Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΛΑΚΑ ΓΕΝΙΚΑ



Ένα απογευμα ο κωστας ζουνης βγηκε για καφε με τον τζακ μιας και ειχε ερθει θεσσαλονικη τον συναντησε σε καποιο μαγαζι και ειπε να πανε για καφε να μιλησουνε,

Τζακ,μου κανει εντιποση που μου λες να παμε για καφε νομιζω πως δεν με συμπαθουσες,
Ζουνης,τι λες καλε μου τζακ εγω παντα σε εκτιμαω σαν ατομο,
Και αφου τα λενε ωραια στο διπλανο τραπεζι ειχε ερθει μια υπεροχη κοπελα μελαχρινη
Μολυς την βλεπει ο ζουνης σαν γοης και δον ζουαν που είναι ετοιμαζεται να παει για καμακι,
Τζακ,χωρις να την ξερεις θα πας να της μιλησεις?
Ζουνης,αν περιμεναμε να μας μιλησουν οι γκομενες θα γινομασταν παρθενοι ετων 40 σου αρεσει μια γκομενα την μηλας και αμα της αρεσεις σε θελει ζουνης κατσε να δεις τι θα πει καμακι από την λαρισα να ουμ ιχα,

Την πλησιασε και της μιλησε,
Ζουνης,συγνωμη σε ξερω από καπου?
Μελαχρινη,δεν νομιζω,
Ζουνης,και όμως εχω την εντιποση πως όταν ερχομουν από μια συναυλια τον χελοκροτς μεσα στο αστικο σε ειχα συναντησει

Εγω δεν κανω λαθος όταν βλεπω μια υπεροχη γυναικα μπορω να θυμηθω που την ειδα θα θελες να ερθεις στο τραπεζι μας να μιλησουμε?

Μελαχρινη,γιατι όχι ερχομαι,
Ζουνης,καθησε να συνεχιζουμε την κουβεντα μας,
Τζακ,με λενε τζακ χαρικα,
Ειχε κοκκινισει ο τζακ δε το περιμενε πως θα επειθε την κοπελα ο ζουνης,
Ζουνης,τι σημασια εχουν τα ονοματα τι σημασια εχει αν σε λενε ελενη η με λενε κωστα την στιγμη που ο ενας αρεσει τον αλλων και που η ατμοσφαιρα στο μαγαζι συντροφια με το τραγουδι που παιζει κανει και τους δυο μας να ειμαστε ανετοι και να περναμε καλα,
Μελαχρινη,εχεις απολυτο δικαιο,

Ζουνης,δικαιο εχω παντα αλλα αρκει μια απλη δικαιωση για να χαρει ο ανθρωπος?

Και ετσι όπως την κοιτουσε στα ματια και επαιζε και το total the clips of the hart
Η μελαχρινη φιλιοταν με τον ζουνη στο στομα  ο τζακ ειχε κοκκινισει ξανα,

Ζουνης,φερτε από μια μπιρα ακομα για ολους εγω κερναω,
Καθησανε και αφου πινανε της μπιρες φιλιοντουσαν και γελουσανε ο τζακ τοτε νευριασε,
Τζακ,να σας πω μηπως να φυγω?

Ζουνης,γιατι ρε να φυγεις?
Τζακ,γιατι σε λιγο θα κρατησω και το φαναρι,
Μελαχρινη,ελα καλε μην εισαι ξενερωτος δεν βλεπεις που ερωτευτικαμε?

Τζακ,λιγα λεπτα εχεις που τον γνωρισες και τον ερωτευτικες?
Μελαχρινη,αυτος ο αντρας εχει αυτό το κατι που θελουμε ολες οι γυναικες,
Ζουνης,ναι ο ατιμος το εχω ιχα,
Μελαχρινη,να σου πω και το άλλο μηπως πηγαινες στο χρωμα?
Ζουνης,εχω παει μονο 2 φορες και αυτές γιατι ηταν ενας φιλος ο φωτης θαμονας αυτου του κλαμπ,

Μελαχρινη,ε από εκει σε ξερω καλε μου
Ησουνα με τον φωτη τον ωραιο και έναν ακομα ξενερωτο και ειχα ερθει με άλλες 2 φιλες μου καθησαμε στο ιδιο τραπεζι σε καποια φαση και τα λεγαμε,

Ζουνης,δε ξερω και της δυο φορες που ηρθα ειχα πιει τοσο που δεν θυμαμαι τιποτα,
Μελαχρινη,εγω όμως σε θυμηθικα ενταξει και εγω λιωμα ειχα γινει αλλα σε ειχα δωσει ένα φιλι
Καμπανακι?θυμησου?
Ζουνης,πως σε φιλησα ετσι?
Και αρχισε να την φιλαει οσο ο τζακ κοκκινιζε και κοιτουσε αλλου οσοι αυτοι οι δυο φιλιοντουσαν,


Μελαχρινη,αχ όχι ετσι
Καμπανακι?δεν θυμασαι καθολου?
Θα σου δειξω καλε μου,

Και αρχισε να τον φιλαει με περισσοτερο παθος,
Μελαχρινη,φιληθηκαμε πολλες φορες το μονο που θυμαμαι από εκεινο το βραδυ και τωρα που σε φιλησα το καταλαβα πως ησουνα εσυ
Καμπανακι? Θυμηθικες τωρα?

Ζουνης,ναι πραγματικα τωρα θυμηθικα ναι περασαμε τελεια
Α και επι της ευκαιριας κωστας ζουνης από λαρισα,
Μελαχρινη,λιτσα από κορδελιο
Να σου πω όμως επειδη περασε η ωρα και επειδη εισαι και με παρεα να σε αφεισω να παω σπιτι μου?

Ζουνης,κανωνικα πρεπει να σε συνοδεψω εγω ετσι λεει ο κανωνας,
Μελαχρινη,μωρο μου εμεις δεν θελουμε κανωνες παρε το κινητο μου και παρε οποτε θελεις να ξανα βγουμε φιλακια,

Όταν εφυγε ο τζακ αρκετα νευριασμενος,
Τζακ,καμπανακι?
Με φερνεις να πιουμε ένα ποτο να μιλησουμε και σε κραταω το φαναρι ρε?

Ζουνης,δε φταιω εγω αν ειμαι ωραιος,
Τζακ,ναι αλλα δεν φταιω εγω να πληρωνω τα σπασμενα,

Ζουνης,φταιες γιατι εισαι λιγο βλακας,
Τζακ,εμενα ειπες βλακα ρε βλαχο?

Παπαγαλιδης,ναι εσενα φαρσααααα,
Ειδε μπροστα του τον παπαγαλιδη και καποιους αλλους μαζι με την μελαχρινη τραβουσανε βιντεο ητανε στιμενο ολο το σκινικο για να δουνε αντιδρασεις,

Ζουνης,με συγχωρεις αλλα με δωσανε 100 ευρω για να κανω αυτην την πλακα,
Μελαχρινη,και αλλα 100 εμενα και να τον φιλησω αυτό ομολογω πως με αρεσε,
Ζουνης,και εμενα καλη μου,
Παπαγαλιδης,θελαμε να δουμε πως θα αντιδρασει ενας τυπος σαν εσενα όταν θα είναι σε καποιο ζευγαρι και ειδαμε πως ο χαρακτηρας σου ηταν και θα είναι παντα ο ιδιος κομπλεξικε χα,

Τζακ,ετσι ε με κανατε πλακα καλα θα σας δειξω εγω θα δειτε τι θα παθετε αλητες τεμπελιδες καραγκιοζιδες βλαμενοι,

Παπαγαλιδης,ειχα καιρο να γελασω ετσι ο τζακ είναι ο χειροτερος εχθρος μου και με αρεσει να τον κανω πλακες χα,
Ζουνης,ναι αλλα περιμενε την απαντηση του δε θα σε αφησει ετσι,
Παπαγαλιδης,συγα να μην τον φοβηθω και ολας ποιος ενας παπαγαλιδης να φοβηθει τον τζακ χα,
Ο τζακ ετοιμαζε την απαντηση του,

Τζακ,πουλι παπαγαλιδη θα σε κανω να λες το ονομα μου και να αλλαζεις και χρωμα και δρομο,

Μια μερα ο παπαγαλιδης ειχε καθησει σε ένα παγκακι να καπνισει την πιπα του μιας και δεν ειχε δουλεια τοτε τον πλησιασε ο μπομπυ ενας αριστερος του σαλονιου γνωστος του παπαγαλιδη,
Μπομπυ,καλησπερα στην εξουσια,
Παπαγαλιδης,α καλος τον τι λεει πως από τα μεροι μας?
Μπομπυ,ειμαι χαρουμενος κερδισα 100 χιλλιαδες ευρω στο κινο και επειδη σου εχω καποια υποχρεωση ειπα να σε κανω το τραπεζι,
Παπαγαλιδης,συγχαριτυρια για τα λεφτα αλλα σιγα δεν με εχεις καμια υποχρεωση,
Μπομπυ,όχι εποιμενω σου χρωσταω πολλα και θα σου κανω το τραπεζι,

Πηγανε σε ένα πολιτελη ρεστοραν εκει ειδανε και τον τζακ που καθοταν μονος του και ετρωγε μια κοτοσουπα,
Μπομπυ,α ο τζακ τι λεει ρε λαδα?
Τζακ,καλος τον κομμουνισμο και την εξουσια μαζι
Να ηρθαμε να φαμε κατι ελαφρι,
Μπομπυ,εισαι πολύ τυχερος κερδισα λεφτα και ηρθα να κανω το τραπεζι στον αδελφο παπαγαλιδη
Και επειδη εισαι και εσυ θα κερασω και εσενα φαε την σουπα σου και παραγγειλε ότι άλλο θελεις,
Τζακ,σε ευχαριστω μπομπυ μαλλον πρεπει να τα εχουμε καλα και με εσας τους αριστερους μιας και μπορει να παρετε αμεσα την εξουσια,

Παπαγαλιδης,αντε λαδα παλυ τζαμπα θα την βγαλεις χα,
Τζακ,εχεσε κανεις?
Τοτε ο διπλανος στο τραπεζι τον κοιταξε με υφος,
Τζακ,με συγχωρειτε απλα όταν βλεπω τον παπαγαλιδη και μηλαει ε είναι καπως,

Παπαγαλιδης,παντα με τον καλο λογο στο στομα καλε ανθρωπε,
Τζακ,ειμαι καλος με τους καλους πουλι,
Μπομπυ,ελα όχι κοντρα λεμε ηρθαμε να φαμε τα λεμε μετα τζακ,
Ο τζακ παραγγειλε ένα ρολο από κοτοπουλο μια σαλατα του σεφ και μια σοκολατινα και 2 ποτηρια κοκκινο κρασι

Ο παπαγαλιδης ζητησε μια ολοκληρη γαλοπουλα συν τα ορεκτικα ενώ ο μπομπι εφαγε ένα μπιφτεκι και μια μεριδα φιλετο κοτας ενώ ηπιανε από 2 μπουκαλια κοκκινο κρασι,
Μπομπυ,πες μου σε αρεσε το φαι?
Παπαγαλιδης,μια χαρα σκασαμε αλλα ειμαστε ενταξει,

Μπομπυ,και τωρα ένα γλυκο θα ηταν μια χαρα παραγγειλε ότι θες κατσε να παω να κανω ένα τσιγαρο εξω γιατι τοσι ωρα θελω να καπνισω,
Παπαγαλιδης,με την ησυχια σου,
Τζακ,ελα μπομπυ να σου πω λιγο,
Μπομπυ,ελα εξω να μου το πεις θελω να καπνισω,

Βγηκανε εξω και εδωσαν ένα σημιωμα στον σερβιτορο να το παει στον παπαγαλιδη,
Σερβιτορος,με συγχωρειτε ο κυριος που καθοτανε μαζι σας εφυγε με τον αλλον κυριο που καθοτανε μονος του εκει απεναντι και μου εδωσε αυτό το σημιωμα να σας αφεισω όπως και τον λογαριασμο,

Παπαγαλιδης,ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ?
Εμενα μου ειπε να ερθω να μου κανει το τραπεζι τι λογαριασμο μου λες?
Σερβιτορος,ετσι μου ειπανε ετσι σας λεω οριστε και το σημιωμα,
Ανοιξε το σημιωμα το οποιο ελεγε,
Πουλι η εκδικιση είναι ένα πιατο που τρωγεται κρυο λενε σε εμας τα πιατα ητανε ζεστα και ητανε πολλα
Πληρωνε τωρα για να μαθεις να κανεις πλακες σε εμενα άλλη φορα τζακ,

Παπαγαλιδης,ΤΟΝ ΑΛΗΤΗ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΜΕ ΞΕΓΕΛΕΣΑΝΕ,
Σερβιτορος,δεν ξερω τι συμβαινει με εσας κυριε αλλα εχουμε έναν λογαριασμο 135 ευρω και δεν φευγεται αν δεν τον πληρωσεται,
Ο παπαγαλιδης μιας και ειδε πως δε μπορει να κανει αλλιως πηγε με τον σερβιτορο σε καταστημα τραπεζας εβγαλε λεφτα και πληρωσε,

Το ιδιο βραδυ ο τζακ τον πηρε τηλεφωνο,
Παπαγαλιδης,ναι?
Τζακ,κριμα που πληρωσες επρεπε να πλενεις πιατα ολο το βραδυ χα,

Παπαγαλιδης,αν σε πιασω στα χερια μου θα σε σπασω τα μουτρα λαδα,
Τζακ,για ελα να δουμε ποιος είναι ποιο δυνατος πουλι
Ωραια εκδικηθηκαμε τον έναν τωρα εχει σειρα ο άλλος σκεφτικα κατι καταπληκτικο θα γελασουνε και οι πετρες χα ας φαω λιγο την κοτοσουπα μου,

Τον ζουνη στην λαρισα τον κανανε προξενιο με μια ωραια και πλουσια κοπελα ο ζουνης σκεφτικε να την παντρευτει και να εχει τα λεφτα της
Δεν την συναντησε όμως ακομα ουτε εκεινη τον ειδε αυτό το νέο το εμαθε ο τζακ και τοτε εστειλε τον ζεγλιδη να γνωρισει την κοπελα και να την συστηθει αυτος σαν ζουνης

Ο ζεγλιδης άλλο που δεν θελει να κανει πλακες φορεσε ένα λευκο πουκαμισμο μπουφαν εθνικης ιταλιας ένα τζιν παντελονι και πρασινα σταρακια και την συναντησε στο ποιο κυριλε καφε της λαρισας,
Ζεγλιδης,ιχα με λενε κωστα ζουνη εισαι η λια ετσι?
Λια,ναι εγω ειμαι και εσυ εισαι ο ζουνης? σε φανταζομουν όμως λιγο ποιο νέο,



Ζεγλιδης,πραγματι και εγω περιμενα να γνωρισω μια νεα γυναικα μονη που ψαχνεται και τελικα βλεπω μια υποψηφια μιλφ που θελει να κανει άλλη μια τρελλα και να παντρευτει εμενα ιχα,

Λια,δεν αρχισαμε καλα αλλα αντε να δουμε για πες μου λοιπον κατι για εσενα,
Ζεγλιδης,τι να πω όλα πανε καλα και τωρα που θα σε παντρευτω θα ξεκουραζομαι καπως ποιο καλα,
Λια,ναι ε?
Και δε μου λες ταιριαζουν οι αποψεις μας στα βασικα θεματα? Εχουμε ιδια λες κουλτουρα?

Ζεγλιδης,κατουρα? Ναι πανε κατουρα δεν σε πω κατι φυσικη αναγκη είναι αυτή,

Λια,πως μηλας ετσι σαν χωριατης,
Ζεγλιδης,γιατι εσυ εισαι βασιλισα δηλαδη οι βασιλιαδες δεν κατουρατε τα κανετε πανω σας?
Λια,εισαι ηλιθιος φευγω χαλαει το προξενιο δε θα παντρευομουν ποτε έναν σαν εσενα,
Ζεγλιδης,χαλαει το προξενιο ε?
Ε χεστικα αντε γεια,

Εκεινη την στιγμη ο ζουνης με αυτόν που εκανε το προξενιο εμπαιναν μεσα και ειδανε την λια,
Προξεκιντης,α καλος την λια για εσενα ηρθαμε κοιτα ποιον εχω διπλα μου?
Ζουνης,καλησπερα ωραια κοπελια ειμαι ο κωστας ζουνης,

Λια,ε αυτό παει πολι φαπ,
Τον εδωσε ένα χαστουκι και εφυγε νευριασμενη ο ζουνης δεν καταλαβε τιποτα
Την άλλη μερα και αφου προσπαθουσε να εξυγησει στους γονεις της λιας ότι δεν εχει σχεση με το περιστατικο πηρε ένα μηνυμα στο κινητο του,
Να  μαθεις άλλη φορα να γελας με εμενα γελαει καλα οποιος γελαει τελευταιος τζακ,
Ζουνης,το καθαρμα ο λαδας αυτος τα εστησε όλα,


Τζακ,ποσο με αρεσει να εκδικουμε οσους με κανανε κακο
Θελατε να γελατε με εμενα ε γελαστε καλα τωρα χα,

Ένα απογευμα οσο ο τζακ ηταν στο γραφειο του ο παπαγαλιδης με τον ζουνη ειχανε παει απ εξω και τον κραζανε,
Παπαγαλιδης,μην παει κανεις στο γραφειου του είναι ενας μυζερος λαδας τοκογλυφος,
Ζουνης,θα σας καταστρέψει θα παρει 100 και θα πουλησει με 1000 πατε αλλου,

Τζακ,βρε αλητες βρε αναρχικοι θελετε να με καταστρεψετε?
Ζουνης,προστατευουμε τον απλο λαο από την αδικια που τους κανεις,
Παπαγαλιδης,και ταυτοχρονα σε εκδικιομαστε λαδα,

Με όλα οσα φωναζανε αρκετοι υποψηφιοι πελατες του τζακ φυγανε και ο τζακ ειχε νευρα,
Τζακ,ετσι ε? δεν σας εφτανε η εκδικιση μου θελετε και άλλη
Θα την εχετε,

Μετα από 2 μερες ο παπαγαλιδης ενώ καθοταν στο σπιτι του ανοιξε η πορτα και ηταν ο αντιδις,
Παπαγαλιδης,καλησπερα πως και εχεις κλειδια από το σπιτι μου αντιδι?
Αντιδις,κλεφτης βοηθεια αστυνομιααααααα,
Παπαγαλιδης,ρε μαλακα τι αστεια είναι αυτά ρε που πας?

Ετρεξε ο αντιδις και φωναζε και μετα από λιγο ειχε ερθει αστυνομια στο σπιτι του παπαγαλιδη,
Αστυνομος1,ακινητος μην κανεις καμια εξυπναδα,

Παπαγαλιδης,ταξιαρχος παπαγαλιδης αστυνομε εισαι στο σπιτι μου,
Αστυνομος1,ταξιαρχος εισαι?
Παπαγαλιδης,ναι ο παπαγαλιδης δεν μπορει να μην με ξερεις,
Αστυνομος1,ναι κατι εχω ακουσει
Εγινε μια καταγγελια όμως από τον κυριο πως ειστε στο σπιτι του,
Παπαγαλιδης,μου κανει αστεια αυτό το σπιτι είναι δικο μου,

Αντιδις,ψεμματα πηγα να μπω στο σπιτι και τον ειδα ξαφνικα μπροστα μου είναι κλεφτης και πρεπει να τον πιασετε,
Αστυνομος1,θα πρεπει να παμε ολοι μαζι στο τμημα να ξεκαθαρισουμε αυτό το θεμα,

Παπαγαλιδης,ακουσε αντιδι τερμα το αστειο καποιος σε εβαλε να με κανεις πλακα σιγουρα αυτό το καθαρμα ο τζακ,
Αντιδις,τρελλος είναι μπαινει στο σπιτι μου και φτιαχνει ολοκληρη ιστορια,
Παπαγαλιδης,αντιδι θα βρεις τον μπελα σου,

Αντιδις,οριστε και να εισαι κλεφτης και να μας απειλεις και από πανω,

Παπαγαλιδης,ποιος είναι κλεφτης ρεε,
Πηγε να τον ορμησει αλλα τον σταματησαν οι αστυνομικοι,

Αστυνομος1,κυριε ταξιαρχε ηρεμιστε αυτην την στιγμη ειστε υποπτος και πρεπει να συνεργαστειτε μαζι μας,
Παπαγαλιδης,ακουσε αστυνομε και η υπομονη εχει τα ορια της
Δε μπορει ενας μαλακας αλκοολικος να με απειλει στο ιδιο μου το σπιτι,
Αστυνομος1,μπορειτε να αποδειξετε ότι το σπιτι είναι δικο σας?

Παπαγαλιδης,ωραια ας αποδιξουμε πως δεν ειμαστε ελεφαντες
Κοιταξτε την φωτογραφια μου στο,

Πηγε να τους δειξει την φωτογραφια του που εχει αλλα ελειπε και ειχε μια άλλη του αντιδι,
Παπαγαλιδης,καποιος αλλαξε την φωτογραφια,
Αντιδις,είναι τρελλος σας λεω και δεν με πιστευεται,
Παπαγαλιδης,ακουστε κατι γινεται καποιος μου κανει πλακα ειμαι ο ταξιαρχος παπαγαλιδης και αυτό είναι το σπιτι μου,

Αστυνομος1,καποια άλλη αποδειξη εχετε?
Παπαγαλιδης,παμε στην κρεβατοκαμαρα θα δειτε της φωτογραφιες μου και τα παρασιμα μου,

Πηγαν στην κρεβατοκαμαρα αλλα ελειπαν ολες οι φωτογραφιες ειχε μονο μια του αντιδι με την κοπελα του,
Παπαγαλιδης,καποιος μπηκε και αλλαξε της φωτογραφιες
Εκει ειχα τα παρασιμα μου τα κλεψανε,

Αντιδις,πραγματικα απορω με το θρασσος του,
Αστυνομος1,κυριε ταξιαρχε πρεπει να μας ακολουθησετε στο τμημα
Παρακαλω συνεργαστειτε,

Τον πηγανε με συνοδια στο τμημα δεν μπορουσε να το πιστεψει αυτό που του συμβαινει,

Διοικητης,ετσι ε μπαινουμε στο σπιτι ενός απλου πολιτη με σκοπο να τον κλεψεις,
Παπαγαλιδης,καποιος μου κανει πλακα κυριε διοικητα πρεπει να με πιστεψετε,

Διοικητης,δεν σε συμπαθω παπαγαλιδη και περιμενα την στιγμη αυτή να μπορεσω να σε ξεφτελισω και να σε στειλω στον εισαγγελεα χα,
Τον πηγαν στο κρατητηριο ο παπαγαλιδης ειχε απελπιστει και τοτε ανοιξε η πορτα και εμφανιστικε ο τζακ,

Τζακ,για να μαθεις να κανεις αστεια σε εμενα πουλι ε πουλι χα,

Ειχανε συνενοιθει ολοι για να τον κανουν αυτό το αστειο αυτος να τρομαξει και αυτοι να γελασουνε,

Παπαγαλιδης,αντε εσεις πηρατε ένα ποσο και κανατε το αστειο σας
Εσεις όμως κυριε διοικητα πως δεχτικατε να κανετε τετοιο αστειο σε εμενα?

Διοικητης,στο ειπα δεν σε συμπαθω και ηθελα παρα πολύ να εκανες κατι κακο και να σε ανεκρινα ο ιδιος και το πρωι να σε εστελνα στον εισαγγελεα

Ισως μια άλλη φορα γελασα παρα πολύ σημερα βλεποντας εσενα σε αυτά τα χαλια χα και τωρα μπορειτε να φυγετε κυριε τζακ χαρικα για την γνωριμια,

Παπαγαλιδης,τωρα πες τι να σε κανω εσενα?
Τζακ,όταν κανεις ένα αστειο στον τζακ ο τζακ σε απανταει με το ιδιο νομισμα πουλι και τωρα φευγω να μην βλεπω την φατσα σου

Και η ζωη συνεχιζεται,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου