Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ



Το 1986 αποφοιτησαν από το λυκειο  οι μυστιδης μπουλης τζακ κολλημενιδης καθος και ολη η ταξη του 5ου λυκειου θεσσαλονικης το 1999 τον δεκεμβριο δωσανε ένα ραντεβου σε ένα παρτυ λιγο πριν την πρωτοχρονια να θυμηθουνε τα παλια μιας και οι περισσοτεροι ειχαν ξανα βρεθει από τοτε
Οι συγκινησεις και οι αναμνησεις ηταν παρα πολλες αρκετοι βαλανε και τα κλαματα
Είναι αυτό που όταν βλεπεις καποιον που εχεις να τον δεις χρονια θυμασαι τα παλια καλα χρονια που ησουν και εσυ ανετος σου ερχονται στο μυαλο οι μερες του χτες και δακριζεις σκεφτοντας ότι σημερα εισαι εντελος χαλια
Κυριες και κυριοι άλλη μια συναρπαστικη ιστορια νοσταλγοντας το χτες στις οθονες σας ειμαι ο αρης3γαμβετα και σας αγαπω,

Μυστιδης,ελενη τι κανεις βρε τελεια όπως τοτε η ποιο ομορφη της ταξης,
Ελενη,ο μυστιδης μου που παντα ελεγε τα καλυτερα λογια για εμενα,
Τζακ,από παλια ητανε λιγο γλυφτης? να το πω λιγο αισθηματικος? τι γινεσαι ελενη?
Ελενη,α και ο τζακ που παντα ζητουσε και ποτε δεν εδινε τι να κανω παντρευτικα,
Τζακ,θα χερομουν να σε εκανα πελατησα μου τοτε ελα με τον αντρα σου οποτε θελεις εχω τα παντα  δαχτιλιδια βραχιολια κολιε ρολοι όλα από ατοφιο χρυσαφι,
Κολλημενιδης,που τα κλαινε κατι απελπισμενοι πελατες του,
Τζακ,εσυ αν δε πεις την κακια σου δε μπορεις ετσι?
Ελενη,ελα χαλαρωστε σημερα διασκεδαζουμε,

Ηρθανε και αλλοι παλιοι σημαθητες φαγανε ηπιανε διασκεδαζανε χορεψανε και αναπολουσαν τα παλια ο μυστιδης χορεψε με την ελενη το nothings gonna change my love for you και ηταν και οι δυο αρκετα συγκινημενοι,

Μυστιδης,λοιπον εισαι ευτυχισμενη?
Ελενη,δεν ξερω τι θα πει αληθινη ευτυχια αλλα εκανα ότι κανει κάθε ελληνιδα τελειωσα της σπουδες γνωρισα έναν αντρα παντρευτικαμε εκανα οικογενεια και περναμε όπως όλα τα ζευγαρια σε οικογενειακες συγκεντροσεις και παει λεγοντας,
Μυστιδης,μια από τα ιδια και εγω με την διαφωρα ότι ποτε δεν σκλαβοθηκα θα βγουμε σαν ζευγαρι αλλα όταν θελω να βγω με την παρεα μου η εκεινη με την δικη της παρεα δεν θα υπαρξει προβλημα,
Ελενη,αρα εσυ εισαι ευτυχισμενος,
Μυστιδης,πραγματι η λεξη ευτυχια είναι πολύ μεγαλη και δυσκολη,
Ελενη,εχεις καποιο παραπονο?

Μυστιδης,όχι αλλα οσο καλα και αν περνας και με την γυναικα αλλα και με την παρεα υπαρχουνε αυτοι οι κανωνες που σε περιοριζουνε
Σημερα γιορταζει η πεθερα να παμε περασε η ωρα να γυρισω σπιτι και αλλα πολλα
Οσο ειμασταν νεοι διασκεδαζαμε με της ωρες και δεν μας ενοιαζει για τιποτα,

Ελενη,εμενα μου λες θυμασαι στο λυκειο ποσο καλα περνουσαμε?
Καναμε παρεεα αγκαλιες φιλια τρεχαμε στα ουφαδικα στις ντισκο και γυρνουσαμε ότι ωρα θελαμε σπιτια μας χωρις καμια δεσμευση και την άλλη μερα παλυ μαζι
Νομιζω το ειπα ξανα ότι ησουν το πρωτο αγορι που με φιλησε,

Μυστιδης,το ξερω και όχι μονο όμως ε?
Ελενη,λες για εκεινη την μερα που εγινε η φαση ετσι? Απιστευτο οσο το θυμαμαι,

Μυστιδης,δε θα ξεχασω ποτε αυτές της στιγμες γιατι μπορει να το επαιζα εμπειρος αλλα και για εμενα ηταν η πρωτη μου φορα,
Ελενη,δε το πιστευω δηλαδη μαζι μου και εσυ ηταν η πρωτη σου φορα?
Απιστευτο τελικα εμεις ειμαστε για να μαστε μαζι ποτε να μην χωρισουμε ταιριαζουμε σαν γαντι στο λεω εγω και εσυ,
Μυστιδης,εγραψες και ποιημα,
Ελενη,μονο όταν εχω εμπνευση γραφω αλλα τωρα μην μηλας ειμαστε σε χωρο και εχουμε 1985,
Και τον φιλησε με παθος στο στομα ο μυστιδης παραξενευτικε αλλα δεν ειπε τιποτα του αρεσε που φιλουσε ξανα την πρωτη του αγαπη
Οσο φιλιοντουσαν ο χρηστος ο μπουλης τους ειδε τους κοιταξε με περιεργια αλλα και λιγο ζηλεια,

Χρηστος,τι εγινε ηρθαμε σε χωρο παλιων σημαθητων η σε τσοντοσινεμα?
Μυστιδης,δινε του μπουλη,
Χρηστος,ΑΝ ΜΕ ΞΑΝΑ ΠΕΙΣ ΜΠΟΥΛΗ ΘΑ ΠΩ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΦΙΛΙΟΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
Μυστιδης,θα σε σπασω στο ξυλο,
Ελενη,ηρεμα σταυρο μου ηρεμα
Χρηστο γιατι τοσα νευρα?
Χρηστος,γιατι ειστε και οι δυο παντρεμενοι ειμαστε σε χωρο να πουμε τα παλια και εσεις φιλιεσται σαν να ειστε ζευγαρι,

Ελενη,με τον σταυρο ηρθαμε κοντα γιατι ταιριαζουμε πραγματικα δε μπορω να ζησω μακρια του αυτό καταλαβα από σημερα,
Μυστιδης,ουτε εγω μπορω να ζησω διχως την ελενη και εσυ μην τολμησεις να πεις τιποτα γιατι πραγματικα θα σε σπασω στο ξυλο ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ?
Μπουλης,ενταξει θα τα πουμε άλλη φορα,
Ελενη,πω πω εισαι και αγριος όταν θελεις ε?
Μυστιδης,λιγο από όλα ειμαι μωρο μου,
Και φιληθηκαν ξανα οσο επαιζε το worlds ηταν ένα από τα αγαπημενα τους τραγουδια ο σταυρος καταλαβε ότι με αυτην την κοπελα επρεπε να είναι και όχι με την γυναικα του αλλα και η ελενη τον ηθελε πολύ
Μολυς τελειωσε ο χωρος πηγανε στο σπιτι της ελειπε ο αντρας της σε δουλεια στην επαρχια και ετσι ητανε ευκαιρια για αυτους να βρεθουνε ξανα μαζι
οπου κανανε ξανα ερωτα και ηταν ακομα ποιο καλα από την πρωτη τους φορα εμεινε εκει το βραδυ και το άλλο πρωι τον εκανε πρωινο ακουγοντας ραδιοφωνο,
Ελενη,περασαμε υπεροχα και δε μου λες τι δικαιολογια θα δωσεις στην γυναικα σου?

Μυστιδης,μην σε νοιαζει τα βολευω εσυ να δουμε τι θα πεις στον δικο σου,
Ελενη,ειμαι από τα ατομα που όταν παρω μια αποφαση θελω να γινει την ιδια στιγμη
Θελεις να χωρισω τον αντρα μου και να ζησουμε μαζι ειμαι αξια να το κανω,
Μυστιδης,θα το ηθελα παρα πολύ,
Ελενη,ναι αλλα δυσταζεις μαλλον εσυ δε μπορεις να χωρισεις τοσο ευκολα ε?
Μυστιδης,ο χωρισμος δεν είναι ευκολος γενικα ειδικα όταν δεν εχεις σταθερη εργασια για να μπορεις να κανεις νέο ξεκινημα,
Ελενη,τα λεφτα είναι το θεμα?μην σε νοιαζει εχω αρκετα τοσα χρονια παντρεμενη σε δικο μου λογαριασμο θα μπορουμε να ζησουμε ανετα στην αρχη μετα βλεπουμε,

 Μυστιδης,δεν ειμαι από τους αντρες που παιρνουν λεφτα από γυναικες,
Ελενη,το ξερω αγαπη μου μαζι θα κανουμε όμως μια καινουργια αρχη θα σε βοηθησω και μετα όταν κανεις ονομα θα μου τα επιστρεψεις εξαλου ζευγαρι ειμαστε,
Μυστιδης,αγαπη μου σε λατρευω
Ηταν της μοιρας να ειμαστε μαζι ξανα και για παντα,

Ελενη,ποτε θα μιλησεις στην γυναικα σου?
Μυστιδης,συντομα θα της το πω,
Ελενη,πολύ συντομα να είναι σκεφτικα κατι
Δε θα ηταν καλο την παραμονη της προτοχρονιας μαζι με τον αιωννα που φευγει να υποδεχτουμε τον καινουργιο που ερχεται μαζι σαν ζευγαρι επισημο?,

Μυστιδης,μου βαζεις δυσκολα θα δουμε ομως,
Πηγε στο σπιτι οπου τον περιμενε η ντινα η γυναικα του με ανηπομονισια,
Ντινα,μου ειπες ότι θα αργησεις όχι ότι θα ερθεις το πρωι,
Μυστιδης,συγνωμη αγαπη μου ηπιαμε πολύ και επεσα να κοιμηθω σε ένα ξενοδοχειο εκει κοντα γιατι δε μπορουσα να οδυγησω,

Ντινα,μονος σου κοιμηθηκες η με καμια γκομενα από αυτές που συχναζουν σε τετοια ξενοδοχεια?

Μυστιδης,όχι με μια με 5 ημουνα ολο το βραδυ και καναμε σεξ,
Ντινα,ΣΤΑΥΡΟ?
Μυστιδης,ελα βρε αγαπη μου σε δουλευω είναι δυνατον να ειμαι με 5 γκομενες μαζι ποιος ειμαι ο ζουνης?

Ντινα,καλα σε πιστευω
Λοιπον θελω να σου πω ένα νέο τι θα ελεγες να καναμε προτοχρονια στην αθηνα? Με καλεσε μια κολλητη μου να παμε σε καποιο ρεστοραν στην γλυφαδα θα εχουνε μονο δικους της φιλους γνωστους ότι παρουμε θα είναι κερασμενα
Εμεις απλα θα τους παμε ένα δωρο ε τι λες?

Μυστιδης,καταπληκτικη η ιδεα σου αγαπη μου ναι να παμε κανωνισε και παμε οποτε μου πεις,
Ντινα,τι καλος που εισαι λοιπον αν θελεις στις 30 μπορουμε να ξεκινησουμε από το βραδυ θα μας φιλοξενισουν και σε πολιτελεστατο ξενοδοχειο είναι πολύ πλουσιοι και μιας και ο αντρας της κατεβαινει για βουλευτης θελει να εχει καλο ονομα και να γνωριζει πολύ κοσμο,

Μυστιδης,θαυμασια ιδεα αγαπη μου θελω ένα ταξιδι ετσι να ηρεμισω λιγο,
Περασαν μερικες μερες και τον ξαναπηρε η ελενη τηλεφωνο,
Ελενη,λοιπον τι εγινε μιλησες μαζι της?
Μυστιδης,όχι αγαπη μου δεν μπορεσα ειπα να αφεισω να περασει και η πρωτοχρονια και μετα να μιλησουμε,

Ελενη,δηλαδη θα με αφεισεις να κανω μονη μου ρεβεγιον?
Μυστιδης,με συγχωρεις θα βρεθουμε αν θελεις λιγο νωριτερα,

Ελενη,η ολη μερα και νυχτα η καθολου βαρεθηκα να κανω μονη μου ρεβεγιον θελω έναν αντρα διπλα μου,
Ο μυστιδης ηταν σε διλλημα τελικα βγηκε στις 29 δεκεμβριου με την μπουλη και τον ζουνη σε ένα ρεστοραν,
Μυστιδης,ρε μαλακες δωστε μια λυση τι να κανω?
Ζουνης,εγω σαν αυστηρος αντρας να ουμε θα σε πω το εξης
Να εχεις την γυναικα σου κορονα στο κεφαλι σου και να εχεις και την γκομενα οποτε θελεις και για να γινει αυτό πρεπει να γινεις λιγο ποιο αυταρχικος,

Χρηστος,εγω λεω να κρατησεις την γυναικα σου που σε αγαπαει και να κοψεις με την ελενη,

Μυστιδης,εχω διλλημα δε ξερω τι να κανω
Αφου φαγανε καθησε λιγο στο αμαξι ακουγε το last Christmas σκεφτοταν ποσο καλα περασε σαν εφηβος με την ελενη αλλα και ποσο καλα είναι τωρα με την ντινα
Τελικα πηρε την μεγαλη αποφαση και πηγε στο σπιτι της ελενης τον ανοιξε αλλα τον ειχε στην εισοδο,

Ελενη,εχεις καποια απαντηση στην ερωτιση που σου εκανα?
Μυστιδης,ναι περασαμε καλα μαζι αλλα δεν μπορω να χωρισω την γυναικα μου,
Ελενη,τοτε φυγε και να μην σε ξαναδω,
Μυστιδης,ξερεις καποια πραγματα στην ζωη δεν μπορουμε να τα ελεξουμε εγω περναω καλα μαζι σου αλλα ειμαι παντρεμενος και δεν μπορω να παρατησω την οικογενεια μου,

Ελενη,τοτε να μην με γαμουσες ουτε να μου ελεγες ποσο με αγαπας,
Μυστιδης,καλη μου ητανε πανω στην στιγμη περασαμε καλα γιατι να εχεις νευρα?
Ελενη,δεν ειμαι μια χαζογκομενα ουτε θελω ψευτικα λογια φυγε τωρα,
Εφυγε ο μυστιδης και νομιζε πως τελειωσε η ιστορια απλα
Στο αμαξι επαιζε το take my breat away,
Μυστιδης,ενταξει ειχα μια γκομενα όπως ολοι και τελειωσε το θεμα νομιζω,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου