Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΕΡΟΣ 2



Αλλα η ελενη δεν ητανε από της γυναικες που εχανε τοσο ευκολα αποφασισε να κανει φασαρια αφου βγηκε για ποτο με τον παπαγαλιδη και σουροσανε πηγανε εξω από το σπιτι του μυστιδη και φωναζε,

Ελενη,μυστιδη νομιζεις πως εισαι μεγαλος αντρας? Σε αλλαξα βρηκα καινουργιο γκομενο ετσι ειμαι εγω δεν χανω ποτε από τους αντρες
Μυστιδη με γαμησες και με παρατησες να το μαθει θελω και η γυναικα σου και ολη η γειτονια,
Παπαγαλιδης,δεν είναι ολοι σαν τον μυστιδη αγαπη μου μην ασχολισαι μαζι του εχεις εμενα τωρα,

Ελενη,ναι τα εφτιαξα με τον παπαγαλιδη θα κανουμε ερωτα στο αμαξι μου οποιος θελει ας ερθει να μας δει να μαθει και πως κανουνε ερωτα
Εχει κανεις αντιριση που θα κανω ερωτα στο αμαξι με τον νέο μου γκομενο?

Γειτονας,εγω βρε ανωμαλοι αντε φυγετε θελουμε να κοιμηθουμε αυριο εχουμε δουλειες,
Παπαγαλιδης,εμεις εχουμε ορεξη για γλεντι και εσεις κοιμαστε ρε φλωροι χα,
Γειτονας,θα καλεσω την αστυνομια ρεεεε,
Παπαγαλιδης,εγω ειμαι αστυνομος ρε και μην με απειλεις γιατι θα σε πιασω χα,
Ο μυστιδης εκεινη την στιγμη ενιωθε μια αμηχανια ακουγοντας όλα αυτά,
Μυστιδης,ευτυχως η ντινα λειπει στους γονεις της σημερα αλλιως θα με χωριζε,
Αφου κανανε αρκετη φασαρια μετα από λιγο εφυγαν το άλλο πρωι οι γειτονες τον περιμενανε στην εισοδο τον μυστιδη,

Γειτονας,ρε σταυρο τι ηταν αυτό το χτεσινο σε παρακαλω μην ξανα γινει,
Γειτονας2,δε μπορεσαμε να κοιμηθουμε απορω εσυ πως κοιμηθηκες,

Μυστιδης,ότι και αν πειτε εχετε δικαιο τι να γινει ειχα μια γκομενα δε τα βρηκαμε χωρισαμε και τωρα θελει να με εκδικηθει αλλα δεν με ξερει καλα
Οσο για τον παπαγαλιδη θα τον κανωνισω και αυτόν που τα εφτιαξε μαζι της και την εφερε να με κανει ρομπα,


Αμεσος πηγε από το σπιτι της κοιμοτανε με τον παπαγαλιδη όταν ανοιξε την πορτα ητανε με το στρινγκ το κοκκινο ενώ ο παπαγαλιδης φορουσε ένα μπλε σλιπακι,

Ελενη,τι εγινε δεν σε εφτασε το χτεσινο ηρθες να μας παρεις ξανα ματι?
Μυστιδης,ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝ ΕΣΤΩ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ Η ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΣΕ ΣΠΑΣΩ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΟΥΤΕ ΑΣΤΕΓΟΣ ΣΟΥΡΟΜΕΝΟΣ,

Παπαγαλιδης,για προσεχε πως μηλας,
Μυστιδης,με προδωτες δεν εχω κουβεντες,
Παπαγαλιδης,τι ειπες ρε,
Πηγε να τον ορμηξει αλλα ο μυστιδης τον εδειρε και πηγε να φυγει,
Ελενη,ΜΥΣΤΙΔΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΕΠΙΤΙΔΕΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΧΤΕΣΙΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΥΡΝΑ ΞΑΝΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΘΕΣ,

Μυστιδης,ειπαμε χωρισαμε ο μυστιδης μια φορα μηλαει τελος,
Εκεινη εκλαιγε οσο αυτος εφευγε,
Παπαγαλιδης,μπορω να κανω κατι?
Ελενη,ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ,

Η ελενη βγηκε με τον παπαγαλιδη από εκδικιση δεν τον αγαπησε ποτε στο μυαλο της ειχε μονο τον μυστιδη εκεινος ειχε βγει με την παρεα να τους πει τα νεα,


Χρηστος,καλα να παθεις τι θελεις παντρεμενος ανθρωπος να εχεις γκομενες καλα να σου κανει δεν με ακους ποτε εμενα με θεωρεις παλια σχολη,

Μυστιδης,ευχαριστω μπουλη με βοηθας πολύ,
Κολλημενιδης,καλα σε λεει ρε μαλακα ε ειχε μια γκομενα τι εγινε όχι και να χωρισει από την γυναικα του την ειπε τελος και αυτή η τρελλη εκανε την φασαρια,

Η ελενη δεν το εβαζε κατω το ιδιο απογευμα οσο ο μυστιδης ηταν με την παρα του για καφε  πηγε και βρηκε την ντινα μολυς ειχε ερθει στο σπιτι την ειπε τα παντα εκεινη θυμωσε και την εδιωξε από το σπιτι της μολυς γυρισε ο μυστιδης από το βλεμα της καταλαβε ότι κατι εγινε,

Ντινα,μια ερωτιση θα σου κανω είναι αληθεια αυτά που μου ειπε η ελενη τα φτιαξατε στον χορο και περασατε ολο το βραδυ μαζι?
Σταυρο την αληθεια θελω,

Μυστιδης,αισθανομαι ρομπα καλυτερα να ημουν με μπλουζα μπαουκ στην θυρα3
Ναι ηταν αληθεια ειχα να την δω χρονια θυμηθικαμε τα παλια και καναμε ερωτα
ΟΜΩΣ σε καμια περιπτοση δεν θα σε χωριζα για να ειμαι μαζι της δεν την αγαπω ηταν στιγμη αδυναμιας ξερω πως μια συγγνωμη δεν φτανει και τι να την κανεις εξαλου όμως ορκιζομαι ότι αν με συγχωρεσεις και αν ξεχασεις αυτό το ασχημο περισστατικο δε θα τολμησω ποτε να πω όχι σε ότι μου πεις
Σε παρακαλω συγχωρεσε με αγαπη μου,


Η ντινα τον ειδε πως ειχε αυτό το υφος τον λυπηθηκε σκεφτικε πως ηταν μονο για μια φορα σκεφτικε πως ηταν αντρας και τελικα τον πηρε στην αγκαλια της τον φιλησε και τον συγχωρεσε,

Ντινα,μπαινει νέο ετος νεα δεκαετια νεος αιωννας είναι ασχημο να μαλωσουμε εμεις
Καλη και ευτυχισμενη χρονια αγαπη μου,
Μυστιδης,σε ευχαριστω αγαπη μου καλη χρονια και να περναμε παντα καλα,

Και ετσι τελειωσε αυτή η ιστορια απλα και καλα

1 σχόλιο: