Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Ο ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ



Θεσσαλονικη 1972 ο λαμπρος κολλημενιδης εχει τελειωσει το γυμνασιο και ψαχνει δουλεια με τον κολλητο του σταυρο μυστιδη βεβαια παντου θελουν ατομα εμπειρα και συναντανε συχνα δυσκολιες,

Κολλημενιδης,καλησπερα εχετε βαλει μια αγγελια για θεση σερβιτορου,
Αφεντικο1,ναι εχεις ξανα δουλεψει?
Κολλημενιδης,όχι είναι η πρωτη φορα,
Αφεντικο1,τι ξερεις να κανεις?
Κολλημενιδης,εχω βγαλει το γυμνασιο με αριστα,


Αφεντικο1,εμεις δε θελουμε πτυχιουχους αλλα ατομα να εργαστουνε πώς να σε εμπιστευτω να δουλεψεις όταν δεν γνωριζεις να κανεις τιποτα μου λες? Θα παει η δουλεια μου πισω,

Κολλημενιδης,ναι αλλα από καπου δε πρεπει να αρχισω να εχω εμπιριες,
Αφεντικο1,παρε αυτόν τον δισκο με τα πιατα και περπατησε λιγο προσοχη μην τα σπασεις θα σε βαλω να τα πληρωσεις,
Περπατησε ο λαμπρος πολύ προσεκτικα και αργα,
Αφεντικο1,αστο κατω δε κανεις ο σερβιτορος πρεπει να εχει τσαγανο και εσυ δεν το εχεις
Τωρα αν θελεις ασε το τηλεφωνο σου και όταν μας χρειαστει κανενας λαντσερης σε φωναζουμε,
Πυκραμενος εφυγε από το μαγαζι και βρηκε τον μυστιδη,
Μυστιδης,ελα ρε κολλημενε πως τα πηγες?
Κολλημενιδης,σκατα τον πουστη επρεπε να τον εβριζα
Με προσβαλε μου την ειπε και στο τελος μου λεει σαν να μου κανει χαρη ότι αν αδιασει θεση για την λαντσα θα με καλεσει
Ποιον εμενα που εβγαλα το γυμνασιο με αριστα θα καταντισω να ψαχνω δουλεια σε ταβερνες,
Μυστιδης,η ζωη είναι δυσκολη και εγω στο ψαξιμο ειμαι,
Κολλημενιδης,όχι για ολους οριστε ο τζακ τον βλεπεις να γυρναει με με κουρσαρα με ακριβα ρουχα δε ξερει τι εχει και συνεχιζει να περνει λεφτα,
Εκεινη την ωρα εκει διπλα ο τζακ με έναν κλυτηρα κανανε εξοση σε μια οικογενεια,

Αντρας,με πετας στον δρομο επειδη αργησα 2 μηνες?
Τζακ,3 μηνες ακριβως σου ειπα ότι θα σε κανω εξοση στις 21 οκτομβριου αλλα εσυ με εγραψες,
Γυναικα,και τι θα κανουμε τωρα εμεις θα ειμαστε στο δρομο?
Τζακ,και εμενα τι με νοιαζει τι ειμαι εγω υδριμα τα λεφτα μου θελω,
Αντρας,τι θα τα κανεις τοσα λεφτα ρε γερολαδα μας πινεις το αιμα με τα λεφτα που ζητας και θελεις και αλλα?


Τζακ,παρακαλω κυριοι συνεχιστε την δουλεια σας παρτε τα πραγματα που είναι να παρουμε και σε μια ωρα να εχετε φυγει και εσεις από το σπιτι γιατι αυριο βαζω νέους ενοικιαστες,

Πηρανε το ραδιοφωνο και την ντουλαπα να τα πανε στην αποθηκη του τζακ και βγαλανε τα αλλα πραματα τους εξω οι ανθρωποι απελπισμενοι ειδοποιησαν καποιον γνωστο τους να τους τα παρει,
Κολλημενιδης,βλεπεις πεταει στο δρομο μια οικογενεια το καθαρμα ο γερολαδας,
Μυστιδης,δυσαρεστο αλλα εχουμε της δικες μας σκοτουρες τωρα,
Κολλημενιδης,μην το λες αυτό κάθε προβλημα στον φτωχο είναι προβλημα σε κάθε φτωχο,

Ξαφνικα ειδε στον δρομο την ναντια ειχανε σχεση αλλα ειχαν να τα πουνε μερες,

Κολλημενιδης,τι λεει ναντια μου?
Ναντια,α ο λαμπρος τι να γινει στον αγωνα,
Κολλημενιδης,θελεις το σαββατο να παμε για ένα ποτο?
Ναντια,ακου λαμπρο εγω ψαχνω έναν πλουσιο αντρα να με αποκαταστησει εσυ δεν εισαι οποτε αδικα τρεχεις διπλα μου δεν κανω για εσενα,
Κολλημενιδης,δηλαδη λες στα ισα ότι δε με θελεις επειδη δεν εχω λεφτα? Και η αγαπη μας?
Ναντια,τα λεφτα σημερα είναι το παν η αγαπη δεν υπαρχει,
Κολλημενιδης,και τοσο καιρο γιατι εβγαινες μαζι μου μωρη?

Ναντια,δεν σου επιτρεπω να με μιλας ετσι τι θα πει μωρη ε μου λες?
Καναμε παρεα μου αρεσες αλλα πρεπει να κοιταξω και το μελλον μου
Δεν εχεις δουλεια δεν εχεις λεφτα τι μπορω να περιμενω από εσενα? Αντιο λαμπρο και μην με ξανα ενωχλησεις,

Θυμωμενος και στεναχωρεμενος εφυγε
Αφου εκανε την συνηθισμενη βολτα του το απογευμα  ξαφνικα βρισκει στον δρομο μια τσαντα την ανοιξε και ειχε μεσα 200χιλλιαδες δραχμες,
Κολλημενιδης,αμαν ποιος φουκαρας να την εχασε,
Ητανε παντα τιμιος ουτε καν σκεφτικε να κρατησει τα λεφτα  εκανε μερικες βολτες στην γειτονια να δει αν καποιος εψαχνε καμια τσαντα δεν ειδε κανεναν και ετσι πηγε να την παραδωσει στην διευθνιση που εγραφε η ταυτοτητα που ειχε μεσα η τσαντα ηταν ενός εποιχηριματια,
Κολλημενιδης,καλησπερα βρηκα την τσαντα σας,


Εποιχηριματιας,α σας ευχαριστω παρα πολύ νεε μου ειστε τιμιος οποιοςδιποτε άλλος θα κρατουσε τα λεφτα σας συγχαιρω για την τιμιοτητα σας και παλυ σας ευχαριστω πολύ,

Αυτό τον ειπε χωρις να τον δωσει κατι για τον κοπο του ουτε να τον πει να τον βοηθησει,

Μυστιδης,εισαι βλακας βρισκεις 200 χιλλιαρικα ξερεις ότι είναι πλουσιου και όμως του τα εστειλες,
Κολλημενιδης,η τιμιωτητα είναι το καλυτερο την στιγμη που τα λεφτα αυτά δεν είναι δικα μου δε μπορω να ειμαι ησυχος,

Ξαφνικα μπηκε στο σπιτι αστυνομια,
Αστυνομικος,ειστε ο λαμπρος κολλημενιδης ετσι?
Κολλημενιδης,μαλιστα εγω ειμαι,

Αστυνομικος,βρηκατε μια τσαντα με χρηματα ετσι?
Κολλημενιδης,μαλιστα και την παρεδωσα στην ιδιωκτητη,

Αστυνομος,επρεπε να την δωσετε στο τμημα και εμεις θα τον βρισκαμε πρεπει να με ακολουθησετε τωρα στο τμημα,
Κολλημενιδης,μια στιγμη με πιανεται επειδη βρηκα λεφτα και τα εδωσα στον ανθρωπο που τα εχασε?



Αστυνομος,ο νομος είναι σαφης στην αστυνομια φερνεται ότι βρισκεται
Σιγουρα το κανατε για να σας δωσει καποια ανταμιβη παραβηκατε τους νομος και πρεπει να σας πιασουμε,

Ο λαμπρος τρελλαθηκε τον κρατησανε μια ολοκληρη μερα και νυχτα στο τμημα,

Διοικητης,εχεις μεγαλη χαρη που δεν εκανε μηνυση ο εποιχηριματιας εγω νομιζω ότι εσυ του εκλεψες την τσαντα και του την εδωσες για να φανεις ηρωας και να σε δωσει καποια δουλεια μονο ένα τρελλος θα εβρισκε στο δρομο 200 χιλλιρικα και θα τα εδινε
Εισαι πολύ πονηρος λαμπρο κολλημενιδη και λυπαμαι που δε μπορω να σε βαλω στην φυλακη

Αλλα να ξερεις από εδώ και περα θα σε παρακολουθω μια μαλακια να κανεις θα σε αρπαξω και θα σε κανω να πληρωσεις για όλα τα κακα της πολης και τωρα εξαφανισου από μπροστα μου παλιο αλητη τεμπελη  αναρχικε,
Κολλημενιδης,είναι δυνατον να μου συνεβη και αυτό?
Τοσα χρονια εκανα το καλο και αντι να κερδισω κατι με παρατησε και η γκομενα και με πιασανε και ολας οι μπατσοι,

Αυτή λοιπον η ηρωικη πραξη του λαμπρου ητανε αρκετη για να βρει τον μπελα του μετα από αυτό ο λαμπρος αποφασισε να αλλαξει χαρακτηρα το πρωτο πραγμα που εκανε ηταν να παει να βρει τον τζακ και να τον παρακαλεσει να συνεργαστουνε,



Τζακ,σου φενομαι κακος ετσι? Ναι ειμαι ειμαι από τους χειροτερους τοκογλυφους της χωρας όμως ολοι υποκλεινονται μπροστα μου

Ενταξει λαμπρο θα συνεργαστουμε σε ξερω από την γειτονια ξερω ποσο εργατικος και πιστος εισαι με το μαθημα που θα σε κανω θα γινεις ο καλυτερος υπαλληλος που ειχα ποτε αρκει να με ακους,
Κολλημενιδης,θα ακουω τα παντα κυριε τζακ ότι μου λετε θα είναι νομος από σημερα τερμα ο λαμπρος που ξερανε ολοι αλλαζω χαρακτηρα,
Και ο λαμπρος ακουγε της σοφες συμβουλες του τζακ,

Τζακ,θα ζωριστεις θα μαθεις καλα την δουλεια σαν να ειμαι εγω
Θα γινεις σκληρος δε θα λυπασαι κανεναν
Οσο ξερει ο άλλος ότι εχεις τοσο περισσοτερο σε ζηταει δε θα λες ότι εχεις και ας εχεις πολλα λεφτα
Τους παρακατιανους θα τους περνας και δε θα εχεις παρε δωσε μαζι τους δεν σου χρειαζονται

Δεν θα εχεις φιλους τι να τους κανεις ο μονος φιλος σου θα είναι το χρημα


Οι φιλοι μονο να ζητανε ξερουν και οποτε εχουν αυτοι μονο συμφερων ότι ηξερες μεχρι τωρα πρεπει να το ξεχασεις για το δικο σου το καλο

Θα κολακευεις πλουσιους ανθρωπους που κατά βαθος τους συχαινεσαι οσο ποιο καλες σχεσεις εχουμε με τους πλουσιους και την εξουσια τοσο καλυτερο για εμας

Θα πληρωνεις παντα όταν χρειαστει οσα και αν σε ζητανε  όταν όμως σου χρωστανε θα εισαι αμιλιτος δεν θα λυπασαι ποτε και κανεναν

Όλα αυτά θα τα συζητας καθημερινα μεσα σου και θα γινεσαι ολο και καλυτερος στην δουλεια σου
Να θυμασαι οσο σκληρος είναι αυτος ο κοσμος άλλο τοσο σκληρος πρεπει να εισαι και εσυ όχι οικτο όχι λυπη μονο κερδη και χρημα αυτος θα είναι ο στοχος σου,

Περασαν σχεδον 2 χρονια επεσε η χουντα όλα καλα  και ο λαμπρος ειχε γινει ενας σκληρος αυταρχικος ανθρωπος ειχε βγαλει αρκετα λεφτα και πηρε ένα ωραιο σπιτι στην χαριλαου και συνεχιζε το επαγγελμα του,

Αντρας2,σας παρακαλω μην μου κανετε εξοση δεν εχω που να παω,
Κολλημενιδης,το συμβολαιο ηταν ξεκαθαρο σημερα ηταν η τελευταια διωρια παρακαλω να συνεχιστει η διαδικασια κατασχεσεως,

Αντρας2,δεν ντρεπεσαι ρε αλητη θα μεινω με την οικογενεια μου στο δρομο για 2 χιλλιαρικα δεν εχεις ψυχη μεσα σου?
Κολλημενιδης,συνεχιστε την κατασχεση κυριοι εχουμε και άλλες δουλειες να κανουμε,

Βοηθος,κυριε κολλημενιδη δε μπορουμε να του δωσουμε μια παραταση ενός μηνα είναι κριμα τωρα να μεινουν στο δρομο για 2 χιλλιαρικα,
Κολλημενιδης,και ποιος θα τα δωσει αυτά τα λεφτα ρε εσυ?
Όταν ειμαι ξεκαθαρος σε κατι ειμαι ειπα σημερα τελευταια διορια δεν τα ειχε του κανουμε κατασχεση
Βαζω μεσα έναν ενοικιαστη που δινει τα διπλα για αυτό το σπιτι αυριο και ολας θα του πω να ερθει,

Βοηθος,ναι αλλα ετσι πεταμε μια οικογενεια στο δρομο για 2 χιλλιαδες αξιζει ο κοπος?

Κολλημενιδης,αν αξιζει η όχι το ποσο τον 2 χιλλιαδων δραχμων θα το κρινει ο κυριος τζακ και όχι εμεις και εξαλου τι σε επιασε ρε εσυ δε θελεις να πληρωθεις αυριο πως θα σε πληρωσουμε αν η δουλεια μας παει πισω?
Βοηθος,λυπαμαι τους ταλεπορους ανθρωπους κυριε λαμπρο,

Κολλημενιδης,όπως εστρωσαν θα κοιμηθουν όταν τους ειπα ότι τελευταια διορια θα ηταν σημερα να φρωντιζανε να πληρωνανε δεν ειμαστε υδριμα εμεις
Και τωρα συνεχιζουμε την εργασια μας ο βασικος κανωνας είναι πως δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα από το ένα λεπτο που θα το χασουμε διχως να κανουμε κατι,

Μετα από ωρα ειχε συναντηση σε ένα γιαπι που ετοιμαζονταν να γινει πολικατικοια,
Εργολαβος,θα κανω μια οικοδομη καινουργια θα ριξω πολλα λεφτα αλλα θα τα πουλησω όλα τα διαμερισματα πολύ συντομα,

Κολλημενιδης,εγω πρωτεινω να γινει ένα μεγαλο καφε μπαρ δινω 5 χιλλιαδες για να μου πουλησεις την αδεια,

Εργολαβος,5 χιλιαδες?χα χα
Εισαι τρελλος ρε?
Κολλημενιδης,δε ξερω αν ειμαι τρελλος αλλα εσυ εισαι γκομενιαρης
Ξερω πως εχεις γκομενα και γυρνας μαζι της εχω φωτογραφιες σαν αυτές,
Εργολαβος,τι είναι αυτά με παρακολουθησες?

Κολλημενιδης,ακριβως μια βδομαδα τωρα ξερω που γυρνας και με ποια εχω πολλες φωτογραφιες της στελνω στην γυναικα και σε χωρισει της στελνω στον τυπο και γινεται σκανδαλο
 ο εργολαβος που ξοδευει τα λεφτα για τα σπιτια σε μπαρ και σε γυναικες θα ηταν ωραιος τιτλος αυτος για εσενα ετσι?

Εργολαβος,εισαι καθαρμα,
Κολλημενιδης,και εσυ το ιδιο
Λοιπον θα μου πουλησεις την αδεια με 5 χιλλιαδες δραχμες?
Εργολαβος,καθαρμα οριστε παρτην και να μην σε ξαναδω ποτε μου,
Κολλημενιδης,με χαρα μου α και η φωτογραφιες με την γκομενα,

Πηρε και αυτην την δουλεια και ξεκινουσανε από την άλλη μερα να φτιαχνουν το καφε εστω και με αυτόν τον τροπο που πηρε την αδεια,

Τζακ,συγχαριτιρια δεν εχω λογια,
Κολλημενιδης,κανω απλα την δουλεια μου βαση την θεωρια που με εμαθες εσυ,
Τζακ,και την κανεις καταπληκτικα μπραβο σου λαμπρο εισαι θαυμασιος βοηθος μεσα σε 2 χρονια εμαθες πολλα και εγινες σπουδαιος


Τωρα σου εχω μια ακομα αποστολη αν τα καταφερεις θα κολημπισουμε μεσα στο χρημα μπορει βεβαια να βγαλαμε λεφτα αλλα όπως ξερεις,
Κολλημενιδης,βασικος κανωνας ποτε δεν λεμε ότι εχουμε χρηματα οσα και αν εχουμε

Δευτερος κανωνας δεν υπαρχει τιποτα χειροτερο  από το 1 λεπτο που θα περασει διχως να κανουμε κατι παρακαλω πες τι θελεις,

Τζακ,μπραβο λαμπρο συνεχιζεις να με εντιποσιαζεις
Λοιπον λεω να ανοιξω ένα μαγαζι εχω βρει τον χωρο αλλα υπαρχει ειδη ένα μαγαζι ο ιδιοκτητης δεν θελει να μου πουλησει την αδεια θελω να αναλαβεις εσυ,
Κολλημενιδης,ενταξει δωσε διευθνιση και πες ποσα λεφτα δινεις αρχικη τιμη τα αλλα τα αναλαμβανω εγω
Δεν χρειαζεται να μου πεις λεπτομεριες κανωνας νουμερο2 δεν ρωταμε λεπτομεριες όταν είναι δουλεια με λεφτα,

Ο κολλημενιδης πηγε στην διευθνιση που του ειπε και συναντησε ένα καπη,
Κολλημενιδης,παρακαλω θα ηθελα τον κυριο νικολαου,
Υπαλληλος,βεβαιος είναι ο διευθιντης του καπη και είναι στο γραφειο του,

Κολλημενιδης,καλησπερα κυριε νικολαου ειμαι ο κολλημενιδης ερχομαι εκ μερους του κυριου τζακ,
Νικολαου,μαλιστα νεε μου δεν ξερω τι σου ειπανε αλλα ότι και αν μου πεις η απαντηση είναι μια δεν πουλαω την αδεια του καπη για να γινει καφετερια,

Κολλημενιδης,ειστε αντιθετος με την αναπτηξη κυριε?
Θα ερθει πολυς κοσμος νεολαια θα πινει τον καφε του και εσεις θα παρετε 10 ολοκληρα χιλιαρικα και θα μπορειτε να εργαζεσται όπως τωρα σαν υπευθινος του καταστηματος με μισθο χιλιες δραχμες το μηνα,

Νικολαου,εφτιαξα αυτόν τον χωρο για τα τιμημενα γειρατια ερχονται οι γεροι πινουν το καφεδακι τους συζητανε τα βασανα τους και περνανε μια χαρα
Αν γινει καφετερια αυτος ο χωρος θα γεμισει από πολύ κοσμο θα γινεται φασαρια και θα χασουν ολοι αυτοι οι ανθρωποι την ηρεμια τους,

Κολλημενιδης,και εσας τι σας νοιαζει η διασκεδαση τους σημασια εχουν τα λεφτα που θα βγαλετε,
Νικολαου,νομιζω ότι χειροτερος από τον τζακ δε μπορουσε να είναι κανεις εκανα λαθος
Εκεινος ειπε με υφος ποσο κανει αυτό το μαγαζι να το αγωρασω
Εσυ τωρα λες ότι σημασια εχει το χρημα ειστε και οι δυο ιδιοι λυπαμαι για εσενα και φυγε δεν θα πουλησω την αδεια,

Κολλημενιδης,αυτό θα το δουμε εγω δεν εχω χασει ποτε αυτό να θυμασαι,
Μετα από λιγη ωρα ειχε παει στο γραφειο ενός φιλου του που τους χρωστουσε λεφτα του γιαννη,

Γιαννης,γιατι μου το κανεις αυτό θελεις να με καταστρεψεις?
Κολλημενιδης,η διωρια ελειξε σημερα η μας δινεις τα 30 χιλιαρικα η κανω κατασχεση στο μαγαζι σου σημερα,

Γιαννης,εισαι παλιανθρωπος και εκβιαστης στην δικια σου γνωριμια βασιστικα όταν αποφασισα να παρω εκεινο το δανειο δωσε μου το τηλεφωνο να μιλησω με το αφεντικο σου,

Κολλημενιδης,ευχαριστως να τον παρω
Ελα τζακ ειμαι με τον γιαννη μας κανει νερα δεν θελει να πληρωσει σημερα
Όχι δεν θα φερθω με καλοσινη,

Γιαννης,ακουσε τζακ τα λεφτα που ζητας μου είναι αδυνατων να τα βρω σημερα θελω μια παραταση εστω ενός μηνα,
Τζακ,δεν γινεται είναι η δευτερη παραταση που σε ειχαμε δωσει,
Γιαννης,ναι αλλα μην ξεχνας ότι ειμαι από τους ποιο καλους πελατες που ειχατε δανειστικα 20 χιλιαρικα και μου βαλατε τοκο αλλα 10 αυτό είναι καθαρη κλοπη,

Τζακ,αυτά να τα πεις στην παρεα σου η μας δινεις τωρα τα λεφτα που μας χρωστας η μαζεψετα και φυγε να παρουμε το μαγαζι εμεις ,
Γιαννης,α ετσι ε? ειστε απατεωνες λοιπον
Ντροπη σου λαμπρο εγινες το ιδιο με αυτόν τον γερολαδα
Δεν εχεις κανενα ιχνος ανθρωπιας λοιπον απανω σου?
Δεν απαντας ε ντροπη σου,

Κολλημενιδης,παρε τα απαραιτητα εγραφα και αφησε μου το κλειδι σε μιση ωρα ερχομαι να κανω την μετακομιση το μαγαζι σου  ανηκει στην εταιρια μας,
Γιαννης,ντροπη σου αυτό εχω να πω,

Ο γιαννης αγανακτισμενος πηρε ότι μπορεσε και εφυγε το ιδιο βραδυ ειχε βγει με τον μυστιδη για μπυρα,

Μυστιδης,μην πινεις άλλο θα σου κανει κακο,
Γιαννης,γιατι μηπως εχω να παω στο μαγαζι μου  αυριο και πρεπει να ξεκουραστω?


Παει καταστραφικα εχασα ολη μου την περιουσια ότι ειχα ηταν σε αυτό το μαγαζι  τωρα ολοι οι πελατες θα πηγαινουν αλλου  εγω ειμαι ένα μηδενικο και όλα αυτά χαρη στο καλο μας φιλαρακι τον λαμπρο,

Μυστιδης,δε μπορω να καταλαβω πως εγινε ετσι αυτος τον ψαχνω τοσο καιρο και ποτε δεν τον βρισκω
Αυριο θα παω στο σπιτι του,
Γιαννης,και να πας δε θα καταλαβεις τιποτα ο λαμπρος που ξεραμε αλλαξε εντελος εγινε ενας δουλος του χρηματος,

Την άλλη μερα ο μυστιδης πηγε από πολύ νωρις στο σπιτι του,

Μυστιδης,καλημερα λαμπρο,
Κολλημενιδης,α ο μυστιδης καλημερα πως και από τα μεροι μου?
Μυστιδης,εχουμε να τα πουμε πολύ καιρο σε ψαχνω μερες και δεν σε βρισκω,
Κολλημενιδης,ναι ειχα δουλειες πες μου τι θελεις γιατι δεν εχω πολύ χρονο,

Μυστιδης,γιατι εχεις αλλαξει τοσο που πηγε ο παλιος καλος λαμπρος κολλημενιδης που ξεραμε γιατι κατεστρεψες τον γιαννη τον κοινωνικο?
Κολλημενιδης,αυτος σε εστειλε ετσι?
Όταν καποιος χρωσταει οφειλει να είναι συνεπεις στον λογο του κανωνας νουμερο1,

Μυστιδης,δεν σε αναγνωριζω εσυ λοιπον εισαι ο λαμπρος που ξεραμε?

Κολλημενιδης,όχι εκεινος ο αφελεις ρομαντικος δεν υπαρχει τωρα ειμαι εγω ο εξυπνος ο λαμπρος που κοιταει μονο την δουλεια του για το καλο το δικο του
Σε ολη μου την ζωη κοιτουσα πώς να βοηθησω τους συνανθρωπους μου και αντι για κερδος επαιρνα μονο ηττες
Τωρα κοιταω μονο την παρτη μου πατα για να μην σε πατησουν κανωνας νουμερο 2
Οσο σκληρος είναι αυτος ο κοσμος άλλο τοσο σκληρος πρεπει να εισαι και εσυ κανωνας νουμερο 3

Και επισης δεν υπαρχει τιποτα χειροτερο από το ένα λεπτο που αφεινεις να περασει χωρις να υπαρχει νοημα κανωνας νουμερο 4
Αντιο μυστιδη τα λεμε άλλη φορα,

Μυστιδης,πριν φυγω θα σου πω μονο μια κουβεντα
Μην το παρακανεις μην πυκραινεις τους ανθρωπους που δεν φταινε επειδη ειχες καποιες ηττες από αλλους,
Κολλημενιδης,ευχαριστω για την συμβουλη αλλα δεν μου χρειαζεται τα λεμε άλλη στιγμη,

Ο λαμπρος πηγε ξανα στο καπη και μιλησε με τον υπευθινο,

Κολλημενιδης,επειμενω ότι εχετε λαθος αν μας δωσετε την αδεια θα κερδισεται 15 χιλιαδες δραχμες μην πατε κοντρα στην αναπτηξη,

Νικολαου,φενεται νεε μου ότι δε καταλαβες ακομα ότι αν εγω πω όχι και 100 χιλιαρικα να δωσεις δεν θα αλλαξω γνωμη
Και το κανω γιατι ξερω ότι ο τζακ θελει αυτόν τον χωρο να τον κανει ένα κλαμπ και να χαλασει την ηρεμια της γειτονιας μας εκτος από ολους αυτους που ερχονται χρονια και πινουν το καφεδακι τους και λενε τα βασανα τους,
Τοτε μια ωραια κοπελα η εγγονη του νικολαου η βασια ειχε ερθει,
Βασια,παππου εισαι καλα?
Νικολαου,ναι κορη μου εφευγε ο κυριος θα μου βαλεις έναν χημο να πιω?

Βασια,αμεσος ετσι θελω να εισαι χαρουμενος και να ζητας από εμενα ότι θελεις,
Κολλημενιδης,συγγνωμη για το θαρρος εγγονη σας είναι?
Νικολαου,ναι με προσεχει τα τελευταια χρονια οι γονεις της δουλευουνε στο εξωτερικο εκεινη ερχοταν τα καλοκαιρια να με δει τελικα την αρεσε η ελλαδα και αποφασισε να μεινει με εμενα εργαζεται σε αυτό το καπη τις δινω ένα καλο μισθο να μπορει να εχει για τα εξοδα της,

Κολλημενιδης,είναι πολύ καλη η δουλεια που κανει νεα κοπελα στο καπη και να στηριζει εσενα,
Νικολαου,νεε μου θελω να ξερεις κατι το αφεντικο σου είναι πολύ σκληρο για τα λεφτα είναι αξιος να αλλαξει πατριδα μην γινεσαι και εσυ ένα μαζι του,

Κολλημενιδης,το καταλαβαινω παντα κοιτουσα να κανω την δουλεια του διχως να εχω ιχνος ανθρωπιας ποιος εγω ο λαμπρος κολλημενιδης
Θα μου βαλετε και εμενα έναν χημο να μιλησουμε λιγο ακομα?

Το άλλο πρωι πηγε στο γραφειο του τζακ,
Τζακ,τι εγινε με το καπη κερδισες την μαχη?
Κολλημενιδης,ναι την μεγαλητερη μαχη της ζωης μου κερδισα,
Τζακ,μπραβο ρε λαμπρο με ποσα δεχτικε ο νικολαου να μας δωσει την αδεια να το κανουμε κλαμπ?

Κολλημενιδης,με 0,0,
Τζακ,οριστε?
Κολλημενιδης,ημουν χρονια σκλαβος σου προσπαθουσα να σε μιασω ποσο λαθος εκανα ποσο κοσμο πληγωσα
Επειδη επεσα σε μερικους μαλακες επρεπε να γινω και εγω μαλακας?
Αλλα πανε αυτά τωρα ερχεται μια νεα εποχη για τον λαμπρο κολλημενιδη,

Τζακ,τρελλαθηκες ρε?
Κολλημενιδης,ειμαι ελευθερος βρες αλλον να κανει της δουλειες σου,
Εφοριακος,καλησπερα κυριε τζακ ειμαι από την εφορια,
Τζακ,πως μπαινεται ετσι χωρις να χτυπατε τι θελετε?

Εφοριακος,μας εφερε ο συνεργατης σας καποια στοιχια τα μισα αν είναι αληθινα είναι σοβαρος λογος να σας κανουμε κατασχεση ολη την περιουσια σας και αν δουμε και αλλα στοιχια μπορει να σας αναλαβει ο εισαγγελεας,
Τζακ,τι λετε ρε τι τους ειπες?

Κολλημενιδης,την αληθεια για ολες της κομπινες και της απατες που εκανες και ηθελες να κανεις ακομα

Όλα οσα σας εδωσα είναι αληθεια αν νομιζεται ότι φταιω παρακαλω τιμωρηστε και εμενα κυριε εφοριακε εγω ειμαι τωρα ελευθερος από κομπινες και απατες δεν είναι το χρημα βασικος κανωνας στην ζωη ρε αλλα η αγαπη και οι καλες πραξεις,

Ο τζακ εδωσε αρκετα λεφτα σε οσους εκανε κακο και το γηροκομειο δεν το πειραξε ο λαμπρος επιασε εκει δουλεια και αργοτερα ερωτευτικε και παντρευτικε την κορη του νικολαου και ζουνε μια ευτυχισμενη ζωη,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου