Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΚΦΟΦΙΣΜΟ



Καλησπερα η σημερινη ιστορια μας είναι δραματικη μεχρι και συγκινιτικη
Καθαρα φανταστικη όμως με αληθινα στοιχια



Μας αφορα ολους και πρεπει να το σταματησουμε
ισως τα ατομα που δεχονται επιθεση και κοροιδια να μην το παιρνουν τοσο δραματικα αλλα δεν παυει να είναι κατι το κακο που πρεπει να μας κανει να μιλησουμε


Εγω σας προσφερω μονο της ερμηνιες της απαντησεις θα της δωσετε εσεις
Ειμαι ο αρης γαμβετα και σας αγαπω



Ιστορια νουμερο 1
Ο δημητρης μπηκε στην σχολη της νομικης είναι από τους καλους φοιτητες με πολύ καλους βαθμους παντα
Αρκετα ησιχο και ηρεμο ατομο χαμηλων τονον με ένα μονο μειονεκτιμα για τους αλλους
Ο δημητρης είναι γκει αν και δεν το εχει ομολογησει η συμπεριφορα του και οι τροποι του κανουν πολλους να το εχουν καταλαβει και αρχιζουν τα πειραγματα,

Τασος,ρε μαλακα ειδες τον δημητρη παλυ με έναν αντρα ειχε βγει στο καφε είναι πουστης,
Ντινος,ναι τοσο καιρο στην σχολη ουτε μια φορα τον ειδαμε με κοπελα μονο αυτή η ηληθια η δικια σου τον μηλαει,
Τασος,θα της τα κοψω εγω αυτά και μαλιστα συντομα δεν συκωνω μυγα στο σπαθι μου εγω
Ρε μαλακα παμε να τον κανουμε μια πλακα ξερω που μενει,

Ειχανε παει στο σπιτι του απ εξω και γραψανε με σπρει δημητρη πουσταρα
Όταν το ειδε αυτό ο δημητρης νευριασε ενώ οι δυο τους ηταν εκει,
Τασος,για εσενα το γραψαμε πουσταρα χα τοσο ανομαλος εισαι ρε δεν σε αρεσουν οι γυναικες?
Ντινος,μπορει να μην του σηκονεται με της γυναικες και για αυτό το γυρισε χα,
Δημητρης,τι σας φταιω γιατι με τα κανετε όλα αυτά?

Τασος,εμεις ετσι φερομαστε στις αδελφες για αυτό κοιτα να αλλαξεις τμημα ακομα καλυτερα και πολη
Οσο για την λιτσα μην σας ξαναδω μαζι γιατι θα σε σπασω τα μουτρα παλιοαδελφαρα,
Ο δημητρης στεναχωρεμενος εβαλε να ακουσει λιγο μουσικη ενώ τον πηρε τηλεφωνο η λιτσα η κολλητη του,
Λιτσα,τι λεει πως εισαι?
Δημητρης,χαλια παλυ με κοροιδεξε ο δικος σου και ο ντινος ηρθανε εξω από το σπιτι γραψανε πως ειμαι πουσταρα και με στολισανε μολυς εφτασα,
Λιτσα,ε το ξερεις είναι λιγο αγριος ο δικος μου του αρεσει να κανει πλακες αλλα είναι καλο παλικαρι κατά τα αλλα,

Δημητρης,να δω ποτε θα κανω θεμα καμια μερα δε μπορει να με ρεζιλευουν ετσι συνεχεια,

Λιτσα,α καλε μου να μην κανεις τιποτα για το καλο σου 2-3 που θα παει θα την κοψουνε την πλακα,
Την άλλη μερα στην σχολη αφου η λιτσα τα ελεγε με τον δημητρη ο τασσος πηγε και την μιλησε,
Τασσος,τι σου ειπα μωρη δεν σου ειπα να μην σε ξανα δω με αυτην την αδελφαρα?
Λιτσα,σε παρακαλω με πονας,
Τασσος,θελεις και πονας όταν εγω λεω μια κουβεντα εσυ θα με ακους γιατι εισαι γκομενα μου το καταλαβες?
Λιτσα,ναι σε παρακαλω αφησε με,
Τασσος,δεν θα τον ξανα μιλησεις αυτόν γιατι είναι πουστης και εμεις τους πουστιδες τους δινουμε ένα καλο μαθημα ζητα τωρα συγγνωμη,

Λιτσα,συγγνωμη τασσο μου θα κανω ότι θελεις εσυ,
Τασσος,ετσι μπραβο φυγε τωρα,

Μετα από λιγη ωρα πλησιασε τον δημητρη τον εσπροξε και τον εριξε κατω,
Τασσος,ακου να σου πω παλιο αδελφη στο ειπα και χτες να μεινεις μακρια από την γκομενα μου και δεν με ακουσες αυτό ισως σε κανει να καταλαβεις τι θελω να πω,
Τον εριξε επανω του ένα ποτηρι μπιρα και τον κλωτισησε,
Τασσος,σηκω και φυγε από την σχολη δε θα μας ντροπιασεις εσυ,
Ντινος,το παρα εκανες νομιζω,
Τασσος,τον ειπα να μην μιλαει με την δικια μου και σημερα τους ειδα μαζι αρα με εγραψε
Δεν θελω να εχουμε ουτε καλημερα με αδελφες το καταλαβαινεις δε θα μας βγει εμας το ονομα μαλακα,

Ο δημητρης σταματησε να μηλαει με την λιτσα κοιτουσε μονο τα μαθηματα του
Περασε λιγος καιρος και ο διευθιντης προτεινε να γινουνε αγωνες αναμεσα σε ομαδες φοιτητων και η πρωταθλητρια να κερδιζει μια εκδρομη σε οποια πολη θελει με εξοδα του πανεπιστιμειο αυτή η ιδεα αρεσε σε ολους
Όμως στο τμημα του δημητρη ηταν και ο τασσος και επρεπε να είναι στην ιδια ομαδα μπασκετ κατι που δεν ηθελε με τιποτα ο τασσος,
Τασσος,εγω με αυτην την αδελφη δε θα ειμαι μαζι θα τον σπασω τα μουτρα να δηλωσει τραυματιας και να μην παιξει,

Ντινος,δε μπορεις να το κανεις αν δεν παιξει και αυτος θα αποκλειστουμε δεν εχουμε αλλον στο τμημα μας,
Τασσος,και τι λες ρε μαλακα να παιξουμε μαζι με μια αδελφη?
Να με δει στο ντουζ γυμνο αυτή η αδελφη ε λεγε ρε μηπως εγινες και εσυ αδελφη?
Ντινος,σκασε ρε μαλακα αμεσος βγαζεις συμπερασματα
Απλα λεω πως πρεπει να κερδισουμε για να παμε το ταξιδι και για να γινει αυτό πρεπει να παιξει και αυτος μαζι μας,

Τασσος,τον πουστη θα εξαρτηθουμε δηλαδη από αυτόν?
Ενταξει ας παιξει μαζι μας,

Ντινος,δημητρη εχω να σου πω ένα νέο,
Δημητρης,τι εγινε δεν φοβασαι τον κολλητο σου που με μηλας?
Ντινος,εκεινος με εστειλε πρεπει να συνεργαστουμε να κερδισουμε στο μπασκετ και να παμε εμεις το ταξιδι,
Δημητρης,με βριζει κάθε μερα με χτυπησε 2 φορες και τωρα πρεπει να τα ξεχασω όλα και να συνεργαστουμε?

Ντινος,ναι για το καλο σου παιξε οσο καλα μπορεις για να νικησουμε
Αλλιως αν χασουμε λεει θα σε κανει την ζωη ακομα ποιο δυσκολη,
Δημητρης,εσυ συμφωνεις μαζι του σε οσα μου κανει?

Ντινος,εγω δε ξερω τιποτα ελα αυριο στις 7 για την πρωτη προπωνιση,
Ειχανε παει στο γυμναστηριο ο προωπονιτης τους εβγαζε λογο,
Κοουτς, ακουστε από την στιγμη που η σχολη αποφασισε να κανει αγωνες εμεις οφειλουμε να κερδισουμε και να βγουμε πρωτοι
Ποτε δεν χερομαι όταν ερχομαι δευτερος θελω παντα να ειμαι πρωτος
Γνωριζω πως δεν εχετε και τοσο καλες σχεσεις μεταξυ σας ισως να υπαρχει αντιπαθεια ακομα και μισος ετσι?
Αυτά να τα ξεχασετε μια για παντα

Για οσες μερες κρατησει το τουρνουα ερχομαστε για προπονιση αλλα και όταν αρχιζουν οι αγωνες θα ειστε φιλοι κολλητοι αδελφια
Μετα το τουρνουα πλακοθειτε με την ησυχια σας οσο κραταει όμως θα ειστε αγαπημενοι ειμαστε συμφωνοι?

Τασσος,συμφωνοι κοουτς όμως με μια εξαιρεση δεν μπορω να συγκρατισω τα νευρα και τον θυμο μου αν καταλαβω πως με γλυκοκοιταει καμια αδελφη,
Και κοιταζει τον δημητρη,
Κοουτς,μεγαλε καζανοβα κανωνισε να με κανεις ρεζιλι και τοτε σου δινω τον λογο μου πως θα σε σκισω
Αντε εξαφανανιστειτε τωρα και αυριο στις 12 θα ξανα ερθετε,

Εφευγαν ολοι και τοτε ο κοουτς κρατησε τον δημητρη,

Κοουτς,ξερεις καταλαβα πως εσενα πειραζει αυτος ο βλακας ο τασσος ε?
Δημητρης,μου κανει την ζωη δυσκολη καθημερινα όμως και παλυ για χαρη της σχολης θα το ανεχτω και θα βαλω τα δυνατα μου να κερδισουμε,
Κοουτς,μπραβο αγορι μου ετσι να σκεφτεσαι ε ξερεις τα αγορια είναι λιγο αντιδραστικα,
Δημητρης,και εγω ειμαι αγορι κυριε,
Κοουτς,ε ναι ενωω τα αυταρχικα αγορια που νομιζουν ξαφνικα πως εγιναν οριμοι αντρες και κοροιδευουν τα παντα,

Δημητρης,ενταξει κυριε,
Κοουτς,μια στιγμη περιμενε
Ξερω πως νιωθεις ξερω πως σου φερονται γνωριζω πανω κατω το λογο από τα οσα λενε αχ ξεπερναω τα ορια τωρα με αυτό που θα κανω
Οριστε σε αυτην την καρτα εχει ένα νουμερο την λενε πεπη είναι μια πορνη που επισκεφτομαι συχνα πες την πως εισαι από εμενα και δε θα σου παρει χρηματα
Θα γινεις αντρας 100 της 100 και δε θα τολμησει να σε κοροιδεψει κανενας μετα,

Ο δημητρης αν και ποτε του δεν του αρεσαν οι γυναικες αποφασισε να παει στο ραντεβου με την πορνη για να δει αν μπορει να κανει σεξ με γυναικα
Την πηρε τηλεφωνο και δωσανε ραντεβου στις 8 στο μερος που δεχεται επισκεψεις πηγε ξαπλωσε μαζι της αλλα δεν καταφερνε να ολοκληρωσει,

Πουτανα,τι εγινε εχεις τοσο τρακ?
Δημητρης,δεν ξερω εισαι ωραια κοπελα αλλα δεν μπορω να κανω ερωτα μαζι σου,
Πουτανα,τωρα εσυ για να μηλας ετσι η πολύ ρομαντικος εισαι η πουστης,
Δημητρης,δεν μπορει να ειμαι και τα 2?
Πουτανα,εισαι πουστης?

Δημητρης,ναι ειμαι πουστης αν ετσι τους αποκαλειτε,
Πουτανα, συγγνωμη και ολας Μα πως γινεται αυτό? εισαι ωραιο αγορι εμφανισιμο δεν σου αρεσω σαν γυναικα?

Δημητρης,ειστε πολύ ωραια αλλα μονο σαν φιλη μπορω να σας δω το βλεπεται και μονη σας δεν εχω στηση,
Πουτανα,ξερεις καμια φορα και ο προπωνιτης σου δεν τα καταφερνει
Αχ τι λεω ξεχναω πως εισαι απειρος και αθλητης του,

Δημητρης,δεν είναι πως δεν μπορω να κανω ερωτα απλα εγω μονο αντρες φαντασιονομαι και τοτε εχω στηση,
Πουτανα,εχεις κανει σεξ με αντρα?
Δημητρης,ναι το καλοκαιρι που μας περασε γνωρισα έναν στην ηλικια μου καναμε παρεα περασαμε υπεροχες διακοπες μαζι αλλα τελικα μου ειπε πως δεν μπορει να το συνεχισει αυτό ντρεποτανε και ολας και ετσι χωρισαμε,

Πουτανα,δυσκολος ενας χωρισμος κατι ξερω και εγω δεν ειμαι απλα πουτανα,
Δημητρης,ναι από τοτε με επιασε μια ετσι καταθλιψη περασα στην σχολη στα μερη σας παρεες δεν ειχα και αρκετοι από την σχολη με κοροιδευουν και με πειραζουν,

Πουτανα,μην δινεις σημασια σε μερικους μαλακες κοιτα τα μαθηματα σου να τελειωσεις να παρεις το πτυχιο σου και γραψτους ολους κανωνικα
Αφου εισαι γκει όπως λες κοιτα να γινεις ξεχωριστος να γνωρισεις τον αντρα της ζωης σου και να περνατε καλα μαζι και οι δυο σας
Εγω στον προπωνιτη δε θα πω τιποτα θα πω ότι το καναμε και ησουν και καλος,

Δημητρης,σε ευχαριστω εισαι η μονος ανθρωπος που μου φερθηκε σωστα από τοτε που ηρθα στα μερη σας,
Μολυς εφυγε χαρικε για 2 λογους ο ενας που βρηκε εστω μια φιλη και ο δευτερος που είναι πλεον σιγουρος 100 της 100 πως είναι γκει
Την επομενη στην προπωνιση τα πηγε πολύ καλα ο δημητρης και ο πρωτος αγωνας ητανε το σαββατο η ομαδα της σχολη τους κερδισε με τον δημητρη να πετυχαινει 32 ποντους
Επαιρνε πολλα συγχαριτιρια από ολους
Ο τασσος ητανε μεσα στα νευρα μετα τον αγωνα τον περιμενε με τον ντινο,

Τασσος,ακου παλιο αδελφη μπορει να σε δινανε σημερα συγχαριτιρια αλλα ολοι ξερουμε πως εισαι μια παλιο αδελφαρα ξεφτιλισμενη,
Δημητρης,ειμαστε στην ιδια σχολη και στην ιδια ομαδα δεν θελω να μαλωνουμε,
Τασσος,σκασε  αναγκαστικα να σε δεχτω στην ομαδα της σχολης επειδη μας το ζητησε ο προπωνιτης μας σε μισω ρε πουστη θα σου κανω καθημερινα την ζωη δυσκολη μολυς τελειωσουν οι αγωνες γιατι εισαι μια παλιο αδελφαρα,


Την ωρα του μαθηματος στο πανεπιστιμειο ο τασσος ειχε ορεξη για αστεια,
Τασσος,συγγνωμη κυριε μπορειτε να μου πειτε πως λεγεται στα γαλλικα ο πουστης?
Και κοιταει τον δημητρη οσο το λεει γελωντας αυτος και ο ντινος,
Καθηγητης,γιατι ρωτας θελεις μηπως να γινεις ο ιδιος?
Και γελουσανε ολοι οι υπολοιποι,
Τασσος,όχι βεβαια απλα νομιζω πως υπαρχουν ορισμενοι πουστιδες μεσα στο πανεπιστειμιο και θελω να τους δωσω ένα καλο μαθημα,
Καθηγητης,μαθε το μαθημα μας να παρεις το πτυχιο σου και ασε τα αλλα,

Μολυς βγηκανε από την αιθουσα πλησιασε τον δημητρη,

Τασσος,γελασες και εσυ με τους αλλους παλιο αδελφαρα?
Δημητρης,ασε με δεν εχω διαθεση,
Τασσος,ουτε εγω θελω να γελανε και να με αποκαλουνε πουστη εξετιας σου
Εχει χαρη που δε μπορω να σου σπασω τα μουτρα αλλα που θα παει θα τελειωσουν οι αγωνες και τοτε θα εισαι αχριστος ξανα στην σχολη μας,

Η ομαδα της σχολης τους τα καταφερε και πηρε το χρυσο ματαλιο ολοι δινανε μπραβο σε ολους και κυριος στον δημητρη ο οποιος  ετοιμαστικε να πει κατι,
Δημητρης,παρακαλω θα ηθελα να πω 2 λογια τωρα που πηραμε το χρυσο θα συνεχισουμε τα μαθηματα μας
Και μακαρι ολοι να παρουμε τα πτυχια μας


Παντα ημουν ενας ξενος στην σχολη σας παντα ενιωθα μια αδιαφωρια από πολλους αλλα κυριος μισος κοροιδια και απειλες από έναν συγκεκριμενο συνφοιτητη μου
Ο λογος επειδη εγω ειμαι γκει,

Απορισαν ολοι και τον κοιτουσανε δεν πιστευαν στα αυτια τους,
Δημητρης,μαλιστα κυριες και κυριοι ειμαι γκει μου αρεσουνε ερωτικα οι αντρες αυτό είναι το εγκλημα μου
Με βρισανε με απειλησανε με κοροιδεψανε πολλες φορες το γνωριζανε σχεδον ολοι από την σχολη μου και κανενας δεν ειπε τιποτα
Δεν ειμαι κανενας εγληματιας ουτε κανενας κακος ανθρωπος
Απλα σε αλλους αρεσουν ερωτικα οι γυναικες και σε αλλους οι αντρες επειδη αρκετοι το ειχανε καταλαβει με φεροντουσαν ασχημα στην σχολη μας

Τωρα μου δινεται ολοι συγχαριτιρια αλλα αυριο θα ξανα περασω τα ιδια και θεωρω χρεος τοσο απεναντι σε εμενα οσο και σε ολους οσους νιωθουνε το ιδιο χαλια ψυχολογικη κατασταση με εμενα
 να μιλησω μηπως καποτε σταματησει αυτος ο ψευτοτσαμπουκας καποιον τραμπουκων απεναντι σε συνανθρωπους μας

Ειμαι ο δημητρης ο απλος ανθρωπος και θελω να αγωνιστω για τα αληθινα ανθρωπινα δικαιωματα,
Μετα από αυτό κανενας δεν ενωχλησε τον δημητρη και συνεχιζε κανωνικα της σπουδες του πηρε το πτυχιο της νομικης και σημερα είναι ενας καλος δικηγορος που αγωνιζεται και για τα γκει δικαιωματα τον συνανθρωπον του και να δινει λυσεις σε καποια προβληματα,



Ιστορια νουμερο2
Η μαρθα είναι μια παντρεμενη γυναικα με τον σακη έναν αντρα της παλιας σχολης αρκετα συντηριτικο
Η μαρθα δεν ειχε ξανα γνωρισει αλλων αντρα και ετσι εκανε ότι της ελεγε εκεινος όμως ηταν παρα πολύ αυστηρος και σκληρος μαζι της και πολλες φορες και την προσβαιλνε και την χτυπουσε,
Σακης,ετοιμος ο καφες θα φυγω σε 2 λεπτα,
Μαρθα,ναι ετοιμος οριστε,
Σακης,θα παω σε εκεινο το ραντεβου για την δουλεια αντε να δουμε τι θα βγει
Εσυ θα πας καπου σημερα?
Μαρθα,όχι μονο μεχρι το σουπερ μαρκετ να ψωνισω,

Σακης,σκατα καφε εκανες δεν πινετε παω να πιω εξω έναν α και όχι σπαταλες μονο τα βασικα θα ψωνιζεις βλεπεις πως ειμαστε,

Μαρθα,παντα παιρνω μονο τα βασικα,
Σακης,και δε μου λες ετσι θα βγεις με αυτά τα ρουχα?

Μαρθα,γιατι τι εχουνε?
Σακης,μιαζεις με πουτανα μην πω κωλολεσβια φεμινιστρια από αυτές που επειδη δεν ειχαν αντρες ξεσικονανε και άλλες γυναικες αντε πανε βγαλτα αμεσος και φορεσε κατι σοβαρο μην αρχιζω και βριζω,
Φορεσε κατι ποιο μακρι και πηγε στο σουπερ μαρκετ να παρει ένα γαλα λιγο τυρι ένα μαλακτικο και ένα για τα πιατα
Εκει συναντησε μια παλια της φιλη,

Ελενα,μαρθα τι εγινε που χαθηκες?
Μαρθα,πολλες οι δουλειες του σπιτιου δεν προλαβαινω να βγω,
Ελενα,τι ρουχα είναι αυτά όμως σαν καλογρια μιαζεις,
Μαρθα,ο αντρας μου είναι της παλιας σχολης και θελει να ντινομαι πολύ μαζεμενα
Λοιπον με συγχωρεις πρεπει να φυγω,
Ελενα,θελεις να παμε το απογευμα για έναν καφε?

Μαρθα,θα το ηθελα αλλα δε μπορω ο αντρας μου δεν με αφεινει να βγαινω μονη,
Ελενα,συγγνωμη αντρα πηρες η αφεντη?
Μαρθα,δυστυχως οι δικοι μου με δωσανε σε έναν της παλιας σχολης για να με ξεφορτοθουνε και είναι τοσο αυστηρος που ουτε κινητο με αφεινει να εχω,

Απορισε η φιλη της αλλα δεν μιλησε
Η μαρθα στο σπιτι εκανε της δουλιες της και κατά το μεσημερι ηρθε ο αντρας της φανερα νευριασμενος,

Μαρθα,καλησπερα πως πηγε?
Σακης,σκατα δεν θελουν υπαλληλο θελουν σκλαβο ας βρουνε άλλο θυμα
Τι φαι εκανες?

Μαρθα,αρακα με πατατες σε λιγο θα είναι ετοιμο,
Εκεινη την ωρα τον πηρε τηλεφωνο καποιος βγηκε να μιλησουν και του ειπε πως ειδε την γυναικα του με την ελενα να τα λενε ο σακης νευριασε,
Σακης,οστε μηλας ακομα με της πουτανες της φιλες σου μωρη? Τσακ,
Την εδωσε 2 χαστουκια και επεσε κατω,
Σακης,να τρεχω ολη μερα να βρω δουλεια και να με ρεζιλευεις
Σε ειπα η όχι να μην ξανα βγεις με της παλιες σου φιλες ε?
Γιατι συνεχιζεις να της μηλας θελεις να σε χτυπαω ε αυτό θελεις?
Τσακ,

Μαρθα,μια καλησπερα ειπαμε στο σουπερ μαρκετ τιποτα άλλο,
Σακης,σταματα να μου λες ψεματα,
Τσακ,
2 ολοκληρα λεπτα μηλουσατε με το ειπε ο φιλος μου που σας ειδε
Αν μαθω πως ξανα ειπες εστω καλημερα σε αυτην η καποια άλλη φιλη σου θα σε σπασω τα μουτρα ξεφτιλισμενη τσακ,
Όταν ειχε νευρα την χτυπουσε δεν ενιωθε πως κανει κατι κακο ετσι ειχε μαθει από το σπιτι του ο αντρας να διαταζει και η γυναικα να υπακουει,

Σακης,το σαββατο θα παω εκτος πολης θα αργησω να γυρισω εχω ραντεβου για μια δουλεια
Μην μαθω πως με ρεζιλεψες ετσι?

Μαρθα,ποτε δεν σε εχω ρεζιλεψει σακη μου και το ξερεις σε αγαπαω,
Σακης,καλα μαθαμε να λεμε ένα σ’αγαπω
Και τωρα παω για υπνο,
Η μαρθα αφου επλινε τα πιατα καθησε να δει λιγο τηλεοραση και τοτε χτυπησε το τηλεφωνο και τον ξυπνησε,
Σακης,μωρη ξεφτιλισμενη γιατι δεν εκλεισες το τηλεφωνο?
Μαρθα,με συγχωρεις σακη μου,
Σακης,θα στο κοψω το τηλεφωνο μονο εγω θα σε παιρνω,
Το βραδυ όπως καθοντουσαν εκεινη εβλεπε ένα εργο ο σακης το αλλαξε χωρις να την ρωτησει,

Μαρθα,βρε σακη μου το παρακολουθω σε λιγο τελειωνει,
Σακης,ολη μερα τηλεοραση βλεπεις δεν το ξερα να καθομαι και να βλεπω μαζι σου σηριαλ να με περασουνε και για αδελφη
Στην τηλεοραση θα βλεπω ότι θελω εγω και γενικα στο σπιτι κανω ότι θελω εγω,

Μετα από λιγο χτυπησε ξανα το σταθερο το σηκωσε ο σακης και δεν μιλουσανε,
Σακης,μωρη ξεφτιλισμενη καμια φιλεναδα σου είναι η ο γκομενος?
Τσακ,
Μαρθα,όχι σακη δεν περιμενω τηλεφωνο από κανεναν σε παρακαλω,

Σακης,σκασε ξεφτιλισμενη πορνη σκασε τσακ
Θα σε σπασω τα μουτρα θα σε κανω τοσο ασχημη που θα συχενεται ανθρωπος να σε φτυσει να δουμε θα σκεφτεις να με ξανα απατησεις?
Και ξανα χτυπαει το τηλεφωνο,
Σακης,ποιος μαλακας εισαι ρε????
Ελα ρε μανα εσυ εισαι τι? Εσυ επαιρνες πριν και δεν με ακουγες?
Καλα ενταξει ουτε εγω σε ακουγα τι θες?
Ναι ρε μανα το σαββατο θα φυγω καλα θα περασω την παρασκευη από εσενα

Με συγχωρεις η μανα μου ηταν συγγνωμη
Αλλα με ξερεις όταν νομιζω πως μπορει να με απατας γινομαι άλλος ανθρωπος
Αντε τωρα πηγαινε να πλυθεις και πεσε για υπνο θα ερθω σε λιγο και εγω,

Αφου πληθηκε και σκουπισε τα δακρια της ξαπλωσε να κοιμηθει ο αντρας της όμως ειχε ορεξη για ερωτα
Την εκανε κατι σαν σεξ χωρις να καταλαβει τιποτα εκεινη όπως τοσα χρονια 5 λεπτα και αν γινει χωρις να το εχει καταλαβει,
Σακης,σου αρεσε?
Μαρθα,ναι,
Σακης,σκετο ναι μωρη?
Ειμαι ο καλυτερος?
Μαρθα,ναι σακη μου εισαι,
Σακης,θα το λες συνεχεια ειμαι ο καλυτερος γαμιας ειμαι αντρας 100 της εκατο και κανω το καλυτερο σεξ,

Εφτασε το σαββατο εφυγε ο σακης και η μαρθα εκανε φασολαδα
Όταν γυρισε αργα ητανε μεσα στα νευρα,
Σακης,ουτε και σε αυτην την δουλεια με πηρανε δεν τους εκανα σκατα στα μουτρα τους
Βαλε να φαω γιατι εχω νευρα,

Μαρθα,δεν πειραζει αντρα μου θα βρεις αλλου δουλεια μην ανησυχεις,
Σακης,στα λογια όλα είναι καλα στις πραξεις όμως τιποτα,

Μαρθα,μηπως θα ηθελες να εβρισκα εγω δουλεια μεχρι να βρεις εσυ?

Σακης,αυτό το εχουμε πει η γυναικα η δικια μου δεν μπορει να δουλευει οπου να ναι,

Μαρθα,ναι αλλα εχουμε εξοδα μου ειχε πει ο κυριος πετρος πως θελει μια γυναικα στο βενζιναδικο,
Σακης,χμ οστε θελεις να δουλεψεις στο βενζιναδικο ε? να,,,,,
Αρπαξε το κεφαλι της και το εβαλε στο πιατο με την φασολαδα,

Σακης,μωρη ξεφτιλισμενη θελεις να με απατας να εχεις μεγαλη ελευθερια,


Μαρθα,όχι σακη γιατι μου το κανεις αυτό?
Σακης,σκασε τσακ
Εχεις μουτρα και μηλας μωρη ε εχεις και μουτρα να μηλας? Τσακ,
Την εριξε στο πατομα και πεταξε και ολο το τραπεζι,

Σακης,ελευθερια δεν θα εχεις καθολου ολη μερα μεσα θα εισαι και θα κανεις δουλειες να δουμε μωρη θα εχεις χρονο μετα να θελεις να βγαινεις εξω και να με απατας
Παω να φαω κατι απ εξω σε μια ωρα θα γυρισω φροντισε να καθαρισεις τα παντα αλλιως θα σε σπασω τα μουτρα συχαμενη σε μαζεψαμε από το τιποτα σε κανανε κυρια και μηλας,

Εκλαιγε η μαρθα αυτό ηταν το χειροτερο που την εκανε πληθηκε ντιθηκε και εφυγε για το πατρικο της,

Μητερα μαρθας,τι εγινε?
Μαρθα,δεν αντεχω άλλο με βαραει κάθε μερα αλλα το σημερινο ηταν το χειροτερο ηρθα να μεινω μαζι σας,
Μητερα μαρθας,α δε ξερω κορη μου ο πατερας σου τι θα πει,

Πατερας μαρθας,τι θες τετοια ωρα σε εμας γιατι δεν εισαι σπιτι σου?
Μαρθα,με χτυπησε με εβαλε το προσοπω μου στο πιατο με την φασολαδα με χτυπαει κάθε μερα δεν τον αντεχω άλλο,
Πατερας μαρθας,και για αυτό ηρθες στο σπιτι μου?
Και τι θα πει μωρη ο κοσμος ότι η κορη μου παρατησε τον αντρα της θελεις να γελαει η γειτονια μαζι μου?
Κανενας στο σοι μας δεν χωρισε μπρος ελα θα σε παω εγω στον αντρα σου και αν σκεφτεις να τον παρατησεις ξανα θα σου κοψω και την καλημερα,

Μητερα μαρθας,καλα σου λεει και εγω εφαγα ξυλο πολλες φορες επαθα τιποτα όχι ε θα συνηθισεις και εσυ
Ετσι είναι οι αντρες μας βαρανε και μας ζηλευουν,
Την πηγε στο σπιτι ο πατερας της και εκει τους περιμενε ο αντρας της,
Σακης,αφησες το σπιτι ανω κατω και πηρες τους δρομους?
Μαρθα,με συγχωρεις,
Σακης,καλα θα τα πουμε μετα,
Πατερας μαρθας,στην εφερα και φευγω
Α και μια συμβουλη οι αντρες δεν επιτρεπουν στις γυναικες να το σκεφτουν καν να τους παρατησουν πρεπει να το ξερεις,

Σακης,δεν θα μου δωσεις εσυ συμβουλες εμενα όταν πηρα την κορη σου για προικα μου εδωσες τα βρακια και τα σεντονια της
Εκανα την χαρη σε εσενα την παντρευτικα την ξεφορτοθηκε και την φορτοθηκα εγω και δεν θα ανεχτω συμβουλες από εσενα το καταλαβες ρε? Αντε εξαφανισου,



Η μαρθα σημαζευε το σπιτι,
Σακης,οριστε εγινα ρεζιλι παλυ


Ακους εκει να με παρατησει δε φτανει που την εκανα κυρια εχει και παραπονο από πανω ουτε έναν γιο δεν μου εκανε και μηλαει και από πανω η χαμουρα,

Η μαρθα εκλαιγε αλλα δεν μηλουσε δε μπορουσε να πει κατι γιατι φοβοταν το ξυλο,
Σακης,τι εγινε κλαιμε τωρα ε νομιζεις πως θα σε λυπηθω μωρη ξεφτιλισμενη που με ρεζιλεψες για άλλη μια φορα
Αχριστη ε αχριστη τσακ,

Μαρθα,αν εγω ειμαι αχριστη εσυ εισαι ένα καθαρμα που μονο με καυγα κανεις τον αντρα γιατι εισαι ανικανος που δε μπορει ουτε ερωτα να κανει,

Σακης,ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΜΩΡΗ ΣΚΥΛΑ? ΤΣΑΚ,

Αρχισε να την χτυπαει την εδειρε πολύ και μετα πηγε να κοιμηθει μονος του πινωντας ένα μπουκαλι ουισκι,
Το βραδυ αργα αφου ο σακης κοιμηθηκε η μαρθα  ειδε τυχαια στην τηλεοραση μια διαφημιση για ένα κεντρο που πηγαινουν γυναικες που δεν παιρνουνε καλα από τους αντρες τους
Πηρε το τηλεφωνο και μηλησε με μια ψυχολογο δωσανε ραντεβου για το πρωι εφυγε πολύ νωρις όταν αυτος ακομα κοιμοτανε
Συναντηθηκανε με την ψυχολογο και καθησανε να μηλησουν,
Ψυχολογος,μπορεις να μου μηλας ανετα και χαλαρα σαν να ειμαι αδελφη σου κολλητη σου πες τα όλα,
Μαρθα,ναι θα σας τα πω όλα οσα με συμβαινουν και θα μου πειτε τι να κανω,

Μεσα σε μιση ωρα της τα ειπε όλα η ψυχολογος απορισε και νευριασε,

Ψυχολογος,καλη μου εισαι απαραδεκτη που τοσο καιρο τα ανεχοσουν όλα αυτά
Εσυ δεν εισαι συζυγος αλλα σκλαβα του μεσσαιωνα
Αλλα μην ανυσηχεις αυτόν τον κυριο θα τον αναλαβω τωρα εγω εσυ δεν εχεις να κανεις τιποτα άλλο
Μαιρη πηγαινε την μαρθα στο δωματιο μου και φτιαξε της να φαει κατι και να πιει έναν χημο
Και μετα ειδοποιησε τον εισαγγελεα τζακ να ερθει από το υδριμα πες του να κανει γρηγορα είναι πολύ σοβαρο ζητημα,


Ειπε τα νεα στον τζακ και αμεσος πηγανε στο σπιτι της μαρθας ο σακης ηταν εκει,

Σακης,ποιοι ειστε?
Τζακ,εισαγγελεας τζακ και η ψυχολογος μαρινα
Εγινε μια καταγγελια βασανιζεται την γυναικα σας η ιδια μας το ειπε εβγαλα ενταλμα και πρεπει να σας συλαβουν οι αστυνομικοι,
Σακης,τι λετε ρε κατω τα ξερα σας εγω ειμαι ο σακης με τα τατουαζ θα σας λιωσω ολους,
Ο σακης καταδικαστικε για αγριο ξυλοδαρμο της γυναικας του και μπηκε στην φυλακη για 2 χρονια
Εκεινη πουλησε το σπιτι και με τα χρηματα πηγε σε άλλη πολη να κανει μια νεα αρχη
Εγινε μελος του κεντρου τον γυναικων και πολλες φορες συμετεχει σε συνεδρια με ομιλιες τα οσα περασε για να βοηθησει άλλες γυναικες που εχουνε προβλημα να το ξεπερασουνε

Η βια δεν είναι μακρια είναι κοντα όταν μια γυναικα νιωσει ασχημα όπως η μαρθα ας μην χρειαστει να περασει τοσα πολλα
Μπορει αμεσα να ξεπερασει το προβλημα της αν απλα μηλησει σε καποιον ειδικο για το προβλημα της,



Ιστορια 3,
Μια οικογενεια μετακομιζει σε μια καινουργια γειτονια και είναι λιγο δυσκολες οι πρωτες μερες
Ο γιος τους ο περι ψαχνει να βρει καινουργιες παρεες
Στην γειτονια βλεπει μια παρεα και παει  να τους μηλησει,

Περι ,καλησπερα ειμαι ο περι μετακομισαμε χτες στην γειτονια,
Γιαννης,χεστικαμε,
Ελενη,χα χα πως τα λες ετσι βρε γιαννη,

Τον κοιτουσανε περιεργα αλλα μετα τον απαντησε ενας αλλος,
Πετρος,που εμενες πριν ερθεις στην γειτονια μας?
Περι,εμεινα στην χαλκιδικη,
Γιαννης,α χωριατης δηλαδη ε?
Περι,ε ναι από χωριο ειμαστε,
Γιαννης,όχι ολοι  εμεις ειμαστε αθηναιοι όχι παλιοχωριατες σαν εσενα,
Περι,ε τι να γινει δεν μπορει να ειμαστε ολοι από την πρωτευουσα,
Πετρος,ναι αλλα από τοτε που ηρθατε εσεις στην πολη μας καταντισαμε και εμεις σαν χωριο,



Γιαννης,ακου να σου πω τι θα γινει χωριατη
Εμεις ειμαστε προτευουσιανοι δεν θελουμε παρε δωσε με χωριατες βρες άλλη παρεα και μακρια από αυτό το μερος συμφωνοι?,

περι,ενταξει βρε προτευουσιανοι εγω φταιω που σας μιλησα ηθελα να ειμαι κοινωνικος,
πετρος,προσεχε πως μηλας γιατι εισαι μονος και δεν το εχουμε σε τιποτα να σε βαρεσουμε,
ελενη,καταλαβες λοιπον φυγε από το στεκι μας,


Γιαννης,και ακου και το άλλο για να μην το παιζεις και θυμα βασικα

Στην κοινωνια μας υπαρχουν ανθρωποι ανωτεροι και κατωτεροι εμεις ειμαστε τα λεγομενα τζακια και ειμαστε ανωτεροι σας
Ενώ εσυ που εισαι χωριατης και σιγουρα φτωχος εισαι κατωτερος και δεν εχεις καμια δουλεια να εισαι παρεα με εμας,

Εφυγε ο περι λιγο λυπημενος μετα από αυτά τα λογια ενιωθε λιγο κατωτερος
Λιγο ποιο πανω συναντησε έναν αλλων νέο που επαιζε μπασκετ τον χρηστο,

Χρηστος,καλησπερα θελεις να παιξουμε κανενα ματς ειμαι μονος και οσο να ναι βαριεσαι να βαρας μονος την μπασκετα,

Περι,ευχαριστως ρε αλανι ειμαι ο περι μετακομησαμε μολυς χτες στην γειτονια σας
Ειμαι από χαλκιδικη όμως και από ότι καταλαβα δεν ειμαι η καλυτερη παρεα στα μεροι σας,

Χρηστος,γιατι το λες αυτό?
Περι,γνωρισα μια παρεα λιγο ποιο κατω στο παρκο τους ειπα καλησπερα και με κοιταξανε με υφος
Ε όταν ειπα και ότι ειμαι από χαλκιδικη μονο που δε με δειρανε,

Χρηστος,τον γιαννη την ντιβα και την παρεα τους συναντησες?


Περι,από ότι ακουσα γιαννη τον λεγανε
Με ειπε πως αυτοι είναι ανωτεροι και εγω κατωτερος και δεν γινεται να γινουμε παρεα,
Χρηστος,χα ναι αυτος ειναι
Ανωτερος όμως σε τι?
Περι ,επειδη αυτοι είναι πρωτευουσιανοι και εγω από χωριο αυτοι λεει είναι τα τζακια,

Χρηστος,χα καλο
Καλα τον λεμε ντιβα
Ενας μαλακας είναι και αυτος η παρεα του μακρια από αυτους είναι χειροτεροι και από κλεφτες,

Περι,ναι αλλα οσο να ναι με πειραξαν τα λογια τους,
Χρηστος,τι λες ρε ελα και σε συμπαθησα φενεσαι εξυπνος
Καταρχην δεν υπαρχουν ανωτεροι και κατωτεροι ολοι ειμαστε το ιδιο εσυ ηρθες από χαλκιδικη εγω ηρθα από την σουιδια ολοι από καπου ηρθαμε αλλα ειμαστε ελληνες

Οσο για αυτόν σε πληρωφωρο πως είναι βλαχος στην καταγωγη αλλα το κρυβουνε εκανε μια απατη ο γερος του βγαλανε λεφτα και τωρα ηρθαν στο κολονακι να το παιξουν προτευουσιανοι,

Περι,α ωραια καλα που τα εμαθα και καλα που δεν με θελανε για παρεα,
Χρηστος,ωραια αρκετα ειπαμε για να δουμε τι κανεις στο μπασκετ,

Παιξανε μαζι ο περι κερδισε και από την άλλη μερα και ολας γινανε παρεα,
Χρηστος,παιζεις καταπληκτικα περι εσυ επρεπε να εισαι σε ομαδα,
Περι,ναι αλλα δυστυχως δε το νομιζω πρεπει να βρω μια δουλεια να βγαζω αμεσα λεφτα,
Χρηστος,σε καταλαβαινω σε δυσκολη εποχη ειμαστε τελος παντων,


Την άλλη μερα που παιζανε παλυ ηρθανε και οι υπολοιποι,

Γιαννης,μπα βρηκε ο χωριατης παρεα τον μεταναστη,
Χρηστος,καλος το τζακι από την αρτα,
Γιαννης,προσεχε πως μηλας μαλακα,

Χρηστος,γιατι τι θα κανεις θα βγαλεις την γλιτσα σου να με χτυπησεις?

Γιαννης,ρε μεταναστη εμεις ειμαστε ανωτεροι καταλαβε το εσεις δεν εχετε καμια δουλεια μαζι μας αντε πισω από εκει που ηρθατε,

Περι,ναι συγα το μερος που μενετε ρε ντιβες,

Γιαννης,δε μηλαω με βρωμοχωριατες,
Περι,ουτε εγω με πουστιδες στην ψυχη,

Γιαννης,τι ειπες ρε με ειπες πουστη?
Ελενη,σπαστων τα μουτρα γιαννη μου σε προσβαλε,

Πετρος,σκαστε
Λοιπον ο μπατσος της γειτονιας κανει συχνες βολτες δε μας παιρνει να σας πλακοσουμε για αυτό πρωτεινω κατι άλλο
Θα παιξουμε να ματς εμεις με εσας μας νικησετε θα σας δωσουμε 500 ευρω
Αν όμως χασετε μιας και δεν εχετε λεφτα θα φυγετε από αυτό το γηπεδο και το στεκι μας για παντα και κάθε φορα που σας βλεπουμε θα αλλαζετε δρομο,

Χρηστος,τα 500 ευρω να τα βαλετε στο κωλο σας παει το στοιχημα αν σας νικησουμε θα εξαφανιστειτε από την γειτονια μας
Πατε στην εκαλη ρε φλωροι να παιζετε μπασκετ,

Γιαννης,ενταξει παει το στοιχημα,
Παιξανε στα 20 καλαθια το σκορ ητανε 12-12 και βαρουσε ο γιαννης τριποντο,
Γιαννης,μεσαααα χωριατες τον μπουλο,
Χρηστος,περι δωσε πασα το εχω
Τριποντο ναιιιιιιιιι 15-15,

Ο πετρος αστοχει παιρνει το ριμπαουντ ο περι κανει ένα λει απ και βαζει καλαθι 17-15,
Γιαννης,μαλακα συγκεντροσου τωρα,
Ο πετρος βαραει τριποντο και το χανει παιρνει το ριμπαουντ ξανα ο περι κραταει την μπαλα τον μαρκαρει ο γιαννης αλλα δε καταφερνει τιποτα δινει ξανα στον χρηστο σουταρει για τρεις ποντους και ευστοχει,

Χρηστος,μεσαααα 20-15 νικησαμε ρεεε,
Πανυγιρισαν σαν τρελλοι αυτην την νικη οι αλλοι ητανε μεσα στα νευρα και εφυγαν να που οι κατωτεροι και καλα κερδισανε,
Οι σωστοι και λογικοι ανθρωποι δε χρειαζονται ταμπελες με το καλησπερα γινονται φιλοι και περνανε καλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου