Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ



Ο χρηστος είναι ενας μπασκεμπολιστας αγωνιζεται σε επαρχιακη ομαδα του γερακιου ενώ το ονειρο του είναι να παει σε μεγαλη ομαδα της προτευουσας
Μπορει να εχει φτασει τα 25 και ακομα να μην πηρε μεταγραφη αλλα ελπιζει να τα καταφερει
Η ομαδα του δεν εχει λεφτα να τον κρατησει αλλα θελει όταν πουληθει να παρει ένα ποσο αυτά τα εχουν βρει με τον μεγαλομετοχο της ομαδας,

Μετοχος,χρηστο μου αν εσυ θελεις να πας σε μεγαλη ομαδα εγω το θελω διπλα και για εσενα μηπως γινεις μια μερα μεγαλο αστερι αλλα και να μπει κανενα ευρω στο ταμειο μας,

Χρηστος,αυτό το εχουμε αποφασισει αλλα ακομα δε μου εχει γινει η προταση και ανησυχω,
Μετοχος,είναι ακομα μεσα της χρονιας για αυτό αγωνιζομαι και σας βριζω καμια φορα να κερδιζεται γιατι αν νικαμε ακουγομαστε και τοτε ολο και μεγαλητερο είναι το ενδιαφερων μιας ομαδας για την μεταγραφη σου,

Χρηστος,αυτό κανω παντα όταν εχουμε ματς αγωνιζομαι οσο το δυνατων ποιο καλα για να νικαμε
Και όχι μονο για εμενα αλλα και για τους συμπαικτες μου για τον κοσμο του χωριου μας και για εσενα ρε αφεντικο,

Την επομενη αγωνιστικη ειχε ματς το σταδιο όπως παντα γεματο,
Προπονιτης,το συστημα που σας ειπα το θυμασται?
Ολοι,ναιιιιιιι,
Προπονιτης,κανωνιστε να κανετε λαθη θα σας λιωσω λοιπον μπειτε μεσα και παιξτε για την ομαδα και για ολους αυτους
Και αν δεν σας νοιαζει παιξτε και για εμενα γιατι αν δε νικησουμε θα με σπασει τα μουτρα η γυναικα μου το βραδυ,

Εγινε ένα καλο ματς και η ομαδα γερακιου κερδισε με 21 ποντους διαφωρα τους γοριλες ο χρηστος ηταν ο μεγαλος ηγετης με 31 ποντους 7 ριμπαουντ 5 ασσιστ και 3 κλεψιματα,

Προπονιτης,ολοι στα ντουζ εσυ χρηστο μισο λεπτο να σε γνωρισω με έναν καλο ανθρωπο τον δημοσιογραφο της τοπικης εφημεριδας φλετσεριδη ο οποιος εχει γραψει καποια καλα λογια για εσενα,

Φλετσεριδης,μεγαλη μου τιμη να σε γνωρισω σε παρακαλουθω από περσι,
Χρηστος,να ειστε καλα παντα διαβαζω την στηλη σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια,
Φλετσεριδης,το αξιζεις παιζεις με παθος και για αυτό η ομαδα μας νικαει δωσε μου το τηλεφωνο σου θελω να μου δωσεις μια συνεντευξη,
Του εδωσε το τηλεφωνο και πηγε να γιορτασει την νικη τους με τους αλλους παικτες της ομαδας σε μια ταβερνα,

Την επομενη εβδομαδα παιζανε εκτος εδρας και κερδισανε με καλαθι του χρηστο στο τελευταιο δευτερολεπτο πλεων τα νεα της α2 μπαινανε και στις μεγαλες εφημεριδες ενώ ο φλετσεριδης εγραφε πως αυτος ο παικτης θα αφησει εποχη
Τον εκανε ένα αφειερωμα στην συνεντεκυξη που του εδωσε

Μετα από της διακοπες τον χριστουγεννων τα γερακια θα παιζανε με τους λυκους που ητανε πρωτοι στην βαθμολογια και την δευτερα το βραδυ καλεσε ο φλετσεριδης τον χρηστο στο αμαξι του να του μηλησει,

Φλετσεριδης,καλησπερα θα ξαφνιαστικες για το τηλεφωνο που σε εκανα ετσι?
Χρηστος,ε οσο να ναι αλλα δε πειραζει πριν καμια ωρα τελειωσε η προπονιση,

Φλετσεριδης,πως το κοβεις θα κερδισουμε?
Χρηστος,δυσκολο ματς αλλα αν το παρουμε εχουμε μεγαλες πιθανοτητες να ανεβουμε γιατι τους περναμε 1 βαθμο και όλα τα σπουδαια ματς μετα είναι στην εδρα μας μπορουμε να νικησουμε,

Φλετσεριδης,και αν δεν θελω να νικησουμε θα μπορεσεις να τα καταφερεις?
Χρηστος,δεν θελετε? Τι ενωειτε?
Φλετσεριδης,ακου χρηστο εισαι αντρας ποια και πρεπει να ξερεις καποια πραματα που δεν στα ειπε κανεις
Εισαι μεγαλος παικτης αλλα χαραμιζεσαι σε αυτην την ομαδα θελεις να παρεις μεταγραφη αλλα αυτό ξερεις πως είναι δυσκολο γιατι οσο καλος και αν εισαι αν δεν εχεις καλες δημωσιες σχεσεις δε θα καταφερεις τιποτα

Θα σου κανω μια προταση οι πρωτευουσιανοι  χρειαζονται οπωσδηποτε αυτην την νικη ανεβαινουν στην βαθμολογια και τους είναι ποιο ευκολα να πανε στην α1
Δωσανε πολλα λεφτα και θα είναι κριμα να μην ανεβουνε εσεις ειστε μαθημενοι χρονια στην α2
Αν λοιπον τους βοηθησεις να νικησουνε μη παιζοντας καλα θα σου δωσουνε 3,000 ευρω αμεσος μετα τον αγωνα,

Χρηστος,μου ζητατε δηλαδη να κανω στημενο ματς?
Εγω ειμαι αθλητης κυριε φλετσεριδη,

Φλετσεριδης,ακριβως αθλητης και είναι κριμα να μενεις άλλη μια χρονια σε αυτό το μερος στο ξανα λεω διχως γνωριμιες μην περιμενεις μεταγραφη
Μεχρι ποτε νομιζεις πως θα σου γραφω καλα σχολια?
Εγω ειμαι δημοσιογραφος όχι οπαδος αν αυριο κανεις ένα λαθος σταματαω να γραφω για εσενα και γραφω για αλλων ετσι είναι αυτά,

Χρηστος,νομιζω πως εχω ταλεντο και μπορω να πετυχω,
Φλετσεριδης,εχεις και μεγαλο αλλα πρεπει να εχεις και γνωριμιες
Οι αντιπαλοι θελουνε το ματς βοηθησε τους 3,000 στο χερι μεσα σε 2 ωρες κανεις δεν βγαζει τοσα και ταυτοχρονα γινεσαι και συμπαθεις σε αυτους,

Χρηστος,καλα και αν πουνε πως πουλησα το ματς δε θα χαλασει η φιμη μου?
Φλετσεριδης,και γιατι ειμαι εγω ρε για να μην αφησω να βγει ποτε κατι τετοιο
Χρηστο βοηθησε μας και θα σε βοηθησουμε
3 χιλλιαρικα στο χερι εμενα διπλα σου και γινεσαι συμπαθεις στους αντιπαλους και να σου πω και το άλλο? Μετα το ματς θα κανωνισω συναντηση μαζι τους
Σκεψου το και αν τελικα δεχτεις παρε με ένα τηλεφωνο να τους πω το νέο,

Ο χρηστος τα σκεφτικε πολύ και τελικα συμφωνισε να στησει τον αγωνα
Μπηκανε στο γηπεδο κοιταξε τον αντιπαλο προπονιτη ητανε το οκ ξεκινησε το ματς εκανε καποια λαθη αστοχουσε επιτιδες και τελικα τα γερακια χασανε,

Προπονιτης,την ηττα αυτή θα την πληρωσετε ολοι σας από αυριο μειωση μισθου,
Κολλημενιδης,μας εκαψες σημερα ρε χρηστο που ειχες το μυαλο σου ρε μαλακα είναι δυνατων να αστοχεις από τοσο κοντα?
Χρηστος,δεν ηταν η μερα μου δεν ημουν σε φορμα λυπαμαι,

Κολλημενιδης,μα είναι δυνατων ουτε σε ερασιτεχνικο δεν γινονται αυτά τα λαθη,
Χρηστος,ΕΙΠΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ τι άλλο να κανω να κοψω το κεφαλι μου επειδη χασαμε?
Αντε γαμηθειτε ρε μαλακες που νομιζετε ξαφνικα πως γιναμε ΑΡΗΣ η παοκ,

Εφυγε θυμωμενος για το σπιτι του τοτε ενας αγνωστος του εδωσε μια σακουλα με σαντουιτς είναι λεει από τον φλετσεριδη
Πηγε επανω ανοιξε τα σαντουιτς και από κατω ητανε ένα άλλο κουτι που ειχε τα 3χιλλιαδες ευρω χαρικε και πηρε τον φλετσεριδη,

Χρηστος,καλησπερα τα πηρα τα σαντουιτς ευχαριστω όμως κατι μου ειπατε για μια γνωριμια,

Φλετσεριδης,δε σε καταλαβαινω τι γνωρμια λες?
Χρηστος,δεν μου ειπατε πως θα κανωνιζατε μια συναντηση με καποιον από τους λυκους,

Φλετσεριδης,τι είναι αυτά που λες ρε χρηστο δεν σου εφτασε το φαι που σου εστειλα? Αντε φαε να παρεις δυναμεις και να ξεκουραστεις με διεκοψες την στιγμη που εγραφα για εσενα κανε ότι σου λεμε και θα φτασεις πολύ ψηλα καλο βραδυ,

Εφαγε και εμεινε σπιτι την άλλη μερα πηρε εφημεριδα και διαβασε πως ητανε χτυπημενος για αυτό δεν επαιξε καλα στον αγωνα και πως είναι ηρωας που παιζει ακομα και όταν εχει χτυπησει
Ο προπονιτης όμως που το διαβασε και μιας και ξερει κατι παραπανω δεν το πιστεψε και μετα την προπονιση τον φωναξε να μηλησουν,

Προπονιτης,μπορει ο φιλος σου να εγραψε ολες αυτές της βλακιες αλλα εγω δε πιστευω λεξη
Θα σε ρωτησω μονο μια φορα πηρες λεφτα για να εχεις αυτην την αποδοση ναι η όχι?

Χρηστος,τι λετε κυριε προπονιτα είναι δυνατων να πιστευετε κατι τετοιο για εμενα?
Προπονιτης,το λιγοτερο 4 καλαθια από αυτά που δε χανονται εχασες χτες και εκανες απογοιτευτικα λαθη,
Χρηστος,ειχα χτυπησει δεν ημουν σε φορμα δεν ηθελα να σας το πω για να μην πειτε πως κοιταω την παρτι μου,

Προπονιτης,οποιος εχει χτυπησει δεν μπορει να τρεχει και το λεει από την αρχη στον γιατρο μας και εσυ εισαι μια χαρα λεγε τα πηρες για να στησεις το ματς?
Χρηστος,ΟΧΙ δεν τα πηρα,
Προπονιτης,ετσι λες εσυ αλλα ο μαρτυρας μου λεει αλλα,
Και τοτε ειδε τον παπαγαλιδη,
Παπαγαλιδης,περνουσα το βραδυ εξω από το σπιτι του χρηστου όταν ειδα έναν να του δινει μια σακουλα με σαντουιτς και από κατω ένα κουτι με εκανε εντιποση γιατι οι αθλητες δεν τρωνε τοσο βαρια και ετσι ειπα να ακολουθησω αυτόν τον τυπο,
Προπονιτης,και τι εγινε μετα?
Παπαγαλιδης,πηρε τηλεφωνο καπου και ειπε πως εδωσε τα λεφτα στον χρηστο μεσα σε μια σακουλα με σαντουιτς
Θεωρισα υποχρεωση απεναντι στην ομαδα μας να το πω σε εσας,

Προπονιτης,ενταξει και σε ευχαριστω


Χρηστο 2 ολοκληρα χρονια δεν ημουν μονο ο προπονιτης σου αλλα σε στηριζα σαν πατερας σου  μετα από αυτό δεν θελω να εχω καμια σχεση με εσενα

Θα μπορουσα να βγω στα καναλια να σε ξεφτιλησω και να καταστραφει η καριερα σου αλλα δε θα το κανω καθαρα και μονο από λυπηση μαζεψε τα πραματα σου και φυγε αμεσος από την ομαδα θα πουμε πως χτυπησες και σε αλλαξαμε,
Ντροπιασμενος ο χρηστος εφυγε από το σταδιο και ειπε τα νεα στον φλετσεριδη,

Φλετσεριδης,κριμα λυπαμαι για ότι εγινε θα γραψω πως επειδη επαιξες τραυματιας χτυπησες ξανα και ετσι μενεις εκτος αγωνων για λιγους μηνες
Το καλοκαιρι που θα αρχισει η χρονια θα μπορεσεις να πας σε καποια ομαδα,

Χρηστος,και μεχρι τοτε θα καθομαι ε? χαμενος χρονος
Δε μπορειτε να πειτε 2 λογια στην ομαδα τον λυκων να με παρουνε?
Φλετσεριδης,εγω μονο την παραγγελια τους εδωσα δεν εχω παρε δωσε μαζι τους,


Χρηστος,ωραια θα παω να τους βρω εγω,
Μετα από 2 μερες πηγε μεχρι την πρωτευουσα και συναντησε τον ιδιοκτητη της ομαδας τον λυκων τον ορεστη,

Ορεστης,καλησπερα χρηστο εμαθα ότι ζητησες συναντηση μαζι μου τι ηθελες?

Χρηστος,ναι ηθελα να σας πω να με εχετε στα υποψην για της μεταγραφες του καλοκαιριου και αν γινεται να με αφηνετε να προπονουμε εστω μονος μου καποιες ωρες,

Ορεστης,χρηστο όπως ξερεις της μεταγραφες της ψαχνει μονο ο προπονιτης οσο για το να ερχεσαι στο σταδιο μας ξερεις πως δεν γινεται γιατι αν σε δει καποιος θα βγει στα εξω πως υπαρχει επαφη με παικτη πριν αρχισουν οι μεταγραφες,
Χρηστος,ωραια θα σας το πω διαφωρετικα
Εξετιας σας με διωξανε από την ομαδα θελω λοιπον να με παρετε εσεις θα είναι το λιγοτερο από οσα μπορειτε να κανετε και σιγουρα δε θα το μετανιωσετε,

Ορεστης,χα ωραια ανεκδοτα λες
Λοιπον θα σου μηλησω στην μοναδικη γλωσσα που καταλαβαινει ενας χωριατης σαν εσενα
Θελαμε τον αγωνα και τον αγωρασαμε πληρωθηκες αρκετα καλα  από εκει και περα δεν εχουμε καποιο άλλο κοινο μαζι σου,
Χρηστος,ετσι ε? με αφηνετε στην μοιρα μου δηλαδη ενώ σας βοηθησα?
Και αν βγω στα καναλια και πω ότι με πληρωσατε για να στησω το ματς?

Ορεστης,να μια ωραια ειδηση λοιπον
Θα καλεσεις τους δημοσιογραφους και θα πεις
Κυριοι πηρα λεφτα και εστησα έναν αγωνα και τωρα δε θελουν να με παρουν στην ομαδα τους χα

Εγω θα πληρωσω ένα προστιμο αλλα εσυ μετα από αυτό δε θα σε θελει καμια ομαδα θα κολυμπας  για παντα  μεσα στα σκατα μεγαλε μου μπασκεμπολιστα
Στην θεση σου ξερεις τι θα εκανα?
Θα αραζα στο σπιτι μου θα επινα το τσαι μου και θα περιμενα να ερθει το καλοκαιρι για να παρακαλεσω καποια τοπικη ομαδα να με παρει να εχω ένα χαρτζιλικι
Και τωρα με συγχωρεις εχω πολύ δουλεια και καθολου καιρο για να μηλαω σε
Αποτυχημενους πλεων αθλητες,

Χρηστος,θα ξανα βρεθουμε καθαρμα ισως αργησω αλλα θα ξανα ερθω να παρω την εκδικιση μου από εσενα,

Ο χρηστος περασε έναν ολοκληρο μηνα στο σπιτι του χωρις προπονισεις ετρογε επινε διχως να σκεφτετε το μπασκετ μεχρι που τον επισκεφτικε ενας άλλος αθλητης και φιλαρακι του ο εμπεροχαρτ,

Χρηστος,καλος τον πως και από το σπιτι μου εσυ?

Εμπεροχαρτ,εμαθα πως ενας μαλακας τα παρατησε όλα και ηρθα να τον δω
Εσυ εισαι λοιπον αυτος που ειχε στοχο την α1 και το εξωτερικο?
Χρηστος,ναι η ότι εμεινε από εμενα,
Εμπεροχαρτ,ηπιες μονος σου ένα μπουκαλι ουισκι?
Χρηστος,ναι σε 3 μερες γιατι δε θα μπορεσω να παιξω καλα?
Εμπεροχαρτ,παρατας οριστικα δηλαδη το μπασκετ?
Χρηστος,δε τα παραταω εγω αυτό με παρατησε με διωξανε από την ομαδα,

Εμπεροχαρτ,ομαδες υπαρχουν πολλες λογικη όμως μια

Επειδη σε διωξανε από την ομαδα σου τα εβαψες μαυρα αρχισες να πινεις και τα παρατησες όλα? Δε θελεις ρε μαλακα να πιασεις ξανα την πορτοκαλι την μπαλα με τα σπυρια και να βαζεις τα καλαθια?

Χρηστος,θελω σαν τρελλος να παιξω ξανα μπασκετ αλλα δεν βρισκω κανεναν να με θελει στην ομαδα του,

Εμπεροχαρτ,σε θελω εγω στην δικια μου ομαδα τους φανταστικους πανθηρες,

Χρηστος,σε ευχαριστω αλλα εσυ εισαι αθλητης όχι ιδιοκτητης,

Εμπεροχαρτ,ετσι λες να ηρθα? Εχω το ελευθερο από τον μεγαλομετοχο της ομαδας να σε πεισω να ερθεις σε εμας
Βεβαια ειμαστε χαμηλα στην βαθμολογια αλλα από το τιποτα κατι είναι να παιζεις καπου
Και επειδη τωρα δε μπορεις να παιξεις στους αγωνες θα κανεις κανωνικα προπονιση μαζι μας για να εισαι σε φορμα για την νεα χρονια,
Χρηστος,το λες αληθεια?
Εμπεροχαρτ,ο εμπεροχαρτ δε λεει ψεματα ποτε,

Ο χρηστος χαρικε με αυτό το νέο και πηγε αμεσος στα γραφεια της ομαδας που είναι σε άλλη πολη εκει ειδε τον ιδιοκτητη τον τζακ,

Εμπεροχαρτ,αφεντικο ο χρηστος,
Τζακ,ευχαριστω πηγαινε θελω να πουμε 2 λογια πρωτα
Λοιπον ο εμπεροχαρτ σε πιστευει εγω σε πιστευω αρα και εσυ πιστευεις στον εαυτο σου

Υπογραφεις για 2 χρονια στην ομαδα μου σημερα και ξεκινας από την επομενη σεζον να παιζεις
Αν παιξεις οσο καλα ξερεις θα μπορεσεις να πας σε μεγαλητερη ομαδα της α1 η και του εξωτερικου
Αλλα αυτό μετα από 2 χρονια
Για 2 χρονια δε θα μπορεις να σκεφτεσαι τιποτα περα από την ομαδα μου
Θελω η ομαδα μου να τα παει καλα να αγωνιστεις και να βγουμε στην α1 είναι το ονειρο μου
μετα πανε και στο νβα λιγο με ενδιαφερει εγω από εσενα θελω μονο νικες και πιστη στα ιδανικα μας αυτά τα 2 χρονια
Και βεβαια να  βγαζω και λεφτα και να ξερεις οσο βγαζω εγω λεφτα θα πληρωνεστε και εσεις

Α και κατι ακομα  ξερω πως τα πηρες για να στησεις ένα ματς δεν βγηκε στα εξω αλλα το ξερουμε ορισμενοι
Σε καληψα και θα σε καληψω αν χρειαστει
ΑΝ ΟΜΩΣ ΛΕΩ ΑΝ σκεφτεις να στησεις έναν αγωνα ξανα θα σε καταστρεψω μονος μου θα παρακαλας να εισαι μεσα σε 100 χουλιγκαν τους οποιος θα βριζεις,

Χρηστος,μην ανυσηχειτε αυτό δε θα γινει ποτε εκανα το λαθος μια φορα και το πληρωσα δε θα υπαρχει άλλη,

Τζακ,πολύ ωραια και τωρα ελα να υπογραψεις το συμβολαιο και μετα να πας με τους αλλους αθλητες,

Υπογραψε και είναι πλεων παικτης τον πανθηρων
Τον υπολοιπο χειμωνα μεχρι την ανοιξη τον περασε στις προπονισεις και εβλεπε τα ματς από της κερκιδες



Το καλοκαιρι όμως και επισημα σαν παικτης τον πανθηρων πηγαινε με την αποστολη της ομαδας επαιξε στα φιλικα και στο πρωτο επισιμο αγωνα εντιποσιασε βαζωντας 30 ποντους
Μετα το ματς ο τζακ μηλουσε στις κερκιδες,

Τζακ,δικη μου ανακαληψη είναι ο χρηστος μαζι θα ανεβουμε και στην α1,
Η χρονια τα περνουσε με τον καλυτερο τροπο για τους πανθηρες από νικη σε νικη και στο τελευταιο ματς με νικητηριο καλαθι του χρηστου η ομαδα τους ανεβηκε στην α1 κατηγωρια
Το καλοκαιρι κανανε καποιες μεταγραφες και δυναμωσε η ομαδα τον πανθηρων ο στοχος πλεων ητανε η ευρωπη,

Χρηστος,παιζω καλα όχι για εμενα αλλα για ολους αυτους θελω να βγει η ομαδα στην ευρωπη,

Τζακ,μπραβο παλικαρι μου σου υποσχομαι πως την νεα χρονια θα βρω ομαδα  να σε δωσω με μεγαλο ποσο γιατι πρεπει να βγαλεις και εσυ πολλα χρηματα,
Και εφτασε ο μαιος οπου η ομαδα των πανθηρων επαιζε τελευταια αγωνιστικη με τους λυκους οποιος νικουσε θα εβγαινε στην ευρωπη οι λυκοι στην συνθεση τους ειχανε τον μεγαλο μυστιδη καθως και τον κολλημενιδη το παθος τους για την εξοδο στην ευρωπη ητανε μεγαλο και από την άλλη οι πανθηρες που ητανε η ευχαριστη εκπληξη του πρωταθληματος θελανε παρα πολύ να βγουνε στην ευρωπη,
Χρηστος,θα παιξουμε όπως ξερουμε και στο τελος νομιζω πως θα κερδισουμε,
Ξαφνικα χτυπαει το κινητο του,

Φλετσεριδης,γεια σου χρηστο ελπιζω να με θυμασαι,

Χρηστος,ο δημοσιογραφος ναι εχω να σε ακουσω καιρο,
Φλετσεριδης,δε μπορεις να πεις όμως ολο και καποιο θετικο σχολιο σε γραφω αλλα για άλλο σε πηρα ο ορεστης θελει συναντηση μαζι σου,


Χρηστος,πως? Αυτό το καθαρμα που με εκλεισε την πορτα και που παρα λιγο θα παρατουσα το μπασκετ εχει τα μουτρα να θελει να μιλησουμε?

Φλετσεριδης,ναι και πρεπει να πας σε μια ωρα στα γραφεια της ομαδας του,
Ο χρηστος το σκεφτικε και τελικα πηγε,
Ορεστης,καλησπερα χρηστο να που ξανα συναντιομαστε,

Χρηστος,στο ξανα ειπα νομιζω πως θα συναντηθουμε και θα παρω την εκδικιση μου μετα το ματς του σαββατου όταν θα χασετε θα είναι η απαντηση μου στο κακο που μου κανατε πριν 2 χρονια,

Ορεστης,3 χιλλιαρικα στην τσεπη εβαλες δε νομιζω να ητανε και μεγαλο κακο,
Χρηστος,θα στα δωσω πισω την κυριακη το πρωι να μην εχεις το δικαιωμα να λες ότι με πληρωσες

Εκανα ένα λαθος όμως μπορεσα να συνελθω να γινω ξανα αθλητης και να παρω την ρεβανς από εσενα,

Ορεστης,εισαι λιγο σκληρος δεν σε αδικω βεβαια αλλα νομιζω πως πρεπει να ειμαστε λιγο λογικοι
Ξεχνα εκεινα τα λεφτα και τι εγινε τοτε και ακου τι θελω να σου πω τωρα
30 χιλλιαδες ευρω δικα σου αν στησεις το ματς του σαββατου,

Χρηστος,πως τολμας?
Ορεστης,τα πηρες μια φορα γιατι να μην τα παρεις και τωρα
Και αυτην την φορα θα εξασφαλιστεις παρε ένα μαγαζι γινε αφεντικο παρατα ποια το μπασκετ οσο καλος και αν εισαι πανω από της γειτονιες μας δε μπορεις να παιζεις,

Χρηστος,αποψη σου κυριε ορεστη λοιπον μου  εκανες μια προταση και δεν δεχομαι μπορω να φυγω τωρα?

Ορεστης,σκεψου και απαντας το σαββατο λιγο πριν τον αγωνα
Αν όμως λεω αν δεν δεχτεις δε θα φταιω σε τιποτα για ότι παθεις,

Χρηστος,δε καταλαβα με απειλεις?
Ορεστης,ποτε δεν απειλω χα,
Χρηστος,τοτε γιατι το λες αυτό? Θελεις να μου κανεις κακο ετσι?

Ορεστης,χα χερομαι όταν σε βλεπω να φοβασαι σημαινει πως ξερεις τι δυναμη εχουμε
Δε μου λες θα φταιω εγω αν ένα πρωι λιγο πριν πας στην προπωνιση δεχτεις μια ωραια επιθεση από αγανακτισμενους οπαδους μας?
Σκεψου καλα και αποφασισε,

Εφυγε ο χρηστος και μετα από λιγο πηρε τηλεφωνο τον ορεστη,
Ορεστης,τι εγινε αποφασισεις να συνεργαστουμε?
Αλλα ο χρηστος τον εβαλε να ακουσει τα οσα ειπανε ειχε επανω του ένα κασετοφωνο και εγραψε την συνομιλια,

Χρηστος,αν τολμησεις να με πειραξεις αυτό θα παει στους δημοσιογραφους μεγαλομετοχος ομαδας απειλει αθλητη για να στησει έναν αγωνα τι λες θα εχεις καλη ειδηση?
Ο ορεστης νευριασε δεν ηταν από αυτους που τα παρατανε ευκολα
Το ιδιο βραδυ με καποιους μπραβους του μπηκανε στο σπιτι του χρηστου,

Ορεστης,πηγες να με απειλησεις ε τσακ,
Τον βαρεσανε ενώ κανανε ανω κατω το σπιτι του μεχρι να βρουνε το κασετοφωνο και τελικα το βρηκανε,
Ορεστης,ξεχνα τα λεφτα θα πουλησεις το ματς τζαμπα και αν δεν το κανεις θα σε καψουμε ζωντανο
Το σαββατο την κυριακη μια καθημερινη γενικα καποια μερα θα ζεις με τον φοβο πως ένα βραδυ σαν το σημερινο θα σε καψουμε ζωντανο για αυτό κανωνισε να κερδισουμε το σαββατο,

Ο χρηστος τρομαξε αλλα δεν τα παρατησε τα ειπε όλα στον εμπεροχαρτ και αυτος με την σειρα του στους μυστιδη και κολλημενιδη

Εφτασε το σαββατο το σταδιο ειχε γεμισει αλλα οι αθλητες και τον δυο ομαδων δεν ειχανε εμφανιστει ακομα,
Διαιτητης,γιατι δεν βγηκαν ακομα οι αθλητες?
Παρατιριτης,δε το γνωριζω πρεπει να παω να μαθω,
Μετα από λιγο εμφανιστικαν ολοι αλλα με πολιτικα οι οπαδοι στις κερκιδες απορουσανε χωρις να πουνε κατι,


Μυστιδης,καλησπερα κυριες και κυριοι οι συμπαικτες μου αποφασισαν να μιλησω εγω για αυτην την καθηστεριση να σας πω τι εγινε και αποφασισαμε να μην παιξουμε σημερα,

Ορεστης,τι είναι αυτά που λετε ρε σημερα βρηκατε την μερα να κανετε αποχη?
Μυστιδης,ηρεμιστε κυριε ορεστη θα τα μαθετε όλα
Ειμαστε αθλητες όχι ρομποτ ειμαστε παικτες του μπασκετ όχι πουλημενοι αναλογα με τα συμφεροντα καποιον
Ενας αθλητης αντιπαλος σημερα ο χρηστος δεχτικε μια υπουλη και αναδρη επιθεση για να στησει τον αγωνα της ομαδας του

Εμεις σαν παικτες τον πανθηρων εχουμε να πουμε πως τετοια ματς δεν τα θελουμε νικαμε με την αξια μας μονο στα γηπεδα και όχι σε γραφεια
Καταγγελουμε τον μεγαλομετοχο της ομαδας μας ορεστη πως είναι αυτος που προσπαθησε να αγωρασει αυτό το ματς και επειδη ο αντιπαλος αθλητης δεν δεχτικε εβαλε ανθρωπους να τον χτυπησουνε και να τον απειλουνε,

Ορεστης,τι είναι αυτά που λες ρε πιστευεις στις μαλακιες τον αντιπαλων?
Με αυτό που κανατε σημερα καταστρεψατε της καριερες σας,

Και ξαφνικα από τα μεγαφωνα ακουγεται η συζιτιση που ειχε με τον χρηστο ο χρηστος ειχε φτιαξει δευτερη κασετα με την συνομιλια την πηγε στην αστυνομια και εκεινοι θεωρισαν καλο να το βαλουνε στα μεγαφωνα του γηπεδου να το ακουσουνε ολοι,

Κολλημενιδης,εισαι ενας αλητης ενας απατεωνας δεν θελουμε να εισαι αφεντικο της ομαδας,
Ολοι οι οπαδοι τον πανθηρων αποδοκιμασανε τον ορεστη τον οποιο συνελαβε η αστυνομια,

Εμπεροχαρτ,ηρεμια λιγο νομιζω πως και ο συμπαικτης μου ο χρηστος εχει να πει 2 λογια,

Χρηστος,πριν 2 χρονια εκανα το λαθος να παρω λεφτα για να στησω έναν αγωνα ο προπονιτης μου το καταλαβε και με εδιωξε χωρις να το πει πουθενα για να μην χασω την φιμη μου
Αυτά τα λεφτα τα εχω τα δινω πισω να τα δωσετε στον ορεστη
Ξερω πως με μια συγγνωμη δεν αλλαζει η κατασταση
Τα παραταω από το μπασκετ είναι το λιγοτερο που μπορω να κανω για να νιωσω μια περιφανεια πως μετανιωσα και πληρωσα για το λαθος μου,

Εμπεροχαρτ,για την ψυχη και μονο του συμπαικτη μου για την περιφανεια του αξιζει ολοι σημερα να τον χειροκροτησουμε,
Ολο το σταδιο τον χειροκροτουσε ενώ εκεινος αποχωρισε,
Διαιτητης,λοιπον μιας και η ταξη αποκατασταθηκε και τα πραματα πανε να φτιαξουν τι λετε να συνεχιζαμε εκεινο το ματς?
Οπαδοι,ναιιιιιιιιιι,
Ξεκινησε τελικα ο αγωνας οπου νικητες ητανε οι λυκοι με τον μυστιδη να πετιχαινει 30 ποντους  και την επομενη χρονια θα παιζανε στην ευρωπη

Ο ορεστης πληρωσε οσα λεφτα ειχε για να μην παει φυλακη και τωρα σαν ανεργος ψαχνει δουλεια
Ο εμπεροχαρτ συνεχισε στην ομαδα τον πανθηρων και ελπιζε την νεα χρονια να παιξουνε στην ευρωπη
Ο χρηστος με της οικονομιες που ειχε ανοιξε ένα μαγαζι με αθλητικα ειδη
Να που ο αθλητισμος καμια φορα νικαει και το μπασκετ πρεπει παντα να είναι ψηλα στους ελληνες οπαδους,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου