κυριε τεο,

Φαντασμενο ψωνιο αν δεν ειχαν οι δικοι του λεφτα χαμαλης θα ηταν

Α να και ο στοχος μου η ντορετα κορη τους  με συμπαθει αρκετα εχουμε δεσμο λιγο καιρο αν την παντρευτω τοτε εχω μια θεση αναμεσα τους,
Ντορετα,πως σου φενεται το παρτι?

Ζεγλιδης,καταπληκτικο αλλα ακομα ποιο καταπληκτικια εισαι εσυ αγαπη μου,
Ντορετα,φρονιμα ο μπαμπας είναι πολύ συντηριτικος,

Ζεγλιδης,το γνωριζω αλλα αν μου δωσει μια μονο ευκαιρια να αποδειξω το ταλεντο μου μπορω να σε παντρευτω και μαλιστα πολύ συντομα,


Ντορετα,θα γινει και αυτό αγαπη μου αλλα όλα στην ωρα τους όπως λεει ο μπαμπας μισω να στον φωναξω μπαμπα,
Τζακ,τι τρεχει ντορετα?
Ντορετα,γνωριζεις τον φιλο μου τον ζεγλιδη ετσι?
Ζεγλιδης,τα σεβη μου κυριε τζακ είναι τιμη μου που με καλεσατε,

Τζακ,καλησπερα σας
Ντορετα εχω μια συζιτηση με τους κυριους τα λεμε μετα,


Ζεγλιδης,δε με συμπαθει και το δειχνει,
Ντορετα,πρεπει να αποδειξεις πως εχεις ταλεντο και δεν εισαι σαν ολους τους αλλους που κοιτανε μονο το συμφερον τους όταν μας γνωριζουν,

Ζεγλιδης,ναι αλλα πρεπει να ξεκινησω και από καπου αν μου δωσει μια ευκαιρια θα του αποδιξω ότι αξιζω να μπω στο σπιτι σας σαν αξιος γαμπρος,


Ντορετα,θα τον μιλησω και εγω από εσενα όμως εξαρτουνται περισσοτερο να αποδηξεις την αξια σου
Μην του λες ποσο ωραια τα λεει εχει συνηθισει να του τα λενε ολοι

Πες του για καποιο ταξιδι σου και καποια σπουδαια δουλεια που πετυχες επισης πες για καποιους επονιμους που γνωρισες,
Ζεγλιδης,μα δεν γνωρισα κανεναν ουτε ταξιδεψα ποτε στο εξωτερικο,
Ντορετα,αυτος το ξερει? Θελεις να μπεις στον κοσμο μας? Πρεπει να μαθεις να λες ψεμματα δε θα στα μαθαινω εγω αυτά,

Ζεγλιδης,σωστα αγαπη μου,


Ναι γιατι όχι στον ψευτικο κοσμο που θελω να μπω πρεπει να λεω ψεμματα το ένα ψεμμα φερνει το άλλο αλλα όταν θα τρυποσω για τα καλα το μεγαλυτερο ψεμμα θα μιαζει σαν την καλυτερη αληθεια αυτην την στιγμη νυσταζω και ηθελα οσο τιποτα να κοιμηθω όμως πρεπει να αγωνιστω για να μπορω να κοιμαμαι σε σουιτες με μια πλουσια γυναικα από το να ειμαι μονος  καλη μου επιτυχια λοιπον,

Ντορετα,πατερα ο ζεγλιδης θελει κατι να σου πει,


Τζακ,τι θελετε να πειτε κυριε όπως βλεπετε εχω μια κουβεντα με τους κυριους για δουλειες και ενας πετυχημενος και σημαντικος ανθρωπος της κοινωνιας μας,


Ζεγλιδης,δεν υπαρχει τιποτα χειροτερο από το ένα λεπτο που θα χασει για κατι το ασημαντο,
Τζακ,ακριβως χερομαι που το γνωριζεται,
Ζεγλιδης,εχω ακουσει να μιλανε για εσας σε ένα επαγγελματικο ταξιδι μου στην αυστρια πριν 2 χρονια με εντιποσιασε το γεγονος ότι ενώ στην ελλαδα η εφημεριδα σας πουλαει χιλλιαδες φυλλα στο εξωτερικο φενεσται σαν ενας εκδοτης που τα εχει καλα με την εξουσια οποια και αν είναι αυτή,

Τζακ,υποθηκε κατι τετοιο για εμενα από συναδελφους της αυστριας?

Ζεγλιδης,ασφαλος ο ματεο γκολ αρχισιντακτης της μεγαλητερης αυστριακης εφημεριδας όταν του ειπα πως ειμαι από την ελλαδα με ειπε για την εφημεριδα σας ποσο πολύ υποστηριζει την εκαστοτε κυβερνιση,

Τζακ,η εξουσια παντα πρεπει να εχει μια δικη της φωνη,

Ζεγλιδης,ασφαλως αρκει να γινεται με τον σωστο τροπο,
Τζακ,τι ενωωειται ακριβως κυριε?


Ζεγλιδης,το καλυτερο πραγμα όπως εχετε δηλωσει πριν μερικους μηνες είναι η διπλοματια
Το να λεμε μπραβο στον καραμανλη καθημερινος επειδη εδιωξε το καθεστος της χουντας δε θα μας κανει και πολύ καλο όπως επισης και στους οπαδος του δε θα κανουν να παιρνουν την εφημεριδα λεγοντας μονο ότι θελουν να ακουσουν

Αν κανατε κριτικη αυστηροτατη όμως θα τριζανε πολλες καρεκλες στο μεγαρο μαξιμου θα υπηρχαν γκρινιες από την κυβερνιση πολλες κατι το οποιο θα σημαινε πως η εφημεριδα θα πουλουσε περισσοτερα φυλλα,


Τζακ,προφανος ναι αλλα ετσι θα χαναμε μια καλη συνεργασια που εχουμε με το κομμα του καραμανλη την ιστορικη νδ που είναι η κυβερνιση,


Ζεγλιδης,ναι αλλα αυτό δεν θα συμφερε ουτε τους ιδιους και ετσι θα μας κανανε πολλες προτασεις για να τους υποστηριζουμε
Και θα το καναμε αρκει να γινεται με καλο τροπο
Δεν χρειαζεται να λετε ποσο μεγαλος είναι ο καραμανλης αλλα ποσο ασημαντος είναι ο παπανδρεου και μπροστα σε αυτό το δηλλημα θα πειτε χιλλιες φορες καραμανλης


Ετσι και το κοινο θα μας διαβαζει ότι και αν ψηφιζει και θα τους πεισετε να ειστε με την κυβερνιση και το κυριοτερο η κυβερνιση θα σας χρωσταει περισσοτερη χαρη που σημαινουν πολλες χορηγιες,


Τζακ,με εντιποσιασατε με το παραπανω κυριε ζεγλιδη ελατε αυριο από την εφημεριδα μου θα μιλησουμε για την συνεργασια μας θα ηθελα να γινετε ο νεος αρχισυντακτης,

Το άλλο πρωι αφου εδωσε τα στοιχια του στην εφημεριδα ο ζεγλιδης πηρε την θεση του αρχισυντακτη ο τζακ μιλησε για αυτό στους συνεργατες του,

Τζακ,κυριοι αυτος ο νεος ειχε καποιες καταπληκτικες ιδεες με εντιποσιασε τρομερα και καταλαβα αμεσος πως εχει μια θεση στην εφημεριδα μας
Από σημερα θα γινει ο αρχισυντακτης μας και αν τα παει καλα δεν αποκλειται να τον κανω και εκδοτη δηλαδη μια καρεκλα κατω από εμενα
Αυτό που θελω από ολους σας τωρα είναι δουλεια η εφημεριδα μας πρεπει να συνεχισει να είναι στην νουμερο1 θεση και να παιρνει και μεγαλες διαφωρες και τωρα ο κυριος ζεγλιδης παρακαλω να πει 2 λογια,

Ζεγλιδης,είναι η μεγαλητερη χαρα της ζωης μου που ο σπουδαιος αυτος αντρας με το αλφα κεφαλαιο τζακ με τιμησε με το να με κανει αρχισυντακτη στην ιστορικια εφημεριδα του
Ο στοχος από σημερα είναι η πληρη ενοιμεροση στο κοινο με τον τροπο που εμεις πρεπει να κανουμε,

Αφου τον εδωσαν πολλα συγχαριτιρια καθησε στην καρεκλα σαν πρωτη μερα στην νεα του δουλεια σαν αρχισυντακτης,


Ζεγλιδης,να λοιπον που καταφερα ένα απιαστω ονειρο αρχισυντακτης στην μεγαλητερη εφημεριδα της χωρας
Και αυριο γαμπρος του τζακ και τοτε δε θα μπορεσει κανεις να με κουνισει από αυτην την καρεκλα εξασφαλιζω το μελλον μου οριστικα
Αλλα για να γινει αυτό πρεπει να δουλεψω με βαση την διπλοματια και το συμφερων της εξουσιας,



Σαν πρωτες ειδησεις της πρωτης μερας ηταν τα εξης νεα
Συναντηση καραμανλη με εκπροσοπους από το ευρωπαικο λαικο κομμα

Δηλωσεις για το θεμα από τον παπανδρεου
Φτωχος βρηκε τσαντα με 100χιλλιαρικα και την επεστρεψε
Νεες θεσεις εργασιας για το δημωσιο,

Ζεγλιδης,ωραια κυριοι αυτές οι ειδησεις θα μπουνε στην πρωτη σελιδα
Πρωτοσελιδο θα εχετε την φωτογραφια του καραμανλη με τους εκπροσοπους και ο τιτλος με μεγαλα γραμματα
Οραμα για την ευρωπαικη ελλαδα
Ο καραμανλης με ευρωπαιους ηγετες βαθια ικανοποιησει απο εκεινους


Αντι ευρωπαικες δηλωσεις παπανδρεου θελει την χωρα σε δυσκολη θεση?
Νεες θεσεις για το δημωσιο οποιος θελει δουλεια βρισκει

Και στο κατω μερος δεξια βαλτε την ειδηση αυτου του βλακα που βρηκε τα λεφτα πειτε
Ανεργος βρισκει τσαντα με 100 χιλλιαδες δραχμες και τα επιστρεφει


Χωρις κατι άλλο στο αναλογο ρεπορταζ του συναδελφου ας πει ότι θελει
Αλλα να τονισεται της θεσεις εργασιες οποιες είναι πρεπει ο κοσμος να μπει στο δημωσιο σταθερη δουλεια,

Βγηκε το πρωτο φυλλο με αυτόν αρχισυντακτη και πουλησε 3021 περισσοτερα φυλλα από την πρωηγουμενη μερα
Ειχανε πολλα τηλεφωνα από υποστηρικτες της νεα δημοκρατιας που δινανε συγχαριτιρια ενώ ορισμενοι του πασοκ αποδοκιμαζανε,


Τζακ,μπραβο ζεγλιδη ομολογω ότι μου αρεσε το εξοφυλλο και το ρεπορταζ σου ενώ λες πολλα μπραβο στον καραμανλη αφεινεις στο τελος μια καβαντζα λεγοντας
Ναι αγωνιζεται σωστα όμως θελει περισσοτερη δουλεια γιατι τα στελεχη ανετα μπορουν να τον αφησουν ακουγοντας ποιο καλα συνθηματα

Μπραβο χωρις να αποδοκιμασεις κανεις κριτικη σωστη
Αλλα κοιτα μην φανεις αντιπασοκος ειπαμε θελουμε να μας διαβαζουν,

Ζεγλιδης,θα μας διαβαζουν χωρις να τους λεμε μπραβο θα μας διαβαζουν
Αρχικα πρεπει να ειμαστε με την εξουσια γιατι οσο και αν ειμαστε αμερολιπτοι πρεπει να τα εχουμε καλα με την εξουσια μιας και είναι το καλο κοινο μας,

Τζακ,μπραβο και τωρα αφου ξεκουραστεις να σκεφτεις κατι καλο για αυριο και της άλλες μερες,
Ζεγλιδης,μεινετε ησυχος κυριε τζακ
Καθαρμα μια μερα θα γινω γαμπρος σου το κοινο θα με γνωριζει και τοτε θα αναγκαστεις να μου δωσεις ολη την εφημεριδα το παν είναι να πετυχεις ποιος να το ελεγε ότι εγω θα γινομουν ξαφνικα εκδοτης εφημεριδας,


Την άλλη μερα συνεχισε να υποστηριζει τον καραμανλη με καλα λογια ενώ ανεφερε και νεα της εποικαιροτητας όπως ο καιρος που ξεκινισε τα πολλα κρυα και βροχες αλλα και για της τιμες της αγωρας ειχε στο εξοφυλλο

Αυτό συνεχιζοταν για αρκετες  μερες και ολο και πουλουσε πολλα φυλλα όταν μια δημοσιογραφος από την εφημεριδα που ελειπε στην επαρχια πηγε να τον βρει,

Ελενη,καλησπερα κυριε ζεγλιδη,
Ζεγλιδης,καλος την διαβασα το ρεπορταζ σου και ομολογω ότι μου αρεσε πως ηταν η αλεξανδρουπολη?

Ελενη,ωραια πολη και καναμε καλο ρεπορταζ αλλα κατι άλλο ηθελα να σας πω κατι που δεν μου αρεσε σε εσας,
Ζεγλιδης,τι ακριβως δεν σου αρεσε?

Ελενη,το πρωτο εξοφυλλο ενας ανεργος ανθρωπος βρηκε μια τσαντα με λεφτα και τα επεστρεψε και αντι να το εχουμε πρωτοσελιδο και να πουμε μπραβο το ειχαμε απλα σαν ειδηση χωρις καμια αναφορα ουτε στο ρεπορταζ ουτε καν ένα μπραβο τον ειπαμε,

Ζεγλιδης,βαλαμε απλα την ειδηση σαν ειδηση
Και αν θες  την γνωμη μου ενας βλακας ητανε αυτος που βρηκε τοσα λεφτα και τα γυρισε για να παρει το παρασιμο της ανοικτης παλαμης,

Ελενη,κυριε ζεγλιδη τι τροπος είναι αυτος πως μηλατε ετσι για έναν γενναιο αντρα?

Ζεγλιδης,ελενη μου ενας βλακας και μισος ητανε να βρει τοσα λεφτα και να τα γυρισει πισω το ειχαμε σαν απλο θεμα τελος θα τον εχουμε ξεχασει μεχρι τελος βδομαδας
Η εφημεριδα μας ασχολιται μονο με σοβαρα θεματα που θα μεινουν,

Ελενη,λυπαμαι που το βλεπεται ετσι εγω σκεφτικα να του επαιρνα μια συνεντεκυση θα ειχε ενδιαφερων,


Ζεγλιδης,όχι και να δωσουμε βημα σε αυτόν τον βλακα να βρεις καποιον του καλλιτεχνικου χωρου μαλιστα να μιλησει στην εφημεριδα μας,
Ελενη,οι ηρωες της διπλανης πορτας θα ειχαν περισσοτερο ενδιαφερων από τους καλλιτεχνες,

Ζεγλιδης,ωραια στην εφημεριδα μας δεν θελουμε να δινουμε βημα σε αυτους,
Ελενη,θα μου απαγορεψετε δηλαδη να παρω αυτην την συνεντεκυση?
Ζεγλιδης,ακριβως δεν μας ενδιαφερουν τετοια θεματα σου ειπα πανε βρες έναν καλλιτεχνη και μιλα του ωρες,
Ελενη,και αν αρνηθω?

Ζεγλιδης,χα δε θα το κανεις γιατι ξεχασα να σου πω το σπουδαιοτερο
Αυτές της μερες αρχιζουμε περικοπες οσοι δεν είναι αξιοι και στο πλευρο τους αρχισυντακτη δηλαδη σε εμενα θα απωλιονται
Ελα ελενη δε θες να μεινεις χωρις δουλεια χειμωνιατικα ετσι?
Πηγαινε να βρεις καποιον καλλιτεχνη και παρτου συνεντεκυση,

Ελενη,μαλιστα κυριε ζεγλιδη,
Ζεγλιδης,χα όχι αν μπορουσες ας εκανες και αλλιως κοτα
Θα βαλω μια ταξη ότι λεω εγω θα γινεται ηταν να μην τρουποσω τρυποσα δε με κουναει κανεις από αυτην την καρεκλα,

Όμως η ελενη συναντηση καποια γνωστη της που γραφει σε άλλη εφημεριδα και είναι και μελος στο πασοκ της ειπε τα παραπονα της και τοτε εβγαλαν ειδηση στην δικια τους εφημεριδα ότι η εφημεριδα του τζακ  υποστηριζει την ΝΔ και το κεφαλαιο και ότι ο λαος πρεπει να μποικοταρει,
Τζακ,την πουλημενη συνεργατης σου λεει μετα κυριε οικονομου στειλτε στην ελενη την απολυση της και ετοιμαστε το αυριανο φυλλο
Με τεραστια γραμματα οι ελπιδες του λαου ακουγονται μονο στην δικη μας την φωνη
Αγαπητοι μας αναγνωστες μην παρασιρεσται στο εμποριο ελπιδας που κανουν οι άλλες εφημεριδες

Από κατω βαλε για την συναντηση του καραμανλη στο παρισι και μετα τα νεα του καιρου καθος και την νικη του ολυμπιακου για να κλειση το εξοφυλλο,

Συνεχιστικε για λιγες μερες η αντιπαραθεση τον δυο εφημεριδων μεχρι που ο τζακ φωναξε στην βιλα του τον ζεγλιδη
Εκεινος φορεσε τα καλα του και τον επισκεφτικε παιρνοτας ένα κουτι σοκολατακια,

Ζεγλιδης,ηρθα παλυ σε αυτό το σπιτι ποιο σπιτι δηλαδη την βιλα όταν θα παντρευτω την κορη του τζακ θα μενω και εγω στην βιλα αυτή και θα εχω πετυχει τα παντα
Καλησπερα κυριε τζακ,
Τζακ,τι κανεις ζεγλιδη πως παει η εφημεριδα?

Ζεγλιδης,μια χαρα πουλαει πολλα φυλλα και εχουμε δικους μας αναγνωστες φανατικους,
Τζακ,όλα καλα λοιπον ετσι?
Ζεγλιδης,ασφαλως όλα τελεια,
Τζακ,ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΠΟΥΛΑΣ ΑΥΤΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ?
10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΣΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΠΙΟΝΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΙΣΗΣ,

Ζεγλιδης,κυριε τζακ ξερετε,

Τζακ,ΣΚΑΣΕ  αλλα δε φταιες εσυ φταιω εγω που με εντιποσιασανε 1-2 κουβεντες σου και ειχα και την κορη μου να με πιεζει και να με λεει δωστον μια ευκαιρια
Καμαροσε τον τωρα ντορετα που τον εδωσα την ευκαιρια που ηθελες,

Ντορετα,πεσαμε εξω πατερα και εσυ και κυριος εγω,
Ζεγλιδης,ντορετα μου,
Ντορετα,σκασε σε εμπιστευτικα νομιζα ότι ησουν σωστος τωρα καταλαβα ότι με ηθελες μονο για τα λεφτα μου και να παρεις την εφημεριδα μας,

Ζεγλιδης,ποιος τα λεει όλα αυτά θα πιστεψετε της φιμες τον πασοκων?

Τζακ,της φιμες ε? εγω όπως παντα μιλαω με στοιχια εκανα ερευνες ολη την βδομαδα και τωρα μπορω να σε πεταξω εξω από την εφημεριδα απολιεσαι ζεγλιδη και η αποζημιωση που θα παρεις θα είναι μηδεν δραχμη,

Ζεγλιδης,καταρχην δεν ειμαι υπαλληλος σας για να με απολισεται ειμαι αρχισυντακτης της εφημεριδας,
Τζακ,της δικης μου εφημεριδας που νομιζες ότι θα παρεις οριστε το ένα στοιχιο που με εκανε εξοφρενων
Ο ζεγλιδης γελαει πισω από την πλατη σου σε κοροιδευει εβαλε στο ματι την περιουσια σου θελει να παντρευτει την κορη σου για να ζει με τα λεφτα σου και να παρει την εφημεριδα για να βγαλει λεφτα
Ποιος τα ειπε όλα αυτά? Ο κολλητος σου ο μαντης του τα ελεγες όλα και αυτος σε καρφωσε για να σε εκδικηθει επειδη είναι λιγο ποιο καθαρμα από εσενα

Απελισες την ελενη μια συνεργατιδα μου που την εχω χρονια και κανει πολλα ρεπορταζ το πρωτο καιρο ειχε παει να κανει ρεπορταζ σε ολη την ελλαδα με εξοδα δικα της για να μην επιβαρινει την εφημεριδα και αυτην την γυναικα τολμησες να φερθεις σαν σκουπιδι και να την απολυσεις χωρις καν να με ρωτησεις

Με λενε ολοι σκληρο ειμαι όμως ποτε δεν υποστηριξα καποιο κομμα υποστηριζω μονο οποιον μιλαει σωστα και λογικα και τωρα με λενε ολοι κυβερνιτικο εξετιας σου
Και το ποιο χειροτερο από όλα ειχες στοχο μολυς παντρευτεις να με πεισετε να παω για διακοπες και να κανεις εσυ κουμαντο σε ολη την εφημεριδα αυτό μου το ειπε ενας υπαλληλος που σε ακουσε να το λες στο τηλεφωνο σε καποια από της γκομενες σου

Με θεωρεις καθαρμα και σκληρο ετσι? Ε λοιπον ηρθε η ωρα να στο αποδειξω εξαφανισου ζεγλιδη μην κανεις καν τον κοπο να ερθεις στην εφημεριδα ποτε αλλιως οι μπραβοι μου θα σε σπασουν στο ξυλο οσο για τα σοκολατακια μπορεις να τα κρατησεις να τρως τωρα που εισαι ξανα ανεργος,

Ζεγλιδης,οφειλεις να με αποζημιωσεις,
Τζακ,συμβολαιο καναμε? Όχι σε απολυω οποτε θελω κυριοι συνοδεψτε τον μεχρι την εξοδο,

Ζεγλιδης,ντορετα μην ακους τι λεει εγω σε αγαπαω,
Ντορετα,μια φορα εκανα το λαθος και σε πιστεψα δευτερη φορα δε θα το κανω συνοδεψτε τον κυριο λεμε εξω,
Ζεγλιδης,ντορετα μου εγω σε αγαπαω,
Ντορετα,ειπα εξω δε θα το ξαναπω,

Τζακ,και άλλη φορα κορη μου μην ανακατευτεις σε δουλειες ετσι?
Ντορετα,ετσι πατερα και παλυ με συγχωρεις,

Τον πεταξαν εξω από το σπιτι τον ζεγλιδη ο οποιος δεν πιστευε αυτην την ηττα που ειχε ο ζεγλιδης αποληθηκε λοιπον βγηκε ανακοινωση στην εφημεριδα δεν ηξερε τι να κανει ειχε απελπιστει
Δεν μιλουσε στους δημοσιογραφους που τον ζητουσανε αλλα τον πλησιασε ο μαντης ο κολλητος του που τον καρφωσε,

Ζεγλγιδης,εσυ με πουλησες ρε αλητη?
Μαντης,ναι γιατι επιασες δουλεια και ουτε καν ειπες να παρεις εμενα εγινες ένα με τον πλουτο και επρεπε να σε εκδικηθω,


Τοτε ο ζεγλιδης απογοιρςυμενος καταλαβε το λαθος του και όταν εφυγε τα σκεφτοτανε όλα αυτά,


Ζεγλιδης,ετσι είναι καλα να παθω τι δουλεια ειχα εγω ενας φτωχος μεσα στον κοσμο τον πλουσιων
Εγινα κακος δε μου παει δε θα μπορουσα να εμενα καιρο σαν πλουσιος ισως καλυτερα που εγιναν όλα ετσι τοσο ξαφνικα μηπως καταφερω να ξαναβρω το δρομο μου σε μια άλλη δουλεια,
Και ετσι συνεχισε στο ψαξιμο μιας καλυτερης και ποιο σωστης δουλειας,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου