Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΑΠΟΚΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΓΓ



Η ΑΠΟΚΑΛΙΨΗ ΤΟΥ ΓΓ
Ένα βροχερο βραδυ καπου στην επαρχια ο ταξιαρχος παπαγαλιδης εχει παρει μεταθεση και είναι ο μοναδικος αστυνομος που μενει στο τμημα μιας και οι αλλοι δυο εχουν σχολασει
Ο ταξιαρχος μετα από μια ασχημη συμπεριφορα απεναντι σε πολιτη μετατεθηκε στην επαρχια και περιμενει να τελειωσει η θυτεια του για να ξαναγυρισει στην πολη
Εκεινο το βραδυ εχει αραξει στο κρεβατι του τμηματος επινε πεψι μαξ και ξεκουραζεται οσο εξω βρεχει και φυσαει τοτε ενας αγνωστος χτυπαει την πορτα,

Χοργος,ανοιξτε παρακαλω,
Παπαγαλιδης,ποιος εισαι τι ζητας?
Χοργος,θελω να καταγγειλω μια επιθεση πριν λιγη ωρα καποιος ξυλοκοπησε αγρια τον κολλητο μου τον ζεγλιδη,

Παπαγαλιδης,ο ζελιγδης? Αυτος είναι παρεα μου τι εχει είναι ασχημα?
Χοργος,τον εχουν παει στο νοσοκομειο  άλλα το θεμα μας είναι πώς να πιασουμε αυτόν που τον επιτεθηκε τον γνωριζω είναι ο γγ,
Ο παπαγαλιδης στο ονομα αυτό απορισε και τρομαξε,

Παπαγαλιδης,εισαι σιγουρος ότι τον επιτεθηκε αυτος?


Χοργος,ναι τον ειδα τον βαρουσε μεσα στην μεση του δρομου δε μπορεσα όμως να αντιδρασω γιατι θα εδερνε και εμενα είναι εποικινδινος,

Παπαγαλιδης,καλα θα κανω μια αναφορα θα ειδοποιησω τον εισαγγελα τζακ και όταν ερθουν οι συναδελφοι θα βγουμε να τον αναζητησουμε,

Χοργος,ξερω που μενει αν πατε τωρα θα τον πιασεται,
Παπαγαλιδης,τωρα είναι αδυνατων είναι περασμενες 3 εξω βρεχει  και ειμαι μονος όταν ερθουν οι αλλοι αστυνομοι τοτε θα ψαξω να τον βρω,

Χοργος,εσυ εισαι ο ταξιαρχος παπαγαλιδης ο φοβος και ο τρομος του εγκληματος? Φοβασαι λοιπον να αντιμετοπισεις τον γγ μονος σου?

Τοτε ο παπαγαλιδης νευριασε και αλλαξε το υφος της φωνης του,
Παπαγαλιδης,ακου να σου πω το τι εκανα για αυτην την στολη μονο εγω το ξερω
Τα παρασιμα δεν μου τα χαρισαν τα πηρα με το σπαθι μου
Και να το ευχαριστω με στειλανε σε αυτην την εξορια
Και δε μου φτανουν όλα τα αλλα ερχεσαι και εσυ να μου πεις να ψαξω για τον γγ ολομοναχος

Ε λοιπον όχι αυτοι που με φερανε σε αυτό το μερος ας ενδιαφερθουνε για αυτόν εγω μονος μου δε μπορω να τον αντιμετοπισω δεν αξιζει ο κοπος να κινδινεψω για 200 ευρω,

Χοργος,ενταξει θα πω στην αστυνομια ότι δεν ενδιαφερθηκες εκτος από φιλος του ζεγλιδη ειμαι και δικηγορος,
Παπαγαλιδης,να πεις ότι θελεις κυριε δικηγορε αυτοι που μου δεσανε τα χερια αυτοι να ενδιαφερθουνε τωρα,

Εφυγε ο χοργος θυμωμενος και ο παπαγαλιδης ηπιε λιγο ακομα πεψι μαξ και ξαπλωσε στο ζεστο του κρεβατι ακουγοντας την βροχη και τον αερα
Γιατι όμως επιτεθηκε καποιος στον ζεγλιδη και ποιος ηταν αυτος ο γγ?

Παμε λιγο από την αρχη 23 μερες πριν το περιστατικο αυτό
Ειμαστε 31 αυγουστου και ο ζεγλιδης κανει ένα αποχερετιστιριο παρτυ στην παρεα του στην παραλια,

Ζεγλιδης,αντε μαγκες καλο χειμωνα να εχουμε γιορταστε του χρονου παλυ καλοκαιρι ας ειμαστε καλα,
Μυστιδης,καλα σας λεει αντε να γιορτασουμε λιγο σημερα ρε από αυριο παλυ στην καθημερινοτητα μας,
Μπουλης,εμενα δε με χαλαει ο χειμωνας όμως κάθε εποχη εχει τα καλα της,


Κολλημενιδης,φυσικο να μην σε αρεσει το καλοκαιρι κυριε μπουλη που αναγκαζεσαι να τρεχεις στο χωριο της γυναικα σου

Αλλα τι να γινει δε μπορεις να κανεις αλλιως ναι αγαπη μου λες σε ότι πει και τωρα ηρθες μαζι μας με τον ορο αυριο να κανεις εσυ τα ψωνια και να μαγειρεψεις,

Μπουλης,φτυσε το σαλιο σου μην δηλητιριαστεις εσυ,
Κολλημενιδης,τον πειραξε χα,
Ζεγλιδης,ελα ηρεμα λεμε εκτος από το παρτυ θα εχουμε και μια μεγαλη εκπληξη,

Μυστιδης,τι εκπληξη?
Ζεγλιδης,δεν θα είναι εκπληξη αν την πω τωρα,
Τζακ,θα μας δωσεις εκτος από ποτα και καμια λιρα?
Κολλημενιδης,το μυαλο σου στα λεφτα εσυ ε?
Δεν σου φτανει ουτε ο μισθος του εισαγγελεα ουτε οι λιρες που εχεις ρε?
Τζακ,με φαγατε ποια με το ματι ημουν αξιος και εκανα περιουσια,


Συνεχισαν να πινουν να χορευουν να λενε αστεια όταν ξαφνικα ο ζεγλιδης εβγαλε λογο ολοι τον κοιτουσανε,


Ζεγλιδης,λοιπον κυριες και κυριοι η εκπληξη της βραδιας σημερα σας αποκαλειπτω ποιος είναι ο γγ που μενει και σας δινω την ευκαιρια να τον γνωρισουμε από κοντα,

Μυστιδης,μας κανεις πλακα ετσι που τον γνωρισες εσυ?
Ζεγλιδης,όλα τα ξερω εγω λοιπον κυριες και κυριοι ο γγ μενει σε αυτό το μερος που ειμαστε λιγα μετρα ποιο πανω παμε ολοι όπως ειμαστε να τον επισκεφτουμε,

Πηγανε ολοι να τον δουνε χτυπησαν την πορτα κανανε ολοι ησυχια και βγηκε εκεινος εξω,
Γγ,τι θελετε?
Τοτε ολοι με υφος δυνατο φωναξανε,
Ολοι,ΓΑΜΟΓΥΦΤΕΕΕΕΕΕΕ,
Γγ,εσεις με ξερετε?
Ζεγλιδης,εμεις ειμαστε επιτελους σε βλεπουμε από κοντα
Εκανα αγωνα για να μαθω τα στοιχια σου αλλα τελικα αξιζε σε βρηκα,

Γγ,μαλιστα το ξερετε ότι είναι παρανομο να ερθετε στο σπιτι που κανω διακοπες και να με ψαχνεται?

Μπουλης,ασε μεγαλε μην το παιζεις θυμα εισαι απλα ο γγ αυτό τα λεει όλα,
Μυστιδης,ακριβως αυτος που παντα μας εκραζες και δεν ειχες το θαρρος ποτε να ερθεις να τα πουμε από κοντα,
Χοργος,και μεταξυ μας ποιο σκληρο και κακο χαρακτηρα από εσενα δεν εχουμε συναντησει ποτε,

Ζεγλιδης,και ο λογος που ηθελα να σε γνωρισω ηταν για να σου πω με την παρεα μου ότι εισαι ενας γελοιος και ενας ηλιθιος με απαραδεκτο χαρακτηρα,
Τζακ,και κομπλεξικος να τα λεμε όλα,
Κολλημενιδης,και γελοιος εγωιστης,
Γγ,σκαστε ρε σκαστε,
Ολοι μαζι,Γαμογυφτε εισαι λερα χα χα,


Ο γγ μετα από αυτό εγινε ρομπα γελουσανε μαζι του για ωρα  όταν εφευγαν εκεινος αποφασισε να τους εκδικηθει,



Φτανουμε τωρα στις 23 σεμπτεμβριου το βραδυ ο ζεγλιδης αφου ηπιε 2 μπιρες πηγαινε σπιτι του όταν τον σταματησε ο γγ στο δρομο και τον χτυπησε με ένα ροπαλο του μπειζμπολ,

Γγ,εκδικηση καθαρμα,
Ζεγλιδης,όχι βοηθειαααααα,
Αρχισε να τον βαραει εφαγε πολύ ξυλο ο ζεγλιδης ηρθε αστενοφορο και τον πηρε ενώ ο χοργος καταγγειλε το γεγωνος στον παπαγαλιδη ο οποιος αδιαφωρισε
Παμε λιγο στο νοσοκομειο που είναι ο ζεγλιδης και εχουν μαζευτει ολοι της παρεας,

Μυστιδης,ανυσηχω ρε μαλακες ο ζεγλιδης εφαγε πολύ ξυλο λετε να του εμεινε κανενα κουσουρι?
Τζακ,σωπα ρε ο ζεγλιδης είναι αλανι δε χαμπαριαζει από αυτά,

Μυστιδης,μακαρι εχω πολύ αγωνια,
Κολλημενιδης,λογικο είναι ολοι εχουμε αγωνια ζεγλιδης είναι αυτος,

Τζακ,δεν χρειαζεται  όλα θα πανε καλα,

Μυστιδης,θα ηθελα να εχω λιγη από την ανεστησια σου,

Τζακ,αχ ρε μυστιδη περασε καιρος περασαν  χρονια αλλα αυτή η αντιπαθεια σε εμενα ακομα μενει επειδη εσυ εμεινες φτωχος ενώ εγω εγινα πλουσιος,


Μυστιδης,τα πλουτη σου είναι το τελευταιο πραγμα μου με πειραζει σε εσενα λιγο ποιο ανθρωπος δε μπορεις να εισαι ρε? λιγο ποιο πολύ ανθρωπια δε μπορεις να εχεις
Λιρες τρεχουν και στις φλεβες σου?

Τζακ,ετσι είναι παντα τα ιδια θα λεμε επειδη ειμαι πλουσιος και δυνατος ολοι με ζηλευεται και με ματιαζεται κοιταξτε τα μουτρα σας και μετα μηλατε για εμενα,

Χοργος,σκασε ρε μαλακα και εσυ ρε μυστιδη τωρα βρηκες να μαλωσεις με αυτόν τον λαδα τωρα το θεμα μας είναι να γινει καλα ο ζεγλιδης,

Τζακ,με ειπες μαλακα και λαδα ρε?
Μυστιδης,αντε ρε να πουμε εμεις εχουμε την αγωνια μας και εσυ κολας στης λεξεις?
Γιατρινα, ησυχια κυριοι που νομιζεται ότι βρισκεσται?
Μυστιδης,συγνωμη γιατρε συγνωμη παραφερθηκα εχουμε κανενα νέο από τον ζεγλιδη μας?

Γιατρινα,βεβαια συνηλθε δεν ηταν τιποτα σοβαρο απλα εφαγε πολύ ξυλο,
Μυστιδης,δωξα συ ο θεος ο ζεγλιδης θα γινει καλα,
Τζακ,σας τα ελεγα τζαμπα ανυσηχειτε,

Χοργος,μπορουμε να τον δουμε?
Γιατρινα,βεβαια σας ζητησε,

Μυστιδης,αδελφε εισαι καλα?
Ζεγλιδης,εχω υπαρξει και καλυτερα αλλα για να συνελθω θα πρεπει να κανωνισετε να βγω με την μιλφ γιατρινα για μια μπιρα στο χρωμα,
Μυστιδης,αιωνιος εφηβος ολε γεια σου ρε ζελιδη κοριφαιε μοναδικε,


Αφου συνελθε και ειχαν βγαλει ενταλμα για τον γγ μετα της καταγγελιες τους η αστυνομια τον επιασε και τον εχουνε στο τμημα τον ανακρινει ο παπαγαλιδης που είναι γενικα μεσα στα νευρα ειδικα τωρα που εχει απεναντι του αυτων,



Παπαγαλιδης,δεν θα σε κερασω καφε δεν θα σου πω καλα λογια και δυστυχως για εμενα δεν θα σου φερθω όπως θα ηθελα δηλαδη να σε σπασω τα μουτρα και να σε ριξω έναν κουβα σκατα
Μια  κουβεντα μονο και θα εξαρτηθουν πολλα θετικα για εσενα
Γιατι χτυπησες τον ζεγλιδη τι περιμενες να πετυχεις με αυτό?

Γγ,θελω δικηγορο σε αυτόν μονο θα μιλησω εσυ δεν εισαι ποια ταξιαρχος αλλα ενας μπατσος της επαρχιας που με μισει δε μπορω να πω τιποτα αν δεν εχω δικηγορο,

Παπαγαλιδης,πραγματι δε μπορω να σου φερθω εγω όπως θελω αλλα μην με αναγκαζεις να ξεχασω πως ειμαι μπατσος δικηγορο αν δεν εχεις πρεπει να σε βρουμε εμεις έναν αυτό θα γινει όταν ομολογησεις το πώς και το γιατι να χτυπησεις τον ζεγλιδη,

Γγ,όταν βρειτε δικηγορο τοτε θα μιλησω,
Παπαγαλιδης, αστυνομε πηγαινε φωναξε τον κωστα να ερθει τωρα είναι η μονη μας λυση,
Φωναξανε τον κωστα τον δικηγορο τον μισσητο εχθρο του γγ για να τον υπερασπιστη όταν το εμαθε πηγε να μιλησει με τον παπαγαλιδη,

Κωστας,ακου να σου πω ταξιαρχε δε ξερω τι ρολο βαρας στην επαρχια αλλα εγω δεν αναλαβανω να υπερασπιτω αυτόν η κοντρα μας ηταν μια ζωη τεραστια,

Παπαγαλιδης,αν δεν δεχτεις τρως μια καταγγελια στον συλλογο τον δικηγωρων γιατι συμφωνα με τον νομο δικαιουται δικηγορο αμεσα και ο μοναδικος αυτην την στιγμη στα μεροι μας εισαι εσυ ανελαβε τον για να ξεκινησουμε την διαδικασια,

Κωστας,θα μας παρουν με της πετρες να υπερασπιστω αυτόν που εδειρε τον αδελφο μου τον ζεγλιδη? Αυτόν που εχουμε μαλωσει τοσες φορες να τον υπερασπιστω εγω?

Παπαγαλιδης,κωστα δε θα τρωω μονο εγω καμπανες η θα τον υπερασπιστεις σωστα και λογικα η θα σε καταγγειλω και υπαρχει περιπτοση να χασεις και το διπλομα σου διαλεξε εχεις 1 λεπτο
Εγινα σκληρος γιατι σε αυτό το μερος που με στειλανε μονο με σκληροτητα μπορω να σας αντιμετοπισω ολους,

Και ετσι δεχτικε να τον υπερασπιστει,

Κωστας,δεν ντραπηκα να πω δημωσιος ότι ειμαι κκε ντρεπομαι που θα υπερασπιστω εσενα και θα αγωνιστω να κερδισεις αυτην την υποθεση από σημερα αναλαμβανω την υπερασπιση σου ότι ξερεις θα μου το λες,

Γγ,ποιος να το ελεγε ότι θα συμαχουσαμε εμεις μαζι χα ενταξει θα στα λεω όλα και αν κερδισουμε θα παρεις από εμενα πολλα χρηματα κωστα δικηγορε μου,

Κωστας,εδειρες τον ζεγλιδη από καποια διαφωρα που ειχατε οι δυο σας? Σε εμενα λες την αληθεια,
Γγ,με ξεφτελισε με αποκαλειψε στην παρεα του αυτους τους γελοιους που μονο χαβαλε κανουν,
Κωστας,και είναι και δικια μου παρεα,

Γγ,ακριβως χα αυτοι λοιπον γελασανε μαζι μου με κοροιδεψανε και η ετοια ηταν ο ζεγλιδης τον ειπα ότι θα τον κανω πεσιμο και του το εκανα
Και τωρα περιμενω από εσενα τον σοφο σεβασμιο δικηγορο που εδωσε ορκο να με υπερασπιστει και να με βγαλει αθωο στο χερι σου είναι από θυτης να γινω θυμα στο χερι σου είναι πολλα κωστα δικηγορε σε ακουσα που στα εχωνε ο παπαγαλιδης δε παιζει μονο αυτος την στολη του παιζεις και εσυ το κουστουμι σου θα με υπερασπιστεις και θα με αθωοσεις αν θελεις να εισαι δικηγορος,

Κωστας,ενταξει καθαρμα εσυ εισαι ο ενοχος αλλα εγω θα καταδικαστω από την κοινωνια
Από σημερα αναλαμβανω την υποθεση σου θα κανεις ότι ακριβως σου λεω και πολύ πυθανων να αθωωθεις,

Πηγε να δει τον ζεγλιδη στο νοσοκομειο ηταν και οι αλλοι και ειχε μαζι και τον βοηθο του ο κωστας,
Ζεγλιδης,ελα ρε αδελφε λεω με ξεχασες?
Κωστας,όχι δε θα σε ξεχνουσα ποτε
Σε χτυπησε λοιπον ο γγ ετσι?
Ζεγλιδης,ναι το καθαρμα στα καλα καθουμενα με επιτεθηκε αρχισε να με βαραει με ένα ροπαλο δεν μπορουσα να κανω κατι εκεινη την στιγμη,

Κωστας,ναι αλλα και εσυ τον ξεφτελισες μερικες μερες πριν,
Ζεγλιδης,ναι καναμε μια πλακα να γελασουμε και αυτος αποφασισε να εκδικηθει μονο εμενα,

Κωστας,και εισαι σιγουρος ότι εσυ δεν τον χτυπησες πρωτος χτες το βραδυ?
Ζεγλιδης,όχι ρε αδελφε στα καλα καθουμενα με βρηκε σε μια ερημια και αρχισε να με βαραει,

Κωστας,εχω όμως μαρτιρα που λεει ότι εσυ τον χτυπησες πρωτα με ένα ροπαλο και εκεινος αναγκαστικε να σε χτυπησει γιατι ητανε σε αμυνα,
Ζεγλιδης,και θα πιστεψεις μια μαλακια που ειπε καποιος και όχι εμενα?
Και ποιος είναι αυτος ο μαρτιρας?
Κωστας,ο βοηθος μου ητανε για ένα ποτο και ειδε το συμβαν μου το ανεφερε και το επιβεβαιοσε και ο πελατης μου ότι εσυ τον επιτεθηκες πρωτα,

Ζεγλιδης,ο πελατης σου?
Ανελαβες τον γγ?
Και πιστευεις αυτά που ειπανε και όχι εμενα?

Κωστας,ζεγλιδη ας μην παιζουμε με της λεξης κοιτα να γινεις καλα και θα τα πουμε στο δικαστηριο εχω πολλα για εσενα που αν είναι αληθεια τα μισα την εχεις βαμενη,

Ζεγλιδης,με πουλησες ρε? Πηγες δικηγορος αυτου του συχαμενου?θυμασαι ρε τι ελεγες εσυ?
Κωστας,σημιωσε της βρισιες θα της πουμε στο δικαστηριο,

Ο ζεγλιδης τρελλαθηκε ο φιλος του ο κωστας ο δικηγορος τον πουληγε και υπερασπιζεται τον εχθρο τους τον γγ

Περασαν οι μερες και ξεκινουσε η δικη,

Προεδρος,κυριες και κυριοι ξεκιναμε την δικη για την υποθεση ξυλοδαρμου του ζεγλιδη από τον γγ να ερθει ο κατηγωρουμενος εισαι ενοχος η αθωος?
Γγ,αθωος κυριε προεδρε,
Προεδρος,καθησε ο δικηγορος σου?
Κωστας,παρων κυριε προεδρε ειμαι ο κωστας,
Προεδρος,γνωστος και μη εξαιρετεος
Ο εισσαγελας εχει να πει κατι?
Τζακ,για την ωρα όχι περιμενουμε να ακουσουμε ολες της εκδοχες,

Προεδρος,καλος να ερθει ο πρωτος μαρτυρας σταυρος μυστιδης
Το χερι σου στο ευαγγελιο,

Μυστιδης,ορκιζομαι κυριε προεδρε να πω μονο την αληθεια,
Προεδρος,τι ξερετε κυριε μαρτις για την υποθεση?

Μυστιδης,ειμασταν σε ένα μπαρ με το θυμα ηπιαμε 2 ποτα και μετα τον αφησα να γυρισει σπιτι του όταν ξαφνικα με ειπανε ότι βρεθηκε στο νοσοκομειο από ξυλοδαρμο πηγα εμαθα τα νεα και εσκασα από την στεναχωρια μου,

Τζακ,τι σας ειπε το θυμα όταν σας ειδε?
Μυστιδης,εκανε την γνωστη του πλακα εκει ηταν που ειπα είναι καλα
Όταν τον ρωτησα μου ειπε ότι ο γγ τον επιτεθηκε για να τον εκδικηθει από μια πλακα που τον εκανε το καλοκαιρι,

Τζακ,εχετε καμια αμφιβολια ότι ο κατηγωρουμενος ηθελε να κανει κακο στο θυμα?

Μυστιδης,καμια απολυτος,
Προεδρος,ευχαριστω τον λογο εχει η υπερασπιση,


Κωστας,κυριε μαρτις αληθευει ότι στις 31 αυγουστου ο πελατης μου δεχτικε ξεφτιλιστικη επιθεση από το θυμα όπως λετε τον φιλο σας?

Χοργος,ενστασεις ξαφνικα παει να βγαλει το θυμα κατηγωρουμενο κυριε προεδρε,
Κωστας,αν είναι η όχι ενοχος ο κατηγωρουμενος θα το κρινουν οι δικαστες και όχι εσεις κυριε
Απαντηστε παρακαλω εγινε ξεφτελιστικη επιθεση κατά του πελατη μου από ολη την παρεα σας?

Μυστιδης,τον καναμε απλα μια πλακα,
Κωστας,μια πλακα ε?

Όταν πηγαινεις στο σπιτι του το βραδυ όταν γελατε ολοι εις  βαρος του όταν τον απειλειτε και όταν κανετε φασαρια αυτό μονο πλακα δεν είναι,



Μυστιδης,κυριε δικηγορε δεν ξερω τι ανεκδοτα λετε αλλα η πλακα από τον εξεφτελισμο εχουνε διαφωρα,


Κωστας,ακριβως και για αυτό ξερω ότι αυτό που κανατε στον γγ ητανε εξεφτελισμος κινδινεψει η ζωη του κυριοι ενορκοι και δεν ητανε μονο μια φορα αλλα γινοτανε συνεχεια

Ετσι και εκεινο το μοιραιο βραδυ ερχοτανε στο σπιτι του ο πελατης μου τον συναντησε ο ζεγλιδης πηγε να του κανει άλλη μια πλακα πιαστικαν στα χερια και ο πελατης μου απλα τον νικησε,

Ο ζεγλιδης τον κοιτουσε με ειρωνια δε μπορουσε να πιστεψει ότι ελεγε ενώ ο γγ γελουσε ειρωνικα και ηταν φανερα χαρουμενος,

Προεδρος,να περασει ο επομενος μαρτυρας ο αδρωνης,
Αδρωνης,παρον κυριε προεδρε,
Προεδρος,πειτε μας τι γνωριζεται για την υποθεση,


Αδρωνης,εγω εχω ένα μαγαζι με κινητα κάθε καλοκαιρι πηγαινω καποια ειδη σε ένα μαγαζι στην παραλια που συνεργαζομαι καθομαι καποιες ωρες εκει και προσπαθω να πουλησω
Εκεινο το βραδυ όπως εφευγα συναντησα τον κατηγωρουμενο με τον κυριο που τον κατηγωρει,

Προεδρος,τους ειδατε να μαλωνουνε?
Αδρωνης,μαλιστα ο κατηγωρουμενος δεχτικε μια ξεφτελιστικη θα ελεγα επιθεση από τον κατηγωρο,
Ζεγλιδης,τι λες ρε ψευτη,
Προεδρος,παρακαλω μην διακοπτεται αλλιως θα σας βγαλω εξω και θα τιμωριθειται για ελειψη σεβασμου στο δικαστηριο
Παρακαλω συνεχιστε μαρτις,

Αδρωνης,αφου τον εβριζε ο κατηγωρος τον απειλουσε ότι θα τον κανει και άλλες πλακες όταν γυρισουνε στην πολη τοτε ο κατηγωρουμενος τον επιτεθηκε πρωτος τον ειπε να μην ξανα ασχοληθει μαζι του με αγριο υφος και ο κατηγωρος τον εριξε μια φαπα ε μετα ο ενας επιτεθηκε στον αλλων και εγινε μια μαχη,

Τζακ,κατά την γνωμη σας δηλαδη ο κατηγωρουμενος εχει δικαιο και απλα τον νικησε όταν μαλωσανε?



Αδρωνης,αυτό καταλαβαινω όταν κυριε εισαγγελεα εχετε καποιον να σας βριζει στην μεση του δρομου να σας απειλει και να σας χτυπαει και πρωτος με συγχωρειτε πολύ αλλα μονο χαζος θα ειστε αν δεν απαντησετε,

Προεδρος,προσοχη τα σχολια τον λογο εχει η πολιτικη αγογη
Χοργος,κυριε μαρτυς γνωριζεται απ εξω ολο το διαλογο σε μια φασαρια που ειδατε από αγνωστους πριν ένα μηνα δεν είναι λιγο περιεργο?

Αδρωνης,μου εκανε τρομερη εντιποση και ετσι θυμαμαι πολλα από οσα εγιναν,
Χοργος,που ακριβως είναι το μαγαζι που συνεργαζεσαι?
Αδρωνης,στην παραλια,
Χοργος,ο καυγας εγινε κοντα στο ξενοδοχειο στις 10 το βραδυ μπορεσατε αραγε στις 8 που κλεισατε να πατε εκει και να δειτε ολο το καυγα?

Αδρωνης,ναι περασα τυχαια και τα ειδα όλα όπως σας τα ειπα,
Χοργος,να σας θυμησω ότι η ψευδορκια τιμωρειτε κυριε μαρτις?
Αδρωνης,εχετε λογο να νομιζεται ότι λεω ψεματα?σας ειπα ότι εγινε,

Χοργος,ότι εγινε η ότι σε εβαλαν να πεις,
Κωστας,αρκετα ο μαρτις δεχεται αδικη επιθεση να καταγραφει στα πρακτικα,

Προεδρος,ηρεμια κυριοι
Κυριε χοργο θα ερευνισουμε το θεμα μην ανυσηχειτε αν καποιος ειπε ψεματα θα το καταλαβουμε,

Χοργος,μαλιστα κυριε προεδρε,
Προεδρος,και τωρα εφτασε η ωρα της γνωμης σας κυριε χοργο και κυριε κωστα,

Χοργος,είναι φανερη η αληθεια επειδη εγινε μια φαρσα ο γγ εκανε δολοφονικη επιθεση κατά του ζεγλιδη κατι που πρεπει να καταδικασουμε ολοι,

Κωστας,εγω θεωρω ότι επιθεση δεν εγινε ποτε ο ζεγλιδης προκαλεσε τον πελατη μου τον επιτεθηκε και τον χτυπησε μονο για να αμηνθει,

Προεδρος,τον λογο εχει ο εισαγγελεας,
Τζακ,κυριοι ένα μονο στοιχιο βγαζω εγω αυτος ο ανθρωπος που καθεται στην θεση του κατηγωρουμενου είναι ακραιος και εποικινδινος για την κοινωνια μας οργανοσε ολοκληρη επιθεση σε καποιον που τον ηξερε δε μπορει τοσο ξυλο να είναι τυχαιο το σχεδιαζε καιρο ηθελε να του κανει κακο είναι ενοχος από εμενα,
Προεδρος,τον λογο εχει το θυμα ο ζεγλιδης να πει την γνωμη του,


Ζεγλιδης,τα ειπαμε πολλες φορες θα τα πω ξανα ερχομουν σπιτι μετα από μια ωραια βραδια με καλη παρεα και δεχτικα αναντρη πισοπλατη επιθεση περιμενω από το σεβαστο δικαστηριο να δικαιωθω ισως ετσι να μην υπαρξουν και αλλοι σαν εμενα,

Προεδρος,εσυ κατηγωρουμενε τι εχεις να μας πεις,

Γγ,όταν σε ζηλευουνε σε μισουνε ειμαι καλυτερος από ολους αυτους με ζηλευανε χρονια με βριζανε με κοροιδευανε φτασανε στο σημιο να κανουν παρτι για να με σατηρισουνε μου επιτεθηκε  με χτυπησε και απαντησα,

Προεδρος,μαλιστα θα διαβασουμε καλα ολες της αποψεις σας και αυριο θα βγει η αποφαση στις 10 το πρωι να ειστε ολοι να ακουσετε την αποφαση,

Το ιδιο βραδυ ο κωστας πηγε από το τμημα οπου ο παπαγαλιδης επινε πεψι μαξ και ελινε σταυρολεξα,
Κωστας,ο μεγαλος παπαγαλιδης στην επαρχια να πινει αναψυκτικα και να λινει σταυρολεξα ποιος να το ελεγε ετσι?

Παπαγαλιδης,όταν εχουνε ανοτερους γελοιους που σκεφτονται όπως εσυ πολλα γινονται,
Κωστας,τι εννωεις?

Παπαγαλιδης,ξερεις ότι ο γγ είναι ενοχος και αγωνιζεσαι να αθωωθει και ας εκανε κακο στον κολλητο σου δε σε ενδιαφερει αυτό σε νοιαζει μονο να κερδισεις,
Κωστας,εσυ με εβαλες να τον υπερασπιστω το θυμασαι μηπως αυτό?

Παπαγαλιδης,ναι για να δεις πως είναι η γλυκα σε ζωρισα γιατι και εμενα με ζωρισανε,
Κωστας,τι σου εχει συμβει? Γιατι εισαι στην επαρχια δεν μας ειπες ακομα,

Παπαγαλιδης,ενταξει λοιπον ας το μαθεις και εσυ
Ειχαμε πιασει ένα καθαρμα που πουλουσε ναρκωτικα τον εσπασα στο ξυλο να το ομολογησει
Τοτε ηρθε ο δικηγορος του εβαλε της φωνες εβγαλε λογους περι ελευθεριας και άλλες λοιπες μπουρδες και ο διοικητης με εστειλε εξωρια σε αυτό το μερος επειδη λεει ξυλοκοπησα καποιον ας ητανε ένα καθαρμα και μισο εγω δεν επρεπε να τον χτυπησω

Ειμαι με τους επαρχιακους μπατσους να τρεχω όταν βαλει καποιος δυνατα την μουσικη η όταν κανουν καποια γιορτη και χρειαζεται να είναι η αστυνομια
Ποιος εγω ο παπαγαλιδης να κανω το αγρωτικο μου σε αυτην την ηλικια

Από τοτε αδιαφωρισα για όλα θα καθομαι στο γραφειο μεχρι να τελειωσει η τιμωρια μου,

Κωστας,μαλιστα εσυ όμως με αναγκασες να υπερασπιστω τον γγ,

Παπαγαλιδης,ναι για να δεις πως είναι να αναγκαζεσαι να δουλευεις καπου χωρις να το θελεις όπως εσενα δεν σου είναι ευχαριστω να υπερασπιζεσαι τον γγ ετσι και εμενα δε με είναι καθολου ευχαριστω να κανω τον μπατσο σε αυτό το μερος,


Κωστας,ναι αλλα δεν σε εστειλα εγω μεταθεση σε αυτό το μερος,
Παπαγαλιδης,ναι αλλα εμενα όταν  με ειπανε την υποθεση γγ ησουν ο μονος που ηξερα,

Κωστας,τελος παντων εγω θα αγωνιστω σαν δικηγορος να τον αθοωσω,
Παπαγαλιδης,ασχετο αν ξερεις πως είναι ενοχος ετσι?
Και ασχετο αν τον μισεις περισσοτερο από ότι αυτος εσενα ετσι?

Ο κωστας δεν απαντησε εφυγε πηγε σπιτι και σκεφτοτανε ολες της συζιτησεις που ειχε μαζι του

Μια ζωη κοντρες μια ζωη καυγαδες μια ζωη γκρινια μια ζωη φασαριες
Το άλλο πρωι ετοιμαστικε κανωνικα για την δικη θα εβγαινε η αποφαση,

Προεδρος,κυριες και κυριοι θα ανακοινωσω σε λιγο την αποφαση που πηραμε σαν δικαστηριο,

Εκεινη την στιγμη βλεπει τον γγ να χαμογελαει ειρωνικα ενώ τον ζεγλιδη να τον κοιταζει με υφος ντροπιαστικο ενώ οι άλλοι της παρεας τον κοιτουσανε με αγριο βλεμα μισους
Ο κωστας τοτε δεν ηξερε τι να πει τα ειχε εντελως χαμενα ηξερε ότι ειχε λαθος,



Προεδρος,κατηγωρουμενε να σηκοθεις ορθιος επειτα από οσα ακουσαμε με αποφαση 4-3 υπερ σου το δικατηριο σε κρινει αθωω λογο αμφιβολιας,
Γγ,ευχαριστω παρα πολύ η δικαιωσινη κερδισε ευχαριστω τον δικηγορο μου για τον αγωνα του υπερ της δικαιωσινης,
Γελουσε ειρωνικα ενώ οι αλλοι ητανε μεσα στα νευρα ο ζεγλιδης τον κοιτουσε με το ιδιο υφος τοτε ο κωστας νευριασε και αρχισε να φωναζει,

Κωστας,ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕ,

Προεδρος,κυριε συνηγορε τι εγινε?
Κωστας,ειπα ψεμματα ο γγ είναι ενοχος,

Πεσανε ολοι οι δημοσιογραφοι επανω του ρωτουσανε φωναζανε ολοι τοτε ο προεδρος διεταξε να βγουνε ολοι εξω εκτος από τους μαρτυρες,


Προεδρος,φυγανε οι δημοσιογραφοι και ο κοσμος μπορουμε να μιλησουμε τωρα ποιο καλα πειτε μου τι ακριβως ενωουσατε πριν τι ψεματα ειπατε?

Κωστας,ότι σας ειπα ητανε ψεματα,
Γγ,τι λες ρε προδωτη πας να με καψεις?
Προεδρος,σιωπη κατηγωρουμενε
Συνεχιστε κυριε κωστα,

Κωστας,ειμαι δικηγορος υπερασπιζομαι τον πελατη μου  ετσι εκανα και τωρα αλλα παντα υποστηριζα την δικαιοσυνη και τωρα αναγκαστικα να πω ψεματα και να κερδισουμε την δικη να βγαλω αθωο τον πελατη μου που είναι ενοχος
Όμως δεν μπορω να το δεχτω είναι λαθος να μην πληρωσει ο πελατης μου την αδικη επιθεση του εβαλα έναν ψευδομαρτιρα να πει ψεματα ο πελατης μου χτυπησε σκοπιμος τον ζεγλιδη,

Γγ,προδωσες το απορητο δικηγορου πελατη οι συναδελφοι σου θα σε καταστρεψουνε,
Τζακ,σκασμος επιβαρινεις την θεση σου
Παρακαλω κυριε κωστα πειτε μας τι ψεματα ειπατε σας ακουμε τωρα με μεγαλη προσοχη,

Κωστας,ο ζεγλιδης εφευγε για το σπιτι του και ο γγ τον επιτεθηκε πισωπλατα τον χτυπησε τον εστειλε στο νοσοκομειο γιατι ηθελε να τον εκδικηθει για μια απλη πλακα που του εγινε
Ημουν και εγω σε αυτό το αστειο τους απλα μας αποκαλιψε ποιος ητανε και γελασαμε τιποτα περισσοτερο ότι άλλο σας ειπα ηταν ψεματα,

Προεδρος,και ο διαλογος της φασαριας που ειπε ο μαρτυρας αδρωνης?
Κωστας,τον πληρωσαμε να πει αυτό το ψεμα ποτε δεν ηταν μπροστα στην φασαρια,


Τζακ,κατά την γνωμη σας δηλαδη ο πελατης σας είναι ενοχος?



Κωστας,είναι ο μονος ενοχος χτυπησε πισωπλατα τον ζεγλιδη για να τον εκδικηθει αναγκαστικα να τον υπερασπιστω γιατι θα με καρφωνανε στον δικηγορικο συλογο μιας και δεν υπηρχε άλλος δικηγορος σε αυτό το μερος

Ετσι δεχτικα να τον υπερασπιστω λεγοντας ψεματα όμως τωρα λεω την αληθεια
Σας παρακαλω αν νομιζεται ότι φταιω τιμωριστε με όπως νομιζετε εσεις,

Προεδρος,διακοπτουμε λιγα λεπτα για να συνεδριασουμε μην φυγει κανεις από της θεσεις του,

Μυστιδης,εκανες το σωστο εισαι πραγματι ο σεβασμιος κωστας μας,
Γγ,με πουλησες ρουφιανε,
Ζεγλιδης,ευτυχως ειπαν την αληθεια,
Χοργος,τωρα θα δικαιωθεις,

Προεδρος,το δικαστηριο μετα από την τελευταια καταθεση του δικηγορου συνεδριασε και με ψηφους 7 εναντι 0 βγαζει τον κατηγωρουμενο ενοχο με την ποινη τον 2 ετων για ξυλοδαρμο κατά του ζεγλιδη ποινη που εξαγωραζεται με το χρηματικο ποσο τον 100 χιλλιαδων ευρω
Επιπλεων βγαζει ενοχο τον μαρτυρα αδρωνη για ψευδορκια με την ποινη τον 6 μηνων
Τον κωστα επειδη αναγνωρισε το λαθος του και εδωσε τα αληθινα στοιχια τον βγαζει αθωο
Λυεται η συνεδριαση,

Γγ,αλητες με καταστρεψατε 100 χιλλιαδες ευρω είναι πολλα λεφτα,
Τζακ,κατηγωρουμενε επιβαρινεις την θεση σου ότι πεις θα αυξισεις την ποινη σου και να εισαι βεβαιος για αυτό εγω δε θα το αφεισω ετσι θα φρωντισω και περισσοτερα λεφτα να δωσεις,

Μετα από λιγο ο ζεγλιδης μιλησε με τον  κωστα,
Ζεγλιδης,ότι και αν πω είναι λιγα ευχαριστω,
Κωστας,εγω ευχαριστω που με εκανες σκονη καταλαβα ότι εκανα λαθος τωρα δικαιοθηκες και ελπιζω να μην σε ξανα συμβει άλλη τετοια επιθεση,

Ετσι ο γγ ηταν ο ενοχος και πληρωσε 100 χιλλιαδες ευρω για την αδικη επιθεση στον ζεγλιδη
Ο παπαγαλιδης συνεχιζε λιγο ακομα το αγρωτικο του στην επαρχια και η παρεα συνεχιζε να βγαινει και να είναι κοινωνικοι ολοι τους,

1 σχόλιο:

  1. κουφάλα ζδραφκίδη τσιράκι του παπαγαλιδη σε πηραμε χαμπάρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή