Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΝΟΥΜΕΡΟ2



Θυμωμαστε την ιστορια της σοφιας με τον ορεστη που επεσε στην παγιδα του
Εκεινος καταστραφηκε μετα την φυλακη δεν ειχε καθολου λεφτα και κανεις δεν τον βοηθησε  όμως η μαρινα ειχε φτιαξει μια περιουσια και εψαχνε νεους συνεργατες για να συνεχισουν αυτην την δουλεια και ετσι βρηκε τον φωτη και τον γιαννη,

Μαρινα,σας ξερω από τον ορεστη εχει μιλησει για καποια ατομα της παρεας του εκεινος καταστραφηκε αλλα εγω μπορω να συνεχισω την δουλεια που εκανε και θελω να συνεργαστουμε,
Φωτης,με τον ορεστη τι θα γινει θα τον βοηθησουμε?
Μαρινα,όχι γιατι θα μας κανει κακο είναι αποτυχημενος και οι αποτυχημενοι δεν χρειαζονται για την δουλεια μας θα συνεχισουμε το σχεδιο του μονοι μας
Εσυ σαν ωραιος φωτη θα κανεις τον γαμπρο σε γυναικες που εχουν λεφτα
Εσυ γιαννη θα μπλεκεσαι σε καυγαδες θα σε σκοτωνει στα ψεματα και εγω σαν μαρτυρας θα ζηταω λεφτα για να μην μιλησω τι λετε ειμαστε συμφωνοι?

Φωτης,δυσκολοι καιροι σημερα μονο με απατη μπορεις να βγαλεις λεφτα συμφωνοι,
Γιαννης,και εγω συμφωνω θα κανω ότι μας πεις εσυ,
Μαρινα,ετσι μπραβο θα σας πω αυτές της μερες σε ποια γυναικα θα πατε για την πρωτη σας αποστολη,

Περασαν λιγες μερες και η μαρινα ειπε τον φωτη να πλησιασει την ελενη μια αγαθη κοπελα που ειχε μια καποια περιουσια εκεινος φορεσε το μπλε το μπλουζακι του με το κοντο παντελονι και με το γνωστο υφος της μιλησε,

Φωτης,καλησπερα να σε βοηθησω στα πραγματα?
Ελενη,όχι κυριε δε χρειαζεται,
Φωτης,και όμως μια τοσο ωραια κοπελα δεν είναι να κουβαλαει πραγματα,
Ελενη,κυριε αν συνεχισετε να με ενωχλειτε θα φωναξω βοηθεια,
Φωτης,με συγχωρειτε τοτε δε θα σας ενοχλησω καλημερα σας,

Την ιδια μερα μολυς νυχτωνει η ελενη επιστρεφει μετα από μια βολτα στο σπιτι της και τοτε την επιτιθετε ο γιαννης την κλεβει την τσαντα και τρεχει,

Ελενη,βοηθεια κλεφτης,
Πεταγεται ξαφνικα ο φωτης μπροστα του τον πιανει τον σπαει στο ξυλο παιρνει την τσαντα και της την δινει,
Ελενη,ευχαριστω αλλα πως βρεθηκες μπροστα μου?
Φωτης,σε παρακολουθησα λυπαμαι αλλα μου αρεσες τοσο από την πρωτη στιγμη και δεν μπορεσα να σε αφεισω σε παρακολουθω ολη μερα ακριβως από πισω σου και να που δυστυχως σου φερθηκα χρησιμος,
Ελενη,ναι ειχα μεσα χρηματα το τηλεφωνο και την ταυτοτητα μου
Λοιπον πρεπει να αναθεωρισω αυτό που σκεφτικα για εσας το πρωι δεν ειστε αλητης αλλα ενας πολύ καλος αντρας,

Φωτης,θα μου επιτρεψετε τοτε να σας κερασω ένα ποτο και να μιλησουμε?
Ελενη,γιατι όχι αλλα το ποτο θα το κερασω εγω για την χαρη που μου κανατε να πιασετε τον κλεφτη,
Φωτης,ενταξει αλλα θα πρεπει να τον ευχαριστησω τοτε γιατι χαρη σε αυτων μπορουμε και τα λεμε χα αλλα γιατι ο πληθυντικος? Ειμαι ο φωτης από καμινια,
Ελενη,με λενε ελενη και μενω στον πειραια,


Τα λεγανε γελοντας μετα το ποτο πηγανε στο σπιτι της να συνεχισουνε και τελικα κανανε ερωτα από εκεινη την στιγμη και μετα ειχανε σχεση

Περασαν 2 βδομαδες ετσι βολτες ποτο διασκεδαση όλα ηταν καλα,
Φωτης,τολμω να πω ότι αν παντρευομουνα ποτε εσενα θα επαιρνα γιατι εισαι όλα οσα θελω σε μια γυναικα εισαι ο λογος που υπαρχω και ζω εισαι ότι ποιο τελειο ειχα ονειρευτει,

Ελενη,αγαπη μου μην λες τιποτα άλλο σε πιστευω και σε αγαπαω πολυ,

Φιληθηκανε η ελενη ηταν τρελλη μαζι του,
Ελενη,οι αντρες κανουνε την προταση αλλα τωρα θα την κανω εγω φωτη θελεις να παντρευτουμε σε έναν μηνα από σημερα?
Φωτης,το λες αληθεια αν ναι φυσικα και θελω αγαπη μου,

Θα μενανε στο διαμερισμα της αρχισε να κανει λιστα για τον γαμο ενιωθε μεγαλη ευτυχια,
Ελενη,σε αγαπω πολύ φωτη μου,
Φωτης,και εγω σε αγαπαω ελενη μου,

Όπως περπατουσανε όμως στο δρομο εμφανιστικε μπροστα τους ο γιαννης με ένα ροπαλο στα χερια,
Γιαννης,με θυμασαι ρε φλωρε ετσι?
Πριν από ένα μηνα με βρηκες αδυνατο και με εσπασες στο ξυλο επειδη εκλεψα το πορτοφολι αυτης της κοτας
Τωρα ηρθα να σας εκδικηθω,

Φωτης,ηρεμα μπορουμε να βρουμε μια λυση χωρις βια,
Γιαννης,αντε και γαμησου ρε,

Τον επιτεθηκε τον χτυπησε ο φωτης παλεψανε αρκετα  σε καποια φαση ο γιαννης αφου του επεσε το ροπαλο εβγαλε μαχαιρι τον επιτεθηκε αλλα ο φωτης τα καταφερε και τον καρφωσε στην κοιλια,

Ελενη,τον σκοτωσες,
Φωτης,ναι εκεινος εφταιγε αλλα ειμαι χαμενος βοηθησε με πρεπει να τον πεταξουμε στην θαλλασα,
Τον πεταξαν στην θαλλασα και εξαφανιστικαν όταν πηγανε στο σπιτι τους περιμενε μεσα μια γυναικα η μαρινα,

Ελενη,ποια εισαι πως μπηκες?
Μαρινα,σας ειδα να μαλωνεται με τον γιαννη δε σου φενεται φλωρε αλλα εισαι δυνατος και τον σκοτωσες και τον εξαφανισες
Δυστυχως για εσενα όμως ημουν εκει τα ειδα όλα και θα παω να φωναξω το λιμενικο να τους πω τι εγινε
Ησυχασε  μην πλησιαζεις εχω οπλο όπως βλεπεις,
Φωτης,δεν θα σε χτυπουσα να μην φωναζεις μου επιτεθηκε πρωτος ημουν σε αμυνα,
Μαρινα,αυτά να τα πεις στο λιμενικο αν σε πιστεψουν καλος αλλα  θα παρει μια διαδικασια ξερεις ανακρισεις να πηγαινεις συχνα στην αστυνομια να πηγαινει η δικια σου τα γνωστα α  και με την δικη μου καταθεση ότι σας ειδα να τον σκοτονεται την εχετε πολύ ασχημα,

Φωτης,δεν ειδε κανεις τιποτα μπορει όλα να τελειωσουν αρκει εσυ να μην μιλησεις θα σε πληρωσω για να ξεχασεις ότι ειδες τι λες?

Μαρινα,τωρα μηλας σωστα ποσα θα δωσεις?
Φωτης,εχω επανω μου 150 ευρω παρτα όλα παρε και το χρυσο αναπτηρα ζιπο,
Μαρινα,χα αγορι 150 ευρω αν θελω τα βγαζω σε 2 ωρες όχι για να ξεχασω ένα εγκλημα
Θελω τουλαχιστων 10 χιλλιαρικα,

Φωτης,εισαι τρελλη που να βρω τοσα λεφτα?
Μαρινα,δανεισου από την κουκλα εξαλου είναι και αυτή μπλεγμενη τωρα,

Φωτης,ασε ησυχη την κοπελα θα ψαξω θα βρω ένα ποσο αλλα όχι αυτό που ζητας δεν μπορω καταλαβεμε,


Μαρινα,να μπορεσεις σε μια ωρα κοντα στο μερος που εγινε ο φονος θα φερεις τα λεφτα που σου ζητησα αλλιως περνω το λιμενικο και ερχεται στην στιγμη και μην προσπαθησεις να φυγεις γιατι ξερω ποιος εισαι που εμενες και ξερω και τα παντα για την κοπελια σε μια ωρα στο λιμανι ουτε λεπτο αργοτερα,

Φωτης,να παρω τον ζεγλιδη μπορει να μου βρει 1000 ευρω αλλα παραπανω δεν γινεται δεν εχω αλλον να του ζητησω,

Ελενη,θα τα δωσω εγω τα λεφτα,
Φωτης,εσυ? Από πού εχεις τοσα λεφτα?


Ελενη,μαζευα της οικονομιας μου τοσα χρονια χτες μολυς τα εβγαλα από την τραπεζα τα φιλαγα για να σου κανω εκπληξη να ψωνιαζαμε με αυτά τα δωρα για το σπιτι μας

Δε πειραζει θα τα δωσω τωρα να μας γλυτωσω και οσο για τα δωρα ολο και κατι θα μας παρουνε οι συγγενεις μας,

Φωτης,ντρεπομαι ελενη μου δε μπορω να παρω λεφτα από εσενα,
Ελενη,το κανω για το καλο μας για το σπιτι που θα ανοιξουμε μην σε νοιαζει ξερω τι κανω περιμενε θα παω εγω να της τα δωσω,
Εφτασε στο σημιο που την ειπε η μαρινα την περιμενε,

Ελενη,εφτασα εφερα τα λεφτα που ζητησες για να μην μιλησεις,
Μαρινα,μπραβο εισαι λογικη κοπελα και τον αγαπας τον δικο σου,

Ελενη,ολες μου η οικονομιες είναι μεσα σε αυτην την τσαντα τα μαζευα χρονια για την προικα μου τι να γινει θα τα δωσω σε εσενα για να σωσω τον αντρα της ζωης μου αυτόν που με αγαπησε παρτα και το καλο που σου θελω μην σε ξανα δω μπροστα μου άλλη φορα,
Μαρινα,μην ανυσηχεις δε θα με ξαναδεις ποτε πληρωθηκα και ειμαι ενταξει πηγαινε στο σπιτι σου ουτε εσυ ουτε ο δικος σου θα εχεις ποτε προβλημα,
Ο ελενη εφευγε για το σπιτι ενώ η μαρινα ειχε παει να βρει τους αλλους δυο,

Μαρινα,όπως σας το ελεγα το κολπο είναι ευκολο και πιανει ακομα χα,

Φωτης,περασα καλα με αυτην την γκομενα στο κρεβατι αλλα δεν ξεχναω πως ειμαι ενας απλος υπαλληλος και κανω την μονη δουλεια που ξερω αγαπητικος,
Μαρινα,μπραβο εχεις μεγαλο μελλον,
Γιαννης,ωραια και τι θα παρουμε εμεις από τα λεφτα που πηρες?
Μαρινα,εσυ για το ξυλο που εφαγες και την βουτια που εκανες θα παρεις 1000 ευρω και εσυ φωτη για το θεατρο που επαιζες σχεδον ένα μηνα θα παρεις 2000 ευρω και τα αλλα 7000ρικα θα τα παρω εγω καμια αντιριση?

Φωτης,απολυτος καμια αφεντρα,
Γιαννης,1000 ευρω για μια βουτια είναι μια χαρα,
Μαρινα,χερομαι και τωρα εξαφανιστειτε μην ξανα ερθετε στο λιμανι,
Φωτης,εγω την αφησα ένα γραμμα λεω ότι λυπαμαι για ότι εγινε φευγω από την ζωη της γιατι δε μπορω να ξερω ότι πληρωσε για εμενα ελπιζω να με ξεχασει,

Η ελενη όταν διαβασε το γραμμα τοτε εκλαιγε περισσοτερο και εχασε τα λεφτα της και την αφησε ο αντρας που αγαπησε και που ηθελε να την παντρευτει


Λιγες μερες μετα η μαρινα επινε το ποτο της σε ένα κλαμπ και τοτε ειδε μπροστα της τον ορεστη με παλια ρουχα αξυριστο ο οποιος την πλησιασε στο τραπεζι της,

Ορεστης,επιτελους σε βρηκα,
Μαρινα,τι ζητας από εμενα εσυ ρε? Νομιζω πως τα ειπαμε πριν καιρο,

Ορεστης,με ειπες ότι δε θες να με ξαναδεις και να ψαξω μονος μου να βρω την τυχη μου,

Μαρινα,μπραβο καλα θυμασαι αλλα γιατι τοτε ηρθες ξανα σε εμενα και μαλιστα  στο μπαρ που συχναζω?

Ορεστης,ειμαι κατεστραμενος 6 μηνες εχει που βγηκα από την φυλακη το κρατος μου τα πηρε όλα το σπιτι το αμαξι οσα λεφτα ειχα κοιμαμαι σε αποθηκες μιας και με κανανε εξοση από το τελευταιο δωματιο που εμενα χρωσταω και λεφτα από χαρτια που εχασα και με ψαχνουν να με δειρουνε ειμαι κατεστραμενος
Σε παρακαλω μαρινα θελω να με βοηθησεις,
Μαρινα,εισαι πολύ θρασυς ετσι? Ερχεσαι ξαφνικα και λες θελω να με βοηθησεις γιατι ρε τι σου ειμαι γυναικα σου η συγγενης σου?

Ορεστης,ειμασταν συνεργατες χρονια εγω σου εμαθα τα μυστικα της δουλειας,
Μαρινα,ναι ησουν ο δασκαλος μου στην παρανομια δουλευα για εσενα αλλα σε πληρωνα με το παραπανο και με ειχες και οποια στιγμη ηθελες
Τωρα όμως τα πραγματα αλλαξαν εσυ εισαι ενας κατεστραμενος εγω εχω ένα ονομα τωρα στην πιατσα γιατι να βοηθησω ένα σκουπιδι όπως εσυ?

Ορεστης,γιατι τωρα εχω την αναγκη σου σε παρακαλω δωσε μου 3000 ευρω να νοικιασω ένα δωματιο και να πληρωσω κατι λεφτα που χρωσταω,
Μαρινα,αν θες λεφτα πανε στην τραπεζα εγω σε ξεχασα εντελως,


Ορεστης,εισαι προστυχη σε μαζεψα από το δρομο  γαμιωσουν για 20 ευρω και σε εκανα κυρια και αρνησε να με βοηθησεις τωρα που εχω την αναγκη σου μωρη πουτανα?


Μαρινα,ακου να σου πω αλητη ότι εκανα το πετυχα μονη μου με βοηθησες ναι αλλα όταν μια γυναικα παει ψηλα ξεχναει τα παντα για αυτό αντε και γαμησου και μην με ξανα ενωχλησεις ποτε
Μαγκες αυτος ο αλητης με ενωχλει διωξτε τον,

Μπραβος,ελα μαγκα εξω το μαγαζι δεν είναι για εσενα εξω λεμε,
Τον πεταξαν εξω από το μαγαζι αφου τον ριξανε μερικες μπουνιες ο ορεστης ηταν περισσοτερο νευριασμενος οσο ποτε,

Ορεστης,την πουτανα με πουλησε την εκανα γνωστη την εδωσα δυναμη και τωρα που εχει λεφτα αρνειται να με βοηθησει,

Ζντραφκιδης,όπως κανουν ολες οι πουτανες ρε μαλακα,
Ορεστης,εσυ?

Ζντραφκιδης,ναι εγω τι εγινε δε χαρικες που με βλεπεις χα ο ορεστης ο μεγαλος νταβατζης με το γλυκο χαμογελο και τους καλους τροπους ο ανθρωπος που ειχε μεγαλα σχεδια για το μελλον αυτος που ειχε τεραστια περιουσια και τωρα γυρναει κουρελης και παρακαλει μια από της πουτανες του να τον δωσει λεφτα χα,

Ορεστης,γελα παντα ησουν μισανθρωπος,
Ζντραφκιδης,χα καλα κανω και ειμαι ναι ρε σας μισω ολους
Μισω εσενα την μαρινα και ολους οσους ξερω εγω ενας απλος αλητης χρονια τωρα που ζει στους δρομους
Εγω ποτε δεν ειχα περιουσια ουτε εμενα στο κολονακι όπως εσυ και ειμαι συνηθισμενος στην φτωχια και την προδωσια εσυ όμως από ότι φενεται δεν εισαι μαθημενος και τωρα σε πειραζουν όλα αυτά που ζεις ε?

Ορεστης,αντε χεσε μας ρε,
Ζντραφκιδης,θα χεσω εσενα εισαι η αγαπημενη μου κουραδα ετσι όπως καταντισες μονο για χεσιμο κανεις,

Ορεστης,ακου να σου πω μπορει να καταντισα σε αυτό το χαλι αλλα αν σε πιασω στα χερια μου την εβαψες,
Ζντραφκιδης,ετσι μπραβο βρισε γινε λιγο αντρας μαλακα χα,
Ορεστης,παλιο καθαρμα,

Ζντραφκιδης,χα ειμαι και το χερομαι χα,
Ορεστης, δεν εχω διαθεση να σε ακουω να γελας μαζι μου φευγω,
Ζντραφκιδης,περιμενε ρε Λοιπον  τωρα θελω να σου μιλησω για κατι σοβαρο
Και εσυ και εγω εχουμε μια εχθρο αυτην την πουτανα την μαρινα που μας εκανε και τους δυο ζημια πηρε τα λεφτα δεν τιμωρηθηκε καθολου από της απατες που καναμε και τωρα είναι αφεντικο

Αυτή εγινε κυρια με τα δικα μας λεφτα και της δικες μας κομπινες και εμεις ειμαστε στο δρομο κατεστραμενοι  πρεπει να συνεργαστουμε και να την νικησουμε,

Ορεστης,εχεις δικαιο πρεπει να συνεργαστουμε αυτη η γυναικα είναι ο εχθρος μας ενταξει καθαρμα συμφωνω μαζι σου αλλα πως θα την νικησουμε αυτή θα εχει παρει δικους της μπραβους,

Ζντραφκιδης,θα την νικησουμε με ένα δικο σου κολπο ουτε ξυλο ουτε φασαρια με απατη με αυτό που κανει καθημερινα η ιδια στα θυματα της και με αυτους τους 2 φλωρους που εχει για συνεργατες με απατη θα την νικησουμε εμεις αρκει να συνεργαστουμε,

Ορεστης,ωραια πες τι να κανω και θα το κανω καθαρμα αρκει να παρω πισω τα λεφτα μου εστω τα μισα,
Ζντραφκιδης,εσυ τα λεφτα σου εγω το σπιτι που μενει και αυτή στο δρομο
Θα σου πω το σχεδιο μου αλλα θα κανεις ότι σου πω εγω διχως να αρνηθεις η να φοβηθεις και τα λεφτα μισα μισα ειμαστε συμφωνοι?



Ορεστης,ειμαι κατεστραμενος δεν εχω να χασω τιποτα θα κανω ότι αποφασισεις εσυ αφεντικο ζντραφκιδη δωσε μου πισω τα πλουτη μου και το ονομα μου και θα κανω ότι πεις εσυ,

Μετα από 2 μερες ειχαν στησει άλλο ένα κολπο σε μια γυναικα αφου της πηρανε τα λεφτα ο φωτης με τον γιαννη πηγαν να τα δωσουνε στην μαρινα,

Μαρινα,πολύ ωραια το κολπο παντα πετυχαινει λοιπον αυτή η κοτα ειχε μονο 1300 ευρω το εψαξα καλα το θεμα δεν ειχε αλλα οποτε θα μοιραστουμε αυτά
Εσυ φωτη θα παρεις 200 ευρω και εσυ γιαννη 100 τωρα αν θελετε τα μοιραζοσαστε,
Φωτης,δεν νομιζεις ότι είναι πολύ λιγα εμεις καναμε ολη την κομπινα γιατι να παρουμε μονο τοσα λιγα?
Γιαννης,καλα σου λεει,

Μαρινα,πρωτον δε θα ξανα μιλησετε με αυτό το υφος σε εμενα γιατι ειμαι το αφεντικο σας και δευτερων σαν αφεντικο εγω αποφασιζω ποσα θα παρετε
300 ευρω είναι μια χαρα για κατι αγαπητικους της δεκαρας όπως εσεις και τωρα φυγετε μην περνατε από αυτην την γειτονια για μερικες μερες,

Η μαρινα οσο σκληρη και αν είναι όμως εχει και αυτή της αδυναμιες της πριν πολλα χρονια γνωρισε έναν αντρα αδρωνη τον λεγανε τον αγαπησε αληθινα αλλα εκεινος εφυγε για τον καναδα
Από τοτε εχει να μαθει νεα του και καποιες στιγμες όταν εχει λιγο καλοσινη τον σκεφτεται και ονειρευεται την μερα που θα ξανα γυρισει κοντα της

Μετα από μερες αφου επινε το ποτο της στο σπιτι ακουσε το κουδουνι να χτυπα ανοιξε και ειδε έναν αντρα αξυριστο με φορμες εργασιας,
Μαρινα,θελετε κατι?
Αδρωνης,την μαρινα λεχα,
Μαρινα,εγω ειμαι,
Αδρωνης,σε αναγνωρισα αμεσως δεν χρειαστηκε να μου το πεις αλλα εσυ με εχεις ξεχασει,
Μαρινα,ποιος εισαι?

Αδρωνης,χορευαμε τανγκο στο σπιτι του σωτηριαδη στο περιστερι εκει εγινε η πρωτη μας συναντηση πριν από ακριβως 10 χρονια εσυ μολυς ειχες κλεισει τα 20 μας γνωρισε ο σωτηριαδης παλιος γνωστος μου ειπε ελα να σου γνωρισω μια κοπελα μηπως σε κανει να αλλαξεις γνωμη και δεν φυγεις από την χωρα
Μου εκανε το μεγαλητερο καλο αλλα και το μεγαλητερο κακο γιατι οσο και αν μου αρεσες επρεπε να φυγω για να μπορεσω να κανω περιουσια
Ειμαι ο αδρωνης μαρινα,

Η μαρινα οσο του τα ελεγε εβαλε τα κλαματα τον αγκαλιασε πεσανε στον καναπε κλεγανε και φιλιοντουσαν δε μπορουσε να το πιστεψει ότι τον ειδε ξανα μετα από 10 χρονια,
Μαρινα,αγαπη μου γυρισες μοναδικη μου αγαπη δεν σε ξεχασα ποτε όλα αυτά τα χρονια κάθε ξημερωα σε θυμωμουνα
Μου εκανες και εσυ το μεγαλητερο καλο και το μεγαλητερο κακο
Καλο γιατι σε γνωρισα κακο γιατι σε στερηθηκα και εγινα μια πουτανα όπως τοσες άλλες,

Αδρωνης,αδιαφωρω εντελως για το χτες τωρα γυρισα ειμαι ξανα σε εσενα παντρεψουμε και ας ξεχασουμε οσα περασαμε ειμαι ο αντρας που σε αγαπησε αληθινα και εισαι η μοναδικη γυναικα που γνωρισα σε αγαπαω μαρινα,


Αφου κλαιγανε και φιλιοντουσαν ξανα αρχισαν να μηλανε ο αδρωνης στον καναδα δουλεψε σαν εργατης τον απολυσανε όμως ξαφνικα και ετσι εμενε για χρονια στον δρομο
Όμως βρηκε μετα από καιρο μια δουλεια μαζευε καθημερινα όλα τα λεφτα και δεν εκανε καθολου εξοδα

Ετσι καταφερε και εγινε δημωσιος υπαλληλος στην εταιρια που δουλευε με τα χρονια πηρε καλη θεση και τωρα αφου μαζεψε λεφτα ηρθε στην ελλαδα να βρει την μαρινα και να την παντρευτει,

Αδρωνης,τωρα εχω λεφτα μπορω να σε παντρευτω αλλα πρεπει να ερθεις μαζι μου στον καναδα θα μπορεσεις να φυγεις από την πατριδα?
Μαρινα,κάθε μερα κάθε νυχτα κάθε λεπτο κάθε δευτερολεπτο σε περιμενα να ερθεις να με παρεις από αυτό το μερος να παμε οπου αλλου θες
Ναι ας παντρευτουμε και ας παμε στον καναδα στο περου στην ζουγκλα στην αλασκα οπου θελεις αγαπη μου,

Το ιδιο βραδυ κανανε ερωτα η μαρινα πρωτη φορα μετα από χρονια ευχαριστιεται τον ερωτα όμως και ο αδρωνης
Την άλλη μερα αφου εκεινος πηγε να βγαλει της αδειες του γαμου και να κανει τα χαρτια της μαρινας εκεινη πηγε στο μπαρ να δει τον φωτη και τον γιαννη,

Μαρινα,μαγκες άλλη φορα δε θα ξανα δουλεψουμε μαζι,
Φωτης,γιατι καναμε κατι και δεν σου αρεσε?
Μαρινα,όχι απλα φευγω σταματω αυτην την δουλεια θα κοιταξω να κανω την ζωη μου να παρτε από 200 ευρω να τα μοιραστειτε και μπορειτε να κανετε μονοι σας αυτην την δουλεια,

Γιαννης,ξερεις ότι η εμφανιση μονο δεν αρκει που θα ξερουμε ποια πελατισα είναι πλουσια?
Μαρινα,αδιαφωρω εγω φευγω τελειωσαμε,
Φωτης,στασου δε τελειωσαμε εσυ εχεις παρει παρα πολλα εμεις μονο ψυχουλα δωσε μας και αλλα λεφτα αλλιως θα σε σπασουμε τα μουτρα,

Μαρινα,φενεται δε ξερεις ότι εχω ονομα αν βαλω μια φωνη θα βγουνε 10 λεβεντες να σας σπασουνε τα δικα σας μουτρα εσυ ειδικα φωτη δε θα ξανα πας με γυναικα ακομα και αν πληρωσεις
Τελειωσε η συνεργασια μας,

Ο φωτης με τον γιαννη ητανε μεσα στα νευρα αλλα η μαρινα περιμενε να παει να βρει τον αδρωνη,
Αδρωνης,ενταξει όλα ετοιμα το σαββατο που μας ερχεται παντρευομαστε εγω εσυ ο κουμπαρος το βραδυ παμε σε τραπεζι και το πρωι φευγουμε για τον καναδα εκανα όλα σου τα χαρτια,
Μαρινα,είναι σαν ονειρο επιτελους θα παντρευτω και θα φυγω

Όμως εχω καποιες λεπτομεριες ακομα πρεπει να πουλησω το σπιτι δε θα το αφεισω ετσι αφου δε θα ξανα γυρισουμε πισω,

Αδρωνης,ενταξει κανε όπως θελεις αλλα λιγο γρηγορα είναι τεταρτη μεχρι το σαββατο βρες αγωραστη,
Εφτιαξε στα γρηγορα τα χαρτια του σπιτιου και ετοιμαστικε να παει να τα δωσει σε καποιον γνωστο της μηπως μπορεσει και βρει καποιον,
Αδρωνης,να σου πω τωρα που το σκεφτικα γιατι να το πουλησεις σε έναν ξενο και όχι σε καποιον γνωστο μας να πχ στον κουμπαρο είναι καλος ανθρωπος και εχει λεφτα,
Μαρινα,πολύ ωραια ιδεα ειμαι δεμενη με αυτό το σπιτι και θα θελα να το παρει καποιος που θα το νοιαζεται,

Αδρωνης,ωραια θα παω να τον φωναξω να το δει και θα μας κανει μια πολύ καλη τιμη,
Μετα από λιγο ηρθε ο κουμπαρος,
Αδρωνη,είναι το σπιτι που περασε πολλες καλες στιγμες θελει να το εχει ενας καλος ανθρωπος ποσα μας δινεις κουμπαρε?
Μαρινα,το σπιτι και όλα τα επιπλα μαζι θα παρω μονο τα απαραιτητα τα ρουχα δηλαδη,
Κουμπαρος,μεγαλο σπιτι ωραιο τωρα και τα επιπλα μεσα δε θελω να σας γελασω θα γινουμε και μια οικογενεια
350 χιλλιαδες ευρω είναι καλα?
Μαρινα,παρα πολλα είναι θα ελεγα,
Κουμπαρος,μια χαρα είναι καινουργιο σπιτι θα χτυσεται σε ξενο κρατος εγω από λεφτα δεν εχω προβλημα 350 χιλλιαρικα ειμαστε συμφωνοι?

Μαρινα,συμφωνοι βεβαια,
Κουμπαρος,θαυμασια βαλε μια υπογραφη εγω θα παω μεχρι την τραπεζα θα βγαλω τα λεφτα και θα σας τα φερω δε νομιζα να μην με εμπιστευεσται?
Μαρινα,αστεια λες βρε κουμπαρε ενωειται πηγαινε και ελα οποτε θελεις,
Κουμπαρος,ωραια σε μια ωρα θα ερθω,
Αδρωνης,ε καλα δεν βιαζομαστε και τοσο πολύ  ελα αυριο μια και καλη το πρωι να φερεις τα λεφτα και να αδιασουμε και το σπιτι,
Κουμπαρος,ωραια θα με βολευε περισσοτερο οποτε τα λεμε το πρωι στις 10 οπου θα ερθω,

Μαρινα,ενταξει κουμπαρε τα λεμε αυριο,
Αδρωνης,ευχαριστημενη?
Μαρινα,παρα πολύ όλα είναι σαν ονειρο νομιζω ότι θα ξυπνησω και θα ειμαι παλυ σε εκεινα τα μπαρ που γυρνουσα,

Αδρωνης,δεν είναι ονειρο θα ζησουμε μαζι αγαπη μου,
Αφου κανανε ερωτα το μεσημερι και περασαν ολη την μερα μαζι το βραδυ βγηκανε να πιουνε ένα ποτο σε ένα μπαρ,

Μαρινα,σε αγαπαω τοσο πολύ για εσενα θα εκανα τα παντα,
Αδρωνης,εγω αγαπη μου σε αγαπαω περισσοτερο θελω να το πιστεψεις,

Μαρινα,δεν εχει καθολου κοσμο αυτό το μπαρ κανεις δεν ερχεται?

Ορεστης,ηρθαμε εμεις,
Ζντραφκιδης,ακριβως,
Η μαρινα τοτε τρομαξε ειδε μπροστα της τον ορεστη και τον ζντραφκιδη,
Μαρινα,εσεις τι θελετε παλυ εσεις?
Ζντραφκιδης,να σου συστησω έναν γνωστο μου τον αργυρη χα,
Επιασε τον αδρωνη από το μουσι και του το εβγαλε ητανε ψευτικο η μαρινα τοτε τρομαξε περισσοτερο,

Ορεστης,τι εγινε αφεντικο γιατι αλλαξες υφος γιατι δεν φωναζεις γιατι δεν μας απειλεις χα?

Ζντραφκιδης,ο αργηρης είναι ενας αλκοολικος εμεινε για καιρο σε υδριμα  αλλα το ποτο δυσκολα το κοβεις το εσκασε και γυρνουσε στους δρομους φτωχος χωρις να ξερει καμια δουλεια
Ετσι τον συναντησα και τον ειπα να συνεργαστει μαζι μας θα σου πει μια ωραια ιστορια πως είναι ο χαμενος σου ερωτας από τον καναδα θα ζησει μαζι σου σαν πασας γιατι εισαι ωραια σαν γυναικα και θα παρει 100 ευρω και ένα μπουκαλι ουισκι,

Μαρινα,πες ότι είναι ψεματα αδρωνη πες ότι με λενε ψεματα,
Αδρωνης,λενε αληθεια λυπαμαι ειμαι αλκοολικος και αφραγκος μου ειπανε ότι αν συνεργαστω σε αυτην την απατη θα με πληρωσουνε και θα περασω λιγες μερες μια πολύ ωραια ζωη όπως και περασα
Μακαρι να ημουν αυτος που αγαπησες,

Ορεστης,το κολπο το δικο μου που το εκλεψες και εκανες κομπινες σε άλλες γυναικες τωρα το καναμε σε εσενα χα
Αλλα μην βαλεις ακομα τα κλαματα εχουμε και συνεχεια
Λενε πως την υπογραφη και το πουλι σου δε το βαζεις οπου να ναι
Το ιδιο πρεπει να ησιχει και για της γυναικες όπως το πραμα σου προσεχεις σε ποιον θα το δωσεις ετσι και την υπογραφη σου πρεπει πριν υπογραψεις να διαβασεις τι λεει,
Ζντραφκιδης,συμφωνειται ότι πουλατε το σπιτι με όλα τα επιπλα για 20 ευρω?
Υπογραφη μαρινα
Τα χαρτια τα υπεγραψες και τωρα το σπιτι με ότι εχει μεσα το εχουμε εμεις
Να παρε και τα λεφτα σου 20 ευρω χα,

Ορεστης,και ακομα αυτό το μουτρο ένα βραδυ που κοιμωσουν εκανε αντικλειδι ανοιξε το χρηματοκυβιτιο πηρε όλα τα λεφτα και τα εδωσε σε εμας
Είναι 35 χιλλιαδες ευρω δεν ηθελες να τα εχεις στην τραπεζα ετσι τα παιρνουμε και αυτά εμεις χα,

Μαρινα,καθαρματαααααααα,
Πηγε να τους επιτεθει αλλα σαν ποιο δυνατοι την χτυπησανε,
Αδρωνης,μην την χτυπατε,
Ζντραφκιδης,εσυ σκασε να παρε τα 100 ευρω που συμφωνισαμε παρε και το μπουκαλι σου και φυγε
Εμεινες μαζι της μερες την πηδηξες εφαγες ηπιες περασες καλα πληρωθηκες και φευγεις εξαφανισου,

Αδρωνης,ενταξει αλλα μην την κανετε άλλο κακο λυπαμαι μαρινα,
ορεστης,όταν θα πιει το ουισκι του θα ξεχασει και το ονομα της
Οσο για εσενα μην φοβασαι δε θα σε χτυπησουμε μας επιτεθηκες και σε βαρεσαμε
Ζησε τωρα ξανα στον βουρκο στον οποιο ειχες ριξει εμενα ζησε ξανα στην φτωχια διχως λεφτα
Δεν ηθελες να συνεργαστουμε ηθελες να γινεις αφεντικο μονη σου χα
Σου αξιζει να ζεις στο δρομο γιατι εσυ δεν εισαι απλα μια πουτανα στο σωμα αλλα μια πουτανα στην ψυχη διχως λεφτα κανεις δεν σε υπολογιζει,

Και ηρθανε και οι αλλοι ο κουμπαρος ο φωτης και ο γιαννης,
Ζντραφκιδης,εσυ ο κουμπαρος παρε 100 ευρω για το λιγο θεατρο που επαιξες,
Κουμπαρος,ευχαριστω πολύ,

Ζντραφκιδης,οσο για εσας για την συνεργασια που ειχαμε να μας πειτε τι ωρες βγαινει και που πηγαινει παρτε από 100 ο κάθε ενας,

Μαρινα,με πουλησατε,
Φωτης,όχι θα μας δινεις ψυχουλα και θα μας βριζεις και ολας πουτανα,
Γιαννης,ακριβως και ουτε καν συζητουσε μαζι μας η τσουλα,

Ορεστης,ωραια και τωρα φευγουμε μην βαλεις της φωνες κανεις δε θα σε ακουσει αλλα και αν πας στην αστυνομια θα βαλεις και τον εαυτο σου σε κινδινο πουλαμε το σπιτι και μοιραζομαστε τα λεφτα εγω και ο ζντραφκιδης μαζι και με τα 35 χιλλιαρικα που εχουμε και εσυ μενεις στο δρομο
Καποιο παγκακι θα βρεις να αραξεις σημερα και από αυριο ψαξε άλλη δουλεια χα,

Να που η εκδικηση ηρθε και από αυτους που ζουνε στην παρανομια
Τους πουλησε η μαρινα και την γελασανε και αυτοι και ετσι πηρανε όλα της τα λεφτα,

Ορεστης,από 15 χιλλιαρικα ο κάθε ενας μας παμε 30 και αυτά τα 5 χιλλιαρικα για τα όλα εξοδα που ειχαμε και πληρωσαμε τοσους αλλους,
Ζντραφκιδης,ευτυχως ειχα λεφτα στην ακρη και πληρωσα οποτε αυτα νομιζω πρεπει να τα παρω πισω,
Ορεστης,χα ακριβως 20 χιλλιαρικα εσυ 15 χιλλιαρικα εγω
Και τωρα παμε για το σπιτι βρηκα αγωραστη 200 χιλλιαρικα δινει,
Ζντραφκιδης,χα απιστευτω θα βγαλω 100 χιλλιαρικα ακομα χα τοσα λεφτα δεν ειδα ουτε σε ταινιες,

Ορεστης,οφειλω να παραδεχτω ότι σε ειχα για έναν χαζο τυπο που μονο να βαραει ξερει
Τελικα εισαι παρα πολύ εξυπνος και με βοηθησες να παρω πισω την περιουσια μου και με το παραπανω
Τωρα θα ειμαστε πλουσιοι και δε θα κινδινεψουμε άλλο ποτε χα,

Ο ορεστης με τον ζντραφκιδη λοιπον μετα από αυτην την απατη γινανε πλουσιοι ενώ η μαρινα εμεινε στο δρομο
Καληνυχτα σας
Καληνυχτα?

1 σχόλιο:

  1. αυτος ο ζδραφκιδης μεγαλος ρουφιανος πρεπει να ειναι. Τα ειχε κανονισει στο προηγούμενο επεισόδιο να καταστραφεί ο ορεστης κ τωρα και καλα τον βοήθησε. Μπατσοπαιδο σιγουρα. Πχοιος κσερει τι αλλαξοκωλιες εκανε με παπαγαλιδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή